سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۳

کدم تیم‌ها امسال به لیگ یک سقوط می‌کنند؟

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 680970
در ته جدول رقابتی شاید حساس تر برای بقا در جریان باشد که محتمل ترین گزینه های سقوط تیم های استقلال خوزستان؛ سپید رود؛ نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان هستند که بازی هایی که این تیم ها در پیش دارند به شرح زیر می باشد.
گروه ورزشی جهان نيوز: لیگ برتر ایران که تقریبا به هفته های آخر خود نزدیک می شود شاهد رقابت های سنگین در بین تیم های صدرنشین برای قهرمانی و ته جدولی برای بقا در لیگ برتر هستیم.

مدعیان قهرمانی برای لیگ امسال تیم های پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، استقلال و شاید هم پدیده باشند که در این بین احتمال قهرمانی پرسپولیس که قهرمان متوالی دو دوره گذشته لیگ برتر هم بوده، محتمل تر است. اما در ته جدول رقابتی شاید حساس تر برای بقا در جریان باشد که محتمل ترین گزینه های سقوط تیم های استقلال خوزستان، سپید رود، نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان هستند که بازی هایی که این تیم ها در پیش دارند به شرح زیر می باشد.

 
استقلال خوزستان
برنامه بازی ها: 
نفت مسجد سلیمان- نساجی مازندران- استقلال تهران-سایپا- سپاهان

به احتمال زیاد و با توجه برنامه بازی های پیش روی این تیم و با توجه به اینکه استقلال خوزستان با کسر 6 امتیاز در اوایل فصل مواجه شد و تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ تنها موفق به کسب 10 امتیاز شده است، در فصل آینده شاهد حضور این تیم در لیگ یک کشور خواهیم بود.

سپید رود
برنامه بازی ها:
فولاد- نفت مسجد سلیمان- نساجی- استقلال تهران

پرشور های گیلانی هرچند در این فصل با تغیرات زیادی در کادر فنی خود مواجه شدند اما با این وجود هم نتوانستند خود را از تیم های ته جدولی جدا کنند و در این فصل یکی از گزینه های احتمالی سقوط به دسته یک می باشد.

نفت مسجد سلیمان
برنامه بازی ها:
 استقلال خوزستان- صنعت نفت آبادان- سپیدرود- پیکان- ذوب آهن

زرد پوشان جنوبی کشور که کاملا نا امید به ماندن در لیگ برتر نیستند و نسبت به دیگر تیم های ته جدول بازی های آسان تری پیش رو دارند. حتی با برد مقابل استقلال خوزستان کاملا امیدوار به بقا در لیگ خواهند شد.

صنعت نفت آبادان
برنامه بازی ها:
فولاد خوزستان- نفت مسجد سلیمان- نساجی مازندران- استقلال تهران- سایپا

برزیلی ترین تیم لیگ برتر هرچند در صدر یا میانه جدول وجود ندارد اما از دیگر تیم هایی که خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کنند وضعیت بهتری دارد و این در حالی است که با لغزش تیم هایی مانند پیکان و نساجی رتبه های بالاتر هم برای این تیم در دسترس خواهد بود.

مدعیان صعود از لیگ یک به لیگ برتر


اما در لیگ دسته اول رقابت شدیدی برای صعود به لیگ برتر وجود دارد که اصلی ترین گزینه های صعود تیم های گل گهر سیرجان، شاهین بوشهر، آلومینیم اراک می باشند که نسبت به دیگر تیم ها از شانس بیشتری صعود به لیگ برتر برخوردار هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سپیدرود تیم رشتی است.احتمالا با ملوان اشتباه گرفتید.
ديلمستان
Iran, Islamic Republic of
سپيدرود رشته نه انزلي
اکبری
France
انزلی سه سال لیگ یکه
سپیدرود عزیز مردم رشته