کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال ویژه «ایسنا» از سخنران ۲۲ بهمن شیراز/ سفر جهانگیری تبعات مثبت سیاسی دارد!

21 بهمن 1397 ساعت 14:30

جهانگیری، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اعضای هیئت دولت، به حتم در بسیاری از زمینه‌هایی که امروز مسئولان فارس و شیراز را دغدغه‌مند کرده، می‌تواند کارگشا باشد!


گروه سیاسی جهان نیوز: اسحاق جهانگیری، معاون اول پرحاشیه رئیس جمهور به عنوان سخنران ویژه روز 22 بهمن در شیراز مشخص شده است. انتخابی که دانشجویان انقلابی شیراز را دست به قلم کرد تا برای تغییر سخنران روز ملی 22 بهمن در مرکز استان فارس اقدام کنند اما در نهایت نامه نگاری آنها بی نتیجه ماند.

در کمتر از 24 ساعت مانده به راهپیمایی روز 22 بهمن، خبرگزاری ایسنا که از بودجه دولت ارتزاق می کند، در اقدامی قابل تامل گزارش سرویس استان فارس خود را که رپرتاژی برای حضور جهانگیری در شیراز است را تیتر اصلی خود قرار داده و تصویر مناسب این گزارش را از حضور جهانگیری در تجمعات انتخاباتی سال 96 انتخاب کرده است.

در گزارش ایسنا آمده است: «شیراز در چهلمین سالگی انقلاب‌ و ایام فجر فاطمی، میزبان معاون اول رئیس‌جمهوری خواهد بود؛ میهمانی که سفر او به حتم همراه با تبعات مثبتی در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و البته سیاسی همراه خواهد بود».

در بخشی دیگر از این گزارش بدون توجه به اظهارات جهانگیری که حتی توان تغییر منشی خود را هم در دولت دوازدهم ندارد، نوشته شده است: «به حتم در میان تمام شهرهای کشور، شیراز بعد از تهران، مهمترین میهمان را میزبانی خواهد کرد؛ سفری که تبعات مثبتی در روزهای پایانی سال برای این کلانشهر و استان فارس خواهد داشت. حضور جهانگیری که آخرین سفر او به فارس و شیراز به هفتم بهمن سال گذشته باز می‌گردد، همواره برای این استان دستاوردهای مثبتی را به همراه داشته است؛ همانگونه که در آخرین سفر که برای حضور در اختتامیه همایش سازمان‌های مردم نهاد جوانان و افتتاح چند طرح صنعتی و تولیدی انجام شد، شاهد رفع بخشی از مشکلات اعتباری طرح‌های مختلف بودیم».



در ادامه مطلب، جهانگیری کم رونق امروز به عنوان کارگشای گره های استان فارس معرفی شده است: «جهانگیری، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اعضای هیئت دولت، به حتم در بسیاری از زمینه‌هایی که امروز مسئولان فارس و شیراز را دغدغه‌مند کرده، می‌تواند کارگشا باشد. او که با نگاهی واقع بینانه، چهل‌سالگی انقلاب و دستاوردهای چهاردهه نظام اسلامی را ارزیابی کرده و همواره با بیانی صریح نسبت به آنچه زمینه‌ساز کندی حرکت ایران در مسیر توسعه و پیشرفت بوده، نقدهایی را روا داشته، بی‌تردید مخالفانی نیز دارد».

هرچند که گزارش مذکور با نگاه بومی و برای حل دغدغه های آن استان نوشته شده و باید امیدوار بود که معاون اول رئیس جمهور در آن سفر واقعا برای مشکلات استان مفید باشند اما قبل تر از آن باید دقت نمود که فلسفه سفر آقای جهانگیری برای سخنرانی در آن شهر همچنانکه اعلام شده صرفا سیاسی نباشد و در کنار آن برای مردم این استان نیز قدم های عملی در حوزه اقتصادی و معیشتی هم برداشته شود.


کد مطلب: 671249

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/671249/استقبال-ویژه-ایسنا-سخنران-۲۲-بهمن-شیراز-سفر-جهانگیری-تبعات-مثبت-سیاسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com