کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش بهارستان به حرکت خصمانه آمریکا علیه سپاه

نمایندگان مجلس با لباس سپاه به صحن علنی آمدند/ لاریجانی: همه ما افتخار می‌کنیم که پاسدار باشیم/ روحانی هم با لباس سپاه به هیئت دولت می‌رود؟ +تصاویر

20 فروردين 1398 ساعت 9:04

جمعی از نمایندگان مجلس در واکنش به اقدام ایالات متحده آمریکا علیه سپاه پاسداران با لباس مقدس این نهاد انقلابی وارد صحن علنی شدند.


گروه سیاسی جهان نیوز: روز گذشته کاخ سفید در بیانیه‌ای رسماً برنامه دولت خود برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» خود اعلام کرد.  

این اولین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی می‌کند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در این بیانیه گفته است: «امروز من رسماً طرح دولت خود را برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جمله نیروی قدس به سازمان‌های تروریستی خارجی اعلام می‌کنم.»

جمهوری اسلامی هم در واکنش به این اقدام خصمانه، در حرکتی فوری و با یک اقدام متقابل «سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» اعلام کرد.

امروز هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام ایالات متحده آمریکا، با هر طیف و جریان سیاسی امروز (سه شنبه) در پی اقدام آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی، ضمن فریاد شعار مرگ بر آمریکا در صحن علنی، لباس سپاه را به تن کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با لباس سپاه در صحن علنی مجلس حاضر شد.

لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس ضمن تبریک روز پاسدار به پاسداران کشور، گفت: رفتار ننگین رژیم آمریکا که در این روزها با وقاهت و پر رویی سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی اعلام کرد نشانگر عمق‌کینه‌ورزی، سفاهت و جهالت این رژیم است. 

وی در ادامه گفت: کیست که نداند سپاه بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده است.  امروز دولت آمریکا باید پاسخگو باشد که موسس و حمایتگر گروههای تروریستی بوده نه سپاه پاسداران.

لاریجانی افزود: ملت ایران پشتیان سپاه است و همه ما افتخار می‌کنیم که پاسدار باشیم.

 















محمد کاظم انبارلویی، سر دبیر روزنامه رسالت هم در پیشنهادی به روحانی نوشت: «من اگر جای روحانی بودم با لباس سپاه در نشست هیئت دولت شرکت می کردم».
 


کد مطلب: 680725

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/680725/نمایندگان-مجلس-لباس-سپاه-صحن-علنی-آمدند-لاریجانی-همه-افتخار-می-کنیم-پاسدار-باشیم-روحانی-هم-هیئت-دولت-می-رود-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com