کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشنهادات جدید آقای متهم برای حل مشکلات کشور:

زندانیان سیاسی آزاد شوند/ اگر جفایی شده از این به بعد نشود/ حصر الان برداشته شود به نفع نظام است/ دل رئیس اصلاح‌طلبان دوباره هوای فتنه کرده است؟

3 ارديبهشت 1398 ساعت 15:01

خاتمی که خود از سران فتنه ۸۸ محسوب می شود گفته است: «اگر جفایی شده، حداقل از این به بعد نشود؛ زندانیان سیاسی آزاد شوند، زمینه برای حضور بیشتر مردم در عرصه فراهم شود».


گروه سیاسی جهان نیوز: سید محمد خاتمی که اخیرا در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه گفته بود: «آنچه درباره سپاه انجام داده‌اند، به محبوبیت بیشتر سپاه می‌انجامد و جمهوری اسلامی را از اهداف بلند و بزرگ خود از جمله مبارزه با ترور و تروریسم بازنخواهد داشت» به تازگی در جمع تعدادی از روحانیون به اصطلاح اصلاح طلب گفته است: «نباید مسائل داخلی و انتقادهایی که به عملکرد یک ارگان یا به بخش‌هایی از جامعه داریم را با امنیت ملی قاطی کنیم؛ وقتی مساله حیثیت ملی مطرح می‌شود همه باید با هم باشیم. انتظار این است که از این موقعیت استفاده بهتری شود و وحدت شکل بگیرد».

خاتمی که خود از سران فتنه 88 محسوب می شود و درباره این ظلم بزرگ در حق ملت ایران و نظام اسلامی تاکنون عذرخواهی نکرده است، در ادامه با وقاحت تمام گفته است: «اگر جفایی شده، حداقل از این به بعد نشود؛ زندانیان سیاسی آزاد شوند، زمینه برای حضور بیشتر مردم در عرصه فراهم شود...سخت‌گیری‌ها و دیدگاه‌های امنیتی کنار گذاشته شود و قدر وحدت ایجاد شده را بدانیم».  

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع نخ نمای شده حصر دیگر سران فتنه اشاره کرده و بیان داشته است: «اگر حصر الان برداشته شود، قطعا به نفع نظام است و دلها بهم نزدیک‌تر و پیوندها بیشتر می‌شود».

خاتمی همچنین ضمن اظهار گلایه از سخت گیری های قضایی گفته است: «چرا باید فضا به گونه‌ای باشد که همه چهره‌هایی که در چارچوب قانون عمل می کنند نظام را قبول دارند اما سلیقه متفاوتی دارند، از سوی بعضی نهادها ردصلاحیت شوند؟»

رئیس دولت اصلاحات در آخر خواسته است: «خود را اصلاح کنیم و بگوییم هر کس قانون اساسی را قبول دارد ولو انتقاد داشته باشد، آزاد و شهروند مملکت است و بیاید کار کند».

بیشتر بخوانید:
خاتمی: کار امریکا باعث محبوبیت بیشتر سپاه می‌شود
آقای متهم ژست منتقد گرفت و طلبکار شد!
شرط عباس عبدی برای ادامه حمایت از سپاه


وقاحت رئیس دولت اصلاحات تازگی ندارد؛ چرا که وی به عنوان یکی از سران فتنه 88 تاکنون اقدامی برای جبران آن خسارت بزرگ نکرده و همچنین به عنوان پیشنهاد دهنده و ترغیب کننده رای به حسن روحانی، فراکسیون امید و شورای شهر اصلاح طلب تهران هم بابت حجم بزرگ ناکارآمدی آنان پاسخگو نبوده است.

اینکه جفاکارترین افراد در حق ملت ایران با ژست دلسوزی پیشنهاد می دهد که دیگر «جفا نکنیم»، مجرمان امنیتی آزاد شوند، سایر سران فتنه محصور رهایی یابند و یا خائنین به کشور تائید صلاحیت شوند، نشان دهنده آن است که رحمت حاکم بر این افراد باعث گستاخی بیش از حد آنان شده است.


کد مطلب: 683070

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/683070/زندانیان-سیاسی-آزاد-شوند-اگر-جفایی-شده-این-بعد-نشود-حصر-الان-برداشته-شود-نفع-نظام-دل-رئیس-اصلاح-طلبان-دوباره-هوای-فتنه-کرده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com