سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۳۶
حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران:

اصلاح‌طلبان در کلان اداره کشور کاره‌ای نیستند/ آنچه از مدیریت شهری قبل از ما می‌شنیدید اختلاس بود/ مشکل جمهوری اسلامی کاهش سرمایه اجتماعی است!

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 681770
تاقبل از روی کار آمدن جمع یکدست اصلاح‌طلب آنچه که از مدیریت شهری شنیده می‌شد بعضا اختلاس و سوء استفاد‌ه‌های مالی بود.
اصلاح‌طلبان در کلان اداره کشور کاره‌ای نیستند/ آنچه از مدیریت شهری قبل از ما می‌شنیدید اختلاس بود
گروه سیاسی جهان نيوز: حسن رسولی، فعال اصلاح طلب و عضو شورای شهر تهران که چندی پیش گفته بود محبوبیت روحانی به هشت درصد رسیده است، در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته است: «امروز مهم‌ترین مشکل در جمهوری اسلامی که دامنه اثرگذاری آن حتی از تحریم‌ها نیز بالاتر است با کمال تاسف افت قابل توجه سرمایه اجتماعی به معنای کاهش اعتماد است». هرچند که تئوری اصلاح طلبان برای فرار از بی کفایتی و ناکارآمدی‌شان در دولت، مجلس، شورا و شهرداری تقریبا برای همه حتی حامیان آنها واضح شده و تریبون داران این جریان به در حال تلاش برای انداختن این ناکارآمدی ها به گردن نظام اسلامی هستند اما مضحک تر آن است که می گویند: «اصلاح‌طلبان در کلان اداره کشور کاره‌ای نیستند». فی الواقع اصلاح طلبان ضمن توهین به شعور مردم می خواهند بگویند که برنده انتخابات های اخیر بوده اند ولی مشکلات تحت حوزه فعالیتشان به آنها ربطی ندارد! علاوه بر آن علاقه ای هم ندارند صندلی های قدرت با حقوق های خاص و مزایای ممتاز را احیانا ترک کنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*امروز متاسفانه یا خوشبختانه هیچ‌کدام از قوای 3 گانه کشور تحت مدیریت اکثریت مدیران اصلاح‌طلب قرار ندارند. نه‌تنها قوای سه گانه بلکه دیگر نهادها نیز توسط اصلاح‌طلبان اداره نمی‌شوند.

*ما امروز در شورای اسلامی شهر تهران یک جمع 21 نفره اصلاح‌طلب هستیم. من به‌عنوان عضوی کوچک آمادگی دارم در یک مناظره و گفت‌وگوی محیط دانشگاهی و آزاد ارائه گزارش کنم که در حوزه مدیریت شهری پایتخت که ما با رأی مستقیم مردم انتخاب شدیم چه کارهایی انجام دادیم. فقط یک جمله عرض می‌کنم که تاقبل از روی کار آمدن جمع یکدست اصلاح‌طلب آنچه که از مدیریت شهری شنیده می‌شد بعضا اختلاس و سوء استفاد‌ه‌های مالی بود. کما اینکه هنوز پرونده نفر دوم شهرداری پیش از ما به لحاظ مدیریتی در جریان است و به نتیجه نرسیده است.

*امروز اصلاح‌طلبان در حوزه حکومتی و در جامعه‌ای فعالیت می‌کنند که طبقه متوسط طبقه ضعیفی است و احزاب و نهادهای مدنی لاغر هستند و جریانی دیگر بر عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کنترل دارد و این کنترل‌ها از سوی جریان اصولگرا است.

بیشتر بخوانید:
روحانی برخلاف ما اصلاح طلبان فاقد گفتمان علمی است!
هزینه نکردن درباره اربعین به نفع ماست!


*در شورای محترم نگهبان چند نفر از اعضای محترم فقیه وحقوقدان اصلاح‌طلب هستند؟ کدام یک از معاونان رئیس صداوسیما اصلاح‌طلب هستند؟ در دستگاه قضائی چند نفر مدیر ارشد اصلاح‌طلب داریم؟ در مجلس و جهت‌گیری‌هایش و... نیز امر بدین گونه است. فراکسیون امید در مجلس، اعضای شوراهای اسلامی شهرهایی مثل تهران، مشهد، شیراز و اصفهان متناسب با حد و اندازه‌ای از مسئولیت و اختیاری که قانون برای آنها تعیین کرده و در مقایسه با سایر نهادها در این حوزه، قدرت کمتری دارند.

*امروز مهم‌ترین مشکل در جمهوری اسلامی که دامنه اثرگذاری آن حتی از تحریم‌ها نیز بالاتر است با کمال تاسف افت قابل توجه سرمایه اجتماعی به معنای کاهش اعتماد است. 

*آنچنان که رئیس دولت اصلاحات گفته اگر فردا فرضا بخواهیم انتخابات برگزار کنیم به احتمال بسیار زیاد اکثر مردم مثل سال‌های 76 و 96 رابطه متقابل مثبتی را با حوزه سیاست و انتخابات برگزار نخواهند کرد. معنای این حرف اثبات ناکارآمدی اصلاح‌طلبان نیست چرا که اصلاح‌طلبان در کلان اداره کشور کاره‌ای نیستند و نشان‌دهنده وجود نارضایتی عمومی، عدم امید به آینده و فقدان انسجام در اداره دولت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
جالبه هر جا فتح الفتوح(!) باشه میگن کار ماست، وقتی فضاحتشون روشن میشه میگن ما کاره ای نیستیم!....
حجت
...
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
بیشترین پروژه های عمرانی در شهر تهران در زمان تصدی دکتر قالیباف در شهرداری تهران عملیاتی شدند از جمله ساخت برج میلاد و بزرگراه امام علی(ع) و تونل توحید و پل طبیعت و پل طبقاتی صدر و احداث 300 کیلومتر خط مترو و غیره اما نتیجه مدیریت شهری اصلاح طلبان در 2 سال گذشته عوض کردن نام دو تا خیابان و 3 تا شهردار بوده است !
شاکی
Iran, Islamic Republic of
30 سال بعد از انقلاب اصلاح طلبان و کارگزارانی ها زمام اداره امور کشور را بعهده داشتن و نتیجه عملکردشون افزایش فاصله طبقاتی و فقر و بیکاری و فساد بوده است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم به این نتیجه رسیده اند که اصلاح طلبان بدنبال قدرت و ثروت هستن نه خدمت .
Iran, Islamic Republic of
این مردمی که با تبلیغ مهناز جون و الناز جون نظرشون دم انتخابات عوض میشه و تَکرار می کنند باید هم طعم خدمات این جور افراد رو بچشند
Iran, Islamic Republic of
اگر کاره ای نیستید چرا اینقدر خود را به در ودیوار می زنید تا انتخاب شوید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه راهبرد این مدیران ضعیف و بی تدبیر آن است که ضعف و ناکارامدی را به اصل نظام سرایت دهند اما مردم شما را خوب شناخته اند دیگر تکرار شدنی نیستید!
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
الان که توی غیرکلان کاره ای هستید وضع اینه وای به روزی که کلان بیوفته دست شما و امثال کاربلدتان که کاره ای نیستن! ...
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
...
میخواهی قدرت نظامی را دستتان بدهیم 24 ساعته در مورد مرزهای مان مذاکره را شروع کنید؟
Iran, Islamic Republic of
در قبال چند گرين كارت تمام تجهيزات را ميدن و بعد سربازان را نقد ميكنند
راه باز است دفاع از انقلاب و مرزها از جمله مسائل کلان است بروید و تلاش کنید و جان دهید تا در مسائل کلان کشور کاره ای شوید!! ولی روشن است جنم اش را ندارید!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان تا ایران را ته دره نبرند دست بردار نیستن .
Iran, Islamic Republic of
"فقط یک جمله عرض می‌کنم که تاقبل از روی کار آمدن جمع یکدست اصلاح‌طلب آنچه که از مدیریت شهری شنیده می‌شد بعضا اختلاس و سوء استفاد‌ه‌های مالی بود. کما اینکه هنوز پرونده نفر دوم شهرداری پیش از ما به لحاظ مدیریتی در جریان است و به نتیجه نرسیده است."
این جمله یعنی بوق و شیپور تفرقه دست جناح بی تقوای حاکم بر دولت است . اون زمان داد می زد همه چیز خرابه و الان لال است.....
اقای بزرگوار یک نفر غیر حزبت توی دولت و مجلس و شورای شهر ، کاره ای هست ؟؟؟؟
گند زدید ، لطفا ماله نکشید
Iran, Islamic Republic of
در اداره كلان جيب استاد هستند و همه كاره
Iran, Islamic Republic of
....
سلام
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
در آینده نه چندان دور از اینکه این حرفارو زدی پشیمان خواهی شد و البته از این که اصلاح طلب هم بودی پشیمان می شوی
Iran, Islamic Republic of
يكي ايشان را از برق بكشد
Iran, Islamic Republic of
نون به نرخ روز خور که میگن یعنی اصلاح طلب ها... بی مسئولیت، تن پرور و اختلاس گر (خدا وکیلی من هر چی میلیاردر می شناسم اصلاح طلب هستند ، منابع بانکها رو هم میلیاری گرفتن ، تو خصوصی سازی هم کارخانه به اینا میرسه .... ) بعد با رسانه هاشون همه چیزو وارونه نشان میدن!!!
بي تدبيري
Iran, Islamic Republic of
رو كه رو نيست ..........
لطفا يكبار ديگر دوران تبليغات و مناظرات تبليغاتي انتخابات سال ٩٢،ببعد رو مرور كنيد تا يه چيزهايي يادت بياد تا ببينيد كدوم جريان تو دولت و مجلسه و به مملكت چوب حراج زده و عواقب وادادگي و غربزدگي شان چي بر سر ملت آورده
United States
....
سلطانی
United Arab Emirates
آقای رسولی ناتوانی خودتان را بگردن دیگران نیندازید
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک اصلاح طلب شناسنامه دارازاظهارات این آقا متاسفم واعلام برائت میکنم
امیر
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿۱۱﴾ و چون به آنان گفته شود در زمين فساد مكنيد مى‏ گويند ما خود اصلاحگريم (۱۱) أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ ﴿۱۲﴾ بهوش باشيد كه آنان فسادگرانند ليكن نمى‏ فهمند ....
Iran, Islamic Republic of
داستان شما جماعت هم بعدا" خواندنیه.
بوسجين
Denmark
....
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
یکی از علامت منافقان دروغگویی است
در دوران قالی باف آیا آنچه می شنیدیم اختلاس بود ؟
یا پل ؟ بزرگراه ؟ مترو و....
عبداله
Iran, Islamic Republic of
خیلی مرد بودید اون زمانی که هاشمی می خواست شهردار بشه، میگذاشتید چمران جاش می اومد ؛ بعدا دم خروس شما هم می زد بیرون!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
از لیست فله ای ها ی شورا هیچ بخاری بلند نمیشه .....!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این شورا که امثال این اقا توی ان هستند چه می شود گفت که در یکی مراکز نظام هستند و از مواهب آن بهره می برند و این حرف ها را می زنند . سرمایه اصلاح طلبانی چون شما کم شده نه نظام