سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۸
۳۴۵
بسیج رسانه‌های اصلاح‌طلب برای انحراف مطالبات اقتصادی

پشت‌پرده تابلویی که «قتل هاشمی» را تداعی می‌کند +عکس

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 634908
در اين شعار مقصود از فردي كه شعارش مذاكره عنوان شده، حسن روحاني رييس‌جمهور قانوني ايران است اما نكته مهم اين پلاكارد مصرع دوم شعار است؛ جايي كه عنوان شده استخر فرح در انتظار رييس‌جمهور است.
پشت‌پرده تابلویی که  «قتل هاشمی» را تداعی می‌کند +عکس
گروه سیاسی جهان نيوز: جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دو روز قبل در حمایت از منویات رهبر معظم انقلاب و برای مطالبه عدالت اقتصادی از مسئولین دولتی و قضایی و در اعتراض به وضعیت معیشتی مردم تجمعی آرام  را برگزار کردند.

به گزارش جهان نيوز، دراین تجمع استاد رحیم پور ازغدی اظهار داشت: پیام امروز مدرسه فیضیه این است ما روحانیت از لحاظ اقتصادی از همه اقشار جامعه پایین تر هستیم و اگر چه حکومت آخوندی است، ولی کمترین حقوق را آخوندها می گیرند. اما در عین حال روحانیت در مدرسه فیضه فریاد بر می آورد و با وجود مشکلات اقتصادی، همیشه حامی انقلاب و ولایت فقیه است. حوزه فریاد محرومان و مستضعفان را می شوند و برای حمایت از محرومان به پا می خیزد و اجازه نمی دهد بین روحانیت، مردم و فقرا فاصله بیفتد. در این تجمع نیامدیم جنجال کنیم؛ بلکه آمدیم به مسئولین، امر به معروف و نهی از منکر کنیم و بگویم دشمن به دنبال این است به مردم بگوید روحانیت شیعه فاسد شده و نظام ناکارآمد است و آنها دقیقا شیعه و ولایت فقره را هدف قرار داده اند.

اما تجمع طلاب قم روز پنج شنبه در حالی در فضای آرام  برگزار شد، که امروز رسانه های اصلاح طلب همین مقدار انتقاد از دولت مورد حمایت خود را نیز  برنتافته و با استدلال های عجیب تلاش می کنند انتقاد و مطالبه گری همین تعداد از طلاب قم  را نیز در نطفه خفه و یا دچار حاشیه کنند. به نظر می رسد که رسانه‌های اصلاح طلب که دولت روحانی به بخش اعظمی از کارنامه جناح سیاسی آنها در سالهای اخیر آنها تبدیل شده از گسترش مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار نگران و آن را نشانه‌های منزوی شدن کم سابقه خود در جامعه می‌دانند. به همین دلیل با بهانه‌های عجیب در تلاش برای حاشیه سازی و منحرف کردن مطالبات مردمی و معیشتی هستند.

معنی این پلاکارد این است که دستهایی در قتل هاشمی درکار بوده است؟ !
در همین راستا روزنامه جمهوری اسلامی از حامیان سرسخت دولت روحانی در مطلبی عجیب نوشته  است:روز پنجشنبه تجمعی در مدرسه فیضیه قم با هدف اعتراض به سیاست‌های دولت برگزار شد که وجود یک تابلو با مضمونی تهدیدآمیز نسبت به رئیس جمهور، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
 
 بر روی این تابلو نوشته شده بود: «ای آنکه مذاکره شعارت - استخر فرح در انتظارت».
 
این روزنامه در ادامه مطلب عجیب خود، از زبان کاربران ناشناخته در فضای مجازی تابلو مذکور را دلیل وجود دست های در قتل هاشمی رفسنجانی تحلیل کرده است! این روزنامه حامی دولت نوشته است: کاربران، با دیدن این شعار گفتند این، علاوه بر آنکه تهدیدی علیه رئیس‌جمهور است، نوعی اعتراف به فعال بودن دست‌هائی در ماجرای جان باختن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در استخر است.

روزنامه اعتماد نیز بدون در نظر گرفتن خواسته اصلی و انتقاد به حق اکثریت طلاب و اساتید حوزه علمیه قم همسو با روزنامه جمهوری اسلامی با برجسته سازی همان تابلو حاشیه دار یکی از طلبه‌ها، نوشته است: «در اين شعار مقصود از فردي كه شعارش مذاكره عنوان شده، حسن روحاني رييس‌جمهور قانوني ايران است اما نكته مهم اين پلاكارد مصرع دوم شعار است؛ جايي كه عنوان شده استخر فرح در انتظار رييس‌جمهور است و سرگذشتي شبيه به مرحوم آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني.»

این روزنامه در ادامه نیز می افزاید: «در روزهاي نخستين فوت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني رسانه‌هاي بيگانه تلاش داشتند فوت مرحوم هاشمي را مشكوك جلوه دهند و سناريو‌هايي در اين باره مطرح كردند. سناريو‌هايي كه خالي از واقعيت بود اما متاسفانه اين پلاكارد در راستاي همان سناريو‌ها طراحي شده و طراح آن به عواقب اين موضوع فكر نكرده است.»
 

 
این روزنامه اصلاح طلب در پایان نیز تصریح کرده است: «آيا سردادن شعار و در دست گرفتن پلاكاردهايي از اين دست آب ريختن به آسياب دشمن نيست؟ در شرايطي كه مقام معظم رهبري گفته‌اند آنها كه مي‌گويند دولت بايد بركنار شود در نقشه دشمن نقش‌آفرين هستند، سردادن چنين شعار‌هايي چه پيامي دارد؟ بيش از يك سال از درگذشت مرحوم هاشمي‌رفسنجاني گذشته و همچنان رسانه‌هاي بيگانه تلاش دارند تا مرگ او را مشكوك جلوه دهند، آيا تهديد رييس‌جمهور به وقوع اتفاقي در استخر صحه گذاشتن بر اين ادعاي كذب نيست؟ كشور در شرايط كنوني بيش از هر زمان ديگري به وحدت و همدلي نيازمند است اما عده‌اي بر‌خلاف اين موضوع در حال حركت بوده و با سوءاستفاده از گشايش‌هاي سياسي و اجتماعي و همچنين سوءاستفاده از حق اعتراض سعي در بازي در زمين دشمن و تخريب دولت دارند.»

اما روزنامه آرمان از دیگر رسانه های زنجیره‌ای اصلاح طلب نیز درباره تجمع اعتراضی طلاب نوشته است: «مشکلات اقتصادی و معیشتی واقعیت انکارناپذیر جامعه است و دولت تمام تلاش خود را در راستای حل این مشکلات به‌کار می‌بندد، اما اینکه برخی بخواهند از این آب گل‌آلود ماهی خود را صید کنند و به تخریب بپردازند امری جدا از مطالبه اقتصادی است. به‌نظر می‌رسد برخی هجمه‌ها به مجموعه دولت هیچ‌ سنخیتی با دغدغه مردم ندارد. در حالی که همه بزرگان کشور از لزوم وحدت، همدلی و انسجام برای برون‌رفت از شرایط فعلی سخن می‌گویند نباید برخی بخواهند با هجمه به دولت مانه اتحاد و امید مردم شوند. آنچه مسلم است اینکه برخی صرفا به خود می‌اندیشند و با تحرکات درصدند که منویات خود را به انجام برسانند. اینکه عده‌ای پشت تریبون به سخنرانی پرداخته و دولت را بجای نقد، تخریب کنند، تعدادی نماینده دم‌به‌دم به تضعیف دولت مشغول باشند، با این نگاه نمی‌توان مشکلات را حل کرد. اینکه دولت باید نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر و بهتر عمل کند امری بدیهی است، اما اینکه عده‌ای بخواهند از شرایط فعلی سوءاستفاده کنند امر پسندیده‌ای نیست.»

گفتنی است، این مقدار حاشیه سازی عجیب برای یک تجمع کوچک طلاب در حالی از طرف رسانه‌های اصلاح‌طلب صورت می پذیرد که این رسانه ها خود را علمدار دفاع از آزادی بیان و حق انتقاد می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
یک بی شعوری اب به اسیاب دشمن میریزد همه باید توان پس بدهد
Netherlands
اتفاقا من خوشم اومد ضمنا کسی که فردی را بدون اطلاع کافی به بیشعوری متهم می کند بیشعورترین فرد جامعه است
مثلا در مثل این ره که تو می روی به ترکستان است بگیم متهم کردی که تو به ترکستان خواهی رفت حرف از پایه چرنده جلوی چرندیات اصلاح طلبان دفاع کنید اینجوری یعنی پذیرفتید معنی این شعر تهدید هست فعلا همتون سرکارید یک هفته با خبر سانسور حرف رهبر یک هفته با این شعر و ...
یک روز بشه تو دهنی محکمی به روزنامه های زنجیره ای و اعضای بیمارش زده بشه
خدا به سلف مغروقشان بپیونداندشان
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
بیشعور آن کسی است که شعاری اینچنین دقیق را با بی شرمی و بی حیایی، جور دیگری تفسیر میکند تا طرف مقابل را به انفعال بکشد ...
والله علیم بذات الصدور
Iran, Islamic Republic of
مسئولان از عاقبت فرعون درس بگیرید
ما همیشه به رفتار شاه و اطرافیان او همانند فرح انتقاد داشتیم و برای همین انقلاب کردیم
اما چه شد که عده ای از مبارزان خودشان همان رفتارها را تکرار کردند
Iran, Islamic Republic of
كسي كه بيشعوري را به بي شعوري متهم كند خود نيز بي شعور است پس بهتر است ادبيات مان را تعديل كنيم تا هم به هدايت همديگر كمك كنيم و هم براي نجات جامعه و كشور عزيزمان دست بدست هم بدهيم تا دشمن قسم خورده را ناكام كنيم . با اينگونه حركات و سكنات هيچگاه ره به منزل نخواهيم برد . به اميد عاقبت بخيري
چرا کالبدشکافی نشد
Iran, Islamic Republic of
مرگ حقه ولی در چنین مواردی حتی برای مردم عادی هم کالبد شکافی صورت میگیره جه برسه به یک سیاستمدار چون نباید هیچ شک و شبهه ای باقی نمونه و همه کسانی که کوتاهی کردن باید جوابگو باشن
Iran, Islamic Republic of
برادر جانشان محمد گفتند مرگ عادی بوده

چرا چیزی که نمیدونین میگید؟...
United States
برادرش کی مدرک پزشکی گرفته و حق همچین اظهار نظری داره؟
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
برادر جانشان برای حفظ جان بقیه گفته !!!
Iran, Islamic Republic of
تو از خانواده اش دلسوزتری شاید کالبد شکافی شده
هاشمی متعلق به نظام بود
Iran, Islamic Republic of
هاشمی سیاستمدار بود و متعلق به نظام و حتی اگر خانواده هم اجازه نداده بدو باید کالبد شکافی صورت میگرفت تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند
مهدی قربانی
Iran, Islamic Republic of
این تابلوفقط کاردشمنان انقلاب وکشور است ولاغیر
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خود روحانیون و طلاب عزیز باید پیگیری کنند که معلوم شود این شعار را چه کسانی با چه هدفی نوشته و در راه پیمائی حرکت داده اند
احتمالا دستی در کار بوده تا این راهپیمائی مسالمت آمیز را خراب کند و پیام این راهپیمائی را تحت الشعاع قرار دهد
چون وقتی رهبر از دولت پشتیبانی می کند معنی ندارد کسانی که به اسم حمایت از منویات رهبر انقلاب راهپیمائی می کنند چنین شعاری را به دست بگیرند
Iran, Islamic Republic of
...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد افسادطلبان دانسته شعاری اینچنین دقیق را با بی شرمی و بی حیایی، جور دیگری تفسیر میکنند تا طرف مقابل را به انفعال بکشند. البته متاسفانه ظاهرا موفق شده اند و حتی رسانه های انقلابی هم به نوعی به جای دفاع از این هشدار اخلاقی که مشخص است چه منظوری دارد، به انتقاد از آن روی آورده اند.
اظهر من الشمس است که جنجال حرامیان دروغگو و شایعه ساز در موضوع مرگ مرحوم رفسنجانی با آنهمه لایه های سنگین حفاظتی و حمایت نظام از ایشان برای چیست. ...
برادر سید حسین همنوایی با کدخدا را چگونه توجیه میکنید؟
Iran, Islamic Republic of
به کسانی که با آمریکا و رژیم صهیونیسی برای نابودی برجام همنوا شدن چه میشه گفت؟ همنوایی با دشمن را در شرایط جنگ اقتصادی چگونه تفسیر میکنید؟ این برادران با چه رویی خود را ضد استکبار و ضد غرب معرفی خواهند کرد؟
برجام خسارت محض بود.
Iran, Islamic Republic of
نوزاد برجام از اول مرده بدنیا آمد زیرا خطوط قرمز و شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب در آن رعایت نشد و تضامین کافی از طرف مقابل گرفته نشد.
ترامپ هم برجام را خسارت محض می دانست
Iran, Islamic Republic of
رهبری گفتند هم برخی در خوب بودن برجام افراط می کنند و هم برخی در بد بودن برجام افراط می کنند!...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دانه ی فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه
هر دو جانسوزند اما این کجا و آن کجا
Iran, Islamic Republic of
مگه هرکی ادعایی کرد قابل قبوله
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
انصافا جواب این سوال از اساس ساختگی شما تنها یک لبخند خاص احمدی نژاد است. ...
همنوایان با شیطان بزرگ به کجا میروند
Iran, Islamic Republic of
همنوایی با شیطان برای شکست برجام ساختگیه؟ این تذهبون
برجام (ترکمنچای)
Iran, Islamic Republic of
برجامی که پیش نویس طرح مهار ایران توسط اندیشکده های صهیونیستی در آمریکا در سال ۲۰۱۳ بود و ۲ سال بعدش با مشابهت ۹۹ درصدی به امضای ایران رسید رو میگی؟
خیلی پرتی!
مگه هر کسی ادعا کنه بقیه باید باور کنن
Iran, Islamic Republic of
همنوایی با شیطان بزرگ برای نابودی برجام با هیچ توجیهی فابل قبول نیست
امریکا شیره برجام را مکید و تفاله اش رو دور انداخت.
Iran, Islamic Republic of
در برجام هیچکدام از تحریمهای ظالمانه لغو نشدند و فقط باعث تخریب صنعت هسته ای ایران شد همان بهتر که ترامپ زیرش زد زیرا منافعی برای ما نداشت .
بهونه در بهونه
Iran, Islamic Republic of
برادرا با ترامپ همنوا شدین دیگه اینثد بهونه گیری نگین اینکه با شیطان برای شکست برجام همنوا شدین مقل روز روشنه بابا خودتونم نمیتونین راضی کنین چه برسه مردم بس کنید این توجیهات خنده دارو
خواهر جواب بده .
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبان چرا در سال 88 با اوباما و نتانیاهو هم صدا شدید و تهمت دروغ تقلب به نظام زدید و مملکت رو به آشوب کشیدید و امنیت ملی رو تهدید کردید ؟!
شما که ادعای مبارزه با آمریکا رو دارین چرا با شیطان بزرگ همصدا شدین؟
Iran, Islamic Republic of
راه فراری نداری برادر خودتم به درو دیوار نزن و بهونه نگیر شما که ادعای مبارزه با آمریکا رو دارین چرا با شیطان بزرگ همصدا شدین؟ به جای بهانه فقط کمی فکر کن
انصاف داشته باشید!
Iran, Islamic Republic of
اگه تحریم ها لغو نشده بود که ایران نمی تونست تجارت کنه و صادرات و واردات داشته باشه!
Iran, Islamic Republic of
تحریمهای بانکی لغو نشده و نقل و انتقال ارز از طریق صرافی ها صورت می گیرد و به قول خود روحانی دلار رو با گونی وارد می کنند.
استخر فرح !
Iran, Islamic Republic of
آن سه ننگی که به پیشانی ایران زده اند / ترکمنچای و گلستان و سپس برجام است
United States
...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
...
اصلاح طلبان چه رویی دارند که به جای پاسخگویی به عملکرد ضعیف خود، طلبکار هم شده اند
Iran, Islamic Republic of
شماها باید جوابگوی اعمالتان به خاطر همنوایی با شیطان برای شکست برجام باشید چرا نعل وارونه میزنین
امضاء جان کری تضمینه !!!!! خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
برجام شکست خورد زیرا امتیاز نقد به دشمن دادیم و وعده نسیه دریافت کردیم و تضامین لازم رو نگرفتیم .
Iran, Islamic Republic of
شما با ۸ سال مذاکره چه گرفتید،جز ۶ قطعنامه و تحریم؟؟؟؟
2 تا از قطعنامه ها در دولت اصلاحات تصویب شد.
Iran, Islamic Republic of
دکتر جلیلی از موضع عزت و قدرت و مصلحت مذاکره می کرد و باج به شغال نمی داد اما حالا هسته ای رو تقدیم کردید و دستاورد برجام دقیقا"هیچ شد.
Iran, Islamic Republic of
کسی که زحمت تحقیق را به خود نمی دهد تا اطلاعات خود را تصحیح کند و یا آگاهانه دروغ می گوید، در هر ۲ حال هم اسباب آبروریزی خود می شود و هم جناب جلیلی را زیر سوال می برد...!
اولین قطعنامه شورای امنیت در مرداد ۸۵ (ژوییه ۲۰۰۶) بوده است!
به جای تکرار دروغ کلیشه ای کمی تحقیق کنید و تاربخ اولین قطعنامه شورای امنیت را دریابید!
یحیی
Iran, Islamic Republic of
جناب برادر؛ برقبری گریه می کنی که درآن مرده ای نیست . امریکا کشوری نیست که به ساده دلان خوش باور امتیاز بده و تاریخ آیینه ی عبرت ماست ...
عباسی
Iran, Islamic Republic of
...وامروز هم سالگرد کودتای ننگین 28 مرداد ماست جایی که مصدق به کدخدا اعتماد کرد وچوبش راهم خوردونتیجه مذاکره هم 25سال« استبداد » شد.
فقط بگید چرا با شیطان همنوا شدید
Iran, Islamic Republic of
بجای بهانه فقط یک کلمه بگو چرا با کدخدا برای شکست برجام همصدا شدین
هیچ جواب ندارن همنوایان با کدخدا
Iran, Islamic Republic of
بله برادر همنوایی با شیطان برای شکست برجام با هیچ توجیهی جبران نمیشه
Iran, Islamic Republic of
سوال اول اینکه اگه شیطان برجام رو نمیخواست چرا امضا کرد و بعد که زد زیرش
سوال دوم چرا موقعی که برجامو امضا میکردید که صنعت هسته ای نابود شه یادت نبود داری با همون شیطان همنوا میشی
ای برادر صهیونیست من
Iran, Islamic Republic of
تندروهای امریکا و تندروهای ایران هر ۲ مخالف برجام هستند و برای به شکست کشاندن برجام هر کاری کرده اند،چون منافع خود را در تنش و درگیری می بینند...
صنعت هسته ای ما نابود شدنی نبوده و نیست و اسراییل و امریکا این را می دانند،شما نمی دانید؟؟؟
جواب های هوی است .
Iran, Islamic Republic of
زیرا ما از روز اول گفتیم که مذاکره با شیطان بزرگ مصداق آب در هاون کوبیدن است اما به ما لقب بیسواد بی شناسنامه داده شد و حواله به جهنم شدیم !
از اول هم معلوم بود جوابی وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
و این یعنی هیچ جوابی ندارید البته از اول هم معلوم بود جوابی وجود نداره فقط خواستم کمی به امالتان فکر کنید
کدخدا چگونه شیطان شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
بالاخره کدخدا !!! یا شیطان بزرگ ؟
Iran, Islamic Republic of
برجام که دیکته کدخدا برا نابودی صنعت هسته ای بدون چکاندن یک ماشه بود و بعد از اتمام موفقیت آمیز ماموریت دیکته رو پاره کرد ریخت دور
کسی بهمش نزد دادا
Iran, Islamic Republic of
اگر صنعت هسته ای نابود شدنی بود که اوباما نمی گفت من می خواستم همه پیچ و مهره های تاسیسات هسته ای ایران را باز کنم و از ایران خارج کنم ، اما نتوانستم!
فیزیکدان
Iran, Islamic Republic of
وقتی قلب راکتور اراک رو بتن ریختن و 19000 سانتریفیوژ به 6000 سانتریفیوژ کاهش یافت و سایت فردو از مرکز غنی سازی به آزمایشگاه تبدیل شد و غنی سازی 20 درصدی به 3/5 درصد تقلیل یافت و اورانیوم های غنی شده اکسید شد و چندین تن آب سنگین به قیمت مفت صادر شد و بکارگیری سانتریفیوژهای نسل جدید متوقف شد و غنی سازی ایران برای مدت 10 تا 25 سال محدود شد یعنی صنعت هسته ای تقریبا"نابود شد.
چرا موقع بتون ریزی در صنعت هسته ای یاد همنوایی با کدخدا نبودی
Iran, Islamic Republic of
چرا موقع بتون ریزی در صنعت هسته ای یاد همنوایی با شیطان نبودی
فقط یه جواب ساده چرا همنوایی با شیطان؟
Iran, Islamic Republic of
لقمه رو دور سرت میگردونی برادر فقط ساده و اروم بگو چرا با دشمنان این مملکت در جنگ اقتصادی بر علیه ایران و برجام همنوا شدین؟ اینور اونور نپر خودتم به درو دیوار نکوب فقط جواب
گوربابای کدخدا و برجام .
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان چرا در سال 88 با نتانیابو و اوباما در تهمت دروغ تقلب به نظام هم صدا شدند و گرای تحریم به دشمن دادند ؟!
(ق)
Iran, Islamic Republic of
اصلا من کاری با این شعار ندارم N تا محافظ کنار حاج آقا بوده تو همون استخر، بعد تا امثال فائزه و مهدی هاشمی هستند مگر کوچکترین اتفاقی برای حاج آقا افتاده بود به نظرتون اینا که به همه چی تو این مملکت جسارت کردند و اتفاقا تاوان هم ندادند، سکوت میکردند!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!
United States
هاشمی اولین نفر نبود و اخریش هم نیست.
Iran, Islamic Republic of
نفر بعدی تویی ناشناس امریکایی مراقب خودت باش !!!! خخخ.
United States
کشتن برای امثال شماها که خوی درندگی دارید مثل اب خوردن است و تعجبی ندارد.
سیامک
United States
فعلا که شما غرب پرستان، خدایانتان داعش، منافقین، القاعده و..... تولید میکنند!
فعلا که شما غرب پرستان، خدایانتان بمب میدهند تا بچه مدرسه‌ای تکه پاره کنند!
کشتن، قطعه قطعه کردن درون شما تئوریزه شده اتفاقا
Iran, Islamic Republic of
به کسانی که با آمریکا و رژیم صهیونیسی برای نابودی برجام همنوا شدن چه میشه گفت؟ همنوایی با دشمن را در شرایط جنگ اقتصادی چگونه تفسیر میکنید؟ این برادران با چه رویی خود را ضد استکبار و ضد غرب معرفی خواهند کرد؟
نعل وارونه نزن .
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در سال 88 گرای تحریم به دشمن می دادند و با امریکا و نتانیاهو متحد شده بودند .
Iran, Islamic Republic of
شما موقع نابودی صنعت هسته ای ( امضای برجام ) با آمریکا همنوا نبودید ؟؟؟

پس آمریکا مخالف برجام بود
یا برجام دیکته آمریکا به جاسوسهای داخلیش بود ؟؟؟
فقط جواب لطفا
Iran, Islamic Republic of
چرا میپری اینور اونور الان شما چرا همنوا شدین؟ نمیشه هم دشمتن آمریکا بود هم باهاش همصدا شد
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبان چرا سال 88 با کدخدا هم صدا شدین و گرای تحریم به دشمن دادید ؟
Iran, Islamic Republic of
کدام نابودی صنعت هسته ای؟؟؟
دنیا ایران هسته ای را پذیرفته!
دنیا حق غنی سازی ایران را به رسمیت شناخته!
نابودی صنعت هسته ای ایران دروغی است که مرغ پخته را به خنده وا می دارد!
حق غنی سازی ایران پذیرفته!!!اما صنعت غنی سازی نابود شد!
Iran, Islamic Republic of
حق غنی سازی ایران طبق معاهده ان پی تی پذیرفته شده بود و نیازی به 30 ماه مذاکره نداشتیم برجام برای لغو تحریمهای ظالمانه که محقق نشد و تحریمها تشدید هم شدند.
Iran, Islamic Republic of
استاد؛ اگر حق غنی سازی را پذیرفته بودند چرا ۶ قطعنامه گرفتیم و تحریم شدیم؟؟؟
اگر بخش عمده ای از تحریم ها لغو نشده بود که الان صادرات و واردات و تجارت با دنیا نداشتیم...
تحریم بانکی که پایه و اساس مبادلات تجاری است لغو نشدند.
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیستن و هیچ نقشی در تحریمها ندارند زیرا خود روسیه که حق وتو دارد و هیچ قطعنامه ای برایش صادر نمی شود تحت تحریم است و در برجام هم هیچکدام از 6 قطعنامه لغو نشدند و در قطعنامه 2231 جدید تجمیع شدند که با شکایت هریک از اعضاء 5+1 در عرض 30 روز قابل بازگشت هستند.
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت،۶ قطعنامه دوران احمدی نژاد را که از مرداد ۸۵ آغاز شده بود را لغو کرد...
تفسیرهای کاغذ پاره ای و قطعنامه دانی معجزه هزاره سوم، مردم ایران را به ته دره تحریم ها فرستاد که خروج کامل از آن دره عمیق به این راحتی ها ممکن نیست...
Iran, Islamic Republic of
2 تا از قطعنامه ها در دولت خاتمی تصویب شد و هیچکدام لغو نشده اند و در قطعنامه 2231 تجمیع شده اند و تحریمهای بانکی و نفتی هم درست بعد از فتنه 88 وضع شدند و نتیجه فتنه بود.
Iran, Islamic Republic of
حق غنی سازی پذیرفته نشده
اگه برجام خونده باشی در همون مقدمه یک صفحه ای اومده :
" به ایران اجازه داده می شود ... "
میفهمی
بفهم
پس حقی قائل نشده بلکه مستکبرا اجازه دادن
الانم گفتن اجازه مونو میخوایم پس بگیریم
Iran, Islamic Republic of
استاد؛یک جا می فرمایید طبق NPT حق غنی سازی ما در دوران جناب جلیلی پذیرفته شده اما نمی فرمایید اگر حق ما پذیرفته شده چرا ۶ قطعنامه گرفتیم و مشمول تحریم های گسترده شدیم؟؟؟
در جای دیگر می فرمایید در دوران جناب ظریف حق غنی سازی ما به رسمیت شناخته نشده،فقط اجازه داده شده است که غنی سازی کنیم اما ادامه آن را نمی گویید...
تحریمها نتیجه فتنه 88 بود.
Iran, Islamic Republic of
2 تا از قطعنامه ها در دولت اصلاحات بدلیل واردات سانتریفیوژهای آلوده از پاکستان تصویب شدند و 4 تا از قطعنامه ها بدلیل شکستن پلمپ تاسیسات هسته ای تصویب شدند اما قطعنامه ها هیچ نقشی در تحریم ندارند زیرا خود روسیه که حق وتو دارد و هیچ قطعنامه ای بر علیه اش تصویب نمی شود تحت تحریم است .
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه۱۶۹۶در ژوییه ۲۰۰۶(مرداد ۸۵) نخستین قطعنامه شورای امنیت علیه ما بود...
اگر اطلاعات صحیح ندارید،اطلاعات خود را تصحیح کنید و اگر آگاهانه دروغ می گویید، بیش از این اسباب آبروریزی نشوید...
۶ قطعنامه شورای امنیت از افتخارات ۸ ساله دوران احمدی نژاد است و احمدی نژاد پدر تحریم ها لقب گرفته است...
خسارت محض.
Iran, Islamic Republic of
هیلاری کلینتون: تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
دروغ بس.
Iran, Islamic Republic of
نخستین قطعنامه در سال 2003 در دولت خاتمی بر علیه ایران تصویب شد.
France
همه را هم بکشید. اخرش جواب خدا زا چی می خواهید بدید ؟
سراج
Iran, Islamic Republic of
سلام - لطفا آتش رو آتش نگذارید!!
United States
تهدیده دیگه . شما شرفتون را براحتی میفروشید ؟ این اقا تهدید کرده و باید محاکمه بشه
Iran, Islamic Republic of
می گویند بزرگان حوزه با این حرکات مخالف هستند جهان نیوز پیگیری کنید
دلواپس
United Arab Emirates
...
United States
شما میفرمایید تجمع کوچک تعداد اندکی روحانی حال آنکه سایت های دیگر اصولگرا قبل از فراگیر شدن این پلاکارد صحبت از حضور پر شور و بسیار زیاد طلاب حوزه علمیه میدانند در هر صورت سخنران أین اجتماع دوست خوب مان استاد ازغدی بودند که جواب تمام سوالات خود را داشتند فقط احساس من این است که جرات بیان آنرا نداشتند لطفا آنها که تریبون در اختیار دارند و منتقد به حق هم میشوند یک راه حل به حق هم ارایه دهند نه فقط شعار بدهند چون همه مردم مشکل را میدانند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
راه حل چند سال پیش ارائه شده است اما مرد میدان نداریم
اجرای اقتصاد مقاومتی و اعتماد به صنعتگر ایرانی نه اعتماد به کدخدا و اعتماد نداشتن به صنعتگر ایرانی در حد آبگوشت بزباش
Iran, Islamic Republic of
رحیم پور ازغدی هم استاد شده خدایا شفا بده این ملت رو خخخنخخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
رحیم پور استاد نیست، لابد شما استادی!!
وقتی رحیم پور برای اساتید دانشگاه کلاس می گذاشت، و دکتر و آیت الله از جلساتش استفاده می کردند، شما کجا بودی؟
شاید شما از اساتید دانشگاه دانشمندتری!
Iran, Islamic Republic of
وقتی صهیونیست ها قصد ترور استاد رحیم پور ازغدی را داشتند یعنی ایشان مغز متفکر جریان انقلابی است .
Iran, Islamic Republic of
اولا رحیم پور حوزوی است
ثانیا در وصف رحیم پور همین بس که تا پارسال پنج بار ترور ایشان بوسیله ایادی امریکا و اسرائیل نقش بر آب شده
ثالثا چند نفر شما رو بدن امریکا نگاهتون هم نمی کنه چه رسه به اینکه بخواد شما را بکشه
راستی تو سواد داری اصلا که میگی رحیم پور هم شد استاد؟
Iran, Islamic Republic of
نه بابا ... تو این مملکت استاد تمام فقط و فقط شایسته زیباکلام است ولاغیر....خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه که امنیت ملی رو تهدید کردند هنوز محاکمه نشده اند .
United States
چه ربطی دارد.
Iran, Islamic Republic of
ربطش اینه که جرم سران فتنه به مراتب سنگین تر بود اما حاکمه نشده اند.
جون غیر از فتنه فتنه کردن حرف دیگه ای بلد نیست
Iran, Islamic Republic of
ربطش اینه که حرف دیگه ای ندارن اگر فتنه از دهنش بیفته ساکت ساکت میشه
الفتنه اشد من القتل .
Iran, Islamic Republic of
وقتی رهبر معظم انقلاب از لفظ فتنه استفاده کردند یعنی فتنه بزرگی بود .
فتنه بزرگتر از قتله ولی فتنه چیست فتنه گر کیست
Iran, Islamic Republic of
تا یک مخاکمه آزاد و علنی صورت نگیره هر کس حق را به خود خواهد داد
ننگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه کاملا"شناخته شده هستن خودت رو به نفهمی نزن .
ننگ بر کسی که از لفظ فتنه سواستفاده میکنه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر فتنه گر منافق .
Iran, Islamic Republic of
در کدام دادگاه؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ مرحوم هاشمی مشکوک بود؛ گمانه زنی ها از رد پای سرویس های جاسوسی خارجی یا برخی تندروهای داخلی در مرگ مشکوک ایشان حکایت می کند...
مرگ در 82 سالگی خیلی عادی است و اصلا"مشکوک نیست.
Iran, Islamic Republic of
جوک خوبی گفتی دمت گرم خیلی خندیدم .
Iran, Islamic Republic of
چرا شما اینقدر به خودتون گرفتین؟؟؟
France
مرگ حق است قرار نیس کسی تا ابد در این دنیا بماند چه هاشمی رفسنجانی باشد چه یک کودک چند ثانیه ای باشد ویا یک ادم عادی مرگ برای همه هست کل نفس ذائقت الموت
United States
شاید علم رازی را کشف کند و دیگر هیچ انسانی در دنیا نرود و این اتفاق روزی خواهد افتاد چون انسان توانایی انجام هر کاری را که اراده بکند دارد و در طول این چند صد هزار سال عمر خود آنرا ثابت کرده است
باید کالبدشکافی صورت میگرفت
Iran, Islamic Republic of
مرگ حقه ولی در چنین مواردی حتی برای مردم عادی هم کالبد شکافی صورت میگیره جه برسه به یک سیاستمدار چون نباید هیچ شک و شبهه ای باقی نمونه و همه کسانی که کوتاهی کردن باید جوابگو باشن
Iran, Islamic Republic of
در قرآن اومده بعضیا دوست دارن عمر هزارساله داشته باشن
برو ببین با کیا بوده
۸۰ سال که عمری نیست
Iran, Islamic Republic of
پرچم بالا کامنت تو نشون می ده از کجایی و طرفدار چه کسی
Iran, Islamic Republic of
ایا مردم هم اجازه دارند تجمع کنند وعلیه کسانی شعار دهند
United States
خیر باید مجوز بگیرند
United States
دوست عزیز اینان مردم عادی نیستن اینان مالکان این مرز و بوم هستند و احتیاج به مجوز ندارند
Iran, Islamic Republic of
خودتون می برید و می دوزید
حالا کی گفته مجوز نداشته اند
Iran, Islamic Republic of
توی این تجمع نه چیزی رو آتیش زدن نه شعارهای آنچنانی دادن نه به اموال عمومی آسیب زدن نه بانک اتیش زدن نه ماشین چپ کردن و آتیش زدن نه سنگ و ککترمولوتوف و نارنجک انداختن. پس خیلی با اون تجمعات مد نظر شما فرق داره عزیزم. افتاد؟!
United States
در جواب حرف دوست عزیزمان آقای ساعت۱۷-۱۴فقط باید حرص خوردو حرفی نزد و دردها را درون سینه ریخت
Iran, Islamic Republic of
ایا در این تجمع پلیس ضد شورش وجود داشت؟ به سمت معترضان گاز اشک اور پرتاب کرد؟ ایا در لباس پلیس ضد شورش اموال عمومی تخریب شد؟ اینها اتفاقاتی هست که چشم خودتون رو روش بستید! امیدوارم خدا همه ما را ادم کند!!!
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم. خوب گفته. اینهمه به احمد نژاد و بقیه گفتن مگه کسی ککش گزید؟!؟
Iran, Islamic Republic of
...
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
خوب مسئولین فعال ودلاور برای خنثی کردن این نقشه!؟بروند یک استخر دیگر...
صادقی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا اصلاح طلب ها یه چیزهای خبر دارند/ از قدیم گفتند دزد به ریش خودش پر داره!!!
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
حیفه مرحوم هاشمی/ مثل یک پدر بود برای اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه هاشمی رو
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
همان کسی که روزگاری عالیجناب سرخپوش بود و چندی بعد پدر
هاشمی پدر ملت بود
Iran, Islamic Republic of
هاشمی از قبل از انقلاب در حال مبارزه بود و طعم زندانهای رژیم شاه را چشیده و بعد از پیروزی انقلاب یکی از یاران اصلی امام خمینی بود تا جایی مورد ترور ضدانقلاب قرار گرفت در دوران جنگ رییس مجلس و فرمانده کل قوای امام خمینی بود و بعد از جنگ هشت سال رییس جمهور بود و با نفت 12دلاری هم خرابی های جنگ و هم اداره مملکت را بخوبی انجام داد و تا پایان عمر هم از طرف رهبری معظم انقلاب ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عهده داشتند. و در پایان در کنار مولایش خمینی کبیر به خاک سپرده شد. خداوند امام بت شکن و یارانش را رحمت کند
دروغ بس.
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوا امام خمینی(ره) بودند همانطور که امروز آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا هستند.
دروغ گو رسواست
Iran, Islamic Republic of
دروغ گو رسوا و فراموش کاره اگه نمیدونی حضرت آیت الله هاشمی از طرف امام به فرماندهی کل قوا منصوب شد حد اقل ازبزرگترات بپرس و اینقد دروغ بافی نکن
حکم انتصاب آیت الله هاشمی به فرماندهی کل قوا
Iran, Islamic Republic of
جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی ـ دامت افاضاته‏
با توجه به درگیری رویاروی امریکای جهانخوار علیه اسلام و ایران و هماهنگی‏‎ ‎‏غرب و شرق و ارتجاع منطقه در مبارزه با انقلاب اسلامی و جلوگیری از پیروزی اسلام،‏‎ ‎‏به پیشنهاد رئیس جمهور محترم، جناب حجت الاسلام آقای خامنه ای ـ دامت افاضاته ـ‏‎ ‎‏جنابعالی را با تمام اختیارات به جانشینی فرماندهی کل قوا منصوب می نمایم.
امام خمینی تمام اختیارات فرماندهی کل قوا را به هاشمی تفویض کردند
Iran, Islamic Republic of
جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی ـ دامت افاضاته‏
‏‏ با توجه به درگیری رویاروی امریکای جهانخوار علیه اسلام و ایران و هماهنگی‏‎ ‎‏غرب و شرق و ارتجاع منطقه در مبارزه با انقلاب اسلامی و جلوگیری از پیروزی اسلام،‏‎ ‎‏به پیشنهاد رئیس جمهور محترم، جناب حجت الاسلام آقای خامنه ای ـ دامت افاضاته ـ‏‎ ‎‏جنابعالی را با تمام اختیارات به جانشینی فرماندهی کل قوا منصوب می نمایم.
Iran, Islamic Republic of
بنی صدر هم فرمانده کل قوا بود؟!!
هاشمی تا آخر مورد تایید امام بود
Iran, Islamic Republic of
دنبال بهانه دیگری بگرد برادر چون هاشمی تا آخر با امام همراه امام و مورد تایید امام بود
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است (امام خمینی ره)
Iran, Islamic Republic of
حال فعلی برادر استخری چطوره
skandary
Iran, Islamic Republic of
پس چرا با جانشین امام در افتاد؟!!!!
اون برادری که میگفت هاشمی فرمانده کل قوا نبود کجاست
Iran, Islamic Republic of
شما اون برادری که میگفت هاشمی فرمانده کل قوا نبود نیستی؟
Iran, Islamic Republic of
هاشمی توی استخر-سونا-جکوزی(کاخ فرح پهلوی) مرد و تمام شد .
Iran, Islamic Republic of
...
دروغگوی رسوا
Iran, Islamic Republic of
...
skandary
Iran, Islamic Republic of
راستی چرا بازداشت های هاشمی بیشتر از 10 روز نبوده و یک پرونده حاوی شکنجه ندارد . چرا همیشه ماموران با واسطه او با زندانیان کار می کردند؟؟ اینها سوالهای اساسی مردم است.
Iran, Islamic Republic of
اسکندری جان! بیشتر مطالعه کنید تا اسباب آبروریزی با نوشته های خود نشوید!
هاشمی بیشترین شکنجه ها را تحمل کرده و از مقاوم ترین افراد در زیر شکنجه بوده است!
مراقب شستشوی مغزی توسط بهاریون(زنبیلیون) باشید!
برادر اسکندری سندی داری که هاشمی بیشتر از ده روز زندان نبود
Iran, Islamic Republic of
این برادرا از پایه فرماندهی کل قوای هاشمی رو تکذیب میکردند البته واقعیتو میدونستن ولی وقتی سندشو دیدن به جای معذرت خواهی بهونه دیگری اوردن کلا عجیب قومی اینا فکر نکنم در دنیا نمونه چنین افرادی وجود داشته باشه اونوقت خودشونو نمونه کامل یک فرد انقلابی و مسلمان به حساب میارن...
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
هاشمی هیچ وقت فرمانده کل قوا نبود فقط مدت محدودی جانشین فرمانده کل قوا بود.
اگه زودتر به حرف بزرگترات گوش کرده بودی زودتر اعتراف میکردی
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز که فرماندهی کل قوای هاشمی رو قبول نداشتی و حرف گوش کردی از بزرگترات پرسیدی و فهمیدی چه خبره حالا به جانشین فرماندهی کل قوا که همون فرماندهی کل قوا میشه اعتراف کردی بازم اگه به حرف بزرگترات گوش کنی اعترافات دیگه ای هم میکنی. باریک الله عزیزکم بیشتر به حرف بزرگترتن گوش کن
احسنت که به حرف بزرگترات گوش کردی
Iran, Islamic Republic of
اره برادر اگه به حرف بزرگترات گوش کنی اطلاعات بیشتر میشه و اونوقت اینجا الکی مردمو دروغگو حساب نمیکنی
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
هاشمی هیچ وقت فرمانده کل قوا نبود فرمانده کل قوا امام خمینی(ره) بودند همین طور که امروز آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا هستند.
ملاک حال فعلی افراد است (امام خمینی ره)
Iran, Islamic Republic of
بنی صدر هم فرمانده کل قوا بود !!
سرنوشت محتوم تمام کسانی که خوی قدرت طلبی واشرافیگری را در پوشش وپشتوانه ارا مردم دنبال میکنند و به شعارها و وعده های خود کمترین توجهی ندارند وخود را عقل کل دانسته و در عین حال از غرور وتکبر لبریزندعن قریب در پیشگاه الهی تعیین خواهدشد واین وعده الهی است وتخلف ناپذیر است .
دلارام
Iran, Islamic Republic of
یه حاشیه رو برجسته می کنند/ فردا قیامت همین مردم یقه این رسانه های زنجیره ای رو می گیرند
United States
فردا قیامت ما یقه شما تندروهای . جنگ طلب رانتخوار را می گیریم که پدر مردم ایران را در اوردید
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
به قیامت اعتقاد دارید؟ اگر اعتقد دارشتید به قران هم باید داشته باشید اونجاها که در مورد برخورد با ظالمین و کفار میگه؟
دلواپس
United Arab Emirates
قیامت راهم مصادره کردی 12:31؟همانطور که به جای ترس وغربزدگی کلمه ی اعتدال رامصادره کردید وبه جای وادادگی کلمه ی اصلاحات...حالا مهم نیست تاکمر خم شدید گفتند محور شرارت ....لبخند زدید امضاء رسمی بین المللی راپاره کردند...با انگ زدن به ما دلواپسهابه چیزی نمی رسید.
Iran, Islamic Republic of
یه نگران از آمریکا برای مردم ایران . چه پیوند جالبی بین اصلاحطلبان و اونطرفی ها است
فعلا این شمایین که با کدخدا برای شکست برجام همنوا شدین
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شماها با کدخدا همنوا شدین برای شکست برجام اونوقت این برادر ادرس اشتباه میده
خسارت محض.
Iran, Islamic Republic of
برجام از روز اول شکست خورده بود زیرا خطوط قرمز رهبری و شروط 9 گانه ایشان رعایت نشد .
همنوایان با آمریکا و صهیونیستها طلبکارم هستن
Iran, Islamic Republic of
برادرا با آمریکا و رژیم صهیونیستی همنوا شدن برای شکست برجام اونوقت طلبکارم هستن عجیب ملتین اینا
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو : اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند .
Iran, Islamic Republic of
عجب رويي داريد شما با اسرائيل در مخالفت با برجام همنوا شديد
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
برای ما شیطان بزرگ است و برای شما کدخدا
ما با شیطان متحد نمی شویم اما شما با کدخدا دوست می شوید و قدم می زنید و به قول شفاهی او اعتماد می کنید
برادر ابوذر دقت کردی؟
Iran, Islamic Republic of
پس چرا با شیطان بزرگ برای شکست برجام همنوا شدین؟ واقعا تا حالا فکر کردی
این برادرا اگه فکر میکردن همنوای شیطان نمیشدن
Iran, Islamic Republic of
...
فتنه 88 و گرای تحریم به دشمن یادت نره .
Iran, Islamic Republic of
شما چرا سال 88 با نتانیابو و اوباما در دمیدن در شیپور دروغ تقلب هم صدا شدین ؟!
ترامپ هم برجام را خسارت محض میدونست
Iran, Islamic Republic of
چه همنوایی جالبی بین ترامپ و بعضی ها وجود داره
خسارت محض.
Iran, Islamic Republic of
وندی شرمن : برجام کاری با صنعت هسته ای ایران کرد که جنگ نمی توانست بکند.
Iran, Islamic Republic of
رانت خوار شما نجومی بگیران منفعت طلب هستید.
Iran, Islamic Republic of
فردای قیامت شما فتنه گران درگیر حرمت شکنی در عاشورای 88 هستین و باید تاوان هتک حرمت امام حسین(ع) را پس بدهید.
شما چه جوابی داری برادر؟
Iran, Islamic Republic of
فردای قیامت شماها که با آمریکا همنوا شدین برای شکست دولت چه جوابی دارین؟ همنوایی با صهیونیست و وهابیت برای شکست برجام جواب نداره؟ آیا فکر کردی
Iran, Islamic Republic of
فردای قیامت ما رو سفید خواهیم بود زیرا با دل دادگان به کدخدا شیطان بزرگ و غربگرایان مزدور امریکا مقابله کردیم .
همنوایی با شیطان توجیه پذیر نیست
Iran, Islamic Republic of
هیچگاه همنوایان با شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار توانایی توجیه این کار را نخواهند داشت
علت شکست برجام این بود :
Iran, Islamic Republic of
هر که بغیر خدا (کدخدا) دل ببندد نا امید خواهد شد و این یک سنت الهی است .
همنوایی با شیطان باعث مشکلات شد
Iran, Islamic Republic of
اگر همنوایی با کدخدا برای شکست برجام نبود این مشکلات پیش نمیاد البته به حول و قوه الهی مشکلات حل میشود و روسیاهی به زغال خواهد ماند
خسارت محض به تاریخ پیوست .
Iran, Islamic Republic of
شکست برجام بدلیل رعایت نکردن خطوط قرمز و شروط 9 گانه رهبری بود.
ترکمنچای برجام .
Iran, Islamic Republic of
برجامیون روسیاه تاریخ خواهند بود.
ترامپ هم برجام را خسارت محض میدانست
Iran, Islamic Republic of
همنوایان با شیطان بزرگ چه عاقبتی دارن؟ حتما خیلی رو سفیدن؟
Iran, Islamic Republic of
دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه
هردو جانسوزند اما این کجا و آن کجا

چرا موقع بتون ریزی در صنعت هسته ای یاد همنوایی با شیطان نبودی برادر صهیونیست
این توجیهات پوچ جوابگوی همصدایی با شیطان نیست
Iran, Islamic Republic of
این توجیهات پوچ جوابگوی همصدایی با شیطان نیست همصدایی با دشمنان در جنگ اقتصادی علیه ایران و برجام مردوده بخ خود بیاین
جورج سوروس یادت نره.
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران اصلاح طلب که درسال 88 تهمت دروغ تقلب به نظام زدند و گرای تحریم به دشمن دادند با شیطان بزرگ هم صدا و متحد شده بودند .
کدخدای !!!! دیروز امروز شیطان بزرگ شد .
Iran, Islamic Republic of
بالاخره کدخدا !!!!! یا شیطان بزرگ ؟
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
جلوی مطالبات مردم ایستادن اوج نادانی این رسانه ها است/ مردم ازتون عبور کردند بیشتر از این خودتونو خراب نکنید
بهادر
Iran, Islamic Republic of
موضوع عمیق تر از این حرف هاست/ می خوان دو قطبی جدید درست کنند/ از بدست گرفتن مطالبات مردم به دست یه مشت طلبه ساده زیست انقلابی نگرانند/ نگران!
Iran, Islamic Republic of
باید پشت صحنه پلاکارت راکشف کرد که مخواهندشیطتنت کنند ودرجامعه ببه ا ختلافات دامن زنند امروزجامعه بیش ازنان شب به اتحاد وهم دلی نیازمند است ودشمن به دنبال ایجاد اختلاف
Iran, Islamic Republic of
...
دلواپس
United Arab Emirates
بله که نگرانیم...
Iran, Islamic Republic of
پس چرا با کدخدا همنوا شدین برای شکست برجام
Iran, Islamic Republic of
کدخداتون تو زرد از آب درآمد به دلواپسان چه ربطی داره ؟!
Iran, Islamic Republic of
همنوایی با آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتجعان منطقه برای شکست برجام را چگونه توجیه میکنی برادر؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ توجیهی نداره
Iran, Islamic Republic of
«در روزهاي نخستين فوت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني رسانه‌هاي بيگانه تلاش داشتند فوت مرحوم هاشمي را مشكوك جلوه دهند و سناريو‌هايي در اين باره مطرح كردند. سناريو‌هايي كه خالي از واقعيت بود اما متاسفانه اين پلاكارد در راستاي همان سناريو‌ها طراحي شده و طراح آن به عواقب اين موضوع فكر نكرده است.»
خخخخخ اینو که دیگه خودتون طراحی کردید!!! اینم کار بیگانه است؟
نکته جالب نوشته روی دسته پلاکارده! که نشون از خودجوش نبودن این مدل تجمعاته!
Iran, Islamic Republic of
منظورش از استخر مشکل آبش بوده، میخواسته روحانی مشکل آب استخر فرح را حل کنه با برجامی یا یه جام دیگه
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر استخر استدلالتان واقع بی نظیره
برادر استخری همه استدلال هاش بی نظیره
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری اگه میگفتی خودت کجا قراره جون بدی خوب بود
Iran, Islamic Republic of
ما تا شما فتنه گران رو توی گور نکنیم نمیمیریم .
هیچ راه فرای از مرگ نداری برادر استخری
Iran, Islamic Republic of
...
حتی اگر در پناهگاهای تودر تو هم مخفی بشی بازم مرگ میاد سراغت
Iran, Islamic Republic of
استخری جان مرگ احاطت خواهد کرد و خواهی مرد پس به خود مشغول باش و به مرگ دیگران خودتو سرگرم نکن
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
مرگ برای انسان مومن نعمت است و برای فتنه گران خائن نقمت است .
United States
این اصلاح طلبهای فتنه گر و نفوذی و از خدا بی خبر که معنی پلاکارد شما اصولگراها رو اشتباه فهمیدند.
حالا شما خودتون بگید معنیش چیه؟
دلواپس
United Arab Emirates
معنی :مرگ درانتظارهمه ی ماست فرداباید پاسخگو باشیم
Iran, Islamic Republic of
مرگ برای همسایه هست شماها رویین تنین
Iran, Islamic Republic of
مرگ مشکوک در یک استخر خاص در انتظار همه است؟ خودت فهمدی چی گفتی؟ ضمنا مرگ فقط در انتظار مذاکره کنندگانه؟ بقیه مرگ ندارند. واقعا به جفنگ گفتن افتادید
دلواپس:
Iran, Islamic Republic of
کور سوی! مشعشع! استدلال شما مارا مشعوف کرده اصلا روش شما که استدلال نیست این بانوی محترم فایزه خانم
بادروغ تقلب درکنار ساندویچی سال 88 ...حالا بادروغ دیگر ظاهر شده ...به فرض صحت کشته سازی از آقای رفسنجانی چه نفعی برای نظام دارد؟انهم با رادیو اکتیو...انهم این موقع
حساس...اما درمورد این پلاکارد این هم نوشته ای مثل بقیه نوشته ها ... روزنامه ی شرق بعضی نماینده ها سلبریتی ها تواین سالها کم دوپهلو نگفته اند...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بعضی ها واقعا"عبرت آموز است .
باید کالبد شکافی میشد تا کسی نتواند حرفی بزند
Iran, Islamic Republic of
مرگهای اینچنینی حتی برای مردم عادی هم کالبدشکفایی داره چه برسه به سیستمداران و همه آنهایی که کوتاهی کردن باید جوابگو باشن چون یک علامت سوال برای همیشه تاریخ باقی خواهد ماند
علی
Switzerland
میدونید شما مشکل بزرگتون این است همه چیز را فقط از دید خودتون نگاه میکنید و تفسیر مطلوب خودتون را میکنید. یک لحظه فرض کنید که داستان برعکس بکنید. فرض کنید شخصی با نام ابکس در استخر غرق میشد و اون شخص از نزدیکان فکری شما دلواپسان و به قول خودتان با بصیرتان بود. بعد در یک اجتماعی فرضا از اصلاح طلبان، یک نفر بیاد همچین پلاکاردی بلند کنه. خدا وکیلی انصافا میخوام نظرتون را بدونم که چگونه این خبر را تفسیر و.پخش میکردید؟؟؟ ایا باز هم همین خبر را میگذاشتید یا اینکه نه این دفعه تفسیرتون عوض میشد.
اقا مضمون این پلاکارد تهدید است. حالا من کاری به پلاکرد هم ندارم. اما اینکه یک اخوند، یه به اصطلاح روحانی که وظیفه اش چیز دیگری است و باید مردم رحمانیت و روحانیت را در رفتار و گفتار او ببینند همچین کاری میکنه از همه چیز تعجب برانگیزتره. ببینید چه اتفاقی افتاده برای روحانیت در طی این 40 سال. تازه این خوبشونه. بقیشون که اطلاعاتی امنیتی هستند. مثلا فرض کنید اینجا در اروپا بشنویم یک کشیشها همچین کاری میکنند. یا شدند اطلاعاتی امنیتی. اصلا شنیدنش هم باورپذیر نیست. روحانیت باید جایگاه خودش را حفظ بکنه
مخالف اشرافی گری.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان انقلابی هستن و به کاخ فرح نمی روند و شنا نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
بعنی هرکس بروحانی گفت بالای چشمت ابروس حتما اصولگراس. ویا به امثال احمدی نژاد چیزی گفت حتما اصلاح طلبه..درعقل شما بشرمنحصرا بیکی ازین دولبه قیچیس که فقط مردم ضعیف مسلمانو قیچی میکنن.. لعنت به هر کسیکه ازمفسدی خوشش بیاد ولو اینکه هردو چشمش باشه.. واقعا 8سال اصولگراها حکومت کردن وتقریبا بیش از 20 سال اصلاح طلبا .نتیجه ای بجز رانتخاری وفساد گستری وتاراج بیت المال وبیکاری وفقر درجامعه داشته ولعنت برهمه ظالمین وهرموجودیکه ازظالم وظالمین طرفداری کنه
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادرانی که شنا نمیکنند مبارک باشه
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر افرادی که از اموال بیت المال استفاده شخصی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی برادرا شنا بلد نیستن؟
استخر فرح .
Iran, Islamic Republic of
...
به مخالف اشرافی گری
Iran, Islamic Republic of
ادعای گزافی است برادر!
انقلابی با رفتارش تعریف می شود، نه با اسم قبیله و حزبش...
مخالف کاخ نشینی و اشرافی گری.
Iran, Islamic Republic of
رفتار و منش انقلابیون با کاخ نشینی و سوء استفاده از بیت المال مغایر است .
Iran, Islamic Republic of
كشور در شرايط كنوني بيش از هر زمان ديگري به وحدت و همدلي نيازمند است اما عده‌اي بر‌خلاف اين موضوع در حال حركت بوده و با سوءاستفاده از گشايش‌هاي سياسي و اجتماعي و همچنين سوءاستفاده از حق اعتراض سعي در بازي در زمين دشمن و تخريب دولت دارند.»
این جمله شما مصداق بارز شما در دو سال آخر دولت احمدی نژاد هست. اون دو سال ، کشور نیاز به آرامش نداشت . اون کارهای شما ، آب به آسیاب دشمن ریختن نبود؟
Iran, Islamic Republic of
در دولت دکتر احمدی نژاد به قیمت گوجه فرنگی و مرغ گیر می دادند و آرامش را بهم می زدند حالا میگن کشور به آرامش نیازه داره !!
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
خسته شدیم از دعواهای پوچ جناحی سر چیپ ترین مسائل کشور...
آقایان اصولگرا و آقایان اصلاح طلب بس کنید دیگر... به آغوش ملت برگردید...
Iran, Islamic Republic of
خداوند ما رو با امام خامنه ای و اصلاح طلبان رو با پدرشون محشور کنه.آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
من كه به شخصه خيلي دوس دارم با كساني كه در حشر و نشر با مردم بودند محشور بشم مشخصا خاتمي! :)
براي شماهم دعا ميكنم با همون كه دوس داريد محشور شويد!
Iran, Islamic Republic of
ان شالله به آرزوت برسی ولی جهنم خیلی داغه ، یه وقت نسوزی؟
Iran, Islamic Republic of
درفکرخودت باش
Iran, Islamic Republic of
شما مگه مامور تشخیص جهنمی ها هستی یا مگه مامور جهنمی؟ از توهم بیا بیرون
اصلاح طلبان روز قیامت بخاطر فتنه عذاب خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
هتک حرمت کنندگان عاشورای 88 جاشون قعر جهنمه شک نکن .
همنوایان با آمریکا و صهیونیتها عذاب نخواهند شد؟
Iran, Islamic Republic of
شماها برای همنوایی با کدخدا در جنگ اقتصادی برای شکست برجام عذاب نخواهید شد؟
نعل وارونه نزن خواهر.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در دولت قبل گرای تحریم به دشمن می دادند.
یعنی با شیطان بزرگ برای شکست برجام همنوا نیستین؟
Iran, Islamic Republic of
همنوایی با آمریکا و صهیونیستها و وهابیت نعل وارونه است؟ بد جور بیراه میری اخوی
امضاء جان کری تضمین است !!!!! خخخ.
Iran, Islamic Republic of
دلیل شکست برجام رعایت نکردن شروط 9 گانه رهبری و خطوط قرمز ایشان است پس سکوت کن.
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا استخر فرح ؟ اون استخر که بعد از مرگ غریق استخر فرح آزاد شد و دست موزه افتاد . حداقل استخر اشرف پهلوی رو باید مینوشت
برادر استخری اگه گفتی کجا قراره جون بدی
Iran, Islamic Republic of
استخری جان هنوز منتظریم جواب بدی
برادر استخری چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
استخری جان هنوزم منتظریم تا بگی کجا قراره جان به جان آفرین تسلیم کنی
حیات و ممات دست خداست .
Iran, Islamic Republic of
ما تا شما فتنه گران رو کفن نکنیم از دنیا نخواهیم رفت .
احسنت به برادر استخری
Iran, Islamic Republic of
حالا که خودت اعتراف کردی که حیات و ممات دست خداست پس حالا که از محل مردنت خبر نداری به محل مردن دیگران ایراد نگیر چون ممکنه یه جایی جون بدی که خیلی جای مناسبی نباشه پس به فکر خودت باش و به دیگران مشغول نشو
مدافع حرم .
Iran, Islamic Republic of
ما دعا می کنیم که ان شاءالله خداوند توفیق شهادت به ما بدهد یک مدت سوریه بودم و توفیق داشتم مدافع حرم باشم حالا هم در فضای مجازی مشغول مبارزه با دشمنان خدا و غربگرایان مزدور هستم .
ما غربگرای مزدور نیستیم!
Iran, Islamic Republic of
از عزیز مدافع حرم انتظار می رود همت ها و باکری ها الگویشان باشند...
مدافع حرم .
Iran, Islamic Republic of
اگر مزدور غرب نیستین چرا سال 88 سطل زباله و بانک و اتوبوس و مسجد آتش زدین و مملکت را به آشوب کشیدین و به عزاداران حسینی بی حرمتی کردید و آب در آسیاب دشمن ریختین و باعث تشدید تحریمهای ظالمانه شدین ؟!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز؛ انتخابات ۸۸ و حوادث پس از آن پر از حرف و حدیث است و سخن بسیار است اما هرگز اجازه داده نشده به ابعاد گوناگون آن پرداخته شود...
تحریم های ظالمانه هسته ای هم هیچ ارتباطی به اتفاقات ۸۸ ندارد...
حادثه نبود فتنه بود .
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حوادث انتخابات 88 فتنه ای که باند ثروت وقدرت که دست شون از بیت المال کوتاه شده بودند درست کردند و تحریمهای بانکی و نفتی هم درست بعد از فتنه تصویب شد زیرا دشمن به براندازی نظام از داخل امیدوار شد.
مدافعان حرم عزیز دل هستن
Iran, Islamic Republic of
لطفا حرف خودتو بزن مدافعان حرم را قاطی این کارا نکن چون این عزیزان مبرا از تهمت و توهین و بد زبانی هستن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بنویس...
Iran, Islamic Republic of
خوش بحالت کاش منم ازاول حداقل تاحا لا مثل تو بودم. چون مشخصه که اصل ماجرارو نفهمیدی بخدا راحتتر ازامثال منی. .
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای هیچ ارتباطی با افراد بد دهن و هتاک نداره لطفا خاموش
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برآنها باد-انتظار چنینی رفتاری از طلاب بین اقشار فقیر جامعه وجود داشت.مردم میگن همیشه ی تاریخ علما تومیدون بودن،تحریم میکردن،بست نشینی میکردن ولی حالا که حکومت به خودشون رسید ساکت گرفتن نشستن ،این تجمع نشون داد مبارزه با تبعیض وبی عدالتی در حوزه خط قرمز ندارد
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
نباید مشکوک بود که آیا این پلاکارد توسط یک نفوذی تهیه شده یانه. ؟؟؟
این پلاکارد به این سادگی و از روی بی بصیرتی نبوده.
پیشنهاد میکنم رد یابی شود به سر نخ خوبی رسیده میشود.
Iran, Islamic Republic of
مگردلواپسان بصیرت هم دارند اگرداشتندالان وضعمان این نبودخودبلدنیستندبه دیگران هم اجازه نمی دهند
سلام بر حضرت مهدی(عج)
Iran, Islamic Republic of
عکس با کیفیت رو من دیده‌ام

روی دسته تابلو (که با کارتن و ... خیلی ساده درست شده)
نوشته لطفا پس از مراسم تحویل دهید

یعنی کاملا مشخصه که دستی در کاره و برنامه‌ای هست که می‌خوان توی یه تجمع دیگه استفاده کنن

ایندفعه می‌خوان کشته‌سازی رو اینجوری بسازن


گرچه جهان نیوز اینقدر محافظه کار و ترسوهه که امثال این مطالب رو پخش نمی‌کنه
Iran, Islamic Republic of
!!!!!!!! پخش کرد که

پس چرا مطالب قبلی سانسور شد؟
Iran, Islamic Republic of
حضرت مهدی (عج) با کاخ نشینان مخالف است .
Iran, Islamic Republic of
باکسانی که درویلاهای ده هزارمتری می نشینند ودیگران رامتهم به کاخ نشینی واشرافگرایی می کنندچطور؟
Iran, Islamic Republic of
ای دولت یک دولت کاملا امنیتی است فقط مردم را بازی میده با حاشیه سازی
صداقت
Iran, Islamic Republic of
چه ایراد داشت نظرتون هم رو در باره این پلاکارد میاوردین . عزیزم این پلاکارد در اون تجمع بوده یا نه ؟ خب این تهدید نیست ؟ چرا همین نویسنده محترم اعلام موضع نکردن در باره این شعار
رضا
ببخشید اقای هاشمی مگه چند سال داشتن که مرگش مشکوک باشه
Denmark
...
Iran, Islamic Republic of
...
mojtaba
Iran, Islamic Republic of
سلام
اولا این بنده خدا تهدید نکرده و فقط عاقبت آقای هاشمی را به آقای روحانی یادآوری کرده.
دوما در وضعیت کنونی این مسائل را مطرح کردن ، یعنی چی؟ میخوای این جناح اون جناح راه بندازی؟
Iran, Islamic Republic of
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
نیروهای دیندار و معتقد باید عقل و فهم خودشان را بکار بیندازند. گاه یک حرف نسجیده و مشتبه زمینه بدست دل مریضان بدهد و هزینه های فراوان و زمینه های طرد اجتماعی را در پی داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
مگردینداربه شخصیتی چون هاشمی توهین می کند اینها مشتی فحاش وتهمت زن هستندویل لکل همزة لمزة
Iran, Islamic Republic of
...
ALI
Iran, Islamic Republic of
این اقایون دلشون برای من و شما نمی سوزه می خوان از آب گل الود ماهی خودشون رو بگیرن
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم که خود این فردی که این پلاکارد رو نوشته حمل می کنه از عوامل دشمن و اصلاحات نباشه
Iran, Islamic Republic of
افرین همینه.. مثل اتش زدن پرچم کشور ووووو
Iran, Islamic Republic of
آفرین
درست گفتی
بنده هم میگم به احتمال زیاد شیطنت خود اصلاح طلبان بوده این پلاکارد
می خواسته اند هدف اصلی راهپیمائی را منحرف کنند
Germany
...
زینب
United States
روحانیت از لحاظ اقتصادی از همه اقشار جامعه پایین تر هستیم!
‍کاش کمتر دروغ میگفتید. فکر کنم برخی ها خودشان را با اقشار مردم آمریکای شمالی و کشورهای اسکاندیناویی مقایسه می‌کنند. از دست این افراد فقط به خدا میتوان پناه برد.
Iran, Islamic Republic of
یه بچه هم میفهمه که معنی جملات پلاکارد مذکور، تهدید نیست ؛ بلکه گوشی را دست طرف داده که باباجان، هاشمی با اون سوابق و برنامه هایی که داشت و میخواست با آمریکا رابطه برقرار بشه، آخرش چی شد؟! فکرشو میکرد یه دفعه وسط استخر فرح عمرش تموم بشه و ...
استخری جان ممنون از افاضاتتون
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادر استخری و تفسیرهای نابشون
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
معنی پلاکارد مذکور اینست که اصلاح طلبانی که امروز حرف از مذاکره مجدد با امریکا می زنند مراقب باشند که به تیر غیب گرفتار نشوند .
این برادر استخری شاهکاره
Iran, Islamic Republic of
این برادر استخری یه تنه برای خندوندن بازدیدکنندگان این سایت کافیه
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
تو که بدجور میسوزی .
استخری جان ممنون
Iran, Islamic Republic of
ممنونم استخری جان واقعا مشعوف شدیم
ای آنکه مذاکره شعارت :
Iran, Islamic Republic of
مراقب باش به تیر غیب گرفتاری نشوی .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خواهشا یک بار جهان و دوستان رو این مطلب توجه ویژه کنید..
چرا تا مطالبه ها و انتقادات مسیر درست پیدا میکنن به اصطلاح خودشون" جبهه پایداری" با یک حرکت تند و غیرمنطقی فضارا عوض کرده و خوراک دوقطبی را مهیا می کنند.؟!!
چرا نمایندگان این جریان هرگز صحنه مجلس را خالی از صحبت های عجیب و دشمن شادکن نمی کنند؟!!!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز
از مطالبه روحانیت دفاع کن ولی اون پلاکارد ضایع دیگه دفاع نداره
هر عقل سلیمی میدونه شما هرچقدر هم نیتت پاک باشه دشمنت دنبال اغراض خودشه و تا جایی که ممکنه نباید آتو دست طرف مقابل داد
از یه دانش آموز بپرسی میگه این شعار دست گرفته میشه...
طلبه ها که بهتر میدونن اجتنبوا من مواضع التهم یعنی چی...
اینجا اگه موضع تهمت نیست پس چیه
Iran, Islamic Republic of
زیاد سخت نگیر چیز مهمی نیست .
United States
قسمت اعظم مشکلات بخصوص اقتصادی کشور بعد از جنگ به گردن هاشمی و همین هوچی هائی است که با تیتر های روزنامه های اجاره شده توسط استکبار سعی در به حاشیه کشاندن مطالبات بحق مردم هستند. این تابلو نه ربطی به تهدید داره و نه به اینکه کسی هاشمی را توی استخر هل داد. اینها دیگه طشت رسوائیشون از بام افتاده و چیزی جز این در چنته ندارند. روحانی آخرین تیر ترکش بود.
ماهان
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نيوز.عزيز بزرگوار دعواهاي حزب متبوع شما و حزب متبوع انتخاب هيچ دردي از اين مردم دوا نميكنه.پيشنهاد ميكنم دوستان هم سري به هر دو پايگاه خبري بزنن خواهند ديد كه هيچوقت راهكاري براي پيگيري وضع فاجعه بار فعلي مردم در اين دو سايت پيدا نخواهيد كرد.نه در وضعيت فعلي كه از ابتدا مراد شما مردم نبودن
بجستان
Iran, Islamic Republic of
نفرینی کردند ازطرف مردم مظلوم
از این دست آدمای تندرو و پرخاشگر متاسفانه زیاده و حزب االه همیشه تاوان بی تدبیری و پرخاشگری این ادم ها رو می ده.
علی
Iran, Islamic Republic of
حاشیه ها ساخته می شوند تا موضوع عذرخواهی دولت برای بی تدبیری هایش فراموش شود. دولتمردانی که دل به دنیا سپرده اند و مشغول پر کردن جیب خود هستند نباید فراموش کنند که روزی می رسد که همه این اموال حرام و حلال را باید بگذارند و بروند. استخر فرح هم کنایه از اجل معلق است که در کمین همه انسانها اعم از مذاکره کنندگان و مخالفین مذاکره هست.
Iran, Islamic Republic of
دولتی ها به دنبال هر بهانه و ابزاری میگردند تا از پاسخگویی به مشکلات ومسایلی که ناشی از بی تدبیری خودشان هست فرار کرده و افکار عمومی را
به جای دیگر سوق دهند. و این هم بهانه و ابزاری شد تا در روز سوال از رییس جمهور در مجلس سوال کنندگان را با طرح این موضوع و نسبت دادن برگزرای این تجمع به آنان، نمایندگان سوال کننده را بدهکار نمایند. و از پاسخ به بی تدبیری های اقتصادی فرار کنند. لذا باید به دنبال حاشیه این مراسم بود و البته پیشنهاد خوبی است که دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی کشف حقیقت کننند . چون احتمال دست داشتن اعوان و انصار سوال شوندگان نه سوال کنندگان در حواشی مراسم وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
معلوم است که اولا حوزه به هدف زد که دنبال منکوب کردنش هستند
ثانیا اکنون که طلاب انقلابی علی رغم تحمل چندین ساله تورم و اجاره ی سرسام اور و.... برای جلوگیری از سو استفاده دشمنان دندون رو جگر میذاشتند اما همراه پابرهنگان علیه مرفهین بی درد قیام کردند اب به لانه موریانه های رانخوار زالو صفت ریخته شد
ثالثا نگران مدیریت و راهبری اعتراضات مردمی توسط روحانیت ند چون دیگه نمی توانند از اب گل الود ماهی خود را بگیرند
Iran, Islamic Republic of
شما به اين 4 تا بچه آخوند ميگي طلاب حوزه علميه
بهتره يك سر به حوزه بزني تا بفهمي طلاب واقعي كيا هستند!
ح
Iran, Islamic Republic of
سلام .منظور این طلبه تذکر بوده که عاقبت همه ما به سوی خدا می رویم.
Iran, Islamic Republic of
گل آلود کردن و بهترین شیوه ی به حاشیه راندن و حاشیه امن درست کردن برای رانت خوار های فراوان داخل دولت
Iran, Islamic Republic of
خوب بفرمائید برداشت شما از مصراع دوم چیست؟ اینهمه حرف زدی ولی از این نکته فرار کردی. مثل روز روشنه که منظور چیه.
فرح
Iran, Islamic Republic of
اومده بگه روحانی مواظب باش اون دنیا هم هست.بدسلیقگی کرده واتو داده دست بهونه گیران زنجیره ای که همیشه اصل مطالبات مردمو به حاشیه میبرند.باپول بیت المال علیه مردم بیچاره کارمیکنند.حالا مرحوم تا وقتی انقلابی وضد امریکا بود عالیجناب سرخپوش بود ازوقتی انقلابی پشیمان شد دیگه شده بت اقایون.
Iran, Islamic Republic of
...
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
انقلابی بود ولی ...
محمد
آفتاب آمد دلیل آفتاب
Iran, Islamic Republic of
دست پیش گرفته اند که پس نیفتند
Iran, Islamic Republic of
تجمع در مدرسه فیضیه با سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی را یک تجمع کوچک طلاب میگی جهان نیوز حاشا به غیرتت
Iran, Islamic Republic of
بجای که به اشتباه راهبردی این پلاکارد اشاره کنی که زبان بلندگوی ضد نظام است میگی یک تجمع کوچک طلاب
بابا تو دیگه کی هستی
Iran, Islamic Republic of
این پلاکارد نشان داد که این دست از روحانیت بدرد سیاست نمی خورند و بهتر است حوزه علمیه علاوه بر آموزش موضوعات دینی در آمورزش مسائل سیاسی بیشتر کوشا باشد.
یک مسلمانم
Iran, Islamic Republic of
چرا یک تجمع آرام طلاب را که برای دفاع ازحقوق مردم وبرای مبارزه با گرانی وفساد برگزارشده وتمام پلاکاردها وشعارهای آن همه منطقی بودند را اینقدربه چالش می کشانند؟ خب آیا این اوج استبداد واستکبار اصلاح طلبان آمریکایی نیست؟ چرا نقد پذیر نیستید؟ چرا از نقد عملکردتان می ترسید؟ چرا همه اش دنبال موج سواری و دروغ وجنگ روانی هستید؟؟؟؟؟؟ خب پلاکارد نوشته سرنوشت کسی که به ملتش خیانت کند در استخر فرح می میرد این که تهدید وتوهین نیست. خب چرا اون فرد به ستخر فرح پهلوی رفت؟ اون در استخر فرح پهلوی چکارمی کرد اگر مسلمان وانقلابی ویار امام خمینی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا ننگ وشرم آور نبود که به استخر یک زن فاحشه بدنام و طاغوتی می رفت؟
پس کمی انصاف داشته باشید و دهان منتقدین رانبندید این بنده خدا نوشته سرنوشت کسی که غارتگر بیت المال هست سرنوشت کاخ نشین ومرفه بی درد سرنوشت نجومی بگیر ورانت خوار سرنوشت دروغگویان موج سوار وسکولار ولیبرال مسلکان انشا الله با حول وقوه الهی استخر فرح است . تهدید نکرد بلکه انذار داد . نهی ازمنکر بود امربه معروف بود. یعنی ای سیاستمدار توهم اگر راه غلط اون لیبرال رابروی وبه خون شهیدان خیانت کنی با دشمنان پشت پرده سازش کنی و به خواسته ها ونیازهای برحق ملت توجه نکنی وگرهی از مشکلات جوانان بازنکنی وبه فکر ملت نباشی نفرین ملت تورابه سرانجام همان طاغوت مسلک میکشاند...
Iran, Islamic Republic of
یه سوال از آن روحانی که پلاکارد دستش است
در اسلام حکم تهدید چیست؟
در اسلام حکم ایجاد تهمت چیست؟
در اسلام حکم ایجاد تنش و التهاب در جامعه چیست؟
در اسلام حکم مطالبه گری به چه قیمتی است؟
دقت کن .
Iran, Islamic Republic of
نه تهدید بود نه تهمت فقط تذکر بود.
Iran, Islamic Republic of
ای آن که نموده ای تو غارت
با نفرت و نکبت و حقارت
استخر فرح در انتظارت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه برای یه جمله، کسی متهم شود که همه سیاسیون و اطرافیانشان متهم هستند. یه شخصی یه تابلویی نوشته. موضع حوزه و روحانیت که نیست. برخی ها خیلی بچه تشریف دارند .
یک دوست- بخش اول
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات همواره به دنبال بحران آفرینی و فریب افکار عمومی از مسائل اصلی جامعه بوده و خواهد بود؛ ذات این جریان همیشه همین بوده ...
یک دوست-بخش دوم
Iran, Islamic Republic of
نکته این جاست که در تنظیم شعارها باید دقت کرد و این نباید باعث بشه که عده ای که مترصد فرصت هستند سوءاستفاده کنند....
اکبر
Iran, Islamic Republic of
...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
میگن کسی درقدیم میگفتن قاتل صدنفربوده بدین طریق که 99نفررودرزمان حیات کشته ونفرصدم روبعدازمرگش !!واما نفرصدم چطور ؟ وقتی این ادم دفن میشه بادبه تدریج خاک قبرش روکنارمیزنه وروزی کسی موقع ردشدن ازسرقبرش استخوان جسد برخورد میکنه ومریض میشه ومیمیره !!حکایت اینروزهای ماست چراکه طرف چندسال پیش ومردو رفت ؟؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هاشمی خودش مقصر است ....
Iran, Islamic Republic of
.م..
Iran, Islamic Republic of
...
برجامیون
Iran, Islamic Republic of
برجام قرار بود مشکل آب همه را حل کنه. نه فقط مسکل آب استخر فرح
همنوایان با ترامپ لطفا سکوت
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که با آمریکا برای شکست برجام همصدا شدن خاموش بشن لطفا
استخر فرح دیبا
Iran, Islamic Republic of
کاسبان برجام لطفا"سکوت کنند.
استخری جان آخر نگفتی کجا قراره جون بدی
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری که اینقد افاضه فیض میکنی چرا از یک جواب ساده فرار میکنی؟ آیا میدونی کجا قراره جون بدی
استخر فرح .
Iran, Islamic Republic of
ما تا شما فتنه گران رو کفن نکنیم جان نخواهیم داد.
Iran, Islamic Republic of
...
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
برخی از جریاتات فکری و رسانه ای موقعیت را درک نمی کنند مانند این گران فروشان و محتکران که اکثرا" هم افرادی بیسوادی هستند عمل می کنند بابا حداقل از المان یاد بگیرید که رسانه و سیاست مدار و تاجر و صنعت گرشو........ منافع ملی را در الویت برنامه خود قرار داده اند و می دانند چگونه رفتار کنند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اصلاح طلبان دروغگو وشیاد
حسین
Iran, Islamic Republic of
نه بابا این فقط یک جمله دعائیه است.بنده خدا آرزویش را گفته.
جان منست او هی مزنیدش آن منست او هی مبریدش
Iran, Islamic Republic of
چندصد گونه مغالعه در دانش منطق ثابت شده که یکی از آنها مغالطه جابجایی هشدار و زنهار با تهدید است که برخی‌ها از این مغالطه سودپرستی می‌کنند.
مقصود گوینده اینه که اگه کسی راه شخصی رو بره که در نهایت غرق میشه شما نرو والا [ممکنه] شما نیز غرق بشین.
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بود هاشمی توسط خودی ها کشته شود ، باید در فتنه 88 که خودش و خانواده اش آن همه آتش بپا کردند ، این اتفاق می افتاد ! نه بعد از چندین سال ، که خود به خود رفتنی بود !!
غریبه
South Africa
خب جناب اگه رسانه های اصلاح طلب دست به تشویش اذهان عمومی میزنن راجع به این پلاکارد لطفاً شما بفرمایید بطور واضح برای مردم معنی این پلاکارد چیه؟ ؟...
Iran, Islamic Republic of
منظور پلاکارد اینست که مذاکره با شیطان بزرگ عاقبت خوشی نداره .
سلام بر حضرت مهدی (عج)
Iran, Islamic Republic of
داریم کسان زیادی که در ابتدا خیلی انقلابی و خوب و عالی پیش رفتند
ولی تغییر رویه دادن و کاملا از خط اصلی انقلاب و مردم خارج شدن

نیازی نیست اسم ببرم چون این افراد کاملا شناخته شده‌اند و ضربه‌های اساسی بر پیکرۀ انقلاب و مردم مظلوم ایران وارد کردند

حالا هم عده‌ای از جمله فرزندانشون می‌خوان از آب گل‌آلود ماهی درشت بگیرند
یعنی می‌خوان از جسد بی‌جان متوفی سوء استفاده کامل کنند برای رسیدن به اهداف ننگینشون یعنی به مرده خودشون هم رحم نمی‌کنن

به حرف‌های اخیر آقای محسن هاشمی دقت کنید خبر از آینده بسیار سخت برای ملت داده!!!!

...
همصدایان با شیطان بزرگ بیدار شوند
Iran, Islamic Republic of
در حال حاظر که در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم همنوایی با شیطان بزرگ برای شکست برجام چه معنایی دارد؟ آیا از آنانکه شعار ضد آمریکایی میدهند قابل قبول است این همصدایی؟ به خودتان بیایید تا دیر نشده
خسارت محض .
Iran, Islamic Republic of
کدخدا بهتون نارو زد به ما هم هیچ ربطی نداره .
ترامپ هم میگوید برجام خسارت محض است
Iran, Islamic Republic of
این همنوایی با شیطان چه توجیهی دارد؟
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
شکست برجام بدلیل رعایت نکردن شروط 9 گانه و خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب است .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم افرادی اگر نفوذی نیستند چرا جوری ... نقش بازی میکند تا آب به آسیاب رسانه های دولتی بیفتد و مدتها سوژه داشته باشند و پاسخگوی عملکرد غلطشان نباشند?!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
مرگ سراغ همه میاد کاخ نشین در حال عیش و شنا
کوخ نشین در حال خون دل خوردن از دست این اغنیا
ولی اون کجا و این کجا
حسین
Iran, Islamic Republic of
آیا فکر کردی مرگ شما را در چه حالی در بر خواهد گرفت؟ کمی تفکر بد نیست
Iran, Islamic Republic of
آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای اتفاقات رخ داده در تجمع طلاب در فیضیه قم را یک فاجعه دانست.
انحراف افکار عمومی ممنوع .
Iran, Islamic Republic of
فاجعه اصلی برجام بی فرجام و اوضاع آشفته اقتصادی است .
بنده
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا این همه مشکل در مملکت داریم بیانیه نمیدن و فاجعه نیست.؟
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
شاید اگر اون ادم تابلوبدست رودستگیرکنن...
علي
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
یک انسان بی غرض سیاسی
Iran, Islamic Republic of
معنای این شعار این نیست که تهدید کند شما این شعار رابه میل باطل خود تفسیر به رأی نکن. معنای این سخن این است که هرکس به فکرملت نباشد وبه فکر خودش وباندش وخانواده ش و حزبش باشد و حقوق نجومی بگیر وکاخ نشین باشد و درد ورنج محرومان و گرانی وبیکاری و فشارهای مردم را نداند ونفهمد چون خودش مرفه است پس سرنوشت او را خداوند متعال طوری تعیین می کند ...
يك راي يت
Iran, Islamic Republic of
...
ممحمد
Iran, Islamic Republic of
هاشمی بزرگ انقلاب بود یک عده خدانسناس قدرش روندونستندوباتوحین ودروغ همانطورکه باسهیدبهشتی کردند عمل کردن واون کسی که پلاکاردواون مطلب چرت رونوشته بود ادم بی شعوریست چون داره برخلاف سخنان رهبری عمل میکنه وداره آب به اسیاب دشمن میریزه خجالت بکشید اگر ضربه ای به این انقلاب زده بشه همین نادونها مسئولن وهمه ضربه میخورن وبعد حیوان مگررفتن به استخرجرمه چقدربی شعوری کسی که تمام عمرش رازندان بوده وبعدازانقلاب هم رکن اصلی ودانای مملکت بود واگربود این همه گرفتاری نداشتیم چون مدیریت میکرد ازخدابترسید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هاشمی اگر قبل از رفتن به ( استخر فرح پهلوی) انقدر ...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یه مقدار فکر کنیم...
چی میشه که برای یه پلاکارد، تمام حامیان دولت و دشمنان انقلاب، موج رسانه ای راه میندازن ولی از اونها صدایی برای مشکلات اقتصادی مردم، بلند نیست؟
تا کی باید فریب رسانه های هوچی گر رو بخوریم؟
مسأله فرعی رو بزرگ میکنند تا حواس ها از مسائل اصلی دور بشه.
دولت به جای فرار، باید جواب بده برای اقتصاد چیکار کرده و میخواد بکنه.
مطالبه گر باشیم...
Iran, Islamic Republic of
هاشمی توی استخر-سونا-جکوزی(کاخ فرح پهلوی) تمام شد .
Iran, Islamic Republic of
آزادی بیان خوبه ولی فقط برای اصلاح طلبان. بقیه را باید خفه کرد.
Iran, Islamic Republic of
...