کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مازنی، نماینده پرحاشیه مجلس:

یک جریان اقلیت در کشور هست که هیچ حریمی برای کسی قائل نیست/ صداوسیما به مردم می‌گوید اگر در صف گوشت هستید، علتش برجام است!/ سنگ‌اندازی مخالفان برجام، مشکلات کنونی را پدید آورده/ می گویند مجلس با اردوگاه اشرف فرقی نمی کند

8 اسفند 1397 ساعت 15:23

صداوسیما در شبکه‌های مختلف نگاه نه چندان درستی به دولت و جریان اصلاحات دارد و کار خودش را می‌کند. به مردم می‌گویند اگر در صف گوشت هستید، علتش برجام است!


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی، عضو فراکسیون امید مجلس و خالق سلفی با موگرینی در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته است: «شاهد حضور یک جریان اقلیتی در کشور هستیم که هیچ‌ حریمی برای هیچ‌جا و هیچ‌کسی قائل نیست. در شرایط سخت به‌عنوان مدعی ظاهر شده‌اند و همواره سعی دارند مسیرهای حل مشکلات کشور را مسدود کنند. وقتی کشور دچار بحران و مشکلات مختلف می‌شود، وارد صحنه می‌شوند و ادعاهای بزرگتری مطرح می‌کنند!»

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*در زمان تصویب لوایح مربوط بهFATF، رأی‌دهندگان به پالرمو و CFT را در جناح عمرسعد قرار داده بودند! الان هم منافقین و عمر سعد دست‌کمی از آن ندارند. بنابراین چنین ادبیاتی مسبوق به سابقه بوده است و نهایتا افرادی هم در مشهد اقداماتی می‌کنند و تا جایی که می‌دانم، کسی هم معترض آن افراد نشد و آنها را مورد بازخواست قرار ندادند.

*توصیه می‌کنم مراجع ذی‌ربط، موضوع پیامک‌ها را به‌صورت جدی پیگیری کنند. وزیر محترم اطلاعات هم گزارشی تهیه و به مجلس ارائه دهد. قوه قضائیه هم جدی‌تر به این قضیه ورود کند. مطمئنا امروز که مجلس تهدید شد فردا نوبت سایر دستگاه‌ها و ارکان دیگر نظام خواهد بود.

*به طور کلی شاهد حضور یک جریان اقلیتی در کشور هستیم که هیچ‌ حریمی برای هیچ‌جا و هیچ‌کسی قائل نیست. در شرایط سخت به‌عنوان مدعی ظاهر شده‌اند و همواره سعی دارند مسیرهای حل مشکلات کشور را مسدود کنند. وقتی کشور دچار بحران و مشکلات مختلف می‌شود، وارد صحنه می‌شوند و ادعاهای بزرگتری مطرح می‌کنند! دولت، مجلس و یا هر نهادی که بخواهد مشکلی از مشکلات مردم و کشور را رفع کند، فورا از سوی این اقلیت مورد اتهام واقع می‌شوند. خودشان عامل همه گرفتاری‌ها و مشکلات هستند اما به جای پاسخگو بودن، در پی فرافکنی هستند و در مقام مدعی و طلبکار ظاهر می‌شوند و با ادبیاتی موهن، در فضای سیاسی کشور می‌تازند و کسی هم کاری به کارشان ندارد. عجیب اینکه این اقلیت دلواپس از یک مصونیت آهنین هم برخوردار هستند.

*صداوسیما در شبکه‌های مختلف نگاه نه چندان درستی به دولت و جریان اصلاحات دارد و کار خودش را می‌کند. به مردم می‌گویند اگر در صف گوشت هستید، علتش برجام است! در حالی که سنگ‌اندازی مخالفان برجام، مشکلات کنونی را پدید آورده است. مخالفان افراطی برجام بخشی در خارج هستند که در رأس آنها آقایان ترامپ، بولتون و پمپئو قرار دارند و بخشی هم در داخل کشور هستند که از روز اول توافق برجام که تصمیم نظام و مقام معظم رهبری بود، مخالفت خود را با آن اعلام کرده‌اند. از خروج ترامپ از برجام ابراز خرسندی کردند. حال همین‌ها طلبکار هستند و مدعی همه چیز!

*روز دوشنبه هم آقای محبی‌نیا اشاره کردند که وقتی می‌گویند مجلس با اردوگاه اشرف منافقین فرقی نمی‌کند، یعنی همچنانی که با منافقین برخورد مسلحانه داریم، با نمایندگان هم باید چنین برخوردی داشت! چنین افکاری اگر گسترش پیدا کند از خوارج و داعش هم خطرناک‌تر خواهد بود.


کد مطلب: 674854

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/674854/یک-جریان-اقلیت-کشور-هست-هیچ-حریمی-کسی-قائل-نیست-صداوسیما-مردم-می-گوید-اگر-صف-گوشت-هستید-علتش-برجام-سنگ-اندازی-مخالفان-مشکلات-کنونی-پدید-آورده-می-گویند-مجلس-اردوگاه-اشرف-فرقی-نمی-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com