جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۸۱
اظهارات جدید آقای «ما اصولگراها»:

استفاده ابزاری از بیانات رهبری شیوه‌ اصولگرایان هست/ روحانی فهمید غربی‌ها چه می‌کنند و قضیه برجام را راه انداخت/ قالیباف قطعا نمی‌دانسته در شهرداری چه خبر است/ دنبال ریاست جمهوری بوده

پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب: 673505
اینهایی که اکنون نگران FATF هستند حواسشان نیست که دشمن از سال 84 و 85 حلقه را برای ما تنگ می‌کرد و ما نمی‌دانستیم و برای احمدی‌نژاد کف و سوت می‌زدیم.
استفاده ابزاری از بیانات رهبری شیوه‌ اصولگرایان هست/ روحانی فهمید غربی‌ها چه می‌کنند و قضیه برجام را راه انداخت/ قالیباف قطعا نمی‌دانسته در شهرداری چه خبر است/ دنبال ریاست جمهوری بوده
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد مهاجری یا همان آقای «ما اصولگراها»، روزنامه نگار اصلاح طلبی است که با تمام وجود و البته با همکاری ویژه اصلاح طلبان سعی می کند عقاید جریان اصلاحات را از زبان اصولگرایی! به میان آورد و انشقاق درونی را القا کند. در تازه ترین گفتگوی این فرد نزدیک به رئیس مجلس با روزنامه اصلاح طلب آرمان، شاید بتوان گفت استفاده از مغلطه در اغلب پاسخ های وی دیده می شود و در بعضی مواقع این مغطله گویی موج می زند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های جالبی از این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*اینکه بخشی از اصولگرایان اعتقادی به رای مردم ندارند ربطی به دولت آقای روحانی ندارد در دولت آقای احمدی‌نژاد نیز همین‌گونه بود. در واقع اینها رای مردم را ابزار می‌دانند و با اعتقاد قلبی و موضعی مقدس بدان نگاه نمی‌کنند. اگر آرای مردم وسیله‌ای برای به قدرت رسیدن آنها باشد آن را قبول دارند، اما برعکس آن را نه. البته شاید در جریان اصلاح‌طلب نیز باشند کسانی که نه در ظاهر و بیرون اما در جلسات خصوصی چنین حرفی بزنند...جریان دلواپس بیش از آنکه دلواپس جامعه و مسائل سیاسی باشد به شدت دلواپس خودش است. چرا که جریانی نیست که اگر شلوغ نکند و فضا را بهم نریزد، بتواند ادامه پیدا کند.
 
*متاسفانه بخشی از جریان اصولگرا از این جریان دلواپس حمایت می‌کند. به این دلیل که اصولگرایان و حتی جریانات نیمه معتدل همیشه دنبال چماقی هستند که همواره آن را بالای سر مخالفان خود نگه دارند؛ بنابراین دنبال این هستند که اگر روزی احتیاج به یک دست بزن داشته باشند اینها وسط صحنه حاضر باشند. چرا که جریان دلواپس اهانت کننده و بی‌اخلاق وسط صحنه است و اتفاقا به دلیل ویژگی‌های خلقی و روحی که دارد بسیج کردن آنها چندان زحمتی نیز ندارد.

*البته اصلاح‌طلبان نیز در زمان دولت اصلاحات همین‌گونه بودند در آن مقطع به خیابان‌ها می‌ریختند و شعارهای ساختارشکنانه می‌دادند و اتفاقا دولت اصلاحات نیز با آنها بر خورد نمی‌کرد چرا که آنها نیز فکر می‌کردند که برای روز مبادا یک دست بزن می‌خواهند.

*خیلی راحت است که تحلیل کنی FATF ترکیب شده از چهار حرف انگلیسی پس انگلیسی‌ها پشت این مساله قرار دارند. من این مساله را به طنز نمی‌گویم بلکه شخصی به من گفت که وقتی اسمش انگلیسی است پس کار انگلیسی‌هاست. یک مدت جوک شده بود که اگر به FATF بپیوندیم همه حساب‌های بانکی ما توسط CIA چک می‌شود، اما وقتی فهمیدند که خیلی خنده دار است آن را کنار گذاشتند. اکنون می‌گویند که تصویب این لوایح راه تحریم را برای ما باز می‌کند، این با بدیهی‌ترین اصول عقلی نمی‌خواند چرا که لبنان، سوریه، چین و روسیه عضو FATF هستند تحریم شدند؟ حرف دیگری که گفته می‌شود اینکه اگر این لوایح تصویب شود ما تحت سیطره آمریکا قرار خواهیم گرفت آیا تمام این کشورهایی که به این کارگروه پیوستند اکنون نوکر آمریکا هستند؟ لذا وقتی جریان تندرو وارد این صحنه می‌شود از نا‌آگاهی یک عده هم استفاده می‌کند و اتفاقا یکسری بولتن نیز آماده کرده که هر کنوانسیون خارجی که وجود دارد و ما بدان می‌پیوندیم حتما یک پیوست استعماری دارد.

*استفاده ابزاری از بیانات مقام معظم رهبری یکی از شیوه‌های آنهاست. زمانی شما به عنوان تکمیل‌کننده استدلال از سخنان ایشان استفاده می‌کنید که کار پسندیده‌ای است، اما اینکه استدلال نداشته باشید و صرفا بگویید نظر «آقا» این است که ما می‌گوییم... گاهی اوقات قصه کوچکی از تاریخ اسلام را می‌گیرند مثلا قصه طلحه و زبیر که همه را با آن تکفیر می‌کنند. در حالی‌که اگر قرار باشد با مقطع کوچکی از تاریخ برای به کرسی نشاندن حرف خود استفاده کنید ممکن است جریان مقابل شما ده تا از این حرف‌ها داشته باشد.

*در مورد پولشویی در جای دیگری نیز گفتم که به شدت به مخالفینش مشکوکم و آدم‌هایی هستند که ردپای آنها در پروژه‌های پولشویی وجود دارد. چه جریانی از داستان ثامن مشهد حمایت‌کرد؟ حتی همان زمان که آقای ظریف گفت برخی از جاها در داخل کشور پولشویی می‌کنند اول همه به وی هجمه کردند، اما همه کم کم یادشان می‌آیدکه وجود داشته است. چند روز گذشته دادستان تهران هم تایید کرد که در صنعت سینمای کشور نیز پولشویی وجود دارد. خوب ظریف هم همین را می‌گفت، اما ما به جای اینکه دنبال پولشوها بگردیم و از حرف آقای ظریف کد بگیریم که کجا پولشویی می‌کنند به تخریب وی پرداختیم. بنا براین به نظرم کسانی که با این لوایح و به‌خصوص شفافیت مخالفند منافعشان درگیر است. رسانه‌ای که در این بی‌کاغذی میلیاردها تومان پول کاغذ می‌دهد و من یقین دارم روزی 5 هزار نسخه نیز فروش نمی‌رود از کجا می‌آورد؟

وقتی قطعنامه 598 پذیرفته شد خیلی از رزمندگان این قطعنامه را نمی‌پذیرفتند، اما امام (ره) پشت قطعنامه ایستاد و کل نظام و مسئولان پشت آن ایستادند. امام کمتر از یک ماه قبل از قطعنامه بیانیه‌ای بسیار تند درباره تداوم جنگ دارند، اما وقتی قطعنامه پذیرفته شد همه چیز تمام شد. در قضیه برجام نیز گفته شد با همین رویکرد بروید مذاکره کنید و با تمام اشکالات برجام باید نظام پشت آن می‌ایستاد. مقام معظم رهبری بارها فرمودند که من به این تیم مذاکره کننده اعتماد دارم، اما عده‌ای از همان روزهای اول حساب خود را جداکردند. اگر در هر همان مقطع دهه 60 که امام(ره) قطعنامه را پذیرفتند عده‌ای از رزمندگان می‌گفتند که ما می‌جنگیم چه اتفاقی می‌افتاد؟ در واقع در آن مقطع هر کسی خلاف نظر امام(ره) و مقام معظم رهبری عمل می‌کرد بدین معنا بود که در زمین دشمن بازی می‌کند. به جای اینکه به آمریکا تو دهنی بزنیم که از برجام خارج شده یا اروپایی‌ها که بدعهدی می‌کنند به خودمان اهانت می‌کنیم. ممکن است اشتباهاتی هم از طرف مذاکره کنندگان رخ داده باشد کما اینکه نمی‌توان گفت که در زمان جنگ نیز فرماندهان هیچ گونه اشتباهاتی نداشتند، اما فرماندهان جنگ را تقدیس می‌کنیم.

*فرض نخست این است که فتنه 98 پیام جریان تندرو و دلواپس است که بدانید سال 98 اتفاقی در کشور رقم می خورد. فرض دوم از این قرار است که این قضیه از خارج به داخل آمده که از اکنون برای 98 کاری کنید و این جریان در داخل فرمان آنها را عمل می‌کند. چیزی حدود یکسال پیش بود که سردار علایی به ما گفت که CIA و رژیم صهیونیستی در کشور ما پایگاه‌های فعال دارند که به او گفتم این تحلیل است و گفت نه این خبر است. فتنه 98 قطعا فتنه آمریکایی-صهیونیستی است و آنهایی که مطرحش کردند نیز بی‌تردید در زمین آنها بازی می‌کنند.

*اگر امروزه شاهد نابسامانی‌های اقتصادی هستیم ریشه آن در سال‌های 86 و 87 است. اینهایی که اکنون نگران FATF هستند حواسشان نیست که دشمن از سال 84 و 85 حلقه را برای ما تنگ می‌کرد و ما نمی‌دانستیم و برای احمدی‌نژاد کف و سوت می‌زدیم. روحانی فهمید غربی‌ها چه می‌کنند و قضیه برجام را راه انداخت.

*اگر در سال 92 رئیس جمهور برجام را مطرح نمی‌کرد مساله امروز گوشت در سال 92 بر کشور عارض شده بود و نفت 60 دلار آن زمان اجرایی می‌شد. اینهایی که اکنون به راحتی به تیم مذاکره کننده اهانت می‌کنند کجا بودند زمانی که در دولت احمدی‌نژاد وقتی آقای جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود جرات نداشتیم یک مطلب بنویسم.

*من با حرف‌های اخیر آقای قالیباف به این نتیجه رسیدم که وی گویی شهردار تهران نبوده، اما معتقدم که قطعا اطلاع ندارد و نمی‌دانسته در شهرداری چه خبر است. آقای قالیباف دنبال ریاست جمهوری بوده. من به عنوان یک شهروند می‌توانم بفهمم شهرداری تهران چقدر بدهکار است، اما اگر آقای قالیباف نمی‌پذیرد شاید در شهرداری نبوده و اگر هم بوده در شهرداری کار دیگری انجام می‌داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
سلطان گوشت کیست ؟!
Iran, Islamic Republic of
مشکل گوشت بدلیل سوء مدیریت دولت است زیرا دولت دلار 4200 تومانی برای واردات گوشت پرداخت می کند اما گوشت به قیمت دلار 12000 تومانی بدست مصرف کننده می رسد یعنی کیلویی 120 هزار تومان حتی اگر با نرخ دلار نیما هم وارد بشود باید کیلویی 80 هزار تومان باشد نه بیشتر.
Iran, Islamic Republic of
من سلطان. گوشتم
باشه می خورم نباشه نمی خورم
خخ
Iran, Islamic Republic of
مردم عادی توان خرید گوشت 120 هزار تومانی را ندارند حالا فقط آقازاده ها می خورند و به ریش ملت می خندند.
.
Iran, Islamic Republic of
....
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اگر از تجربه بدعهدی دشمن در قراردادهای الجزایر و سعدآباد و ژنو درس عبرت می گرفتن نباید کشور را دام برجام می انداختن و نتیجه برجام اکنون تشدید تحریم ها و زیاده خواهی دشمن در بحث موشکی و منطقه ای شده و دیگر هیچ !
مخالف برجام
Iran, Islamic Republic of
همان جریان مرموزی که برجام را به کشور تحمیل کرد اکنون بدنبال تصویب لوایح استعماری FATF و پالرمو میباشند در حالیکه ابتدا باید خسارات برجام را تسویه نمایند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی اروپا آبراهه باریکی بنام اینستکس رو به پذیرش FATF و مباحث موشکی و منطقه ای مشروط کرده یعنی قصد باجگیری دارند و یک کاسه ای زیر نیم کاسه شون هست شک نکن .
M.sh
Iran, Islamic Republic of
" فتنه 98 قطعا فتنه آمریکایی-صهیونیستی است و آنهایی که مطرحش کردند نیز بی‌تردید در زمین آنها بازی می‌کنند. "!!!!!!!!!

بدبخت تو فکر کردی دلسوزتر از رهبری عزیز برای این نظام و کشور وجود داره!!!؟؟؟ شخص رهبری عزیز هشدار دادند که مراقب باشیم اینا (دشمنان داخلی وخارجی) برای سال ۹۸ به دنبال فتنه انگیزی هستند. حالا تو اِ.... میگی هر کی فتنه سال اینده رو مطرح کرده در زمین امربکا و اسراییل بازی میکنه!!!!؟؟؟ منفورتر از جماعت لیبرال مسلک خود خودشون هستن. خجالت بکش ازین اظهار نظر.
ننگ بر سه مفسدین
Iran, Islamic Republic of
دشمن بعد از فتنه 88 حلقه را برای ایران تنگ کرد و تحریم های بانکی و نفتی بعد از فتنه تصویب و اجرا شدند.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بالاخره کوتوله های گمنام و خودکم بین های افسرده، باید راهی برای دیده شدن پیدا کنند. یه نفر تو اینستگرام مثل سیرک میرقصه و خودش رو مشهور میکنه، یه نفر هم تو سیاست میپره وسط و خودش رو با زور جزو فلان گروه سیاسی جا میزنه و هجویات خودش رو به گروه مقابل میفروشه. هم مایه میگیره هم مشهور میشه. کاسبی هم کاسبی های قدیم!
United Kingdom
بدن دست شما اصول گراهاى تندرو، تا خود صبح جوك ميگيد، متلك مى پرونيد، و لجن پراكنى ميكنيد ! عجب استعداد عجيبى داريد !
Iran, Islamic Republic of
تندرو فتنه گران اصلاح طلب سال 88 هستن که مملکت را به آشوب کشیدند.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بدن دست شما اصلاح طلبا که کل مملکت رو به خرابی میکشید، مثل این شش سال,..
Iran, Islamic Republic of
وَ إِذا قيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ :و هنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می گویند: «ما فقط اصلاح کننده ایم»! سوره بقره آیه ۱۱

 

خداوند در این آیه به ویژگی منافقان اشاره می کند که نخستین آنها داعیه اصلاح طلبی است در حالی که مفسد واقعی خود آنان هستند و می فرماید : « و هنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می گویند: «ما فقط اصلاح کننده ایم»
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
آقایان بابایی و فرانک چرا نظر ندادن خدایی ناکرده نا خوش احوال نباشن
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
ریشه نابسامانی های اقتصادی به دوران کارگزاران و سال های 68 تا 76 بر می گردد لطفا"آدرس غلط ندهید.
Iran, Islamic Republic of
بنظر من دوگانه اصولگرا اصلاح طلب دوگانه ی دلخواه اصلاح طلبانه به دو دلیل
۱ - گذر از این دوگانه باعث رسیدن به دوگانه انقلابی و لیبرال منجر میشه و قطعا جامعه اسلامی ( و هنوز نرمالیزه نشده در جریان غرب لیبرال ) لیبرالیسم رو نمی پذیره

۲ - قطعا در بین جریان اصولگرایی افراد زیادی هستن که نیروهای انقلابی رو اصولگرای بدلی میدونن و باعث انشقاق در جریان اصولگرایی میشن

جالبتر اینکه در دو چیز با اصلاح طلبا همنظر هستن
یکی در منافع مشترک و یکی در ارزشهای مشترک مثل ثروت اندوزی و اشرافی گری و جلب اعتماد مردم به هر وسیله ای ( تفکر تکنوکراتی یا عملگرایانه )
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
از یک طرف اروپا فشار میاره تا پالرمو و fatf و ... تصویب بشه
و از طرف دیگر دوستانشان در ایران کاری می کنند تا گوشت کیلوئی ۱۰۰ هزار و بیشتر بشه و تورم چنان پدر مردم را در آورد که بگن بابا خسته شدیم هرچی غربی ها میخوان تصویب کنید مُردیم از گرانی
این توطئه ای است که مردم را خسته کنند و از نظام جمهوری اسلامی نا امید نمایند
وحاضر نیستند یک کلمه بگن آقا ما در مورد برجام اشتباه کردیم
ص
Iran, Islamic Republic of
جناب مهاجری دست شما و هم فکرانتان برای ملت رو شده است.
پس سکوت کن
Iran, Islamic Republic of
دوپهلوتر از تو هم بودن ،اقا ! ولی تا ابد دوگانه سوز ودوگانه گو بودن ادم دوام نمیاره واخرش میری جزو صف....در ضمن من نه اصولگرا ونه اصلاح طلبم.پیرو ولایتم وبس .هر کس در ""عمل ""نزدیکتر به ولایت ،همراهی او هستم.
Iran, Islamic Republic of
....
United States
امید برای اصلاح زمانی حاصل میشه که به وجود مشکل اعتقاد داشته باشی.
این آقا به نظر اصلا به وجود ضعف مدیریتی تیم روحانی اعتقادی نداره! چنان با حقد و کینه نظر داده که آدم تعجب میکنه!!!
خدا انشاالله دلش رو به انقلاب معطوف کنه
شاکی
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک روز در توزیع گوشت مشکل داریم یک روز تخم مرغ و یک روز مرغ یک روز رب گوجه و یک روز پوشک بچه و یک روز لاستیک و غیره یعنی دولت توان اداره کشور رو نداره و البته امثال این آدم سرشون رو زیر برف کرده اند.
رضا
United States
خدا پدرتون رو بيامرزه جهان نيوزى ها جداً استفاده برديم، ضمن اين كه ازتون گله داريم كه چرا حرف هر مخالف يا منتقدى را رجماً للغيب رد ميكنيد ؟! دوم اينكه كلمه اصلاح طلب در زبان و بيان بخشى از اصوليون و منجمله شما تبديل به يك فحش آبدار شده، براى مثال همين جناب مهاجرى كه بر خلاف ميل شما يا دلواپس ها حقايق رو گفته فوراً متهم به اصلاح طلبى ميكنيد در حاليكه من از اون موقع كه ايشون رو مى شناختم تا الآن، خبر دارم كه اصول گرا هستند ايشون، اما شما … ! بگذريم،برادرانه ازتون تقاضا دارم تا در سخنان ايشان تامل و تعمق كنيد، بخدا سوگند با فحاشى ، تهمت و انكار حقائق راه بجايى نخواهيم برد.كارى نكنيم كه دشمنان اين انقلاب به ريش مؤن بخندند
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینقدر برات عجیبه که ادمها عوض شوند وبعد نان اسم قبلیشون رو بخورند؟!
Iran, Islamic Republic of
به جون خودم قسم ،تنها چیزی که برات مهم نیست انقلابه و فقط میخوای اصلاح طلبها رو یه جوری مبری از کارهاشون کنی.ولی مردم در فتنه 88فاتحه اصلاح طلبی رو خوندن والان .........
Iran, Islamic Republic of
.....
مثلا اصولگرا باشه حرفش درسته؟ عزیز من دسته بندی بین انقلابی و غیر انقلابی معنی پیدا میکند
Iran, Islamic Republic of
این آقا هیچ وقت اصولگرا نبوده و سایت خبرانلاین متعلق به لاریجانی دست این اقاست و هر وقت اصلاح طلبا نیاز به شارژ دارن این میپره وسط خودشو اصولگرا جا میزنه و جالبه فقط از زبان ما اصولگراها شروع به تخریب اصولگرایی میکنه ...
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
تحلیلش ناقص وبوداره!
Iran, Islamic Republic of
یکی دقیقا بگه این بزرگوار از کجا امده ایران که به این دستاوردهای چشمگیر در سیاست خارجی دست پیداکرده!!!
Iran, Islamic Republic of
کلا از نظر اینها هیچکس نمیفهمه جز خودشون
این فهم رو از تصمیمات و نحوه مدیریتشون میشه فهمید
ببینید چقدر کار ملت با اونا روبراه و درسته
Iran, Islamic Republic of
کمی هم از خودت صحبت کن ببینیم کی هستی چکاره ای ، از کهکشانهای دیگر چه خبر ستاره ها و سیارات آنها در چه وضعی هستند. اگر مشکلی برایشان پیش آمد سعی کن حلش کنی . اینارو برای این نوشتم که بدونی امثال شما آموخته اند که اگر مشکل و معضلی ایجاد شد . فوراً از گذشته هزینه کنید .مثلاً مشکلات مدیریتی در شهرداری بعهده قالیباف است . حالا اگر صد سال هم از دوران قالیباف گذشته باشد. افتضاح اقتصادی بقول خود اصلاح طلبان هم بر عهده احمدی نژاد است. هرچند بعضی از اصلاح طلبان به روحانی گفتند ۵ سال از دوران احمدی نژاد گذشته شما چکار کرده اید. خدا را شکر دراین نزدیک به شش سالی که از دوران روحانی مچکریم می گذرد هیچ حرکت سازنده ای از دولت سر نزده و الا اصلاح طلبان گوش فلک را کر می کردند. برجام را آوردید تحریمها ضربدر ۴ شد. مشکلات اقتصادی چند برابر شد که صد البته یا تقصیر احمدی نژاد است یا چنگیز خان مغول برای اینکه امثال شما افتضاحاتتان متعلق به دیگران و عملکرد مثبت دیگران متعلق به شماست و غیر از این کار دیگری از دستتان برنمی آید.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنید منافقانیکه در جای جای نظام نفوذ کرده و نفوذ کرده بودند چه ادبیاتی داشتند اصولگرا و اصلاح طلب دو تیغه قیچی ای می مانند که با قدرت طلبی بدنبال آلاف و الوف دنیایشان هستند و متاسفانه از احساسات ملت بزرگ ایران سوء استفاده میکنند که دود آن به چشم ما ملت می رود .
Iran, Islamic Republic of
بقول بعضیها ما خودمان بیست سال است قورباغه را رنگ کرده جای فولکس واگن می فروشیم بعبارت دیگر اگر این آقا و امثال ایشان اصولگرا هستند عمه من هم نیوتون است. ...!!!!
چرا بدهی دولت به شهرداری تهران رو مطالبه نمی کنید؟!
Iran, Islamic Republic of
دکتر قالیباف فرمودند بدهی شهرداری تهران 16 هزار میلیارد تومان است که 14 هزار میلیارد تومان آن مربوط به بدهی دولت به شهرداری است پس رقم 52 هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری کذب محض است والسلام .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
FATF جزو ساختار وزارت خزانه داری امریکاست و با پیوستن به آن راه های دور زدن تحریم ها مسدود می شود و تحریم ها هم هوشمند می شوند و به تبع آن نرخ ارز افزایشی خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
قسمت آخر صحبتش از همه جالبتر است آنجا که آقای قالیباف را فردی میداند که از داخل شهرداری خبر ندارد و با اهداف دیگری در شهرداری حضور دارد ولی با اینحال شهر تهران را این همه آباد کرده و اتوبانهای بزرگ احداث کرده که فعلا شهرداری از تمیز کردن آنها هم نزدیک است اظهار عجز کند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان با اخلاص و جهادی، احمدی نژاد و قالیباف. اصلاح طلبان به گرد ایندو بزرگوار نمی رسند.
Iran, Islamic Republic of
اقای خیلی باسواد اولا روزنامه آرمان دقیقا سیاست های بی بی سی را به مردم دیکته می کند دوما شما که خیلی می فهمی و باسواد هستی چطور کشور ما را باکشورهای همچون روسیه چین ولبنان و.. مقایسه می کنی .درحالی که این کشورها اختلاف بنیادی با غرب نداشته وندارند بلکه اختلاف برسر منافع است سوما امثال شما فقط دنبال وابسته کردن کشور به عجانب و بازگشت دشمنان این ملت به کشور هستند ولا غیر
Iran, Islamic Republic of
ما عضو آژانس هسته ای بودیم
آیا برخوردی که با ما داشتن با سایر اعضا هم داشتن
آیا با اسراییل که عضو آژانس نبود هم مثل ما رفتار کردن
Iran, Islamic Republic of
خندیدیم بد نبود چقدر رو دارید شما سنگ پا بدم خدمتتون خدایا!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.... !
محسن
Romania
حالا یه آقای از اصول گراها داره واقعیت رو بیان می کنه به مذاق شما کینه توزان کور دل خوش نیومد! تا کی قراره جاهل مغرض یا ابله کور دل بمانید؟
Iran, Islamic Republic of
این همه هوش و ذکاوت را این آقا از کجا آورده ؟ من که واقعا متعجب شدم !!! میگم یک اسفندی دود بفرمایید یا گوسفندی ذبح ..!!!
United States
شما نه تنها اونوقت نمی دانستید، الان هم نمیدانید و بعدا هم نخواهید دانست چون قدرت تفکر را به حزب سپرده اید
علی
Iran, Islamic Republic of
این آقا با این آسمان وریسمان خودش فهمید چی گفت؟!
Iran, Islamic Republic of
....
سلام
Iran, Islamic Republic of
فقط مى شود گفت وقاحت از شما خجالت مى كشد...!!!
Iran, Islamic Republic of
شما و اصولگرایی
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم شما فکر می کنم دیر رسیدی جایی و مسئولیتی نمانده فقط یک جا در گزینش مانده بود که دادند به آقای نقویان!!!!. موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
انسان اگر از رهبری استفاده کنه بازهم امید نجاتی براش هست اما برای کسانی که غرب امیدشون چی ؟ !!!!
Iran, Islamic Republic of
یک زمانی اداهای مخالف نمایی نون و آبی داشت اما الان نه
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی بزرگتر از حد خودش حرف میزنه...
Iran, Islamic Republic of
...
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
با تشكر از سايت محترم جهان نيوز كه نشان داد در نشر نظرات مخالف نظر خودش هم عدالت را اجراء ميكند.اميدوارم اين رويه را ادامه دهيد.
اگر شد متن كامل اين مصاحبه راهم منتشر كنيد.
Iran, Islamic Republic of
عمل نکردن به بیانات رهبری هم شیوه اصلاح طلب هاست
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل جالبی هست اگر برجام نبود سال92گوشت 100تومن بود خوب الان که برجام هست چرا 100تومنه؟....
Iran, Islamic Republic of
قبل از برجام گوشت کیلویی 25 هزار تومان بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
جهان این جمله حضرت آقاست :{امریکا، دشمنی خبیث و حیله گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷، جنجال کند اما مثلاً برای سال ۹۸ نقشه ای بکشد.}
چرا سانسور میکنی.
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
ظریفی می گفت این نامردها و اکثر مسئولان بیش از سی سال یعنی از اول دولت هاشمی تلاش می کنند که انقلاب را از بین ببرند ولی مردم با حمایت از مقام معظم رهبری به آنها اجازه نمی ده چند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جالبه این آقای ما اصولگراها کلا صورت مسئله برجام را پاک کرده . عمو جان اول بیا تکلیف چاله برجام و مشخص کن تا بعد بیفتیم تو چاه fatf
United States
... از خودشان چیزی ندارند و هنوز به پر و پای احمدی نژاد حمله میکنند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حرفاش دوزار نمی ارزید
محسن
Iran, Islamic Republic of
بنده جاهل کور دل دلواپس در این مانده ام که چه هم راستایی هواداران بر جام وامریکا و اسراییل و غرب هست که در برنامه خود همیشه این حکم نانوشته را دارند تا بر مدار آنها حرکت کنند اینها چه بدهکاری به امریکا واسراییل دارند که همه گونه پای دادن امتیاز به انها ایستاده اند و جالب هست که نداشتند ستاورد از این کارهایشان را به گردن اونها می اندازند و لا اقل یک سوزن به خودشان نمی زنند
ببینید اون آقای همه چیز فهمشان چی می گوید بر جام خوب بود لا اقل حرفای خوبی زده بود خوب امریکا عمل نکرد
دستاوردهای عجیب و غریب این فرقه واقعا جالب هست
تعطیلی برنامه های هسته ای به طور کلی
افزایش دامنه تحریمها
افزایش تهدیدها از امریکا به سعودی و بحرین و اسراییل و امارات و....
تعطیلی کل صنعت کشور
تاخیر در بهره برداری از بزرگترین پالایشگاه بنزین به مدت 6 سال
تورم و رکود
تعطیلی ساختو ساز در بخش مسکن
رکود در اکثر پروژه های عمرانی
کاهش ارزش پول ملی
دزدی های ترلیاردی
و...........
اینها دستاوردهای برجامشان هست حالا دستاورد جدیدی را دنبال می کنند با CFT , FATF ببینید چه شود !!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا و اصلاح طلب، دو لبه یک قیچی هستند! با هم تقسیم منافع دارند! هر دو، دو روی یک سکه اند!
فقط انقلابی و غیر انقلابی ملاک است!
چه اصولگرا و چه اصلاحطلب هر دو مأمور پیاده کردن سیاستهای لیبرالی و تکنوکراتی در کشور هستند!
پس فقط به دنبال نیروهای مخلص انقلابی و ولایتمدار واقعی باشید!
Iran, Islamic Republic of
حداقل گوشت برای کسانی که به این دولت رای داده اند گران باشد، یعنی اینکه هزینه انتخاب خودشون رو فقط خودوشون پرداخت کنند نه بقیه که از اول هم می دانستند که این قبیله باعث فلج کردن کشور خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
بی وجدان حتما این اصولگران بودند که 24 میلیون رای به رقیبشان را قبول نداشتند و کشور را به آتش کشیدند . وجدان داشته باشید چرا کار و عمل و فکری که خودتان به آ ن پایبند هستید و به آن عمل می کنید به دیگران ربط می دهید .
وجدان شما و اخلاق شما بخصوص اخلاق روز نامه نگاری که باید حقایق را بیان کنید کجا رفته است
احمد
Iran, Islamic Republic of
اگر اصولگرایی به نوشتن چند مقاله درکیهان باشد که حتما علی مطهری هم می تواند ادعای اصولگرایی نماید حتی سیدمحمد خاتمی هم که زمانی مدیر روزنامه کیهان بوده می تواندمدعی اصول گرایی باشد نه برادرم شمادیر زمانی است که از اردوگاه اصولگرایان به اردو گاه اصلاح طلبان مهاجرت نموده اید البته شاید نمازتان را دراردوگاه اصولگرایان بخوانید ولی حتما برسرخوان چرب ونرم اصلاح طلبان می نشینید
عدالت طلب
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست که همین آقا طبق روال بسیاری از افراد جناح های مختلف بر علیه دکتر احمدی نژاد افاضاتی ارائه فرموده بود که جناب جهان در حمایت از ایشان با ذوقزدگی و با آب و تاب افاضاتشان را پوشش خبری داده بود اما حالا ایشان شدن آدم بده!!!!
Germany
ملت همیشه درصحنه.