پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۴۱

ادامه چالش احمدی‌نژاد با امام جماعت نهاد ریاست جمهوری‌اش + پشت‌پرده اختلاف

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 682162
تقریبا سه سالی است که دیگر ارتباطی با این افراد ندارم. ماجرا هم از آنجایی آغاز شد که من پیش از آنکه مقام معظم رهبری از تریبون رسمی اعلام کنند که آقای احمدی نژاد را از حضور در انتخابات نهی کرده اند، من این مسئله را افشا کردم.
ادامه چالش احمدی‌نژاد با امام جماعت نهاد ریاست جمهوری‌اش + پشت‌پرده اختلاف
گروه سیاسی جهان نيوز: بعد از آنکه یادداشتی در یکی از سایت‌های خبری با نام عباس امیری‌فر منتشر شد و حواشی بسیاری در پی داشت، این روحانی که مدتی زیادی از جمله نزدیک‌ترین افراد به محمود احمدی نژاد محسوب می‌شد، آن را تکذیب کرد، اما با این حال انتشار این یادداشت مجموعه‌ای اتفاقات را رخ داد که زمینه‌ساز تنش دوباره میان وی و افرادی مانند عبدالرضا داوری و علی اکبر جوانفکر دیگر نزدیکان محمود احمدی نژاد شد که حالا امیری فر طی گفتگو با فرارو به تشریح این ماجرا پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

مدتی قبل مطلبی منتسب به شما منتشر شد که حواشی بسیاری داشت. اما بعد از آن شما اعلام کردید که اصلا چنین مسائلی را مطرح نکرده بودید و الان هم قصد شکایت دارید. دقیقا چه اتفاقی رخ داده بود؟
ماجرا از این قرار است که یک خبری را سایت بصیرت منتشر کرده بود مبنی بر اینکه آقای احمدی‌نژاد گفتند انقلاب ۵۷ کار انگلیسی‌ها بود. بعد نمی‌دانم بر چه مبنایی سایت انصاف نیوز مطلبی را مبنی بر تائید این مسئله به بنده منتسب کرده بود. در صورتی که من اصلا با این سایت مصاحبه‌ای نداشتم و اصل ماجرا از سایت بصیرت آغاز شده بود و هیچ ارتباطی به من نداشت. بعد از این ماجرا طی صحبت‌هایی که با مسئولان سایت انصاف نیوز داشتم، قرار بر این شد که تکذیبیه بنده را هم منتشر کنند. آن‌ها این کار را انجام دادند، اما خیلی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی توجهی به این تکذیبیه نکردند؛ لذا تصمیم گرفتم که از آن‌ها شکایت کنم.

خب ماجرایی که بین شما و دو نفر از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد رخ داده است چیست؟
بعد از انتشار این مطلب که منتسب به من شده بود، آقای جوانفکر در سایت دولت بهار یک سری فرافکنی‌ها انجام دادند و تهمت‌هایی را در خصوص بنده مطرح کردند که نشان دهنده آن است که ایشان خبر سایت انصاف نیوز را باور کردند و اصلا توجهی به تکذیبیه نداشتند. من هم از ایشان خواستم یا آن را اصلاح کنند یا من مجبورم از طریق مراجع قانونی این مسئله را پیگیری کنم. اما درباره آقای داوری موضوع این است که ایشان با من تماس گرفتند و گفتند که می‌دانند من چنین مسائلی را مطرح نکرده‌ام، اما با اینحال مکاتباتی را با سایت انصاف نیوز داشتند که حرف‌های مناسبی درباره بنده نزده اند؛ لذا مجبورم از آقای داوری هم شکایت کنم.

آیا تا اینجای کار صحبتی با آقای جوانفکر داشتید مبنی بر اینکه مطلب منتشر شده در انصاف نیوز ارتباطی به شما ندارد؟
بله اصلا ایشان در جریان هستند و تکذیبیه را خوانده اند، اما با این وجود به دلیل اینکه زورشان به سایت بصیرت نمی‌رسد و نمی‌توانند از آن‌ها شکایت کنند و همه این ماجرا را به گردن من انداخته اند. من الان مشکلم با این آقایان این است که چرا به دروغ اتهاماتی را علیه بنده منتشر و توهین کرده اند.

شما مدتی است که از محمود احمدی نژاد و نزدیکان وی فاصله گرفتید. مشکل از کجا آغاز شد؟
الان تقریبا سه سالی است که دیگر ارتباطی با این افراد ندارم. ماجرا هم از آنجایی آغاز شد که من پیش از آنکه مقام معظم رهبری از تریبون رسمی اعلام کنند که آقای احمدی نژاد را از حضور در انتخابات نهی کرده اند، من این مسئله را افشا کردم. بعد در فاصله آن ده روز که مقام معظم رهبری مشخصا آن را اعلام کند، این‌ها حملات بسیاری علیه من داشتند تا اینکه نهایتا رهبر هم آن را اعلام کردند و این آقایان کمی آرام گرفتند. اما عمده ماجرا که باعث شد من به طور کلی از آقای احمدی نژاد و نزدیکانشان فاصله بگیرم صحبت‌هایی نامناسبی بود که در خصوص امام و مقام معظم رهبری در جلسات خود مطرح می‌کردند. زیرا از همان ابتدا هم که ما در دولت بودیم گفته بودیم که خط قرمز ما مقام معظم رهبری است و هر کجا احساس کنیم که برخلاف فرمایشات ایشان عمل می‌شود خود را کنار می‌کشیم. یعنی من خیلی وقت است که رابطه خود را با این افراد قطع کردم و احتمالا این مطلبی که سایت بصیرت مطرح کرده اند برای جلسات اخیر آن‌ها است که اصلا من حضور نداشتم.

یعنی دقیقا چه صحبت‌هایی در این جلسات در خصوص امام و مقام معظم رهبری مطرح می‌شد؟
به عنوان مثال یکی از ماجرا‌ها در خصوص مصدق بود. امام در صحیفه نور عنوان کرده بودند که مصدق را یک مسلم نمی‌دانند، اما آقای احمدی نژاد بر این باور هستند که این صحبت، اما درست نیست و مصدق یک قهرمان ملی است و در مقابل رویکرد منفی نسبت به آیت الله کاشانی دارند که از نظر من اصلا قابل قبول نبود. در خصوص مقام معظم رهبری هم در یک جلسه من به ایشان گفتم که اگر قصد دارد گفتمان امام را تبیین کنند یا باید به موسسه نشر آثار امام مراجعه کنند یا از حضرت آقا سوال بپرسند تا ببینید ایشان این مسئولیت را برعهده آقای احمدی نژاد می‌گذارد یا خیر. در این جلسه حرف‌های من خیلی به ایشان برخورد و با ناراحتی گفتند: «یعنی ما حتی اگر می‌خواهیم آب بخوریم هم باید از آقا اجازه بگیریم؟» که من پاسخ دادم بله. امام یک جمله‌ای دارند که ثمره درس خارج ایشان است. می‌گویند: «ولایت مطلقه فقیه در اجرا مانند ائمه و پیامبر و حتی خدا است و تنها در مقام متفاوت هستند» یعنی باید بدون چون و چرای مطیع مقام معظم رهبری باشید؛ بنابراین ما از همان موقع از آن‌ها فاصله گرفتیم.

خب حالا شکایتی از این افراد انجام داده اید؟
خیر من یک فرصتی به آن‌ها دادم تا صحبت‌های خود را اصلاح و عذرخواهی کنند و سایت‌ها هم تکذیبیه را منتشر کنند. اگر این اتفاق رخ ندهد، قطعا وکیل می‌گیرم و این شکایت را از مراجع قانونی دنبال خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دكتر فراتر از اين حرفهاست كسي شخص ناچيزي مجيز گوي مانند اميري كه وجود از خود نداره بتواند به وي ضربه بزند
Iran, Islamic Republic of
زمان مجيز گويي منقضي شده ديگه نون توش نيست
Canada
آقای امیری مجیزگو نبودند بلکه پیمانکار نماز جماعت ریاست جمهوری بودند.
Iran, Islamic Republic of
احمدي نيازي به مجيز گويي كسي نداره واقعيت را ميگويد خواه خوشتان بيايد خواه بد
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر چابلوسان و متملقان كه باعث بدبختي ما انها هستند
Iran, Islamic Republic of
بقدري يكي را بزرگ ميكنند كه فكر ميكند خبريست
Iran, Islamic Republic of
طرفين توهم ميزنند كه نمايندگان خداوند در جهان هستند
Iran, Islamic Republic of
قبله عالم زمان قجري جالب است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بیش از هشتاد درصد مردم حامی احمدی نژاد هستند این باندهای قدرت و ثروت عددی نیستند
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
حتما نظر سنجی کردی!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما باید سینه خود را سپر کنیم تا تیرها به ما بخورد،نه رهبری!
"محمود احمدی نژاد"
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد از ادعای سینه سپر کردن سال ۸۴ در مقابل تیرها،نه تنها به ادعای اجازه آب خوردن رسید که به تیراندازی هم رسید!
Iran, Islamic Republic of
مهم نظر اکثریت ملت است که او را قبول دارند
Iran, Islamic Republic of
اکثریت ملت در بست نشینی و دعوت به تجمع احمدی نژاد حماسه آفریدند و به او خندیدند!
Iran, Islamic Republic of
لعنت به کسایی که تو انتخاب خودشون حق رو ضایع کردن
Iran, Islamic Republic of
اين اميري ياد گرفته اويزان اين و ان بشود و كاسبي كند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد سابقه مجیزگویی هم نسبت به مرحوم هاشمی در سال ۷۵ در استانداری اردبیل دارد،هم سابقه مجیزگویی نسبت به رهبری در شهرداری تهران و ریاست جمهوری سال ۸۴ دارد و در هر دو مورد رنگ عوض کرد و به تخریب روی آورد...
Iran, Islamic Republic of
دکتر برو دکتر
Iran, Islamic Republic of
دکتر فراتر از این هستش که اشتباه کنه و به قول خودش هیچ تصمیم اشتباهی نگرفته!در ضمن مگه مجیزگوتر از اعضای فرقه بهاریت داریم؟!
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر احمدی نژاد
Germany
بیشین
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز ! اینقدر از دکتر احمدی نژاد حمایت نکنید احمدی نژاد در آزمون مردود شد!!! دیگر امیدی به دکتر نیست !! بالاتر اینکه زمینه انتخاب دولت بی تدبیر و امید و این همه نابسامانی، شخص دکتر احمدی نژاد است!!! خدایش نیامرزد! اگر دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد حسن ختام داشت قطعاً رئیس جمهور بعدی حسن روحانی نبود!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه میگذاشتند احمدی نژاد کاندید شود روحانی یک میلیون رای هم نمیاورد
علی
Iran, Islamic Republic of
یک استدلال مسخره وبی ربط...انتخاب دولت لیبرال وغرب پرست و اصلاح طلب فقط و فقط به خاطر جهل مردم وغرب پرستی آن ها بود وقتی بین فردی انقلاب ویک لیبرال،لیبرال را انتخاب میکنند مردم نتیجه اش میشود نابود اقتصاد کشور
Iran, Islamic Republic of
لیبرال چیه برادر من؟؟
به فرموده آیت الله جنتی دوازده عضو فقیه و حقوقدان شورای محترم نگهبان با تایید صلاحیت یک نامزد انتخابات بر تقوا و مدیر و مدبر بودن او صحه می گذارند . ....
سعید
Iran, Islamic Republic of
....1
Iran, Islamic Republic of
...
سرور
Iran, Islamic Republic of
در زمان انتخابات فرارو دروغهای زیادی را هم علیه آقای دکترقالیباف و آیت الله رئیسی منتشر کرد.
اینها دنبال اختلاف افکنی هستند حالا ما چرا باید باور کنیم؟
برای بنده هنوز هم یک تار موی احمدی نژاد به همه افراد دولت فعلی می ارزد.
Iran, Islamic Republic of
هاله نور و حمایت از خاوری و... لیاقت می خواهد!؟
Iran, Islamic Republic of
خاوری مدیر زمان هاشمی. ضمنا خاوری مگه محاکمه و محکوم شده؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خاوری ۲تابعیتی از سوی احمدی نژاد به ریاست بزرگترین بانک ایران انتخاب می شود و پس از افشای فساد ۳ هزار میلیاردی از کشور فرار می کند!
خاوری بیگناه !فرار کرد؛چرا؟؟؟
حمایت احمدی نژاد از خاوری در مصاحبه اخیر،احتمال اینکه خاوری اطلاعات ارزشمندی علیه احمدی نژاد و دوستان وی داشته را بسیار افزایش داد و....
Iran, Islamic Republic of
رییس بانکها از طرف رییس جمهور انتخاب نمیشود
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در انتخاب رییس بزرگترین بانک ایران دخالت نداشته،اما حتا بعد از فرار اون از کشور باز ازش حمایت میکنه!؟
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز معلومه از اوضاع سیاسی مدیریتی کشور کامل اطلاع ندارید یه جستجو در اینترنت بفرما ...
خاوری از زمان هاشمی و خاتمی از مدیران ارشد نظام بانکی جمهوری اسلامی بود با آمدن احمدی نژاد سا ۸۴ فوری تصمیم به برداشتن خاوری کرد که ۱۷۰ نماینده مجلس طی نامه ای رسمی از ریس جمهور خواستند ایشان در پست خود باقی بمانند ‌.تصویر و متن نامه در فضای مجازی پر است
Iran, Islamic Republic of
عزیز بزرگوار؛نخست اینکه انتخاب رییس بزرگترین بانک کشور بدون موافقت رییس جمهور غیرممکن است و دوم اینکه انتخاب مدیران دولتی به عهده دولت است و نه مجلس و سوم اینکه احمدی نژاد که اینقدر حرف گوش کن بود،چرا به توصیه های دیگر مجلس گوش نمی داد و به تحقیر مجلس می پرداخت؟!
در ضمن احمدی نژاد در مصاحبه اخیر خود هم از خاوری تمجید می کند و او را بهترین در کار خود می داند و از انتخاب او دفاع می کند و هم از او و فرار وی پس از افشای فساد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی حمایت می کند و...!چرا؟؟؟
Canada
تو هودج نورانی نیستی؟ پس چرا دوباره سری به حسن روحانی نمیزنی؟
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
حرف ايشان صحيح است مگر مشاعي نبود كه حكم دادگاه را جلوي سفارت انگليس اتش زد!؟
ب
Iran, Islamic Republic of
استادجان اولا مشایی و نه مشاعی.
درضمن دلیل کار مشایی بیشتر نمایش مخالفت با حضور وزیر خارجه احمق پیشین انگلیس در ایران بود.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
گوشای کی درازه که آتش زدن حکم بقایی رو به سفر وزیر خارجه سابق انگلیس نسبت میدین ،در صورتیکه خود مشایی میگه حکم بقایی رو ملکه نوشته و میره جلوی سفارت اونو آتش میزنه؟!
ب
Iran, Islamic Republic of
من متخصص اندازه گوش نیستم. اما دقیقا کار مشایی مخالفت با سفر وزیر خارجه اسبق و احمق انگلیس بود.کمی به آخرت خود فکر کن.
Iran, Islamic Republic of
استاد ب! با انکار سخنان احمدی نژاد پیرامون هاله نور ،فیلم هاله نور از بین نرفت و با انکار شما فیلم و سخنان و رفتار مشایی از بین نمی رود،فقط چهره ملکوتی خود را نشان می دهید که چقدر به آخرت ایمان دارید که منکر همه چیز می شوید...
Iran, Islamic Republic of
نظر شما مهم نیست مهم نظر اکثریت ملت است که حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم از تحریم هایی که احمدی نژاد بر سر کشور آوار کرد که ازش خلاصی نداریم بسیار راضی هستند و حامی او هستند...
ب
Iran, Islamic Republic of
چهره من مثل شما ملکوتی نیست اما از نفاق و دروغ بیزارم. شما ملاک دین مردم نیستی برو فکر خود کن.
Iran, Islamic Republic of
کسی که از دروغ و نفاق بیزار است پس از دیدن و شنیدن و خواندن سخنان احمدی نژاد پیرامون هاله نور و مشایی پیرامون صدور حکم بقایی از سوی ملکه،در افکار و گفتار و رفتار خود تجدیدنظر می کند، البته اگر دروغ و نفاق هم خوب و بد نداشته باشد!؟
کسی که هم به انکار روی آورده و هم خود ابتدا از موضع بالا دیگران را به آخرت حواله می دهد یا فیلم سخنان مشایی در جلوی سفارت انگلیس را نه دیده و نه شنیده و نه خوانده و در نتیجه نا آگاه است که باید با جستجوی ساده در آپارات آگاه شود یا آگاهانه به انکار می پردازد که اسباب تاسف بسیار است و...!
ب
Iran, Islamic Republic of
سلام.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خوب کاری کرد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدي قهرمان و يارو ياور تهي دستان و بينوايان و مستاجرين است پس اخوندي خوب بود هشت سال يك فرغون اسفالت بر روي هيچ جاده اي نريخت شش سال يك لانه كفتر نتواست بسازد
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
منصف
Iran, Islamic Republic of
جهان جان از این دعواها سوء استفاده نکن ؟
احمدی نژاد دارای عمق استراتژی مردمی است .
ولی انصافا همینکه اکثر نظرات را پوشش می دی جای سپاس دارد.
Iran, Islamic Republic of
گدام پوشش يا نقطه چين يا زدن شاخ و برگ يا بكل ازدور خارج كردن است مگر اينكه در مدح زاكاني يا توكلي و باهنر و... باشد
Iran, Islamic Republic of
عمق استراتژی؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
...
فرید
Iran, Islamic Republic of
دوستان دقت کردید، سایت جهان نیوز که با آب و تاب و بدون مدرک مثبته تیتر خود را کرده بود، اظهارات نزدیک ترین روحانی احمدی نژاد، امروز غلط کردن سایت بصیرت، انصاف نیوز و امیری فر را سانسور کرده است، و به یکباره با ایشان مصاحبه می نماید(خوب در جریان باشید ایشان اکنون ماموریتی دارد که باید انجام شود) در دو خط اول می گوید اصلا این مطلب را نگفته است و تکذیب می کند ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ آدم های زیادی مثل احمدی نزاد داشتیم که عاقبت به خیر نشدن.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
عبادت بجز خدمت خلق نیست دکتر احمدی نژاد به مردم خدمت کرد.
United States
جمله درستی نیست. سندی دارید برای اثبات؟
Iran, Islamic Republic of
رضایت اغلب مردم مستضعف از عملکرد دکتر احمدی نژاد خودش سند بزرگیها. کسایی که اگه تا اخر عمرشون جون میکندن نمی تونستن ۱۰ متر خونه داشته باشن ولی با عنایت خدا و لطف دکتر احمدی نژاد تونستن یه واحد اپارتمان رو با ۱۰ و ۱۵ میلیون مالک بشن. اون اپارتمان ها الان حداقل ۲۰۰ میلیون میارزن. اگه احمدی نژاد نبود این ادما همون ۱۰ و ۱۵ میلیون رو هم تو دوران دکتر روحانی اجاره خونه داده بودن.
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از مردم در دوره خاتمی با ثبات اقتصادی و بهبود وضع اقتصادی با وام مسکن صاحب خانه در داخل شهرها شدند و با آمدن احمدی نژاد و تلاطم اقتصادی قیمت زمین و مسکن جهش بسیار داشت و احمدی نژاد مردم مستضعف را از شهرها اخراج کرد و راهی خوابگاه های بیابانی کرد که بسیاری از آنها یا مشکلات عدیده دارند یا متقاضی ندارند و یا نیمه تمام رها شده اند...
Iran, Islamic Republic of
عزیزم کمی با تحقیق اظهار نظر بفرما بنده اواخر دولت خاتمی وام مسکن گرفتم ۱۶ درصد دو سال بعد در دولت احمدی نژاد وام مسکن گرفتم ۱۴ درصد ضمن اینکه تنها ریس جمهور تاریخ ایران است که طرح ساخت مسکن مهر را با قیمت بسیار پایین در شهر ها برای متقاضیان قشر متوسط و پایین جامعه شروع کرد اگر انکار بفرمائید فردای قیامت خودتان پاسخگو باشید .
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
امیری فر کیه! بزرگتر از اون هم نتوانستن ارادت مردم رو نسبت به دکتر کم کنن.
Iran, Islamic Republic of
اگه تمام باندهای قدرت و ثروت جمع شوند مردم احمدی نژاد را قبول دارند و حامی او هستند
Iran, Islamic Republic of
این فقط یک ضرب المثل است
Iran, Islamic Republic of
اگر شما هم سندی دارید نشان دهید
Germany
بله گویا به خانواده و فک و فامیل و دوستان بیشتر خدمت کرد
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد یا همان پدر تحریم های ایران کشور را به غل و زنجیر تحریم ها کشید که برداشتن آن با برجام هم ممکن نشد...
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلومه عاقبت خیر نشده؟ مگر شما از آینده خبر دارید یا با خدا ارتباط دارید که عاقبت ایشان را بد تشخیص دادید؟
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات که میسوزه
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
عزت ادما به ارادتیه که مردم بهش دارن، اگه ما خیلی مثل احمدی نژاد داشتیم الان کاسه چه کنم چه کنم دست مردم نبود. احمدی نژاد یه دونه س.
France
جهان نیوز کثافت به جای چاپ تکذیبیه امیری داستان سرایی می کنی. واقعا پولی که از ملکه میگیرین حلاله حالتون.
Iran, Islamic Republic of
فرقه بهاریت با ملکه در ارتباط است و از همه چیز خبر دارد!
رضا
Iran, Islamic Republic of
گزینش بارگذاری نظرات ارسالی توسط شما برام خیلی جالبه
رضا
Iran, Islamic Republic of
خب بجای گذاشتن مطلب بالا مطلب اصلی من رو بذارید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نزد ملت اعتبار دارد ، و با این تخریب ها کاری پیش نمی بردید.
اگه می خواهید تکلیف ایشان یک سره شود ، فقط باید در انتخابات آزاد تعیین گردد.
Germany
...
رحیم
Netherlands
سلام. جهان این خبر رو باور کنیم یا این که منتظر تکذیبش تو سایت دیگر باشیم.؟
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم جهان شما رو به خدا انصاف داشته باشید چرا تکذیبیه خبر رو منتشر نکردید و واقعا چرا در مورد احمدی نژاد بی انصافی کردید
Iran, Islamic Republic of
آخه چرا بعضی ها زور میزنند چهره دکتر رو تخریب کنند واقعا نمیدونم اینهمه تلاش کردید ولی احمدی نژاد محبوبتر شد
Iran, Islamic Republic of
هشتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
یادمه که جهان و امثالهم یه روزی داشتین دو دستی زیر پرچم حاج محمود سینه می زدین من موندم کی باید در مورد شما افشاگری کنه خدا رو شکر که رهبری مثل سید علی داریم که داره از سرمایه های انقلاب محافظت می کنه وگرنه اگر به شما بود تا حالا سر به تن مهره های انقلاب نبود؟؟؟؟؟؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
ای کاش احمد ی نژاد تحت تاثیر ان شخص قرار نمی گرفت خیلی برای مردم زحمت کشید خیلی در مدت 8سال کار کرد خصوصا در حوزه تولید مسکن و کشاورزی....
مالک
Iran, Islamic Republic of
به دلیل اینکه زورشان به سایت بصیرت نمی‌رسد!!!!!!!!!!


جمله خیلی سنگینیه ها دقت کنید تو رو خدا. چه کشوری داریم؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر چه تخریبش می کنند محبوبتر می شود.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با هر شخص دیگری در این مملکت کاندید شود قطعا مردم احمدی نژاد را انتخاب میکنند
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب
به اعتقاد بنده احمدی نژاد پایگاه مردمی بسیار قوی دارند و اگر ایشان در انتخابات کاندیدا شوند قطعا با رای بسیار بالایی پیروز انتخابات خواهند شد، چرا که خدمات صادقانه و بی آلایش ایشان به مردم بر کسی پوشیده نیست.
اما خب افرادی هم هستند با مطرح نمودن اظهارات بی اساس و غیر سازنده سعی دارند خودشان را مطرح ساخته و افکار عمومی را در خدمت خود بگیرند تا از این طریق به منافع شخصی خود دست پیداکنند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
"مقام معظم رهبری از تریبون رسمی اعلام کنند که آقای احمدی نژاد را از حضور در انتخابات نهی کرده اند"

خود رهبر به طور صریح اعلام کردند که دستوری در این مورد ندادند و فقط "به یک برادر مؤمن نصیحت کردند".

لطفاً به طور کامل پخش و یا حذف کنید.
Iran, Islamic Republic of
اقای خامنه ای اسمی از دکتر نبردن، ضمنا نهی نکردن، توصیه کردن به خاطر خودشون، و اینکه مردم دکترو مجاب کردن به ثبت نام.
چپ و راست و کارگزار و مشارکت و اعتدال هرچی دکتر بکوبم، دکتر ارزشش بیشتر میشه.
Netherlands
سر لشکر پایه نوزده! توی قضیه سیل داشتی مصاحبه می کردی؟
United States
...
Romania
آقا فرمودند در کار فرهنگی آتش به اختیار باشید.....
Iran, Islamic Republic of
آقای امیری فر دست پیش گرفتی که پس نخوری؟تودیگه کی هستی ؟
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
تو این مملکت فقط یک آدم داشتیم که حق را به حقدار بده وگردن کشان فاسد رسوا کنه آن هم احمدی‌نژاد بود که دارن اینجوری خرابش می‌کنند خدا لعنتشان کنه
Iran, Islamic Republic of
بقایی،رحیمی،خاوری،زنجانی و...
Iran, Islamic Republic of
از موقعی که دیدم این ادم چپ و راست براش فرقی نداره فهمیدم ادم درستی باید باشه
فتح الله احمدیان
Iran, Islamic Republic of
منم صد در صد حق رو به احمدی نژاد میدم،
مگه آدم خواست آب بخوره باید اجازه بگیره،
Iran, Islamic Republic of
باید از مشایی اجازه بگیره یا از هاله نور که احاطش کرده بود
Iran, Islamic Republic of
آخرین نظرسنجی محبوبیت احمدی نژاد ۷۹ درصد بوده است
Iran, Islamic Republic of
در همین سایت که هجوم آوردید ۷۹ درصد نیست!
Iran, Islamic Republic of
یه انتخابات برگزار کنید تا ببینید مردم چه کسی را قبول دارند احمدی نژاد را یا شما را
Iran, Islamic Republic of
امسال انتخابات هستش،به دکتر بگین نترسه و لیست بده،فوقش مثل سال ۹۲ از آخر اول بشه؛بهتر از این هستش که ۶ساله لیست نداده و ترسو لقب گرفته و آبروریزی کرده!
علی
Germany
اتفاقا هست، می تونی نسبت بگیری
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دکتر با عملکرد هیچ دولتی قابل مقایسه نیست.....
Iran, Islamic Republic of
در خرابکاری دکتر بی مانند است
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر احمدی نژاد سرباز رهبر یاور مردم
ولی
Iran, Islamic Republic of
چراذهن مردم رامنحرف میکننددکتراحمدی نژاددرطول دولتهای نهم ودهم خدمات ارزنده وچشمگیری هم داشتندکه آثارشکاملا محسوس میباشداین بی انصافی است که دائم درموردایشان منفی بافی میشودکدام یک ازمسئولین جسورانه برای قشرآسیب پذیرجامعه اقدامی کردندیک نمونه اش ساخت مسکن روستاییان که ازاول انقلاب تاکنون بی سابقه بوده تنهادولتی که حامی سرمایه داران نبوددولت ایشان بودبه همین خاطرخیلی هامخالفش شدند
Iran, Islamic Republic of
تنها رییس دولتی که برای حمایت از محرومان، یارانه نقدی برابر محرومان به ثروتمندان می داد تا ثروتمندان آسیب نبینند،دکتر بود!؟
ئیلان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حامی محرومان
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
این آقا تکذیب کرده جهان نیوز ناراحت شده که چرا تکذیب کرده جهان نیوز محترم این آقا تکذیب کرده .
SAJJADHAERI
United States
آقایانی مانندامیری ودیگران ناگفته وضعیت انحراف آقای احمدی نژاد بر دوست ودشمن معلوم وپیداست
چه عاقبت بدسرانجامی است عاقبت محموداحمدی نژاد
درتاریخ اسلام از حر ریاحی به چه نکویی یادمی شود واز طلحه وزبیر که یکی ازآنان روزگاری سیف الاسلام نام داشت اکنون باچه اکراه وتنفری یادمی شود
باآل علی هرکه درافتدورافتد
To SAJJADHAERI
Iran, Islamic Republic of
بله، بله
در این که اوشان دچار انحراف است، شکی نیست. ناگفته پیداست
انحرافش از همون قبل از تبلیغات انتخاباتی سال 84 واضح بود؛ نبود؟؟؟
فقط
انحراف از چی؟ و از کی؟
....
Iran, Islamic Republic of
آتش به اختیار یعنی همین نه اینکه برای آب خوردن هم اجازه گرفت.انحراف انحراف که میگین همین بود....!
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا آخرت این آدمها را بخیر کند.
Iran, Islamic Republic of
....
سحاب
United States
....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تموم شد. ایشون با اعمالش هیچ چیزی برا دفاع کردن باقی نگذاشته.
Iran, Islamic Republic of
بعد از شهادت رجایی تا به امروز تنها رئیس جمهور غیر روحانی با تحصیلات دانشگاهی واقعی دکتر احمدی نژاد بوده ...
البته همه افراد مخالف و دشمن دارند احمدی نژاد هم مخالفین کینه توزی دارد که همه جور توهین و شایعه و افترا به این بنده مخلص خدا نسبت می دهند آخرش هم طرف مقابل را توصیه می دهند به فکر آخرت ... باشید .
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز نمی خواهد متوجه بشود که اکثر خوانندگانش طرفداران احمدی نژاد هستند
و سعی می کند با اخبار کذب و غیرواقعی در مقابل آنان بایستد
انصاف و شجاعت داشته باشید و به جای مصاحبه با این نفرات رانده شده و کذاب
از هشت سال خدمات بزرگ احمدی نژاد برای مردم چیزی بنویسید از قبیل رونق مسکن و بازار و ارایه وام های اشتغال سهل الوصول و توسعه شهرها و روستاها و بالارفتن قدرت خرید مردم و توسعه امکنه ورزشی و صدهها خدمات دیگر
که مخصوصا در مقایسه با عملکرد این دولت بیشتر قدرش را میدانیم
جهان نیوز تکرار می کنم متوجه بشو...
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده (که به احمدی نژاد رأی نداده ام و نخواهم داد) ، او هم خوبی داشته ، هم بدی . خوبی از این نظر که با قاطعیت سیاست خود را پیگیری میکرد بدی از این نظر که در کار به طرح و برنامه ، کار کارشناسی و سنجش عواقب کار اهمیتی نمیداد و عمل زده بود و میگفت خودم کارشناستر از همه هستم از طرفی مشی او بر دروغ ، تظاهر وموج سواری بر احساسات عوام وگاهی بر اوهام بود. و تغییر نظرات از عرش تا فرش داشت و اینگونه فردی مناسب ریاست جمهوری نیست . اما اگر درصورت تأیید صلاحیت ، مردم به او رأی دهند، باید همه بپذیریم و در راه درست کمکش کنیم همانگونه که وظیفه ی کمک به دیگران را داریم . زیرا بایستی هدف ما خدا و خدمت به مردم باشد نه فرد .
بوسجين
Denmark
احمدي مرد است بدون اينكه فرصت مساوي دفاع داشته باشد تحت هجومچپ و راست قرار دارد اما مرد ارمان ها و مقاومت است كه در اعتقاد هم ان را نشان داده است كاش براي اقتصاد مقاومتي او را انتخاب ميكرديم كسي ندانست چرا سد مي سازد كسي ندانست چرا پالايشگاه مي سازد كسي ندانست چرا يارانه و سهام عدالت مي دهد و،،،،،،،،،، همه با توجه به خطرات و تهديدات بوده كه او پيش بيني ميكرد و ميخواست كل مجموعه ملت را در كنار هم سهيم كرده و انها را براي فعاليت و دفاع و سازندگي فعال كند اما حيف كه غوغا سالاران كه در هميشه تاريخ ايران در مقابل حركت سازنده بوده اند روزي به نام محيط زيست و روز ديگر به نام حيف ميل كردن به غوغا سالاري مشغول شدند اما براي ما مهم نيست ان اقاي عليه احمدي نزاد چه مي گويد عمل احمدي نزاد براي ما معيار سنجش است نه صحبت هاي بي سند و ادعا هاي واهي
Iran, Islamic Republic of
بنده یک فرهنگی هستم که سالیانی از عمرم در خدمت به نوجوانان و جوانان این مرزو بوم مشغول بوده ام و افتخار میکنم که در طول این چهل سال از انقلاب یک فرد تحصیل کرده دانشگاهی با سواد وتبحر علمی به مدت 8 سال رئیس جمهور کشور عزیزم ایران بوده است و خدمات بی نظیری هم به این مملکت نموده است خداوند یارو نگهدار خدمتگزاران صدیق به مردم ومملکت باشد .
Iran, Islamic Republic of
.......