شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۱۲

کری‌خوانی با طعم توهین به کشور +عکس

شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 655679
در هفته چهاردهم لیگ برتر و بازی میان تیم های سپاهان و پدیده مشهد که از صدرنشینان لیگ می باشند شاهد این اتفاق بودیم که پرچم ژاپن در دست هواداران سپاهانی با اهتزاز درآمد.
گروه ورزشی جهان نيوز، سید محمد موسوی نیا: در چند هفته اخیر، باخت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تیم ژاپنی، شادی حضور نماینده ایران در فینال آسیایی ها را به تلخی تبدیل کرد. 

اکنون با گذشت چند هفته از آن بازی، در دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم، بین هوادارن دو تیم تنش هایی رخ داد و در اقدامی عجیب هواداران تیم تبریزی برای کری خوانی علیه تیم تهرانی، پرچم ژاپن را در ورزشگاه به اهتزاز درآوردند!
 
 
این عمل با واکنش تند مسئولان و بازیکنان پرسپولیس همراه شد؛ هرچند که هیچگونه واکنشی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال در پی نداشت.

اما این حرکت عجیب و ناشایست ادامه دار شد و در هفته چهاردهم لیگ برتر و بازی میان تیم های سپاهان و پدیده مشهد که از صدرنشینان لیگ هم می باشند این اتفاق مجددا تکرار شد و  این بار پرچم ژاپن در دست هواداران سپاهانی به اهتزاز درآمد، بدون آنکه پرسپولیس یکی از تیم های طرف بازی باشد.
 

اهتزاز پرچم ژاپن در ورزشگاهی که پرسپولیس یکی از طرف های آن مسابقه است ممکن است یک کری خوانی ساده علیه سرخپوشان تهرانی تلقی شود، هرچند که باید به این موضوع با شک و تردید جدی نگاه کرد. اما نمی توان از تکرار این حرکت در مسابقه بین دو تیم اصفهانی و مشهدی به راحتی گذاشت.

می توان با یک گمانه زنی گفت جمع محدود و خاصی بنا را بر بازی با احساسات تماشاگران و ایجاد تشنج در ورزشگاه ها گذاشته اند تا فضای امن ورزش کشور را به خطر بیاندازند.

از مسئولان ورزشی کشور که این روزها به هر طریق حاضر نشدند از کرسی خود بلند شوند باید پرسید آیا زمان ورود به این موضوعات ضدفوتبالی و در نگاه دوم ضدامنیتی نرسیده است تا با هر ابزاری که دارند مانع این گونه اتفاقات بشوند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی تلویزیون فقط پرسپولیس را ملی میداند و تراکتور و سپاهان را اجنبی. باید هم همینجوری بشه
Iran, Islamic Republic of
چه کارکردن واسه پرسپولیس که وسه اونا نکردن قیمت های نجومی بازیکنان تیم ملی واسه تراکتور از کجا اومده
Iran, Islamic Republic of
ترامتور یک تیم خصوصی است.
سروش
Iran, Islamic Republic of
...
بهتر است دنبال علت این مساله باشید
اگر به بهانه حمایت از پرسپولیس سایر تیمها نادیده گرفته شوند نتیجه همین می شود
Iran, Islamic Republic of
آقای نویسنده عاشق پرسپولیس،،هیچ توهینی در کار نیست . محصول وزارت ورزش در حال ثمر دادن هست
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
بی فرهنگی و نفهمی !!
Iran, Islamic Republic of
تبریک به فدراسیون فوتبال
احتمالا کار فرهنگی کردن؟
وطن پرستی هم که ...
Iran, Islamic Republic of
در هيچ كجاي دنيا فوتبال باشگاهي را ملي جلوه نميدهند كاري كه اين تازه بدوران رسيده ها كردند
عمار
Iran, Islamic Republic of
بنشینید به حال فرهنگ این کشور گریه کنید.
هنرمندانش عاشق دوتابعیتی هستند ایضا سیاسون !!برخی تماشگر نماها هم برای اجانب سینه زنی میکنند .واز شکست هموطنانشان خرسندند.
بیگانه پرستی بجای هموطن دوستی!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث سرافکندگی و شرمساریه که وقتی یک تیم ایرانی در یک بازی بین المللی میبازه سبب خوشحالی بی حد و حصر طرفداران رقیب میشه و به این هم بسنده نمیکنن و تا روزها در فضای مجازی و مصاحبه هاشون ادامه میدن و با پرچم کشور رقیب به استقبال تیم وطنی میان و فدراسیون هم انگار نه انگار ... واقعا خجالت آوره !!!
Romania
چیش خجالت اوره وقتی همه چی یکطرفه است