کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین تنبیه برای مدیران پرسپولیس و هواداران چیست؟

8 ارديبهشت 1398 ساعت 10:06

جریمه نقدی شاید کمترین تنبیه برای میزبان خاطی این دیدار باشد که با توجه به اینکه بودجه پرسپولیس از دولت تامین می شود چندان تاثیر گذار نخواهد بود.


گروه ورزشی جهان نیوز، سید محمد موسوی نیا: یک کشته، حدود 300 مجروح و چندصد صندلی از جا کنده شده ورزشگاه آزادی به اضافه مصدومیت پرسنل ناجا، از اتفاقات تلخ حاشیه‌ای دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس – سپاهان در روز جمعه ۶ اردیبهشت بود که همگی با هزاران گوشی تلفن همراه و دوربین‌های صدا و سیما فیلمبرداری و تصاویر و اخبارش ثانیه به ثانیه در فضای مجازی منتشر شد!

بی گمان اگر کمیته انضباطی همچون واکنشی که در کمتر از ۱۲ ساعت به اتفاقات استادیوم آزادی نشان داد را فردای همان روز بازی تراکتورسازی – پیکان نشان می‌داد، امروز شاهد بروز چنین اتفاقاتی در این سطح و با این گستردگی نبودیم! سکوت و مماشات با اتفاقات رخ داده در تبریز تعجب برانگیز بود اما باید دید اکنون که اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انظباطی به اتفاقات بازی روز جمعه سریعا واکنش نشان داده است، ماجرا به کجا ختم خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:
پرسپولیس-سپاهان؛ ۲۴۵ مصدوم با یک کشته +تصاویر


هرچند مسئولان کمیته انظباطی در این دو روز مصاحبه های زیادی را در این رابطه انجام داده اند اما باید دید واکنش احتمالی کمیته به رفتارهای زننده روز جمعه چه خواهد بود تا ناراحتی مردم از تصاویر منتشر شده در استادیوم پایتخت فروکش کند و دیگر هم شاهد این جنس برخوردها نه در تهران که در هیچ کجا نباشیم.

به طورکلی نحوه برخورد کمیته انضباطی برای تنبیه اعمالی عمدتا به یکی از سه روش ذیل خلاصه می شود که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد:

جریمه نقدی
جریمه نقدی شاید کمترین تنبیه برای میزبان خاطی این دیدار باشد که با توجه به اینکه بودجه پرسپولیس از دولت تامین می شود چندان تاثیر گذار نخواهد بود و قطعا در رفتار هواداران این تیم پایتخت هم هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت .
 
کسر امتیاز
هرچند کسر امیتاز بهترین راه و سنگین ترین مجازات برای اتفاقات روز جمعه است اما شاید به صلاح نباشد در هفته های پایانی لیگ و رقابت های حساس این مجازات برای تیم مدعی قهرمانی اعمال شود.
 
بازی خانگی بدون تماشاگر
به نظرمی رسد بهترین تنبیه برای مدیران پرسپولیس و هواداران آن محرومیت این تیم از حضور تماشاچی در بازی های خانگی باقیمانده باشد تا هم مدیران نیازمند به این حضور پرشور تماشاگران در رقابت های حساس پایان لیگ از این امیتاز محروم بمانند و هم هوادارانی که تمام شوقشان حضور در استادیوم برای تشویق تیم محبوبشان است از حضور در استادیوم محروم بشوند تا به خوبی عمق رفتار زشت عصر روز جمعه برایشان درک شود.


کد مطلب: 683748

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/683748/بهترین-تنبیه-مدیران-پرسپولیس-هواداران-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com