سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۱۶۱
شروع نگرانی‌های تکراری و سیاسی برای بازداشت شدگان

درخواست دو نماینده مجلس برای برخورد با ماموران انتظامی خیابان پاسداران/ وقتی حقوق دراویش داعشی از شهدای انتظامی بیشتر می‌شود

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 593268
میان کسی که بی رحمانه چند جوان را با وحشی گری تمام به شهادت می رساند با فردی که از روی احساسات فوران شده – آنهم در صورت اثبات قضایی- و یا دفاع از خود و یا حفظ اموال مردم متهم به وارد کردن ضرباتی نیز به چند جنایتکار قداره کش وارد می شود، از زمین تا آسمان فرق است
درخواست دو نماینده مجلس برای برخورد با ماموران انتظامی خیابان پاسداران/ وقتی حقوق دراویش داعشی از شهدای انتظامی بیشتر می‌شود
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی جهانتیعی: حمایت از اغتشاشگران و آشوب گران و وهابی های تکفیری جزیی از کارنامه چهره های اصلاح طلب در سال های اخیر بوده و البته در کنار آن حمله و حاشیه سازی برای نیروهای امنیتی و انتظامی هم جز دیگری از سیاست ورزی این جریان سیاسی می باشد.

اما شهادت مظلومانه تعدادی از ماموران انتظامی و بسیجی آنهم با جنایاتی وحشیانه و غیرانسانی در خیابان پاسداران تهران در حالی اتفاق افتاده که اینک دو تن نمایندگان مجلس خواستار برخورد با برخی نیروهای انتظامی حاضر در این خیابان شده اند!

* نگراني براي بازداشت‌شدگان
" نگراني براي بازداشت‌شدگان" تیتری است که روزنامه شرق از گفتگوی با جعفرزاده ایمن آبادی- نماینده پرحاشیه مجلس- انتخاب کرده است. این نماینده مجلس که ظاهرا جنایات خیابان پاسداران برای وی چندان جدی نبوده به جای پرداختن به اصل جنایات و بزرگی خطری که این نوع رفتارهای فرقه ای برای امنیت ملی کشور می تواند ایجاد کند، بیشتر به حاشیه سازی درباره این حوادث پرداخته است.

جعفرزاده‌ايمن‌آبادي به این روزنامه اصلاح طلب گفته است: « انتظاراتي هم داريم. البته واقعا بايد از خويشتنداري پليس و  اينکه بدون اسلحه آمد تشکر کنم و از اينکه آسيب ديد متأثر شديم و به آن احترام مي‌‍‌گذاريم! اما بعد از همه اينها تأكيد ما بر رعايت حقوق شهروندي است. اخباري داريم که برخي از بازداشت‌شدگاني که آسيب‌هاي جسماني ديده‌اند، بعضا با همان وضعيت در بازداشتگاه هستند. اولا بعد از دستگيري نبايد مورد تعرض قرار بگيرند. اخباري که داريم اين است که برخي از آنها بعد از بازداشت مثل آن راننده اتوبوس مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته‌اند. اين کار، کاري خلاف است. همان‌طور که ما مي‌گوييم کار درويشان و آشوبگران خلاف است، اگر احيانا چند پليس هم احساساتي شدند و بازداشتي‌ها را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند، اين هم خلاف است. من از رئيس‌پليس تهران و فرمانده نيروي انتظامي تقاضا مي‌کنم همان‌طور که با اين مسائل عاقلانه برخورد و رفتار کردند، همين روند را ادامه دهند.»
 

 
او در ادامه با طرح اتهاماتی به ماموران امنیتی و ادعاهای اثبات نشده گفت: «اما اينکه اگر برخي بازداشت‌شدگان بعد از ضرب‌وشتم يا بدون ضرب‌وشتم آسيبي ديده‌اند و آنها را به مراکز درماني نبرند، کار خوبي نيست. دغدغه‌هايي هم براي خانم‌ها وجود دارد؛ طبق اخباري که به ما رسيده، خانم‌ها هم به زندان قرچک انتقال داده شده‌اند و در بين آنها مشاهده شده دچار جراحت‌هاي جسماني هستند. ديديم که يک تير حداقل از سمت مجموعه نيروي انتظامي شليک نشد؛ ما بايد جاذبه داشته باشيم و جذب کنيم. کساني که آسيب ديده‌اند را بايد دست رأفت اسلامي بر سر آنها بکشيم. البته بايد قانون اجرا شود و طبق قانون برخورد شود ولي هيچ برخورد خلاف قانون را نمي‌پسنديم»
 
اما وقتی تعداد اظهاراتمان درباره حقوق دراویش داعشی بیش از جنایات آنها باشد و تاکیدمان بر برخورد با چند مامور انتظامی – درصورت تخلف شخصی- بیش از درخواست قاطع برای برخورد با ناامن کنندگان امنیت مردم باشد، حتما جایی از کار می لنگد. این در حالیست که بر فرض صحت این ادعاها، بارها این نوع مواضع سبب سواستفاده و  فضاسازی رسانه های ضدانقلاب و ایجاد شبهات برای افکار عمومی و همچنین دور شدن پرونده های مهم اضد منیتی چند سال اخیز از مسیر درست آن شده است. از سوی دیگر تجربه چند سال اخیر نیز نشان داده که هرگاه پس از جنایت و آشوبی برخی سیاست زده گان اظهاراتی درباره حقوق بازداشت شدگان یا متهمان مطرح کرده اند، هم پرونده قضایی را دچار هزینه ها و شبهات ناجوانمردانه در افکار عمومی کرده اند و هم پای اهداف سیاسی دیگری در کار بوده است.
 

 
 در همین حال، محمدجواد فتحي، نماينده فراکسيون اميد مجلس نیز گفته است: " در مقام يک حقوق‌خوانده‌ که با قانون آيين دادرسي کيفري آشنايي دارم و سال‌ها آن را تدريس کرده‌ام، نيروي انتظامي و هرکدام از ضابطان حاضر در صحنه‌ وقوع جرم به استناد ماده‌ ۴۴ قانون مذکور بايستي تمام اقدامات لازم را به منظور حفظ آلات، ادوات، آثار، علائم و ادله وقوع جرم و جلوگيري از فرار يا مخفي‌شدن متهم يا تباني به عمل آورند، تحقيقات را انجام دهند و بلافاصله نتايج و مدارک را به اطلاع دادستان برسانند و در جهت حفظ حقوق فرد تحت‌نظر و متهم بايد نسبت به اعمال تمامی‌ حقوق قانوني وي اقدام کنند؛ زيرا مجازات متهم را قانون مشخص مي‌کند و دادگاه صالح آن را تعيين و اعمال مي‌کند و مجازات ديگري مانند ضرب‌وجرح متهم در حين دستگيري يا در هنگام حضور در بازداشتگاه مصداق تخلف مأموران و ضابطان بوده و خود مستوجب تعقيب و مجازات مأموران متخلف است."

وی در ادامه نیز تصریح می کند: " آنچه در فيلم پخش‌شده از متهم دستگيرشده بر تخت بيمارستان مشاهده مي‌شود، حکايت از ضرب‌وجرح شديد وي مي‌نمايد که اگر از سوی ضابطان صورت گرفته باشد، دادستان محترم بايد نسبت به تعقيب مأموران متخلف اقدام کند و اگر از سوی مردم عصباني تحقق يافته باشد، بايد مأموراني که قدرت ممانعت داشته و اقدام نکرده‌اند مورد بازخواست قرار گيرند"

گرچه این نوع مواضع بخشی از حقایق و واقعیت های خیابان پاسداران نیز می تواند باشد – هرچند میزان صحت ادعاهای مطرح شده نیاز به بررسی دقیق دارد و اینکه متمهان در حال درگیری و تدارک جنایت تازه برای قتل و عام مردم و مامورین انتظامی و امنیتی مورد آسیب قرار گرفته اند یا پس از بازداشت دچار آسیب شده اند -  ولی برجسته کردن این مسایل آنهم بیش از اصل جنایات جای تامل دارد. همچنانکه بیش از آنکه این نوع موضع گیری ها پرستیژ عدالت طلبی باشد، خروجی اش بیشتر دور کردن اذهان از مسایل اصلی این جنایات می شود. عدالت بزرگتر آن است که اصل جنایات گلستان هفتم بسیار بزرگ و غیرانسانی است و حواشی مربوط به آن نیز به اندازه خود باید مطرح شود نه کم و نه زیاد. در هر صورت میان کسی که بی رحمانه چند جوان را با وحشی گری تمام به شهادت می رساند با فردی که از روی احساسات فوران شده – آنهم در صورت اثبات قضایی- و یا دفاع از خود و اموال مردم متهم به وارد کردن ضرباتی نیز به چند جنایتکار قداره کش وارد می شود، از زمین تا آسمان فرق است. و چه تلخ است که در برخی رسانه های اصلاح طلب و میان اظهارات تعدادی از نمایندگان و یا دولتمردان؛ پیگیری حقوق دراویش داعشی از شهدای مظلوم انتظامی و بسیجی بیشتر است.

*سردبیر جهان نيوز
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این نمایندگان خواستار برخورد با نیروهای خودسر و لباس شخصی شدن در همه جای دنیاسرکوبی اغتشاشات با پلیس هست فقط در ایران است که یک عده که لباس نظامی دارند و نه در قبال اقداماتشان به هیچ جا جوابگو نیستند خودشان را وسط هر ماجرایی میندازن
Iran, Islamic Republic of
اینکه اکثر مردم ما ،بی خاصیت ومثل سیب زمینی شاهد از بین بردن امنیت نیستند ،خیلی دلتون رو به درد اورده است،چون اگر این مردم همیشه در صحنه نبودند ،اونوقت فتنه 88 ویا فتنه ریز ومیزه دی امسال ،میتونست ،ارزوی دیرینه شما رو محقق کند.حالا کینه داشتن از مردم توسط شماها رو درک میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
حضور لباس شخصی ها با قانون منافات دارد وقتی پلیس حضور دارد . اگر قرار است اعتراضات خیابانی توسط مردم همیشه در صحنه سرکوب شود چه نیازی به این همه هزینه برای آموزش و تشکیل پلیس امنیت ؟ اما این جوری سنگ روی سنگ بند نمی شود . یکی از شهدای نیروی انتظامی سرباز وظیفه بود آیا سرباز وظیفه آنقدر آموطش دیده است برای مقابله با نا آرامی و اغتشاش ؟ بهتر است به جای انگ زدن به همدیگر و عمیق تر کردن شکاف بین مردم که له یا علیه این موضوعات هستند همه یک کلام شده و به قانون پایبند باشیم . قانون می گوید وظیفه مقابله با اغتشاش در وهله اول به عهده پلیس امنیت شهری آموزش دیده است . پلیس در سرکوب تظاهرات غیر قانونی باید حد و حدود مشخصی داشته باشد و به آن عمل کند . قرار نیست اگر فردی به هردلیلی در تظاهراتی شرکت کرد خونش پای خودش باشد .
Iran, Islamic Republic of
آخه آدم به شما اصلاح طلب ها چی بگه؟
"قرار نیست اگر فردی به هر دلیلی در تظاهراتی شرکت کرد خونش پای خودش باشد"
طرف اومده کلانتری رو محاصره کرده؛ بعد به کلانتری حمله کرده اونوقت تو برمیگردی میگی تظاهرات؟؟؟ بابا دیگه عناد و کینه نسبت به انقلاب و نظام هم حدی داره
رفقای دراویش تون ماشین فرستادن که صف نیروهای انتظامی و بسیجی رو بشکنه و بعد مانند رفقای داعشی تون با پای پیاده و سلاح به دست حمله کردن که مثلا خیابون رو بگیرن بعد توی اصلاح طلب میگی در برابر حمله یه مشت قداره کش مسلح باید حدود رو رعایت کرد؟
حدود کجاست؟ حدود جایی که انقلابی باید خون بده ولی از دماغ برانداز مسلح خون نیاد؟ کور خوندی
کدوم لباس شخصی؟ بچه های بسیج با درخواست خود ناجا در محل حاضر می شوند
در تمام دنیا هم در اغتشاشات نیروهای لباس شخصی امنیتی و انتظامی حاضر هستند
خجالت بکشید
انقدر کینه دارید که حاضرید آسمون و ریسمون رو بهم ببافید تا مبادا چهره کریه رفقای آدمکش تون رسوا بشه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و اصولگرا نداره قرار براجرای صحیح قانون است . بچه های بسیج اگر با مشخصه بسیج وارد معرکه و با درخواست پلیس ، بشوند اشکالی نداره اما آن لباس سخصی که می رود وسط معترضین می ایستد و برای کسانی که دارند فرار می کنند جفت پا می اندازد نباید انتظار داشته باشد که معترضین به او بگویند " برادر لطفا جفت پا نینداز " . وقتی هم پلیس سر می رسد آقایان و بانوان کارتشان را نشان می دهند و سر مست از عملیات نفوذ در صف مغتششین به خانه اشان می روند .
Iran, Islamic Republic of
کاسه ی داغتر از آش نباش. اگه مشکلی باشه خودشون تذکر میدن
حسین
Iran, Islamic Republic of
موقع حمله عراق به ایران هم وظیفه مقابله با متجاوز با ارتش بود. ممکنه بفرمائید کی جلوی تانک عراق تکه تکه شد و یک وجب از خاک پاک میهن را به دشمن نداد ؟ لباس شخصیا یا لباس فرم دارا
Iran, Islamic Republic of
درستش این بود که فقط ارتش بره برای جنگ چون تلفات جنگ بسیار کمتر میشه همانطور که در زمان طاغوت لشگر 92 ذرهی اهواز به تنهایی جواب عراق را در جند نوبت داده بود بدون انکه منو تو متوجه بشیم که اصلا جنگی در کشور در حال انجام است .
فرهاد
من بچه اهوازم یادم نمیاد بغیر از جنگ 8ساله ما با عراق جنگی کرده باشیم
Iran, Islamic Republic of
شما خود دارید حرف مرا تایید میکنید میتوانید از بزرگان شهرتان بپرسید و یا کتاب تاریخ را مطالعه بفرمایید
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله لشکر ۹۲ زرهی اهواز با پشتیبانی آمریکا و نوکرانش در منطقه با عراق می جنگید ولی بعد از انقلاب همه پشتیبان عراق بودند
Iran, Islamic Republic of
در سال 1347 ، حزب بعث در عراق بقدرت رسيد و حسن‌البكر با يك كودتاي نظامي رياست جمهوري را بعهده گرفت . حزب بعث اصول سياست خارجي خود را بر دو محور قرار داد .

1-مبارزة براي آزادي عرب بويژه آزادي فلسطين و "خليج عربي"

2-حمايت از انقلاب عراق و تبديل بغداد به مركزي براي حمايت از جنبش‌هاي آزادي بخش در جهان عرب …

دولت بعثي عراق ، با اعلام چنين سياستي شمشيرش را عليه ايران از رو بست . عراق بدامان اتحاد جماهير شوروي لغزيد و با عقد قراردادهاي نظامي و سياسي به تجهيز ارتش خود اقدام نمود .

خليج فارس دوران صلح مسلح را ميگذرانيد و دولت عراق كه در پي بهانه ميگشت در سال 1348 سفير ايران را به وزارت خارجه ‌اش احضار و به او اظهار داشت :‌

« … دولت عراق شط العرب را جزيي از قلمرو خود ميداند و از دولت ايران تقاضا دارد به كشتي‌هايي كه پرچم ايران را در شط العرب برافراشته‌اند دستور داده شود پرچم ايران را پايين بياوردند و اگر از نفرات نيروي دريايي كسي در كشتي باشد خارج شود والاّ دولت عراق مأمورين نيروي دريايي ايران را با توسل به زور از كشتي خارج خواهد ساخت و در آتيه اجازه نخواهد داد كشتي‌هايي كه مقصد آنها بنادر ايران است وارد شط العرب شوند …»

واكنش دولت ايران این بود: " اميرخسرو افشار" قائم مقام وزير خارجه در سي‌ام ارديبهشت 1348 ، معاهده 1316 را در مجلس سنا ملغي اعلام نموده گفت :

« … - عهدنامه مرزي 1316 بي‌ارزش و كان‌لم يكن است و دولت ايران در سراسر شط العرب هيچ اصلي جز اصل شناخته شده حقوق بين‌الملل اصل تالوگ يا خط منصف را قبول ندارد . »

امير خسرو افشار ادامه داد :

« … بنام دولت ايران اعلام ميدارم كه هرگونه تخطي و تجاوز به حقوق حاكميت ايران در شط العرب و هرگونه مخالفت از ورود كشتي‌ها به مقصد بنادر ايران و هرگونه توسل به زور نسبت به نيروهاي مسلح ايران با مقاومت و عكس‌العملي شديد مواجه شده و به آتش آنها پاسخ داده خواهد شد و مسئوليت اين كار و عواقب بسيار خطرناك آن كه ممكن است دامنه وسيع داشته باشد تنها متوجه دولت عراق خواهد بود … »

موضع گیری های دو کشور، مرزهاي دو كشور را بحال آماده باش جنگي درآورد . سپاه يكم در نواحي مرزي مستقر و نيروي دريايي ايران به ساماندهي خود پرداخت .

از سال 1348 تا 1353 در مرزهاي ايران و عراق بيش از 60 مورد درگيري كوچك و بزرگ بوجود آمد . در شرايط آماده باش نظامي و درگيريهاي موضعي ،‌نيروي دريايي ايران كشتي بازركاني پورسينا را كه پرچم ايران بر بالاي سكان خود برافراشته بودند اسكورت كرد و هواپيماهاي جنگي ايران نيروي زميني و دريايي را پشتيباني ميكرد .واینکار هر روز ادامه داشت .

عبور كشتي ايران با پرچم ايران از اروندرود بدون هر گونه عكس‌العملي از سوي نيروهاي عراقي مستقر در ساحل اروند رود انجام گرفت و اعمال چنين قدرت نمايي سران عراق را بشدت خشمگين ساخت و در نتيجه دست به اخراج ايرانيان از عراق زدند و بيش از بيست هزار نفر ايراني را از آن كشور اخراج نمودند .

جنگ با سلاحهاي سنگين در مرزهاي غربي كشور حكايت از شدت و جدیت چالش بین تهران و بغداد بود.

در سال 1350 بيست و دو درگيري مرزي با استفاده از توپخانه روي داد .

در سال 1351 شصت مورد درگيري نظامي همراه با توپ و تانك و توپهاي صحرايي رخ داد .

در سال 1352 دوازده نبرد مرزي روي داد كه خونين‌ترين آن در روز 21 بهمن 1352 اتفاق افتاد . در اين نبرد 41 ايراني كشته و 81 نفر زخمي شدند و تلفات عراقي‌ها به بيش از 400 نفر اعلام شد .

در سال 1353 – بيش از ده درگيري نظامي روي داد كه هواپيماهاي جنگنده در آن شركت داشتند و برتری کامل با ایران بود .

يعنی 104 مورد برخورد نظامی کوچک و بزرگ بين ايران و عراق روی داد .
Iran, Islamic Republic of
در زمان طاغوت جنگی نبوذه است. در سال 1352 در گیری مرزی در نواحی ایلام بوده است.
Iran, Islamic Republic of
بابا خالی نبند. تاریخ خوب نخوندی و جغرافیا هم بلد نیستی. کدام جنگ زمان طاغوت را میگی؟ تحویل دادن بحرین را و یا جنگ ظفار را؟ بهتر خفه شوی و تاریخ ندانسته را به غلط نگی.
ملکی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دقیقا از کدوم جنگ صحبت می کنید؟؟؟ شما درگیری چندتا سرباز سر مرز رو میگن جنگ؟ جنگی که هیچ کس ازش خبر نشد؟؟؟؟
این ارتش قدرتمند چطور از حفظ بحرین عاجز بود؟؟؟!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
بعضیا یه چیزی یاد گرفتن به اسم لباس شخصی.کجای دنیا نیروی امنیتی لباس فرم میپوشن؟؟؟؟؟
خارج نرفتین ولی چهارتا فیلم پلیسی خارجی هم ندیدین؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مملکت پلیس داره و وظیفه پلیس حفاظت شهری هست . ما نیازی به لباس شخصی نداریم و تا کی این داستان ادامه پیدا می کنه؟ در یک صحنه دیدم بعضی از دوستان بسیجی دارند جواب سنگ اندازی دراویش را با سنگ میدن ‌ این خودش نشون از عدم اموزش میده .کدوم نیرو پلیس سنگ را بر میداره ودوبازه اونها را سنگدار می کنه . تفکر چیز خوبی هست .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما نیروی پلیسی خوب هست که مثل ماست بایسته و برخورد نکنه، در کشورکدخداتون هم پلیس مترسک نداریم و پلیس با اقتدار عمل می کنه
Iran, Islamic Republic of
توی درویش داعشی مسلک معلومه که باید با نیروهای بسیج مخالف باشی
همونجوری که بزرگترات در اوایل دهه 60 در حمایت از نفاق و تجزیه طلب ها به سپاه فحش می دادن
Iran, Islamic Republic of
به نظر من این همه چالش های پشت سر هم و در گیر کردن ملت به ان
تصادفی نیست ........... تاسانچی تموم نشده هواهیما بعدش دراویش و بعدش..................چه خواهد بود خدا میدوته
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز دلمون میسوزه که چرا باید مملکتمون به این وضع بیوفته ؟ کلا ۷۰ میلیون ادم اسیر ۲ میلیون شدن . حتی پلیس را هم اسیر کردید . به سفارت حمله می کنید . به اجتماعات حمله می کنید . به مردم معترض برای نون و اب و بیکاری حمله می کنید . به رییس جمهور حمله می کنید . به حجاب مردم کار دارید . به همه مسایل کار دارید و خودتون را بهتر و عقل کل میدونید . از یک رفراندوم هم می ترسید . شما برداشتتون از دین صلح و صبوری اسلام اشتباه هست .
الهم عجل لولیک الفرج
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
هر وقت کدخداتون قانون اساسی را به رفراندوم گذاشت ما هم برای کوچکترین کار رفراندوم برگزار می کنیم
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی الهم عجل لولیک الفرج!!!!!!! همه این کارا برنامه ریزی یک سری غارتگر و الا رهبری معظم همیشه با تدبیر بودند و شما از این چیزا میسوزید برید ببینید جناب تدبیر راجع به بدحجاب ها چه قانونی وضع کرد مثل تحریم هایی که برداشت رونق اقتصادی که ایجاد کرد و هزاران وعده با نمک دیگه که یا کور و کری یا جزء تیمی
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز دلمون میسوزه که چرا باید مملکتمون به این وضع بیوفته ؟ کلا ۷۰ میلیون ادم اسیر ۲ میلیون شدن . حتی پلیس را هم اسیر کردید . به سفارت حمله می کنید . به اجتماعات حمله می کنید . به مردم معترض برای نون و اب و بیکاری حمله می کنید . به رییس جمهور حمله می کنید . به حجاب مردم کار دارید . به همه مسایل کار دارید و خودتون را بهتر و عقل کل میدونید . از یک رفراندوم هم می ترسید . شما برداشتتون از دین صلح و صبوری اسلام اشتباه هست .
الهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
کی از رفراندم میترسه، چطور رفراندم بگذاریم ...؟
Iran, Islamic Republic of
معلومه خودت عقده ای تر از این نماینده ها هستی که حرفی رو که گفته نشده رو از زبون اربابای خارجیت میگی. اولا که کجای متن اون چیزی رو نوشته که تو داری بلغور میکنی. بعدشم خدا انشاالله خودتو خونوادتو گرفتار این اراذل بکنه و هیچ بسیجی فداکاری نباشه اونجا تا خودشو وسط ماجرا بندازه! اونوقت منتظر باش تا لباس غیرشخصی ها بیان نجاتت بدن!!
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
یه عده حافظ امنیت ملت باید با دست خالی برن جلوی این عربده کش های قمه به دست تکه تکه بشن بعد این آقای کت و شلوار پوشیده ی شیک بیاد از کتک خوردن قاتل اینا ابراز نگرانی کنه . ای خدا آدم درد مظلومیت نظام رو تو خود نظام به کی بگه . اون مرتیکه عملی بنگی که اگه دست من افتاده بود خرخرشو می جویدم کتک چیه
ای خدا این اصلاح طلبا طاقت یه حرف حق رو ندارن. با یه انتقاد میپرن پاچه طرف رو میگیرن بعد از ملت شهید پرور و نیروهای امنیتی میخوان اگر کسی تکه پارشون کرد خویشتندار باشن !!! ای دیریده ای پررو ای خائن ای بیشرف ای وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
تو راست می گی، یک سری به یتیوب و آپارات بزن اگر انگلیسی ات خوبه این جمله را سرچ کن
Violent Clash with American Protesters
این اصطلاح لباس شخصی که تو می گی برای این است که امنیت تو حفظ بشه. ضمنا سیلبت رو هم بزن بد جور از پشتت زده بیرون
قلی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر استونی
درود بر لیتوانی
Iran, Islamic Republic of
این قلی کدوم...که چند روزه پرت و پلا می نويسه؟!!
Iran, Islamic Republic of
درست می گی چطور این قلی خلی بی منطق برای جهان نیوز خیلی عزیزه که کامنت های بی شعوریش را راحت می گذاره مال خودی هارا سانسور!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چه می کنه؟ یه هوک چپ به استکبار، یه آپرکات به صهیونیسم، یه "جودان زوکی" به غزب وحشی، یه کف گرگی به منافقین.

پهلوون وقت کردی یه کم به ژورنالیسم واقعی هم بپرداز.
Iran, Islamic Republic of
بابا من می گم این 70 میلیون منافق رو بریزیم بیرون خودمون 12 تایی بشینیم راحت زندگی کنیم. والا به خدا.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
یاسر
Iran, Islamic Republic of
آرام باش . آرام .
Iran, Islamic Republic of
شما منافقها از سال 88 هنوز از توهم بیشماری در نیامدین؟ باور کنین اون 50 میلیونی که 9 دی اومدن توی صحنه و شماها رو فرستادن به زباله دان تاریخ، مردم واقعی این کشور بودن اما شما منافقها یک مشت عروسک خیمه شب بازی هستین نه آدم واقعی
Iran, Islamic Republic of
اگر شما ۵۰ میلیونید چرا از رفراندم می ترسید ؟
Iran, Islamic Republic of
د... ساکت
Iran, Islamic Republic of
بی شرف ها دارن جای شهید و جلاد رو عوض میکنن
Iran, Islamic Republic of
فراکسیون رو می بینی
امید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گفتم: یارو دورخیز کرد که روی زین اسب بپره، محکم خورد زمین و برای اینکه ضایع نشه به رفیقش گفت؛ از پرشم خوشت اومد یا از دورخیزم؟ رفیقش جواب داد، از هیچکدوم! از اعتماد به نفست!
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما اطلاع نداری که بسیج هم طبق قانون خود مجلس می تواند از طرف دستگاه قضا مأمور شود اطلاع نداری حرف نزن. بنابر این خودسر نیست و مأموریت دارد و آموزش دیده است. اما اگر نماینده دنبال برخورد با نیروهای خودسر است دنبال برخورد با نیروهای خودسر دراویش هم باشد که با اتوبوس مردم را به قتل می رسانند که یادآور جنایت های داعش در برخی کشورهای غربی است.
Iran, Islamic Republic of
باشه،خب ما اگه از پلیس شکایت داشته باشیم جایی هست ک بریم اینکار رو انجام بدیم،اما جایی هم هست ک بشه از بسیجیان در صورت برخورد نامناسب شکایت کرد?همشون ک دیگه فرشته نیستن
حامد
Iran, Islamic Republic of
از هر کسی می شه شکایت کرد. البته اگر گردن کلفت باشد مثل نماینده مجلس و مقام دولتی بعیده به حقت برسی نهایتا یک جوری رضایتت رو جلب می کنند!
فعلا که خود بسیجی رو به شهادت رسوندن. اینجا مظلوم بسیج است نه درویش سیبیل کلفت گردن کلفت قداره کش
Iran, Islamic Republic of
بله شما می تونید هم از برخی مسائل اگر پیش بیاد از نیروی انتظامی شکایت کنید و هم می تونید در مقابل رفتار برخی بسیجی ها به سپاه شکایت کنید

موردی بود درباره یک بسیجی که شکایت کردیم و بعد پیگیری مشخص شد ایشان اصلا سلطنت طلب است و صرفا جهت بد نام کردن بسیج وارد شده بنابراین عذر ایشان رو خواستن
گلی
Iran, Islamic Republic of
تو اثبات کن تو ایرانی
بعد جایی که خواستی از لباس شخصی ها شکایت کنی رو بهت نشون میدیم
بیا اونجا یه چایی با هم بخوریم
آدم دوست داشتنی هستی فکر کنم از سیبیل خیلی خوشت میاد
Iran, Islamic Republic of
محض اطلاع! بسیج نیروی داوطلب رسمی و آموزش دیده است و دارای کارت هویت سازمانی است همراه با درج کد وظیفه/ کد بسیجی/ کد محل خدمت/ سمت(درجه). پس اینقدر بدون آگاهی اراجیف رسانه های ضد انلاب رو طوطی وار بلغور نکن!
توی حوادث اخیر لندن و پاریس هم بوضوح فیلم ها و تصاویری از افراد لباس شخصی وجود داره که کارشون رفتن بین جمعیت و شناسایی و دستگیری افرادی است که بعنوان لیدر فعال هستن و اصولا این یه موضوع پذیرفته شده است، اما اینجا یه عده تن پرور بی خبر از درد مردم، از سلبریتی های بی خاصیت و پر ادا و وکیل الدوله های بی ارزش گرفته تا لشگر شکست خورده سایبری صهیونیستی همیشه آماده اند که به چهره پاک و مصمم حافظان امنیت و آرامش کشور چنگ بندازن!
ص امین
Iran, Islamic Republic of
قربون زبونت
نظرت عالی بود
آخه اگه لباس فرم تنش باشه که دواعش داخلی با اتوبوس زیرش میگیرن
باید بصورت ناشناس بره بینشون و اونجا افسارشون رو بگیره و کنترلشون کنه
اصلا چرا باید نیروی انتظامی بدون سلاح بره جلو این جانی ها تا اونا جرات کنن با اتوبوس بیان سمتشون اگه مسلح بودن اسلحه حکم بازدارندگی داشت و این دواعش جرأت نمیکردن به نیروی مسلح و مقتدر نظام نزدیک بشن
یاسر
Iran, Islamic Republic of
...اگر همینها نبودند که .....
حسن
Iran, Islamic Republic of
کاش اولش می فهمیدی این لباس شخصی چگونه شهید شده بعد افاضه می فرمودید.
کاش از جسارت و شجاعت او کمی هم در وجود تو بود.
کاش از شیر پاکی که او خورده و از لقمه حلالی که سرسفره شان بوده ، در سر سفر خیلی ها هم بود.
کاش می فهمیدی لباس شان شخصی است نه از بیت المال
کاش می فهمیدی که لباسشان شخصی است ولی جانشان و تنشان عمومی است فدای ایران.
کاش می فهمیدی خودشان شخصی نیستند خودشان فدای کشورشان هستند.جانشان را به حراج گذذاشته اند برای هموطنانشان
کاش می فهمیدی اگر اینان در گذشته ایران هم بودند کشورت پهناورتر از این مرزها بود.حیف که نبودند.اگر بودند تو برای رفتن به سرزمین گذشته ات ، پاستور نمی خواستی.
کاش می فهمیدی وطن پرست تر و ایران دوست تر از اینان کس دیگری را پیدا نخواهی کرد.شک نکن، دیگران فقط ادای وطن دوستی را در می آورند.
کاش قانون می دانستی و می فهمیدی اینان خودسر نیستند. عده ای به سیاست دروغ می گویند چون می دانند تو باور می کنی و در آن شکی ندارند.می دانند سرسپرده ارزانی برایشان خواهی بود.
کاش قبل از افاضه می اندیشیدی ، فکر را که از تو نگرفته اند مگر اینکه بخواهی کورکورانه تلقید کنی چون آنان نیک می دانند که چرا می گویند لباس شخصی و چه هدفی را دنبال می کنند ولی تو افسوس فکر نکرده می گازی.
کاش می دانستی هدفشان از گفتن لباس شخصی آنست که در هجمه ای دیگر آسانتر به ناموس و عزت این ملت بتازند چون هزینه حضور لباس شخصی ها را بالا برده اند آنوقت تو می مانی و شرفت. خوب فکر کن
کاش می فهمیدی ! ولی چه می شود کرد کسی را که خود را بخواب زده نمی توان بیدار کرد. تو هلاک شده هجوم رسانه ای دشمنی ، حیف که ارزان هلاک شدی و زود باختی.
مگر اینکه خود از این قماش باشی که ضربه سختی از لباس شخصی ها خورده ای، انگار داری درد می کشی ، خوب بر علیه امنیت وطنم شورش نکن.
Iran, Islamic Republic of
بتازند چون هزینه حضور لباس شخصی ها را بالا برده اند آنوقت تو می مانی و شرفت....
اینا که شرف ندارن برای همین خیالشون راحته میگن نیروهای لباس شخصی مداخله نکنن
الهی که تو یه مخمصه با یه عده داعشی گیر بیفتی تا ببینی همون شرف نداشته رو چجوری ازت میگیرن
Iran, Islamic Republic of
باید دید امثال این دو نماینده و همفکرانش وقتی اطرافیان خوشان هم مورد تعرض مالی و جانی توسط یک عده حرمت شکن لامذهب قرار می گیرند باز هم از این اراجیفات به هم می بافند یا نه؟ چه ادای حقوق دانیشون هم می شه!!!!
Iran, Islamic Republic of
به همین خاطر هست که میبینیم تو همون کشورها بدترین جرم و جنایت ها میشه و کسی نیست که از مردم دفاع کنه. شما هم از امنیت زیاد خوشی زده زیر دلت
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر ادعای بدون اعلام سند قابل انتشار نیست . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با تشکر. از انتشار نظریه ای که به وحدت ملی و مذهبی خدشه وارد کند معذوریم . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اگر همین نیروهای انقلابی نبودند باید زیر چکمه های کشورهای جنایتکار وداعشی ها له می شدید
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با تشکر . نظریه شما شعاری بیش نیست .برای دفعات بعد اصلاح نموده و ارسال فرمایید.جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اما بعد از همه اينها تأكيد ما بر رعايت حقوق شهروندي است.............

این اقا خودش رسما گفت در دانشگاه میخوابیده وبابت ان هشت میلیون حقوق میگرفته! بعدشم الان حقوق 7میلیونی مجلس کفافش رو نمیده ورسما فرمود که باید حقوقشون رو زیاد کرد ،والا اگر دزدی کرد ،کسی بهش ایراد نگیره! بیچاره فقط حقوقش کم بوده!
حقوق شهروندی از زبان ایشان شنیدن !جوک است !
Iran, Islamic Republic of
اینو کجای دلمون بزاریم
من به عنوان یه جوان که در جنگ نبودم وقتی این آقای جانباز رو میبینم با این طرز فکر که به جایی دلواپس خانواده این شهدا باشه دلواپس اراذل و اوباشی هست که زندگی مردم رو به آتش کشیدن
اونوقت نباید بد بین شم
Iran, Islamic Republic of
معیارت رو حق کن نه افراد.اونوقت هیچوقت به حق بدبین نمیشی.
Iran, Islamic Republic of
نه قربانت شوم نباید بد بینن باشی چون امکان دارد بسیار از حرفهای ایشان ها برای جایگاه قدرت و ثروت باشد شما فقط ان قسمت از متن قانون را که ایشان یاد اوری کرده اند حق بدان و بقیه تفسیرها را از هر دو طرف سیاسی و حزبی بدان
Iran, Islamic Republic of
باورکن شمر هم جانباز رکاب امیرالمومنین بود. اما مال دنیا عوضش کرد. بعضیا رو هم حقوق میلیونی که به نقل از خودشون در نهایت مفت خوری از دانشگاه میگرفتن عوضی کرده.
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
ای اف برین نماینده بی بصیرت (ایمن ابادی ) همیشه کارهای او موجب شرم ماشده.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
چیزی که من شاهدشم اینه که این لیست امیدیها واصلاح طلبها به ندرت از مردم ومشکلات انها دم میزنند ،در عوض همیشه دنیال زخمی هستند که بتوانند با نیش کنایه زدن ،خونریزی اونو بیشتر کنند وبعد در نقش یک مدافع حقوق زخم! برای خودشون وجهه جمع کنند.اجرشون هم با خدا!
Iran, Islamic Republic of
چقدر وقیحن
چقدر بی حیا
شورای نگهبان نمی خواد اعتبار نامه اینا رو باطل کنه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مردم با رأی اعتماد شون به اینا دست شورای نگهبان رو بستن

سالها پیش یک نماینده توی مجلس به اسم سلامتی از اصفهان حرف گزافی زد مردم اصفهان همه اومدن توی خیابان و رسما گفتن سلامتی دیگر نماینده ما نیست
مجلس هم صلاحیت ایشان رو رد کرد
اما امروز مجلس از این جماعت پر شده و شوراای شهر در دست ایناست
Iran, Islamic Republic of
دوستان متوجه شديد جناب وزير كشور چي فرمودند؟ حفظ جان اشرار در الويت بود، مبادا كشته سازي كنند! و به اين ترتيب آشوب گران توانستند بدون شليك حتي يك تير آنهمه قرباني بگيرند. يارو فرصت كرده اتوبوس را به حركت درآورده و به ميان افراد بزند در حاليكه براحتي مي شد او را متوقف كرد.
بله، شهادت نهايت سعادت است اما جان هيچ شهادت طلبي نبايد بيهوده از دست برود. حالا جنايتكاران گستاخ تر مي شوند و دود آن به چشم ملت خواهد رفت.
با اجازه هموطنان عزیزم که انقلابی اند :
Iran, Islamic Republic of
نـــــــــــــــــــطق غرای وزیر را شنیدم !
وهماندم دوست داشتم شهروند
افغانستان یا کردستان
عراق باشم چون قدر
نظامی اشان را می
داننــــــد
Iran, Islamic Republic of
یعنی حتی یه تسمه زنجیر خاردارنبود وسط خیابان بکشند تا این اتوبوس پنچر بشه! دستخالی رفتن هم حدی داره ! باید دید کی دستور داد بی سلاح بروند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا این نظرات شرم آور است...
چند تن از جوانان سلحشور این مملکت برای حفظ امنیت همین ... جان عزیز خود را از دست داده اند اما این غافلان از دراویش داعشی حمایت می کنند، واقعا شرم اور است...
این مملکت دارد به کدام سمت می رود که چنین افراد بی بصیرتی صلاحیتشان به عنوان نمایندگان مجلس مورد تایید قرار می گیرد، از شورای محترم نگهبان خواستار رعایت کامل اصول در بررسی صلاحیت این چنین افراد معلوم الحالی را دارم.
حامد
Iran, Islamic Republic of
ایمن آبادی همان نماینده ای است که گفته بود من در دانشگاه می خوابیدم و 8 میلیون می گرفتم و حقوق نمایندگان کم است.

پلیس وظیفه داشته است به سمت راننده اتوبوس و سمند تروریستی شلیک کند تا جان و مال مردم و مأموران حفظ کند. رئیس نیروی انتظامی رو باید به علت ندان اسلحه و باتوم و گاز اشک آور به مأموران محاکمه کرد. کاملا مشخص بود که عناصر اغتشاش گر دراویش افراطی و تندرویی هستند. قبلنا هم تحدید کرده بودند که به کلانتری حمله خواهند کرد. روش مقابله با آنها التماس و فرستادن مأموران به صورت دست خالی نیست.
Iran, Islamic Republic of
جهل مرکب یعنی اینکه در عین نفهمی فکر میکنی خیلی میفهمی
ع ع
Iran, Islamic Republic of
دم خروس از جيب أين آقايان زده بيرون به نظر ميرسه حاميان أصلي جنايتكاران داعشي همين آقايان هستند . حقوقي كه خواندند هيچ ماده اي براي حفظ اموال و آرامش مردم و برخورد با جنايتكاران و آشوبگران قاتل كه از اربابان خارجي شان دستور مي گيرند، وجود ندارد يا به نفع خودشان تفسير مي كنند.
کرمانشاه قهرمان
تو رو خدا نگاه نماینده مجلس!!!!!
خداوکیل آدم خندش میاد از صحبت هاشون!!!!!!
وژدانا اگه ماشین و خانه زندگی خودت هم اینطور خراب میکردند باز ازشون دفاع می کردی........................بعید میدانم.
لطفا درج بشه بدون سانسور
بهروز
Iran, Islamic Republic of
چشم شورای مصلحت نگهبان روشن از این تائید صلاحیت .
Iran, Islamic Republic of
مشارکت همگانی!!!!!! حتما دفعه بعد انتخابات ابوبکر بغدادی ومریم رجوی ورضا پهلوی هم کاندید می شوند تا اون اقلیت منافق ووهابی وسلطنت طلب هم بیایند جزواکثریت !دیگه جمع مون جمعه وبه اون 12 نفرهم قاعدتا نیازی نیست تا کسی را تایید ویا رد کنند.
Iran, Islamic Republic of
داشتن برای رد صلاحیت ها بلوا می کردن و با کمال تأسف هم دیدیم مردم به همین جماعت رأی دادن
Iran, Islamic Republic of
...!اگر در مجلسی میبینم که بالای 100نفرنامه تشکر از پایان داعش را امضا نمیکنند ویا این افراد از پرتاب موشک حمایت نمیکنند شهید ومظلوم ومجروح ناجا وبسیج ودر مجلس حمایت از داعشیان اووف بر این همه رذالت ویا حماقت ایا این افراد ارزش آن را داشتند که در حادثه تروریستی داعش زنده بمانندو بعدا آروغ روشنفکری بزنند در کجای دنیا پلیس را تهدید میکنند ومهلت نیم ساعته می دهند در کدام کشور پلیس رادست خالی میان اوباش می فرستند که عده ای جوان پاک شهید شوند ومسئولین برای این کار خود نیز افتخار کنند وپز مماشات خود رابدهند چرا که انتخابات قبلی وامدار ودر انتخابات بعدی به رای این اوباش نیاز دارند جواب این خونهای بی گناه را چه کسی خواهد داد این مسئولین نه تنهادر دفاع مقدس ونه در هیچ جای دیگرنه شهید ونه مجروح شده اند وتا دلتان بخواهد در تیر78ودرفتنه 88و امثال این حادثه باعث وبانی خون این جوانان بوده اند و....
Iran, Islamic Republic of
از اسلام. و قوانیین اسلامی چه میدانید . که کلمه رافت اسلامی رو به کار میگیرید.
بعضی ها هر جنایتی میکنند موقع مجازات .شنیدن اسلام رافت داره .رافت شو میخوان. رافت برا کسانی است که اشتباه کردن .نه با آگاهی خون و مال و آسایش مردم رو سلب میکنند
اسلام قانون محاربه هم داره.مجازاتش معلومه.
وای به حال این افراد که صدای سید علی در بیاد .تو کاخ سفید هم امنیت ندارید. دل ماها خونه از دست این افراد
Iran, Islamic Republic of
اون اولی بره اینستاگرامش رو جشن بگیره و این دومی ببین با چه بادی عکس انداخته.
خدایا سرنوشت مملکت دست چه کسانی افتاده!
Iran, Islamic Republic of
نی قلیون فکر کرده اینجوری با ابهت میشه ....
Iran, Islamic Republic of
این نماینده بیجا کرد که از این چرت وپرت ها میگه ومیخواد با این ژستهای منافقانه برای خودش رای جمع کنه حقوق مفت میگیرن وحرف بزرگتر از دهنشون میزنن
Iran, Islamic Republic of
نماینده خائنی که با بازی با الفاظ مفر و راه تنفسی برای جانیان آدم کش باز میکنید اگر خسارتیکه به دیگران وارد شده به تو و خانواده ات وارد میشد باز همین موضع را می گرفتی کسیکه خربزه می خوره پای لرزش هم میشینه لابد انتظار دارین براش این جنایتکاران فرش قرمز هم پهن کنند نماینده ای که ادعای حقوق خوانده داری یعنی فرق بین صحنه جرم های عادی که همه روزه اتفاق می افته رو با صحنه غیر عادی شورش و بلوا که مجرم در صدد به قتل رساندن ماموران است و به سادگی تسلیم نمی شود رو نمی تونی تشخیص بدی متاسفم برای مجلسی که نمایندگان نازل بی بصیرتی چون شما رو داره .
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
داعشی بیشرفه ولی از اون بیشرفتر طرفدارای داعش هستش
Iran, Islamic Republic of
لیست امید یا مشتی وطن فروش خائن؟
قلی
Iran, Islamic Republic of
یه کلام، ختم کلام

هرچی ما می گیم و فکر می کنیم درست و خوبه
هر چی هر کی دیگه بگه بیخود کرده

کسی مخالفت داره بگم بچه ها (عرزشی) توجیهش کنند.
Iran, Islamic Republic of
قلی حشیشی باز هم املات صفر شده. کمتر بکش
Iran, Islamic Republic of
,,,
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
قلی جون ظاهرا بد توجیه شدیا
نه؟!
Iran, Islamic Republic of
وقتی اون سلفی ننگ آور همین افراد باعث سرافکندگی مردم شد باید عکس العمل محکمتری نشون میدادیم تا این تازه به لقمه چرب و نرم رسیده ها بفهمن هر کاری دلشون بخواد نمی تونن بکنن.
Iran, Islamic Republic of
از اولشم رئیس شورای امنیت ملی همینطور عمل کرده است. گفته سلاح نبرید که نکند یک وقت از داعشی ها کشته شوند!
Iran, Islamic Republic of
اینها یک مشت هستن که مجلس را پر کر ده اند
Iran, Islamic Republic of
حضرت علی علیه‌السلام بعد از ضربت خوردن توصیه به رعایت حال قاتلش کرد این درست
همچنین حرف این نماینده ها هم صحیح ولی نکته مهم اینکه بلا شک از حرف حق مراد باطل دارند
اگر دغدغه حقوق شهروندی را داشتند بهنگامه خودش هوای مردم را میداشتند و با تصویب قوانین آبکی وضع اقتصادی را اینگونه رقم نمیزدند
اینها با بزک کردن حرفهایشان نه بفکر مردم که بفکر صندوق آرای بعدی هستند
هر کودکی میداند که هر سخن جائی و هر نکته مکانی دارد
راستی این نمایندگان در این دو ماه که دراویش نما در پی خلق بحران بودند کجا بودند
آیا تا هفته قبل کسی جلوی اظهار نظرشان را گرفته بود ؟
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
United States
اینها نماینده امریکا و اسرائیل هستند
لیست امید داعش
Iran, Islamic Republic of
داعش و آل سعود و اسرائیل رسما از لیست امید حمایت کرده بود
حتی مجری داعشی در شبکه کلمه رسما درخواست کرد که به این لیست رأی داده بشه
سایبر
Iran, Islamic Republic of
کلا درایران یه نوع پرده دری شده وبعدادودش به چشم مردمخواهدرفت...
Iran, Islamic Republic of
کاش جگر گوشه خودشون گیر وحوش میفتاد.... ...به جای دفاع از حقوق مردم و.مظلوم، معلوم نیست چه منافعی از این اوباش داشتند که خون های ریخته شده مظلوم رو ندید گرفتند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
دوره بعد معلوم نيست رأى بياوريد آزاده باشيد.
غلامرضا قهرمانی؛ همدان
Iran, Islamic Republic of
به این دو نماینده باید گفت که:
اگر صحبت نمیکردید آیا فکر میکنید که مردم در زبان داشتن شما شک میکردند؟ بعضی افراد، مثال قوم بنی اسراییل اند که همیشه به دنبال بهانه جویی بودند.
Iran, Islamic Republic of
خوب بعضي جاه ها خشونت نيرو انتظامي زياد بوده البته با توجه با جو رواني داستان اتوبوس طبيعي هست و ايرادي نيست
اما اون داردسته قليوني و ايوالله ماشالله گو رو بايد جاروشون كرد
حامد
Iran, Islamic Republic of
واقعا خشونت زیادی داشتند. در برابر کسی که خیابان را می بندد. ماشین مردم را سرقت می کند آتش می زند و تهدید می کند که تا نمی ساعت به کلانتری حمله خواهد کرد و با اتوبوس مأموران را زیر می گیرد چه باید کرد؟ شما ندیدی مأموران با بلند گو اعلام می کردند پراکنده بشید و خیابان ها رو باز کنید اما اونا سنگ پرانی می کردند و نعره می زدند؟

در این موارد پلیس باید با گاز اشک آور و باتوم اخلال گران رو سرکوب کنه این وظیفه پلیس است و باید اسلحه هم داشته باشه تا در موارد این چنینی مانند حمله با اتوبوس از جان خودش و مردم دفاع کنه.
اما در فیلم دیدم که اکثر مأموران حتی باتوم و گاز اشک آور هم نداشتند و دست خالی برای کنترل کسانی رفته بودند که سنگ پرانی می کردند، آتش می زدند، چوب و شمشیر داشتند و با اتوبوس حمله می کردند.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
حامد
Iran, Islamic Republic of
سال ها پیش دانشجویان تجمع آرامی در مقابل مجلس داشتند. بعضی از دانشجویان حرف های علیه مجلس زده بودند. در آن زمان علی مطهری گفته بود که وزارت اطلاعات باید این دانشجویان را تک تک شناسایی و بازداشت کند!

خیلی از نماینده ها حتی تحمل انتقاد زبانی چند دانشجو را ندارند اما در برابر به قتل رساندن مأموران انتظامی و جوانان و سرباز به جای محکوم کردن دراویش خشونت طلب و گمراه از قاتل حمایت می کنند که نشان دهنده استانداردهای دوگانه نداشتن انصاف آنهاست. و آنها نیز در گناه دراویش گمراه و خشونت طلب شریکند و شورای نگهبان که آنها را تأیید صلاحیت کرده و کسی نام آنها را در لیست نوشته هم شریک است
مجلسی که حامی تروریست هاست
Iran, Islamic Republic of
پلیس باید دست خالی بره جلوی تیغ و کشته بشه

ولی وقتی عده ای حالا در هر لباسی میان کمک نماینده های مجلس میشن حافظ حقوق قاتل و اوباش و اغتشاش گر

راستی همینا نبودن توی مجلس حاضر به تشکر از بچه های سپاه قدس برای نابودی داعش نشدن؟
بهروزپورعلی
Romania
کسی که به تشکیلات ناجا آشنا نباشه خروجیش پرت و پلااست. آقایان، در نیروی انتظامی پرسنل لباس شخصی وجود دارد که بنابه ضرورت با لباس شخصی در ماموریت ها مختلف حضوردارندو ثانیا اون فردی که بیان کرده چرا درماموریت سرباز وظیفه حضور داشته ،گفت که از پرسنل وظیفه در رانندگی استفاده میشود و اون دیوانه روانی وقتی با اتوبوس به مردم و نیروهای ناجا حمله کرده براش اصلا مردم عادی و پرسنل زحمتکش ناجا مهم نبوده و قصدش کشتن بوده و باید به این نمایندگان گفت شما جانی یان و قاتلین و متخلفین را رها کرده و به حافظان نظم و امنیت گیر دادید...
Romania
لباس شخصي قمه و چوب كنده شده از درخت نداره آآقاي مطلع !
اون جماعت قليوني رو ماله نكشيد قبل از توجيه نوشتن هم كمي فكر كنيد
دوستاناينا دانشجو و معلم نبودن اونا هم مثل لباس شخصي ها قمه و چوب داشتن
در و تخته خوب جور شدن اونشب باهم
Iran, Islamic Republic of
چقدر حقیرانه
ماچ!
Iran, Islamic Republic of
اصلا بزنید! بکشید!

غلط کردن بچه های نیروی انتظامی حق شون بوده کشته بشن

غلط کرده هر کسی که رفته کمک نیروهای انتظامی که کمتر کشته بشن

اگر قرار بود دراویش برای کشتن بچه های نیرو انتظامی و تسخیر کلانتری به زحمت بیفتن حتما به خود پلیس اجازه داده میشد از اسلحه استفاده کنن

چقدر اون بعضیا که رفتن حمایت نیروهای انتظامی بی قانون بودن

حالا اگه رفتن کمک هم به جای مشت و لگد باید برای دراویش داعشی ماچ حواله می کردن تا شاید از کار زشت شون متنبه بشن و برن خونه شون اینا
نصري
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
لطفا دعا کنید دوستان
Iran, Islamic Republic of
بسیجی امید خسروی و همکار سابق معاونت اجتماعی ناجا

به علت مجروحیت در جنایت آشوب دراویش در حالت کما به سر می برد

لطفا دعا کنید دوستان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
براتی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
از یک طرف جهان نیوز حق داره چون نمیتونه بعضی از الفاظ رو منتشر کنه و براش مسئولیت داره، اما از طرف دیگه مردم هم حق دارن چون وقتی وقاحت از حدش میگذره واقعا نمیشه به سادگی تحملش کرد.
این ... که این نماینده نماها به زبون آوردن دنباله همون نظریه ایه که میگه امام حسین -نعوذ بالله- خشونت طلب بودن و خودشون مقصر واقعه عاشورا بودن.
امیدوارم همه کسانی که از اینگونه دیدگاهها دارن طوری در دنیا رسوا و بی آبرو بشن که جنازشون روی زمین باقی بمونه و دفن نشه.
United States
اینها هردو متعلق به فراکسیون امید به کدخدا هستند. بنده خداها دارند وظایفشان که خوش خدمتی به ارباب هست انجام میدند. زیاد نمیشه بهشون ایراد گرفت. اگر غیر از این بود باید شک میکردیم. بازم بگید ایران دموکراسی نیست.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام اینا نماینده مردم هستند یا نماینده ضدانقلاب ، با کسی که پلیس خلع سلاح رو شهید میکنه باید چکار کرد ؟ از دید این آقایان به اصطلاح نماینده و حقوق دان باید به مخلان نظم اجتماعی و آدمکش جایزه داد ؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
شمر هم جانباز بود!
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب میشد که بچه های خود این نماینده ها همچین بلایی سرشون میومد بعد میدیدیم اونوقت هم حرف از حقوق شهروندی میزدن یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
بچه های اینا که سربازی نمیرن! همشون رفتن خارج برا تحصیل و زندگی. پاپی و مامی از اینجا براشون دلار میفرستن. یه چیز بگو که ممکن باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
دانا
Iran, Islamic Republic of
عجب !" دختران خیابان انقلاب" ، " دراویش خیابان پاسداران" و باز هم نمایندگان مجلس ، من فکر کردم الان طبق قانون کمبودهای نیروی انتظامی رو بررسی می کنند تا دیگه پلیس صدمه نبینه ، چقدر هم جالب هر چی بیگانه ها می گن زودی اجرا می کنن ولی هر چی مردم می گن سریع از زیر گوششون رد می کنن ، مرد حسابی کی گفته قانون اجازه زدن به پلیس رو نمی ده پس چرا همون قانون استفاده از اسلحه رو برای پلیس مجاز کرده حالا اینبار کوتاهی کردین اسلحه هم ندادید بیچاره ها از مردم با وسایل بی معنا دفاع می کنن و صدمه هم می بینن برای اینکه طرف مقابل صدمه نبینه باید جوابگوی سینه چاک های غربی باشه در ضمن همین طور که آقایان مجلسی گفتن قانون مربوط به قوه قضاییه است بنابراین بی زحمت قانون نسازید در ضمن با این کارها نمی تونید نص صریح قانون مبنی بر اغتشاش و شورش و حمل سلاح و ایجاد رعب و وحشت رو بپوشونید و اونا رو مظلوم جلوه بدید دوستان خارجیشون هم نمی تونند با فشار رسانه ای مجازات اونا رو کاهش بدن و اما در آخر شهادت مظلومانه چند نفر از بچه های معصوم ناجا و بسیج رو تسلیت عرض می کنم و سپاسگزارم به خاطر هوشیاری به موقعشون هر چند سیاستمداران بالادستی می خواستن قضیه رو ماست مالی کنن و الان رفتن تو کار بی گناه جلوه دادن این افراد
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم برخی از این اصلاحات چی ها جاهل هستند یا خودشون رو به جهالت زدن؟یارو داعشی با اتوبوس اومده رو پلیس مملکت گشته،میگن تو تصاویر بعدی راننده،صورتش جای ضرب و شتم دیده میشه!آخه آدم حسابی،به تظرت این داعشی بعد از جنایت اتوبوسیش،همونجا پشت فرمون نشسته و گفته پلیس بیا منو بگیر؟!؟!نه بابا قصد فرار داشته و حین دستگیری درگیر میشه و قطعا هنگام ارتکاب جنایت درویشی،نقل و نبات پخش نمی کردن که با سلام و صلوات و بدون یه دونه سیلی رو صورت فرد جانی،اون رو بازداشت کنند.همیشه با خودم میگه چی میشد این عافیت طلبای مدعی اصلاحات یه بار گذرشون تو این اجتماعات وحشیانه میافتاد تا ببینم اونجا و با دیدن شمشیر یک متری اوباش داعشی آیا رنگ شلوارشون ... میشد یا نه!؟ی
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
فرزند شکارچی از پدرش خواست یک اهوی زنده برایش بیاورد وپدر روزی با بدن مجروح یک اهوی تیر خورده همراه خود اورد فرزند پرسید چرا اهوی سالم نیاوردی و پدر گفت نزدیک بود تلف شوم فرزندم اهو زبان نمی فهمد که به او امر کنم همراهم بیاید باید بازور او را گرفت واو همه تلاشش را می کند که در بند نیفتد این است که من چند برابر او زخمی شدم وزخم او باید بیش از این باشد من ملاحظه کردم
حامد
Iran, Islamic Republic of
من هم یک انتقادی به نیروی انتظامی دارم. مأموران نیروی انتظامی باید به جای لباس ضد شورش و کلاه کاسکت لباس عادی داشتند. لباس اونا دراویش نجیب و آرام رو ترسونده. چه معنی داره لباس پلیس جوری باشه که درویش بترسه؟ باید اون نیروهای پلیس رو دستگیر کنند و محاکمه کنند که باعث ترسیدن دراویش شدن
حال بهم زن
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب جواب نداره

نقصیر نیروی انتظامی است با اون لباس شون!

باید کت و شلوار با پیراهن سفید می پوشیدن و یک گل هم میزدن کنار جیب شون

یک آهنگ ملایم همراه نسیم هم پخش می کردن و در مقابل پرتاب سنگ دراویش ، ماچ می فرستادن!
مهربان
Iran, Islamic Republic of
این دو نماینده اشتباه کرده اند اینطور اظهار نظر میکنند
مهربان
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
مهربان
Iran, Islamic Republic of
....
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
مهربان
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیفه به اینا بگی نماینده مردم ایران ، ...
مهربان
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
مهرآئین
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته این نماینده نماها ، اصولان باید سپاه عزیز جلو داعش رو نمیگرفت و خشونت به خرج نمیداد تا میرفتن حداقل بعضی نماینده های خائن به کشور رو به درک واصل میکردن، البته دراینصورت این خائن ها عنوان شهید میگرفتن
رجبی
Iran, Islamic Republic of
آخه ملت عزیز این نماینده چی هستن انتخاب کردید ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می شود تا محافظان شخصی این قبیل نماینده ها از آن ها سلب شود تا این غفلت زده ها قدر امنیت و عافیت را بدانند؛ و قدردان نیروهای امنیتی شوند.
Iran, Islamic Republic of
شرم آور است. و البته تعجب ندارد از اینها
United Kingdom
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان ...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
این ها نماینده واقعی مردم نیستند ...
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
صابر
Iran, Islamic Republic of
این نماینده های نسبتا محترم رو باید می بردند وسط معرکه و میگفتند که شما با استفاده از سوابق تدریس خود جلوی اختشاشات رو بگیرید و نسبت به جمع آوری الات و وسایل حمله دراویش داعش را بگیرید .
بعد از آن اگر سالم بیرون آمدین بیاید درس خود را با تجربه بیشتر تدریس کنید.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
بیچاره نیروهای انتظامی و بسیجی///
اگر شهید شوند بازم بدهکارن

ما که دم از دموکراسی می زنید بروید و برخورد پلیس کدخدا تون رو با شورشیان ببینید و بعدش اظهار نظر کنید.
شرم هم خوب چیزی است والا
Iran, Islamic Republic of
سردبیر...جهان نیوز
ماموران می توانند احساساتی شوند و مردم را لت و پار کنند ولی مردم برای گرفتن حق شان نمی توانند احساساتی شوند؟
Iran, Islamic Republic of
اینکه چند جوان پر پر بشوند و این آقایون از قاتلین دفاع کنند فکر کنم یه دلیل بسیار مهم داره اونم لقمه ی حرومه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بسیج و سپاه و نیروهای انتظامی و امنیتی مایه آرامش و ضامن ثبات و امنیت هستند . دشمنان داخلی و خارجی خیلی به تضعیف این نیروها دل بسته اند . مطمئن باشید اگر دست و پای این نیروها بسته شود کشور را به سرعت تبدیل به سوریه و افغانستان می کنند.
باور کنید هر کس به هر طریق این نیروها را نا کارآمد کند اگر جاهل نباشد حتما خائن و مزدور است .
دولت روحانی همه چیز اقتصاد و فرهنگ و سیاست و اخلاق و عدالت و...
را به لجن کشید تنها چیزی که برای مردم مانده این امنیت و آرامش است
اجازه ندهید این تنها دارایی ملت بوسیله آخوندکی مثل روحانی و لیست
مفت خوران امید به یغما رود.
به خدا چهار طرف کشور جلادان و تروریست های خون آشام منتظر فرصت هستند. در داخل هم به ویژه در مناطق مرزی افراد و گروه هایی
پتانسیل یک غارتگری را به وفور دارا هستن.
مواظب باشید این آخرین موجودی ماست.
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی جانسوزتر از وحشی گری دراویش داعشی حمایت این به اصطلاح دو نماینده مردم !!!از خط و خشی که برین نامردا وارد شده هست!!
اگه یکی از این کشته ها فرزند یکی از همین دو نماینده بود چه عکس العملی نشون میدادند!؟؟
همین جعفرزاده چند وقت پیش از حقوق مثلا کمش مینالید و توجیهی برای مدیران دزد ساخت چه جور میتونه از خون بچش که کشته میشد بگذره؟!!

بابا لااقل یه خورده شرم کنید بذاریید داغ مردم ازین ناامنی و ترسی و قتلهایی که دراویش داعشی انجام دادند کمتر بشه بعد برای برا خون دماغ و دستگیری زنان وحشیشون صداتونو بلند کنید

شما نماینده دراویش داعشی هستید یا نظام و مردم و نیروهای انتظامی؟؟!!
به زعم اين آقايان كه از نعمت اين نظام و راي مردم بر مسند اين پست ها تكيه زده اند فتنه گر و آشوب طلب و دزد و سارق تروريست اغشاگر و پرچم كشور سوز همه بي گناهند و داراي حقوق شهر وندي مي باشند .
ولي آن نيروي امنيتي و انتظامي كه براي حفظ نظم و امنيت در كشور جان خود را در كف دست نهاده و با آتش كينه و زير چرخ هاي خودرو بايد لت و پار بشه بايد به اين آقايان حقوق دان جواب پس بدهند .
شرمتان باد براي اين درس حقوقي كه خوانده ايد و كلماتي از حلقو م نحستان خارج مي شود كه فقط دل استكبار و كانا دا و رژيم كودك كش اسرائيل را شاد مي كند .
اين فرزندان همين ملتند كه فردا روز ديگر براي كسب راي و به قدرت رسيدن هزاران وعده و وعيد به آنها مي دهيد .
استكبار به خاطر ايستادگي ملت ايران در برابر ظلم انها از مردم ايران كينه دارد و انتقام مي گيرد .
شمايي كه از اين ملتيد چه كينه اي داريد . اگر اين خون هاي پاك و بيگناه ريخته شده نباشد امنيتي وجود ندارد كه شماها برمسند قدرت باشيد و درس حق بشري بدهيد
آيا حقوق شهروندي و حقوق بشر فقط براي كساني است كه با نظام زاويه دارند .
خانواده اين عزيزان و خون پاك خودشان شامل اين درس حقوق شما نمي شود .
به چه گناهي بايد اينچنين لت وپار بشوند .
ننگتان باد
آقاي نا امن ويراني : وقتي افاضه مي فرمايي اگر با هشت ميليون حقوق چون كم است اگر كار خلاف و دزدي كردم كسي بهم ايراد نگيره اوني كه هيچي ندارد به تاسي از اين فرمايبش شما بايد بره دزدي بكنه وپيگيري آن سرقت اين غائله را درست كنه بعد شما بايد از سارق حمايت كني بايد از خلافكار و آشوبگر و قاتل حمايت كني
Iran, Islamic Republic of
خوب این که حرف بدی نزده واقعیت اینه که ماموران هم خیلی جاها برخورد تندی انجام میدن وحق ندارن بخاطر چندنفر که همکارشون بودن والبته بناحق مورد تعرض قرارگرفتن رفتارتندی انجام بدن ولی واقعیت دراکثرجاها اینه که ماموران خصوصا دردرجات پایین البته ازروی جوانی واحساسات معمولا برخورد خوبی ندارن
Iran, Islamic Republic of
برو عمو. سرت رو از زیر برف بیار بیرون.
Iran, Islamic Republic of
لباس شخصی؛ یعنی ملت. افسادطلبان در سال 78 این تعبیر را درست کردند تا از حضور مردم و غیرت ملت و واکنش مردم جلوگیری کنند. این مفسدین غربزده، در همان حال که اغتشاش و قانون شکنی را «نافرمانی مدنی» می نامند و تمجید می کنند، حضور فعال و واکنش مردم در مقابله با تحرکات ضد انقلاب را تخطئه کرده و ملت را لباس شخصی می نامند. اشکالی نداره؛ اینها بدانند که انقلاب ما، انقلاب ناشی از کودتای نظامی نبود؛ انقلاب آدمهای لباس فرم پوشیده نبود؛ انقلاب لباس شخصی ها؛ یعنی مردم بود.
یزدی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
سئوال؟ کی وچرا این نحله رانمی پسندد؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید که در بین نمایندگان ما افراد دو تابعیتی... وجود دارند
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
یه سوالی برای من پیش میاد وقتی حضورا ویا درتلویزیون نگاه میکنی اونهمه افسر وسروان وسرگرد درناجا وجودداره حقیقتا چرادرمواقع بحران فقط درجه داران جوان ویاسرباز ان روکه تجربه واموزش چندانی ندارن میفرستن جلو ؟باید قبول کنیم حتی درمواقع بحران ودرگیری هم ادمای باتجربه ترحتی بهترازخودشون محافظت میکنن وحتی درپیشگیری ازمواجهه باافراد