پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۷

آقای جهرمی! کار شما صدور کلمات قصار نیست

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 682166
در پی بسته شدن اکانت چندین تن از سرداران سپاه در اینستاگرام آذری جهرمی وزیر ارتباطات در واکنش به این اقدام توییتی را منتشر کرد.
به گزارش جهان نيوز، در پی بسته  شدن اکانت چندین تن از سرداران سپاه پاسدران در اینستاگرام، آذری جهرمی وزیر ارتباطات در واکنش به این اقدام  توییتی را منتشر کرد. جهرمی نوشته است: « وقتی دهان یک مرد را می بندی، دروغگو بودنش را ثابت نمی کنی، بلکه فقط به دنیا میگی از چیزی که او  ممکنه بگه میترسی»
 

 
مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی با انتشار توئیتی از رفتار خود وزیر ارتباطات انتقاد کرد و نوشت:  «فکر نمی کنم وظیفه وزیر ارتباطات در قبال اقدام شبکه های اجتماعی علیه امنیت ملی صدور کلمات قصار این باشد. سوال این است: ایشان برای مقابله با وقوع جرمی یا دفاع از منافع مردم و کشور در بستر شبکه های اجتماعی چه ابزاری دارد؟ آیا اینستاگرام حتی ایمیلش را جواب می دهد؟»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حس
Iran, Islamic Republic of
متن توییت وی بسیار توهین آمیز هست. اقدامات آمریکا علیه سپاه فعلا به پای اقدامات دولت تدبیر و امید نمی رسد. همانطور که قبلا کد تحریم را به آمریکا دادید تحریم سپاه نیز پیشنهاد فتنه گران و مزدوران آمریکا نشین می باشد.
سرور
Iran, Islamic Republic of
این با نوشتن چنین جمله ای اینستاگرام و امریکای جهانخوار را با هم نابود کرد.چه وزیری!
Iran, Islamic Republic of
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
وزیر در راه اندازی و تقویت شبکه های اجتماعی بومی به وظایف حکمرانی خود نپرداخته و خود باعث بوجود آمدن چنین وضعیتی است. اگر اینستاگرم خودشان را هم ببندند، همه کاسه کوزه ها را بر سر سپاه خالی خواهند کرد که شما چنین باعث شدید!
علی
Iran, Islamic Republic of
با این دولت نابغه ایمیلی وتوئیتی ببین کشور هر روز چه گلستانی می شود!؟مردم خیالتان راحت !آسوده بخوابید که ما بیداریم!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of

درپاسخ به محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
اعتراض بازنشستگان مخابرات
روحانی: وظیفه دولت و مجلس حل مشکلات است، و این درحالی است که متاسفانه ازسال 1388 تاکنون سهام عدالت بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران را نمی دهند چرا؟!
وضعیت سهام عدالت بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران به کجا رسید؟