جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶۰
شیرزاد، نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم:

همین قدم کوچک اروپا را محکم بچسبیم/ بهتر از روحانی عاید اصلاح‌طلبان نخواهد شد/ هردولتی جای این دولت بود کمرش زیر بحران‌ها می‌شکست

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 672544
حالا ما همین قدم‌های کوچک اروپا را محکم بچسبیم و نگذاریم طرف از آن شانه خالی کند. یادمان باشد گلی را که ما در جام ملت‌های آسیا (از ژاپن) خوردیم به دلیل این بود که خواستیم بی موقع اعتراض کنیم.
همین قدم کوچک اروپا را محکم بچسبیم/ بهتر از روحانی عاید اصلاح‌طلبان نخواهد شد/ هردولتی جای این دولت بود کمرش زیر بحران‌ها می‌شکست
گروه سیاسی جهان نيوز: احمد شیرزاد، نماینده مجلس ششم در گفتگو با فارس گفته است: «در بحث چالشی که ما با ایالات متحده آمریکا در بحث هسته‌ای ایران داشتیم، گشودن یک کانال مالی هرچند که آن کانال کارامدی ایده آل ما را نداشته باشد، خبر مثبتی است...من معتقدم حالا ما همین قدم‌های کوچک را محکم بچسبیم و نگذاریم طرف از آن شانه خالی کند. یادمان باشد گلی را که ما در جام ملت‌های آسیا (از ژاپن) خوردیم به دلیل این بود که خواستیم بی موقع اعتراض کنیم». جدای از نقش شیرزاد در گشوده شدن پرونده هسته ای ایران به واسطه نطق عجیبش در مجلس ششم، اندک دقتی به خوبی نشان خواهد داد که مشکل اصلی اصلاح طلبان همین عدم درک موقیعت و جایگاه جمهوری اسلامی در دنیاست که متاسفانه هزینه این عدم درک از جیب ملت پرداخت می شود؛ همان طور که در پنج سال و نیم گذشته در برابر مرواریدهای نقد، آب نبات های بعضا نسیه را با خوشحالی دریافت کردند و البته که نقد هم نشد. جالب تر آنکه این جماعت هنوز هم زمان را برای اعتراض مناسب نمی دانند و مصر هستند که یک ملت بزرگ و تاثیرگذار در منطقه و جهان، پس از گذشت یک مدت طویل، به این قدم های تحقیرآمیز و مشروط امیدوار باشند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*در دیپلماسی هیچ‌گاه به یکباره همه مسائل حل نمی‌شود این قدم‌ها است که مهم است و حتی خیلی اوقات کوچکی و بزرگی قدم‌ها نیز به حساب نمی‌آید بلکه مهم این است که آیا قدمی به جلو یا عقب گذاشته شده است. در بحث چالشی که ما با ایالات متحده آمریکا در بحث هسته‌ای ایران داشتیم، گشودن یک کانال مالی هرچند که آن کانال کارامدی ایده آل ما را نداشته باشد، خبر مثبتی است.

*من معتقدم حالا ما همین قدم‌های کوچک را محکم بچسبیم و نگذاریم طرف از آن شانه خالی کند. یادمان باشد گلی را که ما در جام ملت‌های آسیا (از ژاپن) خوردیم به دلیل این بود که خواستیم بی موقع اعتراض کنیم، یعنی به جای اینکه در عمل توپ را برداریم و بازی خود را انجام دهیم فقط اعتراض کردیم. در شرایط فعلی نیز وقتی با همین توپی که به هر دلیل جلوی پای ما افتاده است باید بازی و کار کنیم. منظور من این نیست که ابراز رضایت کنیم و همه چیز را توسط اروپایی‌ها تمام شده بدانیم، بلکه در عمل گام جدی برداریم و مدیران ما این گشایش را دو دستی بچسبند و سعی کنند قول و وعده‌های آنان محقق شود.

*در شرایط فعلی با همین توپی که به هر دلیل جلوی پای ما افتاده است باید بازی و کار کنیم. منظور من این نیست که ابراز رضایت کنیم و همه چیز را توسط اروپایی‌ها تمام شده بدانیم، بلکه در عمل گام جدی برداریم و مدیران ما این گشایش را دو دستی بچسبند و سعی کنند قول و وعده‌های آنان محقق شود.

*به هر حال در حوزه غذایی و دارویی فکر می‌کنم که گردش مالی ۱۳ الی ۱۴ میلیارد دلار داشته باشیم و این می‌تواند مهم باشد و حداقل ما می‌توانیم مطمئن باشیم که امنیت غذایی مردم چندان برهم نخواهد خورد.

*به خصوص طبقات مرفه در این یکسال گذشته بد رفتار کرده اند. ما چرا نباید این انتقاد اجتماعی را بیان کنیم. این درست نیست که تحت هر شرایطی فقط ستایشگر رفتار مردم باشیم. بعضی مواقع لازم است که مردم را متوجه یک رفتار ناپسند کنیم؛ بنابراین در برخی مواقع سوء رفتار عموم مردم موثر بوده است. البته دولت نیز اشتباهات اساسی داشته است که برخی از آن‌ها روشن است.

*اصلاح‌طلبان تصمیم گرفتند که از دولت روحانی حمایت کنند و هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که از این حمایت دست بکشند. با دست کشیدن از حمایت آقای روحانی چیز بهتری عاید اصلاح‌طلبان نخواهد شد.

*من به دولت در مواجه با بحران نمره خوبی می‌دهم. این دولت شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و شاید اگر هر دولتی جای این دولت بود کمرش زیر این بحران‌ها می‌شکست. علت اینکه نمره دولت خوب است این است که بالاخره حداقلی از آرامش و میانه‌روی و شنوایی خوبی نسبت به جناح‌های مختلف در دولت وجود دارد. اما چیزی که مقداری این دولت را از چشم‌ها دور کرده و می‌اندازد رفتار‌های اعلی حضرتی است که بعضی از دولتمردان دارند. یعنی صمیمت و خودمانی گری که برای دلچسبی لازم است در آن‌ها دیده نمی‌شود؛ و این را هم کاری نمی‌شود کرد.

*آقای نوبخت خیلی سخنگوی خوبی است و مودب صحبت می‌کند و یک زمانی همکار مجلسی ایشان بوده‌ام و هیچ وقت ندیدم ایشان نسبت به کسی از نهایت ادب کمتر صحبت کند، اما صفا و صمیمت در آقای نوبخت کمتر دیده می‌شود. خیلی رسمی و اتوکشیده است. بقیه دولتی‌ها نیز اغلب همینگونه هستند. شاید در دولتی‌ها کسی که کمی ساده و صمیمی‌تر حرف می‌زند آقای زنگنه و تا حدی ظریف باشد. زبان اکثر دولتی‌ها خیلی رسمی است. به عنوان مثال آقای اردکانیان که هم کلاسی من در دانشگاه شریف بودند متخصص درجه یک این صنعت و بی نظیر است، اما گفتمان صمیمانه و راحت با مردم را در ایشان نمی‌بینیم...از آن سو آقای احمدی‌نژاد که ما با شدت با همه سیاست‌های وی مخالف بودیم، بسیار صمیمانه صحبت می‌کرد و شاید همین ویژگی هم ضامن برخی از موفقیت‌های ایشان بود.

*دولت در مواجه با بحران‌ها خوب عمل کرده و دست و پای خود را گم نکرده است. البته این نوع برخورد فقط مختص دولت هم نیست بلکه نظام نیز در مواجهه با ناآرامی‌های دی ماه سال ۹۶ و حوادث پس از آن که تا نیمه سال ۹۷ ادامه پیدا کرد بسیار خوب عمل کرد و مدیریتی درجه یکی داشت و من از این حیث به خودم می‌بالم.

*به هر حال اصلاح‌طلبان مهمترین حامی آقای روحانی بودند و تا حدود ۷۰ درصد شریک و مسئول در آن چیزی که اتفاق افتاده هستند.

*آقای روحانی ممکن است در یک مراسمی با برخوردی از سوی اصلاح‌طلبان رو به رو شده باشد، اما اصولا با بزرگان اصلاح‌طلب هیچ جلسات منظم و منسجمی نداشته که عده‌ای فکر کنند بزرگان اصلاح‌طلب مشاور ایشان بودند. البته این اواخر نشستی با مجموعه اصلاح‌طلبان در کاخ ریاست جمهوری انجام شد که آقای ربیعی آن را راه‌اندازی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
تعطیل!
نمونه بحران سازی خود دولت برای.............
Iran, Islamic Republic of
گوشت_مردم_زیر_دندان_ژنرالهای_ـاقتصاد !

▪ خبری منتشر شد که احتمالا پشت پرده چند ماه ولنگاری و بی تدبیری و خرابکاری درمدیریت تامین و توزیع گوشت مورد نیاز مردم را آشکار کرد !!!

خبر این بود؛
جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد تعرفهـ گمرکی واردات گوشت صفر شد تا هر کسی که می‌تواند با ارز نیمایی گوشت وارد کند!

متوجه شدید چه اتفاقی افتاد !؟
کمی بیشتر توضیح می دهم !
▪تا یادمان می آید دراین کشور مردم معمولا گوشت گرم مصرف می کردند !

کمبود گوشتی در کار نبود !
صادرات هم داشتیم !
حتی در اوج تحریمها !!!

✖آهسته آهسته قیمت این عضو مهم سبد غذائی مردم بالا رفت !

تا اینکه در دو سه ماه گذشته اتفاقات مشکوکی در بازار گوشت رخ داد !

1⃣ابتدا قیمت گوشت گرم باز هم بصورت روزانه بالا کشید !
2⃣بعد از آن ماجرای کمبود مصنوعی گوسفند کلید خورد !
3⃣سپس علت آن را صادرات بی رویه گوسفند اعلان کردند !
4⃣با همین بهانه قیمت گوشت سر به فلک گذاشت !
5⃣گوشت های وارداتی هم کم و گران شد !
6⃣حتی خبری منتشر شد که جلوی واردات گوشت از کشورهای همجوار گرفته شده !
7⃣نمایش صف های طولانی مردم در صفهای گوشت جو روانی جامعه را بیش از پیش متشنج کرد !

حالا بعد از چند ماه پر التهاب در بازار گوشت، هیئت دولت بالاخره تصمیم گرفت برای حل مشکل وارد شود !!!
Iran, Islamic Republic of
گوشت خارجی را با ارز نیمایی و تعرفه صفر درصد وارد می کنند !!

طی یک حرکت نمایشی مقداری از آن را با سرو صدای زیاد بین مردم تقسیم می کنند !

مابقی آن را هم در بازار آزاد به کارخانه ها و ... با قیمت بالاتر می فروشند !

🔺و نکته جالب هم اینکه طبق معمول این حرکتها هیچ تاثیری در کاهش قیمتی که بالا رفته نمی گذارد !
🔺و باز هم ماجرای ارز ۴۲۰۰ تومانی و وارد کنندگان زالوصفت بی شرف تکرار میشود و این جماعت برنده اصلی همه این تصمیمات می شوند !

یادمان نمیرود که در ماجرای دلار ۴۲۰۰ تومانی چه اتفاقی افتاد !

همین جهانگیری با اطلاع از اوضاع آینده نرخ دلار دولتی رو ۴۲۰۰ تومن اعلام کرد !

ثروتمندان فرصت طلب وابسته به دولت هزاران میلیارد دلار جهانگیری را خریدند که برای مردم کالای اساسی و ضروری وارد کنند !

هیچ کاری که نکردند بماند بازار ارز را هم خراب کردند که نتیجه اش دلار 18000 تومانی بود !

همین سناریوی_کثیف در ماجرای پوشک رب گوجه تخم مرغ لاستیک ... اتفاق افتاد !

همین حقه کثیف در ماجرای بستن سامانه ثبت و سفارش واردات خودرو بصورت ناگهانی و بعد هم ثبت دزدکی چند هزار خودرویی که از قبل وارد کرده بودند و بعد هم گرانی سرسام آور خودروهای داخلی اتفاق افتاد !
مخالف برجام
Iran, Islamic Republic of
مدیریت بحران دولت روحانی را هم دیدیم !!!
18 میلیارد دلار 4200 تومانی و 62 تن طلای ذخایر بانک مرکزی را حراج کردند .
مدیریت بحران !!!!!
Iran, Islamic Republic of
در دولت روحانی به صف گوشت یخی برگشتیم که بعد از پایان جنگ تحمیلی سابقه نداشته است .
کلاه گشاد برجام
Iran, Islamic Republic of
از اینستکس و اونستکس آبی برای ملت گرم نمیشه بفکر نان باشید که خربزه آب است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
انشاالله بزودی ودراستانه ۴۰ انقلاب مردم جشن منزوی وخروج مطلق جریان افساد طلب راخواهند گرفت وبا حضوروفعال شدن یک رویکردانقلابی وولایتی تلخیها وناکامیهای اخیر را به کام امت شیرین خواهد شد انشاالله
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
وقتی اروپا آبراهه باریکی بنام اینستکس رو که کمتر از نفت در برابر غذا هست رو مشروط به پذیرش FATF کرده یعنی قصد باجگیری دارند و یک کاسه ای زیر نیم کاسه شون هست .
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
💎 سالروزانتخابات‌مجلس‌ششم
💠رهبرانقلاب
‼️مبادا کسانی در مجلس باشند که آنتن گیرنده آنها به سمت فرستنده آمریکا باشد، هر چه از آنجا میاید، بگیرند و در داخل به زبان دیگری منتشر و منعکس کنند، همه نگرانی من از این است! ۷۵/۱/۲۸
‼️اگر مجلس مرعوب آمریکا باشد، دنبال حاکمیّت جریان اشرافی‌گری باشد، ریل‌گذاری او در این جهتها خواهد بود؛ کشور را بدبخت خواهند کرد! ۹۴/۱۱/۲۸
🙌🙌🙌
Iran, Islamic Republic of
از خدا میخوام ثواب همه اقدامات روحانی رو شب اول قبر یه جا تحویل تو وهمه ""تَکرار"" کنندگان بده ..فقط همین بَسِته !
Iran, Islamic Republic of
هیچ بقالی به مسات خودش نمیگه ترش! دستپختتون اینقدر خوب از اب دراومده و سوپرمن حل مشکلات کشور هست ،چرا همه قبیله ات یکی یکی دارن ازش اابراز برائت میکنند وحسابشون رو جدا میکنند؟!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب شیرزاد؛ مطمئن هستیم هر دولتی به غیر دولت مطلوب شما مدعیان اصلاحاتچی که بر سر کار می بود. این اوضاع به وجود نمی آمد!!! چرا؟ چون اون دولت با فکر قدم بر می داشت، وعده و وعید الکی به مردمش نمی داد، همه چیز رو در سبدی مثلا برجام نمی گذاشت، اصلأ شاید برجامی وجود نمی داشت که توی چنین اوضاعی قرارش بده!!! یادتون باشه مردم به دو سال آخر دولت احمدی نژاد که به جنگ اقتصادی مشهور شد راضی شده اند!!! دوره ای که نه برجام بود و نه FATF!!!
حامد
United States
آقای شیرزاد برو با چسب خودت رو به اروپا بچسبان یا برو کفش اونا رو واکس بزن بلکه چیزی بهت دادند
بستان آبادی
Iran, Islamic Republic of
آقای شیرزاد برای اولین بار شما در مجلس ششم طی یک نطق مرموز و مزورانه موضوع فعالیتهای پنهانی هسته ای ایران رو افشا کردید و به دشمنان ایران رسماً اطلاعات ناب و بکر و دست اول دادید ، بهونه ای که از اون زمان باعث تصویب تحریم های فلج کننده بر علیه ایران شده ، کمرت بشکنه که کمر این ملت بخاطر خوش رقصی تو زیر بار اینهمه فشار خم شده ولی الحمدلله به مدد الهی نشکسته
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این بود محرمانه ها رو لو داد تو مجلس ؟!!!! ای خائن وطن فروش .
اصلاحات باید به خودش افتخار کنه . رکورد پرورش جاسوس و وطن فروش رو در تمام طول تاریخ ایران زده
Iran, Islamic Republic of
جمش کنید شما افساد طلبان گند زدید خجالت بکشید انقدر پرو هر کس دیگری جای شما بود از این همه ضرری که به کشور ومردم زدید خفه میشد و دق میکرد ولی دارو دسته شما با وقاحت تمام هوچی گری میکند وعوام فریبی حنای شما نزد طرفدارانتان هم رنگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
هر دولت دیگه ای بود نمیذاشت کمر مردمش زیر بار گرونی بشکنه
Iran, Islamic Republic of
این کمر مردم است که بخاطر بی تدبیری محض دولت و بحران های پی در پی ساخته شده توسط اصلاح طلبان شکسته شده است اعضای احزاب و بزرگان دولت مطبوع شما که در خانه های ده ها میلیاردی شان در شمال تهران و با حقوق های نجومی شان و رانت های کیلویی شان در حال خنده به ریش مردم هستند
Iran, Islamic Republic of
ما در باب ادبیات نماینده دولت چند نکته باید گفت:

1️⃣ ظاهرا دولت تدبیر نه تنها نمی خواهد بپذیرد مشکلات فعلی کشور نتیجه تقصیرات و اقدامات گذشته خودش است، بلکه می خواهد مشکلات آینده را نیز به گردن مجمع بیندازد. این مدل آینده نگری جالب توجه است!

2️⃣ درحالی که خود دولت حاضر نیست مسئولیت منفعت داشتن یا نداشتن پیوستن به fatf برای کشور را بپذیرد، چگونه مسئولیت عدم پیوستن را متوجه مجمع تشخیص می داند؟

3️⃣ غربگراها با تکرار روش های گذشته خود در علم کردن دغدغه فشار بر مردم برای رسیدن به اهداف کوته اندیشانه تسلیم در برابر غرب، با دوگانه «سازش - معیشت» دنبال جلب همراهی مردم هستند. جریان رسانه ای این طیف و روزنامه های زنجیره ای هم تمام توان خود را روی این موضوع گذاشته اند. در حالی که تجربه برجام برای مردم اثبات کرده معاهدات بین المللی هیچ خیری برای کم کردن فشارها ندارند و حتی دست و پای مقاومت و مقابله با فشارها را می بندند.

4️⃣ تهدید و کم ارزش کردن نهادهای نظارتی قانونی برای رسیدن به اهداف سیاسی شیوه همیشگی غربگراها بوده و همواره ثابت کرده این جریان نه ارزشی برای قانون قائل است نه حقوق مردم. اینگونه رفتارها تازگی ندارد و مسبوق به سابقه است.

5️⃣ جریان انقلابی موظف است با ادامه کار رسانه ای و تبیینی، حقایق را برای مردم روشن کند تا افزایش حمایت مردمی، نتایج جلسات بعدی مجمع را به نفع ملت و نظام رقم بزند.
زفرهای
Iran, Islamic Republic of
....
خخخ
Iran, Islamic Republic of
ما از تیم ملی ژاپن شکست نخوردیم !!! بلکه ما ژاپن رو در آسیا منزوی کردیم !!!
Iran, Islamic Republic of
جناب ویران طلب و اسهال طلب خواستیم بچسبیم ولی چسبش اصلا چسبندگی نداشت چون خاصیتی نداشت مثل آب دهان بود تنها کسی که می شود به آن چسبید و جدا نشد وچسب آنهم خاصیتش بیش از اندازه می باشد توکل به خداوند و اهلبیت و خون شهدا راه امام و ولایت فقیه امام خامنه ایی است چسبیدن به آمریکا مثل یک چسبیدن به تارهای عنکبوت است که سست است وسریع سرت به سنگ می خورد می شکند
Iran, Islamic Republic of
جناب شیرزاد !!!
روزی دست خداست نه کدخدا !!!
Iran, Islamic Republic of
فعلا كدخدا را عشق است اما مواظب باش
عشق پيري گر بجنبد سر به رسوائئ كشد
Iran, Islamic Republic of
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
به نام خدای بخشاینده مهربان

تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ
دستهای ابولهب بریده باد و هلاک بر او باد.
2
مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ
دارایی او و آنچه به دست آورده بود به حالش سود نکرد.
3
سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ
زودا که به آتشی شعله ور درافتد.
4
وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ
و زنش هیزم کش است.
5
فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِّن مَّسَدٍ
و بر گردن ریسمانی از لیف خرما دارد.
Poland
نظرسنجی خبر فوری
91 درصد مردم موافق برکناری روحانی هستند
یعنی دست کم بیش از 70 درصد مردم تقاضای برکناری روحانی را دارند
سید رضا - اصلاح طلبان بی شرم !!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان بی شرم !!
حجت جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شیرزاد !!! کسی که با نطق بچه گانه اش در مجلس ششم گرای تاسیسات هسته ای مخفی ایران رو به آمریکا داد و باعث شد با این بهانه مردم سالها با سختیهای این نطق ابلهانه در مشکلات اقتصادی انرژیهایشان هدر برود
شرم بر این نا نماینده باد
خخ
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای سیاستمدار اصلاح طلب ! این گفته شما دقیقا همان حرفهای قهوه خانه ای است که مسئولین سر و ته یک کرباس هستند ! مگر در این کشور قحط الرجال است ؟ مگر همه 5 انگشت یکی هستند ؟ مگر همه اصلاح طلبانی مثل شما یکی هستند ؟! شما ببینید قالیباف وقتی شهردار تهران بود هر هفته یا هر ماه یک طرح مهم مانند بزرگراه ، میدان ، تونل و غیره افتتاح می شد ولی الان که دو سال است شما اصلاح طلبان سکان هدایت شهرداری و شورای شهر تهران را به دست گرفته اید حتی نتوانسته اید یک دستشویی عمومی درست و افتتاح کنید ! بعد می گویی هر کسی رئیس جمهور می شد همین بود !؟ واقعا مردم را چه فرض کرده اید ؟! دولت دوازدهم به این شهردار هم بودجه نمی دهد به شهردار قبلی هم نمی داد پس چگونه آنها میساختند و افتتاح می کردند ولی اینها مثل شما فقط حرف می زنند ! آنهم حرفی که مردم را بیشتر نا امید می کند !!!!
کریم
Iran, Islamic Republic of
عوضش کمر مردم شکسته ، شما خوشحال باشید و به خودتان افتخار کنید.کاش رسانه ای ابتکار به خرج میداد و شعارهای روحانی در زمان انتخابات را روزی یک دقیقه پخش میکرد.البته فایده ندارد اینها که به روی خود نخواهند آورد.
Iran, Islamic Republic of
بله دولت خوب تاب آورده و کمرش زیر مشکلات نشکسته چون اصولا از زیر مشکلات جا خالی داده ! اونی که زیر مشکلات ه مردمه . مردم هستن که کمرش ون زیر بار خم شده . والا آقایون در ملک های چن ده میلیاردی جاشون امن و امانه .
Sweden
آین‌دولت کمر ندارد که کمرش بشکند! جزو نرم طنان است ای دولت
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
دم خروس .... گفتنت هنوز یادمان نرفته است/.تو ساکت باش که خون شهدای هسته ای بر گردن تو و تمام دوم خرداد است
مالک
Iran, Islamic Republic of
کمر هیچکدام از دولتیها و دولت در خانه های میلیاردی نمیشکند.

تنها کمرهای مردم در زیر پله ها و آپارتمانهای 55 متر به پایینتر خورد میشود .

تا شما اصلاحطلبها در قدرت نمایشی خود بمانید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... وزان ته مانده هاي سفر ناني اگر آنهم نباشد استخواني
Iran, Islamic Republic of
گوشت و مرغ وووووووکمر مردم را شکسته
Iran, Islamic Republic of
...
اصلاح طلبان غرب زده با گرانی قیمتها و قاچاق کالا ،
آشوب و بلوا و کم کاری در مدیریت امور کشور
فقط و فقط بدنبال جاه طلبی و دنیا پرستی خود هستند
مرگ بر خائنین به نظام جمهری اسلامی ایران
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان بی عرضه ترین تشکل سیاسی در ایران هستند که جز وطن فروشی و خیانت ، هیچ کاری از دستشان بر نمی آید
منافقین + اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
در چند سال اخیر اصلاح طلبان هویت خودرا نشان دادند و ثابت کردند که اصلاح طلبان از نظر خیانت
برابرند با منافقین
فتنه = اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
....
وزیر کشاورزی . وزیر صنعت . وزیر اقتصاد !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا دامی زنده با قیمت بالا از کشور خارج می شود؟
چرا پرایت 15 تومانی را دولت 4 میلیون می فروشد ؟
چرا دلار دوباره گران شده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینها به سادگی و بخاطر تحریم نیسسسسست
عده ای در دولت کنونی در پی براندازی نظام هستند
امیدوارم بزودی دستشان برای مردم رو شود
Iran, Islamic Republic of
زنده شدی می گفتند دق کردی از خوشحالی تصویب برجام وگلابی را خوردی سکته کردی استفراغ طلب دشمن شاد کن مجلس ششم بود که افتخار خیانت ادرس سایت های ایران را به دشمنان ما دادند وامروز دنبال برنامه های بعدی هستند مرگ بر هچه مزدور
وزیر کشاورزی . وزیر صعنت . وزیر اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح می کنم
دام زنده با دوبرابر قیمت یعنی یک گوساله با قیمت
یک میلیون تومان را دوبرابر یعنی 2 میلیون تومان
قاچاق می کنند !!!!!!!!!!!!!!چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و بعد دام گرانقیمت وارد کشور می کنند !!!! چرا؟؟؟؟؟؟
پراید 20میلیونی را خوده ایران خودرو 40 میلیون
می فروشد و بعد ماشین خارجی وارد می کند با قیمت بالا !!! چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلار بازهم گران شد !!!!! چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس این مسئولان بی مسئولیت کجایند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چند همه این بی سرو سامانی ها نشات گرفته از خیانت اصلاح طلبان خود فروخته است
اما مردم هوشیارند و به زودی زود باید خائنین به سزای اعمالشان برسند. انشا الله
یه نفر...
Iran, Islamic Republic of
آقای شیرزاد، فرمایشات امروز رهبری را به دقت مطالعه کن.
پاسخت را خواهی گرفت اگر منصف باشی و به دنبال حق.
سلام
Iran, Islamic Republic of
حرف درستى است همين دولت هم از سر اصلاح طلبان زياد است...
Iran, Islamic Republic of
مردم یادتان هست شیرزاد چی میگیه
Iran, Islamic Republic of
این بزرگوار همان است که در مجلس ششم نطقی کرد که رئیس مجلس با اینکه خودش بعدها از سران فتنه شد جلوی این بنده خدا رو گرفت و گفت : آیا اگه یه اسرائیلی اینجا صحبت می کرد بدتر از این می گفت؟!!!!!! (نقل به مضمون)
As
Iran, Islamic Republic of
آقاى شيرزاد شما پلاك برگشتى دوره ششم مجلس شوراى اسلامى هستيد، يه دنده عقب بگير ببين اصلاً حق نظر دارى، بعداً نو.... تق بفرمائيد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که ما یادمون هست عزیزم دولت قبل که سوء مدیریت داشت هم سانترفیوژ ها را حفظ کرده بود و هم با تحریم های فلج کننده آمریکا قیمت ارز را 3500 تومان کنترل کرده بود و به تبع آن قیمت اجناس هم پایین بود و هم به تمام مردم ایران یارانه نقدی پرداخت میکرد !!!!. شما که مدیر کارامد بودید و تمام تحریم ها را لغو کردید و ایران هراسی را تمام کردید و سانترفیوژ ها را هم خاموش کردید و پولهای بلوکه شده را هم آزاد کردید و با دنیا تعامل کردید و با کدخدا توافق کردید و آمریکا را منزوی کردید زیر کدام فشار هستید که اینجور ملت را بیچاره کرده اید ؟