کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضمن حضور مجدد در مناطق سیل زده؛

فرمانده سپاه پاسخ روحانی را داد +فیلم

10 فروردين 1398 ساعت 15:31

سرلشکر جعفری درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه آق‌قلا انجام شد، گفت: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد.


گروه سیاسی جهان نیوز: سردار سرلشکر پاسدار عزیز جعفری در بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه آق‌قلا انجام شد، اظهار داشت: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد که در این امر موثر بود. این منطقه جایی بود که بیشترین فشار به مردم وارد می‌شد و تلاش ما نیز این بود که آب زودتر از این منطقه فروکش کند.

وی افزود: متأسفانه ورودی‌های آب با بارش‌هایی که رخ داد و برفاب‌ها افزایش یافت و با توجه به اینکه کشش آب در منطقه و لب دریا محدود است، این امکان فراهم نشد که بتوانیم زندگی مردم را از آب تخلیه کنیم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سپاه به امر تخلیه آب کمک می‌کند، تصریح کرد: اگر بقیه دستگاه های دولتی امکانات خود را  به اندازه نیروهای مردمی، بسیج، سپاه ارتش و سایر نیروهای مسلح، پای کار بیاورند؛ سریعتر این کار انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این کارهایی که انجام می‌شود و انفجارهایی که صورت می گیرد دیگر به ما تهمت اینکه آب را از این طرف به آن طرف انتقال می دهیم، نزنند؛ چون اینجا نقطه ای است که آب باید خارج شود.
 

دریافت فیلم
 
یادآور می شود، رئیس جمهور که چند روز ابتدایی سال و در اوج مشکلات مردم سیل زده در قشم حضور داشت، در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان با انتقاد از اقدامات سپاه در سیل شمال و بدون ارائه هیچگونه راهکاری، گفته بود: شکستن این جاده‌ها و ریل راه‌آهن هیچ فایده و تاثیری نداشته است. فقط آب را از این ور برده به آن ور، از آق قلا برده به گمیشان، فرقی نکرده است.

درخواست استانداری گلستان برای انفجار ریل قطار
برای رهاسازی آب شهرستان آق قلا پیرو درخواست شفاهی وزیر کشور و درخواست کتبی استانداری گلستان، انفجار ریل راه آهن توسط سپاه صورت گرفت.

بنا به نیاز و برای رهاسازی آب شهرستان آق قلا و طبق درخواست و پیگیری مکرر علما، مردم و بزرگان منطقه و پیرو درخواست شفاهی وزیر کشور در جلسه ستاد بحران استان و درخواست کتبی استانداری گلستان، انفجار ریل راه آهن توسط سپاه صورت گرفت.



بیشتر بخوانید:
نباید مردم به کسی که در مناظره بهتر حرافی کرد رای دهند

تا این جاده تخریب نشود، نمی‌روم


کد مطلب: 679507

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/679507/فرمانده-سپاه-پاسخ-روحانی-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com