کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرسپولیس-سپاهان؛ ۲۴۵ مصدوم با یک کشته +عکس

7 ارديبهشت 1398 ساعت 8:02

با اعلام رئیس اورژانس کشور در این بازی ۲۴۵ نفر آسیب دیدند که ۴۴ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی انتقال یافته و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.


به گزارش جهان نیوز، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان دیروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
 

با اعلام رئیس اورژانس کشور در این بازی ۲۴۵ نفر آسیب دیدند که ۴۴ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی انتقال یافته و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند. متاسفانه یک جوان سی ساله نیز به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

این اتفاق تنها حاشیه این دیدار حساس نبود و در طول بازی از فحاشی تماشاگران پرسپولیس علیه امیر قلعه نویی که با واکنش سرمربی سپاهان روبرو شد.
 
در صحنه دیگر علیرضا بیرانوند و مهاجم سپاهان با هم در گیر شدند که حتی به فحاشی علیه یکریگر رسیدند.

اما حاشیه های  ال کلاسیکوی فوتبال ایران تنها به این مسابقه  ختم نمی شود بلکه دیدار های گذشته این دو تیم همواره از حاشیه های زیادی برخوردار بوده است.
 

اما نقطه شروع حساسیت بین بازی این دو تیم شاید به اولین دوره  لیگ برتر بر می گردد که پرسپولیس در دقیقه  96 با گل سپهر حیدری به قهرمانی در لیگ رسید.

حاشیه دیگر به بازی این دو تیم در چند فصل اخیر که در اصفهان برگزار شد بر میگردد که پرسپولیسی ها به آب های نوشیدنی کنار زمین اعتراض داشتن اما با ازمایش های صورت گرفته هیچ چیزی  مبنی بر صدق این ادعا وجود نداشت.
 

ظاهرا حاشیه های این دو تیم تمام شدنی نیست تا زمانی که فدراسیون و سازمان لیگ به طور جدی به این اتفاقات ورود کرد و با جریمه های سنگین مانع این گونه اتفاقات تلخ که چهره زشت و زننده ای را  از فوتبال کشور در بین جامعه نشان می دهد نشوند.


کد مطلب: 683512

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/683512/پرسپولیس-سپاهان-۲۴۵-مصدوم-یک-کشته-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com