کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی طبا:

دلواپسان حتی دست آغشته به عسل دولت را هم گاز می‌گیرند/ دولت روحانی عاقلانه و سنجیده حرکت می‌کند/ تلفات حداقلی سیل به‌خاطر عملکرد خوب دولت بود!

19 فروردين 1398 ساعت 9:18

دولت آقای روحانی دولتی است که عاقلانه و سنجیده عمل و حرکت می‌کند ولو اینکه اشتباهاتی نیز داشته باشد.


گروه سیاسی جهان نیوز: مصطفی هاشمی طبا، کاندیدای انتخابات دولت دوازدهم که با قرائت شعر «ما گل های خندانیم» به سوژه طنز بین مردم تبدیل شد و در روز انتخابات هم علی رغم حضورش به عنوان یکی از کاندیدا نام «روحانی» را بر روی تعرفه رای خود نوشت، در سر مقاله امروز «آرمان» یادداشت خودش پیرامون سیل‌های اخیر را منتشر کرده است.

به گزارش جهان نیوز، گزیده هایی از یادداشت این فعال اصلاح طلب را خواهید خواند:

*سیل، زلزله و اینگونه حوادث طبیعی مستقیما به کسی ارتباط پیدا نمی‌کند. البته شاید بخشی از مسائل سیل مربوط به کل سیاست‌های حاکم بر کشور در طول سال‌های دراز باشد.

*اینکه مخالفان دولت آقای روحانی را مورد هدف قرار می‌دهند کاملا بحثی سیاسی است. برای مخالفان دولت آقای روحانی اگر دست خود را آغشته به عسل کرده و در دهان آنها نیز بگذارد آنها باز هم ناشکری کرده و دست او را گاز خواهند گرفت. لذا این نوع مخالفت‌ها اتفاقا مخالفت‌هایی است که همسو با دشمنان در خارج؛ علیه مدیریت کشور انجام می‌شود و این جریانات در این شرایط حساس و خطیر با اینگونه مخالفت‌ها با دولت در حقیقت نظام را زیر سوال می‌برند.

*فعلا در شرایط هجوم غیر نظامی آمریکا با تحریم مواجه هستیم و بزرگترین مشکلات و محدودیت‌ها برایمان ایجاد شده است. با این حال برخی در کشور بر علیه دولت اقداماتی می‌‌کنند. البته این سخنان بدین معنا نیست که دولت آقای روحانی بی‌عیب و نقص است، اما همه دولت‌ها از این نقصان‌ها برخوردار بوده‌ و شاید برخی دولت‌ها خیلی بیشتر نقص داشته‌اند.

*دولت آقای روحانی دولتی است که عاقلانه و سنجیده عمل و حرکت می‌کند ولو اینکه اشتباهاتی نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا
دلواپسان به ظریف حسادت می‌کنند


*نباید از یاد ببریم دولت‌هایی داشتیم که سرتاپای عملکردشان اشتباه بوده و مسائل مختلفی در کشور ایجاد کردند، اما همین کسانی که اکنون به مخالفت با دولت می‌پردازند آن زمان از دولت وقت تعریف و تمجید می‌کردند!

*از طرف دیگر در طول وقوع سیل اخیر که اکثر استان‌های کشور را فراگرفته همه دستگاه‌ها اعم از دولت، هلال احمر، سپاه پاسداران، استانداری‌ها و ارتش بسیار خوب عمل کردند. مدیریت سیل در کشور با حداقل تلفات را می‌توان از عملکرد خوب دولت دانست.

*اینگونه برخوردهای تخریبی علیه دولت و سایر نهادها، کفران نعمتی عجیب است که برخی جریانات انجام می‌دهند. البته باید اذعان داشت که در حالت کلی به دنبال اینکه مشکلات کشور خاتمه پیدا کرده و ایرادها بر طرف شود نیستیم. همه دولت‌ها به نوعی می‌خواستند برای مردم کار کنند حتی دولت احمدی‌نژاد.


کد مطلب: 680526

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/680526/دلواپسان-حتی-دست-آغشته-عسل-دولت-هم-گاز-می-گیرند-روحانی-عاقلانه-سنجیده-حرکت-می-کند-تلفات-حداقلی-سیل-به-خاطر-عملکرد-خوب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com