سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۱۰۵
ادامه عقده‌گشایی علیه سپاه همزمان با تحرکات آمریکا

شرط عباس عبدی برای ادامه حمایت از سپاه: سپاه در رفتار خود تجدیدنظر کند!/ آقای عبدی هم به شما نیازی نیست و هم شما مرد ایستادن در برابر آمریکا نیستید

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 681618
عباس عبدی در حالی برای حمایت از سپاه پاسداران، شرط گذاشته، که اصلاح طلبان تاکنون برای تخریب سپاه کم نگذاشته اند.
شرط عباس عبدی برای ادامه حمایت از سپاه: سپاه در رفتار خود تجدیدنظر کند!/ آقای عبدی هم به شما نیازی نیست و هم شما مرد ایستادن در برابر آمریکا نیستید
گروه سیاسی جهان نيوز: آخرین اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی، اضافه نمودن نام سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به لیست سازمان های تروریستی بود که با واکنش های قاطعی در داخل کشور در جناح های مختلف روبرو  شد. اما همان طور که از ابتدا مشخص بود نباید به متنبه بشدن برخی عناصر داخلی که سابقه پررنگی در بزک کردن آمریکا و اصرار به تسلیم ایران در مقابل اربابان تروریست هایی همچون داعش دارند، امیدوار بود.

به گزارش جهان نيوز، در اولین قدم برخی اصلاح طلبان شروع به ترساندن مردم از جنگ احتمالی کردند و برخی دیگر مصر بودند حتی در هنگامی که اوج خباثت امریکا در تروریستی نامیدن سپاه هم ابراز شده، تصویب FATF به تاخیر نیفتد. در تازه ترین مورد هم عباس عبدی که در جریان اصلاحات از وی به عنوان تئوریسین یاد می شود برای ادامه حمایت از سپاه شرط گذاشته است و گفته است: «سپاه نسبت به انتقاداتی که از آن می‌شود، در رفتار خود تجدیدنظر کند».

عباس عبدی در حالی برای حمایت از سپاه پاسداران، شرط گذاشته، که اصلاح طلبان تاکنون برای تخریب سپاه کم نگذاشته اند. همچنانکه روزگاری اصلاح طلبان تحت عنوان تئوری «فتح سنگر به سنگر» در تخریب نهادی همچون سپاه پاسداران پیشگام بودند و در تمام سالهای اخیر نیز بخشی از عملیات روانی دشمن علیه این نهاد انقلابی بودند و دست کمی از دشمن خارجی در اینباره نداشته‌اند.

اما با وجود حمایت گسترده مردمی از سپاه، دقیقا امثال عبدی چه محلی از اعراب دارند! ضمنا فعالین فتنه گری همچون عباس عبدی نیازی نیست که از سپاه حمایت کنند، همین که همانند فتنه 88 همکار و همراه دشمن خارجی علیه مردم و انقلاب نباشند، کفایت می‌کند! همچنین عباس عبدی در عمل نیز نمی‌توانند کمکی به سپاه کنند، چون اولین کمک به سپاه ایستادن در برابر آمریکا می‌باشد، که امثال ایشان در این باره معذوریت دارند و مرد ایستادن در برابر دشمن نیستند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های از اظهارات عبدی را در ادامه خواهید خواند:

*به دلیل فشارهای ترامپ و سیاست‌هایی که اتخاذ کرده گرایشی در دفاع از سپاه به وجود آمده است، اما این پایدار نمی‌ماند. چرا؟ به این دلیل که اگر این نیروها از قبل هم به سپاه گرایش داشتند و حمایت می‌کردند دیگر موضوعی برای بروز یک همبستگی جدید باقی نمی‌ماند. بنابراین این نیروها درست یا نادرست از پیش نسبت به عملکرد سپاه در سیاست داخلی، سیاست خارجی و اقتصاد و حتی حوزه فرهنگ معترض بودند.
 
*الان فقط به دلیل فشاری که ترامپ وارد کرده است، به این نتیجه رسیده‌اند یا به مصلحت دانسته‌اند که از آن در برابر ترامپ حمایت کنند. بنابراین چنین رفتاری یک امر موقتی است و دیر یا زود به همان جایگاه خود باز می‌گردند، مگر در یک صورت؛ آن هم اینکه سپاه نیز نسبت به انتقاداتی که از آن می‌شود، در رفتار خود تجدیدنظر کند و این همبستگی یک زمینه عینی و واقعی پیدا کند که موجب تداوم آن شود.
 
*اینکه سپاه فکر کند با فشاری که ترامپ آورده و سیاستی که او اتخاذ کرده، می‌تواند از این موضوع استفاده و همه را پشت خود بسیج کند، تصور می‌‌کنم برداشت نادرستی است و به نتیجه نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:
محمود صادقی: تصویب FATF ربطی به موضوع سپاه ندارد!
مشاور خاتمی: مسئولین نظام گزک دست آمریکا ندهند

 
*بنیان وحدت نباید بر اساس امور سلبی و دشمنی خارجی باشد و باید بر اساس امور ایحابی و تفاهم در امور داخلی خودمان صورت گیرد

*هر نیرویی از جمله سپاه و سایرین که به دنبال چنین وحدتی هستند، به این نکته فکر کنند، وگرنه تشدید کردن دشمن خارجی و از آن طرف ایجاد وحدت در میان نیروها یک امر کاملا صوری خواهد بود که دیر یا زود به بن‌بست می‌رسد.
 
*نحوه برخورد اصلاح‌طلبان با این ماجرا به صورت موقت خوب است و مسئله خاصی ندارد، اما باید دید که در ادامه چه اتفاقی روی‌ می‌دهد. بخشی از آن هم برمی‌گردد به اینکه نحوه برخورد طرف مقابل چگونه خواهد بود. تا اینجا که طبیعی است، ترامپ یک اقدام ضد منافع ملی ایران انجام داده و باید جلوی آن موضع‌گیری و مقابله کرد. اما به این معنا نیست که ما بتوانیم اختلافات بنیادی را که در داخل کشور داریم، نادیده بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلا خواندن مطلب عبدی ارزش ندارد. شما هم حیثیت ایران را فروختید هم منافع ایران را و هم مردم را به خاک سیاه نشاندید. شما باید محاکمه شوید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام.نباید با عجله در مورد نظرات یک شخص واکنش منفی و احساساتی نشان بدهیم .اینکه گفته شده سپاه باید در رفتار خود تجدید نظر کند بیشتر به نفع سپاه است و هر نهادی با رفع اشکالات خود جایگاه مردمی قویتری کسب خواهد کرد بنده مطمئن هستم اگر سپاه بخواهد از انقلاب اسلامی پاسداری کند باید معضلات اساسی موجود در تئوری و عمل این نظام را رفع کند و در اینصورت جزو محبوبترین و قدرتمندترین نهادی دنیا خواهد شد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
باشه تو راست میگی و ملت هم... باور کردند!!!
Iran, Islamic Republic of
سپاه همین الان هم محبوبترین و قدرتمندترین هست و نیازی به حاتم بخشی شما نیست
Iran, Islamic Republic of
...
حجت
معلوم شد کی امریکائی
حسین
Iran, Islamic Republic of
همین الان هم جزو محبوبترین است شرط نگزار برادر
Iran, Islamic Republic of
نظر عبدی در جهت بازبینی این نیست. ایشون منظورش توقف تولید موشک بالستیک خارج شدن از سوریه و منطقه است.
Iran, Islamic Republic of
کجای حرف عبدی اشتباه است. او درست می گوید
Iran, Islamic Republic of
پس از نابودی داعش خشم و هجمه به سپاه به شکل تصاعدی بیشتر شد طوری که شبکه های ماهواره ای و رسانه های سعودی و منافقین خلق و صهیونیستی به شکل ۲۴ ساعته در حال شایعه پراکنی علیه سپاه پاسداران هستند. با این وصف آقای عبدی بهتر است کمی هم پای مطالب رسانه های خودمون بشینه و یا حداقل اخبار را از رسانه های اصلاح طلب پیگیر باشه!
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات و وطن فروشی بزرگ سال ۸۸شون تو هر کشور دیگه ای اتفاق افتاده بود تا الان هفت تا کفن پوسونده بودند و دیگر پایشان همچنان درازتر از گلیمشان نبود
Iran, Islamic Republic of
کجایش درست بود؟
Netherlands
شما هم باید یاد بگیرید نخوانده قضاوت نکنید
شما هم که فقط یک را بلدید، محاکمه....*
Iran, Islamic Republic of
برای جبهه ی انقلاب جذب افتضاح و موقت تتلو با همه ی کثافاتش هزاران برابر بیش از جذب عباس عبدی و امثال عباس عبدی ارزش دارد.
حمید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این تفکر که هیچ نسبتی با اسلام و انقلاب ندارد
Iran, Islamic Republic of
عبدی جزو گروگانگیران آمریکایی ها درسفارتشون بود که بعدا پشیمان شدند
Iran, Islamic Republic of
حتی درخارج ازکشورهم به دیدار یکی از گروگان ها رفت و معذرتخواهی کرد!
حجت
اقای عبدی خیال برت.. کی تحلیل شما قابل خواندن بوده که حالا این حرف شما قابل باشه
Iran, Islamic Republic of
حالا جونه خودت بيا بي قيد و شرط حمايت كن كه هم اكنون نيازمند ياري سبزت هستيم...
Iran, Islamic Republic of
اینها خودشون رو خیلی تحویل می گیرند. بس کنید دیگه. به فکر مردم محروم و سیلزده باشید. مرفه بی درد.
سوال
امام فرمود سپاه در سیاست دخالت نکند.
آیا امام و راه او را قبول دارید؟
Iran, Islamic Republic of
یکی از مصادیق دخالت سپاه در سیاست را نام ببرید ؟!
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون اساسی استفاده از بیت المال و دستگاه ها و سازمانهای دولتی برای حمایت از کاندیداها ممنوع میباشد. ولی به عینه در انتخابات سال96 سپاه از تمامی امکانات خود برای تبلیغ کاندیدای مورد حمایت خویش استفاده کرد.و سند این حرف هم در سطوح کلیه شهرها به وضوح دیده میشد.
Iran, Islamic Republic of
کدوم تبلیغ کدوم شهر؟ شما اصلآ ساکن ایران هستی؟! این اصلاح طلبان بودند که با ارقام بسیار درشت و باور نکردنی کانال های تلگرامی پربازدید را میخریدند یا تبلیغات زیاد بهشان سفارش میدادند ....
Iran, Islamic Republic of
شما در ایران زندگی نمیکنید که اگر میکردید حتما میدید چادر های سپاه و حتی پرسنل سپاه رو با لباسهای رسمی
Iran, Islamic Republic of
یه فرمول ساده ، ببین کیا با سپاه مخالفند ، همین
Iran, Islamic Republic of
واسه سپاه همین بس که ، یزید و یزیدیان زمانه باهاش مخالفند ، خوشا به سعادتشون
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
سپاه از هیچکدام از کاندیداها حمایت نکرد و حرف شما مستند نیست .
Iran, Islamic Republic of
دروغ که خناق نیست... خودشون یه دروغی رو میسازن و پخش میکنند و جلوتر از بقیه خودشون باور میکنند
نقد منصفانه
روزنامه ها و سایتهای منسوب به سپاه که معمولا یک جناح رو نقد می کنه.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
امام هیچگاه نگفت سپاه و نیروهای نظامی نظر و دیگاه سیاسی نداشته باشند گفت نباید دخالت کنند که تا الان هم نکردند
Iran, Islamic Republic of
ولی الان هم تمایل سیاسی دارن هم اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حتما موشک هم جزو سیاسته ،از کی تا حالا دفاع از کشور شده جزو سیاست ؟ واقعا نمی دانید، سیاست یعنی طرفدار جبهه خاص باشی ،این که از مردم دفاع میکنن از مظلوم دفاع میکنن که سیاست نیست این لازمه انسانیته
Iran, Islamic Republic of
زنده باد رهبری و حامی واقعی رهبری یعنی سپاه که اون ها فقط دلسوز مردم و مملکت بودن و هستن ....
Iran, Islamic Republic of
امام سپاه را برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن ایجاد کرد و در قانون اساسی اصل 150 هم آورده شد.تمام انقلاب و دستاوردهای آن سیاسی است/ آنچه امام منع کرد ورود به دسته بندی های جناحی و حزبی است که امام فعلی انقلاب هم برهمین تاکید دارند/
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام، قویا بر این باورند که اسلام قبل از این که دینی معنوی و عبادی باشد دینی سیاسی است:«اسلام دین سیاست است قبل از اینکه دین معنویات باشد» (صحیفه امام ج ۶ ص۴۶۷). ایشان در جایی دیگر موضوع دخالت در امر سیاست را از آموزه های تمام انبیاء الهی دانسته و فرموده اند:« مسئله دخالت در سیاست در رأس تعلیمات انبیاست» (صحیفه امام ج ۱۵ ص ۲۱۳).

اما نکته ای که در این میان مورد توجه و امعان نظر است این که امام ورود و دخالت در سیاست را بر حسب طبقات اجتماعی، متفاوت می دانند بگونه ای که این امر را برای علما از واجبات، برای نیروهای مسلح (اعم از ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروهای نظامی و انتظامی)، را ممنوع و غیرشرعی دانسته اند. آنچه در اندیشه سیاسی امام قابل توجه است این که امام اصل آگاهی سیاسی را برای تمامی طبقات و گروه های اجتماعی امری لازم و ضروری می دانند اما نسبت به برخی از گروه ها که نقش آن دارای حساسیت ویژه ای می باشد مانند نیروهای مسلح؛ آنان را از ورود و دخالت در مباحث سیاسی و هرگونه تحزب منع نموده اند در عین حالی که بر آگاهی سیاسی نسبت به ایشان تاکید دارند.

ایشان خطاب به نیروهای مسلح می فرمایند:« قواى مسلح از هر قشرى که هستند، در حالى که باید داراى دید سیاسى باشند و هرگز کورکورانه عمل نکنند، نباید در امورى که سیاست بازان در آن دخالت دارند داخل شو وند سیاست بازان غبزده و نامردی مانند اسهال طلبها و امثال عبدی ها
Iran, Islamic Republic of
سوالی کردند و جواب دهید.آیا سپاه در سیاست دخالت میکند؟و اگر دخالت میکنند آنگاه بحث ولایت پذیری امام راحل چگونه تفسیر خواهد شد؟
شاکی
Iran, Islamic Republic of
امام (ره) فرموده بودند که روحانیون برای ریاست جمهوری داوطلب نشوند آیا به فرموده ایشان عمل شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سپاه نباید حزبی وجناحی شود که حقا نشده وعلی رغم کمک به همه مسئولین ازمیرحسین. تا هاشمی . خاتمی . احمدی نزاد وروحانی اما منتقد همه ی انها هم بوده واین یعنی حزبی وجناحی نبودن واشتباهات را علی رغم همراهی گوشزد کردن
دلواپس
United Arab Emirates
14:51
هرجاسیاست با آرمان وامنیت انقلاب تعارض داشته باشد سپاه باید دخالت کندبدین سان امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود
چون کلوا خواندی بخوان لاتسرفوا!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این وظیفه ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

اساسا به همین دلیل با سپاه دشمنی میکنند
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاش شما کل اون مطلب را می خواندی،که امام منظورش از عدم دخالت سپاه درسیاست در اون مقطع زمانی چه بود،
Iran, Islamic Republic of
آخه
چرا ازشون مطلب میذارید؟
من هم سپاه ام
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدی اگه سپاه در مواضع انقلابی خود تجدید نظرکند تحریمش برداشته می شود/ مشکل غرب با سپاه همین مواضع انقلابی استکبارستیزی نفوذناپذیری و ایستادگی و اصرار و پیگیر آرمانهای امامین انقلاب و دفاع از مظلومان وستمدیده ها و جلوگیری از نفوذ عناصر غربزده و وابسته به سیاست های غرب و نظام سلطه است/
اگه برراه و روش و مرام انقلابی ملت و نماد ملت یعنی سپاه هستی بیا والا فلا.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب عبدی؛ اولا سپاه نیازی به حمایت تو و امثال تو نداره!!! چون همیشه به ماهیت گرگ صفتانه شماها باور داشته و می داند که اگر از طرف این جریان مدعی اصلاحاتچی هم حمایتی از سپاه شده این برای فریب مردم و کاستن از نقشی است که در چراغ سبز نشان دادن به آمریکایی‌ها برای تحریم بیشتر کشور داشته اند. بنابراین نیازی به حمایت شماها ندارد. اصلا حمایت شما مدعیان اصلاحاتچی برای سپاه کسر شأن است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ببخشید چی گفتین نشنیده گرفتیم جناب عبدی
Iran, Islamic Republic of
ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.
من نمی دونم خیلی از این حرف ها و شایعات که در مورد فعالیت های عمرانی سپاه می گن راست است یا دروغ. اما هر چه کار اقتصادی از سپاه دیدم کارهای خوب و ساخت و ساز بودند که به درد مردم خوردند.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب عبدی؛ تئوریسین فراری شما مهاجرانی در انگلستان مجبور به اعتراف به نقش سپاه در مقابله با هر توطئه‌ای بوده، هست و خواهد بود وی به نقش سپاه در خدمت رسانی به مردم در همه بحران ها اعتراف کرد. شما بدبخت بیچاره ها قطعا به خاطر اینکه اینبار هم تو دهنی خوردید به دلیل اینکه ملت تمام قد در حمایت از سپاه حاضر شدند همه داشته هایتان را بر باد رفته می دانید. برای همین به یاوه گویی رو آورده اید.
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا از قرار دادن نام سپاه در دفتر ترامپ بيشترين ترس و دلهره در خيمه گاه اصلاح طلبان افتاده كه به بهانه همكاري اينها در زمان قديم با سپاه اموال و دارايي انها توقيف نشود وگرنه اكثريت سپاهيان مال و منالي در اروپا و امريكا ندارند كه بترسند و خود هم بسيار اگاه هستند از نظر نظامي امريكا قادر به انجام عملياتي خطر ناك بر عليه انها نيست لذا اول لباس سپاه را ميپوشند و يك روز انكار ميكنند يك روز توصيه ولي كار تموم است
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب عبدی؛ منطق شما در این گزارش نشان از این دارد که مسبب فتنه ها و اتفاقات ناگوار شماها هستید چرا که هم شما و هم چندی پیش همراهان و هم کیشان افراطی تان جنابان حجاریان، تاج زاده، مرعشی، تاجیک و ... به نقش آفرینی در فتنه ۹۸ اعتراف کردید. البته سپاه به وقتش و برای مردم توی دهان دشمنان این نظام خواهد زد.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
دفاع از سپاه شما همچون تسخیر لانه جاسوسی تان است!
سپاه نیاز به حمایت شما ندارد
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
عباس آقاي عبدي بقول معروف تو و جريانت شر نرسانيد خير پيش كشتان....
United Arab Emirates
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
United States
عبدی در این سالها با رفتارش نشان داده هدفش از بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا اونی نیست که همه فکر میکنند....
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدی!عامه مردم حامی سپاه هستند. امروز مردم سیلزده سپاه را در کنار خود می بینند و بر این باورند که سپاه بازوی مهم دفاع از کیان ایران است.عبدی و حمایت از سپاه در مقابل امریکا؟!
Iran, Islamic Republic of
دیدم چطور از نقدی ورضایی استقبال کردند
کرم ـ مدرس دانشگاه
با سلام.
متأسفانه از آقای عبدی و امثال ایشان به اشتباه تئوریسین تعبیر میشود، بنده بدون این که بخواهم به کسی توهین بکنم این قبیل افراد را در اصل «طوطیسین» میدانم که مانند طوطی تنها حرفهای انسان مدرن اروپایی و آمریکایی را تکرار میکنند ...
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوست بزرگواری که نظر بنده را سانسور کرده است.
لطفا اگر بناست نظرات را سانسور کنید آنها را بازتاب ندهید. بنده بیکار نبوده و نیستم که بنشینم و پای خبر شما کامنت بگذارم. بنده نه از سر تفنن که از روی تکلیف این کامنت را با هدف روشنگری گذاشتم. متأسفانه شما آن را سانسور کرده اید.
Iran, Islamic Republic of
جاسوس برای بیگانه که هیچ وقت محرم ملت نمی شه پس برای چی شرط می گذاره؟
Iran, Islamic Republic of
اصلا حماقت ترامپ یک خوش رقصی برای صهیونیستها وبقول رهبری گربه رقصانی که صرفا مصرف داخلی داشت والا امریکا قبلا نیروی قدس راتروریست درحالیکه این نیرو فعال من یشاوفرمانده ان بعداز تروریست خواندن امریکا جنرال ومحبوب بین المللی گردید حالا ورشکسته ای مثل عبدی واعوان وانصار وجریان انها میخوان ازتهدید دشمن یک ... برای خود تن کنند حرف دیگری است
Iran, Islamic Republic of
عبدی در ست می گوید بعضی افراد سپاه الوده به مسایل مادی شده وبارانت خوارند تعدادی کمی از انها واقعا هنوز سبک زمان جنگ را رعایت کردن متا سفانه بعضی از آنها در مسایل مادی مسابقه گذاشتند اما ان سپا هی مورد نظر امام تحقق پید ا نکرده
Iran, Islamic Republic of
فشار از آمریکا، چانه زنی از اصلاح طلبا.
علی
Iran, Islamic Republic of
....
علی
United States
...
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
عباس عبدی که با بالا رفتن از دیوار سفارت امریکا دست مردم را 40 ساله تو حنا گذاشته وانهمه خسارت وارد کرده الان خواهشا نسخه جدید برا مردم نپیچه
سعید
United States
دولت فخیمه کی میخاد از سپاه برای پوشش کم کاری هاش تو سیل تشکر کنه
Iran, Islamic Republic of
یکی از نعمت های بزرگ سیل اخیر اتحاد و همبستگی مجدد مردم و نیروهای انقلابی است چیزی که چشم فتنه تدارک دیده بوسیله غربزدگان و فتنه گران را گور خواهد کرد و همین باعث دق دل آن ها شده است ما هم می گوییم بمیرید از غصه که حقتان است
عباس عبدی
Iran, Islamic Republic of
یادتان هست می گفتید نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران!!!
نه مدافع حرم شدید نه جنگ رفتید نه راهپیمایی!
الانم سپاه جلودار مردم هست !!!
لطفا شما سکوت کنید بهتر است‌
چند تای شما رفتید کمک سیبل زدگان؟؟؟!
کسی از شما نخواسته ازسپاه حمایت کنید. پس لطفا و محترمانه ساکت!!!
Iran, Islamic Republic of
فقط سپاه رفت پای سیل زدگان یا ارتش و مردم هم بودند پی چرا پای کار بودن ارتش و مردم توسط رسانه میلی مثل سپاه انعکاس داده نمیشود؟
Iran, Islamic Republic of
هم سپاه هم ارتش بودن دستشون درد نکنه ولی من شنیدم بیشتر از سپاه اومده بودن بعد هم فرقی نمی کنه سپاه و ارتش همشون برای کشور واقعا زحمت کشیدن و میکشند
Iran, Islamic Republic of
...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
fallahiazar
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
هدف وآرمان سپاه پاسداران که از قیام امام حسین و انتظار منجی بشریت خضرت صاحب الزمان الهام گرفته است مقدس است و به همین دلیل حملات زیادی به آن شده است چه کسی در مقابل پژاک و یا جند الشیطان و... ایستاده و شهید داده ،ولی مواظب باشیم مغرور نشویم و به دیگران هم توهین نکنیم زیرا به فرموده پیامبر اعظم ص این جهاد با تمام جوانبش جهاد اصغر است و جهاد اکبر مهم تر است خدایا یک لحظه مارا به خود وا مگذار
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدی نیازی به حمایت شما ازسپاه عزیز نیست ماتااخرین قطره خونبان درخدمت پاسداران انقلاب هستیم
ممد
United States
سپاه خیلی خوبه..... ولی مجبوره به خاطر منافع ملی تغییر رویه بده..... چند سال تحریم و عقب افتادن از دیگر کشورها
Iran, Islamic Republic of
... اینها که یک روز جنگ و سختی های جنگ را ندیدن...
عادل
United Arab Emirates
شما هم هركس نقد كرد و نظر مخالف داشت محاكمه اش كنيد و تبديلش كنيد به تواب !
نتيجه ٨٨ را ديديد ؟ تاييد استصوابي را ديديد ؟ نتيجه معجزه هزاره سوم را ديديد؟ دولت بهار ؟!
Iran, Islamic Republic of
سپاه قدرتمند اسلام یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیازی به حمایت و دفاع هر کسی ندارد ...
Iran, Islamic Republic of
خنجر اپشت به قاطبه ملت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصطلاح عجیب و معنی داری را که ایت الله جوادی وارد سپهر سیاسی ایران کرد یعنی " دیاثت سیاسی " دقیقا منطبق بر بخش قابل توجهی از غربزدگان و لیبرالها بومی ایران از صدر مشروطه تا به حال میباشد .اینان همواره به خاطر دوری از ارزشها و روشهای اسلامی مخصوصا اموزه های انقلابی و سیاسی تشیع هواره جاده صاف کن ورود دشمنان اسلام و ایران به کشور بوده اند. به گواهی تاریخ اینان نه عرق مذهبی دارند و نه تعصب ملی .
حمید پاپی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سپاه پاسداران یعنی تمام ملت غیور ایران.
آقای عبدی نظر شما مهم نیست . ....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار هیچکدوم نه اصولگرا و نه اصلاح طلب نیستم چون دو دستگی درست نیست همه باید پیرو و دنباله رو رهبری بمانید تا ما مردم بیچاره چوب کارهای اشتباه و حرف گوش نکردن های شما رو نخوریم ،سپاه انصافا همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و هر چیزی که تا الان زیر نظر سپاه بوده گل کاشته ،اما به نظرم اصلاح طلب ها خیلی بد عمل کردن و فقط ادعا زیادی دارن ،حداقل اصولگرا ها یه کم کوتاه میان ولی اصلاح طلبها ... به مملکت فقط به فکر پول و منسب هستن..!!
بوسجين
Denmark
بابا اينها ديگر كي هستند هر چه امريكا و غرب به ايران فشارشان بيشتر مي شود اينها به جاي كار براي خنثي كردن ان هي به خودي ها فشار مي اورند تا در مقابل دشمن عقب نسيني كنند با هر قدم عقب نشيني خودي ها امريكا و غرب دو قدم جلو مي ايند چرا كه فكر مي كنند تحريم و فشار ها نتيجه بخش بوده ...!!!!
France
سپاه و ارتش ستون اقتدار این کشورند باید حمایت شوند البته برخی سخت گیری های اجتماعی به مردم پسندیده نیست و پشتوانه کشور در مقابل دشمنان ملت هستند.
...عبدی شما هنوز در مورد علت دستگیری حاج احمد متوسلیان توضیحی نداده اید, و فکر می کنم این حق خانواده سپاه است که درباره شما و امثال شما دیگر خویشتنداری نداشته باشند.
راستی فراموش کرده اید کجا ایستاده اید, بر روی شهامت, شجاعت, ایثار و توانمندی سپاه...
فریاد
Germany
...
یاسر
Iran, Islamic Republic of
جناب عبدی خودی دست پا نزن بروبخواب دورانت گذشت توراچی به شرط گذاشتن بدبخت
Iran, Islamic Republic of
....