کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آنتن زنده تلویزیون در اختیار همه حتی میناوند! +تصاویر

10 فروردين 1398 ساعت 17:30

یک جستجوی کوتاه عبارت «میناوند» در فضای مجازی، به خوبی تمام حواشی نه چندان مثبت بلکه منفی چندین سال گذشته این بازیکن سابق پرسپولیس را به نمایش خواهد کشید


گروه فرهنگی جهان نیوز: کارشناسان منتخب برنامه «فوتبال برتر» برای صبحت درباره شهرآورد هشتاد و نهم، این بار دو چهره نام آشنا به نام پیروز قربانی و مهرداد میناوند بودند که در کنار محمدحسین میثاقی، به روی آنتن زنده شبکه 3 آمدند .

اما نام میناوند جدای از محافل ورزشی در سایر محافل هم درخشیده است. جدای از تلاش های وی همچون سایر سلبریتی ها برای انتخابات سال 96 و انتخاب مجدد روحانی با شعار «با روحانی تا 1400»، همین چند روز پیش بود که در پی حوادث تلخ سیل میناوند در صفحه اینستاگرامش از شعار «مرگ بر آمریکا» و مرگ بر دیگر کشور‌ها انتقاد کرده و در اظهار نظری مضحک عامل بلایای اخیر را نفرت پراکنی مردم و مسئولین دانست!

در کنار این موضوع، یک جستجوی کوتاه عبارت «میناوند» در فضای مجازی، به خوبی تمام حواشی نه چندان مثبت بلکه منفی چندین سال گذشته این بازیکن سابق پرسپولیس را به نمایش خواهد کشید که در این مجال قصد پرداخت بدان نیست!

با این حال چندی پیش میناوند مهمان برنامه دورهمی شبکه نسیم شد و آنتن رسانه ملی را در اختیار گرفت تا این سلبریتی برای مردم از زندگی و دغدغه هایش سخن بگوید. امروز هم و در جریان شهرآورد هشتاد و نهم پایتخت، وی مهمان برنامه فوتبال برتر شده تا از آنتن زنده رسانه ملی به کارشناسی این بازی بپردازد.

باید مشخص شود سطح دغدغه مسئولان رسانه ملی برای دعوت از مهمانان کجاست که حاضر می شوند علیرغم تعدد بازیکنان پیشکوست فوتبال، به دعوت از این افراد حاشیه دار و البته با سابقه نه چندان مثبت اقدام کنند. همچنین پاسخ دهند که تکلیف الگوسازی سالم رسانه ملی با پروبال دادن به این سلبریتی ها که شاید به بسیاری از هنجارها چندان معتقد نباشند چه خواهد بود؟





بیشتر بخوانید:
دسته گل جدید شبکه نسیم +عکس

سیل روزهای اخیر نتیجه‌ شعار «مرگ بر آمریکا» است!؟


کد مطلب: 679528

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/679528/آنتن-زنده-تلویزیون-اختیار-همه-حتی-میناوند-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com