جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۱
۱۴۳

آقای طنز نویس از مرزهای حیا عبور کرد +عکس

دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 636649
شاید بتوان گفت انتشار این پست ژوله بهترین سند باشد که برخی اهالی هنر خاصه طنازها تا چه حد به آداب دینی و عرف ایرانی مقید هستند.
آقای طنز نویس از مرزهای حیا عبور کرد +عکس
گروه فرهنگی جهان نيوز: امیر مهدی ژوله نویسنده و طنزپزداری که اعتبار و شهرتش را مدیون اعتماد رسانه ملی به این جوان است در اینستاگرامش پستی را منتشر کرده است که تنها با یک مرور می توان برای آن عنوان «عبور ژوله از مرزهای حیا» را انتخاب کرد. این سلبریتی به بهانه مرور خاطراتش از تذکرات مورد انتظار از صدا و سیما نسبت به پوشش خانم های بازیگر، این تذکرات را مورد تمسخر قرار داده و با آوردن مثال های شرم آوری مرزهای حیا را گذرانده است. ژوله در آخر هم از دوستانش دعوت کرده که از خاطراتشان در این مورد که در ذهن این نویسنده «مصیبت» خوانده می شود، بگویند و بنویسند.

شاید بتوان گفت انتشار این پست ژوله بهترین سند باشد که برخی اهالی هنر خاصه طنازها تا چه حد به عرف ایرانی مقید هستند و اصولا بسیاری از چیزهایی که در تفکر ایشان فاقد هرگونه عیب است، از نگاه دین و مردم مومن ایران سرتاسر عیب محسوب می شود. ظاهرا این آقایان جامعه مخاطب هشتاد میلیونی را دوستان خودشان و جو حاکم بر رفتار، ادبیات و پوشش خود تلقی می کنند. نکته دیگر هم که می توان بدان اشاره کرد، خاطره گویی بدون ربط ژوله از این موضوع است که باید دید آیا این سلبریتی از جای دیگری ناراحت است که یک مرتبه همانند دیگر دوستانش، نوک پیکان حمله را به سوی محل رشد خود می گیرد و به دنبال ژست اپوزیسیونی است؟

ضمن عذرخواهی از مخاطبان عزیز، در ادامه متن پست منتشر شده در اینستاگرام امیر مهدی ژوله را خواهید خواند:

من از سال هشتاد و سه (كمربندها را ببنديم) تا سال نود و چهار(درحاشيه٢) در حال سريال نويسي براي تلويزيون (كمربندها،برره، باغ مظفر، مردهزار چهره، مرد دوهزارچهره، درحاشيه يك، در حاشيه دو) و نمايش خانگي (گنج مظفر، قهوه تلخ، شوخي كردم و عطسه ) بودم.

انقدر خاطرات بامزه و تلخ از مواجهه با سانسور و مميزي تو اين سالها دارم كه ديدم حيفه براي شما تعريف نكنم.

(توضيح اينكه هر قسمت سريال براي پخش به تلويزيون فرستاده ميشه،بعد از بازبيني برگه اي به عنوان موارد اشكال پخش به گروه برگردونده ميشه تا اصلاحات مورد نظر صورت بگيره)

قسمت اول :حجم خانمها
يكي از معضلات نمايش خانمها در تلويزيون علاوه بر حجاب كه عموما رعايت ميشه و ارايش كه حتي گاهي با تغيير رنگ تصوير هنگام نمايش اصلاح ميشه، تصور يا توهم مشخص بودن حجم بخشي از اندام اونها از زير لباسه.

مثلا اين يك اصل پذيرفته شدست كه خانمهاي بازيگر بايد حتما زير پيراهنشون شلوار ضخيم بپوشن(توي سرما و گرما ) كه حجم پاشون معلوم نباشه.لباسهاي گشاد و ضخيم هم كه يه رواله.

اما بامزه بود كه سر سريال برره يكي از اشكال پخشهايي كه براي ما اومد اين بود كه چرا حجم گوش شقايق دهقان از زير روسري معلومه!!(توجه كنيد گوش نه،حجم گوش)

و ما هيچ وقت نفهميده بوديم دوستان چه عنصر تحريك كننده اي توي حجم گوش يك بازيگر از زير روسري كشف كرده بودن يا وقتي به گوش فكر ميكردن دقيقا به چي فكر ميكردن.

يا مثلا قيافه مات و مبهوت سحر جعفري جوزاني يادم نميره وقتي توي سريال باغ مظفر بهش گفتن اشكال اومده كه چرا غبغب خانوم جوزاني معلومه.

جدا از اينكه اساسا چي غبغب تحريك كننده ست،سحر جوزاني داشت دق ميكرد كه من با چهل كيلو وزن غبغبم كجا بود..

پي نوشت:جدا از اينكه خانمها نميتونن توي سريالها سوت بزنن و جيغ بكشن و بلند بخندن و خيلي از شوخي ها رو بكنن،توي يكي از سريالهاي اخير اشكال پخش اومد كه خانمها خيار نخورن توي صحنه!

پي نوشت: ادامه دارد.
همه دوستان و همكارانم توي همه اين سالها رو هم دعوت به اين ذكر مصيبت ها ميكنم. همچنين فعالين عرصه ادبيات، تئاتر، موسيقي، راديو، تلويزيون، سينما، مطبوعات و ..


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسان
Iran, Islamic Republic of
سلام . این سخنان آقای ژوله کجاش بی حیایی هست؟ چرااینقدر ...
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما عموما سلیقه ای عمل می کند. صحنه ای ممکن است از نظر یک ممیز، مشکل دار باشد و از نظر دیگری خیر...
نمک می خورند و نمکدان می شکنند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اگر اینطوری بوده و ژوله مخالف و معترض است چرا بعد از مشاهده ی اولین مورد، باز هم با صدا و سیما ادامه داده و نان شهرتی را خورده که در این سالها از کنار پخش این سریالها بدست آمده است را خورده است؟ امثال ژوله یک مشت مزدور و نان به نرخ روز خور هستند که هر روز به یک طرف می چرخند تا یه نان و نوایی برسند.بدبخت مردمی که دنبال این افراد میدوند و فکر می کنند که این سلبریتی ها توان تجزیه و تحلیل دارند. این افراد طبق سناری عمل می کنند.
Iran, Islamic Republic of
نون صدا و سیما خیلی چرب و سختی هاش هم فانتزیه مثل نخوردن خیار. همشون قیطریه به بالا خونه دارن. البته مردم همه متوجه شدن برا همین یه عده علیهشون هستن و یه عده دیگه هم با گریه و تلاش و تملق گویی از جوله در خندوانه سعی میکنن دست خودشون را تو اون سازمان بند کنن...
Iran, Islamic Republic of
....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
در دین اسلام برای خانم ها دست تا مچ و قرص صورت لازم به پوشیدن نیست
ولی پوشیدن بقیه اعضا مثلا گلو لازم است از نامحرم پوشانده شود
Iran, Islamic Republic of
و البته نباید لباس آن قدر چسبان باشد مثل لباس غواصی که تمام برجستگی های بدن معلوم باشد که با فلسفه حجاب در تضاد است. غیر از این رنگ لباس هم نباید جوری باشد که همه را بخود خیره کند.
United States
اسلام آقای هاشمی با اسلامی که به ما پای منبرها یاد میدادند فرق میکنه اگه ایشان زمان طاغوت زندگی میکردند و به سن قانونی رسیده بودند نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار شان بود
هاشمی به ۱۷:۱
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز نکنه فکر می کنی بنده اسلام را از کانادا و نروژ یاد گرفته ام
بنده سالهای سیاه قبل از انقلاب را با گوشت و پوست خود در همین جنوب شهر تهران لمس کرده ام
و در هیات های مذهبی پای همین منبرها بزرگ شده ام
در راهپیمائی ۱۶ شهریور تهران و سایر برنامه ها هم تا حدودی بوده ام
مجالس آیت الله مکارم شیرازی (که البته آن زمان آیت الله نبودند)را در سالهای قبل از انقلاب به یاد دارم (در حسینیه بنی فاطمه سر چشمه تهران )
مجله مکتب اسلام را که آقای مکارم شیرازی با همکاری برخی دیگر از علما نشر می دادند می خواندم
منابر مرحوم حاج شیخ احمد کافی
سخنرانی های پرشور استاد مرحوم فخرالدین حجازی
و عبدالرضا حجازی که بعدها مشخص شد مهره رژیم شاه بود و...
و خیلی موارد دیگر را دیده ام
باز هم بگویم ؟
الان هم در محافل دینی و قرآنی شرکت فعال دارم و به لطف خدا فرزندم نیز حافظ کل قرآن کریم می باشند
البته شاید بگوئید
گیرم پسر تو هست فاضل .....
ولی تا خانواده در خط قرآن نباشد فرزند آنها چنین نخواهد شد
چون برای خوانندگان شناخته شده نیستم و دیده نمی شوم اینها را گفتم (پس ریا نیست )
لطفا با برادران دینی برادرانه صحبت کنید نه با طعنه و
کنایه
خدا آخر و عاقبت بنده و همه برادران و خواهران دینی ام را ختم به خیر فرماید
United States
سلام آقای هاشمی والا شما به همه کس و همه کامنت ها افراطی حمله میکنید خواستم ببینم چه مزه ایی داره وقتی کسیکه مثل شما فکر نمی کنه را محکوم و انگ و طاغوتی و آمریکایی و جاسوس وفتنه گر را به میگوید برات آرزوی شادابی و تندرستی میکنم
هاشمی : سلام بزرگوار .ملاک افراط از نظر حضرتعالی چیست
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیز دلم
لطف کنید بایک نام هرچند مستعار کامنت بنویسید
تا مخاطبمان را برای سوال و جواب بهتر بشناسیم
شاید کلی گوئی می فرمائید
و الا مشخصا بفرمائید کدام مطلبتان را چه جواب تندی داده ام و به کی جنابعالی را طاغوتی و ... نامیده ام
ممکن است بعضی از دوستان تندروی هائی داشته باشند که بنده همیشه نهی کرده ام
ولیکن از اینها که بگذریم میزان مورد نظر حضرتعالی برای سنجش سرعت افراد (تندروی ، کند روی و میانه روی )
چیست و کلا با چه معیاری تند روی و افراط را می سنجید
موفق باشید و پایدار
کوچک همه دوستان هاشمی
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ضمنا این حدود حجاب که بنده نوشتم از کتاب مسئله حجاب شهید مطهری می باشد که سر نوشتش شهادت به دست گروه منحرف فرقان بود
Iran, Islamic Republic of
و در مورد حجم لباس هم اصلا اگر لباسی تنگ و چسبان باشد به گونه ای که حجم بدن را نشان بدهد حجاب رعایت نشده است. مفسر بزرگ علامه طباطبائی معتقد است چنین لباسی پوشش(شرعی) محسوب نمیشود .

ضمنا! جناب ژوله ! معیار پوشاندن یا نپوشاندن، تحریک شدن سایرین نیست. دستور شرعی اسلام این است که خانم ها باید به جز دست و صورت مابقی اندام را بپوشانند ! و این هیچ ارتباطی به تحریک شدن یا نشدن ندارد...
United States
...
تذکر مجدد به جهان نیوز دوست داشتنی
Germany
یک بار دیگه هم گفتم که جهان نیوز با پرداختن به اظهارات سخیف برخی از افراد که در موضوعات سیاسی، اقتصادی، هنری، فرهنگی و... جایـــــــــــــــــــگاهی ندارند، موقعیت خود را در میان دیگر رسانه ها کمرنگ می کند.
شما با این کارها باعث می شوید که بعضی افراد برای اظهارات مزخرف بعدی توهم بزنند.
Iran, Islamic Republic of
اگر اطلاع رسانی نشه همه مثل کبکی میمونیم که سرش رو زیر برف کرده و از اطرافش خبر نداره باید اطلاع رسانی بشه تا بعضی ها سرشونو از زیر برف بیارن بیرون یا اگه خوابن بیدار شن. این آدم الان داره در صدا و سیمای ما!! فرهنگ جامعه رو می سازه!!!! متأسفانه!!یه آدم بی تاثیر در حاشیه که نیست!!!
Germany
هموطن عزیزم برای انتقاد به اظهارات این گونه افراد، راه های بهتری هم است. مثلا در قالب بک گزارش مصور و جامع و یا در یک جلسه کاملا هنری می توان به این مسائل پرداخت....
United States
...
Iran, Islamic Republic of
ژوله مبالغه کرده و دروغ و تهمت زده
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
در هر قشر و گروهی و حتی هر خانواده بسته به فرهنگ خود، نسبت به حجاب بصورت نسبی برخورد میکنه! شما چه توقعی از آن سلبریتی داری که از شرکت در مجالس و استخرهای خصوصی مختلط (با ناموس خود )ابایی نداره و حتی عکس برهنه خود و همسرش در استخر رو در فضای مجازی به اشتراک میگذاره؟؟!!! انوقت میخوای به دستورات ابتدایی اسلام در مورد الزام پوشش حجم بدن زن جلو نامحرم احترام بگذاره و مسخره نکنه! چه خوش خیال!!؟
Denmark
فقط برات متاسفم. ..
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
البته این ژوله راست و دروغ را به هم آمیخته
مطمئنا اینطورها نیست
ناصر
Iran, Islamic Republic of
هنوز مفهوم حیا رو درک نکرده اند ...
United States
چقدر سانسور می کنید ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
به جای تحلیل این ادم اصل حرفش را بشنوید اخه این چه مدل اصلاحیه هایی است که به کارهای تولید شده می گیرند واقعا جای تاسف داره در ضمن تیتر هاتون واقعا بی ربطه!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اصلا به این فکر کردید که در بحبوحه گرفتاریهای اقتصادی اجتماعی مردم چرا حالا این خاطرات به یادش امده واین روضه را راه انداخته است؟ بنظر میرسد ماموریت اینها تولید مسئله برای طرح در جامعه باشد گاهی مسئله ای دم دست ندارند مجبورند با شکافتن قبرستانهای کهنه بالاخره چیزی را مطرح کنند وحرف وقتی ارزش دارد که به موقع و در محل خودش با نیت خیر زده شود
Iran, Islamic Republic of
.... واقعا چقدر ...!! با احکام الهی در حال جنگید و دهن کجی می کنید و انتظار دارید همه چیز گل و بلبل باشد!
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر اهانت کنندگان به زن در قالب دفاع از زنان.
این بیماردلان حسرت دارند که زنان ما هم مثل زنان خارجی تبدیل به ملعبه رایگان دست مردان مریض شوند،اینطوری عقده شون رو خالی میکنند.
United Arab Emirates
جای طالبان توی ایران خالی.یا اینکه از ترس طالبانسیم ما ایرانیان شانس آوردیم.
United States
طالبان خالی ؟ کلی طالبانی و داعشی داریم که فقط می خواهند ما را زوری ببرند بهشت .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هیچ یک از تذکرات صدا وسیما ارزش ندارد احتمالا نویسنده این مقاله جیره خوار و مزد بگیر است برعکس اینجانب که معلولیت هم دارم و بر اثر تحریمها و بی لیاقتی برخی ها دارم شغلم را دست می دهم و لابد باید بروم گدائی . مسلم است اگر ماهی 10 بیست میلیون حقوق و مسکن و ماشین و غیره هم بمن می دادند از این مقاله ها مینوشتم . لطفا سانسور نکنید و نظر اینجانب را منتشر کنید .
Iran, Islamic Republic of
فعلا که ژوله جیره خور و مزد بگیر رسانه ملی است.
Netherlands
شما مطمئنید فعلا از رسانه ملی پول میگیره . خواهشا ندانسته قضاوت نکنید
ژوله کسی است که برای رسیدن به معروفیت به پدرش هم رحم نکرد بدترین توهینها را در برنامه خندوانه به پدرش کرد پدری که این همه در اسلام به آن سفارش شده است اصولا عملکردش نشان داد کمترین اطلاعاتی از دین وحجب وحیا وحتی حجاب خانم ها در اسلام ندارد
123
راست میگه کجاش بی حیایی
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم ما الان ایناست؟ هم ژوله و هم اون ممیزی از مردم نیستن که اینا براشون مساله است
مصیبت واقعی آقای ژوله و امثال آقای ژوله هستند که نه به مذهب و نه به ملیت خود هیچ اعتقادی ندارند و مصیبت بعدی مسئولینی هستند که به امثال این آقا اجازه عرض اندام می دهند .
kjng
خب راست میگه صدا و سیما دیگه شورشو درآورده با این مسخره بازیهای به اسم دین...
Iran, Islamic Republic of
پس چرا چسبیدن بهش و ول کن هم نیستن؟
Iran, Islamic Republic of
پر بیراهم نگفته.کج سلیقگی صدا و سیما بر هیچکس پوشیده نیست
Iran, Islamic Republic of
چیز خاصی نگفته شما هم کینه رو بزارین کنار و اکر هم چیزی هست اشاعه فحشا نکنین
من یکی اینستا ندارم که اینو ببینم ولی شما باعث شدین ببینم
Iran, Islamic Republic of
اخه بی انصافا کجای حرفش مشکل داره؟
یعنی عزیزان سانسور چی تو دفترشون وضعیت پوشش همکاران خانم با کارتون هست یا گونی؟
خداییش این تذهبون؟
Iran, Islamic Republic of
اگر جلو اين بي غيرتا رو ول كنن ,صحنه هايي قبيح تر و كثيفتر از فيلم فارسيهاي زمان طاغوت را به تصوير مي كشن.
Iran, Islamic Republic of
بی غیرت اونایی هستن که مال مردم را می کشن بالا تا مردم از سر بدبختی دست به هر کاری بزنن.
Iran, Islamic Republic of
و ایضا بی غیرت اونایی هستن که برای این جماعت تبلیغ میکنن
Iran, Islamic Republic of
يعني ميخواي بگي امثال ژوله از سر بدبختي و فقر دست به تمسخر حفظ حجاب و و حرمت بين زن و مرد نامحرم مي زنند؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا اینارو گفته که چی؟!!!یعنیمت خیلی مثلا سختگیریم تو صدا و سیما!!!ا
اون ما قدیما بود!!الان که دیگه خبری از بی ارایشی و حجاب و ..نیست..فیلم سینمایی هم که نگم بهتره دیگه!!!
بی سواد غبغب جزیی از صورته که تو حجاب که شما میگی رعایت میکردی باید پوشونده میشده اگه واقعا رعایت میکردی!!
حالا واقعا چرا اینارو نوشتی!!!چیو میخوای ثابت کنی!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای ژوله سری به قیمت ها بزنید مصیبتها نیاز به شرح ندارند؛ درخواست شما در انتخابات را فراموش نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
عه! چه زود لو رفتم
حسین
آیا بهتر نبود آقای ژوله از وضعیت اقتصادی که دولت بوجود آورده صحبت می کردد چقدر زیبا واسه اینکه مردم به دولت گیر ندن میان با یه نوشته توجه همگان به خودشون جلب می کنند. دورویی تا کی
احمد
Iran, Islamic Republic of
عاقبت گشتن با سران فتنه وعکس انداختن با اونا بهترازاین نمیشه
هادی
Iran, Islamic Republic of
عاقبت شما که شده گیر دادن به حجم گوش رو چی بگذاریم اسمش رو!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
در مملکتی که ژوله بشه فعال حزبی و مبلغ انتخابات گیر دادن به حجم گوش چیز عجیبیه؟
هادی
Iran, Islamic Republic of
اینکه ژوله بشه طنز نویس میشه توجیه برای بی قانونی شما!!؟؟؟ آفرین بر تفکر...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بعضی از سلبریتی ها خود نفسانی شون رو در سران فتنه می بینند برای همین ازشون حمایت میکنند. اگه بدتر از اونها هم پیدا بشند یه روزی سران فتنه رو رها می کنند و به اونها می پیوندند
احمد
Iran, Islamic Republic of
عاقبت گشتن با سران فتنه وعکس انداختن با اونا بهترازاین نمیشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا مرزهای بی ادبی ها و هتاکی را چندین فرسخ جابجا نمودند. یک کم شعور از روزنامه کیهان یادمیگرفتن خوب بود.
احسان
Iran, Islamic Republic of
حرف بدی نزده این آقای ژوله...
Iran, Islamic Republic of
آخه مخاطبش شما نبودی!
باسندومدرک حرف بزنندقای ژوله وامثال ژوله حواستان باشددرین مملکت عده ای انسان که ازمریخ وجای دیگه نیامده بودنندبلکه ازخودمردم بودنندوازسلبریتی های امروزی روشنفکرتربودنندازجانشان برای حفظ اسلام وارزشهای اسلامی واعتباروآبروبخشی به مقام زن گذشتندویعنی شماازشهیدچمران وشهیدعلم الهدی وشهداءهسته ای وهزاران جانبازمخصوصا جانبازان روحی وروانی مگراینه درحجاب چه دیدندکه ازجان گذشتندوشماشبه روشنفکرهاهروزبایک بهانه ارزشهای ماروبه تمسخرمیگیریید.رسانه ملی که رسانه خصوصی برای تخریب ارزشهای اسلامی تبدیل نکنیدشمابه خون شهداواعصاب وروان جانبازان وصبرواستقامت ملت مومن مدعوینیدآقایان وخانم های مسئول رسانه ملییییییییییییییییییییییی///////
Iran, Islamic Republic of
پدرم! ما همه در ظاهر دین بند شدیم
همگی منحرف از دین خداوند شدیم

کاش در دین گوارای خود اندیشه کنیم
کاش در مشرب آقای خود اندیشه کنیم...
Iran, Islamic Republic of
دین ما جامع است. دین هم به ظاهر و هم به باطن کار دارد. اصلا ظاهر و باطن از هم جدا نیست. نمی شود فسق ظاهری داشت و مدعی پاکی باطن بود. هرکس باطن بد داشته باشد و ظاهر خوب، منافق است و هرکس باطن خوب داشته باشد، محال است ظاهرش بد باشد؛ چون باطن خوب، راه را بر هر نافرمانی و معصیتی می بندد. تجاهر به فسق حرام است و متجاهر، عصیان بر خدا می کند و نه تنها خود عاصی است، بلکه با نمایش دادن گناه، دیگران را هم به گناه دعوت می کند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز
با سلام
چهاربیت شعر بنده در جواب شعر کامنت ۱۱: ۵۳ آیا ایرادی داشت که منتشر نمی کنید ؟
Iran, Islamic Republic of
مشکل از اینجاست که جامعه ما به سمت بی حیایی و بی حجابی حرکت کرده است و صدا و سیما از این حرکت عقب مانده و همچنان با خطوط قرمز منطبق با حیای اسلامی تصمیم می گیرد. این تفاوت برای افرادی مثل ژوله قابل قبول نیست و می خواهند هر آنچه در پشت صحنه بین خودشان اتفاق می افتد در صفحه صدا و سیما هم رخ دهد. با این فرمان جلو بریم زیاد طول نمی کشد که این آقایان مشکلات نمایش اتاقهای خواب را با تمام جزئیات هم مطرح خواهند کرد.
کیومرث
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یه وقت نظر دین اسلام اینه. یه وقت شما میخواهید براساس سلیقه تان نظر دین هم این باشه که با تاسف باید جای دیگری جستجو کنید.
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا مسلمون بودید اول با پول های مفتی که از بیت المال میبخشید به امثال ژوله برخورد میکردید و اسلام را خلاصه نمیکردید به حجاب زنان که حالا دست پیش هم بگیرن که پس نیفتن!
Iran, Islamic Republic of
به تدریج دارن پیشروی می کنن
اول رعایت نصفه و نیمه
بعد عدم رعایت
بعد تمسخر و استهزاء
همانطور که گفته موضوع براشون مصیبته
البته که توی هر کاری کج سلیقگی هست و آقای ژوله و بقیه بیان صادقانه بگن چند درصد ممیزی ها از این نوعه
اگر قرار بود تلویزیون اجازه بده سطح پوشش به میزان رعایت واقعی. بعضی از هنرمندان باشه دست ترکیه را از پشت بسته بودیم
ناشناس
چرا شما از طرف تمام مردم میگیید این بی بند و باریا اگ اطمینان دارید ک مردم هم همنظر شما هستن در مورد حجاب رفراندوم بزارید تا مشخص بشه شما چقدر افکارتون مورد قبول مردم هست
Iran, Islamic Republic of
انیشتن! احکام الهی رو به رفراندوم بذاریم؟!
خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
ادیسون! اجباری بودن حکم الهی رو منظورشه.
Iran, Islamic Republic of
حجاب الزامی است نه اجباری، اجبار مفهومی منفی دارد و بدان معنا است که چیزی به صورت غیرمنطقی به کسی تحمیل شود اما الزام به معنای وظیفه است؛ حجاب قانونی اسلامی است که در قرآن و روایات به آن اشاره شده و مورد اتفاق علمای اسلامی است.
Iran, Islamic Republic of
گالیله !
حکم الهی حجاب ، قانون مصوب مجلس مملکته لذا برای همه لازم الاجراست
Iran, Islamic Republic of
دقيقا كدوم احكام الهي؟!!!
ميشه رفرنس متقن بدين؟!
يادتم باشه من به تمام آياتي و احاديثي كه ميخواهي به من بگي اشراف كامل دارم و از اونها نه من هيچ عالمي نتونسته به اجبار حجاب حكم بده!
شما اگر مدركي داري
لطفا به صورت صريح و مشخص به ما بگو چرا ما حجاب اجباري داريم و مستند آن چيست! :)
Iran, Islamic Republic of
حجاب الزامی است و از ضروریات دین است؛ روی این گزاره تردید داری ب مرجع تقلیدت مراجعه کن
Iran, Islamic Republic of
شما به بی حجابی اجباری در فرانسه هم معترضی؟! یا فقط با ایمان مردم مشکل داری؟
Iran, Islamic Republic of
من به عنوانی یکی از مردم مسائل مهمتری را برا رفراندوم پیشنهاد میکنم. مثل قطع کردن حقوق های آنچنانی در صدا و سیما و سینما و..
Iran, Islamic Republic of
... که با برنامه هایی مثل خندوانه شماها رو میارن بزرگ میکنن تو ذهن مردم که بعد از این که حسابی معروف شدین این چنین افاضاتی راجع به ارزش ها بکنین و به قول خودتون پته ی صدا و سیما رو بریزین بیرون.خاک!
Iran, Islamic Republic of
این تذهبون؟؟!!!یعنی با این صحبت های وقیحانه میخواهید دست های صدا و سیمای شل و شیت رو در ارتباط با همین چند تا چیز که رعایت می کنه بالا ببرین تا تسلیم شما بشه؟!؟؟ و دیگه تا این حد هم رعایت نکنه،؟! مسئولین محترم صدا و سیما کجا هستند؟ همینطوری خور پف میکنن و نشسته اند تا توسط یه الف بچه که خودشون بزرگش کردن مورد تمسخر قرار بگیرن؟ غیرتتون کجاست؟؟؟!!!
اصلاحاتی پشیمان
آقای گوله وقتی لیست "تکرار میکنم"را تبلیغ می کردید یادتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
گوله رو خوب اومدی! خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه چی شده؟ نرخ دلار و سکه و اجاره خونه و میوه و مواد غذایی و حامل های انرژی شما عوام چند برابر شده اگه مثل ما هنرمندان!!!! در محل کارتون اجازه نمیدادن غبغتون را بزارید بیرون چی کار میکردید؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اطلاعات دینی و آشنایی با احکام اسلام(حجاب،زن و مرد)در بین سلبریتیها کم و یا وجود نداره.
و این بی اطلاعی ابزاری برای تمسخره.
البته در بین نویسندگان و بعضا بازیگران طنز، هرچه هتاک تر و وقیه تر ،پرطرفدارتر و روشنفکرتر.
Iran, Islamic Republic of
این آقا خودش گفت عقده دیده شدن داره به همین خاطر اومد بازیگر شد
Iran, Islamic Republic of
وضعيت سينماي ايران را ببينيد. اكثر فيلمها از نظر وقاحت پنهان از فيلمهاي آمريكايي هم بدتر هستند. اگر نظارت حذف شود وضع سريالهاي تلوزيوني از سينما هم بهتر نخواهد شد
ایمان
آقای ژوله واقیت تلخ موجود در سانسور رو بیان کردند ، کجای این مطلب بی حیایی است....
...
طلیعه
سلبریتی هامون سطح انتظارات ودردها ومصیبتهاشون خیلی متفاوت بامدمدم مونه واصلا از نوع بی دردی وبی خویشی هستش.خدا به جوانهامون رحم کنه اگرکه ازینا الگوبگیرن
Iran, Islamic Republic of
پشت صحنه هاتونم دیدیم آخه خنده دار
اخ که چه بی فرهنگی جها نیوز
تو این مدت یه چیز معلوم شد و اون اینکه به هر قیمتی می خوای مخاطب داشته باشی
اف لک یا دنیا
محمد علی
United Arab Emirates
این آدم های بی حیا در صدا و سیما چه می کنند ؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
در ابتدا معذرت می خواهم از ادبیات ژوله ای که به کار می برم.

آقای ژوله یا نمی دانم لوله یا هر چی چیزی دیگری (البته با این پیش فرض که ایشان اهل طنز و بی حیایی هستند و ادبیات این طوری را دوست دارند)
شما احتمالا به خاطر لوله یا ژوله بودن در محیط دانشکده و تئاتر و معاشرت زیاد با خانم های هم طیف خودتان و آستانه تحریک پذیری تان دچار انحراف معیار و جابجایی شده و نیاز به رگلاژ دارد...
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
هنوز انقدر علاف نشدیم پاشیم بریم پست های بی ارزش این جماعت مثلآ هنرمند رو بخونیم بنظرم کار جهان نیوز در انعکاس این اخبار مزخرف اشتباه تر بود
Netherlands
پس الان راجع به چی داری نظر میدی. اگه وقت نمیزاری بخونی پس برای چی الان به این صفحه اومدی
Iran, Islamic Republic of
تا در مورد منابع مالی برنامه خندوانه سوال پیش اومد پرید وسط تا باذکر محدودیت های طاقت فرساشون جهت انتقادهارو عوض کنه. فکر میکنن چقدم زرنگن و کسی متوجه تیست
Iran, Islamic Republic of
این افراد به اصطلاح روشن فکر وقتی حرفی بر خلاف میل شان گفته شود سریع به معیشت زندگی مردم اشاره می کنند به خصوص مسایل مذهبی باشه حتما موضوع بحث را به این موضوع ها ربط می دهند ولی اگه خودش شان هر شعروری در هر زمانی بگن اشکالی ندارند .....مرفعان بی درد
Saba
Iran, Islamic Republic of
خوب راست گفته ديگه!
Iran, Islamic Republic of
این کجاش بی حیایی است. راست میگه دیگه. همه چیز در کشور ما شده سلیقه ای.
اخلاق حرفه ای خوب پیزیه یک مقدار اخلاق مدار باشید. ما مسلمانیم
ماهان
Iran, Islamic Republic of
والا مجبور نیستند به این چیزای مسخره گیر بدن که حالا رسانه ای بشه!!!
توی گشور ما به جرایم اقتصادی جنون امیزی که حکم اعدام دارن گیر داده نمیشه که یک جامعه به فساد کشیده میشه اما گوش و خیار و غبغب مهمه!!!
Iran, Islamic Republic of
قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ۚ ذَٰلِكَ أَزْكَىٰ لَهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ ۖ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ ۖ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ ۚ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ[سوره النور 30 - 31]
Iran, Islamic Republic of
عجب بیکار الدوله ای هستی. چرا آیه مینویسی؟ حداقل ترجمه بنویس ملت بفهمند.
United Arab Emirates
(ای پیامبر!) به مردان مؤمن بگو چشمهای خود را (از نگاه به نا محرم) فرو گیرند، و شرمگاهشان را حفظ کنند، این (کار) برای آنها پاکیزه تر است، بی گمان خداوند به آنچه انجام می دهند؛ آگاه است.
و به زنان مؤمن بگو چشمهای خود را (از نگاه به نامحرم) فرو گیرند، و شرمگاهشان را حفظ کنند، و زینت خود را آشکار نکنند؛ جز آنچه از آن که (طبعاً خودش) نمایان است، و باید (اطراف) مقنعه های خود را بر گریبانهایشان بیفکنند (تا گردن و سینه با آن پوشیده گردد) و زینت خود را آشکار نسازند؛ مگر برای شوهرانشان، یا پدرانشان، یا پدر شوهرانشان، یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان، یا برادرانشان یا پسران برادرانشان، یا پسران خواهرانشان یا زنان (هم کیش) شان یا بردگانشان یا مردان (سفیه) خدمتکاری که رغبتی (به زنان) ندارند، یا کودکانی که بر شرمگاه زنان آگاهی نیافته اند، و (زنان) نباید (هنگام راه رفتن) پاهای خود را (به زمین) بکوبند، تا آنچه از زینت شان را که پنهان کرده اند، دانسته شود، و ای مؤمنان ! همگی به سوی خدا توبه کنید، تا رستگار شوید.
سوره النور، آیه های 30و ۳۱
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نویسنده این مطلب در جهان نیوز ناجوانمردانه به مقوله حجاب تاخته است! یعنی با این عنوان یا تیتر این مرد را مورد نوازش قرار داده و آشکارا ولی به طور غیر مستقیم از او حمایت کرده است. در اینکه بدنه صدا و سیما چیزی به نام حیا و عفت اکسیری دست نیافتنی است ، شکی نیست! ولی اتهام بی حیایی برای این مطالب پیش پا افتاده فقط و فقط برای مظلوم نمایی این عنصر معلوم الحال است.
حاجی
آقای ژوله فکر کن ببین کجا میروی .... لااقل اسمت رول اول عوض میکردی بعد این حرفا را می گفتی. قطعا پدر و مادرت نیت دیگه ای داشتن که اسمت را امیرمهدی گذاشتن .... و تو الان کجا میری .....
Russian Federation
این بی حیا همونیه که برای خاتمی فتنه گر شعر می سرود که ممد خاتمی جدا کجایی؟
انتظار دارید کسانی که با اون فتنه گر سر و سری دارند باحیا باشند؟
خود خاتمی فتنه گر با دخترکان جوان و بدحجاب دست داده بود
Iran, Islamic Republic of
وقتي راجع به خاتمي حرف ميزني و اسمش رو مياري دهنت رو آب بكش عزيزم
اسم مطهر اين مرد شريف !!!!!!!!!!!رو به زبانتون نياريد !!!!!!!!!!!!
به دین جدیدت توهین شد عزیزم؟
بی سواد: قبلش یا بعدش دهان را آب بکشیم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بعد از اینکه راجع به خاتمی حرف می زنیم باید دهن را آب بکشیم نه قبلش
Iran, Islamic Republic of
خوب جوابش دادی خوشمان آمد
زارعی
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
تقصیر اون نیست. تقصیر صدا و سیما است که در رو بر روی کل ملت ایران بسته و یک عده ای مافیا صفت که همه باهم فامیل و دوست و همسایه هستند کل مراکز صدا و سیما رو دست گرفتن. ...
Iran, Islamic Republic of
ادمایی مثل ژوله در حد و اندازه نظر گذاشتن نیستن واگر الان یه عده ای اینارو میشناسن بعلت همون صدا و سیمایی است که باعث رشدشون شده ولی فعلا که همین صدا و سیما با پخش فیلم های مشکل دار (از نظر مفاهیم) مثل دلدادگان دست شبکه های خارجی رو هم از پشت بسته.
Canada
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
با چنین افرادی به این جا رسیده که صدا و سیما تمام مرزها رو در نوردیده و همین جور جلو اومده. صدا و سیمای امروز یک صدا و سیمای ضد دینی است. طوری که سریال می سازد و در آن افرد با چهره مذهبی ها بدترین و پست ترین افراد هستند. 99 درصد سریال ها آدم های خوب شاسی بلند سوار و کارخانه دارد و میلیادر هستند. زن ها به مردها دست می زنند. زن ها خوانندگی می کنند. در مذهبی ترین سریال ها گاهی آواز زن پخش می شه.
تارا
Iran, Islamic Republic of
مصیبت بزرگ امثال ژوله افراد مسخره باز بی غیرت همکار اوست
Iran, Islamic Republic of
جالبه ژوله معمولا مدام با دست گذاشتن روی مسائل جنسی سعی میکنه بگه فکر طرف مقابل خرابه که به این چیزها فکر میکنه ولی همین دقت هاش در این موارد و استند آپ کمدیهاش و برخی پست هاش نشون میده که اتفاقا خودش جزء افرادی است که دائم داره به این مسائل فکر میکنه...
مصیبت حمایت و پشیمانی بعد از 6 ماه
United Kingdom
مصیبتی اگر باشه مصیبت حمایت اکثر سلبریتی ها از کاندیداتوری یک شخص محترم در اردیبهشت ماه و ابراز پشیمانی و عذرخواهی بعد از چند ماه بخاطر افزایش عوارض خروج از کشور است !!!
شما که سواد و اخلاقتون اینطوریه بهتره خودتون را نقد کنید ...
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
ژوله جان دوست نداری کارنکن توتلویزیون ایران بروجم
تی وی یالس آنجلس تی وی یاترکیه تی وی اونجاتازه
میفهمی سانسوریعنی چه وچه استفاده های پوچی اززنان
میشودکه خیلی اززنان بازیگرمهاجرازرفتن خودبه آن شبکه هاپشیمان شده اندماهم به نوع رفتارصداوسیماانتقادداریم
ولی فنی است یکی ازآن ایرادات همین است که امثال شماهاراپرورش میدهدووقتی بزرگ شدیدمردم رامملکت رابه سخره میگیریدبله صداوسیمابایددررویکردهای مختلف
خودتجدیدنظرکندیکی ازآنهاآموختن هنراجتماعی است
که بایدبرای تمام کسانی که باصداوسیماکارمیکنندآموزش
داده شود
Iran, Islamic Republic of
چه بی حیایی در این سخنان بود که من نمیفهمم؟
صحبت‌هایی کاملاً معمولی و پیش پا افتاده.
علی
Iran, Islamic Republic of
حرفهای ژوله کجاش بیحیایی هست یا شما بی حیایی رو نمیدونی چیه یا با صدا وسیما ساخت وپاخت دا ی!!
Iran, Islamic Republic of
یکی دیگر از ممنوعیات برای خانمهای بازیگر در سریالها خوردن خیار است.
ویسی
Iran, Islamic Republic of
بی حیایی در برابر حکم خدا
این جماعت اصولا با اسلام و احکام اسلامی مخالف هستند و گرنه رعایت کردن حجاب یکی از اصولی ترین احکام اجتماعی اسلام و لازم الاجرا است حالا فرقی نمی کند مسئولین صدا و سیما اجرا کنند یا نه . ...
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
مسخره های گاگول این بی حیایی هست ؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
خوب اینها چرا سریال خارجی نشون میدن مگه اونها حجاب دارند...
مخالف ریا و ریاکاران
Denmark
شاید از شما خوشم نیاد اما از این پولبرتی ها که چهار چنگولی افتادن رو بیت المال بعد با ریاکاری ژست مردمی بودن میگیرن متنفرم!...
مجتبی
هر دم از این باغ بری می رسد..
امیر مسعود
Iran, Islamic Republic of
آقای ژوله طنز سرایی شان خوب است و اصلا شغلشان این است. مسئله ی ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
بی حیایی اینه که پول مملکت رو به تاراج دادن و کسی هم ککش نگزید نه گوش یه بازیگر
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا کک ژوله برای تاراج پول ملکت نگزیدش ولی برای گوش بازیگر گزیدش؟
ناشناس
Sweden
الشما البيماريد از بن و بيخ
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال زن وبچه اش که همچین مرد دریده ای دارن
محمود
Iran, Islamic Republic of
امثال ژوله به صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه و مرکز فرهنگی نگاه نمی کنند....
Iran, Islamic Republic of
رفیقش مهراب قاسم خانی بهش لبیک گفته از خاطرات تلخ سانسور گفته. حالا من پیشنهاد میکنم بعد از بیان تلخ خاطراتی مثل عدم اجازه خوردن خیار بیان کمپین راه بندازن و از خاطرات خوب مالیشون از رسانه ملی بگن که خیلی برا مردم شنیدنی است...
مثلا بگن برا هر کدوم از فیلم و سریال هایی که بازی کردن چقدر گرفتن؟ برا هر نوشته چقدر؟ برای هر پست اینترنتی چقدر؟ برای هر تبلیغات حزبی چقدر؟ خونشون کجاست؟ به کجاها سفر خارجی داشتن؟
جمال
Iran, Islamic Republic of
من لاحیا له لا ایمان له.
هرکس حیا ندارد ایمان ندارد.
این سخن معصوم ع است. اصحاب هنر اکثرا به موضوع حیا چندان توجهی ندارند.
پویا
Iran, Islamic Republic of
از این احمقها زیاد داریم که مسائل دینی را در حد شعور خودشون میفهمن
Iran, Islamic Republic of
داری حاشیه سازی می‌کنی جهان .الان چه حرف ناجوری توی این متن بود!؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
بنده زیاد موافق هجویات در برخی کارهاو نظریات ایشان نیستم اما اینکه میان چهره ای که از زن در صدا و سیما بعنوان زن مسلمان ایرانی نمایش می دهند و آنچه در صفحات اجتماعی خود این خانمها از نوع پوشش و آرایش خود به نمایش می گذارند خیلی فاصله است و انسان را به برخی باورهای اینها قطعا به تردید وادار می کند ...
سید محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه وضعیت حجاب بازیگران چه زن و چه مرد با تعالیم اسلامی تطبیق ندارد و باید فکری اساسی کرد و الا وضعیت ما هم مثل کشورهای بظاهر مسلمان منطقه خواهد شد که صرفا نامی از اسلام دارند