پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۹۰
افکار عمومی منتظر برخورد با الباقی دانه درشت‌ها

مردم هنوز منتظر دادگاه فریدون و جهانگیری هستند/ قید فوریت برگزاری دادگاه دو دانه درشت دولتی/ وقتی متهم چند صدمیلیاردی به سرکشی پروژه‌ها می‌رود +تصاویر

سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۴
کد مطلب: 600659
اینکه هفته ها و ماه ها سپری شود و خبری از برگزاری دادگاه این دو فرد که شهرت، ثروت و قدرت را همزمان در اختیار دارند، مطلوب نیست. برای مردمی که به دستگاه قضا اعتماد دارند و منتظر یک برخورد قاطعانه با دو دانه درشت دیگر هستند، این تاخیر در رسیدگی ها قابل توجیه نیست.
مردم هنوز منتظر دادگاه فریدون و جهانگیری هستند/ قید فوریت برگزاری دادگاه دو دانه درشت دولتی/ وقتی متهم چند صدمیلیاردی به سرکشی پروژه‌ها می‌رود +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: چهارم دی ماه بود که خبر آزادی مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور و نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران بر روی خروجی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری قرار گرفت. شنیده ها حکایت از تودیع وثیقه چند صد میلیاردی برای آزادی وی خبر می داد.

مهدی جهانگیری 14 مهر ماه سال جاری در کرمان بازداشت شد و 13 آذر ماه برای ادامه رسیدگی ها از کرمان به تهران منتقل شد.

به گزارش جهان نيوز، فردای آنروز بود که گفته شد جهانگیری آزاد نشده و برای انجام برخی امور به صورت تحت الحفظ به دفتر کار خود در خیابان فرشته می رود و بعد از اتمام کار دوباره با ماموران امنیتی به محل بازداشت خود منتقل می‌شود. با توجه به مسئولیت‌های بالای اقتصادی مهدی جهانگیری و معلق ماندن بسیاری از امور به سبب بازداشت وی این تصمیم گرفته شد که تحت الحفظ به محل کار خود برود و اوراقی که لازم است با امضای ایشان باشد، اعم از صورتجلسه‌ها و چک‌ها را امضا کند و برخی امورات دیگر را انجام دهد.

فارغ از صحبت های چندگانه پیرامون وضعیت مهدی جهانگیری، هضم و باورپذیری دوموضوع در پرونده جهانگیری، مشکل به نظر می رسد: اول: تودیع وثیقه چندصدمیلیاردی، که این وثیقه را چه کسی یا چه کسانی آماده کرده اند؟ و یا سنگین بودن پرونده برادر معاون اول تا چه حدی است که نیاز به تودیع این چنین وثیقه ای دارد و سوال دیگر اینکه آیا به صلاح است که این فرد بیرون از زندان به سر برد؟

نکته دوم، تحت الحفظ بودن جهانگیری برای رفت و آمد برای امور اقتصادی و امضای اسناد و چک هاست که خود به تنهایی به طور جدی محل ابهام است.

اشاره زاکانی به گوشه ای از تخلفات جهانگیری
برادر آقای اسحاق جهانگیری در دوره قبل صاحب بانک گردشگری شد، در صورتی که مردم ما قادر به گرفتن وام نیستند و این افراد صاحب بانک می‌شوند.

به شرکت پتروشیمی p. C. C، هزار میلیارد تومان واگذار شد و این شرکت در سال 91، 3.7 میلیارد یورو متصدی صادرات بوده و بخشی از بدهی خود را با تاخیر ماه‎ها و سال‎ها به دستگاه‎های دولتی پرداخت کرده و 2.5 میلیارد یورو را نیز ابتدا در بازار تبدیل به ریال کرده و سپس به مجتمع پتروشیمی تحویل داده در صورتی که این امر خلاف قرارداد مجتمع پتروشیمی بوده است، چرا جهانگیری به شکایت وزارت اطلاعات وقت در این 4 سال رسیدگی نمی‌کند؟ در همین مجتمع برادر جهانگیری که صاحب بانک گردشگری است فعال هیئت مدیره است.

سرکشی ها نوروزی جهانگیری!
اما آنچه باعث شد رجوع مجدد به پرونده مهدی جهانگیری انجام گیرد، انتشار چند تصویر در اینستاگرام منتسب به جهانگیری از بازدید وی از «مجموعه هتل و مجموعه تفریحی گردشگری سیرجان» بود که ظاهرا در همین ایام نوروز صورت گرفته است.





چه خوب است دستگاه قضا در ادامه رسیدگی های قابل تقدیر خود، تکلیف این پرونده مهم و البته حساس را برای مردم مشخص کند. این سوال در ذهن ها باقی مانده که رسیدگی به پرونده آقای جهانگیری چه زمانی به سرانجام خواهد رسید؟ این سرکشی جهانگیری در سیرجان در ادامه فعالیت های تحت الحفظش انجام می شود یا تودیع وثیقه چند صد میلیاردی برای این متهم دلیل رفت و آمدها و ادامه فعالیت هایش است؟ فردی با این سطح اتهام و این میزان وثیقه سنگین تا چه زمانی باید آزاد باشد و اتفاقا در ژست مدیریتی به سرکشی های استانی هم برود. چه زمانی رسیدگی به پرونده جهانگیری و برگزاری دادگاه های وی انجام خواهد شد؟

سکوت خبری در مورد پرونده حسین فریدون، برادر رئیس جمهور هم شباهت زیادی به پرونده برادر معاون اول دارد. اینکه هفته ها و ماه ها سپری شود و خبری از برگزاری دادگاه این دو فرد که شهرت، ثروت و قدرت را همزمان در اختیار دارند، مطلوب نیست. برای مردمی که به دستگاه قضا اعتماد دارند و منتظر یک برخورد قاطعانه با دو دانه درشت دیگر هستند، این تاخیر در رسیدگی ها قابل توجیه نیست.

برای قوه قضائیه ای که با دانه درشت هایی همچون فاضل خداداد، رفیق دوست، کرباسچی، وقیحانی مانند تاج زاده در ماجرای فتنه، مهدی هاشمی، مه آفرید، رحیمی، بقایی و... رسیدگی کرد و نشانی از اقتدار نظام در برخورد با فساد نشان داد، پسندیده است که هرچه زودتر پرونده های سنگین فریدون و جهانگیری را هم در اولویت قرار داده و به انتظار افکار عمومی پاسخ مناسبی دهد. خصوصا که جهانگیری با بقایی و مشایی همکاران خوبی! برای یکدیگر در زمان دولت دهم و در مجموعه معاونت میراث فرهنگی بودند.

این شائبه که باید عمر دولت پایان یابد تا به پرونده نزدیکان دولت رسیدگی کامل شود، نباید قوت یابد.  قوه قضائیه همانگونه که شجاعانه برای این افراد تشکیل پرونده داد، شایسته است که سایر مراحل دادرسی را با همان قوت نیز پیگیری کند.

خوب است ریاست دستگاه قضا به قید فوریت دستور رسیدگی به این دو پرونده را بدهند، آنهم در زمانی که خناسانی همچون حلقه انحرافی شب و روزشان را به هجمه دستگاه قضا سپری می کنند و به خیال خود شبهه پراکنی می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تنها این دو نفر نیستند که مردم منتظر محاکمه آنها هستند افراد دیگری هم هستند امثال آقایان .....
آشنای جهرمی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قصه دلار و مدعیان اصلاحات
منافع ملی یا تعصب حزبی؟
لطفا به شعور مردم توهین نکنید
موشکی رو هم بدیم دلار ارزون نمیشه
چون آنوقت دلار نه بلکه جان ارزان میشه با حمله اسراییل و سعودی
پس از وادادگی بیایید بیرون فکر اساسی بکنین
خدا کمک میکنه اگه از کدخدا دست بکشین
Iran, Islamic Republic of
مشکل خود مجریان قانوننند.
United Arab Emirates
همش سیاسی بازیه
اگه شما راست می گفتین از اول جلوشونو می گرفتین
حالا که باهاتون زاویه سیاسی پیدا کردن یادتون افتاد الکی پولدار شدن
Iran, Islamic Republic of
اگه اون مختلس 123 میلیاردی 30 سال پیش اعدام می شد (برادر رفیقمون )الان بابک سوسک هم نبود!!
United States
بله اگه مهدی بابا اعدام می شد...
United Kingdom
مردم از دست همتون خسته شدند . فرقی هم نمی کنه کی ! از اصلاح طلب تا اصولگرا از چپ تا راست . همه و همه واقعا هم خسته هستند . از اینکه فقط می خواهید همه چیز را به دشمن ببندید . از اینکه همه و همه دروغ میگید . ادم واقعا میمونه تو چیزهایی که می بینه !!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم همچنين منتظر محاکمه مداحان جاسوس و متخلفين شهرداري هم هستند.
United States
شما که سرآمد جاسوسی و خیانت و اختلاس هستید!
معلومه خیلی عصبی شدی از این مطالبه
😂😂😂😂
Canada
سانسور چی ها من ی قسمت از خبرتون رو کپی پیس کردم و بعدش صورتک😂 رو گذاشتم...

خیلی تعصبی هستینوووووو😂
حق خواه
Iran, Islamic Republic of
جهان عجیب یادی از خط قرمز های قبل از انتخابات آقای رئیس و معاون اول کردی اگر قبل از انتخابات بدون هیچ واهمه ای به تخلفات اینها رسیدگی شده بود شاید امروز شاهد یک ... نا کارآمد نبودیم و مردم در انتخاب خود دقت می کردند گر چه این شش نفر کاندید تایید صلاحیت شده مورد وثوق تمامی مردم نبودند یک عده که به هیچ کدام رای ندادند وعده ای هم ناچارا به دونفر رای بیشتری دادند .
Iran, Islamic Republic of
آن بقائی ومشاعی بودند که بایستی سه سوته حکم برایشان صادر وزندانی می شدند بقیه که جزئ ذخیره های انقلاب هستند
Iran, Islamic Republic of
پرونده فساد مالی بقایی و مشایی و جهانگیری در نقاطی بهم ربط پیدا می کند و به نوعی باهم شریک بودند
فعلا که آن دو بدست قانون افتادند امیدواریم جهانگیری هم بدون هیچ چشم پوشی بزودی به آنها ملحق شود
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز دلت خوشه ...
تبعیض و ظلم
Iran, Islamic Republic of
هرگز قوه قضائیه برخوردهایی را آنگونه که در مورد رحیمی و بقایی و مشایی لحاظ کرد در حق امثال جهانگیری و فریدون و .... اعمال نخواهد کرد چ...
Iran, Islamic Republic of
کدام مردم؟
United States
شما فریدونی یا جهانگیری؟
صاحبان زر و زور و تزوير
سروش
Iran, Islamic Republic of
چه عجب جهان نیوز بزنگاه ها را شناخت. این همه اختلاس جا دارد جهان لطف کند از چند زاویه نظر چند متخصص را جویا شود.
Iran, Islamic Republic of
این هم برای خالی نبودن عریضه نوشته که بگه مثلامابیطرفیم
Iran, Islamic Republic of
ولي لااقل دو لتمردان اين دولت تا حالا شرافت داشتند و به خاطر نزديكان دستگير شدشون غوغا و هياهو به پا نكردن..
محمود احمدي نژاد با اينكه ميگفت اگر فساد و تخلف در نزديكانم ببينم خودم با انها برخورد ميكنم اما در خصوص نزديكانش و اطرافيانش راه منش ديگري غير از گفتمانش را پيش گرفت.
Iran, Islamic Republic of
خواب دیدی خیر باشه مگه اطلاع ندارید با تهدید دولت مردان این آقایان آزاد شده اند
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قبل از انتخابات روحانی در رابطه با دستگیری برادر نازنینش چه گفته بود اگر نمی دونی برو بپرس!!!
Iran, Islamic Republic of
ابتدا سكوت كردند تا بتوانند بي سر و صدا آنها را از زندان خارج كنند
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد در خانواده اش دزد و کلاهبردار نداشت اگر به فرض محال برادر ایشان اختلاس کرده بود اصلاح طلبان چه هوچی گری و قشقرقی به راه می انداختند.
Iran, Islamic Republic of
من هم قبول دارم که احمدی نژاد برای خودش کیسه ای ندوخت اما نحوه مدیریتش طوری بود که راه را برای فساد هموارتر کرد زیرا از نظر او کشورداری کار ساده و آسانی بود و حتی الان هم متوجه نشده که چه خطای بزرگی کرده که وارد این حوزه شده
نسل دوم
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی .با تشکر . خواهشمند است منبعد نظریات خود را کوتاه و موجز و در کامنت های جداگانه ارسال فرمایید . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
رکورد فساد با اختلاس 12000 میلیارد تومانی در دولت یازدهم در صندوق فرهنگیان شکسته شد در دولت نهم و دهم فاصله طبقاتی کاهش یافت و توزیع ثروت بین مردم منطقی تر شد و بودجه پروژه های عمرانی 8 برابر امروز بود و دکتر در کشور داری از سایرین موفق تر عمل کرد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه تحت تاثیر فشارهای وارده این 2 نفر را آزاد کرد و فعلا"محاکمه شان را به تعویق انداخت .
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکنین.
بذارین سیستم دادرسی رو کوتاه توضیح بدم.
افراد، اول به «دادسرا» احضار می شن. پرونده شون اونجا بررسی می شه و اطلاعات لازم و شهود و بازجویی ها و همه چیز جمع آوری می شه (عمده ی طولانی شدن دادرسی در این قسمت هست. چون جمع آوری مدارک از چنین افراد ماهر با وکلای قوی خیلی کار دشواریه).
بعدش «کیفرخواست» صادر می شه و به «دادگاه» ارسال می شه.
حالا محاکمه در دادگاه شروع می شه و حکم نهایی در 3 مرحله ی «بدوی، تجدیدنظر، دیوان عالی» (در صورت اعتراض) صادر می شه.

در دوره بررسی پرونده در دادسرا، شخص می تونه با گذاشتن «وثیقه» از بازداشت آزاد بشه (البته با موافقت مقام قضایی مربوطه).

بنابراین محاکمه این اشخاص به تعویق نیفتاده! بلکه تا زمانی که پرونده در دادسرا تکمیل بشه و کیفرخواست صادر بشه و محاکمه در دادگاه شروع بشه، آزاد شدن! اونم با قرار «وثیقه»!
فراموش نکنین که اگر این ها فرار بکنن، به خاطر وثیقه ی سنگینی که گذاشتن، از نظر «««مالی»»» متضرر می شن و بیت المال هم سود می بره. هرچند از جنبه ی «««پیشگیری از جرم»»»، اتفاق خوبی نخواهد افتاد.
Iran, Islamic Republic of
شما به قوه قضائیه دستور میدادید محاکمه بقایی علنی برگزار شود ، تا باور کنیم که گناهکار است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
متن کامل اظهارات بقایی، اعتراض بقایی و رأی دادگاه تجدیدنظر توسط قوه قضائیه منتشر شد: در 77 صفحه!
مشروح و کامل و با استدلال های قوی و متقن!
به دانشجوهای حقوق هم توصیه می کنم حتما بخوننش. خیلی دقیق و کامل نوشته شده.
رحمتی
Iran, Islamic Republic of
مسئولین محترم قوه قضائیه کشور شما که دلتان به حال نظام میسوزد و ادعای اجرای عدالت را دارید اگر همین دو پرونده را رسیدگی کنید کاری کرده اید کارستان و مردم را به ادامه راه انقلاب امیدوار می کنید در غیر این صورت فاتحه همه چیز را باید خواند و ان گاه شماها مقصران اصلی شکست نظام خواهید بود.
به نظر شما ایا ملت فهیم و با بصیرت ایران می پذیرند که حسین فریدون و مهدی جهانگیری این چنین از بیت المال / امکانات و امتیازات دولتی سوئ استفاده های حیرت انگیز کنند و از ان طرف حسن روحانی و اسحاق جهانگیری از کشورداری/ عدالت/ رسیدگی به محرومان و ضعیفان/مبارزه با فقر/مبارزه با مفاسد اجتماعی و... دم بزنند!!!
به نظر شماها این جز توهین به شعور یک ملت انقلابی و فهیم نیست!!!
مسامحه و مماشات تا چه زمانی؟!!!! با چه قیمتی؟!!
Iran, Islamic Republic of
به چه قیمتی ؟
جواب : قیمتش این است که اون طرفی ها املاک نجومی و مشکلات شهرداری را عیان کردند و
این طرفی ها هم سو استفاده این دو نفر از اقایان نزدیکان دولت پس نتیجه می گیریم مساوی هستند یعنی تهاتر گشته ورفته ا ند پی کارشان .
Iran, Islamic Republic of
به گفته دادستان در 104 تعاونی مسکن شهرداری تخلفی صورت نگرفته بود پس دروغ املاک نجومی برای سرپوش گذاشتن بر روی قضیه حقوق های نجومی بود.
اين تعصبات قوميت و حزبگرايي شماها موجب شده است تا اين همه رانت و اختلاس در كشور رخ دهد .
پول بيت المال و حق من وتو را خوردن در عوض ما از آنها حمايت مي كنيم .
به جاي اينكه فشار بياوريم تا حق مردم از آنها گرفته شود هركسي كه باشد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزيز
مگر عملكرد دستگاه قضايي را در برخورد با مهدي هاشمي/بقايي/مشايي /كرباسچي و...نميبينيد؟مگر دستگاه قضايي با انها برخورد نكرد؟
پس چرا همه چيز قوه قضاييه و اعتبار ان را به حكم ايندو گره ميزنيد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست گرامی
اگر دستور مولای متقیان امام علی(ع) در برخورد با این افرادی که نام بردید اجرا میشد کمتر کسی به خود جرات می داد که در جمهوری اسلامی چنین تاخت و تاز کند و به ریش همه بخندد!!!
برخورد دستگاه قضائی کره جنوبی با رئیس جمهور وقتش را ببینید/ او را از مقامش عزل و با دستان دستبند زده در دادگاه و در پیشگاه ملتشان محاکمه کردند . ...
اینگونه مسائل که باعث جریحه دار شدن اعتماد عمومی ملت زجر کشیده ایران میشود باید داغ داغ رسیدگی شود تا در این مملکت جا بیفتد که نظام با هیچکس تعارف ندارد و الا نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده ای ندارد.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی و کرباسچی!!!!
مخصوصا مرتضوی خخخخ
United States
مخصوصا مهدی بابا...خخخخ
Iran, Islamic Republic of
هر وقت قوه قضاییه با پرونده حقوق های نجومی و املاک نجومی برخورد کرد ، میتوان امیدی به قوه قضائیه داشت
رزمنده همکار
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
موندم این کاربر محترم در زمان معجزه ی هزاره سوم به چه کاری مشغول بود که الآن زبان درآورده شماها با سکوتتان راه را برای بیماردلان هموار کردید و اجازه ی رشد به هر سوءاستفاده کننده دادید پس بهتره مثل همان موقع سرتون رو تو برف فرو کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام و وقت بخیر به همه خبرگزاریها وسایتهای مجازی که روان جامعه و مردم را درنظر میگیرند .شما که جهانی فکر میکنید مقداری هم به اژده های هفت سر بپردازیدو اطلاع رسانی کنید که درحال حاضرآیا شما توانسته ایداز این هفت سریکی ازآنان راآماده قطع کردن کنید و آیامرجع صاحب صلاحیت قضایی مطرح این نوع پرونده ها تا کنون تحت تاثیراین آقایان قرار گرفته است .ونقد و بیان نظر این اقایان تا چه اندازه مطابق با واقعیت میباشد؟ لطفا اگر توانایی در تهیه گزارش داریداز انها توضیح بخواهید.
احسنت
احسنت
فعلا اولویت اول و مشترک قوه قضاییه و دولت و مجلس و جناحها و رسانه های اصلاح طلب و اصولگرا و بویژه جهان نیوز اینه که به پرونده بقایی و چندهزار یورو اختلاس فرضی بپردازن و حیف و میل کوچکی مثل پرونده فریدون و جهانگیری مهم نیستن
Iran, Islamic Republic of
حالا که بدوستان شما رسید شد فرضی
اگه فرضی نبود که دادگاه علنی برگزار میشد!!!اینا که با قدرت تمام میگن حاضریم علنی محاکمه بشیم
علی
Iran, Islamic Republic of
اینا زورشون به احمدی نژاد میرسه بقیه نور چشمین
.....زنده باد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
روحانی ... گفته بود...حالا هم می‌گویند...را محکوم کنند آنوقت ببینم می‌توانند حکم را اجرا کنند!!؟
Iran, Islamic Republic of
...
حسين
Iran, Islamic Republic of
فقر كه مبارزه نمي خواد اگر با فساد ، رانت ، تبعيض ، پارتي بازي ، رشوه ، اختلاص و ... مبارزه شد خودبه خود فقر از بين مي رود پس گول شعارهايي از قبيل مبارزه با فقر را نخوريم!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اختلاس صحیح است
اختلاص
Iran, Islamic Republic of
این اختلاص صحیح تره!
چون غلظت دزدیش بیشتر است!
:)
محمد
Iran, Islamic Republic of
جهان از جانب مردم می گویید؟
اگر مردم منتظر بودند وضع بدین سان نبود
عمار
Iran, Islamic Republic of
چه خبر ازپرونده.....
چه خبر از کرسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ..........؟
چه خبر ازصندوق فرهنگیانننننننننننننننننننن.............؟
چه خبر از 3700میلیارررررررررررررررررد.......؟
چه خبر حقوقهای نجوووووووووووووومی............؟
چه خبر ازبانک ملتتتتتتتتت......؟
چه خبر ازفریدوووووون..........؟
چه خبر از جهانگییییییری.....؟
چه خبر ازرقاصان میلاددددددد....؟
چه خبر از .....
چه خبر از.......
اینها سوالات ذهن بسیاری از مردم است که جواب آن مبهم است .قوه محترم قضاییه محبت کرده تنویر افکار نماید
درحال حاضر جو به گونه ای است که فقط در دوران احمدی نژاد متخلف وجود داشته ودولتهای قبل وبعد ایشان همگی معصوم وپاک بوده اند!!!!!!
بله
Iran, Islamic Republic of
بله!
چی؟!
نشر اکاذیب!....اقدام علیه امنیت ملی با طرح سوال!
مثل اینکه هوس کردی بفرستنت پیش بقایی!
یا نه دوستداری بری تاپ تاپ عباسی با سید کاووس امامی ها!
:)
عمار
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل کدام یک نشر اکاذیب بود؟!
ضمنا اشکالی نداره انسان بخاطر حرف حق بازداشت بشه .
به قول سرور وسالار کل موجودات عالم حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام :
"اگر دین نداری آزاده باش"
Iran, Islamic Republic of
مردم منتظر اجرای عدالت هستند در خصوص همه کسانی که مجرم هستند
ايرج
Iran, Islamic Republic of
فقط فريدون و بقايي ؟
يه چپ و يه مثلا انحرافي ؟
پس بقيه چي ؟
بقول رحيم پور ازغدي حد اقل 200 نفر از مسئولان و به گواهي احاد ملت اكثر مسئولان كشور بايد محاكمه و به زير كشده شوند ؟
چرا اينو نمي گيد ؟
Iran, Islamic Republic of
خود ارغدی چی بیت المال را نوش جون میکنه و جوان را دین گریز ؟!.
رضا
Iran, Islamic Republic of
وقیحانی مثل تاج زاده ؟!!
خخخخخخ ! ور پریده الان چه وقت تسویه حسابه ؟! بحمدالله سفره رنگینی پهن شده و حضرات همگی حضور دارند ! چرا مثل بچه آدم با هم نمی سازید ؟! ...
Iran, Islamic Republic of
افکارعمومی اصلا منتظرنیستند. ...
Iran, Islamic Republic of
الان ۹ سال از حوادث سال ۸۸ میگذرد و کسانی که حرف حاکمیت را قبول نداشتند گرفتار و محاکمه شدند و حتی عده ای از آنان مدت محکومیت شان هم تمام شد اما هنوز سعید مرتضوی سرنوشتش معلوم نیست ...
United States
بیچاره اگه به شما ترحم نمی شد الان ده کفن می سوزوندید
Iran, Islamic Republic of
گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هر آن کس است گیرند
و فرقی هم نمیکنه اصلاح طلبه یا اصولگرا
Netherlands
جانم فدای رهبری . اوست که باید از حریم ولایت و انقلاب دفاع کند .ما در کنار او آماده فداکاری و جانبازی هستیم و قوق قضائیه هم باید با قدرت خاطیان و مجرمان را محاکمه و تنبیه کند.
عمار
Iran, Islamic Republic of
راستی ازرسیدگی به اموال ودارایی های نامشروع مسئولان چهههههه خببببر؟؟
کسی خبرررررداره؟
یک خواهش از دست اندرکاران واصحاب رسانه :
نگذارید این موضوع فراموش شود وتلاش شود به سرانجام برسد که افضل الاعمال است ورضایت خالق ومخلوق را یکجا حاصل میکند.
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
یکی ازمشکلات اساسی ما مردم ایران قوی نبودن قوه قضاییه است خیلی خیلی ضعیف عمل میکند ...
Iran, Islamic Republic of
همچنین منتظر دادگاه قالیباف و شریفی
United States
می بینم که چقدر هم طرفدار مبارزه با فسادی که اسم فریدون و جهانگیری اومد زمین رو گاز گرفتی...معلومه جهان خوب پوزه شما اختلاسگران رو نشونه گرفته
Iran, Islamic Republic of
بنظرم اگر تخلفات برادر رئیس جمهور اثبات شده ایشان باید در تلویزیون حداقل کار خلاف برادرش را نکوهش کند اما متاسفانه چون تا کنون هیچ مقامی در برابر ملت از تخلف وابستگانش ابراز پشیمانی نکرده موضوع بصورت عادت در امده یعنی بی خیال..
Iran, Islamic Republic of
چرا دادگاه بابک زنجانی و مهدی هاشمی علنی نیست تا همه چیز روشن شود آنوقت معلوم میشه دانه درشت واقعی کی هست نه این خرده پا ها که شما مردم را پرت میکنید بسویشان !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بله همونقدر كه منتظر محاكمه احمدي نژاد(كه البته كسي خايه شو نداره ومي دونيد چرا)، قاري قرآن مشهدي،اجراي حكم زنجاني،دلايل حمايت علني قبل از راي گيري شخص اول، از احمدي نژاد درانتخابات و....هستند
Canada
آفرین به جهان بابت انتشار مطلب حاوی پایین تنه!!!!!! اولین رسانه جمهوری اسلامی هستی که اینقدر واضح ادبیات فارسی کوچه و بازار را منتشر میکنی. دمت گرم!!!!
United States
از شعور و ادبیاتت معلومه طرفدار خاتمی فتنه گر و اختلاس بگیران نجومی هستی که مال حرام اینجورت کرده
United States
آفرین بر جهان که اینگونه موجب خشم شما دزدان بی تربیت شده.
Iran, Islamic Republic of
مردم منتظر ادعای احمدی نژاد با فیلمی که از مجلس پخش شد هم هستند نه آنکه هر از چند گاهی بخاطر خواباندن سر وصدای مردم دادگاه های نمایش برگزار کنندو در این بین چند تا قربانی هم بدهند
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد ؟
United States
جهان برجک شما دزدها رو نشونه گرفته باید هم عصبی باشید.
محمدباقر-کرج
Iran, Islamic Republic of
اگر محاکمه آقایان فریدون و جهانگیری همزمان با محاکمه بقایی ومشایی صورت میگرفت کلاً وجه خوبی میگرفت
mori
Iran, Islamic Republic of
داداش شرکت سرمایه گذاری اقتصادی نگین مالک این شرکت می باشد و ایشون ریاست هیت مدیره ان شرکت است و نباید بازدید از پروزه و یا سرمایه گذاری در اینگونه پزوژهها منع قانونی داشته باشد و باید استقبال شود
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....