شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۸۳
یک پشت پرده واقعی درباره استعفای نجفی

تکیه برجای قالیباف زدن خیلی سخت است

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۹
کد مطلب: 599480
آنچه مبرهن و آشکار شده این است که تیم آقای نجفی درصدد است تا با ایجاد حاشیه‌ و شایعه‌سازی، از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کند، در حالی در ایام نوروز وضعیت تهران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و عملا در این فرصت کم جایگزینی برای انتخاب سرپرست از سوی اعضای شورای شهر نخواهد شد.
تکیه برجای قالیباف زدن خیلی سخت است
گروه سیاسی جهان نيوز: با وجود اینکه شهردار اصلاح‌طلب تهران چندماهی بیشتر نیست که برسرکار آمده، اما از همان ابتدا هم شایعه استعفای نجفی از گوشه و کنار شنیده می‌شد و این شایعات کار را به جایی رساند که نجفی در رپورتاژی که در بهمن ماه 96 برای خود تدارک دیده بود، به این شنیده ها واکنش نشان داد و گفت: « می‌شنویم که می‌گویند تا پنج، شش ماه دیگر دوام نمی‌آورم، اما من ایستاده‌ام»؛ هرچند واقعیت پشت پرده چیز دیگری بود.

شهردار تهران درحالی در آخرین روزهای سال استعفای خود را به صورت خصوصی به رئیس شورای شهر تحویل داد که شورای شهری‌ها در ابتدای مطرح شدن این مساله نه تنها اطلاع از این امر را کتمان کرده بلکه برخی از اعضای شورای شهر قویاً آن را تکذیب کرده و آن را شایعاتی بیش ندانستند.

عبدالرحیم کرکه‌آبادی،  مدیرکل دفتر شهردار یکی از کسانی بود که داستان استعفای نجفی را شایعه خواند و افزود: «استعفایی وجود ندارد، اینها شایعاتی است که پیامد جلسه‌ دوشب پیش شهردار با اعضای شورای شهر بوجود امده است». او همچنین درباره سرطان پروستات نجفی هم گفت: «این آخرین ورژن از شایعات است.»

هرچند این تکذیب تنها از سوی اعضای دفتر شهردار مطرح نشد و زهرا نژاد بهرام، از اعضای هیئت رئیسه شورای پنجم شهر تهران صریحا هم در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های اصلاح‌طلب اعلام کرد: «بنده عضوی از شورای شهر هستم و این خبر را به شدت تکذیب می کنم».

اما هنوز ساعتی از تایید و تکذیب‌ها درباره استعفای نجفی نگذشته بود که مسجدجامعی یکی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران آن را تایید و پس از وی محسن هاشمی، رئیس شورای پنجم تهران اعلام کرد که نامه استعفای نجفی عصرروز دوشنبه به دست وی رسیده و موضوع استعفای نجفی یک مشکل جدید پزشکی دانست.

تایید و تکذیب‌هایی که بیشتر از آن تنها یک استعفای ساده باشد بیانگر غیرعادی بودن این موضوع و بازی رسانه‌ای برای قهرمان سازی و مظلوم‌نمایی او به شمار می‌آمد چرا که علیرغم اینکه اصلاح‌طلبان امیدهای بسیاری را برای نجفی داشتند اما در عمل نجفی در عرصه واقعیت ثابت کرد که توان اداره کردن شهر را ندارد و به عنوان یک مدیر اجرایی کارآمد نمی‌توان از وی نام برد.

ناکارآمدی شهردار تهران در اداره ساختمان بهشت که بعد از حادثه زلزله و بارش برف و آتش‌سوزی ساختمان وزارت نیرو برای شهروندان تهرانی مشهود شد، رویای شیرین اصلاح‌طلبان را برای برداشتن گام‌های بعدی در عرصه سیاست نقش برآب کرد و آنان اکنون درصددند تا کنار رفتن نجفی با کمترین هزینه و بدون تحمیل فشار به این جریان باشد.

این بار نیز تکنیک قدیمی انداختن همه تقصیرات به گردن گذشتگان به کار گرفته شد و با اینکه علت استعفا از سوی محسن هاشمی عارض شدن مریضی جدیدی برای نجفی اعلام شده بود اما یکروز بعد یک خط رسانه‌ای هماهنگ اعلام کرد استعفای نجفی هزینه مبارزه با فساد در شهرداری بوده است.

هر عقل سلیمی البته متوجه این مواجهه سیاسی از سوی افرادی که از اول نیز خواهان حضور نجفی در جایگاه شهردار تهران نبودند، خواهد شد که روغن ریخته را چطور نذر امامزاده کرده و با این کار چطور وجاهت برای خود کسب می‌کنند تا گزینه مطلوب خود را بر این کرسی بنشانند.

بسیاری گفتند که تکیه زدن به صندلی شهرداری تهران پس از قالیباف کار هر کسی نیست، تصمیم اشتباه شورای شهر در انتخاب نجفی نه تنها برای مردم تهران هزینه ایجاد کرد بلکه زمینه را برای حضور گزینه‌های رادیکال‌تر فراهم کرد.

در این میان برخی چون صادق زیباکلام، که این روزها بخاطر صدور حکمی از سوی قوه قضائیه بسیار ناخشنود است، سعی کردند با ربط دادن استعفای نجفی به مراسم رقص دختران در برج میلاد استعفا نجفی را سیاسی جلوه دهند.

البته امروز بر کسی پوشیده نیست مراسمی که توسط اطرافیان شهردار برای ایجاد زمینه هنجارشکنی همزمان با مطرح شدن دختران خیابان انقلاب طراحی شده بود و خود شهردار هم بعد از برنامه آن را اشتباه دانست نمی‌تواند علت استعفای شهردار تهران، آن هم بعد از 12 سال چشم دوختن به این جایگاه، باشد.

آنچه مبرهن و آشکار شده این است که تیم آقای نجفی درصدد است تا با ایجاد حاشیه‌ و شایعه‌سازی، از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کند، در حالی در ایام نوروز وضعیت تهران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و عملا در این فرصت کم جایگزینی برای انتخاب سرپرست از سوی اعضای شورای شهر نخواهد شد.

اما آنچه در پس این ماجرا خود را نشان داد و از این پس هم حتی با جایگزین شدن نجفی تغییری در روند شهر رخ نخواهد داد این است که حذف نجفی تکرار تجربه تلخ شورای شهر اول تهران است.

مساله‌ای که خود اصلاح‌طلبان هم به آن اذعان دارند. آذر منصوری در رابطه با استعفای نجفی در توئیتر خود نوشت: «شورای شهر پنجم تهران باید توجه داشته باشد که حذف نجفی ممکن است تکرار تجربه تلخ شورای اول شهر تهران را به دنبال داشته باشد. در چنین شرایطی اعضاء شورا باید ضمن حفظ انسجام و پرهیز از تفرقه، حداکثر تلاش خود را برای پشتیبانی و حمایت همه جانبه از عملکرد شهردار منتخب خود به کار گیرید».

بدنبال انتشار این توئیت شائبه جدیدی ایجاد شد که پیرو درگیری‌های نامحسوس شهردار تهران با شورای شهر و برخی انتقادهایی که در این مدت رسانه‌ای هم شد، شهردار تهران با پیش کشیدن استعفای خود به دنبال اخذ اختیارات بیشتر و محدود کردن دایره فعالیتی و نظارتی شورای شهر است.

مساله‌ای که از ابتدای آمدن اصلاح‌طلبان در شورای شهر و شهرداری هم خود را نشان داده بود اما با استعفای نجفی آن هم تنها هفت ماه پس از روی کارآمدنش به سرعت زیادی به تحقق پیوسته است و در ادامه کار باید شاهد ناکارآمدی‌های بیشتری از این جریان همیشه طلبکار باشیم که اگرچه در حرف استادند اما در عرصه عمل استعدادی ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کامیار
Germany
واقعا اصلا این آقایان نظام که از بدو انقلاب مالک تشریف داشتن هر جا و مسئولیتی داشته باشن همچین میکشن بالا که اصلا یک دره توی اون منصب درست میشه برای
اینکه بعدی که اومد تلپی بیفته توش نفهمه کی به کی بود
...
یادداشت جک استراو (وزیر خارجه اسبق انگلیس) - دی ماه 92
Iran, Islamic Republic of
"وقتی به همراه هیئت پارلمانی انگلیس از فرودگاه [امام] خمینی به سمت هتلمان در مرکز شهر تهران در حال حرکت بودیم، از حجم زیرساخت‌هایی که در این 9 سال که من به ایران نرفتم ساخته شده، جا خوردم. هنوز هم اتوبان‌های جدید و خطوط جدید مترو در دست ساخت است. تهران بی‌توجه به تحریم‌ها بیش از آنکه شبیه مثلا بمبئی یا قاهره باشد، به مادرید یا آتن شباهت دارد."
https://www.yjc.ir/fa/news/4710970/
آفرین این پاسخ به یاوه گویی پر از غیظ و خشم بعضیا دقیقاً بهش میشه گفت پاسخ دندان شکن
با این همه تخلفات گاز انبری قالیباف که خودتونم می دونید چی هستن نه نجفی نه هیچ کس دیگه ای نمی تونه شهرداری تهران را جمع کنه مگر اینکه مثل قالیباف گاز انبری تخلف کنه و......
هادی
Iran, Islamic Republic of
اینهمه تخلفی که قالیباف کرد رو هیچکی نمیتونه جمع کنه....
اقتصاد و خود شهر رو نابود کرد قالیباف...
Iran, Islamic Republic of
پس تو یکی نه تو فضای سبز شهر نه اتوبان و نه مترو برو چون همش کار قالیبافه دادش.
Iran, Islamic Republic of
چه ... پشت سر این ا... هست که کسی یارای مقابه با آن نیست
Iran, Islamic Republic of
واقعا خودت قبول داری حرف خودت رو؟!!!
یعنی اگه این آقا عرضه کار کردن نداره تقصیر قالیبافه؟!!!
خیلی خوب، بفرمایند برای امتحان خود آقای قالیباف بیاد همین8ماه رو هم بهش فرصت بدن ،تا فرق بین کار جهادی و سستی و عافیت طلبی رو ببینید
تازه جناب نجفی از رفقای روحانیست و بودجه دولتی رابه راحتی می تواند دریافت کندو کلا هماهنگ با دولت است واین خیلی کمک به شهرداری است، نه مثل زمان قالیباف که باهم تقابل داشتند و این وسط سر شهرداری کلاه میرفت.
انصاف هم چیز خوبیست.همه چیز راباعینک جناح بازی نبینید.
خداییش اقذامات قالیباف انقدر برجسته وتابناک است که دشمنان منصف اوهم به آن اقرار می کنند.
Iran, Islamic Republic of
کلا اصهال طلبا جز وراجی کاری دیگری نمیکنند.
Canada
كاپيتان شهردار سردار خلبان دكتر مهندس قالى باف ، گاز انبرى لوله ميكرد وقتى كسى بلد نبود لوله چى هست!
من بارها گفتم دليل وضع فاجعه بار امروز شهر تهران اين هست كه مديرى با استاندارد طرقبه رو اوردند براى كلانشهر تهران و اينجورى همه شهر را ريخت بهم. شهرى فاقد روح و بسيار شلوغ
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر رو اگه لوله کرد که کار درستیست. نوش جان برانداز.
در مورد نابودی شهر، فیلم 2012 رو شاید دیدی!
Germany
او مردم و جوانان را لوله کرد.دستانش بوی خون میدهد
اگه خدمت به مردم خونریزیه؛ دستش خوب بویی میده
حکایت شماها حکایت اون مقنی است که رفت بازار عطارها غش کرد و افتاد و با نزدیک کردن سرگین به بینی اش حالش جا اومد
شما با بوهای بد حال می کنین آخه!
روحانی با همین عبارت لوله 5 سال ...و هیچ کاری نکرد . برجام رو ببین ، مسکن اجتماعی رو ببین ، اشتغال رو ببین ، اختلاس ها رو ببین و ........ متاسفم براتون که سریع جو میگیردتون !!!!!
Iran, Islamic Republic of
قالیباف کسی رو لوله نکرده،معترضین 82فتنه گر نبود،قالیباف با گرفتن مجوز اعتراض، دست همه کسایی ک از اینجور اعتراضات سواستفاده های مختلف از قبیل همین فتنه نامیدن میکنن رو بست.
احتمالا دوباره منتشر نمیکنین ک اون هم از تفکر بسته تون نشات میگیره.حیف قالیباف ک شماها بخواین ازش حمایت کنین
Iran, Islamic Republic of
مدیر با استاندارد طرقبه؟! لطفا قبل از نظر دادن قدری فکر و تحقیق کن! دکتر قالیباف در سال 2008 بعنوان هشتمین شهردار برتر جهان معرفی شد
Canada
هشششششتمين شهردار برتر دنيا نكنه استاندارد زوريخ يا ونكوور يا لندن و توكيو و نيويورك و پاريس و سيدنى و بارسلون و دبى و تورنتو و ژنو و سئول و .... را داره هموطنان بيخبر هستند!اين مطلب فيك رو شبكه منو تو خيلى مانور داد و مايه شادى خاطر مومنين شد. جهت اطلاعت حداقل ٥٠٠ تا شهر بهتر از تهران هست براى زندگى!
Iran, Islamic Republic of
بالاخره چی شد?هشتمین شهردار برتر هست یا ن?خودتون متوجه حرفتون شدین?
Canada
يكبار دقيق بخون متوجه عرض بنده ميشوى برادر عزيز. معلومه دروغه و از جنس دروغهاى بقيه كه درس خونده دانشگاه هاوايى و اكسفورد بودن! طرف ميگه من هشتمين شهردار خوب دنيام كه ياداور امام رضا و عدد هشت باشه و مثلا خيلى ريز بگه من عالي هستم در صورتى كه واقعيت با تخيلات اين اقا باقر خيلى تفاوت داره.
واقعاً بعضیا حرف حسابی که ندارن و جوابی برای گفتن، به فحش دادن رو میارن
درکت می کنم خیلی کلافه ای! آدم زیر تریلی بره ولی کم نیاره!
Iran, Islamic Republic of
اگر قالیباف مشکل داشته چرا شکایت نمیکنند و کار او را به دادگاه نمیکشانند
مطمئن باشید اگر تخلف مالی داشت تا حالا محاکمه او در دادگاه شروع شده بود ولی دستشان خالی است کما اینکه در گزارش 500 صفحه ای علیه قالیباف وقتی به ناجا اتهام تبانی با قالیباف را زیدند و ناجا از نجفی شکایت کرد فورا پا پس کشیدند
مشکل این جماعت حرف زدن و کار نکردن است
Iran, Islamic Republic of
كدوم دادگاه ؟
همان دادگاهي كه كارگران معدن رو در اعتراض به حقوق به تعويق افتاده به شلاق محكوم مي كند ؟!
Iran, Islamic Republic of
در مورد گازانبری امیدوارم کمی فکرتان را بکار گیرید،این قضیه رو آقای روحانی فرمودن،... ولی برای شما ک دارین،سخنان ایشون بصورت کوتاه شده در مناظره این بود:ما میگفتیم راه این نیست ک مجوز بدهیم،بعد گاز انبری آنها را دستگیر کنیم،راه این است ک از ابتدا بگوییم یا مجوز نیست،یا اگرهست بیایند کار خودشان را انجام دهند.
...
Iran, Islamic Republic of
کاش نظرم رو منتشر نمیکردید،چون اصلا معلوم نیست چی شده.من فقط صحبتهای نامزد ها رو در مناظره نوشتم ک اون هم در صدا و سیما پخش شده بود یعنی این رو هم سانسور میکنید!!!آقای روحانی اعتراف کردن ک من گفتم مجوز ندهید و آقای قالیباف اصرار داشتن مجوز داده بشه چون در آن صورت تجمعات قانونی میشده.فک نکنم این دیگه احتیاج ب سانسور داشته باشه
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت اصلاح طلبا نمیتونن جایگزینی برای قالیباف پیدا کنن. چون اساسا دنبال کار کردن نیستن. فقط دنبال سیاسی کاری و ضربه زدن به نیروهای انقلابین.
سر آشپز اصلی مردمند
Iran, Islamic Republic of
تا زمانیکه مردم، به این نتیجه نرسیده (و اگر رسیده اند بر هوای خود غالب نشوند) که مدیریت از کوچکترین حوزه گرفته تا ریاست جمهوری برای کسب موفقیت باید جهادی باشد ، آش همین آش خواهد بود و کاسه همین کاسه
وجدانهای بیدار و منصف بین نوع مدیریت امثال قالیباف و این آقایان قضاوت کنند!
آفرین
Iran, Islamic Republic of
آفرین بسیار عالی
دقیقا همینطوره
و این نتیجه جمهوریت نظام مقدس ماست
خواست، خواست مردم است
چه خوب و چه بد !
Iran, Islamic Republic of
مدیریت جهادی نجومی صحیح تره. طبق تعریف: مدیریتی که در اون حمله کنندگان به سفارت های خارجی کار جهادیشو بر عهده دارند و عزیزان املاک پخش کن هم زحمت بخش نجومی را می کشند
Iran, Islamic Republic of
حمله ب سفارتی ک جهانگیری مطرح کرد بنظرم ب اندازه سیلی زدن کارکنان شهرداری ب زن دستفروش در فومن بی ربط بود.یکی از طرفداران قالیباف در حمله ب سفارت حضور داشت حالا این یعنی حتما اون دستور داده?
Netherlands
معلومه مردم قضاوت می کنن . میلیاردها تومان پول بابت مداحان و املاک نجومی و تبلیغات اقا برای ریاست جمهوری و هدیه به این و اون از مال مردم گم شده بعد اقایان هنوز طرفداریش را می کنن. ...
Iran, Islamic Republic of
به گفته دادستان در 104 تعاونی مسکن شهرداری هیچ تخلفی صورت نگرفته بود پس دروغ املاک نجومی برای سرپوش گذاشتن بر قضیه حقوق های نجومی و وامهای کلان بود.
Iran, Islamic Republic of
کاشکی میشود قالیباف مادام العمر شهردار می شود
Canada
... دارى نظر ميزارى شيطون بلا؟
Canada
كلمه باقر رو حذف كردين؟!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی مهمتر از اون و حذف میکنن،به دل نگیر
Iran, Islamic Republic of
از مردم نباید گله کرد ک چرا نمیتونن خوب و بد رو تشخیص بدن.فضا غبار آلود شده.بقول فردوسی:هنر خوار شد جادویی ارجمند
Iran, Islamic Republic of
جناب من کلیپ کلاغ پررو دیدم برو سر بچه های زیر دو سال شیره بمال
م ج
Iran, Islamic Republic of
راست وچپ اصلاح طلب و و و و و برای مردم نان آب کار مسکن و و و و نمشود همه آمدن برای خود دار ودسته کار کاسبی راه انداختند پس کی مردم سی ونه سال گذشت پس کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
استخدام بی رویه در شهرداری از فرزندان نور چشمی-قراردادهای انچنانی با یک مرکز نظامی-کمکهای انچنانی و املاک و نجومی و .... اری اینها از عهده اقای نجفی بر نمی اید
دمت گرم حرف حساب زدی
Iran, Islamic Republic of
استخدام در مترو را هم اضافه کن
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
آری فقط استعفا و شانه خالی کردن از نجفی برمی آید.
کجای کاری هنوز کوچه های تهرون پر از برفه !!! نجفی کار کن نبوده و نیست .
Iran, Islamic Republic of
اشتباهاتی که چهارسال رکود دولت ویکسال رکود شهر تهران را رقم زد.خدایا عقلی به ما بده بخاطر لجاجت به مملکت آسیب نرسانیم.
h
Iran, Islamic Republic of
تکیه زدن به صندلی شهرداری تهران پس از قالیباف کار هر کسی نیست
آره خیانت به ملت و بیت المال کار هر کسی نیست کاملا موافقم
Iran, Islamic Republic of
خیانت به بیت المال بتن ریزی و تخریب صنعت 30 میلیارد دلاری هسته ای و واردات 160 تن کود انسانی از ترکیه بود.
به خيال اينكه با سياه نمايي خدمات و كار هاي بزرگ شهر دار قبلي و دادن چند شعار تو خالي و برگزاري برنامه رقص و آواز مي تواند مطالبات شهري كلان شهرتهران را به بوته فراموشي بسپارد ولي وقتي ديد هيچكدام از اين عوامفريبي كار ساز نيست مجبور به استعفا شد .
عرصه سيمرغ نه جولانگاه توست .
اين جماعت فقط شعار زيبا مي دهند و قتي پاي عمل به ميان مي ايد چيزي در باطن براي خدمت به مردم ندارند .
ولي براي حيف و ميل بيت المال و تباني و زد وبند و رانت اقتصادي اگر خودشان نشد زنانشان در اين كار پيشخدمت مي شوند نمونه اش كار خانه سپر الكتريك...
Iran, Islamic Republic of
بله سر تیترتان کاملا صحیح است و فقط من یک جمله دیگر برای تکمیلش اضافه کنم،تکیه زدن بر جای احمدی نژاد هم خیلی سخت است.
Iran, Islamic Republic of
دیگه حنای امثال فالیبافها که سالها بر این کشور تاختند و وضعیت نابسامان امروز کشور را رقم زدند پیش مردم خردمند رنگی ندارد. ان داستانهایی که در افسانه سازی و تقدس سازی از این افراد میساختید گذشته است. مردم مفهوم غارت را میدانند.مردم مفهوم حیف و میل در بزرگراه صدر و املاک نجومی و لوله کردن و حمله گاز انبری به جوانانشان را میفهمند.
Iran, Islamic Republic of
اقای قالیباف فردای قیمامت عذابی سخت منتظر تو و شرکایت است. از خدا بترسید و توبه کنید و اعتراف کنید
Iran, Islamic Republic of
لطفا در آخرت دیگران دخالت نکنید شما ب فکر دنیای خودتون باشین با این وضعیتی ک در کشور با انتخاب های هوشمندانه تون بوجود اوردید.جز عصبانی ترین و غمگین ترین کشور های دنیاییم.کسی ک دنیاش انقد داغون باشه دیگه فرصت درس کردن آخرتش رو نداره.
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
داداش اگه بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم باید بگم که خدا وکیلی هر چقدر جناب قالی باف به تهران خدمات داد ، جناب نجفی ...توان مدیریت و خدمات به مردم تهران را نداشت
...
Iran, Islamic Republic of
وضعیت نا بسامان امروز کشور نتیجه عملکرد باند قدرت و ثروت 4 درصدی هاست که 29 سال زمام اداره امور کشور را بعهده داشته اند اگر 10 نفر مدیر جهادی و دلسوز مثل دکتر قالیباف در دولت های گذشته وجود داشت امروز مشکل رکود و بیکاری و فقر و فاصله طبقاتی نداشتیم .
آشِ مردم
Iran, Islamic Republic of
مردم دستپخت رای اکثریت را می خورند
Iran, Islamic Republic of
مردم چوب جهل افسادطلبان رو می خورند.
Iran, Islamic Republic of
سردار قالیباف زنده باد.
Iran, Islamic Republic of
رکوردار بلاک شدن از سمت مردم با 3 بار رای نیاوردن در ریاست جمهوری ... اسمش رو تو گینس زدن برو زیرش بنویس زنده باد
Iran, Islamic Republic of
قسمت خنده دار حرفتون اینه ک جوری میگین انگار دارین در مورد کشور سوئد و مردم اونجا حرف میزنین.مردم ما ک بعضی هاشون از رای شون پشیمونن اکثرشون ک از همه چی پشیمونن یه تعدادی شونم ک اصن تو باغ نیستن و فکر میکنن بزرگترین مسئله ی جامعه ی ما حجاب زنان هست.عزیزم مردم ما فاقد مطالعه و تفکر مسئله محور هستن.اون اروپاست ک میشه رو رای و نظر مردمش حساب کرد چون حساب شده هست
Iran, Islamic Republic of
اقای نقال بازهم فرمایش بفرمائید!
مقدد
Iran, Islamic Republic of
نجفی این کاره نبود والسلام
آقاي زيبا كلام استاد سخن پراكني يكي از ايرادهايي كه به شهر دار قبلي وارد دانسته بود استخدام در شهر داري بود .
چطور ايشان در داتشگاه ملي جز هيات علمي هستند و لي به نا حق در دانشگاه مدرك فروشي ( دانشگاه آزاد در زمان مديريت قبلي ) هم جز هيات علمي بوده و در 2 جا حقوق حرام مي گرفت اشكالي نداشت و حالا كه از اين كار خلاف قانون او جلو گيري به عمل امده مظلوم نمايي مي كند و آسمان را به زمين دوخته است .
اما اكر شهر دار چند نفر پاكبان براي نظافت شهر استخدام كرده است تا از گرسنگي نمي رند مي شود ايراد واشكال .
اين مملكت هر چه در امد دارد براي خودشان مي خواهند و ديگران هيچ حق و حقوقي نبايد داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف!
100
Iran, Islamic Republic of
انقلابی بودن با کسی که دنبال راه وروش غربی هست فرق هست
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان هر جا محل کار باشه دوام نمی‌آورند. اونا یه محلی میخوان لم بدن و حقوق نجومی میل کنن!
Iran, Islamic Republic of
املاک نجومی سهم کی میشه پس؟
Iran, Islamic Republic of
املاک نجومی دروغی برای سرپوش گذاشتن بر حقوق های نجومی بود.
Iran, Islamic Republic of
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی.
نويد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا تكيه به جاي كسي كه كل تهران را يا به سپاه فروخته و آدم هاي معرفي شده از طرف حسين شريعتمداري يا برج كرده و تهران رو آلوده سخته!
Iran, Islamic Republic of
اگر ایرانیان کمی اهل تحقیق و مطالعه بودن و همینطور از اینور و اونور حرف نمیزدن،الان وضع ما این نبود
Iran, Islamic Republic of
تکیه برجای کسی که اتوبان امام علی(ع) را با صدها پل زیرگذر و روگذر و دور برگردان و 230 کیلوکتر خط مترو و برج میلاد و صدها پروژه عمرانی دیگر را احداث کرده واقعا"سخت است .
چيزي كه خيلي براي شماها راحت است اتهام زني بي دليل و مدرك به رقيب است.
چرا به نابودي صنعت هسته اي در فبال هيچ به اختلاس هزار 13 ميليارد تو ماني صندوق ذخيره فرهنگيان ( كه آن را وام معوقه ناميدند) به حقوق هاي نجومي كه مرتكبين آنها را ذخاير انقلاب ناميدند به نيرو هاي چند شغله و بازنشستهاعتراض نمي كنيد .
فقط كساني را مورد اتهام قرار مي دهيد كه در هر جا كه خدمت كردند از جان خودشان براي كشور مايه گذاشتند
Netherlands
اقای قالیباف دستانتان را نگاه کنید چه رنگی است؟ هر شب انان را ببینید تا فراموشتان نشود
Iran, Islamic Republic of
شمام ب دروغ های رنگین نگاه کنید و باور کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید وآسایش دنیا و آخرت را از خودتان و اطرافیانتان بگیرید
جاسم
Iran, Islamic Republic of
بابا کوتاه بیایید چون با این مقایسه ها نجفی سر دنده لج می مونه ...
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط قالیباف مرد میدانه. نه این اصلاحطلبای دروغگو
Iran, Islamic Republic of
دست بردارید 😁
از آش نذری چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه اسمش روشه.نذری.یعنی وقف مردم میشه.شما ب فکر اخبار صندق فرهنگیان باش
نیما راسخ
United States
در دورانی که آقای قالیباف شهردار تهران بودند گهگاه ـ بخصوص در ایام ماه رمضان و نوروز ـ به جامعه ی مدّاحان و شاعران اهل بیت ع کمکهایی می کردند که این کمکها در اختیار صدها مدّاح وشاعر از کار افتاده و بی بضاعت در سرتاسر ایران قرار می گرفت.متأسفانه با رفتن ایشان این کمکها قطع شد و افرادی که از این کمکها استفاده می کردند شدیدآ با چالش در زندگی معیشتی خود مواجه شدند.
Iran, Islamic Republic of
شهردار جديد نميتواند مثل شهردار قبلي اختلاس بكند شهردار جديد پيمانكاران را از طريق مناقصه انتخاب ميكند و نميتواند مثل شهردا قديم بدوستان خود كار بدهد شهردار جديد نميتواند املاك نجومي را تقسيم كند و بدوستان خود املاك نجومي بدهد
Iran, Islamic Republic of
اک هی جهان تو یک تجربه ی بسیار تلخ اسطوره سازی( حمایت بی حد و حصر از معجزه ی هزاره سوم ) را داری دوباره میخوای تکرارش کنی !!! این یعنی اوج ببخشید ....