سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱۲۰
حملات شهربانو امانی به قالیباف:

قالیباف پوپولیسم، اهل دادن امتیاز به افراد و ایجاد شبکه رانت هست/ به رای مردم تمکین نمی‌کنند و دنبال انتخابات هستند/ اصولگرایان تکلیفشان را با قالیباف مشخص کنند

يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 674047
ما باید شبکه‌های رانتی در شهرداری را که طی این مدت شکل گرفته ‌است را شناسایی و با آنها مقابله کنیم. همین فعالیت‌ها باعث شد از بیرون فشار وارد شود و ظرف این مدت شهردار تغییر کرد.
قالیباف پوپولیسم، اهل دادن امتیاز به افراد و ایجاد شبکه رانت هست/ به رای مردم تمکین نمی‌کنند و دنبال انتخابات هستند/ اصولگرایان تکلیفشان را با قالیباف مشخص کنند
گروه سیاسی جهان نيوز: ناراحتی اصلاح طلبان از ناکارآمدی‌شان در مدیریت پایتخت، در قالب عصبانیت و پرخاش به مدیران سابق شهری بروز پیدا کرده است. در تازه ترین مورد شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران، در واکنش به اظهارات قالیباف در برنامه بدون توقف که از رسانه ملی در حال پخش است گفته است: «نگرانی جریان دلواپس و مدیران سابق شهری از افتادن پرده‌ها و شفاف شدن دریافتی‌ها و پرداختی‌های دوره آنهاست. آنها نزد خود باور کرده‌اند که مردم تهران به دنبال دوره مدیریت این افراد هستند. خیر اگر چنین بود که طیف سیاسی مدیران قبلی شهرداری سال گذشته رأی می‌آورد!...در انتخابات شورای شهر پنجم، نفر بیست و یکم شورای پنجم، حدود 500هزار رأی بیشتر از نفر اول لیست اصولگرایان در شورای شهر چهارم کسب کرده بود. »


به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*بعد از یکسال و نیم از استقرار شورای جدید باید این پرسش از شهردار 12ساله سابق پایتخت و همچنین از صداوسیما مطرح شود که به چه دلیل تریبون در اختیار فردی گذاشته است که در دوره مدیریت خود پاسخگو نبوده است؟

*در این برهه که دولت آقای روحانی در دو جبهه جنگ اقتصادی و رسانه‌ای که جو سنگینی علیه دولت ایجاد کرده است، این مدیران 12ساله شهری فرصت را برای به صحنه آمدن و خودی نشان دادن مغتنم شمرده‌اند. به نظرم امثال قالیباف تصور کردند که سوت انتخابات مجلس در سال 98 نواخته شده است. رفتار این طیف، بیشتر پوپولیستی است. اینها بدانند که دوره نگاه کردن به دوربین و اتهام افکنی به دیگران، گذشته است و مردم به امور کشور آگاه‌تر از این افراد هستند.
 
*این پیمانکاران و طلبکارانی که هر روزه در مقابل شورا و شهرداری تجمع می‌کنند و درخواست مطالبات تلنبار شده خود را دارند از چه زمان و از کدام دوره مدیریت شهرداری طلب دارند؟ اکنون شهرداری باید روزانه 17 میلیارد تومان سود و جرائم دیرکرد وام‌های بانکی دریافت شده دوره قبل را بپردازد.

*نگرانی جریان دلواپس و مدیران سابق شهری از افتادن پرده‌ها و شفاف شدن دریافتی‌ها و پرداختی‌های دوره آنهاست. آنها نزد خود باور کرده‌اند که مردم تهران به دنبال دوره مدیریت این افراد هستند. خیر اگر چنین بود که طیف سیاسی مدیران قبلی شهرداری سال گذشته رأی می‌آورد! اکنون بدهی‌های کلان آنها را باید پرداخت کنیم و با باقی مانده بودجه شهرداری هم به مردم خدمات ارائه دهیم. ما باید شبکه‌های رانتی در شهرداری را که طی این مدت شکل گرفته ‌است را شناسایی و با آنها مقابله کنیم. همین فعالیت‌ها باعث شد از بیرون فشار وارد شود و ظرف این مدت شهردار تغییر کرد. دلواپسان در پی ناکارآمد نشان دادن شورای شهر و مدیران اصلاح‌طلب هستند. اگر ما ناکارآمد هستیم و نمی‌توانیم از عهده وظایف خود برآییم، پس اینهمه فشار و جوسازی و تبلیغات منفی علیه شورا و شهرداری برای چیست؟

*اکنون که آن آقایان در قدرت نیستند، پس از چه می‌ترسند؟! آن روز که مدیر بودند چندین برابر مدیران فعلی دریافتی داشتند. یک شرکت زیان ده در شهرداری وجود داشت که مدیران آن پاداش‌های آنچنانی دریافت می‌کردند. حال از چه نگرانند؟ نگرانند صورتحساب‌های دریافتی افشا شود. آقایان فرار به جلو نکنند زیرا شورا بر عهد خود مبنی بر شفاف سازی امور شهری، پایبند است.
 
*برخی تخلفات گذشته مثل بحث املاک، اکنون شورا نتوانسته است تعداد زیادی از آن املاک را باز پس بگیرد. اکنون 200 ملک حکم تخلیه هم برای آنها گرفته شده است اما هنوز افرادی که در آنها ساکن هستند، ملک‌ها را تخلیه و تحویل شهرداری نمی‌دهند! این بخش دیگر به قوه قضائیه مربوط می‌شود که باید با قاطعیت بیشتری با این افراد برخورد کند تا شهرداری املاک مورد نظر را به بیت المال بازگرداند. مسئولان قضائی طی یکسال و نیم گذشته یک بار هم درباره 12 پرونده تخلف در شهرداری سابق اظهارنظر نکرده‌اند.

*اساسا این جریان عادت به خارج از گود نشینی ندارند. این جریان هیچگاه به رأی مردم درست تمکین نمی‌کنند و برخی از آنها تلاشش این است که مردم را از صندوق رأی دور کنند. در نتیجه دلواپسان تصور می‌کنند که با سرد کردن فضای انتخابات، می‌توانند با یک رأی حداقلی مجدد به عرصه قدرت در مجلس، شورای شهر و دولت باز گردند. تمام تلاش آن همین است زیرا می‌دانند در صورت حضور گسترده مردم در انتخابات، جایی برای آنها نیست. در انتخابات شورای شهر پنجم، نفر بیست و یکم شورای پنجم، حدود 500هزار رأی بیشتر از نفر اول لیست اصولگرایان در شورای شهر چهارم کسب کرده بود.

*قالیباف 3 دوره در انتخابات ریاست جمهوری شرکت و شکست خورده است اما با این حال در سراسر کشور شبکه‌ای از نیروهای ستادی و انتخاباتی دارد و می‌خواهد این شبکه را احیا کند. او حزبی ندارد اما در دوره مدیریت خود امتیازاتی برای افراد، گروه ها، اصناف و... داشته که اکنون بخواهند از او حمایت کنند. فقط در یک مورد 4000 نفر را در مترو تهران و حومه به استخدام درآورده بود.

*قالیباف هم حق دارد به عنوان یک سردار، خلبان، دکتر و مدیر 12ساله پایتخت که کارنامه مشخصی هم دارد، در هر انتخاباتی شرکت کند. اما جریان اصولگرایی باید تکلیف خود را با او مشخص کند زیرا در کشور دو جریان عمده اصلاحات و اصولگرا وجود دارد که سبد رأی مشخصی دارند. سنگینی سبد رأی اصولگرایان در خوشبینانه‌ترین حالت، 15 درصد است. قالیباف باید برای آن 15 درصد بجنگد. از سویی اصولگرایان 8 سال حامی دولتی بودند که با شعارهای پوپولیستی روی کار آمد و کارنامه آن هم پیش روی همه قرار دارد که چه هزینه‌ای را به کشور تحمیل کرد. تا چه اندازه در کشور بهم ریختگی ایجاد کرد و مسبب بخش عمده مشکلات امروز کشور شد. آن دولت قبح بسیاری از مسائل را شکست و در سطح مدیران کشور دروغ و سوءاستفاده از جایگاه مدیریتی را نهادینه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
سیامک
Iran, Islamic Republic of
مردم و حکومت باید یک بار برای همیشه تکلیفشان را با اصلاح طلبان روشن کنند.
نمیدونم تا کی باید بشینیم و این همه زخم و جراحت بر بدنه ایران و اسلام توسط این جماعت خائن رو ببینیم!؟
سوال
Iran, Islamic Republic of
چرا بدهی 14 هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری تهران را مطالبه و وصول نمی کنید؟!!!
تا طلب پیمانکاران را پرداخت کنید !
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بجای پهن کردن سفره هفت سین 14 میلیون تومانی و خرید تبلت و خودرو برای اعضاء شورای شهر بهتر نبود مطالبات پیمانکاران را پرداخت می کردید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت
سعید110
Iran, Islamic Republic of
وقتی اصلاح طلبان هوچی گر و فرار کننده به جلو باشند که خوبشم هستند، یعنی همه این حرف ها کشک!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
ترس از مقایسه عملکرد با قالیباف
Iran, Islamic Republic of
ترس از قالیباف و از دست دادن قدرت تا کجا!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
من متوجه نمی شوم امثال این چطور هنوز خجالت نمی کشند از دولتی حمایت کنند که نقدینگی را در شش سال هفت برابر کرده است و معلوم نیست این برداشت پول از جیب ما مردم را کجا خرج کرده است.
تورم 300 درصدی، گوشت 120 تومانی ، مرغ 18 تومانی و دلار 13500 تومانی همه به خاطر این موضوع است.
اصلا قالیباف بد، احمدی نژاد پوپولیسم اینها چه گلی به سر مردم زده اند که اینهمه ادعا دارند.
تدبیر و امیدی که میگفتن این بود ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
در یکسال اخیر به اندازه کل دولت دهم پایه پولی(چاپ پول) زیاد شد و بیش از 45 هزار میلیارد تومان بر حجم پایه پولی اضافه شده است که این میزان با افزایش 4 ساله دولت دهم برابری می کند.
Iran, Islamic Republic of
نظر تورم ۳۰۰ درصدی جناب سرور که یک نظر کارشناسی دقیق است ما را یاد تورم حداکثر ۴۳ تا ۴۹ درصدی دوره دکتر احمدی نژاد انداخت!؟
شورای شهر و شهرداری جای کار است نه سیاست
Iran, Islamic Republic of
خانم مردم عملکرد را می بینند نه وعده و شعار را ، در حال حاضر من به عنوان یک شهروند این را می بینم که خط 7 مترو در زمان آقای قالیباف راه اندازی شده بود، لااقل تا ایستگاه میدان صنعت ، اما شماها آن را هم تعطیل کردید تا بعدا بنام خود افتتاح کنید!!! اگر می خواهید آقای قالیباف را محکوم کنید بجای عوض کردن نام خیابانها عملکرد خود را در کنار عملکرد ایشان قرار بدهید تا مردم قضاوت کنند شماها چکاره هستید؟!!
حاج خانم همکارت سگش رو چکار کرد فرستاد مهد؟!
Iran, Islamic Republic of
حاج خانم، تو یک سال و نیم سه عدد شهردار عوض کردی یکی مریض و دیگری پیر و این یکی هم ماهی که نکوست از بهارش پیداست، حالا خودت چطوری خوبی؟!
Iran, Islamic Republic of
...
درود بر مدیر جهادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر قالیباف بعنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شد اصلاح طلبان عمرا"همچنین گزینه ای برای تصدی شهرداری تهران ندارند.
اون مریض نبود عاشق بود
Iran, Islamic Republic of
نجفی بیمار عشق بود. نه مریض جسمی. ناقلا
Iran, Islamic Republic of
برو خانم حال نداری، نه انصاف داری و نه اخلاق سیاسی اصلاح‌طلبان اصولا جز فساد هیچ‌ چیزی نمی‌شناسند‌...
شاکی
Iran, Islamic Republic of
دولت مورد حمایت اصلاح طلبان چیکار کرد ؟!
نرخ دلار رو 4 برابر کردید قیمت گوشت رو 4 برابر کردید قیمت پراید رو به 50 میلیون رساندید چرا سانتریفیوژ و چرخ زندگی مردم رو همزمان پنچر کردید خجالت هم نمی کشید !
Iran, Islamic Republic of
خب شما که تلگرام و بی بی سی فارسی و voa و ایران اینترنشنال دارید برید اونجا و حرفعاتون رو به همون سبک قالیباف بزنید
شما که میگید رسانه ملی مخاطب ندارد
اما اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و بگید ما به قول شما در حالی که درهای دنیا رو به روی خودمون بسته بودیم هیچ وقت گوشت رو از ۲۵ هزار تومان بالاتر نبردیم و مردم رو در صف گوشت و سب کالا نبردیم اما شما که به هیچ عنوان پوپولیست نیستید چرا مردم رو به صف گوشت و سبد کالا و سکه و پراید و هزار صف دیگه بردین
ضمنا انتخابات پرشور در این کشور کم نداشتیم که نمونه اش سال ۸۸ اما شما هم اونجا رأی مردم رو قبول نکردین
Iran, Islamic Republic of
این خانم قبلا نماینده ارومیه بود و از ترس عدم تایید صلاحیت ناگزیر از جلای وطن شد چرا؟
United States
مشكل ايران تو اين ٣٠٠ اخير همين ت..... بودن
مخالف برجام
Iran, Islamic Republic of
دکتر قالیباف 12 سال در تهران خدمت کرد و با مدیریت جهادی طرح های بزرگی همانند اتوبان امام علی(ع) و تونل توحید و برج میلاد و پل طبقاتی صدر و پل طبیعت و باغ پرندگان و 300 کیلومتر خط مترو و خطوط BRT و غیره را احداث کرد و بعد از 12 سال کار بی وقفه نیم ساعت از صدا و سیما تریبون گرفت اما شماها نیامده و کار نکرده می خواهید از صدا و سیما تریبون بگیرید !
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خانم امانی !
قالیباف ۱۲سال شهر تهران را به نحو احسن اداره کرد و با این همه پروژه تکمیل شده تحویل شما داد
شما در این مدت چه کردید ....
Iran, Islamic Republic of
این خانم الان می تونه سه مرتبه بنویسه پو پو لیسم؟!!
Iran, Islamic Republic of
خجالت!!!! جلوی اینا لنگ میندازه !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما بیشتر به فکر سگهایتان هستید تا طرفدارانتان.
Iran, Islamic Republic of
در اندازه ای نیستی که در باره خدمات قالیباف اظهار نظر بکنی .
برو در باره شهر دار ی که انتخاب کردید و معشوقه بازیش اظهار نظر کن و توجیه بفرمایید
۱۰:۱۷ آفرین
Iran, Islamic Republic of
احسنت بهترین جواب رو دادی 👏👏👏👏👏
۱۰:۱۷ آفرین
Iran, Islamic Republic of
احسنت بهترین جواب رو دادی 👏👏👏👏👏
خانم
Iran, Islamic Republic of
یه مشت وطن فروش ، خسته ، رفاه زده ، مایه دار ، بی هنر و بی عرضه ، بدون خلاقیت ، بی خیال درد مردم ، عشق غرب ، سست اراده ، کم اعتقاد به دین و خدا ، دور هم جمع شدید و اسم خودتون رو گذاشتید اصلاح طلب !!!!!!!! تورو به خدا حداقل اسمتون رو عوض کنید .
در ضمن همتون رو هم انگشت کوچیکه قالیباف هم نمیشین ! خودتون هم خوب اینو می دونید و دارید می سوزید !!! حالا هر چی دلت می خواد بگو
جهان ازت نمی گذرم سانسور کنی
Iran, Islamic Republic of
ببین چه کسانی دارند به قالیباف ایراد می گیرند . کسانیکه طی دو سال چهار تا شهردار عوض کردند و اسم دو تا خیابون رو عوض کردند و کل کارنامه کاریشان همین است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
به گفته دادستان در 104 تعاونی مسکن شهرداری هیچ تخلفی صورت نگرفته بود و هیچ تخلف سازمان یافته ای وجود نداشت.
Iran, Islamic Republic of
....
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما می گویید کار بلد نیستند فحش هم ندهند!؟ ...
Iran, Islamic Republic of
خب حناق بگیرن آلودگی صوتی ایحاد نکنن
آلاله
Iran, Islamic Republic of
یعنی شماها اعتقاد به معاد ندارین ؟! روزی پاسخ این افتراها را باید بدهید . آن روز به شما خواهیم خندید
Iran, Islamic Republic of
اينها عاشقان دلارند ...
Iran, Islamic Republic of
....
کامیار
Iran, Islamic Republic of
انتهای کار شما رو هم مردم خواهند دید. هنوز یه خیابان تو تهران اسفالت نشده....
حسین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شورای شما تا حالا برای تهران چکار کرده ؟...
Iran, Islamic Republic of
زورشون به دولت نرسیده تا طلبهاشونو بگیرن یا شایدم با دولت ... .
به همین خاطر خرج و مخارجشون را دارن از مردم شهر به هر طریقی میگیرن.
از ماست که بر ماست.
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ديگه دستتون رو شده حناتون رنگ نداره اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
شماها اول یه کار مختصر برای تهران انجام بدید بعد دهانتون رو قد دروازه باز کنید و به کسی که شب و روز به تهران خدمت کرده انتقاد کنید !
Iran, Islamic Republic of
كاخ هاي شما اشراف اسيب پذير است تند نرويد تندروهاي تشنه دلار
United States
با سلام
خانم اماني بهتر است جوابگوي عملكرد خود باشند
بالاخره نوبت امثال ايشان هم تمام ميشود
سياه نمايي قبلي دردي از درد موجود را دوا نميكند
عملكرد شما چيست ؟
Iran, Islamic Republic of
ما مردم دوستيم ولي شما مردم ابزار براي شما مردم وسيله كاسبيند
Iran, Islamic Republic of
تکلیف شما روشن است
شما حتی توانایی اداره کردن منزل خود را ندارید فقط حرف حرف حرف
یک پل یک متر مترو یک پارک اگه اضافه کردید بگین
Iran, Islamic Republic of
سال دگر اگه کشف حجاب نکردی درست می گه!!!!
Bulgaria
خانم شما وهمفکرانتان بفرمایید چه کسی را معرفی کنیم هرکس را معرفی می کنند شما ایراد می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
دولتی که با نظر شما روی کار امد چه گلی به سر این ملت زده.
ن ن ن ن ن ن ن ن ن
Iran, Islamic Republic of
...
ايراني
Iran, Islamic Republic of
تو برو خونه ظرفاي شام ديشبتو بشور....
Iran, Islamic Republic of
اخیرا دقت کرده اید که جریان به اصطلاح اصلاحات، انتقادات و حرفهای خود را از طریق خانم ها ابراز می کند. نمی دانم علت این موضوع چیست؟ و چه اهدافی در پشت قضیه هست.
حسین
Iran, Islamic Republic of
نظر شماست خانم ....
وقتی شما را میبینم یاد مریم رجوی می افتم نمی دانم چه حسی به شما دارم .
Iran, Islamic Republic of
گوشت نخورده ای به خاطر همان است که اقای قالیباف را پوپولیسم میدانید .بجای گوشت احتمالا خاویار ویا... خورده ای ؟
خخ
Iran, Islamic Republic of
صف گوشت امروز همان صف رای دیروز است .
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این است که نه دراین خصوص بلکه در هیچ موردی قرار نیست پاسخی داده شود و این موضوع هیچ ربطی به جناح ها ندارد چرا که شفافیت بعد از دوره مسئولیت دراین مملکت یعنی کشک !!
پری
Iran, Islamic Republic of
همین که بعد از قالیباف 3 تا شهردار عوض کردید معلوم میشه چقدر کار بلدید. میشه بگید در عرض چند سال 3 نتا شهردار عوض کردید. لطفا در اندازه خودت حرف بزن. قالیباف حداقل در مشکلات پلاسکو و شکستن سد و غیره مرد عمل بود. در برف سال گذشته یا یک سال قبل تهران هنگ کرد نمونه خوبیاز شهردارتون است.
Iran, Islamic Republic of
وقتی شما از کار ایشون اینقدر عصبانی هستید معلومه کارشو درست انجام داده .
Iran, Islamic Republic of
ارزش جواب دادن نداری... ببند.
Iran, Islamic Republic of
ساديسم سياسي كم بود ساديسم اقتصادي با نگهداري و احتكار گوشت در كانتيرها گمرك به خصوصيت اصلاح طلبان افزوده شده
رسول
Iran, Islamic Republic of
عیب نداره بزار ببینیم انتخابات مردم کیو انتخاب میکنن
فقط خفه شین با این شهرداری تعطیلتون
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
شورای اول شهر دست چه کسانی بود که همفکرانشان در وزارت کشور منحلش کردند و اصولگرایان با به قول شما 15 درصد رای اکثریت شورای شهر را 3 دوره بدست آوردند.
بعدش هم هر انتخاباتی که جریان شما رای بیاورد پر شور است بقیه بی حضور مردم.
انگار شما هم عقبه فکری فتنه 88 را دارید
Iran, Islamic Republic of
از سایه این مرد هم وحشت دارند
بهروز
Iran, Islamic Republic of
دکتر قالیباف جریان نجومی بگیران 4 درصدی را رسوا کرد و به همین جهت مورد هجمه باند ثروت و قدرت قرار دارد.
Iran, Islamic Republic of
سیاهی لشگر نیاید به کار که یک مرد جنگی به از صد هزار
مجید
Romania
عتیقه از مد افتاده.
Iran, Islamic Republic of
...
مک
Germany
بارفتن ريیسی به قوه قضائیه وقوت گرفتن حضور دکتر قالیباف واحتمال رای بالا ایشان سرکار خانم را نگران کرده
Iran, Islamic Republic of
قالیباف هرکسی بوده اهل امتیاز دادن به بیگانه ها نیست ای اجنبی گرایان. اگر راست میگویید یکی شبیه ایشان بیاورید بعد انکارش کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Poland
یک پیرزن که عنصر دست چندم اصلاحاتی های بی هنر است، حالا یک ....گفته
نباید زیاد توجه کرد
Iran, Islamic Republic of
....
خانم نگران و دلواپس که از اسم قالیباف وحشت داره.
Iran, Islamic Republic of
به قول نقي معمولي
دوغت رو بنوش
Iran, Islamic Republic of
بلای که شما اصلاح طلبان سر کشور آوردید اسکندر مقدونی سر ایران نیاورد
شماها درحدی نیستید که در باره قالیباف اظهار نظر کنید
اصلاح طلبان حرف میزنند ولی قالیباف عمل می کند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان تا ایران را ونزوئلا نکنند دست بردار نیستن .
Iran, Islamic Republic of
آدمای بی هنر تنها با تخریب کار دیگران نان می خورند....
Iran, Islamic Republic of
همه این نابسامانی ها از گور اصلاح طلبان از گور امثال ممد خاتمی خائن
از گور موسوی احمق منافق
و بقیه اصلاح طلبان فتنه گر در میاد
به خودتان لطف کنین و بی عرضه گی اصلاح طلبان را
به دیگران نسبت ندهید
ععص
Iran, Islamic Republic of
این بی هنران....
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبها همچین موجوداتی هستند. ذاتشون همینه. یکسری منفعت طلب که فقط اهل فحش دادن به مخالفینشون هستن والبته دریغ از کار مفید برای ملت.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
خانم امانی؛ از نوع رفتار زدنت پیدا است که چقدر مردمی که به شما رای دادند از شما و عملکرد شهرداری تان و دولتتان روی گردان هستند. سری به آمارهای وزارت خانه هایتان که مخفیانه گرفته اند سری بزنید!!؟؟ شما نگران سبد رای اصولگرایان نباشید!! همینقدر بدانید در جریان انتخابات ریاست جمهوری رقیب روحانی تنها یک ماه فرصت معرفی داشت و در همان یکماه توانست بیش از ۱۶ میلیون رای قاطع و بیش از ۲۰ میلیون رای فعال داشته باشد. عرض کردم در یکماه. اما نکته اساسی اینجاست که به قول خود شما قالیباف اتوبان.جاده. مترو. برج.کتابخانه. مرکز تفریحی و... برای تهرانی ها ساخت شما در یکسال و نیم گذشته چه کرده اید؟؟؟ قالیباف به قول شما۱۲ سال مدیر بود ولی شما به خاطر منافع حزبی خودتان هم به همدیگر رحم نمی کنید. علت استعفای هاشمی از ریاست شورا چه بود؟؟؟ علت اینکه در مدت یک سال و نیم سه شهردار عوض کردید چیست؟؟؟ در حالیکه قالیباف ۱۲ سال شهردار بود. خانم امانی نگران نباشید برای آینده تان شغل موجود است آنقدر از بیت المال برده اید که نباید نگران شکمتان باشید!!! عملکردتان را مردم به خوبی رصد می کنند.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
خانم امانی؛ همه حرفهای شما فرافکنی از عملکردتان هست. به مردم گزارش دهید در یکسال و نیم گذشته چه کرده اید؟؟؟ دولت متبوع شما کاری با مردمش کرد که همین مردم (افکار عمومی) مدعای شما؛ بر پدر و مادر و اجداد احمدی‌نژاد درود و خدا بیامرزی می فرستند. و لعنت بر مسئولین فاسد الفکر و فاسد الوجود!!! البته همه حرفهای شما ناشی از نگرانی از عملکرد پوچتان است. وقتی دولت متبوع شما عملکردش تهی است که به قول وفاداران جریان اصلاحات جای هیچ گونه دفاعی ندارد؛ دیگر تکلیف نوچه هایش کاملا مشخص است!!!
Iran, Islamic Republic of
قیمت پرایدراچهل واندی میلیون تومان اصلاح طلبان (حامیان شهربانو خانم) افزایش دادند یا اصول گرایان ؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
خانم امانی؛ شما که نگران و ناراحت فساد دوران قالیباف هستید. اولا مدرک نشان دهید. دوماً چرا شما خود به فساد ۹ تن از منتخبین شهرداری که جاعل اسناد دولتی مثل کارت پایان خدمت سربازی و مدرک دانشگاهی هستند اشاره نمی کنید؟؟؟ چرا به فساد اخلاقی شهرداری بابل اشاره نمی کنید؟؟؟ خانم امانی ماجرای شهرداری و فرمانداری بندر لنگه چیست؟؟؟ خانم امانی چرا درب شوراهای شهر در چندین شهر توسط مردم گل گرفته شد؟؟؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
..
سال88 کشور رو به دره بردند و درمقابلرای مردم قشون کشی کردن و الان دم از قانون میزنند.انصاف،عرق ملی،آزادگی و ... از چیزهایی است که شمه ای از آن نیز در بسیاری از این اصلاحطلبان وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی بصورت : فله ای بروند توی : شورای شهر نتیجه اش میشه همین !!!!...
Iran, Islamic Republic of
ترس از قالیباف .... کشور رو پایتختو نابود کردن هنوز در مورد تصمیم کبری صحبت میکنن، دوره این حرفها تموم شده برید کار کنید کااااااااار
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
خانم امانی؛ شما که خوب از آمار سر در می آوری و دلخوش به آمارهای دستکاری شده تون هستید؛ حاضر هستید رفراندوم انتخابات برگزار بشه تا ببینیم چند مرده حلاجید؟! شما که خیلی دم از رفراندوم می زنید!!!؟؟؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
قالیباف مدیر توانمندی بود که شهر تهران رو دوباره ساخت. اما اینا افراد تازه به دوران رسیده یا سیاسی است که جز حرف زدن چیزی بلد نیستند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ببخشید خانوم محترم تکلیف ما اصولگراها با مدیر جهادی و معتقد و محترمی مثل اقای قالیباف مشخصه . شما اصلاح طلبا تکلیفتون رو با برانداز ها و فتنه گرهایی مثل میر حسین موسوی و خاتمی و مهدی و فائزه هاشمی مشخص کنید ! شمایی که به دشمن گرای تحریم کنید جواب می دهد دادید ! شمایی که کار مملکت رو به برجام کشوندید ! شمایی که با پاره پاره شدن برجام دست بر نداشتید با اروپایی ها نشستید تا اینکه پیشنهاد نفت در برابر غذا رو مثل تکه استخوانی جلوی کشور بزرگ و پر غرور ما انداختن و شما مثلا وطن پرست ها از این توهین آشکار ککتون هم نگزید ! بی غیرت های بی ......
هی میگه جریان دلواپس ! الانه جوادتون از همه دلواپس تر شده . برو مصاحبه هاش رو بخون . خودش میگه صادرات نفت ما بعد از برجام بک و نیم میلیون بشکه کمتر از قبل از برجامه !
به جمع دلواپسان خوش آمدید !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قضیه چیه ؟! اینا چرا انقدر از دیدن قالیباف می سوزن ؟ با اینکه همه پست ها رو گرفتن باز هم چشم ندارن خلبان خوش تیپ ، مدیر جهادی ، شهردار موفق ما رو ببینن !
تکلیف اقای رئیسی روشنه که رئیس قوه قضائیه هستن . شاید می ترسن ۱۴۰۰ قالیباف رئیس جمهور بشه از الان دارن جزو ولا می زنن
Iran, Islamic Republic of
قضیه چیه ؟! اینا چرا انقدر از دیدن قالیباف می سوزن ؟ با اینکه همه پست ها رو گرفتن باز هم چشم ندارن خلبان خوش تیپ ، مدیر جهادی ، شهردار موفق ما رو ببینن !
تکلیف اقای رئیسی روشنه که رئیس قوه قضائیه هستن . شاید می ترسن ۱۴۰۰ قالیباف رئیس جمهور بشه از الان دارن جزو ولا می زنن
Iran, Islamic Republic of
ینی شما و رفقای شما نبودن که نفری ۱ میلیارد دادن به کرباسچی تا بیان تو لیست امید؟ عجب!!!
Iran, Islamic Republic of
باز دوباره قالیباف اومد تلویزیون و از کارنامه و تجربه ش گفت، زمین زیر پای اینها به لرزه افتاد.
Iran, Islamic Republic of
بی عرضگی و بی سوادی و حسادت و غرب زدگی و باند بازی و حمله به مومنین و تهمت طبیعتا جزو اصلاحات صادقانه و اصولگرایانه حقیقی نیست.

(مدتهاست دارند می گردند و مدرک محکمه پسندی در مورد این شبکه ها که تهمتش را به قالیباف می زنند پیدا نمی کنند)
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
حسین حسین زاده فومنی
Iran, Islamic Republic of
تو آن اندازه ای نیستی که در مورد دکتر قالیو اگر باف صحبت کنی ، عملکرد ناصواب شما و بیلان کاری تان در عرصه عملی در تهران پوچ و تهی است . به نظرم بهتر است به جای شور و بلوا و شبهه افکنی از اقدامات شورا و شهرداری افاضه فرمائید . اگر جرأت دارید میزان رضایتمندی تان را در افکار عمومی به رأی بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
خخخخ...... اگه شما آتویی از قالیباف داشتید که تا حالا صد بار تیر بارونش کرده بودید.
کاخ فرح
Iran, Islamic Republic of
باز این محسن هاشمی پیداش شد ؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
وقاحت لغتی که اصلاحطلبها فرسنگها با درک آن فاصله دارند .
Iran, Islamic Republic of
خانوم محترم تشريف بيار استان كرمانشاه ببين چه شبكه رانتي اقتصادي درست شده هيچ كس هم جرات نداره با اين حضرات سخني بگه ...!!!
Iran, Islamic Republic of
شبکه اش حتما به مرکز وصله ....
ali110
Iran, Islamic Republic of

بنده خدا شهر داری با تمام پرونده هاش افتاده زیر دست شما تا حالا شاید صد بار آنها را زیر و رو کردید اگر مدرکی داشتید تا حا لا هزاران بار آنرا سر نیزه کرده بودید .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم وقتی که برای قرارگرفتن درلیست شورای شهرمیلیاردی هزینه می شه،دیگه باچه رویی صحبت ازرانت وفسادمی کنن...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
معاون قالیباف سردار شریفی با هزاران میلیارد دزدی چه شد در اینترنت سرچ کنید دستتان می اید ...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
خدایا نسل بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی را بحق 5 تن آل عبا را صحنه روی زمین بردار. آمین یارب العالمین
Iran, Islamic Republic of
شما هم حجابت رو کامل کن خواهر
sadat
Iran, Islamic Republic of
کی دم از عدالت میزنه