کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیاس گستاخانه به خاطر حمایت یک روزه از سپاه؛

اتهام تروریستی به سپاه مثل اتهام فتنه‌گری به اصلاح‌طلبان است!/ آقای شکوری‌راد! شما نه در حمله به سپاه پاسداران کم گذاشتید نه در فتنه‌گری!

27 فروردين 1398 ساعت 12:11

دبیرکل حزب اصلاح طلب «اتحاد ملت» گفته است: اتهام تروریست بودن به سپاه مثل اتهام فتنه گر بودن به اصلاح طلبان است.


گروه سیاسی جهان نیوز: هر روز که می گذرد اصلاح طلبان از ژست ضدآمریکایی موقت که برای حمایت از سپاه به خود گرفتند خارج می شوند و به همان نقش اصلی یعنی همراهی با دشمنان ملت در حمله به نهادهای انقلابی بر می گردند.

در تازه ترین مورد هم علی شکوری راد، نماینده مجلس ششم، از فعالان فتنه 88 و دبیرکل حزب اتحاد ملت با انتشار توئیتی نوشته است: «اتهام تروریست بودن به سپاه مثل اتهام فتنه گر بودن به اصلاح طلبان است. اینها براساس میهن دوستی و از موضع منافع ملی بی درنگ اتهام آمریکا به سپاه را محکوم کردند اما این دوستان ده سال است با این اتهام علیه اصلاح طلبان تبلیغ و فشار و تضییقات شدیدی را متوجه آنها کرده و هنوز هم می کنند»




استدلال شکوری راد در نگاه اول مضحک به نظر می رسد اما از سوی دیگر هم می توان آن را توهین آمیز و اتفاقا در راستای اقدام خصمانه کاخ سفید تلقی کرد.

مقایسه یک نهاد انقلابی که از ابتدای تاسیس، به صورت همه جانبه وقف خدمت به کشور و مردم بوده و تنها در یک بعد آن یعنی برقراری امنیت هزاران شهید تقدیم کرده است با یک جریان سیاسی که از ابتدای تشکیل، تریبون داران آن ید طولایی در حمله به اصل انقلاب اسلامی، نهادهای برخواسته از آن مانند خود سپاه و بسیج، شبهه افکنی در اعتقادات دینی، بزک کردن دشمنان، فساد اقتصادی، ایجاد و اجرای فتنه های پیچیده مانند 78 و 88 دارند، کم از اقدام خصمانه اخیر آمریکا ندارد. هرچند که اصلاح طلبان در جفای به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و از رهگذر هر حادثه ای کینه خود از سپاه را که سرمنشا آن مشخص نیست، به صحنه عمل کشانده اند.

بیشتر بخوانید:
شرط عباس عبدی برای ادامه حمایت از سپاه
مشاور خاتمی: مسئولین نظام گزک دست آمریکا ندهند


دبیر کل حزب اصلاح طلب اتحاد ملت که پس از انحلال حزب مشارکت در نام جدیدی ظاهر شدند، از نامیدن اصلاح طلبان به عنوان «فتنه‌گر» اظهار ناراحتی کرده است. باید از این فعال برجسته اصلاح طلب که حتی خروج از حاکمیت را هم مهم نمی داند پرسید که  هشت ماه آشوب در کشور به بهانه واهی تقلب در انتخابات، اجرای خط به خط دستورات ابلاغ شده فرمول های انقلاب رنگی و کشته شدن ده ها نفر در جریان این اغتشاشات اگر فتنه گری نیست، پس چیست؟

برخی اعضای این جریان در طی سال های متمادی به شکل مرموزانه و در سال های 78 و 88 به طورعلنی و در هماهنگی با دشمنان به فعالیت علیه کشور پرداختند. این وابستگی تا آنجا شکل گرفته بود که جرج بوش سال 2008 قبل از تدارک برای سفر خاورمیانه‌ای با محور اعلام شده «مهار نفوذ ایران» در نطق رادیویی با حمایت از اصلاح‌طلبان از بیروت تا تهران گفت: «ما از دموکرات‌ها و اصلاح‌طلبان از بیروت و بغداد تا دمشق و تهران حمایت خواهیم کرد و در کنار آنها خواهیم ایستاد.» وی در سال 2008 نیز در اظهاراتی اصلاح‌طلبان ایران را خط‌مقدم آمریکا خواند و افزوده بود: «آنها با چالش‌های فراوانی روبرو هستند و چشم امیدشان به ماست!»

همچنین در جریان فتنه 88، نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرد که «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!» و شیمون‌پرز، رئیس‌جمهور رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند!»


کد مطلب: 681960

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/681960/اتهام-تروریستی-سپاه-مثل-فتنه-گری-اصلاح-طلبان-آقای-شکوری-راد-نه-حمله-پاسداران-کم-گذاشتید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com