پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۰۵
صادق خرازی:

دولت های روحانی و احمدی نژاد فاجعه بودند/ اصلاح‌طلبان در اصل نظام مشکلی ندارند/ ممکن است در حوزه‌های داخل نظام مثل رهبری و... مشکل داشته باشند!

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 668512
تمام وزرای آقای احمدی نژاد فاسد نبودند حتی خود ایشان را شرعا و اخلاقاً نمی‌توانیم بگویم فساد داشته است. من روی مدیریت و منش ایشان صحبت دارم که کشور را به اینجا رساند.
دولت های روحانی و احمدی نژاد فاجعه بودند/ اصلاح‌طلبان در اصل نظام مشکلی ندارند/ ممکن است در حوزه‌های داخل نظام مثل رهبری و... مشکل داشته باشند!
گروه سیاسی جهان نيوز: صادق خرازی، دبیرکل حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان، قدرت امروز ایران در منطقه را محور صحبت هایش قرار داده و با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و گرانی دلار زودگذر است به ایسنا گفته است: «آقای العبادی حرفی زد و مردم مخالفت خود را با حرف او نشان دادند. حاج قاسم به من گفتند که در این ماجرا من رفتم از العبادی دفاع کردم و گفتم به او کاری نداشته باشید؛ حالا یک حرفی زد. مردم بیچاره‌اش کردند، انداختند او را. آمریکایی‌ها به برهم صالح گفتند رئیس جمهور نشو و شد، چون ما خواستیم. گفتند عادل عبدالمهدی را به عنوان نخست وزیر معرفی نکن، او هم نخست وزیر شد.»

خرازی اوضاع سیاسی داخلی را هم افتضاح و فاجعه نامیده و گفته است: «الان شخصی یک جایی را خراب کرده، اما جای دیگر منصوبش می‌کنند» و یا درجای دیگری از گفتگو اذعان داشته است: «من عقیده دارم باید به دولت و مدیران کمک کرد، اما برخی از مدیران خیال کار کردن ندارند».

به گزارش جهان نيوز، در ادامه می توانید بخش های مهم این گفتگو را بخوانید:

*یک خبرنگار خارجی گفت شما برای سوریه خیلی تلاش کردید، من گفتم ما برعکس فکر می‌کنیم؛ سوریه برای ما خیلی تلاش کرد. قبل از اینکه این‌ها سوریه را وارد جنگ داخلی کنند، امریکا، فرانسه، عربستان، امارات و برخی گروهای تکفیری ازجمله جبهةالنُصره به سوریه پیغام داد کسری‌هایت را می‌دهیم و سرمایه گذاری خارجی را برائت تأمین می‌کنیم؛ اما فقط به ایران، حزب‌الله و مقاومت کار نداشته باش. شبیه این پیام را به عراق داده بودند؛ سوریه هم می‌توانست مثل عراق برود. بشار مردانگی کرد و قبول نکرد. کسی این زاویه را نمی‌بیند و فقط می‌گویند ایران برای کمک به سوریه رفته است...فراموش نکنیم متحد استراتژیک ما در زمان جنگ سوریه بود؛ او در کنار ما ایستاد. مگر یادمان رفته‌است؟ ما توان پرتاب موشک نداشتیم. نظامیان ارشد لیبی و سوریه به ما آموزش حوزه موشکی دادند.

*ما میله امنیتی خودمان را بغل گوش اسرائیل کوبیدیم؛ این وقایع اتفاقات مهمی برای تاریخ ایران است.

*دلار گران شده است؛ بله اما موضوعی است که می‌گذرد. این موضوع در برابر قدرتی که ایران برای خود اختیار کرده است، چیزی نیست.

*داماد ترامپ گفته ترامپ می‌گوید من یک headache (سردرد-دردسر) دارم و آن ایران است. نه توان جنگیدن با ایران داریم و نه می‌دانیم با آنچه کنیم؛ حتی تحریم‌هایش هم غیر مؤثر می‌شود.

*آقای العبادی حرفی زد و مردم مخالفت خود را با حرف او نشان دادند. حاج قاسم به من گفتند که در این ماجرا من رفتم از العبادی دفاع کردم و گفتم به او کاری نداشته باشید؛ حالا یک حرفی زد. مردم بیچاره‌اش کردند، انداختند او را. آمریکایی‌ها به برهم صالح گفتند رئیس جمهور نشو و شد، چون ما خواستیم. گفتند عادل عبدالمهدی را به عنوان نخست وزیر معرفی نکن، او هم نخست وزیر شد.

*در اربعین ببینید چه استقبالی از مردم ایران می‌کنند. سرکنسول‌گری ایران در بصره را چه کسی باز سازی کرد؟ تجار بصره. ایران یک ِقران پول برای بازسازی نداد، خودشان بازسازی کردند.

*من هم مثل مردم کاری به مسائل داخلی ندارم؛ چراکه مسائل داخلی ما افتضاح است و دولت مشکلاتی دارد. من نسبت به عملکرد دولت منتقد هستم.

*دولت ما در زمان جنگ و دولت‌های آقایان هاشمی و خاتمی دولت‌های خوبی بودند. اما چهار دولت اخیر فاجعه تاریخ مدیریت سیاسی و اقتصادی ایران است.
 
*برای فرار به جلو این حرف‌ها (دولت یازدهم و دوازدهم میراث‌دار دو دولت احمدی نژاد است و به همین علت نتوانستند خوب عمل کنند) بد نیست. من خودم منتقد دولت احمدی‌نژاد هستم و هیچکس به اندازه من ادبیات ضد احمدی نژاد را در زمان ریاستش بر دولت مطرح نکرد. به خاطر این صحبت‌ها تهدیدهای جدی هم شدم، اما انصاف هم چیز خوبی است. این حرف‌ها را یک سال می‌توانستند بگویند، دو سال می‌گفتند؛ نه این همه سال.

*کشور هفت سال تحت فشار تحریم شورای عالی امنیت بود. این آقایان پنج سال رکود را به کشور تحمیل کردند. هفت سال آنجا به اضافه پنج سال رکود، کشور را نابود کرد. در حالی که می‌توانستند اقتصاد را طور دیگری مدیریت کنند.

*چهار دولت مثل هم عمل کردند خصوصی سازی نکردند، بلکه خاص سازی کردند.

*من عقیده دارم باید به دولت و مدیران کمک کرد، اما برخی از مدیران خیال کار کردن ندارند. باید به دولت به عنوان یک دولت ملی کمک کرد. خوبی این دولت برای ما، بد آن هم برای ما است. دولت اشکالاتش را بپذیرد.

*قبول دارم در دولت‌های پیشین هم ایراداتی وجود داشته اما آنقدر نبود. شما می‌گوئید شروع فسادها و اوضاع بد اقتصادی ریشه‌اش در سال‌های قبل تر است؛ این موضوع قابل بحث و مناقشه است و من هم می‌توانم مقداری از این بحث را بپذیرم. اما بیاید با مثال صحبت کنیم؛ هواپیمای اقتصادی ایران بالاخره حرکت کرده بود که در زمان احمدی‌نژاد موتورش کاملاً در هوا رها شد، موتور هواپیما در حالی که اوج گرفته بود، رها شد... شاید ملاحظاتی وجود داشته باشد که به خاطر آن ملاحظات نخواهم در این باره حرف بزنم؛ اما برداشت من این است که رهبری از روز اول می‌خواست جلوی فساد گرفته شود. حاکمیت به دنبال مبارزه با فساد بود. شما ببینید قانون با احمدی نژاد و مشایی چگونه بر خورد کرده است.

*نمی‌شود که طرف بگوید تا روزی که من بودم همه چیز خوب بوده و بعد از من خراب شده است. در دادگاه جرم آقای بقایی اثبات شده است. در دادگاه جرم آقای مشایی به هر دلیلی اثبات شده است. کشور قانون دارد. اگر بگوییم قانون را قبول نداریم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اجرای قانون بد بهتر از بی قانونی است. تمام وزرای آقای احمدی نژاد فاسد نبودند حتی خود ایشان را شرعا و اخلاقاً نمی‌توانیم بگویم فساد داشته است. من روی مدیریت و منش ایشان صحبت دارم که کشور را به اینجا رساند. هیچ حرف مستدلی درباره فساد او نشنیدم؛ من از خدا می‌ترسم نمی‌توانیم بگویم احمدی‌نژاد فاسد است. مدیریت او مشکل دارد.

*من خیلی از این دولت برای مبارزه با فساد ناامید هستم. امیدوارم دولت آینده برنامه‌ای داشته باشد.

*الان شخصی یک جایی را خراب کرده، اما جای دیگر منصوبش می‌کنند. طرف جایی نتوانسته مسئولیتش را درست انجام دهد اما مسئولیت جای دیگری را برعهده می‌گیرد.

*حزب ندا هم یک پدیده بود. ندا در دوران مهجوری اصلاحات روی کار آمد. ندایی‌ها جوان‌هایی بودند که آسیب خورده بودند و به اصالت انقلاب و نظام باور داشتند. شما ادبیاتی که از سال ۸۸ تا ۹۲ در کشور بود را یک بررسی تاریخی کنید؛ ادبیات حاکم گاهی براندازانه، گاهی نفی، گاهی قهر و بریدگی بود. هنوز هم این تفکرات وجود دارد. اصلاح‌طلبان در اصل نظام مشکلی ندارند؛ فقط ممکن است در حوزه‌های داخل نظام مثل رهبری، نهادهای نظارتی و امثال آن مشکل داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نژاد با دولت روحانی قابل غیاث نیست برای دولت مردان دولت روحانی خیلی هم خوب بوده بدون تعارف؟
Iran, Islamic Republic of
.....
مطلع
Iran, Islamic Republic of
شروع فسادها و اوضاع بد اقتصادی ریشه در دولت هاشمی داشت .
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
وقتی گوشت کیلویی 100 هزار تومان شده و معاون رئیس جمهور با بی خیالی در کاخ سعدآباد جشن تولد می گیرد این همان روحیه اشرافیگری و کاخ نشینی است که از دولت هاشمی باب شد.
Iran, Islamic Republic of
.....
Canada
آقای صادق خرازی!
...
Iran, Islamic Republic of
نهادینه شدن فساد و ریختن قبح فساد و سقوط اقتصاد با وجود بیشترین درآمدها در دوره احمدی نژاد شکل گرفت...
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
30 سال بعد از انقلاب زمام اداره امور کشور بدست اصلاح طلبان و کارگزارانی ها بوده و نتیجه عملکردشون افزایش فاصله طبقاتی و فقر و بیکاری بوده است .
جوادی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نژاد برای همه اقشار مردم خوب بود طبقات ضعیف و متوسط جان گرفتن و کارمندان و کسبه هم از اوضاع اقتصادی راضی بودند اما اکنون کسبه از رکود می نالند و طبقات مستضعف از گرانی و بیکاری گله مندند.
Iran, Islamic Republic of
یکی به این خرازی بگه شما ها که ایل وتبارتون بخصوص عموهای بزرگت همه سرقفلی وزارت خارجه هستید خاموش لطفا....
صادق
Iran, Islamic Republic of
...
م
Iran, Islamic Republic of
آقای خرازی ، اوضاع اقتصادی الان این قدر بیریخت و افتضاحه !!! چرا پای آقای احمدی نژاد رو وسط میگشین ، خدایش بی انصافی هم حدی داره.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبانی که از روحانی در سالهای 92 و 96 حمایت کردند اکنون باید پاسخگوی فاجعه اقتصادی بوجود آمده فعلی باشند و فرار به جلو نکنند.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
....
مجيد
Iran, Islamic Republic of
....
حامی
Iran, Islamic Republic of
در دولت نهم و دهم بودجه پروژه های عمرانی 8 برابر امروز بود و بیشتر طرح های عمرانی در 8 سال دولت قبل اجرایی و عملیاتی شدند و پیشرفت چشمگیر صنایع هوافضا و هسته ای و موشکی و پتروشیمی و فولاد و سیمان و نانو و بیوتکنولوژی و سلول های بنیادی و ارتقاء رتبه علمی ایران در منطقه و جهان دستاورد دولت احمدی نژاد بود.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خزازی همان آدمی است که سال 82 به امریکا نامه نوشت و گفت ما حاضریم حزب الله و حماس را خلع سلاح کنیم تا ما را از لیست محور شرارت خارج کنید حالا مدافع محور مقاومت و سوریه شده است !!!!!!
خخخ
Iran, Islamic Republic of
همزمان چرخ سانتریفیوژ و چرخ زندگی مردم را پنچر کرده اند و حالا منتقد دولت قبل شده اند !!!
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نإاد با همه ی عیوبش یک ویژگی مثبت داشت که دولتی جوان و پر انرژی داشت و افراد چرتی و ... در آن یافت نمی شد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
علی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
...
ساکن ایتالیا
Italy
دوستان در سال 88 کشور را لبه پرتگاه بردند تازه هنوز هم طلبکارند؛ رو رو برم؛ در سال 92 با موج سواری رسانه ای پیروز شدند مملکت از جهت آنها شده گل و بلبل؛ یک قرارداد بی خاصیت و در عین حال پر هزینه را به مملکت تحمیل کردند از جهت آنها شده فتح القتوح؛ رو رو برم.
ساکن غرب تهران
Iran, Islamic Republic of
....
جنیدی
Iran, Islamic Republic of
....
مگر نظام ما غیر از نظام ولایت فقیه نظام دیگری است پس اصلاحطلبها با اصل نظام مشکل دارند
نظام اسلامی ایران یعنی نظام ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
غیاث نه مجید جان. قیاس
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
میگه اصلاحطلب ها با اصل نظام مشکل ندارند با رهبری مشکل دارند..... پارادوکس محض..... اصل نظام ما ولایت وفقه و رهبری هست
Iran, Islamic Republic of
خوب دقت کنید(اصلاح طلبان در اصل نظام مشکل ندارند فقط ممکن است در حوزه های داخل نظام مثل {رهبری}...مشکل داشته باشند)یکی از ارکان نظام رهبری است پس اصلاح طلبان با رکن نظام مشکل دارند!!!یا للعجب از این استدلال بی پایه وبی منطق...
Romania
...
اوج وقاحت
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبان با چه رویی میایید صحبت می کنید؟!؟!؟
الان وقت پاسخگویی است نه فرار از عملکرد
این دولت محصول تکرار کنم شماهاست
این آقا رو باید بفرستید توی صف گوشت تا کامل متوجه بشه عملکردشون چیه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
برای کم شدن بار نگاه های سنگین و خشمگین مردم بخاطر شعارها و دروغ های شاخدار انتخاباتی که هیچ کدام عملی نشد و در حد همان شعار باقی ماند روحانی را به احمدی نژاد میچسبانند در صورتی که روحانی و اصلاح طلبان دوقلوی بهم چسبیده هستند تن و سر و مغزشان یکی و فقط زبانشان دوتاست!
سلام
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سال ۸۸ رهبری با صبر و متانت، مکر شیطانی اصلاح طلبان را آشکار کرد و دست های فتنه گرشان یکی پس از دیگری رو شد باید هم مانند کدخدایشان از رهبری عصبانی باشند
Iran, Islamic Republic of
اصل نظام بدون رهبری چه معنا دارد جناب سیاست پیشه؟؟؟؟؟؟
هیچی
Iran, Islamic Republic of
قلب اینها مملو از حب کدخدا امریکاست دیگه !...................
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان روی ارّه نشسته اند نه راه پس دارند و نه پیش، فقط هرازگاهی صدای عربده شان از درد رسوا شدنشان بلند میشود و در عرصه حضرت سیمرغ جولان میدهند به این امید که اذهان رو از وطن فروشی هایشان و اقتصادی که نابود کردند دور کنند.
Iran, Islamic Republic of
جناب اصلاح طلب! یکی از مثلا تئوریسین های اصلاح طلبان، ولایت مطلقه فقیه را امری صرفا ارشادی دانست و شما هم گفتید استحاله طلبان نظام را قبول دارند اما ممکن است با رهبری و نهادهای نظارتی مشکل داشته باشند! فقط بفرمایید نظامی که شما قبول دارید جمهوری اسلامی ایران است؟! ما نمی خواهیم همراهان نظام را از دایره نظام اسلامی بیرون کنیم اما کسانی که علنا از استحاله نظام جمهوری اسلامی حرف می زنند نباید از ما گلایه مند باشند.
Iran, Islamic Republic of
خوب شروع کردند به جو سازی رسانه ای مدام اصلاح طلبان یک کلمه را تکرار می کنند و آن هم ((رهبری ))است ....اما رهبری خط قرمز ماست که به دعای امام زمان پشت ایشان است پس غلطی نخواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
یک موی احمدی نژاد ترجیح دارد به یک جماعت دستمال گردن پوش...
Iran, Islamic Republic of
....
رر
Iran, Islamic Republic of
اقاي خرازي حال كتب خطي و گرانقيمت و عتيقه جاتتان چطور است!؟!!!!
Romania
آقای خرازی، لطفا از توفیقات خودتان غیر هتاکی به احمدی نژاد بگویید
Iran, Islamic Republic of
....
علی
اگر ایشان به دولت اتقاد دارند در حقیقت به انتخاب خود ایراد گرفته اند چرا که این دولت ماحصل خود اطلاح طلبان و آقای خاتمی می باشند. علی برکت ا...
علیکمال
....
Romania
...
حیدر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصول نظام رهبری ومردم است حالاچطورنظامی راقبول دارید که باآن مشکل دارید!!!؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
...
جواد
Iran, Islamic Republic of
قدیما همه راهها به رم ختم میشد و الان به احمدی نژاد ، بغض احمدی نژاد آخر اینا رو میکشه .
Iran, Islamic Republic of
اخوي حرفاي اونور ابي ها داري ميزني
Iran, Islamic Republic of
اين وري آنوري نداره ما مفتخور ها همه جا متحديم!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خب چه قدر خوب که گفتید با رهبری مشکل دارید
کاش هم حزبی هاتان هم اینقدر صداقت داشتند
Netherlands
فاجعه، اصلاحات است
Iran, Islamic Republic of
شما از حسادات به رهبری داره خونتون در میاد،درضمن اصل این نظام و ولایت فقیه است ،نمی دونی بدون....
گل افشان
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جناب خرازی امسال شما باید بروند توبه کنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
ح.ر.ق۱۳۶۲
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز باید تاسف خورد که همین سایت جهان نیوز؛ در اینجا صحبت های واهی خائنین و مفسدان و فتنه گران را پخش میکند، و تیترش را میزند افتضاح دولت احمدی نژاد که بعد از انقلاب، انقلابی تر از او در اداره کشور وجود نداشته است، کسی که سفرهای استانی، ماهواره، هسته ای، مسکن مهر، رونق اقتصادی، ساخت ورزشگاه و افتخارات ورزشی، ساخت دارو، سلول های بنیادی، ایجاد اشتغال، دیپلماسی قدرت به جای التماس، قدرت نظامی، یارانه، و ...را با افتخار انجام داد، جناب خرازی، زیاد شلوغ نکن، وگرنه میگوییم، جهان نیوز یک تریبون به ابطحی بدهد از خجالتت در بیاید...
Iran, Islamic Republic of
اینها خودشان را بخواب زده اند لذا با این حرفها بیدار نمی شوند اینها کینه دارند
عمار
Iran, Islamic Republic of
این آقادردولت خاتمی خائن سفیرایران درفرانسه بودوبادرخواست....!!!
پرستار
با سلام و تشكر
سال ۸۸ رهبری عزيز با صبر و متانت و فرزانگي، مکر شیطانی نفوذيها و منافقين داخلي را آشکار کرد و دست های فتنه گرشان یکی پس از دیگری رو شد باید هم مانند کدخدایشان از رهبری عصبانی باشند
آقاي احمدي نژاد پر تلاشترين و چابكترين دولت را داشت اگر نفوذيها و منافقين داخلي سنگ اندازي نمي كردند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خرازی کیه که در مورد دکتر احمدی نژاد نظر بده......
Iran, Islamic Republic of
كيه؟ يك دلال سياسي بالاخره اونهم بايد نون بخوره عيال واره
علی
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
حسینی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
نمیفهمم ایشون چه کارنامه دارن که هی رسانه ایش میکنین ....!!!
Iran, Islamic Republic of
برای سایت جهاننیوز مهم نیست که ایشان کیه مهم اینه که به احمدی نژاد بد بگه وبتازد این رسم و رسوم این برادران مسلمان ارزشی و مکتبی که هر فرد ناشناخته ای مثل خررازی که در مخالفت با دکتر احمدی نژاده نظری داد به پاس مخالفتش نظرات مغرضانه او منتشر نماید .
Iran, Islamic Republic of
این اقا به زور .....حرف میزنه اصلا حال نداره !!!
.
United Arab Emirates
سلام...شما فرمودید که: اصلاح‌طلبان در اصل نظام مشکلی ندارند/ ممکن است در حوزه‌های داخل نظام مثل رهبری و... مشکل داشته باشند!
آقا جون ولایت فقیه اصل نظامه دیگه! یهو بگو با اصل نظام مشکل دارند دیگه!
Iran, Islamic Republic of
تنها دولتی که در 40 سال انقلاب کارکرد دولت احمدی نژاد بود.
حمید
United States
چرا امثال خرازی بجای اعتراف به اشتباهش که طرفداری از روحانی و برجام بو پای احمدی نژاد را وسط سوء مدیریت دولت روحانی می کشند. ....
falah
Iran, Islamic Republic of
....
مجيد
Iran, Islamic Republic of
....
احمدی
Iran, Islamic Republic of
اینکه ایشان می گویند اصلاح طلبان با اصل نظام مشکلی ندارند ولی با حوزه های داخل مثل رهبری شاید مشکل داشته باشند !!! نمی فهمیم
امریکا ئی ها هم که همین را می گویند چه بگم...... هردم افاضات جدیدی مطرح می شود....!
احمد
Iran, Islamic Republic of
خوب وقت شعار در راه است پس اصولگرا ، اصلاح طلب همگی یک صدا برا جذب رای برید سراغ احمدی نژاد چون این آقا در هیچ یک از گروهای شما نبود پس می توانید با مقصر کردن احمدی نژاد در تمام ابعاد اقتصادی ،عمرانی ،دفاعی ،هوا فض ،معیشتی مردم ،رفاه و... خود را مطهر وپاک به مردم عرضه کنید بشتابید واز این فرصت استفاده کنید اصلا فکرش هم را نکنید که در کشور جمهوری اسلامی قرار دارید که باید رویه ی اسلامی داشته باشید .بشتابید
ملت
Iran, Islamic Republic of
خرازی جون حالت خوب نیست احمدی نژاد کجا روحانی کجا
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
ایشان در وزارت امور خارجه جزو گروهی است که به دارو دسته نیویورکی ها معروف شده است گروهی که یکی از اعتقاداتشان کدخدا بودن امریکا است وبعد از تحمیل برجام دلشان به این خوش که امریکا نقش عربستان در منطقه را به ایران خواهد داد واین فرصتی گران بها خواهد بود و..
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
ایشان در وزارت امور خارجه جزو گروهی است که به دارو دسته نیویورکی ها معروف شده است گروهی که یکی از اعتقاداتشان کدخدا بودن امریکا است وبعد از تحمیل برجام دلشان به این خوش که امریکا نقش عربستان در منطقه را به ایران خواهد داد واین فرصتی گران بها خواهد بود و..
علی
United States
اصلاح طلب ها بیخود میکنند که با اصل یا فرع نظام مشکلی داشته باشند.
فرمودی دولت احمدی نژاد و روحانی فاجعه بودند.
لطفا بگو دولت خاتمی چگونه بود.؟
ارتباطش با جورج سورس و وهابیون چگونه بود.
اینگه اسرائیل گفته شما سربازان او در ایران هستید راسته یا دروغ.؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
8سال هاشمی -8سال خاتمی -چند سال هم روحانی چه گلی به سر مردم زدنند....
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
"تفکر"هاشمی زنده است که این وضع مملکته
این اقا باید میگفت دقیقا با چه کار مقام معظم رهبری مشکل دارند؟با کجای مدیریت معظم له؟
مدیریت ایشان بود که این مملکت رو نگه داشته.شما ها با چی مشکل دارید.
....
Iran, Islamic Republic of
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
....اصلا ادم متوجه نمیشه که چی میگه !!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما در حد و قواره ای نیستی که بخواهی در خصوص دولت مردمی وسخت کوش احمدی نژاد قشر کم د رآمد و متوسط جامعه نظری داشته باشی!!!!!؟