سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵
۸۳
مولاوردی: پخش فیلم‌ جاسوسی سید‌امامی خلاف‌نظر امام‌(ره) است

چرا دولتی‌ها جاسوس بودن سید امامی را نمی‌خواهند بپذیرند؟ +تصاویر

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 593691
در پرونده سیامک نمازی و پدرش باقر هم هیچ کس خودکشی نکرد، آنجا هم «فقط»آن دومحکوم شدند! آنهم «فقط» به ده سال حبس! و کسی نپرسید آنها از دوره کارگزاران تا دوره روحانی در ایران کجاها بودند و عامل کدام سند های مهم و «تصمیم سازی»های کلان بودند!؟در مرکز تحقیقات استراتژیک فلان مجموعه مهم چه می کردند و با رئیس و معاون وقتش چه سر وسری داشتند!؟
چرا دولتی‌ها جاسوس بودن سید امامی را نمی‌خواهند بپذیرند؟ +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: در چند روز اخیر پس از اظهارات رسمی دستگاه قضایی درباره جاسوسی سیدامامی برخی از دولتمردان همچنان در اینباره تشکیک های را وارد می کنند.

شهیندخت مولاوردی در حاشیه نشست اخیر هیات دولت، در پاسخ به سوال خبرآنلاین که به سکوت دولت درباره پرونده سیدامامی اشاره داشت و می‌‌پرسید چرا دولتی که منشور حقوق شهروندی را تصویب کرده، در این زمینه سکوت اختیار کرده است؟ گفت: در این باره ابهاماتی وجود دارد. امیدواریم هرچه زودتر این ابهامات رفع و این اتفاق بیفتد؛ یعنی مستندات لازم ارائه شود.

او در پاسخ به این سئوال که آیا مستند صداوسیما راجع به جاسوسی کاووس سیدامامی را دیدید و به نظرتان برای مردم جاسوسی او محرز شد؟ نیز گفت: وقتی موضوعی به این مهمی مطرح می شود، باید افکارعمومی اقناع شود. بهتر بود صداوسیما مستنداتی دال بر جاسوسی وی را منتشر می‎کرد نه حواشی دیگر را؛ اما صداوسیماست دیگر، چه بگویم؟!
 

 
دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در واکنشی دیگر به اقدام صداوسیما در پخش تصاویر و فیلم‌های از زندگی یک فرد فوت شده که به جاسوسی متهم بوده است، به خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا هم گفته است: متاسفانه آن اقدام و مستندی که پخش شد،‌ صد در صد با فرمان هشت ماده‌ای امام و منشور حقوق شهروندی در مغایرت است. ما درخصوص مسائل این چینینی مجموعه‌ای از بحث‌ها را در هیات دولت داریم. تذکرها ارائه و پیگیری می‌شود ولی آنکه چقدر تاثیرگذار است، باید دید و منتظر ماند. متاسفانه این مسئله تبدیل به روال شده در حالی که این رویه باید عوض شوند.
 

 
البته دراینباره خانم مولاوردی تنها نبوده و فردی همانند آشنا که سوابق امنیتی بسیاری نیز در کارنامه خود دارد، در رزوهای گذشته درباره جاسوس موشکی دست به حاشیه سازی زد. همچنانکه در آخرین توییت خود در این رابطه نوشته است: قاعدتا نه استادان مأمورند و نه مأموران معذور!؛ او پیش از این نیز حتی درباره خودکشی جاسوس مذکور نیز توییت کرده بود: " نه جامعه شناسان دین خودکشی می کنند نه حامیان حیات وحش"

اما نهایتا حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، مستند 20:30 درباره جاسوسی سید امامی را به نظر سنجی گذاشت. وی در این نظرسنجی توئیتری از مخاطبان خواسته بود که در قامت حقوقدان این برنامه را بررسی کرده و اعلام کنند آیا پخش این مستند با قانون اساسی موافق بوده یا خیر. نتیجه این نظر سنجی را در ادامه می بینید.
 

 
با این وجود روزنامه های اصلاح طلب نیز به پخش مستند جاسوس مذکور اعتراض کرده بودند.روزنامه بهار در اینباره نوشته بود: " از فردی که سابقه چندین و چند سال حضور در دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان استاد و فعالیت مستمر در حوزه محیط زیست را داشته است بدون آنکه در دادگاهی اتهاماتش ثابت شود با نام و نشان کامل نام برده می‌شود در حالی که حتی اتهامات مطرح شده علیه کاوس سیدامامی هنوز در هیچ دادگاهی هم به اثبات نرسیده است سازمان سیاسی – رسانه‌ای صداوسیما و برخی رسانه‌های شناخته شده بدون توجه به مراحل قضایی و رعایت حداقلی از اصول اخلاقی سعی در مخدوش ساختن آبروی این فرد دارند. نکته تاسف بارتر این ماجرا آنجاست که امروز دیگر دست این فرد از دنیا کوتاه است و مطرح کردن چنین اتهاماتی از سوی ایده پردازان و برنامه سازان صداوسیما علیه فردی که دیگر امکان دفاع از خود را ندارد نشانگر بی توجهی به الفبای شرافت و انسانیت است.»
 

 
این روزنامه اصلاح طلب در ادامه در اقدامی عجیب پیشنهاد می دهد که مسئولان قضایی با سازندگان مستند علیه جاسوس موشکی برخورد کنند و می نویسد:«شاید از چنین رسانه هایی انتظاری نیست اما از دیگرانی که شاهد و ناظر این وضعیت هستند و همینطور مسئولان محترم دستگاه قضایی انتظار می‌رود که به موازات پیگیری پرونده مورد بحث درباره بازداشت برخی فعالان محیط زیست به اتهام «جاسوسی» برخورد لازم با عوامل پخش چینن فیلمی درباره مرحوم سیدامامی آن هم از رسانه عمومی کشور را در دستور کار خود قرار دهند»


 
*ماموریت مهم حامیان جاسوس‌ها
چند روز قبل حسین شمسیان عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان درخصوص علت حمایت برخی چهره ها و جریان ها از جاسوس‌ها در کانال تلگرامی خود نوشت: این روز ها حرف و نقل درباره مرگ«کاووس سید امامی» فراوان شده و تقریبا همه شده اند کارشناس امنیتی و قضایی!

حرفی نیست، اما آنچه امروز خیلی سر و صدا کرده ،هنوز کمتر است از آنچه سه سال قبل در کیهان درباره این به اصطلاح موسسه‌ غیر دولتی و شرکای داخلی و خارجی اش منتشر شد.

موسسه حیات وحش میراث پارسیان، مراد طاهباز ، دیوید لیلین آمریکایی و ... تنها برخی از اسامی مندرج در گزارش سه سال قبل کیهان بود. اما مهم نیست که اول چه کسی گفت! مهم بقیه ماجراست. مهم این است که با مرگ سید امامی، ماجرا به پایان می رسد یا نه!؟

 یادمان نرفته که در پرونده جاسوس هسته ای ، هیچکس خودکشی نکرد و مدتی بعد «فقط» دُرّی اصفهانی محکوم شد!آنهم «فقط»به پنج سال حبس!یعنی باید قبول کنیم که دری اصفهانی بدون هیچ شبکه ای تا آن سطح رسیده بود؟!

 در پرونده سیامک نمازی و پدرش باقر هم هیچ کس خودکشی نکرد، آنجا هم «فقط»آن دومحکوم شدند! آنهم «فقط» به ده سال حبس! و کسی نپرسید آنها از دوره کارگزاران تا دوره روحانی در ایران کجاها بودند و عامل کدام سند های مهم و «تصمیم سازی»های کلان بودند!؟در مرکز تحقیقات استراتژیک فلان مجموعه مهم  چه می کردند و با رئیس و معاون وقتش چه سر وسری داشتند!؟

همین ها را می‌توان در باره  حامیان و مرتبطان نزار زاکار ، جیسون رضائیان و ... پرسید و سئوال کرد که اصلا چه شد که جیسون رضائیان بعد از محکومیت به آمریکا رفت! چه کسانی دنبال مبادله نمازی ها بودند و چه کسی اجازه نداد!

 حالا در این پرونده برخلاف موارد قبلی ،طرف اصلی ماجرا خودکشی کرده است و ظاهرا راه هموار تر شده !آیا با این مرگ ،پرونده مختومه می شود!؟ آیا شبکه مهم و بلند پایه وی در برخی مراکز اجرایی و علمی کشور به حال خود رها می شود!؟

آیا سامانه تسهیل کننده گردش مالی  «موسسه حیات وحش میراث پارسیان» به تامین مالی دیگر جاسوس ها ادامه خواهد داد!؟ آیا آنها که نظرات سید امامی را در مدیریت ها و برنامه ریزی ها به سند تبدیل می کردند، در سیستم می مانند و به کارشان ادامه می دهند!؟

اینها سوالاتی به مراتب مهم تراست از ماجرای مرگ، اما ظاهرا شبکه حامی جاسوس ها (شامل برخی نمایندگان مجلس، زنحیره ای ها،برخی مشاوران آشنا با امور امنیتی،برخی دولتمردان و...) می کوشند با پررنگ کردن ماجرای خودکشی، اجازه طرح و مطالبه آنها را ندهند.

پ.ن: یک شِبه رسانه حامی شبکه نفوذ، در فرار به جلویی ناشیانه، به زعم خود کوشیده اسامی برخی مرتبطان را بسوزاند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تیتر را صلاح کنید سعید امام؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چون مهمونی رفته و انگلیسی بلد بود و با خارج در تماس بوده که نمیشه جاسوس . اگر اینجوری باشه خیلی ها جاسوس هستند چون هم میهمانی میرند هم زبان دوم بلدند هم دوستان امریکایی و اروپایی دارند .
Iran, Islamic Republic of
در دفتر حسام الدین آشنا ،در تیم مذاکره کننده هسته ای هم جاسوس زده بیرون عزیز من! با این هووجنجالها ولغت بازیها راز از پرده بیرون افتاده ،بر نمیگرده سرجاش!
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها هم زیر خونه شون تونل به خانه های اطراف حفر میکنند نه ؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
باشه شما راست میگی..
سازمان اطلاعات کشور گفته ایشون جاسوس هستند
باید به شما مدرک نشون بدهند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینقدر جاسوس داریم که نه مهمونی میرن و زبان دوم که هیچ زبان اولشان هم خیلی فصیح نیست ولی وطن فروش هستند. بگم....
Iran, Islamic Republic of
به جای عکس‎های خصوصی سیدامامی، اسناد جاسوسی‎اش را نشان دهید

جعفرزاده ایمنی نماینده مجلس:
❗️اینکه کسی در فلان مهمانی بوده یا یک‌جور خاصی لباس پوشیده که نمی‌تواند مدرک برای جاسوسی باشد.

❗️ مضافاً اینکه این‌ها مسائل خصوصی یک فرد هستند و انتشار فیلم آن، علی‌الخصوص بعد از فوت او و درحالی که دست خودش از دنیا کوتاه است و امکان دفاع بستگان و وکلا در صداوسیما وجود ندارد، اصلاً کار اخلاقی و شرعی نیست.

❗️دستگاه‌های قضایی و امنیتی در پرونده سیدامامی قصور داشتند.

❗️چرا صداوسیما به‌جای نمایش تصاویر خصوصی سیدامامی، اسناد جاسوسی‌اش را منتشر نکرد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما میگی این اقا جاسوس نبوده؟!!!!!
آقا جان جاسوس که دم نداره!
وقتی تلویزون میگه جاسوس باید قبول کنید وگرنه مرتد هستید،حالا دادگاه نبوده خوب نیست،وقتی دادستان میگه جاسوس،یعنی طرف جاسوسه وگرنه خودکشی نمی کرد
خوب طرف ترسیده باید به همه جوایگو باشه و نمی تونست توضیح بده اینکه رفته توالت و خودشرو آویزون کرده
شماها چرا بصیرت ندارین
سال 88 هم اگه قبول میکردین همه چی تموم می شد
موندم چرا قبول نمی کنین
یهنی شما میگین دادستان و تلویزیون اشتباه میکننن
اصلا و ابدا
Iran, Islamic Republic of
اینه ازاین می ترسن وجوسازی می کنند که بقیه جاسوسها رابافشاربه قوه قضاییه ازاد کنند کهمستنداتی درمورد خودشان پخش نشود ودم خروس اشکارنگردد
Iran, Islamic Republic of
شما خون آلوده خودتو کثیف نکن
ضمنا صدا و سیما نمیگه، اطلاعات سپاه میگه جاسوسه
مدارکش هم به محاکم ارایه میده
سال 88 هم خوب شد نپذیرفتین تا مردم بفهمن گول چه وطن فروشهایی رو خورده بودن
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی تلویزیون مستندی ساخته و پخش کرده تا افکار عمومی و مردم رو اقناع کنه که این آقا جاسوس بوده . خوب برای اینکه این ادعا قابل باور باشه ، باید از اقدامات و اعمال جاسوسی این فرد ، در همان مستند ، مدارک و شواهدی ارائه می شد ، تا به بينندگان ثابت شود که این فرد جاسوس بوده . موقعی که فیلم پخش شده از آن مرحوم که از قضا دستش از دنیا کوتاه است ، حاوی هیچ اطلاعاتی دال بر جاسوس بودن او نیست ، و فقط به زندگی شخصی و طرز لباس پوشیدن او می پردازد ، و پخش این فیلم حتی عوام رو هم اقناع نکرده ، حال سایر مسوولان چگونه باید اتهام وارده بر این استاد دانشگاه رو ، بپذیرند ؟
ضمن اینکه از زمان فوت این استاد دانشگاه ، خدا رو شکر حجم بارندگی ها در کشور ، بسیار بیشتر از چند ماه قبل بوده !
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها به قدری کودک هستند که فقط وقتی دستشان با آتش بسوزه میفهمن آتیش جیزه...
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جعفر زاده همونیه که رسما گفت در دانشگاه که استاد بوده میخوابیده وهشت میلیون هم بی دردسر حقوق میگرفته وتهدید کرد که اگر حقوق مجلسش زیاد نشه ودزدی کرد! نباید نارحت شیم!
حالا این ادم حرفش چقدر ارزش داره؟!
حامد
Iran, Islamic Republic of
... جاسوس کسی نیست که موقع جاسوسی فیلمش رو بگیرن. جاسوس شاخ و دم نداره. جاسوس کارش رو همین جور پیش می بره. در دانشگاه امام صادق فعالیت می کنه به عنوان استاد نجیب و سر به زیر. در پوشش حمایت از پلنگ که کاملا بی ارتباط تخصص و علم اوست به فیلم برداری از مراکز حساس می پردازه و اطلاعات مهم رو در اختیار دشمن قرار می ده. اصلاح طلبان اندکی فراتر از سرگین پلنگ روببیند . البته می دونیم از نظر اصلاح طلبان ارتباط با دشمنان و گرفتن پول از آنها برای دادن اطلاعات سپاه و نظامی و جناح های دیگر و .... عادی است و جاسوسی حساب نمی شه
Iran, Islamic Republic of
اسنادش هم منتشر بشه
اولا شما کارشناسی در این زمینه و توانایی تشخیص داری؟
ثانیا میگی این اسناد جعلی و ...و...
طرف رفته یک کوچه رو خریده و خونه ها را از زیر به هم وصل کردن دلیلش هم صله رحم بوده حتما.
آن کس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند
Iran, Islamic Republic of
یعنی تصاویر دوربینهایی که کار گذاشته اند و ارتباط با مامور سیا و سفرهای سید امامی به اسرائیل و ارتباط با مامور امنیتی موساد و........ مدرک نیست.
یا خیلی بی انصافی یا یکی از این خائنین وطن فروش.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
مشکل از آنجایی شروع شد که افرادی نظرات امام رضوان الله تعالی علیه را ممیزی کردند که اساساً اعتقادی به آن نداشتند. ممیزی که هیچ، ای کاش در سطحممیزی باقی می ماند، چندین و چند استراتژی عملیاتی ارائه دادند که در عمل وطنشان را نه تنها از رقابت با کدخدا دور کرد، بلکه اساساً رقابت را حذف یا به عبارت بهتر، تبدیل به همکاری نمود!
Iran, Islamic Republic of
دولتیای محترم ! قرار نیست از صدا و سیما جلسه بازجویی و صحنه خودکشی یه عده آدم خائن طرفدار امثال شما! پخش بشه! همین که مردم بدونن که در لوای دولت فخیمه چه مارهایی رفت و آمد دارن کافیه! شما هم بهتره تلویزون نیگا نکنی ...
صدآفرين.موافقم.
United States
...مسائل فرهنگی و اموزشی و اقتصادی و اجتماعی و صنعتی و پزشکی و... هر کدام میتوانند بستر نفوذ دشمن و جاسوسی باشند .
Iran, Islamic Republic of
کسانی که روزی در سال 78 سعید امامی را به لجن کشیدند، امروز در سال 96 طرفدار سید امامی شده اند.
چه کسی بازخواست خون سعید امامی را خواهد نمود؟
Iran, Islamic Republic of
من اصلاح طلب نيستم اما اصلاح طلبا همون موقع هم گفتن سعيد امامي خودكشي نكرده (جمله معروف سيدابراهيم نبوي: "آيا كشتن سعيد امامي كار «واجبي» بوده است؟!") الان هم معتقدند خودكشي سيدامامي مشكوك است. امثال كيهان آن روز معتقد بودند حاج سعيد خودكشي كرده الان هم مي گويند سيدامامي خودكشي كرده.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این اتفاقات امنیتی همیشه در دولت اصلاحات یا در رحم اجاره ای اصلاحات میافته! واقعا چرا؟!
حامد
Iran, Islamic Republic of
اون موقع اصلاح طلبان سعید امامی رو گرفتن شکنجه کردند و کشتند و به شهات رساندند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با سعید امامی سعید امامی کردن و قتل ها را به گردن او انداختن و سپس گره زدن اصلاح قانون مطبوعات به او، اغتشاشات 18 تیر 78 را به راه انداختند و در نهایت مشخص شد سعید امامی به اصطلاح دست راستی در قتل ها هیچ کاره بوده و سرکرده ی قتل ها، یک اصلاح طلب دوم خردادی دو آتشه به نام مصطفی کاظمی بوده که خودش هم خودش را معرفی کرده بوده و تا چند روز، از روی نا باوری او را تحویل نمی گرفتند
سپس سعید امامی به طرز مشکوکی مرد، زنش به طرز باور نکردنی توسط اطلاعات خاتمی و زیر نظر کسی که الان یکی از بالاترین مقام های دولت فعلی را دارد شکنجه شد، و صحنه هایی از بازجویی وی پخش شد که هر انسانی که اندکی شرف و غیرت را داشته باشد به گریه می اندازد
با آن کار، زیر پای وزارت اطلاعات را به طور کل خالی و آن را به نحوی منهدم کردند که تا ابد آن لکه ی ننگ بر پیشانی اش خورد
با روی کار آمدن احمدی نژاد، تا حدی در مجلس از آن قضیه پرده برداری شد، به طوری که نمایندگان مجلس به طور وحشتناکی شوکه شده بودند و در گوشه های مجلس جلسه ی روضه به راه افتاده بود
در زمان خاتمی، تنها کسی که اصرار به بی پرده گفتن تمام حقیقت قتل های زنجیره ای به مردم داشت و در جلسه با خاتمی این را از او مطالبه کرده بود، شخص آیت الله خامنه ای بود. اما خاتمی با مبهم نگه داشتن آن قضیه، ... محملی را برای حمله ی حقوق بشری به جمهوری اسلامی از سوی غرب ایجاد کرد و کاری کرد که مردم سیستم جمهوری اسلامی را یک سیستم آدم کش که با ابهام، قصد آدم کشی دوباره هم دارد بدانند
Iran, Islamic Republic of
دولتی ها قضیه جاسوس هسته ای را هم ماله کشی می کردند اینها کلا"منافع ملی را فدای منافع حزبی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
سران اصلاح طلبا اکثرا دست نشانده سرویسهای اطلاعاتی غرب و اسرائیلند
و الا چرا بایست همه آنها گرین کارت داشته باشن ؛چرا بایست دوتابعیتی یا 3 تابعیتی باشن ؛ اینها برای رعایت احتیاطه که هروقت خواستن فرار کنند سوراخ موش برا خودشون و خونوادشون آماده کرده باشن.
Iran, Islamic Republic of
علت اصلی مخالفت برخی دولتیان از انتشار مسائل جاسوسی این است که نگران وضع خودشان هستند....
Iran, Islamic Republic of
واجعا؟
Iran, Islamic Republic of
یه وقت احساس تنهائی بهت دست نده ،ها! همیشه تاریخ وقتی حرف حق جواب نداشته ،یه عده که نمیخواستند حق را قبول کنند ،سعی میکردند با مسخره بازی ،حقیقت را لوث کنند.
Iran, Islamic Republic of
آیه 41 سوره انبیا:" وَلَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِّن قَبْلِکَ فَحَاقَ بِالَّذِینَ سَخِرُوا مِنْهُم مَّا کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُنَ "
ای پیامبر : رسولان پیش از تو نیز مورد تمسخر و استهزاء قرار گرفتند ، اما سرانجام ، آنچه را(از وعده‌ های الهی) که مسخره می‌ کردند ، دامان مسخره‌ کنندگان را فرا گرفت "
Iran, Islamic Republic of
واجبا؛ واجبا واجبا
مهدی
....

کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
خب برای اینکه جاسوس نبوده
Iran, Islamic Republic of
نه جانم !خروار خروار سند غلطه! چون میخواهید رد پای این ملعون رو محو کنید ،مبادا بقیه شبکه هم لو بره .ولی انشالله همه.............
Iran, Islamic Republic of
خائن وطن فروشی بوده؛ که مثل دری و نمازی و ..... اطلاعات مملت رو به موساد و سیا میفروخته(حالا اسمشو هرچی میخواهی بگذار)
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
موجک
Iran, Islamic Republic of
اگه بپذیرند، بقیه موارد خیانتشان را هم باید قبول کنند. لعنتی های بی خاصیت.
United States
جاسوس برجام که در فروش آبروی کشور رنج برده! 5 سال حبس محکوم میشه چون عضو تیم خودی است و ساکت میماند تا بقیه شرایط آزادی را برایش فراهم کنند. م ه معروف پرونده اقتصادیش با پرونده امنیتی اش مخلوط میشود تا با ماستمالی به ظاهرا ده سال حبس محکوم شود و کسی اصلا نمی داند که ایشان در چند سال گذشته چند روز در زندان بوده و الان کجاست. نمازی ها به چند سال زندان محکوم می شوند و بعد فراموش می شوند. نازنین زاغری به چند سال زندان محکوم میشود و احتمالا با وثیقه مقداری پول آزاد می شود که برود مثل قبلی ها 10 برابرش را شکایت کند و همه چیز به خوبی پیش میرود چون بعضی از بزرگان در مقابل کدخدا ماخوذ به حیا هستند و بالاخره حساب حساب است. چرا سید امامی در گذشته هوادار دارد؟. چون اگر زنده میماند ممکن بود اسم هایی را بیاورد ولی پایان زندگیش خیال خیلی ها را راحت کرد( و کاش این مسئله موشکافی شود) ولی الان جسدش برای همان بزرگواران شده است پیراهن عثمان و خونخواهی با برکت در تاریخ سابقه دارد . ولی بقایی بدبخت دویست و هفتاد روز انفرادی میماند و هوار میزند بابا دادگاه را علنی کنید ، قاضی محترم غیر علنی اعلام می کند. در تجدید نظر علنی اعلام می کنند ولی کسی را راه نمی دهند که اتاق جا ندارد! چرا؟ چون اسم کسی را به تهمت نمی برد و پشتیبان خارجی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
البته مثبت من شامل بخش اعتراض به وضعیت بقایی نیست .
حامد
Spain
موضوع اطلاعاتی و امنیتی بوده یعنی قرار نیست همه زوایا و ابعاد آن افشا بشه چرا که ممکن تمام فعالیت سربازان گمنام امام زمان رو تحت تأثیر قرار بده. متعجبم از نماینده مجلسی که گفته اسناد جاسوسی رو اعلام کنید...برادر گرامی اسناد جاسوسی که جاش در افکار عمومی و ملأ عام نیست، جاش داخل پرونده است با مُهر سری یا به کلی سری که افشای آن چه بسا مخاطرات بیشتری داشته باشه و سایر عناصر دشمن را هشیار کنهو میکنه. نباید دشمن مطلع شه وزارت اطلاعات ایران تا کجا پیش رفته و از کجا مطلع شده و چقدر اشراف داره به این کیس. پس مردم به هوش باشید که فریب حرفای هر به اصطلاح نماینده و مقام دولتی را نباید باور کرد چرا که اونا به فکر تطهیر خودشون هستند که بگن نه در دولت ما این اتفاقات نیفتاده و بحث نفوذی که امام جامعه انقدر به آن اشاره کرده محقق نشده و پیش بینی غلطی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
تنها در مورد مشایی و بقایی و احمدی نژاد واجب است بدون وجود هر حکم قضایی، دائما در رسانه‌ها اسم و اتهام و اهانت بیان کرد و هر کس کاهلی کند نزد چپ و راست، اصولگرا و اصلاحطلب و شیمون پرز و آمریکا سرافکنده خواهدبود مگر آنکه قضای آنرا بجا آورد
Iran, Islamic Republic of
وقتی استاد بلامنازع جاسوس شناسی حضرت مستطاب حاج حسین شریعتمداری تشخیص دادند که فردی جاسوس است دیگر خموش باشید و بدانید این تخصص ویژه فقط در اختیار ایشان است و بس .ایشان حتی می توانند بچه را در شکم مادرش تشخیص بدهند که جاسوس می شود یا نه !
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
البته تیز بینی و شمو شناخت افراد با هم فرق داره،ولی هستندافرادی که مثل حاج حسین شریعتمداری این توانائیها رو دارن ولی چون خودشون هم جزو سربازای عمو سامند ؛ خودی رو لو نمیدن؛ بلکه تا بتونن هم استتارش میکنن و هم مسیر خیانت و جاسوسی رو براش باز میکنن.
+++++(قضیه جاسوس هسته ای؛ آقای دری که فراموشت نشده؟)+++++
Iran, Islamic Republic of
نه تنها دولت بلکه مردم هم نتوانستند به خود بقولانند که سیستمی که نمی گذارد پشه از مرزهایش عبور کند همچین شخصی مدتهای طویل جاسوسی میکرده واین سیستم نشسته وبه جاسوسی این مرحوم فقط نگاه میکرده ودر ثانی همچین آدمی بتواند بدور از این سیستم خود کشی کند؟واقعا خودتان این دادستان را باور میکنید؟!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
دانا
Iran, Islamic Republic of
من می دونم چرا اینا اصرار دارن که این آقا جاسوس نیست می خوان زودتر بفهمن نهاد امنیتی تا کجا پیش رفته و چقدر از موضوع مطلع شده چون بندگان خدا دوست های خارجی دارن که نگرانن می ترسن جاسوساشون تو ایران لو برن فقط محض اطلاع می گم اگه زیادی اصرار به جاسوس نبودن این آقا بکنید آدم ممکنه شک کنه رابط اونایید فقط محض اطلاع
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست تحلیل کردید ، اینها برای اینکه ارتباط شان و چگونگی حضورش و رشدش و نقش افراد همراه اش روشن نشود و ضمنا فرصت کافی برای فرار فراهم شود با طرح حواشی دستگاه امنیتی و قضائی را به زعم خودشان سرگرم می کنند و الا خودشان بهتر از هر کسی می دانند که طرف چه ماهیتی داشته است .
حامد
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
نمي پذيرند چون مرحوم سيد امامي در هيچ دادگاه صالحي محاكمه و محكوم نشده بود.هر بازداشتي و متهمي كه مجرم نيست.
Iran, Islamic Republic of
بنظر شما اگر کسی جاسوس نبود وموردی نداشت چرا در سرویس بهداشتی خودش راکشت.
Iran, Islamic Republic of
آقای رسول مشهدی عزیز؛با اینهمه اسناد و مدارک والله خجالت داره؛ چرا دلت برای این جاسوس و خائن به وطن بیشتر از شهدای مدافع نظم و امنیت در پاسداران میسوزه؟؟؟ یک مقدار فکر کن و کمی هم دلت برای هموطنات بسوزه نه خائنین به وطن
Iran, Islamic Republic of
هر کس به این کشور خیانت کند خائن است
عیسی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
حال که از پرده راز جاسوسی برون افتاده و دست خائنین به جمهوری اسلامی رو شده، وطن فروشان از فرمایشات امام خمینی استفاده می‌کنند ولی در زمان ارتکاب خیانت امام خمینی را نمی‌شناسند. اینان پررو تر از آنند که بتوان فکر کرد. چون خیانت پیشگی را از کدخدا آموخته اند.
یونس
Iran, Islamic Republic of
حتما نبوده ک زیر بار نمیرن
بزور که اتهام نمیشه بست به بکنفر بعد گفت خودکشی کرده عجب داستانی داریم ما تو این زندانها با خودکشیها و موادها و دق کردنها یهویی
یونس
Iran, Islamic Republic of
خخخخ بنازم استدلال ایشون وقتی صداسیما میگه قبول کنید وگرنه مرتدید🤣🤣
خوبه که کل عالم میدونن صداسیمای میلی ما جز دروغ چیزی برا گفتن نداره بعد ما میشیم مرتدد عجیبه
Iran, Islamic Republic of
شما مرتد نیستی گول خورده ای ؛ اگه دقت کنی دلایلی چون ارائه عکسها و فیلمهای منطقه فعالیت موشکی کشور؛ ارتباط با سرهنگ سیا؛ سفربه اسرائیل و ارتباط با سرویس امنیتی صهیونیستی موساد؛ و حتی اعتراف به برخی از اتهامات جای شک باقی نمیگذاره.
سعید
Iran, Islamic Republic of
گوش کنید نادانها :
اگر جاسوس نبود
مسول پرونده را در سپاه و تلویزیون اخراج کنید
اگر جاسوس بود
کل مسولین پرونده در سپاه را محاکمه و اخراج کنید که چرا عرضه نداشتن یک جاسوس رو زنده نگه دارن ، توی بازداشتگاه کلانتری تا صبح ۵ بار می ان چک می کنن بعد اینها می گن صبح موقع صبحانه فهمیدیم مرده؟
خوب شد دو روز بعد از بوی جسد نفهمیدین
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به محض دستگیری شخص یا اشخاصی به اتهام جاسوسی شروع به جوسازی و ایجاد ابهام می کنند می دانند که اولا دستگیری با حکم مرجع قضایی صورت گرفته و فرد دستگیر شده فعلا متهم است(نه مجرم)و احتمال تبرئه شدن متهم و یا اثبات جرم در دادگاه صالحه وجود دارد.معمولا افراد معترض به دسگیری از محتویات پرونده و اسناد مربوطه نیز خبر ندارند،اینکه چرا حمایت می کنند یک سوال مهم و اساسی است
Iran, Islamic Republic of
از بس که زیاد تهمت زدید شدین چوپان دروغگو
مصدق جاسوس فروهر جاسوس بنی صدر جاسوس
بازرگان و سامی و ... همه جاسوس من وشما هم جاسوس
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضیا ،دستگیری و مرگ جاسوسها و خائنین براشون اینقدر دردناکه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
از بس به یمن دولت فخیمه اشرافی غربزده ؛درب کشور چارطاق شده و از هر طرف گله گله جاسوس ، در هر هیبتی و هیاتی میان و میرن؛ و پرچم وزارت اطلاعات نیز نیمه برافراشته شده؛ مجبوریم بگیم و بنالیم و دادبزنیم و البته _هرآنچه بجایی نرسد فریادست_.
Iran, Islamic Republic of
من مطمئنم اگر اوخودکشی نمی کرد خیلی ازحقایق روشن می شد وهمدستانش...رامعرفی می نمود
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جاسوس چو جاسوس ببیند خوشش آید.
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
United States
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
جمال الدین غریب
در هیچ جامعه سالم و انسانی(بالنسبه!)که سلامت کلی دستگاه قضا حفظ شده باشد شاهد تعرض به حریم خصوصی افراد ولو مجرم و خطاکار نمی توان بود ونیز یک روزنامه که مدعی استقلال و بی طرفی باشد هم در خصوص ایراد کوچکترین اتهامی به هیچکس مجاز شمرده نمی شود! و گرایشات مختلف آحاد جامعه صرفا" بوسیله قوانین مدون و واضح محدود کنترل می شوند نه اراده افراد و جریانات برخوردار از حاشیه امن و نشسته در اتاقهای کنترل امنیتی و فارغ از مسئولیت های اخلاقی و حتی کیفری!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . باتشکر . نظریاتی که همراه با توهین به قوای سه گانه و روسای آن باشد امکان انتشار ندارد. جهان نیوز
وقتي عده اي امثال اين خانم كه بايد حافظ امنيت وتماميت كشورباشند براي يك فرد خائن به وطن و وطن فروش يقه پاره مي كنند و در جامعه ابهام وتشكيك بوجود مي آورند و قدرت تشخيص امري را مشكل مي كنند .
بايد يكجايي حقيقت براي مردم بيان بشود .
كار صدا و سيما خيلي درست بود و حقيقت امر و خيانت اين جاسوس و همكارانش براي مردم روشن شد .
...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنید افراد دو تابعیتی که در قسمنامه خود در کشور آمریکا؛ا نگلیس ؛کانادا وهرجای دیگر قسم خورده اند که اصلحه برداشته و برای آن کشور بجنگند؛ امروز درمراکز مهم تصمیم گیری کشور به قسم خود متعهد نیستند؟ هم تیمی های و هم سنگران خود را کمک نمی کنند؟ یا در مقابل کشته شدنشان بی تفاوتند؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
United States
...
Iran, Islamic Republic of
از زمین خوارها چه خبر؟؟؟ پیدا کنید ارتباط بین اینها را با جاسوس بودن فعالان محیط زیست. با این همه ماهواره به دوربین اینها که سی متر اطراف را می بنید نیاز هست؟؟؟ بحث لو رفتن زمین خوارها است
Iran, Islamic Republic of
گر حکم شود که مست گیرند در میان اصلاح طلبان خیلی ها هستند که باید بگیرند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چه منطقی است که وقتی مدارک و سند جاسوس بودن وجود دارد باز هم یک عده در هر لباس و مقامی سعی دارند بگویند جاسوس نیست!!!!...
Iran, Islamic Republic of
....