کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوادی حصار، فعال اصلاح طلب:

اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت می‌کنند اما مشروط/ اصولگرایان پایگاه مردمی ندارند/ از سیاست فاصله بگیرند

27 فروردين 1398 ساعت 11:15

اصولگرایان باید حد و منزلت خود را بشناسند. برخی باید بدانند پایگاه مردمی ندارند. آنها باید از قانون تمکین کنند، از حوزه سیاست فاصله بگیرند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدصادق جوادی حصار، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان گفته است: «اصولگرایان باید حد و منزلت خود را بشناسند. برخی باید بدانند پایگاه مردمی ندارند. آنها باید از قانون تمکین کنند، از حوزه سیاست فاصله بگیرند». توصیه این فعال اصلاح طلب شاید اگر خطاب به دوستان خود گفته شود، زیباتر است. چرا که بسیاری از مردم برای رهایی از مدیریت پرخسارت دولت، مجلس، شورا و شهرداری فعلی روزشماری می کنند و اگر آقای جوادی حصار به ذهن خود مراجعه کند همین چندماه پیش بحث انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری به سوژه رسانه ها حتی زنجیره‌ای ها تبدیل شده بود.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*دولت آقای روحانی دولتی قانونی است و اصلاح‌طلبان نیز نقش آنچنانی در این دولت ندارند و به‌رغم حمایتی که از دولت داشته‌اند، کمترین سهم را برده‌اند.

*باید به اصولگرایان بگویم، حربه نخ‌نمای فتنه و پرونده‌سازی دیگر جوابگو نیست. آنها باید حد و منزلت خود را بشناسند. برخی باید بدانند پایگاه مردمی ندارند. آنها باید از قانون تمکین کنند، از حوزه سیاست فاصله بگیرند.

*جریان اصلاحات در انتخابات آینده شرکت می‌کند اما باید توجه داشته باشند این مشارکت همان‌طور که آقای حجاریان گفتند مشروط باشد. مشارکت مشروط به معنی مشارکت عقلانی است، یعنی اگر بستری برای تاثیر و تاثر وجود داشته و حرکتی که از سوی اصلاح‌طلبان انجام می‌گیرد منتج به نتایج امیدبخشی باشد، تصمیم عقلانی و منطقی حضور در انتخابات است. اگر این چنین نباشد، نباید تن به حضور دهند.

*این جریان به‌دنبال عوامفریبی و استفاده از ابزار فتنه‌انگاری برای اهداف بعدی خود است. نزد برخی اصولگرایان کلمه «فتنه» تبدیل به چماقی برای حذف جریان رقیب شده و جریان اصلاحات نباید خود را درگیر این بازی کند.

بیشتر بخوانید:
باید این دوره را رد کنیم تا به لاریجانی برسیم


کد مطلب: 681979

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/681979/اصلاح-طلبان-انتخابات-شرکت-می-کنند-اما-مشروط-اصولگرایان-پایگاه-مردمی-ندارند-سیاست-فاصله-بگیرند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com