چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

شانس صعود نمایندگان ایران در لیگ آسیا +جدول

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 683149
در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در چهارمین مسابقه مقابل حریفان عربستانی خود صف آرایی کردند که حاصل این همراه با دوشکست و یک پیروزی شیرین برای تیم های ایرانی بود.
گروه ورزشی جهان نيوز: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در چهارمین مسابقه خود مقابل حریفان عربستانی صف آرایی کردند که حاصل آن دوشکست و یک پیروزی شیرین برای تیم های ایرانی بود.

در اولین روز پرسپولیس در مصاف با الاهلی عربستان نتیجه را دو بر یک واگذار کرد. استقلال هم با شکست مقابل الهلال عربستان وضعیت دشواری برای صعود به دور بعد پیدا کرد. اما شیرین ترین نتیجه برای تیم اصفهانی رقم خورد که ذوب هن با شکست الوصل مارات صعودش به مرحله بعدی این رقابت ها را قطعی کرد.

در ادامه به بررسی وضعیت این تیم ها در هر یک از جداول لیگ قهرمانان آسیا خواهیم پرداخت.

گروه A با حضور ذوب آهن

ذوب آهن ایران بهترین تیم ایرانی حاضر در این مسابقات که با توجه به وضعیت این تیم در لیگ برتر نتایج بسیار عالی و دور از انتظاری تا اینجای رقابت ها گرفته است و به احتمال زیاد به عنوان صدر نشین به مرحله حذفی صعود خواهد کرد. بازی های بعدی ذوب آهن با الزوار عراق و االنصر می باشد.

گروه C با حضور استقلال


استقلال با باخت دیشب مقابل الهلال از کمترین شانس را برای صعود در گروه مرگ و حتی در بین تیم های ایرانی را دارد . در این گروه احتمال صعود تیم های الهلال و الدحیل محتمل تر است.  بازی های بعدی استقلال در مقابل الدحیل قطر در تهران و  العین امارات می باشد.

گروه D با حضور پرسولیس
 

 
هر چند پرسپولیس در در قعر جدول گروه D قرار دارد اما شاید بتواند با بازی های پیش رو و شانس نسبتا کمی که برای صعود دارد، از این گروه به مرحله بعد راهیی شود. مصاف های بعدی پرسپولیس در تهران مقابل السد و در ازبکستان مقابل پاختاکور می باشد که برای صعود محکوم به برد در این دو مسابقه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


asir
Iran, Islamic Republic of
پرسپولیس 2 بر 1 باخت ، نه 2 بر صفر !!