جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲۳۰
حرکت پرشتاب به سمت یک پایان تلخ

فاتحه جریان اصلاحات خوانده شده/ وقتی عمق جریان چپ در ابتدای انقلاب به چند سلبریتی کم‌سواد تنزل می‌کند

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 603359
شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 84، پرونده این جناح را برای یک دهه در تحولات عرصه قدرت بست و تلاش آنها برای بازگشت به قدرت در سال 88 به قیمت فتنه ای تمام شد که اصلاح طلبان به عنوان متهمان اصلی آن بودند.
فاتحه جریان اصلاحات خوانده شده/ وقتی عمق جریان چپ در ابتدای انقلاب به چند سلبریتی کم‌سواد تنزل می‌کند
گروه سیاسی جهان نيوز: از سال 1392 که اصلاح طلبان بار دیگر توانستند در برخی از ارکان قدرت حضور پیدا کنند، به سرعت در حال عبور از ارزش هایی هستند که به روایت تئوریسین های این طیف نقطه تمایز آنها با جریان های رقیب بود.

به گزارش جهان نيوز، در سال 1376 چپ های سابق خود را در قالب جدیدی به نام دوم خردادی ها با رویکرد اصلاح طلبی ظاهر ساختند. چپ هایی که در ابتدای انقلاب و دهه شصت به عنوان نیروهای تندرو و افراطی شناخته می شدند و قائل به دولتی کردن کامل اقتصاد ایران بودند. کسانی چون بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده و حمیدرضا جلائی پور از جمله چپی های تندرویی بودند که اقدامات افراطی گونه آنها در حمله به میتینگ های سیاسی هنوز نیز زبانزد عام و خاص است.

اصلاح طلبان با شعار دموکراسی، آزادی و حقوق شهروندی و مدنی برای هشت سال دستگاه اجرایی کشور را در اختیار گرفتند ولی پایان این دوران همراه شد با اختلافات شدید میان گروه ها و فعالین این جریان و انشعاباتی که زمینه شکست های بعدی را برای آنها فراهم آورد. اولین شکست اساسی اصلاح طلبان در انتخابات شورای دوم شهر تهران رقم خورد. شورای اول تهران که شامل گروه های اصلاح طلب کارگزاران، مشارکتی ها و مجاهدین انقلاب اسلامی بود، پایتخت را برای چند سال به تعطیلی کشاند. در سال 1382 و با انحلال شورای شهر، پشتوانه اجتماعی آنها کاملا سرخورده شد و زمینه برای پیروزی آبادگران وابسته به نیروهای انقلابی در شورای دوم مهیا شد و شهر تهران برای 15 سال در اختیار اصولگرایان قرار گرفت. شکست بعدی در مجلس ششم رقم خورد. مجلسی که در آن حداد عادل در اقلیت قرار داشت ولی اقدامات نمایندگان اصلاح طلب در آن باعث شد تا در دوره هفتم حداد عادل به عنوان نماینده نخست تهران وارد مجلس شود و بر ریاست آن تکیه بزند.

سیر تکوین شکست اصلاح طلبان که به صورت حداکثری دولت، مجلس و شورا را در دست داشتند، گویای اقداماتی بود که این طیف را در پرتگاه سقوط قرار داد. شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال 84، پرونده این جناح را برای یک دهه در تحولات عرصه قدرت بست و تلاش آنها برای بازگشت به قدرت در سال 88 به قیمت فتنه ای تمام شد که اصلاح طلبان به عنوان متهمان اصلی آن بودند. کسانی که این بار برای چنگ زدن به ریسمان قدرت، جنگ خیابانی را شروع کردند و برای موفقیت در این سناریو حتی به دشمنان قسم خورده کشور پناه بردند. پیشنهاد تحریم ایران به آمریکا نشانه ای از افول اصلاح طلبان تندرو در حد منافقین بود.

بازگشت تدریجی با گزینه های حداقلی
در حالیکه اصلاح طلبان در دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد حداکثر مکانیسم های قدرت را با نیروهای برجسته خود در دست داشتند، در سال 1392 مجبور شدند تا به سمت کسانی گردش کنند که روزگاری تابوی آنها محسوب می شدند. هاشمی رفسنجانی، قهرمان کتاب عالیجناب سرخوپوش و عالیجنابان خاکستری اکبر گنجی و سپس حسن روحانی، کسی که فرمان پایان غائله 78 اصلاح طلبان را در شورای امنیت صادر کرد و خواهان اعدام فتنه گران در نماز جمعه شده بود. اصلاح طلبان پیروزی حسن روحانی را پیروزی امید و بازگشت به قدرت ارزیابی کردند. آنها برای رسیدن به قدرت فتح سنگر به سنگر را با مکانسیمی دنبال کردند که نقطه پایان تمامی ادعاهای آرمانخواهانه شان در زمینه اصلاحات در ایران بود.

در حال حاضر اصلاح طلبان تنها و تنها با مکانیسم دو قطبی سازی و ایجاد غبار ترس و واهمه در عرصه عمومی می توانند از رقبای خود عبور کنند. پیش از پرداختن به این موضوع به انتخابات سال 1394 مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره می کنیم. بازار لیست ها و «تَکرار می کنم ها» به کمک سلبریتی های سطحی نگر در این زمان گرم شد. شبکه های اجتماعی فراگیر مانند تلگرام و ایسنتاگرام به کمک شان آمد تا جو مسمومی را علیه رقبا ساماندهی کنند. نکته جالب در لیست مجلس خبرگان برای شکست برخی از نامزدهای طرف مقابل مانند آیات مصباح، محمد یزدی و احمد جنتی نه تنها حمایت از گزینه های حداقلی بلکه قراردادن اسامی بود که در خوشبینانه ترین حالت نیز هرگز در دورترین منتهی الیه جریان اصلاحات قرار نمی گرفتند. پیروزی اصلاح طلبان در لیست 30 نفره تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با ائتلاف با نیروهای اصولگرای به اصطلاح میانه رو رقم خورد. کسانی که بعد از تشکیل مجلس یک در هزار نیز به سمت اصلاح طلبان گرایش پیدا نکردند.

اما رویه ای که اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات در پیش گرفتند به معنای لگد زدن به آرمان ها و ارزش های اصلاح طلبانه بود. بازی های سیاسی سخیف و هیستریک در دشمن نمایی از رقبا باعث شد تا شاخص هایی که مردم را برای رای به این جریان ترغیب می کرد نه براساس داشته های اصلاحات بلکه بر پایه ترس های واهی شکل بگیرد. ترس از اینکه در صورت پیروزی اصولگرایان کشور وارد ورطه سقوط، ورشکستگی، جنگ، تهدید، تحریم و تجزیه خواهد شد! چنین رویکردی در انتخابات سال 1396 ریاست جمهوری و شوراهای شهر از سوی اصلاح طلبان با شدت بیشتری پیگیری شد و دیگر از فضای گفتمانی ارزش ها و آرمان های نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان خبری نبود. رئیس دولت اصلاحات در حد امضا کننده لیست ها تنزل یافت. کسی که حتی نمی توانست در زمینه مفید یا غیرمفید بودن نمایندگان در لیست برای افزایش منافع عمومی نظری داشته باشد. حسن روحانی به عنوان فرشته صلح در مقابل سالاران جنگ معرفی شد.

تنزل اصلاح طلبان به بازیگران هوچی گر و سلبریتی های سیاسی کم مایه در فضای سیاسی، رسانه ای و اجتماعی در سال های اخیر به اثبات رسیده است. اصلاح طلبان به دست خود این جریان را به ورطه تباهی و تهی سازی فرو کاستند. عدم تاثیرگذار بودن نمایندگان اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی، شکست سیاسی و اقتصادی دولت اعتدالی و سقوط اصلاح طلبان در شورای شهر تهران در ماکت بسیار کوچک تری نسبت به دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد رونمایی شده است. این جریان دارای قدرت بالایی در آن دوران بود ولی شکست سنگینی را در عرض دو سال در سه حوزه تجربه کرد و برای یک دهه غایب بزرگ بسیاری از تحولات عرصه قدرت بود حال در ماکت بسیار کوچکتر و با قدرت اجتماعی نازلتر بدون شک باید شکست نهایی را برای خود در نظر بگیرد. شکستی که می تواند فاتحه این جریان را برای همیشه بخواند و برای احیای مجدد نیازمند زمان زیاد، تغییرات ساختاری و عمل های جراحی دردناکی خواهد بود. هرچند بعید است به مانند چپ ها که در دهه هفتاد با قالب اصلاح طلبی خود را احیا کردند، بار دیگر موفق شوند در شرایط متفاوت تر دست به این کار بزنند. مشروعیت زدایی علیه اصلاح طلبان دقیقا از سوی افراطیون این جریان و تساهل گرایان قدرت پرستش رقم خورد که قدرت را به هر قیمتی می خواستند. در حال حاضر کسانی در قدرت اصلاحات را نمایندگی می کنند که با شاخص های مطلوب این جریان فاصله نجومی دارند و در حد زیادی زیر خط فقر شعور و درک سیاسی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
جالب این است که چپی های تند رو گذشته اصلاح طلب حال شده اند شاید بعد از مدتی به شاخه دیگری بپرند این نشانگر عدم اصالت حزب در ایران است
Iran, Islamic Republic of
نشانگر نقشه حساب شده دشمن اصلی آمریکا برای نفوذ افراد به ظاهر موجه در اوایل انقلاب، و چرخش راهبردی افسادطلبان پس از کسب اعتماد کافی است.
پروژه معروف نفوذ، اینه.
البته ما نه تنها ناامید نیستیم، بلکه با اتکای به خدای مقتدر شکست ناپذیر، با توجه به نقشه های رهبری، این ها رو شناسایی و ادب میکنیم. پروژه نفوذ، وقتی نفوذی ها بیان وسط میدون که الان اومدن، به حالت آشکار در میاد. اونوقت، جوانان مومن و بزرگان نورانی، خیلی راحت انقلاب رو تصفیه مجدد کرده، افراد بهتر از قبل رو به مردم معرفی میکنن. به فضل خدا، آینده جمهوری اسلامی، با این جوانان مومن، روشنه.
United States
فعلا که فاتحه شماهاست که خونده شده و دارین سالهاست انتخاباتو پشت هم میبازین فکر نکنم سی بر صفرو فراموش کنین تا قیامت؟ با این طرز تفکر در آینده نزدیک به طور کامل قافیه را خواهید باخت
Iran, Islamic Republic of
داری مهمل می بافی آمریکایی.
اربابت آمریکا، از ترس جمهوری اسلامی، نصف شبنیم ساعته صد تا موشک زد و در رفت. آمریکایی که اگه جایی رو میزد، با لشکرش میرفت.
اون وقت تو داری جیک جیک میکنی!
...ما نباختیم. مردمی که به افسادطلبان اعتماد کردند باختند. چون باید بابت رأیشون ...، در پیشگاه خدا، جواب بدن.
ما وظیفه مون رو انجام دادیم و پیروزیم
ضمنا، همین چارتا رأی آوردن که تو رو اینقدر درگیر محاسبات غلط کرده، به خاطر باز کردن دریچه شورای نگهبان از سوی ماست! دریچه ای که هر وقت بخواهیم می بندیم.
...

اسلام، به فضل الهی، بر کفار و منافقین، غلبه کامل پیدا خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
تو و همفکرات خیلی وقته که باختین کارتون برا همیشه تموم شد و این ناله های جانسوزت نشونه غرق شدنتونه
Iran, Islamic Republic of
حرف زدنت، نشانه حماقت ضدانقلابه.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
حماقت اونهایی داشتن که فریب احمدی‌نژاد را خوردن

احمدی‌نژاد سفره اصولگرایان را جمع کرد برای ها میشه
آقا جان یه سوال چرا میگید آمریکا دشمن ماست اگر دشمن ماست چرا اکثر دولت مردان فرزندانشان داخل آمریکا زندگی می کنند یا وقتی از ایران خارج میشن میروند آمریکا و کانادا و انگلیس خدا وکیلی جواب درست بدید
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، دشمن رهبر، مردم ایران یعنی من و شما، و ارزش های اسلامی است، نه اون مسؤولینی که شما ذکر کردید....
United States
عزیزم اینها از دشمن سازی میلیاردها دلار پول مملکت را بردند . ما شهروند درجه 2 هستیم و باید هر چی بگن بگیم چشم
Iran, Islamic Republic of
آمریکا دشمن نیست؟ چه کسی ایران را به خاطر پیگیری اهداف علمی اش در صنعت هسته ای، تحریم کرد؟!
چه کسی به سوریه مظلوم، موشک زد؟
چه کسی بین پاکستان و هند، بین دو کره، بین کشورهای اسلامی اختلاف می اندازد؟
پول نفت عراق را چه کسی دزدید؟
حانی رژیم کودک کش صهیونیستی کیست؟
چه کسی دنیا را با فرهنگ شیطانی اش چارنعله به سمت جهنم می برد؟
چه کسی هواپیمای مسافری را میزند؟
چه کسی دانشمندان مملکت را ترور میکند؟
چه کسی دایم تهدید به حمله با سلاح اتمی میکند؟
ما آمریکا را دشمن ساختیم یا شما آمریکا را بزک میکنید؟!
United States
سوریه مظلوم ، فلسطین مظلوم ، لبنان مظلوم ، عراق مظلوم ، یمن مظلوم ، روسیه مظلوم مردم مملکتت اگر زرنگ‌باشند کار پیدا کنن حقوقشون بین ۸۰۰ الی ۲ میلیون هست .مردم مملکتت مظلوم‌نیستند ؟ هسته ایی می خواهی چیکار ؟ برق و انرژی می‌خواهی ؟ کشورت سرشار از پتانسیل انرژی سولار و توربین بادی هست برو روی اون سرمایه بزار . میدونی مشکل شما چی هست ؟ مشکل شما اینکه بخاطر یک پول کم چشمت را روی حقیقت بستی . کشور بزرگی و ثروتمندی مثل ایران باید این باشه ؟ نزدیک خونتون سطل اشغال هست نه ؟ ۱ روز برو بشمار چند نفر از توش زندگی می کنن . هیچ کشوری بجز مردم کشورت تو مرحله اول مظلوم نیستند . اول بده مردم کشورت بخورن نه این اون
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آمریکایی!
موضوع صحبت، نحوه برخورد با دشمنی های آمریکا نبود. تعجب میکنم چرا موضوع را به این راحتی عوض میکنید! به نظرتان در ساعت 16:29 نگاه بیندازید! صراحتا از کلمه دشمن سازی استفاده کرده اید، در پاسخ به نظردهنده ساعت 7:38. به همین خاطر، بنده در مورد شبهه دشمن سازی، فقط گوشه ای از جنایات آمریکا را گفتم. پشت پرده هایش که بماند!
بنابراین، موضوع بحث، نحوه مقابله با این دشمنی ها و اینکه بر داخل تمرکز کنیم یا با متحدانمان همکاری کنیم نیست. بحث، اصل وجود این دشمنی و بزک کردن چهره آمریکا توسط پیاده نظام اوست.
الان، هیچ پاسخی به موضوع انحرافی شما نمیدهم. فقط میگویم که دشمنی آمریکا، اثبات شده است و شما نیز نمیتوانید انکارش کنید. اینکه چطور مقابله کنیم، بماند.
فقط یک. نکته کوچک رو لازمه بگم و اون اینکه آمریکا چه ابلهیست که برای ایران، تعیین کند بر روی چه انرژی ای سرمایه گذاری کنیم و بر چه انرژی ای سرمایه گذاری نکنیم؟! اصلا دشمنی آمریکا یعنی همین امر و نهی کردن بیخودی و فضولانه.
اگر آمریکایی هستید، به شما ربطی ندارد که هسته ای بخواهیم یا نخواهیم. این جزء امور داخلی ایران است و دخالت در آن، همان دشمنی آمریکاست.
اگر هم ایرانی هستید، اف بر این همه دریوزگی و نوکری.
در مورد مظلومین عالم هم، وظیفه جمهوری اسلامی به عنوان یک حکومت اسلامی و وظیفه یک انسان مسلمان است که هر چه دارد برای خدمت به مردم بگذارد و کمک به مظلوم جنگ زده و جلوگیری از کشتار مردم، مهم ترین خدمت است. اصل و اساس توحید، این است که عمر خود را، نه برای خود، بلکه برای مخلوقات خدا، و برای کسب رضایت خدا، و برای انجام فرمان خدا، بگذاریم. کمک به مظلوم، از اصول توحید است و مردم ایران. نه به خاطر مسلمانی بلکه به خاطر انسان بودنشان، این راه را با شوق قلبی، ادامه خواهند داد.

مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
شما که میگید امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله و بازم هم میگیم آمریکا ممکن است بتواند ضربه بزند و هزینه ایجاد کند. اما به هدف خود از این ضربه زدن ها که بازداشتن ما از راه اسلام و انقلاب است، نخواهد رسید. پس هیچ غلطی نمیتواند بکند.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
فعلا که از پوشک بچه تا بازار دلار و خودرو را بهم ریخته و ما هیچ غلطی نمیتونیم بکنیم
United States
جوک نگو امد زد و رفت تو هم پیمانات که میلیاردها دلار از پول ما را بهشون دادید جرات نکردید 1 دونه موشک بزنید . همه جیغ و دادتون فقط برای مردم هست و همین
نه بابا آمریکا هنوز هم فدایی داره؟
Iran, Islamic Republic of
برای اینا، آمریکا بته. فدایی بت بزرگشون هستن. سال های سال، تو مخ این ها کردند که بدون آمریکا نمیشه! آمریکا شکست ناپذیره! آمریکا سلاح های مخوف داره! کجاست اون ابهت هالیووی آمریکا؟!
به سوریه تضعیف شده در جنگ 6 ساله، 100 تا موشک زدن اونم یواشکی و نصف شب، 70 درصدش هم رهگیری شد. فرداش هم مردم سوریه، کف خیابون مشغول شادی بودن. آمریکا در واقعیت اینه. اما این ها...
الامأمور المعذور
United States
اصلا مهم نیست که ۱۱۵ تا موشکش خورد یا نه مهم این هست ناوش را اورد زد و رفت و شما شریکاتون فقط نگاه کردید.
Iran, Islamic Republic of
نمیشود غرب زدگان، افساد طلبان، و بهانه گیران، یک بار بهانه بگیرند که آمریکا دشمن نیست! بار دیگر بهانه بگیرند که دیدید آمریکا از آن طرف دنیا آمد به یک کشور جنگ زده موشک زد و رفت و کاری نکردید!
این، اوج نفاق غرب زدگان دریوزه است.
اما در مورد آمریکا، ما به اندازه خسارت آمریکا، او را ادب میکنیم. آمریکا چند موشک نمایشی زد و رفت. به همین اندازه ها، سربازان داعشی اش کشته میشوند. هر وقت ناو زد، ناوش را میزنیم.
به طور کلی، در شطرنج میان کشورهای مستقل با آمریکا و متحدانش، هدف، زدن مهره ها نیست. هدف، موفقیت در پیشبرد اهداف است.
به مدد الهی، دماغ آمریکا و دوستانش، به خاک مالیده شده و باز هم خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به سؤال نظردهنده داره خبیث؟
او پرسیده اگر آمریکا دشمن است، چرا بعضی مسؤولین، فرزندانشون در آمریکا تحصیل میکنن و گرین کارت آمریکا دارن.
ما هم جوابشون رو دادیم که بله آمریکا دشمن است،.....
حالا این وسط کی شما رو صدا زد که پارازیت انداختی؟! نمیتونی دو دقیقه شلوغ نکنی مردم بهتون مثل آدم حرف بزن؟
Iran, Islamic Republic of
اولا طرز فکر این مسئول مهمتر از اسمشه
آیا این مسئول تفکر انقلابی و جهادی داره یا فقط پوسته ظاهری از دین با خودش حمل میکنی
ثانیا این مسئولا بالاخره اکثرا با رای مردم سرکار اومدن
سوال اینه آیا امسال شماها که عاشق غرب هستید به اینجور مسئولا رای ندادید
Iran, Islamic Republic of
کجا میلیاردها دلار پول دادیم؟! لابد سندش دست صدای آمریکا و بی بی سیه! آمریکا رو به وقتش، با کمک همین مردم، ادب میکنیم. تو هم به هدفت که جدا کردن مردم از انقلاب، و بزک کردن آمریکاست، نمیرسی.
توهم یک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اصلاح طلبان به طور خالص، همان 4میلیون نفری هستند که سال 84 به معین رأی دادند(با وجود اینکه خاتمی هم از او حمایت کرد) و بقیه آرایی که به صورت موسمی به برخی افراد مورد حمایت اصلاحات رأی می دهند، یا به خاطر این است که فریب می خورند و فکر می کنند با رأیشان، اوضاع اقتصادی خوب می شود یا اینکه از اصولگرایان ترسانده می شوند. امیدوارم فضای قرمز و آبی(دوقطبی های کاذب) در سیاست از بین برود.
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم نتیجه سی یر صفر و تا ابد فراموش کنین نه تو و نه تمام همفکرات و این نظر پرونیاتم نشونه وحشته از آینده تاریکی که در انتظارتونه
Iran, Islamic Republic of
چه وحشتی؟ ایمان به خدا، نورانی بخش دل هاست، جناب ضدانقلاب افسادطلب.
Iran, Islamic Republic of
چرا پرچم امریکا اینجا گذاشته شده به نظر من مهم نیست چه کسی رای می اورد مهم این است که توان اجرایی برای مدیریت کشور را دارد یانه دیگه اصلاح طلب واصول گرا مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
اگر اصلاح طلبان برای اصلاحاتی که مد نظر دارند این شکلی می خواهند پیش بروند درسیاست خارجی افتضاح برجام را به بار آوردند در مدیریت وصحنه اجرایی که حرفی برای گفتن ندارند اون از دولت اونم از شورای شهر تهران این اصلا چپ وراست نداره اگر نمی تونستید مملکت رو اداره کنید چرا خودتونو در معرض رای مردم قرار دادید ووقت مردم را گرفتید چرا این همه وعده دادید یا دروغ گو هستید یا ناتوان در هر صورت مردم با این اوصاف دیگر به شما اقبال نخواهند داشت
United States
چقدر ساده اندیشید شما که فکر می کنید مردم بخاطر 4 تا سینمایی به روحانی رای دادن . این اخرین بارم من و خانواده ام بود که رای دادیم چون روحانی به هیچ کدوم از شعارهاش عمل نکرد ما رای دادیم به شعارهاش از نظر اقتصادی .بازشدن درهای کشور . ازادی بیان . نبودن دانشجو ستاره دار . رفع حصر . رابطه با کشورهای دنیا . عدم اتکا به روسیه و چین . جوابگو بودن مسولین .بالا رفتن عزت ایرانی .... . اجرای قانون اساسی و ........................................... فکر هم می کردیم چون رییس شورای امنیت کشور هست شاید این قدرت را داشته باشه ...
United States
اب نداریم مرگ بر امریکا . نون نداریم مرگ بر امریکا . دلار 6000 تومان مرگ بر امریکا . مردم بیکاران مرگ بر امریکا . مردم در جاده ها بوسیله پراید میمیرن مرگ بر امریکا . دارو سرطان و بیماریهای خاص شده 2 میلیون مرگ بر امریکا .
مرگ بر منافق هم دقیقا یعنی مرگ بر آمریکا
United States
منافق تو و امثال تو هستید که ۲ زار گرفتید چشمتون را روی حقیقت بستید .
Iran, Islamic Republic of
منافق یعنی آرایش کننده چهره زشت آمریکا.
منافق، یعنی فارسی زبانی چاپلوس آمریکا.
Iran, Islamic Republic of
منافق یعنی بزک کفار چین وروسیه
Iran, Islamic Republic of
اولا چین و روسیه کفار نیستند.
ثانیا در دهه های اخیر، به کشوری تجاوز نکردند و لذا بزک نیاز ندارند. بزک یعنی انکار دشمنی کشوری چون آمریکا و او را دوست نشان دادن.
چین و روسیه در مقابله با آمریکا، با ما همکاری کردند و ما هم در تقابل مبارک، با آنان همکاری میکنیم تا پوزه آمریکا بشکنیم. وحدت حول محور مشترک با چین و روسیه، بزک دشمن نیست!
Iran, Islamic Republic of
اولا آب و نان داریم. مشکل هست اما نه اینطور که شما میگید.
ثانیا دشمنی آمریکا را ما ایجاد نکردیم. آمریکا، دشمن کشورهای مستقل است. دشمن درجه یک نظام اسلامی هم هست. او نخواهد گذاشت آب و نان خوش، از گلوی کسی پایین برود مگر اینکه غلام حلقه به گوشش شویم.
پس باید در هر شرایط، با او مقابله کرد.
اما دلار! قیمت دلار ناشی از ضعف مدیریت داخلیست.
در هر صورت، آمریکا در کنار ضعف های داخلی، مسبب بسیاری از مشکلات ما و کشورهای مستقل است. پس در هر صورت، مرگ بر آمریکا، لازم است. علاوه بر این، مرگ بر مزدوران آمریکا هم واجب است.
مرگ بر آمریکا
United Arab Emirates
اصلاحات جریان رسوا ‌و منفور شده ایست نزد مردم
که مانند جریان انحراف که به دولت خدمتگذار قبلی نفوذ کرد دیگر نباید مجال فریبکاری و ضربه زدن به کشور پیداکند
آقای جنتی تکرار اشتباه یعنی پایان انقلاب
Iran, Islamic Republic of
اگر سلبریتی ها به شما رای میدادن همینارو بهشون میگفتید؟
Iran, Islamic Republic of
رای دادن که همه می تونن رای بدن ولی اینکه سلبریتی ها فکر می کنن در همه چیز صاحب نظرند وباید هر آنچه که اونها بهش فکرمی کنند ودر موردش حرف می ز نند در مملکت اجرا بشه مشکل ایجاد کرده اونا هم مثل اون کارگر ساختمون یا کشاورز یه کاری بلده که اسمش بازی گریه این که ژست سیاسمدار واقتصاد دان وجامعه شناسو روان شناس به خودشون می گیرن عجیه بازندگی خاصی هم که اینا دارن در آمد خوبی دارن و تا پولی به دست می ارن میرن اروپا به تفریح وگردش دراین صورت درد مردم عادی رو هو نمی فهمنن فقط یه رای دارن همین
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی بگو که بگنجه برادر من

سلبریتیها عموما قشر غربزده، ....دین گریزی هستند که تقریبا هیچ وقت به انقلابیها و وطن پرست ها رای نمیدن
Iran, Islamic Republic of
یکی جواب دهد: علت هماهنگی مواضع همه جریان های مخالف انقلاب در داخل با⬅️ مواضع دشمنان + توجیه گری طرفداران دولت به نفع اوپوزیسیون
Iran, Islamic Republic of
همسو بودن اهداف
Iran, Islamic Republic of
می توانی از حسین شریعتمداری و مخالفین دولت هم بپرسی دلیل انطباق نظراتشان در مخالفت با برجام با ترامپ و نتانیهو اسرائیلی در چیست ؟
Iran, Islamic Republic of
اون انطباق، عامدانه نیست.
ترامپ میخواد امتیازات بیشتر بگیره و میگه برجام باید وسیع تر باشه
آقای شریعتمداری و ما میگیم برجام همینقدر هم وسیعه و باید محدودتر و گام به گام می بود.
هر دو مخالفیم، اما اون بیشتر میخواد، ولی ما میگیم همیتقدر هم زیاد بود.
امتیاز خواهی بیشتر از جریان بنفش و روحیه دادن به مردم که برجام را به نفع خودشان بدانند. اینها دلایل مخالفت ظاهری دشمنان ماست
Iran, Islamic Republic of
بعد از شکستهای سنگین در انتخابات اخیر از اصلاح طلبان این توجیهات برای روحیه دادن برای اونایی که روحیه شونو از دست دادن خوبه ولی در کل دردی ازتون دوا نمیشه
Iran, Islamic Republic of
اینکه به منطق طرف مقابل میگید توجیه و دلیلی هم ندارید، این از دستان خالی و ترس شماست. ان شاء الله، دوباره اضمحلال جریان فاسد اصلاحات، نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
کئام منطق؟ منطقی که فقط فحش و ناسزا و توهینه؟ این یعنی بی منطقی و شکست کامل
Iran, Islamic Republic of
با مصداق حرف بزن. کلی گویی، کمکی به پاک کردن خیانت های افسادطلبان نمیکند.
Iran, Islamic Republic of
نظرات همفکراتو اینجا بخون و ببین که جز فحش و ناسزا و تهمت و توهین حرف دیگه ای بلئ نیستن
Iran, Islamic Republic of
خوندم. کجا فحش دادن؟ با مصداق صحبت نکردن، نشانه دروغگویی و رذالت شماست.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم با تشکر ما همه سوار یک کشتی هستیم شرکت کردن یا نکردن شما تاثیری در حرکت آن ندارد پس شرکت کنید و به اندازهخ ارای خود خود و خانواده تان موثر باشید .جهان نیوز
United States
کدوم کشتی ؟ همه ما ؟ ما شهروند درجه 2 هستیم و شما درجه 1
شهروند درجه دار میراث افسادطلبان است خجالت هم خوب چیزیه
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان، ژن خجالت و حیا ندارند. در فتنه 88، بر مبنای دستور کشته و شهیدسازی، زن بازدار را جلوی مهد کودک زدند. عابر پیاده را از بالای پل پرت کردند. افراد دارای ظاهر مذهبی را کتک زدند. بعد هم بیانیه دادند که طرفداران ما، مردمی خداجو و مظلومند و قایل به اعتراض در سکوت!
Iran, Islamic Republic of
بس است آمریکایی مجوس. تو اصلا شهروند ما نیستی. اما ایرانیان، همه شهروند درجه یک هستند.
United Arab Emirates
توانش رو ندارید که اصلاحات از بین ببرید
.راه هاشمی ادامه خواهد یافت
...
Iran, Islamic Republic of
خدا، مؤمنین را بر منافقین، پیروز خواهد کرد. این وعده خدا، است جناب ...
Iran, Islamic Republic of
حتما آن مومنان هم شما و همفکرانتون هستین؟
Iran, Islamic Republic of
قطعا افسادطلبان فتنه گر طرفدار داعش و مخالف حضور در سوریه نوکر آمریکا که دشمن فلسطینن و دایم با ولی فقیه مخالفت میکنن و به اقتصاد و تولید ملی اعتقادی ندارن و بیشتر حامی همایش رقاصی و حذف شهیدان از کتب درسی اند، در کف جهنم، بغل یزید حضور دارن.
United States
تو مومنی نه ؟
Iran, Islamic Republic of
خبر راجع به من نیست. راجع به افسادطلبان خیانتکار است. چرا جاده خاکی میزنی؟!
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلومه شما خیانتکار نباشی؟ از کجا به خودت مطمئنی؟ از توهم بیا بیرون اخوی اگه به خودت نگاه کنی میبینی سراپا تقصیری پس اول خودتو بساز بعد سراغ دگرانو بگیر
Iran, Islamic Republic of
من اصلا مهم نیستم. خاتمی خیانتکار و طیف فتنه گرش محل بحثند. مثل اینکه متوجه نشدی یا شایدم هم میخوای بحث پیرامون خیانت های هسته ای و برجامی افسادطلب شکل نگیرد و پیرامون من و تو باشد!
تصور اشتباهیست. ما، خیانت های افسادطلبان را با سند ذکر کردیم.
راه شیطان هم ادامه دارد ولی نتیجه نمی دهد
Iran, Islamic Republic of
احسنت. تا دنیا دنیاست، شیطان تلاش میکند. اما خدا، هیچگاه شیطان را بر مؤمنین، پیروز نکرده و نمیکند. به گواه تاریخ.
جهان جان بیهوده تلاش نکن مردم دیگه نه به اصلاح طلبان نه اصولگرایان اعتماد ندارن هر دو فکر منافع و سیاست بازیهای کثیف خودشون هستن این وسط ملت دارن به فنا میرن
Iran, Islamic Republic of
قطعا بین افسادطلبان خائن با اصولگرایان، تفاوت های بسیاری است. یکی فتنه گر و مقابل اسلام، دیگری داخل نظام و موافق اسلام و انقلاب.
اما اصل، انقلاب اسلامی و انقلابی گریست. و البته تبری از گروه های معاند همچون افسادطلب.
Canada
افساد طلب، افولگرا، دیگه تمومه ماجرا.
Iran, Islamic Republic of
افولگرا چی هست؟! ما یک اصولی داریم که همان اصول اسلام انقلابی هست و پابرجاست. منظور از اصولگرایی، پایبندی به این اصوله نه حزب.
اما غرض افسادطلبان از اصلاح، اصلاح دین و قانون اساسیه.
در واقع ارزش های اصولگرایی مورد قبول و درسته، اما ارزش های اصلاح طلبی، شر و نادرست. باطل هست که تمومه نه حق.
Canada
با این توهم خوش باش
Iran, Islamic Republic of
کانادایی ضایع شد بد! خخخخ
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با این توهم خوش باش
محمد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اصولگرا و سلطنت طلب دیگه ماجرا تموم انشالله نوبت نیرو های انقلابی میشه
Iran, Islamic Republic of
انقلابی که عالیه. اما به هر صورت این انقلابی شاخص و مشخصه داره که افراد دور و بر اصلاح طلبان نیستن.
Iran, Islamic Republic of
چه عجب! کانادایی بعد از اون افتضاح تاریخی اش در تشخیص تیترها برگشت! روی بازگشتن داشتی!
از قالیباف و مرتضوی و .... چه خبر برادر اصولگرا
United States
هیچ فرقی نیست . دستتون برای مردم رو شده همتون فکر جیبتونید از دم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تو هستی که به فکر جیبتی، میچرخی و حرف های متناقض و بی ربطی میزنی.
انقلابی مؤمن، و اصولگرای واقعی، از خیانت ها و فتنه های اصلاح طلبان، دورند.
شبکه مرموز افسادطلبی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خوانندگان محترم

در صفحه 411 کتاب "آسیب شناسی حزب مشارکت ایران اسلامی" انتشار در سال 1389، آمده است که پس از آنکه انحراف هدف دار در مسیر پرونده قتل های زنجیره ای به دست بازجوهای انتخاب شده از سوی سعید حجاریان، کشف میشود، خاتمی از طریق یکی از وزرایش برای حسینیان پیام میفرستد و از او تمنا میکند که از ماجرای کشف شده، سخن نگوید و به افشاگری نپردازد.
طبق ادعای یکی از وزرای دولت خاتمی، آقای خاتمی، در جریان شکنجه همسر سعید امامی توسط بازجوهای حجاریان در وزارت اطلاعات وقت، بوده است.
طبق بازدید آقای مروی نماینده آقای هاشمی شاهرودی که از طرف دفتر رهبری، برای بررسی موضوع، به بیمارستان فرستاده شده بود، استخوان کف پاهای همسر سعید امامی، بیرون زده بود. یعنی شکنجه، چیزی نبوده که آقای خاتمی بخواهد انکار کند.
"نقل از کتاب "بازگشت از نیمه راه"، تألیف الفت پور، چاپ دهم.
سید شکنجه گر مظلوم با چهره ای خندان!
Iran, Islamic Republic of
بیدار شو اخوی
Iran, Islamic Republic of
تو ...
در ماجرای کمک به مردم بی دفاع و جنگ زده غزه، تو حامی رژیم صهیونیستی بودی، در فتنه 88 رژیم صهیونیستی حامی تو.
در ماجرای پیدایش داعش و جنگ منطقه ای علیه مقاومت، تو طرفدار داعش بودی و از مبارزه با این ها بدگویی میکردی و سرانت افسادطلب هم همینطور. احتمالا بعدها هم داعش جبران کرده و از اصلاح طلبان ایران، حمایت خواهند کرد.
تو برادر این شیاطینی. اسم ما انقلابیون و ایرانیان رو نیار مگر به ترس.
Iran, Islamic Republic of
کارتون تمومه برادر بیخودی نه خودتو اذیت کن نه همفکراتو. سالهاست دارین انتخاباتو واگذار میکنین به اصلاح طلبا بی شک انتخابات بعدی رو سخت تر خواهید باخت
Iran, Islamic Republic of
آخه کامنت به مزد ...!
این رأی افسادطلبان رو کی بهتون داده؟! رهبری و شورای نگهبان و ما بودیم که شما رو علیرغم صلاحیت، از فیلتر شورای نگهبان رد کردیم تا دوره گذار فکری در ایران، به سلامت طی شود. الان برای خودمون شاخ و شونه میکشی؟! لاف در غریبی؟!
تو که مزد میگیری اون هم مزد حرام و آخرتت رو با آتش، میخری، لااقل باید کمی اهل فکر و مطالعه باشی که دنیات رو خراب نکنی! اول ببین انتخابات بعدی زنده ای یا مرده. بعد اظهار فضل کن. ما، سربازان لشکر حسینیم. اگر به تقابل رو در رو برسه، شمایید که ترس جان دارید و در میرید، نه ما.
من یه نمونه عرض کنم به خوانندگان.
در اغتشاش احمقانه کوی دانشگاه در تیر سال 78، شما رو نعشه کرده بودن و اومده بودید تو خیابونا تا مثلا خرکت کنید به سمت بیت رهبری. یادته وقتی بسیجیان و مؤمنان به اسلام، احساس کردن باید از ولایت دفاع کنن چی شد؟! با چوب افتادیم دنبالتون. یک بسیجی میدوید. 50 فتنه گر، احساس مرگ میکردند و مثل یوزپلنگ میدویدند تو کوچه ها.
اون موقع رأی جناح انقلابی، 7 میلیون بود. الان حداقل 16 میلیون رأی پاک و مردم خالص با ایمان مجاهد متقی. با این 16 میلیون، آمریکا و اروپا رو فتح میکنیم. فتنه گران و افسادطلبان که مگسی نیز نیستند.
بدو دنبال بازیت. وگرنه به هر کدوم از 16 میلیون، یه تیکه چوب میدیم.
Iran, Islamic Republic of
انتخابات بعدی رو طوری میبازین که کمرتون برای همیشه میشکنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
این حرف های شما بسیار شبیه حرف های آقای شریفی نیا و اون پسر آمیرزا در فیلم اخراجی های 1 است که فقط لاف میزنین و طبل تو خالی هستین
United States
... بر فرض 1000 نفر زدی بعدش چی ؟ اگر اون 24 میلیون و اون 15 میلیونی که در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنن بیان می تونی با چوب بزنی ؟ اقای جهان نیوز فکر می کنم این تهدید باید سانسور میشد نه وقتی ما از ارمان خمینی کبیر حرف میزنیم. کسی که ملت خودش را با باتوم تهدید می کنه !!!!!!ا...
اونایی که تو خیابون عربده میزدند و امنیت جامعه را بهم زده بودند مردم نبوده و نیستند
Iran, Islamic Republic of
اولا ما، خدا را، داریم و با ایمان مبارزه میکنیم.
ثانیا بر اساس کدام منطق، 24 میلیون و 15 میلیون رو با خودت حساب کردی؟! 24 میلیون که به نظام اعتماد داشتن که در انتخابات شرکت کردند. 15 میلیون هم لزوما ضدانقلاب نیست. 16 میلیون مؤمن خالص هم که این طرفه و واسه جمع کردن آمریکا و ناتو کفایت میکنه. شما فتنه گران، کل سنگینی تون، جمع های صد نفره در برخی شهرها در اغتشاشات دی ماه 96 بود. بهتره در شرایط فشار عصبی، حرف نزنی!
ثالثا یک سؤال منطقی. اگر حامیان اسلام انقلاب کمند، تا الان چجور تونستن شما زیادها را جمع کنن؟! آیا امدادهای غیبی بوده؟ بله. آیا قدرت ایمانشان بوده؟ بله. پس میتوانند.
اما اگر اکثریت هستیم و مردم ایران، در نهایت، حامی نظامند، پس تو چی میگی این وسط!
نمیشود در موقعیت دفاع، اقلیت باشید و در موقعیت حمله، اکثریت. یکبار مظلوم نمایی کنید که اقلیتی شما فتنه گران را سرکوب کرده اند. بار دیگر به همان ها بگویید هیچی نیستید!
والسلام
Iran, Islamic Republic of
1000 نفر؟ سه تا سرانشون رو میکنیم تو قوطی تمومه.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شما رفتین تو قوطی
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه رفتن تو قوطی. جمهوری اسلامی و مردم مقاوم و مؤمنش هم، پابرجا هستن.
کی رفته تو قوطی؟!
United States
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
این جمله شما بوی ماهیگیری از آب گل آلود رو میده. درسته که مردم از سیاسی بازی خسته هستن اما اگه میخواین نتیجه بگیرین که حاضرن به سمت آشوب طلب خائنی مثل احمدی نژاد چرخش کنن، سخت در اشتباهین.
آدمی که بخاطر فساد و دزدی اطرافیانش، بالا تا پایین نظام رو به تهمت و توهین میبنده، حتی لیاقت نداره تو این کشور نمکی باشه چه برسه به رئیس جمهور
Iran, Islamic Republic of
از این نمد کلاهی برای اصولگراها دوخته نمیشه
...
Iran, Islamic Republic of
مردم آگاه باشن که طرفداران جریان افسادات، هنرمندان جو زده نان به نرخ روز خور، یا سیاستمداران فراری و کشف حجاب کرده در غرب، یا اوباش خیابانی هستن، ما را کافیست. به هر حال تشخیص افراد از روی اطرافیانش، کار سختی نیست.
درسته که افسادطلبان خیلی سعی میکند مردم چیزی از خباثتشون نفهمن‌. ولی خیلی امیدوار نباش.
شبکه مرموز افسادطلبی
Iran, Islamic Republic of
در فتنه 88 و در بحبوحه حوادث، بارها و بارها، دیدار خاتمی با جورج سوروس، تاجر سرمایه دار صهیونیستی ملقب به پدر انقلاب های رنگی، مطرح شد. همین روزنامه کیهان، بارها به این موضوع پرداخته است. اما هر بار، دفتر سید محمد خاتمی و اصلاح طلبان، چنین ملاقاتی را تکذیب کردند. حتی دفتر خاتمی، اظهارات کیان تاجبخش در دادگاه متهمان فتنه 88 را در مورد این ملاقات، رد کرد.
اما برخلاف تکذیب های خاتمی، جورج سوروس، شامگاه 11 سپتامبر 2009، در سالن اجتماعات هتل بین المللی ترامپ در نیویورک، پرده از این ملاقات برداشت و گفت:
یکی از بهترین جلساتی که من، در پیشبرد دموکراسی در جهان اسلام و به ویژه ایران در آن حضور یافتم، ملاقاتی بود که در 14 سپتامبر 2006، با محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران، برگزار کردم.
گوشه ای از تکذیب های صادقانه سید مظلوم ...، برگرفته از کتاب "بازگشت از نیمه راه"، انتشار چاپ اول در 1394.
گفتنیست اقدامات افسادطلبان در فتنه 88، با بندبند توصیه های جورج سوروس و جین شارپ برای کودتای مخملی، مطابق داشت، از جمله استفاده از رنگ، شهید سازی، دروغ های بزرگ، عدم مراجعه به مراجع قانونی، نهادسازی موازی از شورای نگهبان از مدت ها قبل، اعلام احتمال تقلب و آماده سازی اذهان، دعوت نیروهای انتظامی به کودتا، و...
Iran, Islamic Republic of
این عمو سیروس از کجا پیداش شد که ول کن ماجرا نیست؟
Iran, Islamic Republic of
سیروس اسم هموطنته بی شعور افسادطلب.
اون جورج سوروسه که رفیق خاتمی جونته. از کجا پیداش شد رو هم از خاتمی بپرس که در جلسه با یک کودتاچی، دنبال چی بوده! لابد مرور خاطرات دوران سربازی!
Iran, Islamic Republic of
جوجه سیروس دیگه کیه؟ هر روز از خودت اسم در میکنی
Iran, Islamic Republic of
جورج سوروس یک اسمه که وجود خارجی داره. از خودم نیست. از جلسه خاتمی ملعون با این صهیونیسته که در دنیا معروفه به پدر کودتای مخملی.
خب نگفتید چرا خاتمی در یکی از سفرهای خارجی خود در سال 2006، با این فرد، دیدار داشته؟! منتظر توضیح مناسبی هستیم.
یکی از بزرگواران افسادطلبان است که در روزهای ناامیدی به نام و یاد او امیدوارند
Iran, Islamic Republic of
جوج سیروس؟
Iran, Islamic Republic of
جرج سوروس، برای جمهوری اسلامی جوجه ست، اما برای خاتمی، منشأ الگوگیری برای فتنه 88.
Iran, Islamic Republic of
حالا هی چرا از این جوج سیروس حرف میزنی؟ ...
Iran, Islamic Republic of
چون طرفداران اصلاحات، از ما سند خیانت های خاتمی و فتنه گری اش را میخواهند. ما هم فقط یکی از این سندها که نربوط به دیدار خاتمی با طراح کودتاهای مخملی، و سپس تکذیب های دروغ دفتر خاتمی بوده را مطرح کردیم تا مصداقی حرف زده باشیم و کسی نتواند انکار کند.
Iran, Islamic Republic of
جوجه سوروس، الگوی بت شما خاتمیه. نگو ناراحت میشه!
اصولچرا و افساد طلب هر دو در خوابند ان شالله نوبت انقلابیون می رسد
Iran, Islamic Republic of
شما اگر به انتخابات ها نگاه کنید بجز احمدی نژاد بقیه انتخابات ها را اصلاح طلب ها برده اند
کدام انتخاابات را احزاب اصولگرا مثل موتلفه و جمنا و پایداری و ... برنده شده اند
Iran, Islamic Republic of
مجلس های 7 و 8 و 9 رو احمدی نژاد برد؟ اصلاح طلبان بردند؟
حالا با یک لیست رنگین کمانی امید باز هم بیش از نصف کرسی ها رو به دست نیاوردید که
حتی مجلس 10 رو هم نمی تونید مجلس سراپا اصلاحات نامگذاری کنید.
اصلاحات را اگر قوتی بودی، کاندیدای ریاست جمهوریش از خودش بودی
نه اینکه دخیل به کارگزارانی های هاشمی ببنده
ملت ایران عمدتا اصلاح طلبان را مخل آرامش و امنیت میدانند و واقعا کار اصلاحات همون 84 تموم شده
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان، از دخیل هم بدتر بستن. علنا نظریه پردازشون گفته ما در رحم اجاره ای دولت روحانی هستیم.
اون وقت یک عده ...، به مردم میگن این خاتمی بوده که با انگشت اشاره، نتیجه انتخابات رو تعیین کرده! این چجور انگشتیه که برای نیروی خودش ...و فقط برنده رو به نام خودش میزنه؟! شیادی بیان افسادطلبان اینجوره.
Iran, Islamic Republic of
خب به خاطر اینکه مجلس ۷ و ۸ و۹ همه اصلاح طلب ها رد صلاحیت شدند معلومه که فقط اون سه دوره اصولگراها رای اوردن
Iran, Islamic Republic of
دروغ، از نشانه های انسان فاسق و منافقه. احتمالا شکمت پر از حرامه. وگرنه یه سرچ ساده تو گوگل معلوم میکنه اسامی لیست اصلاح طلبان رو در دوره های 7 و 8 و 9 مجلس. م.خ هم پشت شون بود.
اینی که به جوونا میگیم افسادطلبان خطرناکند، به خاطر همین دروغگویی های تابلو هست.
Iran, Islamic Republic of
اولا انتخابات مجلس ۸۲، ۸۶، و ۹۰ رو اصوگرایان بردند.
ثانیا ما هم میگیم از ۴۰ سال انقلاب، ۳۲ سالش دست افسادطلبان و کارگزاران بوده و مسبب عقب ماندگی کشور شما و تفکرات غرب گرایانه شماست‌. تازه شما قبول کردی.
ثالثا طرفداری تا زنده ای شاید کمکت کنه. اما اگر به مرگ ک قبر و قیامت اعتقاد داشته باشی، میفهمی که جمع کردن چارنفر با شعار و فریب، به درد اصلاح طلبان نمیخوره. خدا، از فتنه گری شما و دشمنی شما با انقلاب، انتقام سختی خواهد گرفت اگر اسلام را، خونده باشی.
Iran, Islamic Republic of
سوال هم همین است وقتی درهمه دروان ها به قدرت دست جناح چپ بوده چرا نتوانسته کشورو اقتصاد کشور رو سامان بده تازه هر وقت هم بهش ون انتقاد می شه ژست اپوزیسیون می گیرند واز حاکمیت خودشونو خارج می دونن
پس با این تحلیل، معلوم شد مقصر وضع موجود کیه. چه کسانی قدرت دستشان بوده با این حال اینهمه ناله و فغان از وضع موجود میکنند
Iran, Islamic Republic of
متبت دادم، به خاطر اینکه قدرت 32 سال دست افسادطلبان بوده.
منتهی کسی گفت اصولگرایان رأی نیاوردند گفتیم چرا آوردند.
در مشکلات کشور هم، به سهم خود دخیلند قطعا. منتهی افسادطلبان خیلی بیشتر کشور دستشان بوده.
در کل، ما به افراد انقلابی مؤمن متفکر نیاز داریم.
Iran, Islamic Republic of
گفتمان اصلاح طلبان هیچ وقت پایگاه اجتماعی در بین مردم نداشت
سال 76 اکثر مردم به خاطر سید بودن خ.. بهش رای دادن نه گفتمانش.
بعد در طول 8 سال تلاش کرن با اقدامات ضددینی و فرهنگی ذائقه مردم رو عوض کنند انتخابات مجلس هفتم و ریاست جمهوری 84 نشون داد اصلاح طلبان در گفتمان سازی و شکاف در بین مردم دچار شکست شد
Iran, Islamic Republic of
موش بخوردت با این تحلیلت. باید بری مرکز استراتژیک مجمع تشخیص ، حیفی تو به خدا
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم باخت سی بر صفر تو تهران و باختن پی در پی انتخابات هوش و حواس این برادرو پرت کرده
Iran, Islamic Republic of
البته ما برادر بسیجیان هستیم، نه ضدانقلاب کافر، یا افسادطلبان نوکر آمریکا.
Iran, Islamic Republic of
شما فقط برادر متوهمین و فحاشان هستی
54 فحش از حسن فریدون ثبت شده حالا بگو فریدون برادر کیست؟
United Arab Emirates
انتخابات ۸۴ و ۸۸ و مجلس ۷و۸و۹ رو باختین .
سال ۹۲ هم کاندیداتون طرفردار نداشت کنار رفت برای بازگشت به سیاست دست به دامن هاشمی و روحانی شدین
این یعنی شما در بین مردم پایگاه اجتماعی ندارین اگه داشتین اجازه میدادین عارف بمونه و ببره ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت. احسنت. مرحبا امارات
سی نفر، یک شهردار برای تهران پیدا نکرده اند تو حدیث مفصل بخوان از این افتضاح
Iran, Islamic Republic of
کسانی که در اوایل انقلاب و بدون نظرخواهی از حضرت امام، سفارت آمریکا را اشغال و جنگ و تحریم را بر نظام نوپا و کشور تحمیل و قرنها برای نظام و مملکت هزینه درست کردند، بعدها اصلاح طلب شدند و امروز به جای پاسخگویی، طرفدار گفتگو و کرنش در برابر آمریکا هستند. کسی نیست به اینها بگوید آمریکا نیز مثل شما قابل اتکا و اعتماد نیست. همه نان به نرخ روز خورید...
Iran, Islamic Republic of
این بدون نظر امام خیلی جالب بود . بخاطر همین بود که پس امام فرمود اشغال سفارت امریکا انقلابی بزرگتر از انقلاب بول بود
Iran, Islamic Republic of
جالب نبود. مدبرانه بود.
امام این جمله را بعد از اون عملیات گفت، نه قبلش. تأیید قبلی امام رو ندارید. تأیید بعدی هم قابلیت تفسیر داره.
در هر صورت، اون بچه هایی که از دیوار سفارت بالا کشیدن، ...عناصر به عقب برگشته افسادطلب.
Iran, Islamic Republic of
آخرش نفهمیدیم اشغال سفارت خوب بود یا بد الان که خود دانشجوهای اشغالگر ابراز پشیمانی می کنند شماها یادمان برای این اتفاق برگذار می کنید
Iran, Islamic Republic of
هدف اول طراحان این کار مقدمه چینی برای اشغال نظامی یا حمله آمریکا به ایران بود که در حادثه طبس و طوفان شن اتفاق افتاد
اما تقدیر الهی چیز دیگه ای خواسته بود
و اون شکست هیمنه ی آمریکا بود که در این شرایط امام مدیریت رو به دست گرفتن
آیا میدونستید اگه طوفان شن در طبس اتفاق نمی افتاد قرار بود کماندوهای آمریکایی به تهران بیان و علاوه بر نجات اعضای سفارت ( در واقع جاسوسان ) نیروهای اصلی انقلاب رو ترور یا دستگیر و محاکمه کنن
Iran, Islamic Republic of
البته سرویس سیاسی جهن نیوز شاید خودش را به نادانی می زند و هنوز معتقد است انتخابات در ایران آزاد است در حالی که انتخابات اول توسط شورای نگهبان انجام می شود بعد توسط مردم ! اگر در مقطعی مثل مجلس خبرگان لیست اصلاح طلبان کوچک است نه به خاطر قحط الرجال ، بلکه این نهایت سهمی است که شورای نگهبان تعیین کرده است لذا مجبور است از آن طرف یار کمکی بیاورد ولو اینکه خیلی هم به آن فرد اعتماد نداشته باشد . وانگهی خود جریان اصولگرایان هم چنته اشان کاملا از نیروهای جدید و پیشرو خالی است نگاهی به میانگین بالای 80 سال کاندیداهای شورای خبرگان در میان اصولگرایان نشان از دست خالی این اجناح است . ...
Iran, Islamic Republic of
تعارف نکنید. نادان شما افسادطلبان و ضدانقلاب فراری هستید.
ما از اول هم گفتیم انتخابات در جمهوری اسلامی، آزاد مشروط است. مشروط به تایید صلاحیت اولیه نامزدها از نظر اسلام و انقلاب. اما در عملکرد، انتخاب با مردم است.
قرار نبود اجازه دهیم آمریکا با برنامه ریزی، هر جانوری را که دلش خواست، به صورت نفوذ، وارد کند و از آن طرف هم، با رسانه های بیشمارش، مردم را فریب دهد.
پس قانون شورای نگهبان، قانون هوشمندانه، منطقی، و اسلامیست. ان شاء الله، جمهوری اسلامی، این قانون را حفظ میکند و با فیلتر بهتر میکروب های سیاسی در آینده، مسئولین بهتری را نیز، در معرض انتخاب قرار میدهد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این ازاد مشروط خیلی جالب دیگه یواش یواش دارن همه چی را مصادره میکنند بابا نصف کسایی که انقلاب کردند هنوز زنده هستند بخدا
Iran, Islamic Republic of
نادانی باعث میشه همه چی برات جالب جلوه کنه.
سواد که داری. تو قانون اساسی نوشته نامزدها پس از تأیید صلاحیت، میتونن توسط مردم انتخاب بشن و بهترینشون بیاد سر کار. یعنی چی؟ انتخاب مشروط. یعنی انتخاب از بین افراد بررسی شده. یعنی انتخاب مشروط بر تأیید صلاحیت.
برو به نصف آدمای زنده هم بگو.
Iran, Islamic Republic of
رد صلاحیت فله ای اصلاح طلبان دیگر هیچ جای توجیهی ندارد. برادران به برد در مسابقه بدون رقیب عادت داده شدند با این رد صلاحیت ها!
Iran, Islamic Republic of
تو که تکلیفت مشخصه. در سایت ها میچرخی و پولی که از بنیاد باران خاتمی گرفتی رو به خیال خودت حلال میکنی! ...ا این عرق ریختن ها حلال نمیشه!
پس خطابم به مردمه. یکی از راهبردهای جماعت افسادطلب از اول تاکنون، ایجاد هزینه در شرایط شکست هست. یعنی وقتی در حال شکست هستن، راهبردشون، ایجاد هزینه بالا برای طرف مقابله. لذا در انتخابات مختلف، انبوهی از افراد ضدانقلاب و پهلوی و نهضت آزادی و منافقین و مجرم و... رو در لیستشون تحت عنوان لیست اصلاحات، معرفی میکنن تا در صورت رد صلاحیت این افراد فله ای، بگن نظام خیلی رد صلاحیت میکنه!
احمق ها نمیدانند مردم میگویند شما افراد فله ای زیاد دارید. شما افرادی که رد صلاحیتشون قطعی هست رو با زالوصفتی معرفی میکنید. رد صلاحیت فله ای، برای آدم های فله ای بوده.
اما نکته آخر. یکی از عذاب های خدای متعال، این است که به انسانی، نعمتی دهد و توفیق اطاعت و شکرگزاری را از او بگیرد. برعکس آدم های مؤمن که اگر خطایی کنن، زود تو دنیا مجازات میشن، این گروه، هرچه بیشتر خطا و خیانت کنن، نعمت هاشون بیشتر میشه. این یه حالت معروفی در دین هست برای جمع کردن گناهان اون گروه و زمین زدن ناگهانی.
افسادطلبان که گوششون کره از بس مقابل دین و ولایت ایستادند. خطابم به مردم است. خطتون رو از این ها جدا کنید. این ها، با این ترفندهای که ضد نظام اسلامی میزنن که صهیونیست های خبیث نمیزنن مثل ترفندی که ذکر کردم، اوضاع خوبی نخواهند داشت.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
نزن جاده خاکی. گفتید انتخابات ایران مشروط نیست که قانون اساسی میگه هست و شورای نگهبان. باید هم باشه. الان باید تأیید کنی که انتخابات مشروط هست یا نیست! این حرفات قصه است.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما فله ای خیانت نکنید. چرا این همه جاسوس و فاسد و ضددین و سلطنت طلب و منافق و فراری و بهایی در اصلاح طلبان فراوان است؟
Iran, Islamic Republic of
البته بماند که در انتخابات مجلس هفتم فقط اصولگراها اجازه کاندیدا شدن داشتن!
Iran, Islamic Republic of
خیر. افسادطلبان هم فهرست داشتند که فقط ۱ نفرشون تو تهران رای آورد. اونم در دور دوم.
کمتر دروغ بگو ...
Iran, Islamic Republic of
اگر انتخابات بدون رد صلاحیت گسترده صورت بگیرد هیچ شانسی برای مخالفان اصلاحات وجود نداردو تنها شانس شماها توسل به شورای نگهبان و رد صلاحیت رقیب هست!
Iran, Islamic Republic of
افسادات اصلا کی هست؟! مشتی به جای مانده های پهلوی که اوایل انقلاب وارد انقلاب شدند و داغ بازی در آوردند، اما با دیدن قدرت جمهوری اسلامی، دونه دونه از کشور فرار میکنند و کشف حجاب میکنن یا میرن تو کانال های ضدانقلاب. عددی نیستید.

مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
باز هم جهان نیوز تنش می خارد که امیر تتلو را چماق کنیم بر سرشان . اگر از اصلاح طلبان سلبریتی ها حمایت کردند لااقلش آنهایی بودند که سرشان به تنشان می ارزد و محبوب مردمند شما که به حمایت امثال تتلو مشعوفید دیگر بهتر است این .. هم نزنید .
Iran, Islamic Republic of
من اصولگرا نیستم. اما سلبریتی به سلبریتی برتری نداره
مثلا چرا شجریان از تتلو بهتره؟ چون اون دو تا زن داشته ؟
Iran, Islamic Republic of
بفرما جهان نیوز عزیز شاهد از غیب رسید . مخاطب طرفدار مشی جهان نیوزی فرق دوغ و دوشاب را نمی داند . با این ها شدید 8 میلیون نفر و با امیر تتلو به رئیسی رای دادید .
Iran, Islamic Republic of
اولا در فضای مجازی، معلوم نیست نظرات برای کیه. مهم منطق هست که افسادطلبان و طرفداراش ندارن. این سلبریتی ها، همون زمان هم میتونستن با توجه به عملکرد ۴ ساله روحانی، بفهمن که روحانی چچور شخصیته. قبول کن که طرفداران افسادطلبان، عمدتا آدم های دنبال رقص و آواز یا افراد زاویه دار با انقلابند، نه مومنین راسخ و اهل کار. نه علمای درستکار. نه افراد منطقی و بی تعصب.
ثانیا در مقام ارزش، کسب که از راه درست، راهش رو کج کرده رفته تو دامن دشمن و علیه جمهوری اسلامی چرت و پرت میگه برتره یا کسی که آزادمنشانه، اشتباهش رو پذیرفته و برگشته تو مسیر درست یعنی آقای تتلو؟!
ثالثا آقای تتلو اومده استقبال آقای رئیسی. چیکار کنه بگه دور شو؟ منطق افسادیون اگه اینه، منطق ما این نیست.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
خیلی خنده داره که شما اصولیون هی از خودتون کلمه درست می کنید . "افساد طلبان " فساد هم از نظرتون فقط چهار تا تارمو و ... . دولت تماما اصولگرا در 8 سال کلهم اجمعین مملکت رو چاپید ککتون هم نگزید . خاوری که نشان برتر بسیجی را داشت گذاشت رفت کانادا البته کذاشتنش تا برود . قاری قرآن برتر هم که داستانش لابد به گوش شما خورده است . رکورد اختلاس و چپاول اموال ملت هم در دوره شما سر به فلک می کشد . از نظر شما افساد اینها که نیست فقط قر کمر فساد است . دولت اصولیون 8 سال پدر منابع آب روزمینی و زیر زمینی را درآورد اینها که فساد نیست . دریاچه ارومیه را خشک کرد ،...
Iran, Islamic Republic of
اصولیون اصولیون که معنی نداره. ما اصولمون مشخصه. قرآن و حدیث رو باز کنی، می بینی. همون تار مو و قر کمر که تو کم میشمری تو اصولمون هست تا دزدی و اختلاس. هرجا هم کسی پاشو کج بذاره، پرتش میکنیم بیرون. مثل احمدی نژاد.
خاوری هم که چه بسیجی؟... بسیجی یعنی شهید کاظمی. یعنی سردار سلیمانی. یعنی امام خامنه ای. نه این نفوذی ضدانقلاب. خاک تو سر نحسش.
اما شما چی؟ اولا که اصول و ارزش هاتون عبارتست از آزادی و حذف دین و ولایت فقیه، رقص و آواز، و دست گردن دشمن بشریت یعنی آمریکا انداختن.
خب اصولتون که فاسده.
از سرانتون هم هر چی بیشتر فساد کنن، بیشتر ازشون طرفداری میکنید. مثل ......فتنه گر که ازش دفاع میکنید. نه مرزبندی میکنید، نه ازشون دست میکشید، نه جبران میکنید. اینم از عمل تون.
با این وصف، تکلیف مشخصه. شما افسادطلبید. افسادطلب. ما هم پایبند به اسلام و انقلاب. اصولیون هم نداریم.
سلامت.
Iran, Islamic Republic of
فرق ما با شما اينه كه ما غلام و نوكر كسي نيستيم
هركس بر حق بود طرفدراشيم
هركس با ظلم بود ضدشيم
آدم پرست نيستيم
بت پرست نيستيم
سلطاني هم نداريم :)
Iran, Islamic Republic of
رکورد اختلاس با رقم 12000 میلیارد تومان در دولت یازدهم در صندوق ذخیره فرهنگیان شکسته شد و خاوری هم جزو تیم کارگزارانی ها بود و در سال 84 در ستاد انتخابات مرحوم هاشمی فعالیت می کرد و منابع آب زیر زمینی هم توسط دولت اصلاحات با کشت غرقآبی گندم نابود شد.
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که اصولگرایان و انقلابیون، اهل مرزبندی و جدا شدن از افراد فاسد هستن و افسادطلبان نه. تفاوت اصلی اینه.
Iran, Islamic Republic of
خدائى زدى داغون كردى هر چى افولگراست !
Iran, Islamic Republic of
به نظر جنابعالی اگه حقوقهای نجومی مدیران نا کار آمد دولت روحانی رو روی هم بذارند کی می تونه حسابشون کنه ؟آیا تو وضعیت بد اقتصادی انصاف یه جوون در به در دنبال کار باشه و اینا دارن با خیال راحت حقوقهای نجومی و پادش های پایان کار فوق نجومی می گیرند. ما که دیگه خسته شدیم ، ولی خدایی هم هست انشا اله یا بزودی یا در اون دنیا باید پاسخ باشند. عزیزان تورو خدا بیایید از این خدا نشناسها دفاع نکنین خواه اصول گرا باشند خواه اصلاه طلب .ای کاش در این مملکت ایمان، توانایی و سابقه افراد در نظر گرفته می شد نه حزب و گروه ،به خدا اینکه ما داریم خیانت یه نفر رو می بینیم ولی فقط به خاطر منافع حزبی ازش حمایت می کنیم فردا باید پاسخگو باشیم . چون اونجا دیگه از حزب و گروه خبری نیست وهر کس باید پاسخگوی اعمال خودش باشه.
هادی
Iran, Islamic Republic of
تتلو اومده بود استقبال!!!
تو باغ نیستیا اصلا...
خود تتلو که میگفت به زور بردنش ....
Iran, Islamic Republic of
خود تتلو میگفت به زور بردنش؟! دروغ تو روز روشن از سوی عناصر ضدانقلاب عادیست!
Iran, Islamic Republic of
يني انقدر نمي فهميد فرق استاد و با دلقك ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شاید تو تنت میخاره که یه ادب حسابی بشی ضدانقلاب .... با ادبیات تو، جای بحث نمی مونه. معلومه که بزن بهادر کف خیابون فتنه سبزها تو بودی. ...
Iran, Islamic Republic of
معلومه منطق شما هم در همین حده . تا قافیه تنگ آید شاعر به تفنگ آید . بریزید بزنید و بکشید بعد بگید کی بود کی بود من نبودم . قضیه اصلی کف خیابون نیست و مشکلات مملکت تو کف خیابون قابل حل نیست .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برو به رفیق خارپشتت بگو که میخواد تن جهان نیوز رو بخارونه.
آخه عدی هم نیستید. ضدانقلاب شصتش رو بچرخونی دماغش شروع میکنه به آبریزش و ناله غازگونه سر میده. حالا لاف غریبی میزنه واسه ما. عمو سامت با داعش زاده هاش رو تو سوریه کردیم تو لوله. شماها دیگه چی هستین؟! ماذا؟
United States
اصلا منطق نداره این برادر مگه به فحش و ناسزا و توهین میشه گفت منطق؟ با همین ادبیات اگه برن جلو تا چن وقت دیگه اثری ازشون نمیمونه چون مردم از این طرز تفکر متنفرن
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی دیوونه شده از ترس! .
مطالعه کتب خیانت های افسادطلبان را توصیه میکنم.
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ 1381/06/08، محمد خاتمی رییس جمهور وقت، خبر از تهیه و تدوین لایحه دوقلوها میدهد. لایحه ای که حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان و در واقع بی اثر کردن شورای نگهبان، محور اصلی آن است.
شکوری راد، عباس عبدی، و سعید حجاریان از عناصر اصلاح طلب و حزب منحله مشارکت، اعلام میکنند که اگر این لایحه دولت تصویب نشود، رییس جمهور، تصمیمات دیگری خواهد گرفت و احتمالا استعفا خواهد داد!
این تهدیدات نظام و رهبری، یک نمونه از مظلومیت های این سید ...است.
این هم طرفدار افسادطلبان که مثل دوران دانشگاه، لات گری میکند.
Iran, Islamic Republic of
شما برو اول مطالعه كن كه اين نظارت استصوابي از كي شد قانون و براي چي شد بعد بيا اينجا از مطالعه بگو ...
Iran, Islamic Republic of
اسلاح گرا دیگه تمومه ماجرا
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
اول سوادت را بروز کن.اصلاح درسته نه اسلاح مجید جان
هادی
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها که به تتلو رو رسیدن ... :)
Iran, Islamic Republic of
چی میگی تو؟! ما به دشمنان بزرگ فکر میکنیم. شمایید که به جعفری و تنابنده رسیدید.
Iran, Islamic Republic of
تتلو تو جبهه کی بود؟
ایییی خدااااااا
Iran, Islamic Republic of
فاتحه ای چو آمدی بر سر مرده ای بخوان .
Germany
سلبریتی یعنی...
درسته اندک کمی از مردم دنباله روی اینا هستن اما اشتباه است بگیم اینا عامل رای آوردن کسی میشن چون اینا فقط موج سوارن . سال 84 و 88 هم طبق معمول رو موج سوار شدن اما....
غلامرضا کریمی
Germany
اصولگرایان دو سال آخر دولت دهم ، فقط به بهانه ورود مشایی و بقایی به دولت ، تمام خدمات شش سال گذشته رئیس دولت و وزرای اصولگرا را نادیده گرفتند و برای تخریب دولت با تمام قوا به کمک اصلاحطلبان رفتند و اعتبار خود را پیش مردم از دست دادند و بعید میدانم با این روشی که پیش گرفتند بتوانند از حمایت اکثریت مردم برخوردار شوند ، همانگونه که در انتخابات ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ و شورای شهر موفق نبودند
خودت باش
اینها از سیاست چی می دونن؟!!!..هدفشون از موضع گیری سیاسی اینه که فالوئر رو بالا ببرند تا تو تبلیغات کالا واجناس تویه بازار بتونند پول بیشتری از مغازه دار یا تولیدکننده و..بگیرند...و..... بیچاره مردمی که باورشون دارند...
Iran, Islamic Republic of
جریان راست هم در طول این ۴۰ سال دچار شکاف شده
شخصیت های موثر مثل هاشمی و احمدی نژاد و روحانی و ... به جریان چپ اصلاحات پیوستن.
همین ریزش ها باعث انزوای جریان انقلابی شده چون افراد و شخصیت های بانفوذ که همه مردم بشناسن کمه .
Iran, Islamic Republic of
0000 کسانی چون بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده و حمیدرضا جلائی پور از جمله چپی های تندرویی بودند که اقدامات افراطی گونه آنها در حمله به میتینگ های سیاسی هنوز نیز زبانزد عام و خاص است.0000واقعا تا ما یادمان هست کسان دیگری بودند که با چوب و چماق و عربده کشی به متینگ ها حمله میکردند .شاید ما حافظه مان را از دست داده ایم . در هر صورت انسان هر زمان که فهمید راه را اشتباه میرود باید برگردد و نشان از سالم بودن ان انسان است
Iran, Islamic Republic of
پرچم اصلاحات بالاست
Iran, Islamic Republic of
پرچم یزید هم یه زمانی بالا بود. اما الان کجاست؟.... پس خیلی به این دنیا دل نبند و فکر زمستون بعد از مرگت هم باش.
Iran, Islamic Republic of
مثلا در کدام معیار قرآنی، موفق بوده که پرچمش بالاست؟!
در ترویج ساده زیستی؟
در تجهیز سپاه اسلام؟
در ایستادگی جلوی دشمن؟
در امر به معروف و نهی از منکر مردم؟
در مبارزه با ربا و دستمزدهای شاهانه؟
در پیروی از امام و اولوالامر؟
بالاخره از نظر اسلام، معیار این هاست. ملاک تقواست.
اصلاح طلبان که دونه دونه از جمهوری اسلانی فرار میکنن و کشف حجاب میکنن. اخیرا هم یکی دیگه شون. اونم از جلسه شهردار با حضور دختران رقاص. تبلت اعضای شورای شهر هم که 5 میلیون! مسکن مردم که زمین موند. روحانی هم گفت بهشت مردم به ما چه؟! انرژی هسته ای رو که دادید. آرزوی موشکی رو هم که داشتید!
پرچمتون در کثافت کاری و فتنه و باز کردن پنجره برای دشمن بالاست؟! مرده شور پرچم افسادات رو ببرن.
Iran, Islamic Republic of
شماها در کامیک از معیارهای قرانی پرچمتون بالست؟ نه تنها پرچمتون بالا نیست بلکه سرافکنده ترین هستین
Iran, Islamic Republic of
ما رسما اعلام میکنیم هدفمان قرآن و اسلام و جان فشانی در راه مقاومت است. مطیع محض ولی فقیهیم و دشمن محض فتنه گران.
شما افسادطلبان هم ادعا کنید اگر راست میگویید.
Iran, Islamic Republic of
دیدی افسادیون اهل ادعای اسلام و ولایت هم نیستن! داغون شدید.
Iran, Islamic Republic of
بنده شيطان :))
Iran, Islamic Republic of
اول ثابت بشه افسادطلبان، خیانتکار و مزدورن. بعدش نوبت به حسابرسی بقیه هم میرسه. تو اول قبول کن!
Iran, Islamic Republic of
دیری نیست که شیربچه های حیدر کرار، شیعه های مسجدی و هیأتی، پرچمتون رو بردارن بندازن تو زباله ها.
Iran, Islamic Republic of
شیر بچه های حیدر کرار و بچه مذهبی ها هیچ ارتباطی با فحاشان و توهین کنندگان ندارند لطفا خودتو قاطی اونا نکن
Iran, Islamic Republic of
بچه مذهبی بچه هیأتی ها، نه تنها ارتباطی با فحاشی ندارن، بلکه هیچ دل خوشی از افسادطلبان طرفدار داعش هم ندارن و منتظر امر رهبرند که سزای اصلاح طلبان فتنه گر رو، کف دستشون بذارن.
Iran, Islamic Republic of
پس لطف کرده بچه مذهبی ها رو قاطی فحشان نکن که هیچ ارتباطی با این افراد ندارند
Iran, Islamic Republic of
بچه مذهبی ها، قاطی فحاشان نبودن. اما دشمن سرسخت خاتمی و هر فتنه گر منافقی هستند.
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات بعدی و پیروزی سی بر صفر در تمام کشور اجرا خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اولا آینده را خدا، میداند، نه مشتی مزدور افسادطلب.
ثانیا، مهم، انجام وظیفه ای است که خدا، بر دوش ما گذاشته، یعنی عمل به دین، آگاهی بخشی به مردم، و هشدار به مردم در مورد خیانتکاران و نفوذی ها.
اگر مردم به آخرت خود یا لااقل به دنیای خود علاقه مند باشند و گول جریان فاسد افسادطلب را نخورده، سرگذشت این ها را مطالعه کنند، به افسادطلبان، چیزی جز لعن و نفرین نخواهند داد.
اگر هم اشتباه کنند و گول شعارهای تبلیغاتی و پرچم ها و رنگ ها و بنفش و سبز و نماد کلید و... را بخورند، خودشان ضرر کرده اند. ما آنچه باید بگوییم را میگوییم و به لطف خدای متعال، پیروزیم.
ali
Iran, Islamic Republic of
شعور و آگاهی سیاسی -انتخاباتی مردم ایران را اینقدر تنزل ندهید که با تبلیغ چند تا سلبریتی به یه نفر رای بدهند یا اینکه از رای خودشان پشیمان شوند . مردمانی که در خارج از ایران صاحب نظر و یا در سوریه و جبهه های دیگر و حتی داخل کشور از امنیت کشور شان با لحاظ کردن این همه هجمه و تبلیغات منفی دفاع می کنند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کسانی مه به روحانی رأی دادن، آگاهی سیاسی نداشتن و بیشتر پیرو هوای نفس و گناهانشون بودن.
خودم باهاشون صحبت میکردم. بچه تازه راه بیرون رو پیدا کرده بود و دنبال دوست دختر میگشت! میگفت روحانی بیاد که راحت دوست شیم! سلبریتی هاتون هم که دقیقا همینن. دیدیم سطح فکریشون رو تو تحلیل مسایل.
یعنی بی تحلیل ترین و بزن بهادرترین آدما طرف روحانی بودن. خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
مردم كف خيابون ديگه حالشون از اين حرفا بهم ميخوره
نون كجاست؟
كي درست كار كرده تا حالا
Iran, Islamic Republic of
مردم حالشون بهم نخورده. خودشون دوبار به روحانی امتحان پس داده ... رأی دادن. حالا هم بچشن...؟!
قلی
Iran, Islamic Republic of
وقتی که اصولگراها گند می زنند مردم با دلقک بازی سلبریتیها میرن سراغ
اصلاح طلبها
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا به این نظرت مثبت دادم. اینو به رفیقات هم بگو. چون خیلی مشتاقن خودشون هم باور کنن که افسادطلبان، عامل رأی آوردن روحانی هستن. وقتی هم میگیم نظر مردم اینه که گروه مقابل ضعیف بود، یهو محو میشن!
Iran, Islamic Republic of
و ایضا اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
...خدا قبول کنه
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر همین که جناب حضرت مستدام امیر تتلو از شما حمایت میکنه برا همه کافیه .
Iran, Islamic Republic of
شما اعمال رو با دین و قرآن بسنج. با امام خامنه ای بسنج. معلوم میشه کی طرف حقه، کی باطل. تتلو هم یه انسانه.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
امیر ت
Netherlands
عالی بود
تنزل در حد سلبریتی پشیمان از رای سال قبل !
United Arab Emirates
غربیها در منطقه از داعش حمایت میکنه
در ایران از اصلاح طلبان حمایت میکنه.
Iran, Islamic Republic of
حالا صبر کن. روزی میاد که داعش از اصلاح طلبان دفاع میکنه. چون اصلاح طلبان اون اوایل ازش دفاع میکردن و میگفتن حق با معارضینه!
حتی یه کلیپ صوتی از هاشمی منتشر شد که حق رو به معارضین میداد و بشار اسد رو محکوم میکرد.
به شرط رفاقت و تاریخ، باید منتظر حمایت داعش از اصلاحات باشیم
Iran, Islamic Republic of
باز هم برادرمون توهم زد نمیدونه این توهم داره به کجا میکشونش
Iran, Islamic Republic of
جواب بده به جای حرف بی ربط زدن. چرا افسادطلبان حامی داعش بودند؟
Iran, Islamic Republic of
جواب بده به جای حرف بی ربط زدن. چرا افسادطلبان حامی داعش بودند؟
Iran, Islamic Republic of
چرا شما حامی صدام بودین؟
Iran, Islamic Republic of
ما حامی صدام بودیم؟! مرگ بر صدام.
ما با صدام جنگیدیم. اون موقعی که شماها، جنگ تحمیلی و اجباری رو هم گردن ایران مینداختید.
خب هنوز نگفتی چرا اون اوایل، تحلیل اصلاح طلبان این بود که داعش، همون معارضین مسالمت آمیزن و هنوز هم میگن چرا باید با داعش بجنگیم؟ من میخوام خودت بگی چرا؟ فقط سؤال رو با سؤال جواب نده.
Iran, Islamic Republic of
ما حامی داعشیم؟ مرگ بر داعش
حالا نگفتی چرا از صدام حمایت میکردین
Iran, Islamic Republic of
ما از صدام حمایت نکردیم. دروغ است.
اما شما از داعش حمایت میکردید. مرگ گفتنتان هم دروغ است.
در آغاز جنگ نیابتی آمریکا توسط داعش علیه سوریه، جمهوری اسلامی، هم برای دفاع از مظلومین سوریه و تحقق شعار کمک مسلمان به مظلوم، هم برای جلوگیری از پیشروی داعش به سمت مرزهای ایران، و هم برای جلوگیری از قدرت یافتن رژیم کودک کش صهیونیستیدر منطقه، به مبارزه جانانه، مجاهدانه، و مؤمنانه با داعش مزدور پرداخت. همان موقع همه نشریات افسادطلب و شخصیت های مزدور این جریان، همچون قضیه حمایت از فلسطین، میگفتند برای چه برویم سوریه، اصلا معارضان، آدم های بد نیستند! یعنی اول معارضان را مخالف معرفی میکردید و بعد هم، میگفتند بد نیستند! تا جاییکه یکی از مراجع فکری تان یا صادق زیباکلام، حضور نظامی در سوریه را غلط دانست و هاشمی رفسنجانی، رهبر جناح غرب زده، بر علیه دولت بشار اسد و مقاومت در مقابل معارضان، سخن پراند.
این تاریخ شما افسادطلبان در مورد داعش است. بله بعد از پیروزی های پی درپی مدافعان حرم، مجبور شدید بگویید زنده باد مدافعان حرم! ولی در موقعی که به حمایت عمومی نیاز داشتیم، افسادطلبان کجا بودند؟ چند مقاله در این باره نوشتند؟!
حالا جلوی بقیه میگویید مرگ بر داعش! بدانید ملت مؤمن ایران و همه مؤمنین در جهان اسلام، این اصلاحات فاسد غربی را، زیر پا له خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
به کجا میکوبونتش؟! شاید به وسط صورت منافق تو. شایدم توهمات افسادطلبانه ات، عاقبت رنده ات کنه.
Iran, Islamic Republic of
رسما قاط قاط زده
Iran, Islamic Republic of
تتلو را فراموش نکن
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
ای کاش فاتحه دزدهای مملکت که به هر طیفی وابسته هستند به صورت کامل خوانده می شد و به خاک میسپردیمشون و مردم یک نفس راحتی می کشیدیم
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا حرف این سلبریتی ها را نزنین که حالمون ازشون به هم می خوره سلبریتی ها به غیر از زن عوض کردن یا شوهر عوض کردن کار دیگه ای هم انجام می دن گلشیفته جونشون هم که رویشان سفید کرد .الی برکت اله
سعید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات زنده و پابرجا
Iran, Islamic Republic of
باطل، نابود شدنیست. این، وعده الهی است. وعده الهی، قطعیست.
اطمینان داریم که اصلاحات فاسد آمریکایی نیز، به مدد الهی، به اجدادش قوم لوط و ثمود، خواهد پیوست و درس عبرت همه وطن فروشان خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
تمام کنید این جنگ زرگری را اصلاح طلب اصول گرا
فعلا که در مجلس باهم جور جورید
Iran, Islamic Republic of
جنگ بین انقلابی با افسادطلبان، جنگی واقعیست.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ

عقده شکست های سنگین از اصلاح‌طلبان بدجوری ازارتون میده
هنوز هم مردم ایران چشم به «تکرار» خاتمی هستن