جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱۶
صوفی، از وزرای دولت خاتمی:

خیلی وقت است که آرای روحانی ریزش پیدا کرده/ روحانی را به این سمت بردند که دیگر کارت با مردم تمام شده!

دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 678565
برخی اطرافیان آقای روحانی به توهمات دامن زدند یعنی آقای روحانی را به این سمت بردند که دیگر کارت با مردم و اصلاح‌طلبان به اتمام رسیده و باید نگاهتان تنها به آینده باشد.
خیلی وقت است که آرای روحانی ریزش پیدا کرده/ روحانی را به این سمت بردند که دیگر کارت با مردم تمام شده!
گروه سیاسی جهان نيوز، مجتبی غفاری: علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب و از وزرای دولت اصلاحات در گفتگو با روزنامه آرمان گفته است: «در حال حاضر به نظر می‌رسد جامعه رها شده‌ است نه تنها رها شده بلکه گاه به نظر می‌رسد در مقابل گلایه‌ها و فغان مردم دولت سکوت کرده است و کسی متوجه نیست که مردم در حال زجرکشیدن هستند. در اوج این شرایط در حالی که انتظار می‌رفت دولت با مردم با صداقت و صراحت گفت‌وگو کند، به سکوت خود ادامه داد. چنین واکنشی از سوی مسئولان دولت عجیب بود تا آنکه مجلس واکنش نشان داد و کار به سوال رسید و ایشان را احضار کرد تا بلکه در مجلس توضیح داده شود و پیش از آن هم در صداوسیما حضور پیدا کرده بود. اما وقتی زمان ارائه توضیح رسید، توضیحات و تحلیل‌ها قانع کننده نبود و از آن سخنان توپ را به زمین مردم انداختن استنباط می‌شد. گفته شد که بله، ترامپ از برجام خارج شده و بقیه هم این کارها را کردند. پس از خروج ترامپ از برجام انگار دولت کاری ندارد و باید بنشیند و اوضاع را به روزمرگی پشت سر بگذارد و با توجه به عدم معرفی سخنگو، شاهدیم که پاسخگویی وجود ندارد. طبعا اینها باعث می‌شود تا اعتبار دولت کاهش یابد و این موضوع کاملا طبیعی است. خیلی وقت است که رأی آقای روحانی ریزش پیدا کرده است. شاید بتوان گفت حدود یک سال پیش چنین تحلیلی وجود داشت و این یک واقعیت است».

وی در ادامه اطرافیان روحانی را در دامن زدن به توهمات موثر دانسته و گفته است: «برخی اطرافیان آقای روحانی به توهمات دامن زدند یعنی آقای روحانی را به این سمت بردند که دیگر کارت با مردم و اصلاح‌طلبان به اتمام رسیده و باید نگاهتان تنها به آینده باشد و برای همین هم ایشان مشکلی از اینکه بخواهد از مردم یا اصلاح‌طلبان فاصله بگیرد، نداشته بلکه حتی این رویگردانی را هم برای خود امتیاز می‌دانست که بله؛ به آنها نشان دهد که من مناسب هستم و گرایشم به شماست».

در همین باره، چندی پیش هم حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران گفته بود: «میزان محبوبیت آقای روحانی که تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری 96 به 72 درصد رسیده بود امروز به شاخصی میان هشت تا هشت و نیم کاهش پیدا کرده است یعنی بیش از 9 برابر کاهش پیدا کرده است».

مرعشی، از اعضای برجسته حزب کارگزاران هم در شهریورماه امسال گفته بود: «روحانی قبل از انتخابات سال ۹۶ مقبولیت داشت اما بعد از آن محبوبیت پیدا کرد. من فکر می‌کردم محبوبیت آقای روحانی خیلی به درد کشور خواهد خورد اما نمی‌دانیم کسانی که روابط رئیس‌جمهور با مردم را تنظیم می‌کنند چطور آن محبوبیت را ظرف ۶ ماه به حداقل رساندند؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
72 درصد محبوبیت؟
بعد این 72 درصد شده 57 درصد رأی؟؟؟
خخخخ، یعنی تو انتخابات 96 هم تقلب شده؟؟؟

رابطه بین میزان محبوبیت و میزان رأی چیه واقعاً؟
دولت داره چه کار میکنه !!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی خوب شب عید رو به کام مردم تلخ کردید !!!! روحانی متشکریم !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد کاندید شده بود روحانی یک میلیون رای هم نمیاورد
Iran, Islamic Republic of
تاوان فجایع احمدی نژاد را رییسی ها دادند!
جواد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اون 8 درصد هم یواش یواش ریزش پیدا میکنه تا 4 درصد

اونوقت دولت 4 درصدی ها عینیت پیدا میکنه
سرور
Iran, Islamic Republic of
کاش دولت پرمدعا و پیر اینقدر حال و توان داشت که محبوبیت خود را به 100 درصد برساند.افسوس.
Iran, Islamic Republic of
امکان نداره
امیرحسام
Iran, Islamic Republic of
سال های 98 و 99 بسیار سخت تر خواهد بود و محبوبیت روحانی به زیر 1 درصد خواهد رسید اما پشیمانی هیچ سودی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد
Romania
بابا نگو این نمرش 19/5 شما اصلاح طلبا یکم بهش تقلب برسونین 20میشه.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...
United States
روحانی رئیس جمهور طیف شماست و همه تمام قد پشتش بودید در انتخابات ۹۶. شما اگر نه کمتر ولی به اندازه روحانی مسئول این اوضاع هستید. جواب شما کو؟ فقط پاس بلدید بدهید؟
Iran, Islamic Republic of
....
طناب پوسیده خاتمی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و اصلاح طلبان.... باید پاسخگوی تورم 400 درصدی و فاجعه اقتصادی بوجود آمده فعلی باشند.
یه جوری حرف میزنه که انگار روحانی دستپخت انقلابیاست...!!!!