پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲۵
واکنش اصلاح‌طلبان به گفتگوی تصویری احمدی‌نژاد

ابطحی: جریان اصلاحات هرهری مسلک نیست/ برای احمدی‌نژاد آغوش باز نکنید/ شرق: احمدی نژاد تمایلی به صحبت درباره رفتارهای اخیرش ندارد

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 674390
ابطحی نوشته است: افتخار تفکر اصلاح طلبی این بوده که مبنا داشته است و هرهری مسلک نبوده است.
ابطحی: جریان اصلاحات هرهری مسلک نیست/ برای احمدی‌نژاد آغوش باز نکنید
گروه سیاسی جهان نيوز: چند روز پیش گفتگوی تصویری محمود احمدی نژاد با اعتمادآنلاین منتشر شد. گفتگویی که به اصرار احمدی نژاد به دور از مسائل سیاسی کنونی و قدیمی برگزار شد و صرفا پیرامون منشور نهضت به سوی بهار انجام شد. هرچند که گریزهای ریز به مسائل سیاسی هم در این گفتگو انجام گرفت.

احمدی نژاد در ابتدای این مصاحبه گفت: «آقای حضرتی به من زنگ زد و گفت که بچه‌های روزنامه می‌خواهند برای مصاحبه بیایند و گفتیم بسیار خب، تشریف بیاورند. بعداً تبدیل به برنامه تلویزیونی شد و اشکالی هم ندارد، ما خدمتتان هستیم».

محمد علی ابطحی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات در اینستاگرامش به این گفتگو  واکنش نشان داد و از رفتار الیاس حضرتی، مدیر مسئول اعتماد انتقاد کرد.

ابطحی نوشت: «اصولگراها در هر دو دوره با سلام و صلوات احمدی نژاد را آوردند. در دور دوم اصلاح طلبان این همه هزینه برای انتخابش متحمل شدند که حصر یکی از آنها است. باز هم اعتماد آنلاینِ اصلاح طلب تریبونش را دراختیارش گذاشته. اسم این نه سعه صدر است و نه زنده باد مخالف من. مخالف حرف زدن آقای احمدی نژاد نیستیم. ایشان ممنوع التصویر که نیست. هم زیاد حرف می زند و هم به اندازه کافی کانال دارد. اما مخالف اینیم که تریبون اصلاح طلبی در اختیارش باشد. بگذارید همان کیهان و روزنامه های وابسته به افرادی که او را نماینده خدا و امام زمان معرفی کردند، تریبون به ایشان بدهند. آقای حضرتی عزیز و دوست داشتنی نگذارید اصلاح طلبی جاده صاف کن احمدی نژاد باشد. افتخار تفکر اصلاح طلبی این بوده که مبنا داشته. هرهری مسلک نبوده. برای هرکس که مخالف خوانی کند که نباید آغوش باز کرد»
 

 
فارغ از اظهار نگرانی و ناراحتی ابطحی از مصاحبه اعتماد با احمدی نژاد اما نکته نهفته ماجرا -نه یک گفتگو- همان است که ابطحی به بخشی از آن اشاره کرده و آن اشتراک جریان های حاشیه دار با یکدیگر در یک نقطه و اینجا مخالف خوانی است. به طوری که چندی پیش نه اصلاح طلبان که حتی BBC و دیگر رسانه های ضدانقلاب هم که روزی دشمن رئیس دولت های نهم و دهم بودند، اظهارات ساختارشکن وی را به تیتر یک خود تبدیل کرده بودند و به استقبال احمدی نژاد جدید آمدند.

بیشتر بخوانید:
ظهور فیزیکی امام زمان نزدیک است/ خدا محدود به امام زمان نیست

پاداش تیتر یک شدن سازمان منافقین چیست؟

روزنامه شرق هم در شماره امروز خود در گزارشی با عنوان «گفتگوهای بی سرانجام» به گفتگوهای اخیر احمدی نژاد با اعتماد و خبرگزاری فارس پرداخت که ظاهرا دفتر احمدی نژاد فیلم و صوت گفتگو با فارس را نزد خودشان نگه داشته اند و از تحویل آن امتناع می کند.
 
شرق همچنین نوشته است: «آن‌طور كه مشخص است، رئيس سابق دولت تمايلي به گفت‌وگو درباره دوران رياستش بر دولت، ماجراهاي بحث‌برانگيز سال 88 و رفتارهاي سال‌هاي اخيرش ندارد و محور يا موضوعات گفت‌وگو را نیز خودش پيشنهاد مي‌دهد. محمود احمدي‌نژاد همچنان تمايلي به قرارگرفتن در جايگاه پاسخ‌گويي ندارد. اعتمادآنلاين با احمدي‌نژاد درباره نهضت بهار گفت‌و‌گو كرده بود كه منتشر شد؛ اما مشخص نيست موضوع گفت‌وگوي خبرگزاري فارس با رئيس سابق دولت حول‌و‌حوش چه محورهايي بوده است».

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دادخواه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب يعني تفرقه بينداز و حكومت كن يعني اب را گل الود كن و ماهي بگير يعني هميشه طلبكار بودن يعني خيانت به راي و مردم و قول و وعده اصلاح طلب يعني بروز باش هرچي خالي بندي الان كرديد مشكلي ندارد كارت را بيفتد فردا بزن زيرش اصلاح طلب يعني اخر پررويي
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب يعني بي بي سي
Iran, Islamic Republic of
اساساً چون هست باز کردن! نوشابه برا احمدی نژاد را میگم!
دلواپس
Romania
قابل توجه دوستان احمدی تژادی کنونی این هم شاهد
اینکه احمدی نژاد برای قدرت باهرکس لازم باشدمصالحه می کند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بحث احمدی نژاد نبود . و هزینه شما برای انتخاب احمدی نژاد نبود و نیست . ایشان بر روال یک فرایند قانونی و با رای توده مردم که خدمات دولت را به عینه دیدن و بهره مند شدن انتخاب گردید . ...
Iran, Islamic Republic of
راست میگه اصلاحات که هرهری مسلک نیست بلکه با دشمن متحد همیشگی است!
با سلطنت طلبان و دراویش و فرقه های دیگه و بهایی و سیا و MI6 و ... پیوند دارند! و سرمایه های اسرائیل در ایران هستند!!
حسين
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبها چه چيزي را مي خواهند اصلاح كنند؟در حاليكه خودشان به اصلاح بيشتر محتاجند ...
Iran, Islamic Republic of
اين چهل سال يك مورد اصلاح بيارند بجز ريش خود كه زماني روند لندن اصلاح ميكنند
انار
اتفاقا هرهری مسلکه که این اوضاع رو بوجود آورده!!!!!
مردم روز به روز فقیر تر میشن
کی بخره پراید 50 میلیونی رو
احمدی نژاد صد شرف داره به امثال تو
اما احمدی نژاد عجب به پاچه شون پیچیده که هنوز بعد 6 سال ولش نمیکنن این جماعت اصلاحطلب
...
Iran, Islamic Republic of
جالبه که این آقا در جریانات 88 از بازوان فتنه بود و نزدیک به دوسال کشور رو به دستور اربابان داخلی و خارجی مچل خودشون کرده بودن الان هم باید طلبکار باشن ...
Iran, Islamic Republic of
برای ابطحی آغوش باز کنید ....!!
Iran, Islamic Republic of
ابطحی جون یادت هست می گفتی هاشمی بخاطر لجاجت، خاتمی خیانت و میر حسین ساده لوحی وارد فتنه شد؟
چه شده حالا؟
ضمنا شما هم هزاران رسانه دارید، اون وقت طبق مبنای خودتون صدا و سیما هم نباید هیچ کدام از همفکران شما رو دعوت کنه! دیدید از همه دیکتاتور تر هستید و به موقع خوی خودتون رو نشون می دید اونم با توجیه!
Romania
چشمتان چهار تا. خودتان احمدی نژاد را محبوبتر می کنید چه اصول گرها و چه اصلاح گرها
Iran, Islamic Republic of
ابطحی جون شما اصلاح طلبان و اصولگراها باهم هستین و از اول انقلاب غرق در رانت و زد و بند اقتصادی هستین .....شماها حتی خاک پای احمدی نژاد هم نیستید.....تو را چه به نظر دادن در مورد محبوب و خادم ملت جناب دکتر احمدی نژاد
امیر
Iran, Islamic Republic of
رای ما یک کلام اصلاحات والسلام.
Iran, Islamic Republic of
باشه.
Iran, Islamic Republic of
مسلکی که به گفته خودتون از سروش تا گوگوش را در خود جای می دهد چیست جز مکتب اباحه گری و ارتجاع به ارزش های شاهنشاهی....
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای ابطحی از واقعیت فرار نکنید اگر دوست دارید فتیله پیچ شوید یه مناظره با دکتر بزارید تا همون لحظه اول ضربه فنی بشید
Iran, Islamic Republic of
یکی از عوارض آن، پیدایش سندرم "چیز چیز" است که در صورت تکرار مناظره - بایّ نحو کان- تبدیل به اپیدمی خواهد شد!!
مهدي
Iran, Islamic Republic of
...
مه شکن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....