کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقابت وقاحت در بین اصلاح‌طلبان؛

واکنش بی‌ادبانه محمود صادقی به بیانات رهبری +عکس

2 فروردين 1398 ساعت 21:30

محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس که به لطف رای لیستی به امیدی‌ها توانست از تهران وارد مجلس شورای اسلامی شود، در واکنش به انتقاد رهبرانقلاب در توئیتی با لحن طلبکارانه و بی ادبانه دست به فرافکنی زده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: روز گذشته رهبر انقلاب در بخشی از بیانات ابتدای سال خودشان ضمن اشاره به اینکه برخی از مجموعه ها خوب عمل کردند و باید مورد تقدیر قرار بگیرند، از رخوت و سستی برخی مجموعه های دیگر گلایه کردند.

رهبر انقلاب فرمودند: «برخی از دستگاه‌های دولتی خوب عمل کرده‌اند. اینکه بعضی خیال میکنند که هیچ حرکتی انجام نگرفته، نه، این‌ جور نیست؛ بعضی از دستگاه‌های دولتی عمل کرده‌اند، خوب عمل کرده‌اند؛ در بخشهای مختلف -بخش کشاورزی، بخشهای آب، بخشهای خاک، بخشهای رسیدگی به برخی از مناطق، کارهای زیربنایی- کارهای خوبی انجام گرفته. البتّه در بعضی از بخشها هم نه، رخوت و کوتاهی وجود دارد. گاهی در بعضی از موارد کار با تعلّل و تأخیر انجام میگیرد. در یک نامه‌ای به نظرم در سال ۹۳ یا ۹۴ یکی از مسئولین عالی‌رتبه به بنده نوشته بود که ما برای اصلاح امور بانکی کشور، مسئله‌ی بانک، اصلاح موارد بانکی -که یکی از مشکلات اقتصادی ما مشکلات بانکی است- لایحه‌ای داریم تنظیم میکنیم که تا چند ماه دیگر این لایحه به مجلس خواهد رفت. به من گزارش دادند که الان چهار سال از آن وقت میگذرد، هنوز این لایحه به مجلس نرفته! اینها تأخیر است، اینها تعلّل است».

محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس که به لطف رای لیستی به امیدی‌ها توانست از تهران وارد مجلس شورای اسلامی شود، در واکنش به این انتقاد رهبرانقلاب در توئیتی با لحن طلبکارانه و دور از ادب دست به فرافکنی زده و نوشته است:

«قابل توجه رهبر معظم انقلاب که امروز از عدم اقدام برای اصلاح نظام بانکی گلایه کردند؛ مجلس بانک ها را از اخذ ربح مرکب از مردم منع می کند. شورای نگهبان آن را مغایر با شرع اعلام می کند! مجمع تشخیص مصلحت هم مصلحت را  در رد آن می داند».



فارغ از حرکت دور از ادب صادقی، اما از کلمه "لایحه" مشخص می شود که خطاب رهبری در این جملات دولت بوده است در حالی که این نماینده اصلاح طلب از مقوله "طرح" صحبت به میان آورده است. نکته دیگر که باید بدان اشاره کرد آن است که مگر شورای نگهبان و مجمع تشخیص موظف هستند هر آنچه که در مجلس تصویب شد را بدون توجه به وظیفه ذاتی شان تایید کنند؟ این مجلس است که موظف است طرح مصوب خود را طوری تنطیم نماید که مغایر قانون اساسی و شرع مقدس نباشد.
 
پیش از صادقی، مطهری دیگر نماینده اصلاح طلب مجلس با انتشار توئیتی عجیب و طلبکارانه در واکنش به بیانات روز گذشته رهبرانقلاب گستاخی خود را به حد اعلی رسانده بود. ظاهرا این دو نماینده تهران که به نظرات شاذ و ادعاهای عجیب شهره شده اند و یکی از طرفین ثابت هر جنجال سیاسی هستند سعی می کنند در سال 98 هم این رکورد خود را حفظ کرده و حتی ارتقا هم بدهند.

بیشتر بخوانید:
توهمات این نماینده مجلس چه زمانی پایان می یابد
دروغ جدید نماینده اصلاح‌طلب: بیت رهبری موافق FATF است!


کد مطلب: 678941

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/678941/واکنش-بی-ادبانه-محمود-صادقی-بیانات-رهبری-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com