پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲۵
اظهارات قابل تامل عضو شورای شهر تهران

میرلوحی: استعفای نجفی را قاطعانه رد می‌کنیم/ مصالح اصلاح‌طلبان را هم باید در نظر بگیریم/ استعفا را راحت بپذیریم، اعتماد به شورا کم می‌شود

پایتخت قربانی بازی‌های سیاسی اهالی امید
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 601630
معاون اجرایی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه قاطعانه استعفای نجفی را رد می‌کنیم، گفته است: اگر به راحتی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کاهش می‌یابد.
میرلوحی: استعفای نجفی را قاطعانه رد می‌کنیم/ مصالح اصلاح‌طلبان را هم باید در نظر بگیریم/  استعفا را راحت بپذیریم، اعتماد به شورا کم می‌شود
گروه سیاسی جهان نيوز: محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران معتقد است: نظر قاطع شورای شهر رد استعفای نجفی است و بر این تصمیم اصرار دارد. نظر ما این است که این استعفا به صلاح نیست و این رویکرد دلایل مختلفی دارد.

معاون اجرایی شورای شهر در گفتگو با ایلنا گفته است که اگر به راحتی استعفا را بپذیریم، اعتماد به شورا کاهش می‌یابد.

*اگر استعفای نجفی را قبول کنیم باعث می‌شود، این ابهامات و سوالات باقی بماند. شورا حق دارد، اگر استعفا را به مصلحت شهر نمی‌داند با آن مخالفت کند. ما استعفا را به مصلحت شهر نمی‌دانیم و اینکه آقای نجفی در این رابطه و در واکنش به تصمیم شورا چه خواهد کرد به خودِ ایشان مربوط است.

* شورا می‌خواهد بگوید که تصمیم ما برای انتخاب نجفی درست و مناسب بود. شاید به برخی از اقدامات ایشان انتقاد داشته باشیم، اما تا وقتی که در شورای شهر احساس نکنیم که این رای به نفع و مصلحت مردم و شهر است، استعفا را نخواهیم پذیرفت.

* تلاش ما این است مصالح شهر، رای‌‌دهندگان، شورا، اصلاح‌طلبان و آقای نجفی را همه با هم ببینیم. اگر قرار باشد به همین سادگی به علت فشارها یا هزار دلیل دیگر استعفا را بپذیریم، در آینده فرد جدیدی که انتخاب می‌شود با چه اعتمادی به شورای شهر این سمت را خواهد پذیرفت؟

*کارکردن در شهرداری تهران بسیار سنگین است و همه می‌دانند در کار سنگین، "نه" گفتن هزینه دارد و انتظاراتی که از شهرداری تهران می‌رود، بسیار فراوان است و اینها همه نکاتی است که باید در این مرحله مدنظر قرار گیرد.

*اصلاح‌طلبان پشتوانه رای به لیست امید بودند و شورای شهر و مدیریت آقای نجفی در این مساله ذی‌نفع  هستند، درنتیجه باید منافع آن‌ها را نیز در نظر گرفت. اگر به هر دلیل دیگری نجفی از شهرداری رفت حداقل افراد بعدی به این مساله خواهند رسید که این شورا با نپذیرفتن استعفا براحتی پای نظر مردم ایستاده است و برنامه و رویکرد دارد.

*اگر مجبور شدیم که استعفا را بپذیریم یک مسیر دیگری است، اما فعلا براساس برایند هزینه و فایده‌ای که در پذیرفتن استعفای ایشان وجود دارد، تلاش برای ماندن ایشان است. البته ما توقع نداریم که ایشان استعفای خود را در این شرایط پس بگیرد، به هر حال دلایل ایشان واقعی است و شورا هم دلایل و نظرات ایشان را شنیده است و می‌داند که علاوه بر بیماری فشار سنگینی روی ایشان قرار دارد. البته برای حقوق شخصی آقای نجفی احترام خاصی قائل هستم، چراکه در هر صورت به یک بیماری جدید مبتلا شده‌اند و فشار بیماری جدید مزید بر علت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای عضو شورای شهر! بهتره بفرمایید اگر استعفای نجفی رو بپذیرید نون تون آجر میشه!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوش به حالمون شده ! لیستی که .،مصالح جناحی خودشون رو به زندگی 10میلیون تهرانی ترجیح دادند وشهر رو یه ماهه پادرهوا نگه داشتند که خدشه ای به جناحشون وارد نشه ×
واگذارشون به خدا برای نحوه پاسداشتشون از مقامی که به امانت دستشونه.
Iran, Islamic Republic of
شورا می‌خواهد بگوید که تصمیم ما برای انتخاب نجفی درست و مناسب بود................
یعنی تفرعن! یعنی من همیشه درست میگم حتی اگر نتیجه هفت ماه بودن شهردار سرکار=هیــــــــــــــــــــچ برای مردم باشد! یعنی سوت وکف زنندگانِ برای برجام با ""دستاورد تقریبا هیـــــــــــــــــــچ"" هرجا برن برای دستاورد تقریبا هیــــــــــــــــــچ خودشون ،منافع مردم رو به باد میدهند ! تا بگن ما راست گفتیم !
علی
Iran, Islamic Republic of
... مصلحت مردم مهم است یا خودتان خدا در دنیا و اخرت رسوا و به عذاب علیم دچارتان کند
Iran, Islamic Republic of
خودشون
جهان خوب گیر میده به اینا هر روز
Iran, Islamic Republic of
آخه اینا همه جا گند زدند!! بوی نفرت اینها همه جا پر شده وس کی می‌خوان آدم بشن و بفهمن تو مملکت چی میگذره بنده خدا....!
Canada
تنها به فکر بر و باندهای جناحی و مافیات نقابی بوده و هستید و مردمان بیداد و فریادرس و هزینه پردازیهای پیدرپیشان ... علنی و دهان کجیها به مردمان شهیدپرور عزیز, جرم و خطا و خیانتهای آشکار محسوب و بر دیگر جرائم عدیدشان افزوده خواهد شد ...
Iran, Islamic Republic of
برای خودم متاسفم که شهرم در دست کسانی قرار گرفته که اصلا چیزی به اسم فرصت وزمان رو نمیفهمند.انگار تا ابد وقت دارند که برای زندگی مردم فکری بکنند .از الودگی هوا تا ترافیک تاساختمان سازیهای بدون طرح کلی که شهر رو تبدیل به شترگاو پلنگ کرده است!...
عباس گودرزی
Iran, Islamic Republic of
سلام بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی گویا قطع رجال است و هنوز نتوانسته ایم شهرداری برای کلان شهر تهران تربیت نماییم و محتاج پیرمردی خسته و بدون انگیزه که خود نیز اذان دارد هستیم .باعث افسوس است
Iran, Islamic Republic of
قحط الرجال مجید جان ؛)
Iran, Islamic Republic of
....که منافع شهر ومر دم را فدای منافع دارو دسته وگروهتون میکنید حرامتان این حقوقی را که میگیرید
Iran, Islamic Republic of
راحت نپذیرید ناراحت بپذیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرید .
Iran, Islamic Republic of
آره با.. اصلاح طلبی مهمتر از مشکلات مردمه!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
حالا یه دفعه هم نجفی داره کار درستی انجام میده شورا میخواد مانع بشه.!
Iran, Islamic Republic of
نجفی جاده صاف کن جهان گیری و محسن هاشمی بود
حالا هر کی شهردار بشه اگر دو تا میله رو به هم جوش بده میگن ببینید از شهردار قبلی (کی؟ نجفی) بهتره ...
Iran, Islamic Republic of
خوارزمشاهیان به قصد جنگ با مسعود غزنوی تدارک می دیند. سواری از خود گذشته با چند روز طی مسافت ، شبانه خود را به اردوی مسعود رساند و گفت پیام مهمی دارم که باید الان برسانم. گفتن ایشان فلونیا(تریاک) مصرف کرده و خواب است بمان تا صبح! سوار رنجیده خاطر شد و گفت کسی می آید که او را از خواب برانگیزد و و رفت و سلطنت مسعود هم برباد رفت!
انشاالله آقای میرلوحی متوجه شوند!
Iran, Islamic Republic of
یعنی ادامه فیلم هالیودی را با هم شاهد باشیم!
Iran, Islamic Republic of
این شورا سابقه خوبی از خود بجا نخواهد گذاشت. مدعیان اصلاح اهل سیاست بازی اند نه کار.
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبا گند زدید به هر چی سیاست و شورا و ... هست. از امروز شروع میشه. هر چند وقت یه شهردار میخوان انتخاب کنن. مثل دوره های قبل.
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر زمان شورای شهر به دست این افراد افتاده حسابی گند زده‌اند!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
این مصالح اصلاح طلبان تا حالا به ضرر و زیان فرهنگ و اقتصاد کشور تمام شده
یزدی
Iran, Islamic Republic of
... کند کسی را که در سال 76 شوراها را روی کار آورد و پدر مردم را درآورد
م. ج
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب شهر دار بی نظیر شما ها خیلی مردم مسرور بو دند. .؛.................
بوشناس
Iran, Islamic Republic of
همچنان کابوس قالیباف تن رنجور و ناتوان شهردار را می لرزاند