جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۹
۳۵۸
درباره نامه اخیر احمدی نژاد به رهبری

از علنی شدن ضدیت با راه امام (ره) تا یاور شیطان شدن/ چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات بودند؟ + تصاویر

دلیل برخوردهای منافقانه احمدی‌نژاد چیست؟
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 593225
باید پرسید کدام سقوط روحی باعث شده با ادبیاتی منافقانه با رهبر انقلاب و جریان حزب اللهی رو به رو شود؛ ادای خیر خواهی دربیاورد و هیزم کش دون پایه ضد انقلاب شود؛ دفاع مظلومانه مدافعان حرم را در برخی محافل زیر سوال ببرد اما در یادواره شهدای مدافع حرم، خود را حامی راه و مرام آنان نشان بدهد؟
از علنی شدن ضدیت با راه امام (ره) تا یاور شیطان شدن/ چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات بودند؟ + تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: نامه اخیر محمود احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب با استقبال گسترده محافل ضدانقلاب و غرب نشین روبه رو شده است. این استقبال به گونه ای بوده است که بی بی سی فارسی در چند دقیقه به صورت متعدد به پوشش گسترده و غیرمتعارف خبر این نامه پردخته است.

به گزارش جهان نيوز، باوجودی که نامه اخیر احمدی نژاد رد رسانه های رسمی کشور – البته برخی از رسانه های اصلاح طلب هر نوع اقدام احمدی نژاد را با اهداف سیاسی و جناحی از مدت ها قبل به صورت ویژه همواره منتشر کرده اند- چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

*علنی شدن ضدیت با راه امام (ره)
 با این وجود مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: نفی مطلق نظارت شورای نگهبان از سوی احمدی نژاد، علامتی روشن است برای کسانی که تا امروز تصور می کردند مشکل او فقط اعتراض به دستگاه قضا و رفتارش مصداقی از تلاش برای حراست از انقلاب است. آنها که فکر می کردند احمدی نژاد نماینده انقلاب ناب اسلامی است، اکنون باید انتخاب کنند که آیا همکلام شدن با اسراییل و امریکا درباره شورای نگهبان به عنوان ضامن اسلامیت و نگهبان قانون در کشور هم، بخشی از “انقلابی گری” است یا اینکه راز از پرده برون افتاده ‌و ضدیت او با انقلاب اسلامی و راه امام علنی شده است. احمدی نژاد را توان آن نخواهد بود که گردی بر دامن انقلاب اسلامی بنشاند، چه، بسیار بزرگ تر از او در مقابل میراث خمینی و خون شهیدان زانو زده اند، لیکن “غیرممکن شدن نفاق” و “جدا شدن صف ها” را باید مغتنم دانست. برای امثال ما هم دشوار بود -و هم راست بگویم دلمان نمی خواست- به این سادگی تبدیل شدن احمدی نژاد به دنباله رو‌مفسران دست چندم بی بی سی را باور کنیم اما اکنون او کار را راحت کرده است. فقط از باب خیرخواهی عرض می کنم که تا ضدانقلاب های کهنه کار با عمر چند دهه و سواد چند برابر هستند کسی این کپی کاری های عوامانه را به چیزی نخواهد گرفت.

*احمدی نژاد یاور شیطان شده
حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:
 

 
*اگر انتخابات زودهنگام برگزار کرده بودیم...
مالک شریعتی، فعال سیاسی در توییتر نوشت:
 

 
*خاطره کدخدایی از درخواست خلاف قانون احمدی نژاد
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی‌اش درباره درخواست خلاف قانون مقام اجرایی سابق در انتخابات سال 1388 نوشت:
ظاهرا دوشنبه ۲۵ خرداد ۸۸ بعد از ظهر از دفتر رئیس جمهور وقت اطلاع دادند که آقای رئیس جمهور ساعت ۲۱:۳۰ منتظر شماست. تعجب کردم چون ارتباط و رفت و آمدی نداشتم. سوال کردم از دفتر ایشان بپرسند موضوع چیست؟ پاسخ این بود که برخی مسائل روز. علیرغم شلوغی کارها، با مشورت دبیر محترم و در ساعت مقرر به دفتر ایشان رفتم. در دفتر با آقای الهام مواجه شدم. به شوخی گفتم معلوم شد موضوع چیست و  کار، کار چه کسی است؟ اظهار بی اطلاعی کرد. به همراه رئیس جمهور به یکی از  اطاق ها رفتیم.

بعد از تعارفات گفت چرا نتیجه انتخابات را اعلام نمی کنید؟ _منظور اعلام صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان بود_ گفتم هنوز شکایت ها بررسی نشده است و در زمان دریافت و بررسی شکایات هستیم. قطعا بعد از بررسی شکایات، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد. اصرار از ایشان که نتیجه را زودتر اعلام کنید و مقاومت از سوی من مبنی بر اینکه تا زمانی که شکایات رسیدگی نشود، امکان اعلام صحت انتخابات  نیست. البته موضوع دیگری نیز مطرح  شد که فعلا از حوصله این متن خارج است. یاد آوری این نکته ضروری است که این نظر از سوی سایر اعضا محترم شورا نه تنها مورد قبول واقع نگردید، بلکه مهلت قانونی رسیدگی به شکایات با موافقت رهبر معظم انقلاب تمدید هم شد.

حالا باید دید چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات بودند؟ شورای نگهبان و یا مهندسی در کسوت مقام اجرایی.
آیا شورای نگهبانی که  حتی حافظه و خاطره شخص ایشان از این واقعه هم می تواند شهادت دهد که در انجام وظایف نظارتی خود به مر قانون عمل کرده است و علی رغم اصرار یک مقام اجرایی کشور تن به اعلام پیش از موعد صحت انتخابات نداده است، تا چه رسد به اینکه اجازه دهد به آرای مردم به مثابه حق الناس توسط مجریان انتخابات خیانت یا تعرضی شود و خدای ناکرده نتیجه انتخابات تغییر کند، مهندسی کرده است؟

پر واضح است که کشور امروز نه نیازمند انتخابات مجدد است چون همه انتخابات سالم و قانونی برگزار شده اند، از جمله انتخابات ۸۸ و ۹۶ و نه نیازمند همه پرسی، چون هر از گاهی مانند ۲۲ بهمن امسال همه پرسی به صورت خود جوش و مردمی نیز انجام می شود. ضرورت ایران امروز همت همه دلسوزان در برخورد با تکفیر، نفاق، انحراف و بر هم زنندگان آرامش و امنیت کشور و شهروندان است.
 

 
*دلیل برخوردهای منافقانه احمدی‌نژاد چیست؟
محمد ایمانی روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به نامه بی شرمانه احمدی نژاد نوشت:

احمدی نژاد و حلقه انحرافی امروز در همان تناقضی دست و پا می زنند که زمانی طلحه و زبیر دست و پا زدند و تا قعر فلاکت پیش رفتند. انحرافی ها همان دعاوی را علیه نظام و رهبری مطرح می کنند که مورد به مورد توسط فتنه گران و اشرافیت شورشی سال 88 مطرح شد.

طلحه و زبیر در حالی با اشرافیت اموی نظیر مروان بن حکم و ولید علیه امیر مومنان (ع) هم داستان و هم ادعا شدند، که زمانی با همان ها درگیر بودند و آنها را اشراف زیاده طلب و مفسد می دانستند! اما به چند ماه نکشید که در شورش علیه امیر مومنان با همان جماعت مفسد هم اردوگاه شدند و ادبیاتشان یکی شد! دیگر مهم نبود آنها همان غارتگران بیت المال هستند که علیه شان شوریدند. چرا؟ چون خودشان هم می خواستند دربیت المال دست ببرند.

آیا فتنه گران مفسد و خائن به کشور و نظام عوض شده اند یا حلقه انحرافی (بانی فساد 3 هزار میلیاردی) در انحطاط و ارتجاع دست و پا می زند که ادبیات هر دو طیف در شبهه افکنی علیه نظام، یکی شده است؟! احمدی نژاد که زمانی با هاشمی در حد مقاتله سر ستیز داشتند، در کدام فرآیند تغییر، برای جنجال مشترک علیه رد صلاحیت در انتخابات سال 92 پیغام ائتلاف و همکاری داد؟!

او که 8 سال با رئیس قوه قضائیه همکاری داشت و سر سوزنی ایراد نمی دید، چگونه شد که پس از رسیدگی قضایی به پرونده تخلفات مالی و مدیریتی و امنیتی برخی اعضای فرقه انحرافی، ناگهان 180 درجه تغییر موضع داده و مانند سازمان منافقین و سلطنت طلبان به دستگاه قضایی حمله می کند؟

بدتر از همه اینکه باید پرسید کدام سقوط روحی باعث شده با ادبیاتی منافقانه با رهبر انقلاب و جریان حزب اللهی رو به رو شود؛ ادای خیر خواهی دربیاورد و هیزم کش دون پایه ضد انقلاب شود؛ دفاع مظلومانه مدافعان حرم را در برخی محافل زیر سوال ببرد اما در یادواره شهدای مدافع حرم، خود را حامی راه و مرام آنان نشان بدهد؟ منطق نعل وارونه طلبکاری به جای پاسخگویی و عذرخواهی درباره ضعف های کارنامه مدیریتی اش از کجا ناشی می شود؟

آخر این خط کجاست؟ تخته گاز که بروند و خود را با شتاب به پیش قراولان این مسیر کور برسانند، به فرقه رجوی و بنی صدر و نهضت آزادی یا مهدی هاشمی معدوم و برخی سران ورشکسته فتنه ملحق می شوند؛ " وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَعْبُدُ اللَّهَ عَلى حَرْفٍ فَإِنْ أَصابَهُ خَيْرٌ اطْمَأَنَّ بِهِ وَ إِنْ أَصابَتْهُ فِتْنَةٌ انْقَلَبَ عَلى وَجْهِهِ خَسِرَ الدُّنْيا وَ الْآخِرَةَ ذلِكَ هُوَ الْخُسْرانُ الْمُبينُ . و از مردم کسی است که خدا را به زبان می‌پرستد. هرگاه خیری به او رسد اطمینان می کند و اگر فتنه و آزمونی به او رسد، رو بگرداند. چنین کسی در دنیا و آخرت زیانکار است".
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
اتفاقا من خيلى خوشحالم از اين روند تغيير ماهيت احمدى نژاد
خوبه كه يكم حرص بخوريد از دست اين يار قديمى!
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که شجاعت پذیرش این موضوع را داریم و از آدم فاسد منحرف دفاع نمیکنیم و بیزاریم...
شما نگران خودت باش که هنوز حامی مفسیدینی چون خاتمی و افساد طلبها هستید و دست هم بر نمیدارید....
Canada
احسنت به این شجاعت ولی یه ۱۰ سالی طول کشید شجاع شدین.
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار شما بعد از 20 سال این شجاعت رو دارید؟
United States
شما چطور بعد از 40 سال دارید؟
Iran, Islamic Republic of
نشون دادید از ریشه
مشکل دارید

برخی ها ته مشکلشون نظام و انقلاب هم نیست

وحی رو هم به سخره گرفتند
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی روحت شاد
Canada
اينهايى كه منفى ميدن مشخصه دلشون ميخواد با احمدى نژاد محشور بشن. حداقل به عكس بالا دقيق نگاه كنيد تا خوف نكنيد شب اول قبر!
Iran, Islamic Republic of
این عکس را که با فتوشاپ دستکاریش کردند که بینی بزرگ وگوش ها کوچک (با لنز واید هم عکاسی شده ) تو یکی از مجلات چپی دشمن احمدی نژاد هم چاپ شده یعنی راست وچپ به هم نون تصویری غرض می دهند.
Canada
نه گل من
اين بنده خدا بدون فوتوشاپ همين ريختى هست
در دوران رياست جمهورى به ضرب و زور بوتاكس و عينك پنسى ميخواستن خوشگلش كنن كه جواب نداد!
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Canada
چشم!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با تشکر. از انتشار نظریه ای که به وحدت ملی و مذهبی خدشه وارد کند معذوریم . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
خداوند انشالله ما را با احمدی نژاد محشور گرداند نه با دزدان بیت المال مردم ایران .بیش از هفتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند
Canada
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
مرتضی. رزا
Iran, Islamic Republic of
سامری دزد اموال بنی اسرائیل نبود دزد ایمان بنی اسرائیل بودکدام یک در جهنم جاودانه ترند؟
Iran, Islamic Republic of
عکس ساختگیه تو برو نوکری بیگانه را بکن . آنجا محل امنی است برای دزدها.
نکیر و منکر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حضرات نکیر و منکر روح و روانش را با هم شاد کردند و خبر نداری!
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اونی که تو استخر فرح قبض روح می شه، روحش الان شاده؟؟
Iran, Islamic Republic of
اون هم دنبال منافع خودش بود
Iran, Islamic Republic of
چرا همه رییس جمهورها به این سرنوشت مبتلا میشن . ضد ولایت فقیه .انگلیسی . اسراییلی و اشرافی و اپوزسیون . بدنبال قدرت . متوهم . خود برتر بین . امریکایی . لیبرال . سکولار .واقعا چرا مشکل چیه
قریشی
Iran, Islamic Republic of
چیز جدیدی نیست داستان سقیفه را بعد از رحلت پیامبر اکرم مرور کنی که چه کسانی بودند روشن میشوی
هاشمی
Romania
نمی دانیم چرا همه سرداران نظامی امام حسن مجتبی خیانت می کردند تا جائی که امام مجبوربه صلح با معاویه شدند
Iran, Islamic Republic of
با همین شکل و شمایل بیش از هفتاد درصد مردم ایران او را میخواهنداکثریت مردم هر کسی را خواستند همان باید حکومت کند
Iran, Islamic Republic of
درست مانند زمان رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله که مردم به جای علی به دیگری روی آوردند
هرکس را که مردم بخواهند؟
United States
بسمه تعالی
خواب دیدی خیر باشد . آقای احمدی نژاد و معدود طرفدارنش امر برایشان مشتبه شده است لذا حضرتش!!!!امر می فرمایند -نصب می فرمایند -عزل می فرمایند. حاله نور میبینندو خلاصه می خواهد فعال مایشاء باشد . خدا عاقبت همه ما را بخیر گرداند .واز خطاهای ما چشم بپوشد .امان از حب نفس.
Iran, Islamic Republic of
چون گول رای مردم را می خورند. فکر می کنند مردم به شخص رای داده اند. در حالی که مردم به اسلام و انقلاب رای می دهند. ولی وقتی متوجه شوند اشتباه کرده اند یا آن ها را به اشتباه انداخته اند و وقتی به یقین برسند که فرد تغییر جهت داده و مخالف اسلام و رهبری است با وی وداع می کنند. مردم با کسی عقد اخوت نبسته اند.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با تشکر. از انتشار نظریه ای که به وحدت ملی و مذهبی خدشه وارد کند معذوریم . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
همه ؟!
رجایی رئیس جمهور نبود ؟
خود رهبری معظم رئیس جمهور نبود ؟

کدام یک از اون مشکلات رو داشتند ؟
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
حب ریاست
حب مال
دنیاطلبی
خرده شیشه داشتن
خلوص نیت نداشتن
ریاکار بودن
منافق صفت بودن
خودخواهی
ضعیف نفس بودن
خودمحور بودن
خود عقل کل پنداری
و ...
هزاران از این دلایل
باعث خروج بر امام و ولی زمان
باعث خروج از دین و دیانت
و باعث سکولار و لیبرال بودن
Iran, Islamic Republic of
چون حق میگوید و مدافع مردم است
ابوطالبی عسلویه
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز حب الدنیا راس کل خطیه دوستی دنیا واسلام نامه تمام اگرقبول نداری اولایک بل هم اضل انسان از حیوان پست تر میشه چی باز هم قبول نداری
Canada
شما، جهان نیوز عزیز اول جرأت این رو داشته باش و نامه دکتر احمدی نژاد رو منتشر کن و بعد بیا نقدهای دیگران رو تجزیه و تحلیل کن!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
.
آفرین
Iran, Islamic Republic of
امام انقلاب رو از خطر لیبرالها و اسلام امریکای و اشرافیگری هشداد داده هر چه لبیرال و اسلام امریکای و اشرافگری بود دو بر هاشمی و خاتمی و روحانی است

احمدی نژاد هر چه باشد از لیبرالها و اسلام امریکای و اشرافیگری دور بود

فقط فقط دچار انحراف فکری شده و ما از خدا برایش طلب هدایت میکنیم
ان هم فقط برای دو کارش
امامی راحلی را که اصلاحات به موزها برده بود و نفس هیچ کس در نمی امد یادش زنده کرد
2- 8 سال خواب را از اسرائیل و امریکا گرفت
Iran, Islamic Republic of
بر عکس شما ما فکر میکنیم با عث شد تا انها 2 تا 8 سال بیشتر بخورن و فربه تر شوند و خود را مجهز تر کنند تمام کارهای ایشان خدمت بود به امریکا و اسراییل مخصوصا اسراییل البته ایشان هم مثل بعضی دیگر از اقایان فقط در شعار دادن و رژه رفتن از روی پرچم و اتش زدن انرا خوب بلد بودند و هستند و برای رسیدن به دلارهای این شیطان بزرگ حاضر به نابودی ایران و منطقه شدند
جواد
Italy
به دوست عزیزم بگم که احمدی نژاد هم لیبرال بود گول مردم رو فشار با دلار بدهی خودش را صاف کرد مرگ بر احمدی نزاد که خودش را دیندار و امام زمانی می خواند ولی لیبرالیسم را در اقتصاد ادامه می داد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خودت بیش از هشتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند اینها هم اگه راست میگن یه انتخابات برگزار کنند تا ببینند که مردم احمدی نژاد را میخواهند یا شماها را
Iran, Islamic Republic of
اینها کلا رفقاشون تا وقتی با رهبری زاویه پیدا نکنه هیچ مشکلی باهاش ندارن.
Iran, Islamic Republic of
بله ما برای تشخیص حق از باطل معیار داریم و اون ولایت فقیه ماست. شما بدبختای هر دو دنیا چی که تا شیاطین شما رو قعر جهنم نکشند نمیفهمید که سرتون توی اخور کیه
Iran, Islamic Republic of
بهتر از شماهاست که بیست ساله پای گرو خالی یه نفر سینه میزنید که اولش با سوروس همنشین بود و وسطش کاسه گدائی پول به سمت ملک عبدالله دراز کرد والان هم درون رحم اجاره ای با ذلت زندگی میکند.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان لاف می زنند که ما از اول احمدی نژاد را شناخته بودیم. اما اینطور نیست. آنها از سال 84 می خواستند صندلی قدرت را به هر قیمت شده از او بگیرند. مسلما اگر شناختی که الان دارند از اول می داشتند، احتیاج نبود که علیه او شایعاتی مثل ارتکاب قتل یا قصد دیوارکشی در پیاده روها منتشر کنند یا در مورد قیافه اش تشبیهات توهین آمیز بکار ببرند.
شریفی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان (افساد طلبان) اگر می دانستند که احمدی نژاد چنین مسیری را خواهد رفت, اصلا به دنبال میرحسین نمی رفتند؛ بلکه سینه چاک محمود می شدند. الان هم دوست دارند که از احمدی نژاد حمایت کنند فقط کمی خجالت می کشند که به مرور زمان حل خواهد شد. به زودی خواهیم دید.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
يعني مي فرماييد احمدي نژاد قبل از جنايت بايد قصاص مي شد؟
Iran, Islamic Republic of
فاسد تو دلواپس و بقیه افولگراهای غارتگر بیت المالین نه احمدی دلاور که فقط درد عدالت و حقوق مردم رو داره. پس بهتره خاموش شی
Iran, Islamic Republic of
فقط همین درد و داره؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ناخن چیده خاتمی به این جور آدمها شرف داره
Iran, Islamic Republic of
خاتمی فتنه گر بعد از 88 مهره سوخته شد و به زباله دان تاریخ پیوست .
احمد
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه تو سه تا انتخابات 96-94-92 جوابتون رو گرفتين
كه چقدر سوخته
هاشمی
Romania
اصلاح طلب ها تو دعوا نرخ تعیین نکنن . ایرادی که ما امروز به احمدی نژاد داریم اینه که چرا مثل اصلاح طلبها شده . بیخود حرف نزنین که به ما بگین "حالا دیدید حق با ما بود "هرگز حق با شمانبود الان هم اگر احمدی نژاد مثل سال ۸۴ شود و دست از این کارها بردارد دوباره از او حمایت می کنیم در واقع ما شخصیت سال ۸۴تا ۹۰احمدی نژاد را قبول داشته و داریم و پشیمان هم نیستیم شما خدمات او را پوپولیسم می دانستید مسکن مهر او را مزخرف می دانستید ولی ما آن کار ها را خدمت می دانیم واقعا خیلی خدمت کرد مخالفت شما بااحمدی نژاد سال ۸۴ تا ۹۰بود که در این مورد ما باشما اختلاف نظر داشته ،داریم و خواهیم داشت
Iran, Islamic Republic of
حتی به تو؟؟؟
Romania
خاتمی و شرف !واقعا که!!!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
ناخن چیده ؟
Iran, Islamic Republic of
ناخن را میگیرن نمیچینن وگرنه به جای "ناخن گیر" میگفتن "ناخن چین" مثل مو چین!
Iran, Islamic Republic of
اونوقتی که خودش رئیس جمهور شد چرا از این شجاعتها نداشت خدا رو شکر که دست احمدی نژاد برای همه رو شد
Iran, Islamic Republic of
بیش از هشتاد درصد مردم حامی احمدی نژادهستند اگه راست میگید انتخابات برگزار کنید تا مردم نظرشان را بگویند به همین سادگی
Iran, Islamic Republic of
امثال خاتمی بصیرتشان بود که گفتند ان چیزی که الان دارید می گید و بهش رسیدید...احمدی نژاد با برنامه اومد و حتما برای الانشم برنامه ای داره...بی گدار به آب نزنید...معمولا کسایی که خیلی حزب الله بازی در میارن باید بهشون شک کرد...مث داعش که ادعای حزب اللهی بودنش اسمون رو بخنده اورد..
Iran, Islamic Republic of
یعنی دشمنی امثال خاتمی و رفسنجانی و موسو و کروبی و...با احمدی نژاد بخاطر ولایت پذیر نبودن احمدی نژاد بوده؟ به اونا چه مربوط؟ فضول بردن جهنم گفت هیزمش تره
Iran, Islamic Republic of
شجاعت؟؟ شما عاجزيد از بيان حقيقت كه احمدي نژاد شما كه خودتان را اسطوره هوش و ذكاوت مي دونيد رو بازي داده
بعد رسايي چقدر حرف ميزنه ... يكي به اين چماق بده بره پاسداران سرش گرم باشه
United Kingdom
شماها مثل اینکه حرفهای رهبری در خطبه سال ۸۸ را فراموش کردید که گفتند :
نظر من به نظر ریس جمهور نزدیکتر است. و... ریس جمهور قانونی کشور را دروغگو خطاب می کنند...
Iran, Islamic Republic of
آفرین خوب گفتی
ما ملاک برایمان حال فعلی آدم هاست روی کسی تعصب کور نداریم
Iran, Islamic Republic of
اینهمه داد و بیداد لازم نیست یه انتخابات برگزار کنید تا مردم بین احمدی نژاد و همه افراد دیگه یکی را انتخاب کنند
Iran, Islamic Republic of
شما خودتان را به نفهمی زدید از همین کامنتها مشخص است که بیش از هشتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند
سید حسین
United Arab Emirates
رفتارهای امروز احمدی نژاد سند بصیرت مرحوم هاشمی رفسنجانی است
روحش شاد
حتما با بزرگواری امثال جهان نیوز و ... را که خط مشی تخریب آن مرحوم را داشتند خواهد بخشید.
روح اله
Iran, Islamic Republic of
پایه گذار اشرافیت خدا بیامرز اکبر هاشمی رفسنجانی است که در نماز جمعه ی سال شست هشت دستور مانور تجملات را به دولتیها صادر کرد و از درون آن کرباسچی شهرام جزایری عرب بابک زنجانی و حسین فریدون مهدی جهانگیری مهدی هاشمی و مدیران نجومی بگیر دولت روحانی بیرون آمدند رفسنجانی برای ضربه زدن بیشتر از احمدی نژاد تلاش کرد از روز اول هم شروع کرد ولی احمدی نژاد این اواخر شده مثل هاشمی .متاسفانه
سید حسین
United Arab Emirates
حاجی
همه مسوولان مملکت دارن با رفاه زندگی میکنن.من باورم نمیشه کسی جانماز آب بکشه و بگه من ساده زیست هستم.همه شون زندگی لاکچری دارند.فقط اونایی که ادا اطوار ساده زیستی ندارن قابل تحمل ترند.
Iran, Islamic Republic of
آره برا شما رعیت ها اونا که مانور تجمل میدن و علنلا شما را رعیت میخونن قابل تحمل ترن!
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
مسوولانی که زندگی اشرافی دارند و ما را رعیت فرض کنند بهترند از اونهایی که ملت رو احمق فرض کنند.
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانی بسیجی اقتصادی و خاوری چفیه به گردن 9ددی هم شدن اصلاح طلب ؟
Iran, Islamic Republic of
سنداشم حتما تو استخر جا گذاشته😂😂
Iran, Islamic Republic of
جنتی هم هرهفته یاهرروز دراستخر
مگر استخررفته کناه است
افکار عجیب احمقی دارید
Iran, Islamic Republic of
استخر رفتن گناه نیست. اما فحشا خونه فرح!!!!عالم اسلامی و فحشا خونه فرح.!!!!!!!وای وای وای
Iran, Islamic Republic of
اقای جنتی و خیلی سران رده اول از همون استخر استفاده می کنن
Iran, Islamic Republic of
استخر که خیلی خوبه ولی اگه بطور قرق شده بری استخر مرصع شهبانویی که به اسم تجمل و فساد انداختیش بیرون داستان عوض میشه!
سید حسین
United Arab Emirates
اون استخر واسه خیلی از مسوولین مملکته که حتما دراویش اصولگرا هم تنی به آب زدن اونجا.
فقط هاشمی اجلش اونجا سر اومد.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! رفسنجانی داشت برای از دست رفتن قدرتش دق میکرد نه از شدت بصیرت وپیشگوئی اینده ! الانم میبینیم دستپخت حاضر در قدرتشون ،چه گلی به سرتون زده.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
هر چی هست به قوق شما دستپخت هاشمی
حداقل توی هیاتها واسه چهار تا رای دور نزد و جانماز ساده زیستی آب نکشید و نگفت من کلا ده میلیون تو حساب بانکیمه!!!!
ایده آل های شما با نفت 140 دلاری و قدرت مطلق کشور چه گلی به سر ملت زدند؟
Iran, Islamic Republic of
نفت 140 دلاری چرا سید جون
حالا که دروغ رو برای شما حلال کردن بگو نفت 1000 دلاری ، کنتور نذاشتن ، مالیاتم نمی گیرن.
بتازید، بتازید
Iran, Islamic Republic of
سید حسین جون

ته بصیرت را من در استخر فرح چرا ببینم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تاریخ نوشت شهادت را برای بهشتی و استخر فرح را برای ...............
سید حسین
United Arab Emirates
هر کی اجلی داره در وقت معین سر میاد
مهم آبرو پیش خداست
بزرگترین تششیع جنازه بعد از امام موید این نکته است.
همون شهید بهشتی هم الان اگه بود با اون طرز فکرش اگه اصلاح طلب نمیشد بعید میدونم توی جریان اصولگرایی نقشی داشت.
Iran, Islamic Republic of
عاشق شلوغی و کثرت هستین
کمی به فکر تنهایی قبر و برزخ هم باشین
United Arab Emirates
بله ماست سیاه است
قبول کردم.
Iran, Islamic Republic of
در تشییع جنازه آن مرحوم حداکثر 10 هزار نفر آمده بودند زیاد شلوغش نکنید.
Iran, Islamic Republic of
تشیع کنندگان مرتضی پاشایی بدون هیچ هماهنگی و تعطیلی و هدایت از شهرستان ها بیشتر بودن!
درود بر هاشمی
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر ایران

فقط اون امکیر کبیر مزدش را در حمام فین کاشان گرفت مزار ازادگان

این یکی در استخر زنانه فرح گرفت ؟؟؟؟؟؟؟

اینه برام حل کنی ممنونت میشم
Iran, Islamic Republic of
انوموقع استخره نبوده ...
United Arab Emirates
همون امیرکبیر هم از دست متحجرین و مقدس نماها خون دل فراوان خورد
استخر زنانه فرح یعنی چی؟
اون استخر الان پاتوق خیلی از مسوولینه که الان اداعای ساده زیستی دارند.
Iran, Islamic Republic of
اولا که اون مسئولینی که پاتوقشون کوشکه از قماش و نوچه های همون بنده خدا هستند البته با این فرق که وقتی ایشون نزول اجلال میفرمودند استخر کاملا قرق میشد حتی محافظانش هم مجوز حضور نداشتند!
اتفاقا نشان از آن دارد که احمدی نژاد در همان دامی افتاد که هاشمی افتاد وجه مشترک این تفکر را ببینید خود برتر بینی خود را نظام دانستن از نظام طلبکار بودن ومهم تر از همه حمله به شورای نگهبان
United Arab Emirates
اما هاشمی فرزندانش محاکمه شدند و جلوی دادگاه نمایش را نینداخت و نگفت رییس قوه قضاییه رو بردارید،نگفت اطرافیان خط قرمز هستند
قیاس مرحوم هاشمی با احمدی نژاد خطاست.
Iran, Islamic Republic of
با فشار مرحوم هاشمی قاضی پرونده مهدی هاشمی عوض شد و اگر قاضی قبلی بود برای مفاسد اقتصادی و امنیتی جونیور حتما"حکم اعدام صادر می کرد که عادلانه هم بود.
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی نامه بدون سلام نوشت وتهدید کرد که سیل راه میافته ونمیشه جلوش رو گرفت ومهدی جان رو فرستاد لندن ! الزایمر داریم ،میشه به ارشیوها مرجعه کنیم.
Iran, Islamic Republic of
آره دعای سفر هم خواند در گوش پسر مفسدش و قوه قضاییه رو ظالم خواند
Iran, Islamic Republic of
با جمله آخرت بدجوری موافقم
قیاس هاشمی با احمدی نژاد خطاست!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد همین الان کاندید بشه بیش از هشتاد درصد ارا را کسب میکنه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد همین الان کاندید بشه بیش از هشتاد درصد ارا را کسب میکنه
عبرت از تاریخ
Iran, Islamic Republic of
چه بصیرتی؟!!!
حوادث امروز بنده رو یاد صدر اسلام می اندازد.
دشمنان علی علیه السلام چند گروه بودند. قاسطین و ناکثین و مارقین. این ها هر کدامشان برای نفس خود و جاه طلبی خود و قدرت طلبی خود با علی علیه السلام به مخالفت برخواستند و وقتی می دیدند که به تنهایی نمی توانند در مقابل علی علیه السلام بایستند مجبور می شدند که هم نظر و هم جبهه شوند والا که اگر علی علیه السلام نبود به جان هم می افتادند و همدیگر را برای رسیدن به اهدافشان تکه و پاره می کردند. در این ایام هم منافقین و فتنه گران و ساکتین فتنه 88 و دعوت کنندگان به شورش 88 و احمدی نژادو آمریکا و اسرائیل و انگلیس همان مصداقی از ناکثین و مارقین و قاسطین می باشند. آقای احمدی نژاد مصداق خوارج هست که خودشان را از امام علی عابدتر و مومن تر می دانستند و آقای هاشمی هم مصداق همان زبیری می باشد که در جریان آتش زدن درب خانه امیرالمومنین با اهل بیت بود و در تشییع حضرت زهرا شرکت داشت اما گذز زمان و فرزند شومش باعث شد با علم به این که می دانست علی بر حق است مقابل او بایستد و آمریکا و اسرائیل و انگلیس و منافقین خارج نشین و سلطنت طلب ها مصداق معاویه و عمروعاص زمان می باشند. آری برادر عزیز میزان حال افراد است و ختم به خیر شدن کارشان. ما تا زمانی که افراد در راه حق قدم برمیدارند به حکم خدا و پیغمبر قبولشان داریم و وقتی که همان فرد در راه شیطان قدم برداشت از حمایت از او دست بر می داریم. برای ما مسیر مستقیم و حق، فقط و فقط خط ولایت می باشد و بس. ان شاالله آخر و عاقبت همه ما ختم به خیر شود.
سید حسین
United Arab Emirates
انشالله
اما یک سوال
شما خیلی از شخصیتها رو با صدر اسلام مقایسه کردید
اما لطفا به من بگید برای امثال حدادعادل با این همه پست و مسوولیت،برای جریان اصولگرا که بیش از یک دهه حاکم مطلق بودند و نتیجه عملکردشون را دیدیم هم مصداقی از صدر اسلام بفرمایید ممنون میشم
Iran, Islamic Republic of
ما با کسی و هیچ گروه سیاسی عقد اخوت نبسته ایم. الان که آقای حداد از جریانات تاثیر گذار سیاسی به دور است و تا به حال بر علیه اسلام و انقلاب و راه شهدا حرکت منفی تاثیرگذار نداشته البته بعضی کارهای ایشان هم به دور از اشتباه نبوده ولی در مجموع نسبت به خیلی افراد پرمدعای دیگر در جریان اصولگرایی و هم در جریان اصلاح طلبی نسبتا کم حاشیه تر و کم بحران آفرینتر بوده اند. در ضمن برای ما مردم اصول گرا و اصلاح طلب دیگر معنا ندارد. برای ما انسانییت مهم است. ثابت قدمی در راه حق مهم است. خوش قولی مهم است. به درد مردم رسیدن مهم است. عمل کردن مسئولین به آرمان های امام و شهدا و اسلام و اهل بیت عمل کردن مهم است. خود باوری مهم است.
Iran, Islamic Republic of
مسئولیتهای ایشون فرهنگین خیلی آبو نون توش نیست مثل رییس بیمارستان و رییس مرکز تحقیقات استراتژیک و رییس ... نیست.
Iran, Islamic Republic of
مجموعه آموزشی "فرهنگ" رو یک ملاحظه ای بفرمایید .
Iran, Islamic Republic of
سند و مدرک مستدل و محکمه پسند داری رو کن. شما اتهام میزنی به شخصی پس شما هم باید سند رو کنی ما از آقای حداد جز نیکی چیزی ندیدیم والا مثل احمدی نژاد بگم بگم راه ننداز
حامد
Iran, Islamic Republic of
رفتارهای امروز احمدی نژاد دقیقا شبیه رفتارهای خود هاشمی در آن زمان است. و اگر رهبری بر اساس نظر هاشمی عمل می کرد باید در 88 رأی احمدی نژاد رو باطل می کرد و انتخابات دیگه ای بر اساس هوا و هوش هاشمی برگزار می کرد. اکنون نیز قرار نیست بر اساس هوا و هوش احمدی نژاد عمل کنه و رأی روحانی باطل کنه و ....
سید حسین
United Arab Emirates
شباهتی نمیبینم
...
Romania
بی انصاف چرا ؟؟؟ چرا بایدرهبری رای مردم را بر اساس نظر هاشمی باطل می کردند ؟؟مگر ارث پدرمان است ؟ مگر حالا که یک جریانی قوه مجریه را بدست گرفته برای خیلی ها خوشایند است ؟ بلاخره مردم رای دادند و انتخاب کردند . و یا هنوز هم داری بر طبل تقلب می زنی ؟ چرا شما ها اینقدر از قافله عقبید ؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما اصلا منظور من رو متوجه نشدی. دوباره و با دقت بیشتر بخون
Romania
سایت محترم جهان
ببخشید همین حالا یک نظر فرستاده بودم . از شدت ناراحتی و غصه نظر را بدخواندم . نظر ارسال شده کاملا اشتباه است و من از این مورد بسیار بندرت پیش امده برای خودم از شما و ان اخوی عذر خواهی می کنم .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا در گند زدن به اقتصاد هم هاسمی و احمدی نژاد شبیهن تورم ۵۰ درصدی سال ۷۵ دولت هاشمی تورم چهل و چند درصدی همراه با رکود تورمی وحشتناک سال ۹۱ دولت احمدی نژاد با اونهمه گندی که این دوتا در اقتصاد زدن سنگین تر بودن اگه هیچ حرفی نمیزدن
Iran, Islamic Republic of
آقا حامد سلام
اشتباه نكن. دكتر احمدی نژاد اصلاً شبيه هاشمي نيست. درسته كه هر دو شون نامه سرگشاده نوشتن. اما هاشمي در مناظرات انتخاباتي بشدت كوبيده شد، از صدا و سيما درخواست زمان كرد براي پاسخگويي اما موافقت نشد، خويشتنداري نكرد، خطا كرد، دست به قلم برد و به رهبر نامه نوشت. اما دكتر احمدی نژاد متكبرانه نامه مي نويسد. احساس قدرت مي كند. غرور كاذب. از اين جهت شبيه شخص ديگري است: "بني صدر" . تعجب نكن. نحله فكري اين دو با هم متفاوت است اما غرور و خودبزرگ بيني كار دست آدم ميدهد. بني صدر در انتخاباتي كه نود و پنج رقيب تأييد شده! داشت 76 درصد آرا را كسب كرد! وقتي انحرافش آشكار شد امام(ره) برخلاف نظر بزرگان جامعه، با وي مدارا كرد. حتي مقام فرماندهي كل قوا را به وي تفويض كرد! آنقدر مدارا كرد تا مردم كم كم بني صدر را بشناسند. آنقدر صبر كرد تا بني صدر، خودش خودش را خراب كند. مثل ميوه اي كه بايد صبر كني تا برسد. نظام با احمدی نژاد هم مدارا كرد. البته صبر نظام حكمتي دارد. احمد‍ نژاد هم يواش يواش رسيد، افتاد، گنديد.
Iran, Islamic Republic of
الان احمدی نژاد افتاده؟
پس چرا رهبر برخلاف خواسته صدر تا ذیل نظام (کشور!!) نمی زنه داغونش کنه مثل بنی صدر با لباس زنونه بره فرانسه؟؟
احتمالا رهبری - زبانم لال- چیزهایی رو که شما می فهمید، متوجه نیستند! نکنه رهبری بجای عذرخواهی بابت اجرانشدن درست عدالت - که در هشت سال احمدی نژاد یک سعی و تلاشی براش شد، و با کارشکنی مساوی اصلاح طلب و اصولگرا بعضی قسمتهاش ابتر موند!- می بایست بخاطر ذبح نکردن احمدی نژاد پیش پای گزینه جمنا، ...
عرفان
Iran, Islamic Republic of
جناب سید حسین بصیرت ایشون رو هم در همون نامه سال 88 به رهبر دیدیم و آثارش رو هم از وراثش از مهدی که هنوزم داریم تابان فساد دلالی کرسنتش رو می دیم که نمونش همین گاز مفتی که حدود یک سال به همسایه بغل دستمون ترکیه دادیم و یا از فائزه که شده داییه مهربان تر از مادر فرقه بهائیت بازم بگم برات خوب : از آی کیوی بالاشون خبر داری اخوی میدونی جقدر به دردشون خورده ضمنا از یاسر و محسن هم یه که خودت بگو
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل
ظاهرا پروژه هاشمی هراسی دار ودسته اصولگرا به فرماندهی دوست سابقشان جناب احمدی نژاد هنوز هم اثرات خودش رو گذاشته
بیایید بیرون از اون فضا
هاشمی اینقدر معرفت داشت که وقتی دختر و پسرش افتادن زندان به قانون تن داد و مثل احمدی نژاد نمایش راه ننداخت و از خط قرمز حرف نزد.
Iran, Islamic Republic of
چرا باید دختر و پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطایی بکنند که به زندان بیفتند اگر فرزندان دکتر احمدی نژاد چنین خطایی می کردند اصلاح طلبان چه هوچی گری به راه می انداختند و دست بردار نبودند.
Iran, Islamic Republic of
هزارتا پروژه برای بدنامی هم راه میافتاد ،اثر مردن در استخر فرح رو نداشت.خلاص.
Iran, Islamic Republic of
استخر فرح ؟! ذوق مرگ نشی یهوئی ؟! انگار خیلی برات مهم و خوشمزه است که اینهمه اسم فرح رو میاری ؟! خدا ایشالا تو رو با فرح محشور کنه !
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک خانم تر جیح میدم با فرح محشور بشم تا با فائزه و زهرا رهنورد و مریم رجوی
Iran, Islamic Republic of
محاکمه علنی!
بقیه اش لاف در غریبی
همه می دونند محاکمه دختر و پسر مرحوم چه جوری بوده، اتهامات چی بوده، مستندات اتهامات چی بوده، مداخله در تعیین بازپرس و قاضی چه جوری بوده .
خط قرمز هم خیلی پیش از محاکمه، اعمال شد . فقط یک پرسش درباره این که "بچه های آقای هاشمی چیکار می کنند توی این ممکلت" کافی بود تا دستورالعمل "بریزید تو خیابون" صادر بشه .
فعلا آب داره سربالا میره .
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
حسین
Netherlands
در مقایسه با خود عرض می کنم که نیات بسیاری از امور بر خود این حقیر روشن نیست و در بسیاری امور نیت خوب بوده ، اما شرایط تحمیلی مرا براهی می برد که مقصد نبود. کوتاه سخن اینکه نمی توانیم در مورد نیات انسانها قضاوت کنیم """ أَفَلَمْ يَسِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَتَكُونَ لَهُمْ قُلُوبٌ يَعْقِلُونَ بِهَا أَوْ آذَانٌ يَسْمَعُونَ بِهَا ۖ فَإِنَّهَا لَا تَعْمَى الْأَبْصَارُ وَلَـٰكِن تَعْمَى الْقُلُوبُ الَّتِي فِي الصُّدُور""".
نمونه اینکه اگر آهن را حرارت دهیم خم می شود. کسانی که همه چیزشان انقلاب است باید ، تاکید می کنم ، باید ، در صدد باشند و جستجو کنند که چرا نیروهای انقلاب پراکنده می شوند؟ البته یکعده ای بعلت تغیر درونی ، اما این تنها علت نمی تواند باشد و گروهی هم هستند که شرایط آنان را تغیر میدهد. مسئولین بدانند که در صورت خدشه به انقلاب آنان بیشترین صدمات را خواهند دید.
نردبان این جهان ما و منی است
عاقبت این نردبان افتادنی است
لاجرم هركس كه بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شكست
أَوَلَمْ يَسِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَيَنظُرُوا كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَكَانُوا أَشَدَّ مِنْهُمْ قُوَّةً ۚ وَمَا كَانَ اللَّـهُ لِيُعْجِزَهُ مِن شَيْءٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ ۚ إِنَّهُ كَانَ عَلِيمًا قَدِيرًا

مکارم شیرازی
آیا آنان در زمین سیر نکردند، تا دلهایی داشته باشند که حقیقت را با آن درک کنند؛ یا گوشهای شنوایی که با آن (ندای حق را) بشنوند؟! چرا که چشمهای ظاهر نابینا نمی‌شود، بلکه دلهایی که در سینه‌هاست کور می‌شود.
شما یک بیمار روانی هستید خدا شفاتون بدهد
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! ما پیرو ولایتیم وبس.هر کس به ایشان در عمل نزدیکتر بود ،از او حمایت میکنیم وهر کس از او فاصله گرفت ،اول دعایش میکنیم که خدا برش گرداند ولی اگر برنگشت ،رهایش میکنیم.مثل شما نیستیم که قبیله مون قبله مون باشه.ما فقط وفقط بی قید وشرط تسلیم ولایتیم وبس.
Iran, Islamic Republic of
خبرگزاری دهات نیوز.. خب اگه سند از ردپای اینا تو تو اختلاس دارین چرا تهمت میزنین بی انصافها.. بسم الله رو کنین. ۱۰ سال ق ق شما داره دروغ تحویل جامعه میده.. بسم الله رو کنین پس.!
Iran, Islamic Republic of
پس رهبر عزیز ک فرمودند: انتقاد منو نظام و قوا هیچ منافاتی با ضدیت نداره.. چی میشه؟! شماها کسانی هستن ک کیلومترها جلوتر از رهبر دارین حرکت میکنین.. چون این امر بهتون مشتبه شده ک بله واقعا بنده مخلص خدا و انقلابی هستین😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
...
..
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اون زمانیکه خود اصولگراها پشت این زیباروی بی تدبیر وایستادن باید فکر اینجا رو میکردن
ما انقلابیون با کسی بر سر مسائل واصول انقلاب پسر خالگی نداریم این خوشحالی شما هم نشان از عدم عمق تفکر مکتبی انقلاب است اگر صدها مثل احمدی نژاد هم بودند که از راه برمی گشتند ما ابایی از بیان اصول نداشتیم مهم این است که شما نمی دانید چه میخواهید و مکتبی اندیشیدن و انقلابی بود ن را به مثابه کسب قدرت تلقی می کنید حال آنکه ما مأمور به بصیرت وتکلیفیم ویاد مان نمی رود که ملاک حال افراد است لذا هیچ پشیمانی نداریم اگر احمدی نژاد سال 84 بیاید دوباره از او حمایت می کنند ولی بین احمدنژاد سال 84 و96 تفاوت از زمین تا آسمان است.
Netherlands
کلام به کلام ان سید بزرگوار یعنی میرحسین همان نخست وزیر امام در مورد احمدی نژاد درست از آب در آمد. حالا او در حصر است و احمدی نزاد در حال نامه نگاری و اصولگرایان و حامیان قدرتمند او در بهت و حیرت. حالا معلوم شد بی بصیرت کیا هستند.
Iran, Islamic Republic of
موسوی اگر بصیرت داشت در سال 88 به آراء اکثریت احترام می گذاشت و فتنه نمی کرد و در سال 92 رئیس جمهور می شد.
Iran, Islamic Republic of
موسوی را از زباله دان بیرون نکشید و مطرح نکنید چون ۹ سال است بوی تعفنش مملکت را آلوده کرده بگذارید هوا عوض شود
...
خیلی نمک نشناسه این فرد خودشیفته ؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اینکه ما از او تبری میجوییم مایه افتخار ماست نه اینکه مثل برخی در فتنه 88 علیه رهبر موضع بگیریم.
Iran, Islamic Republic of
برخی میگویند احمدی نژاد خودکشی کرد!
بله انتحار بود اما
از نوع شهادت طلبانه
در میان جمع خدعه ها و خدعه گران
عصبیت جماعت امیه ای های زمان را نمیبینید؟
دلیل چیست؟
دلیل اینست که چرا نمگذاشتی کار علی را یکسره کنیم؟
نامه محمود کمر فتنه رفراندوم را شکست!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
چرا نامه دکتر رو منتشر نمی کنید تا خوانندگان خودشون قضاوت کنند ؟
Iran, Islamic Republic of
نچ
خطرناکه
روشن بودن فضا برای آنهایی که باهمند خطرناکه !
ایرج
Iran, Islamic Republic of
بله اینا در تاریکی امکان بقا دارن و روشنایی مساویست با مرگشان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد .اکثریت مردم حامی دکتر هستند شما هم هر چه دلتان میخواهد گدرد و خاک کنید
ایرج
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر باندهای قدرت و ثروت که دشمن احمدی نژاد هستند بیش از هشتاد درصد مردم ایران حامی او هستند و بزودی مردم بساط این باندهای قدرت و ثروت را جمع خواهند کرد
احمد
Iran, Islamic Republic of
ما ازاینکه به او اعتماد کردیم واز اینکه سقوط کردودچار انحطاط شد ناراحتیم ولی از اینکه به شما پیوست خوشحالیم چون اردوگاه نجاشی وطلحه وزبیر و... همان اردوگاه معاویه است نه سپاه علی (ع)
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تفاوت نگاه انقلابی دلسوزانه همینجا با نگاه های شخصی و رودل های نفسانی امثال شما از هم به خوبی قابل تفکیک هست. نگاه انقلابی چون از روی تقوا، ایمان به خدا و نیت قربت الی الله هست، تمام مواضع و حرکاتش در همه حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و نظامی بر اساس همین شاخص هست، لذا افراد هرچقدر هم براش بزرگ باشند با این شاخص ممکنه یک روز نباشند. اما امثال شما که هرهری مسلک و روی مادیات و شکم و هوای نفس زندگی میکنید، رای دادن به کسی که قبلا امتحانش رو پس داده و هیچ مزیتی برای اداره کشور نداره رو انتخاب میکنید و حاضرید منافع ملی، ارزشهای دینی و حتی معیشت خودتون به بدترین وضع و ضیق و تنگی بیافته، ولی حاضر نیستید اون رو قبول کنید و به همون تعصب جاهلی خودتون ادامه بدید و تَکرار کنید!
Iran, Islamic Republic of
الان رهبر قدر میرحسین رو میدونه!
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
شماها ک خوب سانسور میکنین.. من ن توهین کردم ن چیز دیگه.. خود رهبری میگه منافاتی با مخالفت با نظام نداره اونوقت شماااهااا...
آقایون من انتقاد از سه قوه کردم اونم مادبانه.. اصول طلب نیوز منتشرش نکرد

این ک قابل نشر هست.
حامد
Iran, Islamic Republic of
انتقاد از رهبری به خودی خود اشکال نداره. اما نامه ی احمدی نژاد صرفا یک انتقاد نیست. بلکه دستور دادن به رهبری است. زیر سوال بردن رهبری در پیش چشم همه دشمنان است. اهانت است. بدبین کردن مردم و همه به رهبر است. نامه ی او بر اساس مسائل شخصی است. دیده از قدرت کنار رفته و نزدیکانش دارن محاکمه می شن از کینه توزی این نامه رو نوشته.
نامه او صرفا یک مشورت دادن و نقد سالم نیست چون اصلا در حدی نیست که بتونه تشخیص بده چی برای مردم و مملکت و قوه ی قضائیه خوبه صرفا خواسته از رهبری انتقام بگیره. و الا خوب می دونه رهبری برای انتخاب رئیس قوه مثل اون نیست که بر اساس هوا و هوس شخصی یکی رو انتخاب کنه. اون فقط خواسته انتقام بگیره از رهبر که البته تیرش به سنگ خورد و برای خود من که در در سال های گذشته حامی اون بودم درس عبرتی شد که هیچ وقت بیش از اندازه روی کسی حساب باز نکنم که معلوم نیست کیست و از کجا آمده. معجزه هزاره است دیگه باید تحمل کرد. هاله نور دیده. در زیرزمین خانه هسته ای می ساختند!
کج فهم
Iran, Islamic Republic of
معلومه دنبال تخطئه هستی و الا احمدی نژاد صریح و شفاف مطالبه ملت را بیان کرد.
ما در اموزه های دینی امر به معروف داریم....امر به معنی خواهش نیست در قران بسیار امر کرده اما توام با خواهش نیست.اقم صلواه لذکری...وامر بالمعروف....
نهی از منکر هم دستوری است نه خواهش.مگر می شود گفت آقای وزیر خواهش می کنم اموال و دارایی هایت را طبق قانون اعلام کن....یا لطفا و التماس می کنم رانت خواری و حرام خواری و زمین خواری نکن!
دکتر احمدی نژاد تقاضای عزل داشتن...تقاضای انتخابات زودرس که روحانی با طرح رفراندوم و مقدمه چینی برای برجام 2 و 3 دنبال کرد اما دکتر احمدی نژاد با طرح انتخابات زودرس او را و مجلس فرمایشی را به چالش کشاند.
5 سال یک دولت و مسئولش را لجن مال کردند اما دریغ از فرصت دفاع! چرا؟
آیا فرهنگ اهل بیت ع و سیره و مسلکشان این چنین بود؟
این نوع رفتار جز بدعت در دین ،از کجای اسلام ناب خارج شده؟
یهودی آمد ادعا کرد زره امام علی متعلق به اوست و امام غصب کرده!
امام علی ع چه کرد؟
فرمود اسلام در خطر است؟توهین به اسلام و پیامبر ص است؟نشر اکاذیب و تشویش اذهان عموم است و بندازید زندان؟
حاشالله.
امام فرمود به دادگاه صالحه رجوع کنیم.به دادگاه وارد شد،قاضی تمام قد بلند شد و تکریم کرد اما امام او را بر حذر از اعمال نظر شخصی و ایجاد سوء تفاهم در استقلال قاضی در نظر شاکی کردو امر به صدور به حکم عادلانه کرد.
اما در دستگاه قضا ما چه روندهایی حاکم است؟
دولتی از برادران رئیس دستگاه قضا با سند و مدرک و فیلم و شهود شکایت می شود و عوضش شاکی پدرش در میاد چون این جماعت قرائتشون از عدالت چنین است!
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا
United Arab Emirates
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
بی لیاقتی میرحسین و احمدی نژاد نداره

اقا قدر همه رو می دونست/ اما خود قدرت پرستی موسوی و احمدی نژاد دیوانشون کرد
Iran, Islamic Republic of
چرا قدرت پرستی هیچ وقت در مورد اصولگرایان صدق نمی کنه!؟
Iran, Islamic Republic of
چون اصولگرایان چهل ساله قدرت در مناصب اصلی دستشونه.. دیگه چی میخوان..

اینم غیر قابل نشر اصولطلب نیوز؟!
Iran, Islamic Republic of
8 سال موسوی 8 سال هاشمی 8سال خاتمی و 5 سال روحانی در مجموع 29 سال قدرت در دست اصلاح طلبان بوده است .
سیدعلویفردیسی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اون هشتای اولی تو کاسه اصولیاس.حاج اکبر بعد از بداقبالی جلو مموتی خودشو ریفرم کرد و اومد تو جرگه اصلاحچی ها....
Iran, Islamic Republic of
پس خاتمی ورفسنجانی وروحانی اصولگرا هستند! بابا تو دیگه کی هستی؟!
United States
اتفاقا قدرت پرستی تو خون اصولگرا و اصلاح طلباست.
Iran, Islamic Republic of
مرگ برمیرحسین فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
دیدین که هاشمی از شما ها با بصیرت تر بود البته همون موقع شما ها این تخلفات احمدی نژاد رو می دونستین اما برای اینکه امثال هاشمی رو تخریب کنه کاریش نداشتین حالاکه اومده سراغ خودتون صداتون در اومده
این خودش نفاقه
من
Iran, Islamic Republic of
عجبا . احمدی نژاد که از همون اول بد نبوده . احمدی نژاد تا زمانی که در خط ولایت بود خوب بود منحرف شد ما هم منتقدش شدیم . اتفاقا ویژگی یک انقلابی اینه که بر خلاف اصلاح طلب ها دفاع کورکورانه و بی قید و شرط از کسی نمیکنه .
با این استدلال شما، لابد آقا هم بصیرت نداشتن که تو خطبه های 88 گفتن نظر احمدی نژاد به نظر من نزدیک تره
یا ازون بالاتر پیامبر هم زبونم لال بصیرت نداشتن که طلحه و زبیر جزو فرماندهان سپاهشون بودن و بعدا رودروی امام علی وایسادن
سید حسین
United Arab Emirates
قصه نباف برادر من
من به عنوان رای دهنده به ایشون در سال 84 وقتی قضیه هاله نور و فیلم کذایی پیش اومد،پی به نفاق ایشون بردم
اما ظاهرا برادران اصولگرا چشمشون رو به خیلی از مسائل بسته بودند
فقط وقتی با رهبری تقابل پیدا کرد شدند مخالف و منتقد احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
سیدجان ،نظرت راجع به هودج نور چیه ؟!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
هودج خوبه چون آدم سوارش می شه ! ولی هاله . وای چشم آدم منافقو کور می کنه
Iran, Islamic Republic of
منصف بودن برای همه خوب است برادر بزرگوار، همه چیز را با خط کش جناجی نرانیم، همه ما ها در حال تغییر هستیم و این تغییر از صفات فطری آدمی است لکن مسیر تغییر مهم است اگر مسیرمان بر خلاف فطرتمان به سمت گمراهی و شیطان شد باید بیدار شد و به مسیر حق برگشت.
احمدی نژاد هم از زمانی که مسیر تغییرش سؤال برانگیر شد و به تدریج گرفتار نفاق و خودشیفتگی گردید، خیلی از دلسوزان کشور و انقلاب، با تغییر نحوه حمایت خود از ایشان، اقدام به روشنگری و جداکردن مسیر خود از ایشان کردند؛ یادمان نرود اولین انتقادها و روشنگری درباره ایشان از سوی کسانی چون آیت الله مصباح صورت گرفت؛ همان هائی که بیشتر حمایت ها را از ایشان کرده بودند. این یعنی حق مدار بودن، یعنی شاخص مدار بودن و انقلابی بودن یعنی همین. یعنی اینکه با شناخت و درک درست از شرایط، تصمیم درست را گرفته و بدور از هرگونه تمایلات نفسانی، بر اساس وظیفه انقلابی عمل نمائیم و بدانیم اگر حمایت ها یا مخالفت ها از روی تعصب و تمایلات دیگری شد ضلالت نتیجه آن خواهد بود.
پس منصف باشیم و حق مدار، آنچه را درست تشخیص دادیم بر آن اساس عمل و الا خسرالدنیا و الاخرة خواهیم شد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از روز اول همین بود که هست فقط شما بصیرتیون قدرت شناخت او را نداشتید.
Iran, Islamic Republic of
اکبر آقا ای کاش بودی ومی دیدی دشمنانت چه زبونانه همدیگر را شماتت می کنند.ما که به بصیرت ودور اندیشی تو اعتقاد داشته وداریم ولی باورمان نمی شد به این زودی دست آنها رو شود وپرده از نقابشان کنار رود.
Iran, Islamic Republic of
از اولش هم بد بود و هاشمی عزیز و میر دلها بارها گفتن اما شما نخواستین قبول کنین چون چشمانتان کور بود ولی حالا که دیگه همه چیش رو علنی کرده دیگه چاره ای ندارین که طردش کنین . البته یه سریاتون که انقدر پر رو تشریف دارن که هنوزم قبول نمیکنین
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر هاشمی و میرحسین را قبول داشتن در سال 84 و 88 به دکتر احمدی نژاد رای نمی دادند ملاک رای مردم است .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
موسوی و هاشمی و احمدی نژاد همه یک زمانی خوب بودن و به تدریج از خط ولایت منحرف شدند ولی اون دو تای اولی چند سال زودتر منحرف شدند این یکی دیر تر . همه ما در امتحانیم کسی نباید به خودش مغرور باشه
Iran, Islamic Republic of
وای خدا رو شکر که این روزها رو دیدیم افولگراها پشت سر هم تو انتخابات با تو دهنی مردم روبرو شدن حالا هم با این جناب اره موندن چیکار کنن!!!!
United States
بی لیاقت و بی بصیرت اون اصولگراها و اصلاح طلبایی بودن که گول هاشمی قدرت پرست رو خوردن
ایرج
Iran, Islamic Republic of
این خط ولایت چیه می شه دقیق گفته بشه همه بدونن ؟ خط ولایت یعنی منافع جناح راست ؟ یعنی سپاه ؟ والله ما نزدیکتر از دکتر به رهبری ندیده ونخواهیم دید
سلام
Iran, Islamic Republic of
هاشمی هم به خاطررفع اتهام ازخودگفت والادردمردم روکه نداشت یانه؟
بصیرت در تمام زمینه ها لازم است
اصلا این طور نیست اونوقت احمدی نژاد در جبهه هاشمی سینه نمی زد ولی الان دقیقا به یک نقطه مشتر ک با اعتدالیون و اصلاح طلبان وکارگزاران رسیده است این مایۀ تاسف است که کسی که از این نظام آبی وآبرویی برای خود گرم کرده و با همین سییستم مثل بقیه مثل هاشمی وروحانی وخاتمی و غیره رییس جمهور شده حالا همان سیستم را قبول ندارد
بعض های مثل احمدی نژاد ومیرحسین وبرخی از اصلاح طلبان اصرار دارند که از قطار انقلاب پیاده شوند
Iran, Islamic Republic of
قطاری ک سران قوا کنونی سوارشن همون سوارش نشی بهتر
به هر حال این دریای خروشان ملت در انقلاب اسلامی کف های روی آبی داره که خود نمایی می کنند واون چیز که این امواج را می سازه این اقیانوس عظیم ملت با هر رنگ وسلیقه سیاسی است حالا یه عده می خوان خود کشی سیاسی کنند عیبی نداره گردن خودشون
Iran, Islamic Republic of
اولا میزان حال افراد هست. دوما هاشمی و برخی از مسولین دیگر در به انحراف کشیده شدن احمدی نژاد بی تاثیر نبودند. در ضمن ما وقتی دیدیم احمدی نژاد از راه درست بیرون رفت دست از حمایت او برداشتیم اما شما همچنان بر طبل حمایت از هاشمی و میرحسین و کروبی می کوبید و مدام چشمانتان را بر اشتباهات و خیانت های برخی از آنان می بندید. ملاک شما و شاقول شما برای تشخیص راه درست فرد هست و لی ملاک امت حزب الله دستورات خداوند در قرآن و سیره زندگانی پیامبر و اهل بیت او و عقلی است که خداوند به انسان ها به ودیعه گذاشته است.
United States
انقلاب توسط عقاید منحط هاشمی و دارودسته اش به انحراف کشیده شد وگرنه احمدی نزاد هنوز تو خط امام و انقلاب باقیه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فرصت غنیمت بشمارید بتازید هر چه دارید رو کنید خدا از سر اصلاح طلبان بی دین و اصولگرایان متعصب دگم نگذرد که تمام بدبختی مملکت از دعوای این دو فرقه ی جنایتکار نشات
میگیرد چقدر این دو گروه سیاست باز حقیر و بدیختند ومنتظر چنین موقعیت‌هایی نشسته اند
و نظاره گر اعمال و کردار دیگران هستند به ویژه احمدی نژاد فقط شما بی عیب نقص هستید اگر خدای نکرده ایشان دچارمشکلی هم شده باشد مسبب اصلی شما از خدا بی خبر آن هستید انشاالله که خداوند شما را به خودتان .واگذار نماید
دشمنان شاد نباشند
Iran, Islamic Republic of
اگر چند نفر امثال احمدی نژاد از قطار عظیم و مجهز انقلاب پیاده شده اند در عوض هزاران نفر و بلکه بیشتر به مسافران این قطار پر افتخار افزوده گشته اند
Iran, Islamic Republic of
مرده رو چند بار دفن میکنن؟

بابا ولش کن
حالا چند بار داری نبش قبر میکنی؟
بابا بزار راحت بخوابه
Iran, Islamic Republic of
مرده رو یکبار دفن می کنن
اما منافق رو به تعداد دفعات رو کردن نفاقش باید دفن کرد !
Iran, Islamic Republic of
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از قطارپیدا نشده.فقط درب کوپه مسئولین فاسد رو باز کرده و بوی گندکاری هاشون،کل واگن ها را گرفته و واگن بغلی ها اعتراض کردند این چه بوی تعفنی است حواله کردی!
بابا...این بوی تعفن مال کوپه احمدی نژاد نیست،کار کوپه بغلی هاست!
(:
احمدی نژاد منافق نیست و این هم فهم غلط کچ فهم های عوام و تهمت سیاسی کاران مکار است.
امام صادق فرمود نگاه نکنید به کسی که نماز و روزه و تحجد شبانه و بسیار رکوع و سجود می کند(یعنی ملاک تقوی و ایمان این ظواهر عبادی نیست) بلکه ببینید راستگو و امانت دار است؟
...
Iran, Islamic Republic of
جالبه تو کوپه رفقاش هم نشستن
Iran, Islamic Republic of
خامنه ایی زنده باد احمدی پاینده باد.
Iran, Islamic Republic of
اولیش بله - دومیش خیر
Canada
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
خدا لغنتش کنه این این ادم بی حیا رو
Iran, Islamic Republic of
خدا خودت را لعن کند
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر امثال شما و جهان نیوز که بوقچی های اصولچراها هستین
تف بر شما
Iran, Islamic Republic of
باشه بابا تو بت پرست
اینقدر بدبختین که بقایی براتون قدیسه
Iran, Islamic Republic of
قدیس نیست ، اما با شجاعت تمام مقابل اتهاماتش وایستاده و می گه اتهاماتم اعلان کنید، مستنداتش رو اعلان کنید، علنی محاکمه ام کنید. این نوع شجاعت فقط از کسی برمیاد که می گه "آن را که حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است" ؛ کسی که حسابش پاک است یعنی باتقواست و انسان باتقوا کم از قدیس نیست .
شما لطف کنید مقدمات یک محاکمه علنی رو فراهم کنید تا این قدیس جلوی چشم همه رسوای خاص و عام بشه!
افساد طلب ها چی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بیچاره... فکر کردی میتونی منحرفی مثل احمدی نژاد رو به رهبری منسوب کنی؟!
احمدی نژاد همان موقعی که خانه نشینی را شروع کرد از چشم مردم ولایتمدار افتاد...
او تا وقتی احمدی نژاد بود که در خط رهبری بود
غلام ر
اصلا تو چشم نبوده که حالا بفته!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بیچاره تویی
. تو اول بگو اون شورای نگهبانتون چ معیاری داشت ک روحانی رو تایید کرد.
به قول ازغدی در جمهوری اسلامی هم باید بخ زندان رفت تا از حق در برابر ظلم دفاع کرد..
United States
نافهمیت از اونجا معلومه که نفهمیدی رهبر احمدی نزاد رو در مجمع تشخیص مسلحت نظام گذاشته. بازم بگو احمدی نزاد منحرفه چون با این حرقت به ... توهین کردی. بی بصیرت.
فتنه یعنی همین :
Iran, Islamic Republic of
فتنه یعنی همین :
یک طرف حضرت علی علیه السلام - یک طرف لشگر معاویه و برای فریب عوام الناس با ظاهر قرآن سر نیزه!
یک طرف مومن ترین و انقلابی ترین فرد نظام زنده باد - یک طرف فردی که علیه نظام سخن پراکنی می کند و برای فریب عوام الناس با ظاهر دلسوز مردم پاینده باد!
حسین
Netherlands
عادلانه نیست که هر سخن اعتراضی ، اغتشاش یا فتنه نامیده شود. منکر ربا که نمیشه شد! منکر فساد که نمیشه یا گروه گرائی یا قبیله گرائی یا اشرافیت یا رانت خواری یا اعتیاد یا بیکاری یا کودکان کار یا خود فروشی و مقامات ژن ئینیکی یا تن فروشی....
حق را معیار قرار دهید هممه چیز روشن می شود.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی
شمه
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد که درد دل واقعی همه اقشار جامعه را به جز تنگ نظران را در این نامه و سایر سخنرانی های اش می گوید.
Iran, Islamic Republic of
تو دل درد داری
Iran, Islamic Republic of
دل درد شماها دارین.. انتقاد از نظام هیچ منافاتی مخالفت با نظام نداره.. عمار پندارها سکوت لطفا
Iran, Islamic Republic of
یعنی درد واقعی همه اقشار شاد نکردن دشمن بوده که الان احمدی نژاد داره این کار رو انجام میده ؟!
Iran, Islamic Republic of
فتنه ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ رو پشتش مسئولین داخلی بودن.. پس نیازی به شادی دشمن نیست..

...
Romania
یکی از اون مواردی که واقعا می مانم لایک کننده ها به نظراتی مثل شما واقعا تعلقی به احمدینژاد دارند ویا سناریوی دیگری را دنبال می کنند همین موارد است .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خیلی ریزه خیلی

منتظری و میرحسین و هاشمی کجا

این کجا
اینو که خود نظام ادم کرد
Iran, Islamic Republic of
آدم نکرد
نظام و مخصوصا اصولگراها این رو بیخودی بادش کردند و گنده اش کردند
الان توهم زده.
Iran, Islamic Republic of
ید الله فوق ایدیهم.
Iran, Islamic Republic of
همه شون صدقه سر نظام اسمی در کردند وبعد نمک خوردن ؛نمکدان شکستند.
این رفتار احمدی نژاد از خصوصیات یک نظام آزاد محسوب میشه .... پس نباید دلخور شد چرا که ایشون یه پیشنهاد داده و مثل میرحسین موسوی دستور به اغتشاش نداده پس خیلی نمیخواد مقایسه بین احمدی نژاد و میر حسین رو بکنید... ولی نکته ای که در نامه احمدی نژاد خیلی بلد هست و باید جدی گرفت نگاه به جایگاه شورای نگهبان که در قانون اساسی تکیه گاه برای حفظ و نگهبانی از آرای مردم هست را هدف قرار داده که به نظر من و به عنوان یکی از طرفداران دکتر احمدی نژاد، درست نیست ... خب بفرمایید جناب دکتر منظور شما تغییر قانون اساسی است و بس ... که این نیازمند آماده سازی و دستور رهبری است... کما اینکه در شرایط کنونی بایستی مجلس به وظیفه خودش عمل کنه و رئیس جمهور رو بازخواست کنه... خب مردم ما اگر در انتخاب خود دقت عمل بیشتر دادشتند و کسانی رو به مجلس میفرستادن که وام دار جناحی خاص نبودند حال وضعیت بهتر از الان به نظر میرسید...
Iran, Islamic Republic of
مردم هوشمند و بسیار دقیق عمل می کنن ، موقعی که دایره انتخاب مردم محدوده از این بهتر انتخاب نمیشه ، در ضمن صادقانه به رهبری معظم پیشنهاد داده اند ، باید متوجه باشیم ایشان مشاور رسمی آقا هستند و تراز کار ایشان ایده های در این سطح است.
نباید عجله کنیم ،خود رهبری شاید پذیرای بخشی از این مباشرت در وصع آقای احمدی نژاد باشد.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
به عدم انجام وظیفه ذاتی شورای نگهبان اشاره کرد.شورای نکهبان که نباید وارد مهندسی انتخابات بشه.
مردم باید هوشیار بشن توسط خواص با بصیرت.
عملکرد شورای نگهبان در این دوره بسیار ضعیف و تاسف آور بود چون وارد بازی شد.شورای نگهبان باید نگهبان قانون اساسی باشه و رای وملت نه اینکه با حرف یه عده بره تو پازل اونا نقش ایفا کنه.
خسارتی که کشور خورد از این باب رو الان با پوست واستخوان درک میکنیم.
رفتار عادلانه ای از شورای نگهبان در اولویت اول باید مد نظر قراربگیره و محکم محافظت بشه.
الف ج
مقایسه میرحسین واحمدی اژاد ظلم اشکاربه سید بزرگوار است .
امااحمدی محصول خودرو اصولگرایان است وباید تمام عواقب ان را بپذیرند!!!
خود کرده را تدبیر نیست !!
Iran, Islamic Republic of
روحانی هم محصول اصلاح طلبان است خاتمی باید عواقب تحمیل این دولت به مردم را بپذیرد.
United States
احسنت. تو آمریکا با ترامپ مخالفت میشه و میگن باید برکنار بشه. تو داخل مملکت اصلاح طلبا ذوق میکنن و میگن عجب سیستم آزادی دارن. تو ایران به روحانی میگن باید بره میگن غلط میکنی همچین حرفی میزنی. دیوانه و خودشیفته. الان اصولگراها و اصلاح طلبا دیوانه و خودشیفته ان یا ملت و احمدی نزاد؟
Iran, Islamic Republic of
وظیفه شورای محترم نگهبان در انتخابات ، نظارت است ؛ نه مهندسی و چینش نامزدها بین دوطیف سیاسی . وظیفه شورای محترم نگهبان در بررسی مصوبات مجلس ، تطبیق آنها با شرع و قانون اساسی است ، نه بوی انحراف و امثال ذلک . اگر کسی بگوید شورای محترم نگهبان نباید از وظیفه اش عدول نکند، این معنایش تغییر قانون اساسی نیست برادر . شورای محترم نگهبان درانتخابات 96 به معنای واقعی کلمه مهندسی کرد.
انقلاب روز به روز به پالایش منافقان داخل نظام ادامه می دهد چون روند درست را به زعامت رهبر معظم انقلاب ادامه می دهد هر روز ناخالص هاومنافقان از الک انقلاب سقوط می کنند وبه فنا میروند.خصوصیت انقلاب زنده وپویا همین است خدا را شکر که ناخالص ها رسوا می شوند
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
آقاي رسايي برو خودت رو درست كن
نتيجه حمايتهاي كوركورانتون از احمدي نژاد رو داري ميبيني
بعد ميگه ميرحسين وقيع بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا خوبه صبح تا شب راديو تلويزيون در انحصار جريان فكري شما هست و يه زماني احمدي نژاد رو تا عرش بالا مي برديد و هر چي از دهنتون در ميومد به مخالفين مي گفتين
Iran, Islamic Republic of
با برو خودت رو اصلاح کن ودرست کن موافقم.
خداحافظی شما رو از مسندهای انتخابی مردم به فال نیک می گیرم.
Iran, Islamic Republic of
کورکورانه؟ دقیقا تا وقتی احمدی نژاد در خط رهبری بود ،طرفدارش بودیم وبه موازات زاویه پیدا کردنش ازاو فاصله گرفتیم.کورکورانه انهائی هستند که ""تَکرار کردند" فاجعه ای رو که الان دامن همه کشور را گرفته.
بابک ن
جنتی مصوبات دولت احمدی را الهام گرفته از امام زمان عجج میدونست !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابک ن.انشالله سرپل صراط هم بتونی همینو بگی!
Iran, Islamic Republic of
دد منشانه نظر نده جیگر ! نامه شو به اوباما الهام آسمانی میدونست ! میگفت : باید سطر به سطر و ویرگول به ویرگول در دانشگاه ها و حوزه علمیه تدریس بشه !
Iran, Islamic Republic of
در وقیح بودن کسی که حرمت شکنان عاشورا را مردان خداجو نامید شک نکن .
توحید
Iran, Islamic Republic of
امان از قدرت طلبی وبی ظرفیتی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان کسی که حتی سال ۸۸ به رقیب آقای احمدی نژاد رای داده ام عرض میکنم که با مطرح کردن مهندسی انتخابات بهانه به تندروهای اصلاح طلب ندهید . کمی سیاست ورزی داشته باشید. هر حرفی جایی دارد.
حقیقت تلخه..8 سال از احمدی نژاد حمایت کردین..حالا مهر ه سوخته شده..زنده باد محمود..مرگ بر ظالم
United States
قبول کنید که با دخالتهای بی جای شورای نگهبان انتخابات آزادی نداشته و نداریم.
Iran, Islamic Republic of
محبوبيت احمدي نژاد مردمي است و تنها سياستمداران كه دستشان زير تيغ احمدي نژاد است با او مخالف هستند .
محقق
Iran, Islamic Republic of
ایکاش نامه رئیس جمهور سابق جناب احمدینژاد را عینا چاپ میکردید
ایرج
Iran, Islamic Republic of
اگه چاپ کنن که داستان به عکس میشه
توکل
Iran, Islamic Republic of
مرگ‌‌برمنافق‌ودرودبرفرددرستکارازهرگروه‌وحزب‌ودرهرلباسی
که‌باشد.خلاصه‌ومفید.
Iran, Islamic Republic of
از اینکه احمدی نژاد اینگونه در مقابل نظام صف آرایی کند جای تاسف دارد ولی باید دل آدم برای افرادی مثل رسایی ومهدی محمدی و......که خود را با بصیرت می دانستند بسوزه که چشم بسته واز روی هوای نفس از این معجزه تازه به دوران رسیده حمایت کردند وامروز دود ناشی از آتش افروزی او نه تنها چشم حامیانش را کور کرده بلکه باعث رنجش مردم نیز می شود.
Iran, Islamic Republic of
همین شماها ایشان را بزرگ کردید ومرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را با سخنان خود له کردید اما آن بزرگوار آنقدر بصیرت وصبر داشت حالا مشخص شد برای شما وامثال شما برای این مردی که ادعای ................................................................... روحت شاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی کجایید ببینید
Iran, Islamic Republic of
آن مرحوم اگر بصیرت داشت نامه بی سلام والسلام به رهبری نمی نوشت و باعث جرقه فتنه 88 نمی شد که خسارتی بیشتر از 8 سال جنگ تحمیلی به کشور وارد کرد.
Iran, Islamic Republic of
کشتین شما ما رو نامه بی سلام و با سلام. حرف برای گفتن و جواب آن حرفهای هاشمی را نداشتید بدید چسبیدی به سلام و بدون سلام.
Iran, Islamic Republic of
ای درود به شرفت و قربون اون دهنت که حرف خوشگلی زدی ! واقعاً ما رو کشتند از بس با سلام بی سلام کردند !...
Iran, Islamic Republic of
در نامه بی سلام والسلام از دود و آتش سخن گفته شد و هیزم فتنه 88 جور شد.
Iran, Islamic Republic of
دستورالعمل حاج خانم و سخنرانی روی چارپایه دختر بابا و استودیوی گل پسر بابا و .........
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از رنج کشیده های انقلاب ویاران دیرین امام را به پای تو قربانی کردیم ،الان خوب جواب محبتهای ما را می دهی.
Iran, Islamic Republic of
یارا امام را از پا سفره بلند کردید؟ شما یا مردم؟
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
تصویرش بیانگر خیلی حرفهاست !!!
Iran, Islamic Republic of
عیب نقاش میکنی هشدار!
لپ گل گلی سران شما از استخر و سونا و غذای خوبه نه صفای باطن .
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکر نفاق شما روشن شد .شمایی که دین و دنیا را فروختید تا او رئیس جمخورشود تا شما به نانی برسید حالا موی دماغ شما شده . رهبر را هم با اخبارتان گول زدید.هستی 70 میلیون را به باد دادید
محمد
Iran, Islamic Republic of
دم احمدی نژاد گرم
مهندسی انتخبات موسوی و احمدی نژاد فقط تشابه لغتی دارند و در عمل با هم بسیار متفاوتند
موسوی اعتقاد داشت شورای نگهبان در آراء تقلب کرده ولی احمدی نژاد از این بعد به شورای نگهبان انتقاد دارد که بر خلاف قانون اساسی و بیانات رهبری در انتخابات شرایط رو برای حضور همه افراد و جریانات داخل نظام فراهم نکرده و با تایید افراد خاص به خصوص در دو دوره قبل پیروزی فرد خاصی رو تضمین کرده . تو همین انتخابات گذشته خاتمی نماینده داشت ، روحانی یار زاپاس داشت حتی هاشمی طبا به خودش هم رای نداد
Iran, Islamic Republic of
در ۸۸ اگه تقلب نبود الان احمدی نژاد هم نبود
Iran, Islamic Republic of
من سواد کافی ندارم / این که گفتید یعنی چه ؟
یزدی
Iran, Islamic Republic of
همه باید از شر شیطان به خداوند پناه ببریم .
امتحان سخت است مواظب و حافظ خون شهدا باشیم .
ارهبر معظم انقلاب فرمودند ریزش و رویش و از زمان بنی صدر و بنی خاتمی ادامه دارد
United States
الان سی سال قبل نیست. همه چی تغییر کرده. نه روحانی بنی صدره و نه احمدی نزاد منحرف و منافق. مشکل از شورای نگهبانه.
علی
آشی که شورای نگهبان درسال88پخت وبه به چه چه می کرد پس چرا شورشده اینها فکر میکنن مردم نمی فهمن
Iran, Islamic Republic of
قطعا این نامه احمدی نژاد به جز سوء استفاده بدخواهان کشور هیچ فایده دیگری نداره ولی به نظر من اشکالات زیادی متوجه روال رد و تایید صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری هست. مثلا این سوال پیش میاد چطور افرادی که برادرهاشون با سوء استفاده از قدرت آنها پرونده دزدی کلان دارند تایید صلاحیت می شوند؟
Iran, Islamic Republic of
مگه احمدی نژاد خیرخواهه

طمع قدرت کورش کرده
Iran, Islamic Republic of
شرایط فعلی حال افراد مهم است و امروز احمدی نژاد به خاطر مواضع نادرستش مطرود است همچنان که در سال ۸۸ بعد از انتخابات موسوی و کروبی علیه نظام اسلامی بودند که هنوز هم عذر خواهی نکردند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دچار اختلات شخصیتی شده است و از انسان سالم چنین رفتارهای منافقانه بعید است، به هرحال احمدی نژاد تمام فرصتهایی را که الان دنبال آن است از دست داد و به تاریخ پیوست و آیندگان و تاریخ درمورد وی و رفتارهایش قضاوت خواهند کرد. انشاءالله دولت فعلی و بقیه هم که می آیند از وی عبرت بگیرند و بدانند که امثال احمدینژادها تا موقعی که در خط ولایت باشند اعتبار در نزد مردم شریف ایران اسلامی دارند.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
مردم با کسی عقد اخوت نبسته اند هر کس تاوقتی در خط اسلام و رهبری است مورد حمایت است و وقتی که جدا شد در مقابلش می ایستیم.
Iran, Islamic Republic of
خوب سران فتنه بیچاره که همین حرف های امروز شما را ۸ سال پیش در مورد این ادم می زدنند . باز هم شما همه را که مورد نوازش قرار میدهید ولی در نتیجه گیری مجددا تو سر سران فتنه میزنید !!! کدام فتنه ؟؟؟؟ فتنه احمدی نزاد و یارانش بودنند و هستنند
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه 88 نجس سیاسی هستن و با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند پس سکوت کن .
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه 88سران احزابی بودن که از اول انقلاب دولت ها دستشان بوده و چون احمدی نژاد دولت را از چنگشان درآورد گفتند تقلب شده! یه مشت جیره خور و خس و خاشاک هم برایشان یقه جر دادن ...
United Kingdom
سخنان احمدی نژاد دقیق و درست است. یکی از مهندسیهای شورای نگهبان هم رد صلاحیت ایشان برای انتخابات بدون دلیل بود. از این واضحتر مثلی پیدا نمیشه.
اینکه کلام دقیق و متین احمدی نژاد را که خواسته ی تمام دلسوزان اصیل انقلاب است را که با متانت به رهبری میفرستد و ازایشان تقاضای کمک بحل مسائل میکند هم از ولایتمداری و هم از انقلابی بودن ایشان نشات میگیرد.را بعضی کوته فکران با موسوی مقایسه میکنند از عدم محتوای فکری انان است.
نامه ی احمدی نژاد هیچ قابل مقایسه با خزعبلاتی که سران فتنه دستور به آشوب کشیدن مملکت را دادند قابل مقایسه نیست. آنها فتنه گر و آشوب گر بودند.
لطفا سطح شعور سیاسی و حق جویی خود را آنقدر تقلیل ندهید و این دو را در یک ردیف نگذارید.
احمدی نژاد بهترین و مقتدر ترین و صافترین و پرکارترین رییس حمهور تاریخ ایران است. شما با چرندیات خود سطح مملکت را پایین میاورید و عدم شم سیاسی خود را نمایان میکنید.
خودتان را اصلاح کنید.
اکر نتوانید از تقاضای متین ایشان به رهبری، حمایت کنید. شما یا قلبتان مرض دارد یا دروغگو هستید یا در خوب خر گوشی فرو رفته اید.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
اینکه یکسری اتهامات کنار هم بذاری و بعد اونو اعلام عمومی کنی قطعاً از سر دلسوزی بوده یا کینه ؟ ، نیاز به تفکر زیادی نداره
این اتهاماتی که به بهانه ی دلسوزی بیان شده هموناییه که در جریان انتخابات ۸۴ و اغتشاشات ۸۸ بیان شده
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
مرحوم دکتر احمدی نژاد که سال 90 فوت کرد!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز .
Iran, Islamic Republic of
معلومه!
حریف بدجوری به دست و ما افتاده! حالت احتضار گرفته،بعد میگه دکتر احمدی نژاد تموم شده!
امید
Iran, Islamic Republic of
من کار به احمدی نزادندارم اگر حامیان دیروز ش هم که حالا مخالفش هستند در چنبره عدالت گیر بیفتند. انگاه حرف دل مردم را میزنند.او حرف دل را چرا حالا میزند وقتی که برایش مهندسی انتخابات کردند دم از آزادی نمیزد مخالفان خس و خاشاک فتنه گر کشتنشان واجب خداوند به تمامیت خواهان یک در صد فهم بدهد خوب است
Iran, Islamic Republic of
از29بهمن وسخنرانی رهبری درموردعدالت واشتباه تنهاچندروزگذشته است انحراف یابان
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر رهبر می خواست با هوا و هوس چنین عناصری مملکت رو اداره کنه اصولا باید در سال 88 بر اساس نامه های کروبی و موسوی و هاشمی رأی احمدی نژاد رو باطل می کرد یا از اول رد صلاحیت می کرد
Iran, Islamic Republic of
ایا نامه به رهبری نوشتن ومسایل ومشکلات رو گفتن ضدیت با نطام و ولایته؟
Iran, Islamic Republic of
خب وقتی روحانی.. روحانی رو میگمووو... روحانی تایید میشه و محمود ن.. این اسمش چیه؟! لطفا بگو.

اژه ای میگه خواستیم برادر یکی رو بگیریم اونوقت اون بابا گفته اگه دستش بزنین مملکت رو بهم میریزم.. اگه راسته ک پس ترسیدن ازش و ما آدم ترسو نمیخوایم.. اگه دروغ پس چرا دارن تو لباس پیغمبر دوروغ میگن؟!

اینکه دیگه توهین نیست اصلاحگرا نیوز
محمد
Iran, Islamic Republic of
این بصیرت شما منوکشته هنوزم با این همه افتضاحی که بار اورده ازش دفاع میکنید روح هاشمی شاد خدا رحمتش کنه هر چی میگذره حقانیت هاشمی بیشتر عیان میشه انشاالله بصیرتتان روز افزون باد
نسل اول
Iran, Islamic Republic of
هر کسی حق داشت از دکتر احمدی نژاد انتقاد کند هاشمی چنین حقی نداشت زیرا در سالهای 68 تا 76 مردم را در زیر بار اقتصاد سرمایه داری با تورم 50 درصدی و چندین برابر شدن نرخ دلار و مسکن و بنزین خورد کرد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی
درود بر عقلانیت
درود بر اعتدال
Iran, Islamic Republic of
با کلماتی همچون اعتدال و عقلانیت سر شما بچه ها شیره مالیده اند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا مسئله رهبری و ولایت نیست که
از سران اصولچرا اجازه نگرفته!!
یوسفی
دوستان عزیز گول نخورید و در بازی سیاسی و رسانه ی احزاب چپ و راست کشور قرار نگیرید, بخدا قسم می خورم که تمام مشکلات کشور از لحاظ اقتصادی و ... به دلیل وجود احزاب چپ و راست بوده و هست. دقت کنید, تمام احزاب چپ و راست با هم اختلافات عمیق و ریشه ی دارند ولی در یک نقطه با هم اشتراک دارند آنهم مخالفت و حذف احمدی نژاد. شاید می پرسید چرا؟ به خاطر اینکه احمدی نژاد تمام کار و کاسبی های دو حزب حاکم کشور را بهم ریخته است.
همه اینهایی که خواندم یه مشت اراجیف بود در مورد احمدی نژاد یا غیر احمدی نژاد این مردم ایران هستند که باید تصمیم بگیرند اما متاسفانه ؟!نمیزارنند که مردم برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند.اگراحمدی نژادنامزدانتخابات شود ومردم به ایشون رای ندهند آنموقع این اراجیف جایی داشت بهتر هست همه ما دهن ... خود را ببندیم ودر مورد نظرات اشخاص واعمال آنها پیشدواری نکنیم وقضاوت وتصمیم گیری را به ملت ایران واگذار کنیم هر تصمیم وعملی چه از اصول گرا وچه از اصلاح طلب وغیره به مفت هم نمی ارزه فقط ملت ایران هستند که درباره سرنوشت خود تصمیم بگیرند .
mohammad
United States
ایشون تصورش اینه که در حقیقت خودشون رهبر هستند و همه از جمله رهبری باید از ایشون طبعیت کنند
یونس
Iran, Islamic Republic of
خود رهبری چیزی نگفتن و کاری ندارن یه عده خودشیرین چاپلوس خود عزیزی میکنن.
Iran, Islamic Republic of
شیطان شماها هستید که سالها زیر لوای انقلاب ملت را غارت کردید. شرم کنید که روزگار اینطور نمی ماند
Iran, Islamic Republic of
پس چرا برای حسن روحانی هیچی نمیگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آدمیزاد
Colombia
اصولگرا ها از احمدینژاد بریدند برای اینکه احمدینژاد ملی گرا بود ، یادتان میآید برای " مکتب ایرانی " اش ، چه جنجالی بپا کردند و از مطهری گرفته تا آقای "مفتاح یزدی" او را دچار بدترین توهین ها کردند .
حامد
Iran, Islamic Republic of
ملی گرا...؟اگربادقت به مواضعش درهشت سال نگاه کنیدچنین می نمایدکه اوقدرتگراست باوزش قدرت صدبارتغییرجهت داده یانه؟
Iran, Islamic Republic of
با حال بود!
یک قدرتگرا که همه ابرقدرتهای نظام - از استوانه تا میرحسین ت شیخ حسن و تا اصولچرا و اصلاح طلب و .... - بهش فحش می دن، جلوی همه شون هم وایساده ، یک ابسیلون امتیاز هم نداده!!
لابشيران
United States
عدم کفايت در تشخيص و تحليل مسائل و ريشه يابی حقيقی مشکلات و مسائل ملی و مطالبات جاری و عمومی ملت و دفع کل هشدار دهندگان حقيقی به جای رفع کامل مشکلات واقعی و تداوم انکار نامه های هشدارهای ضروری و حقيقی ، محققاً ، معادل با تحمل کامل عواقب غير قابل جبران و تداوم و افزايش وخامت حاد و نابسامانی عمومی و غير قابل انکار همينگونه معضلات جاری و اوضاع ذلت بار و خسارت بار امروز است.
خلائق همين که لايق.
Iran, Islamic Republic of
پسر لوس بابا که حالا دیگه بزرگ شده و لوس بازیاش دیگه جذاب نیست بلکه آبرو میبره.
آبروی پدری که تو تربیت بچه اش سهل انگاری کرده
حميد
Iran, Islamic Republic of
خانم رجبي را احضار كنيد كه در مورد معجزه هزاره سوم توضيح دهند براي شما كشف ابعاد انديشه جهاني در وجود ايشان قابل شناسايي نيست . ايشان هاله نور داشتند شمافراموش كرديد!
Iran, Islamic Republic of
انقلاب ما در طول چهل سال شاهد رشد و بروز علفهای هرزی بوده که بعد از چند مدت توسط باغبان برچیده شده اند.
United States
من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی در این فقره که شورای نگهبان انتخابات رو به انتصابات مهندسی شده تبدیل کرده است موافقم و این داستان در دراز مدت بدون هیچ تریدی باعث آسیب به کل کشور خواهد شد چون افرادی که با این مهندسیها وارد مراکز اصلی تصمیم گیری کشور میشوند منتخب واقعی مردم نبوده و از شایستگی لازم بر خوردار نیستند خواهش میکنم یه کمی هم به شعور مردم احترام بذارید به عنوان مثال
در انتخابات خبرگان در سال ۹۴ اینجانب میبایستی بین حضرت آیت الله مصباح یزدی و موحدی کرمانی یکی را انتخاب کنم با احترام برای هر دو بزرگوار، ایا اسم این مهندسی نیست اگر نیست پس چیه ؟ شما دوست عزیز و محترم ارزشی جواب بده؟
جایگاه
Iran, Islamic Republic of
جایگاه شورای نگهبان و وجودش ضروری است و اتفاق نظر قطعی است اما مشکل اشخاصند که با سیاسی کاری،امیال حزبی و سخصی و بعضا انتقام گیری سیاسی را از رقبای خود در دستور کار دارند.
این اشخاص با تعریف آیین نامه های داخلی برای خود شرح وظایف فراقانونی و سلیقه ای تعریف کرده و لذا منشا تضییع حقوق ملت می شود.
به راستی احمدی نژاد خادم زیبنده رد صلاحیت یا روحانی؟!
احمدی نژاد کاخ نشین و غیر انقلابی است یا روحانی و جهانگیری کاخ نشین با برادران متخم به فساد؟
اعضای شورای نگهبان حق ندارند سلیقه ای و حزبی رفتار کنند و اصلاح این روند خواست همه ملت است و لازم است بطور دقیق شرح وظایف و حدود قانونی اش و مکانیزم عملش تعریف شود که چنین جایگاه این شورا به چالش کشیده نشود که الان مورد خدشه است.
صادق لاریجانی چگونه می تواند در شورای نگهبان باشد حال آنکه علیه کاندید مخالف خود و همکارانش هر روز یک ساز کوک می کند یا 6 نماینده ای که صادق لاریجانی با اعمال نظر و سلیقه به داداش لاریجانی خود در مجلس بعنوان حقوق دان برای رای گیری معرفی می کند؟!
اینا نقض قرض است و در شان جایگاه شورای نگهبان نیست.
مشکل نبود مکانیزمی اصلاحگر در این روند اعمال نفوذ و سایقه است نه اصل جایگاه شورای نگهبان.
بنظرم فراخوان ارائه پیشنهادات برای اصلاح ساختارهای نظام و مناسبتهای غیر پاسخگوی فعلی به افکار عمومی داده شود و به بهترین پیشنهادات دریافتی جایزه بدهند.با حضور تعداد قلیلی از افراد رسوب شده در ساختارها، نمی توان امیدی به اصلاح داشت.
بدبختی کشور نتیجه تفکر رسوب شده چپ و راستهای دیروزی است که امروز به اسمهای دیگری همچنان قدرت و ثروت را دست بدست و گاهی هم برای حفظ خود،معامله می کنند مثل فیاد دانه درشتها و کاخ نشینی و ....
و از طرفی هیچ اهمیتی به تذکرات رهبری هم نمی دهند.
طلبه
Iran, Islamic Republic of
با سلام

بسیاری از نظرات را خواندم

متاسفم برای خودم و دوستان که چرا گاهی چون کودکان به هم چنگ می زنیم. در بعضی نظرها متاسفانه حرفهای بچه گانه، از روی غضب و ناپخته گفته می شود.

جوری بحث می کنیم که طرف له شود. طرف می گوید من این گونه بوده ام؛ آسمان و ریسمان را به هم می بافیم که تو جور دیگری بودی.

چرا این مقدار اهل قضاوت هستیم. در مورد نیات افراد این قدر بدون فکر هر حرفی می زنیم. این عقده گشایی ها را می توانیم به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هم ارائه دهیم. بدانیم زمانی که این متن را خواندیم در محضر ایشان بودیم.

تهمت همه جا بد است چه به کسی باشد که من از او بدم می آید و به او رای نداده ام و چه تهمت دیگران نسبت به خودم یا فردی که در عالم سیاست عشق من است!

راستی خبر دارید؟؟

روزی می میریم. درست تصور کن. روزی می میریم!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد عزیز . سال 1400 فقط رای به دکتر احمدی نژاد .
Iran, Islamic Republic of
عشق است دکتر احمدی نژاد را . این یاور مظلومان و محرومین را.
Iran, Islamic Republic of
عشق است دکتر احمدی نژاد را . این یاور مظلومان و محرومین را.
Iran, Islamic Republic of
قدرت طلب پوپولیست
Iran, Islamic Republic of
وقتی خبر پخش شد که علی(ع) در محراب ضربه خورده، عده ای مسلمان! پرسیدند مگر نماز هم می خواند.
Iran, Islamic Republic of
بیجهت بادمجون دور قاپ چینها شلوغش نکنند !!!!!!!! طرف این نامه خود حضرت آقا است و محق !!! ایشان با هوشیاری کامل و در کمال صبوری و دقت و با استادی و تبحر بالا خوب بلدند که چطوری جواب این نامه را بدهند و هیچ باکی هم ندارند از تند گوئی و رک گوئی علیه هر که بد عمل کرده و کند !! پس اینفرقه ها کنار بنشینند و مشاهده کنند جوابهای صاحب حق را در اینده تا هم یاد بگیرند و هم عبرت بیاموزند !! حرف تا حدود بسیاری درست است و قابل تامل ؟؟ شاید بواسطه ادبیات احمدی نژادی در جاهائی اتشش را کم و زیاد کرده و غلو هم فرموده ؟؟ شک نکنید !! انا کل چپی ها و راستی ها باید سکوت کنند دوم فتنه گرها و کاسه لیس ها و آنهائیکه در انور ابها منتظر بوی کبابند . سوم بی اطلاع ها و نا اکاه ها و چهارم و مهم آنهائیکه یقین از هرگونه برداشتی از این نامه منافعشان بسدن ترک و فردا هم اوار خواهد شد و اینها همانهائی هستند که حضرت اقا هم در انظار مهمانان آذزی خود محکم و غرا فرمودند و اخطار دادند !! بی عرضه ها و باند بازان و طرفداران مفسدین و زمینخوارها ها و پاچ لیس ها شده اند آتش بیار معرکه !! دیگه مردم حال حدیث های امثال رسائی ها و یامین پور ها و زیبا کلام ها و مهاجری ها بی بی سی نشسته را که گوش کنند و بهائی بدهند ندارند !!و مردم همه اینها را کنار گذاشته اند !!ما مردم هستیم و بزرگ این دوران که خسته شدیم از اینهمه دعوا و مشاجره و ضد و نقیض گویی ها شما و وقتی در خلوتهر کرده اید !!ا رفتید آن کاردیگرکرده اید و میکنید
معین
Iran, Islamic Republic of
حالا چنتا پیشنهاد داده . چرا اینقدر میسوزید . اپن زمانی که برای یک مشایی فحش زیر و بالاشو دادید و پشتشو خالی کردید و زمانی که هیچ خبری نبود انحراف را به لنگ دولتش بستید باید فکر این روز را میکردید که جلوی شما نادان ها بایستد . احمدی نژاد با هیچ کدام یک از شما نیست و باجی هم به کسی نمیده و تنها مشکلش اینه که هر چه باور داره به زبان میاره . بر خلاف رفتارهای نفاق انگیز دشمنانش
یاحسین
Iran, Islamic Republic of
ایشان ناخن اپوزیسون هم قدرت ندارندتنهاهنرش سلاح قدرتمندعوام فریبی وپاپولیستی است.
Iran, Islamic Republic of
داداش !
ما به عوام بودن و پاپول(!) بودن خودمون افتخار می کنیم . سال 88 که بی بی سی گفت همه در و دهاتی ها به احمدی نژاد رای دادند، گفتیم بله ، ما در و دهاتی ها رای دادیم تا چشتون درآد .
آره ببم جان، او پوپولیست است و همین افتخار برای دنیا و آخرتش بس که ناس را بر اشراف و مستکبرین ترجیح داد با همه هزینه های کمرشکنش.
Iran, Islamic Republic of
همه درداین نمک نشناس قدرت طلب دراینه که چرااودرپست ریاست نیست!!! من درعمرنزدک به 60سالگی آدمهای بی چشم رو باوقاحت دیده بودم دیگه این جرثومه شیفته ریاست طلب زده روی دست همه نمک نشناسها!!!...
Iran, Islamic Republic of
مثل خودت!
United States
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
حامیان ایشون منافقین و برخی وطنیهاهستندکه متاسفانه بعدازچندسال می فهمندچه بلائی سرکشورشون با حمایت ازتشنه گان قدرت آوردند
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
این آدم آمد تا چهره جریان حزب الهی را نابود کند.
مهره .... است.
United Arab Emirates
شک نکنید که دوستان ناباب و منحرف، احمدی نژاد سال 88 را به این روز انداخته اند ؛...
United Arab Emirates
این روزها با رفتارها و اقدامات روسای جمهور سابق و فعلی و برخی نمایندگان مجلس و...، مرتب به یاد فرازی از پیام مقام معظم رهبری بمناسبت درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی می افتم که: ...اکنون این مبارز کهنسال در محضر محاسبه‌ی الهی با پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت گوناگون قرار دارد، و این سرنوشت همه‌ ما مسئولان جمهوری اسلامی است.
Iran, Islamic Republic of
آیت الله هاشمی نور به قبرت ببارد که با نگاه تیز بین خود خوب او را شناختی وبا بصیرت الهی حتی یک روز هم از مواضع خود کوتاه نیامدی و از سوی کسانیکه فریاد بصیرتشان گوش همه را کر کرده بودمورد بدترین تهمتها واهانتها قرار گرفتی ،همینها که بعد از گذشت 12 سال انگشت ندامت به دندان گرفته اند.
Iran, Islamic Republic of
منظورت اینه استخر فرح نور باران بشه
Iran, Islamic Republic of
شرافتاً تو رفیق حاج سعید نیستی که اینقدر استخر استخر میکنی ؟! معلومه خاطرات خوشی از استخر داری اصلاً رهات نمیکنه !
Iran, Islamic Republic of
چرا رفیق حاج سعیدم. استخر فرح هم خیلی حال میده. اینو اونور شنا کنی. یهو عزراییل.......
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همینایی که میگی نوچه های هاشمی و نمک گیرهای اویند که علیه احمدی نژادند.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
مرحوم حجت الاسلام هاشمی شکست در انتخابات سال 84 را هرگز فراموش نکرد و هرچه میگفت برای همین بود که از دکتر احمدی نژاد کینه به دل داشت .
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه طراح سوال را بکوبید اگر می توانید به سوالات جواب بدهید. اصلا به جای اسم احمدی نژاد بگذارید برگ چغندر اما به متن نامه جواب دهید. شما فقط دنبال من قال افتاده اید و با ما قال کاری ندارید.
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین خطر برای کشور روحانی نیست. ری استارتی ها و دروایش هم خطری نیستند حتی تغییر سبک زندگی هم خطری درجه دوم است. خطر اصلی این است که همان نیروهای انقلابی پای کار که از اول انقلاب تا الان در صحنه بودند فکر کنند که نظام خودش طاغوتی شده و بیش از آن حمایت از آن جایز نیست. حرف هایی که احمدی نژاد زده حرفهایی است که در دل خیلی ها از همین بچه حزب اللهی ها هست اما مرتب خود را می خورند و به زبان نمی آورند. اگر می خواهید بقیه حزب اللهی ها هم به سرنوشت امثال طبرزدی و نوری زاد تبدیل نشوند این نامه احمدی نژاد را جدی بگیرد و به طور منطقی و صحیح پاسخ دهید.
Iran, Islamic Republic of
شرم بر کسانی که عمدا تایید صحت نتیجه انتخابات 88 را به تاخیر انداختند تا به جو شک و تردید دامن بزنند.
کف
Iran, Islamic Republic of
کف های روی آب کنار میروند و رسوا میشوند مدعیان بی عمل کاخ نشینی که با ابزار دین و بنام اسلام و انقلاب سالها بر مردم مستضعف با زدن رای شان سوار شدن و مال و ثروتها به هم زدند!
Iran, Islamic Republic of
نظرات کاربران محترم را خواندم هزاران بار خدا را شکر میکنم که زمستان رفت وروسیاهی برای ذغال وخاکسترهای اطرافش باقی ماند.
م
Romania
فقط یک سوال ازش دارم اگر مهندسی هست چرا با بقایی شرکت کردید؟
Iran, Islamic Republic of
برا این که معلوم شود ، اصل ماجرا همان مهندسی است و بس!
United Kingdom
تا زمانی که قدرت در ید یک حلقه بسته خودنخبه پندار به اسم اصولگرایی و اصلاح طلبی تصاحب شود؛ این کشور به جایی نمی رسد. همچنانکه ثبات قدرت در مناصب نظامی و خبرگانی و رهبری مفید است؛ سکون قدرت در مناصب اجرایی و قانونی و قضایی مضر است. ...
Iran, Islamic Republic of
3 در مقابل 3 شیوه ای بود که یک نهاد برای انتخابات تصویب کرد
یک نمونه از تقسیم قدرت بین دو جناح اصول سوار و افسادطلب
Iran, Islamic Republic of
نظارت استصوابی همان مهندسی انتخابات است
رضا
Iran, Islamic Republic of
بس است.
ابوطالبی
Iran, Islamic Republic of
حب الدنیاراس کل خطیه دوستی دنیا راس کل بدی ها وخطا هاست وکار به جای میرسد اولایک النعام بل هم اضل میشود ازحیوان پستتر واسلام
Iran, Islamic Republic of
عزیزم من مخاف کارهای احمدی نژادم اما استفاده شما از عکسی که ضد انقلاب از اون زمان استفاده میکنه برای مخوف نشون دادن احمدی نژاد تلقی بدی را در ذهن مردم ایجاد میکنه.
Iran, Islamic Republic of
نظر بنده چون به ضررتان بود منتشر نکردین نژاد پرستی شاخ ودم ندارد
خودم
Iran, Islamic Republic of
به نام مردم به کام آقای دکتر/به نام عدالت به کام قدرت طلبی
سلام
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد مدعی عدالت خواهی یک سوال:بیشترین دولت که قانون را دور زد دولت شمانبود؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر سلام سلام. چند مورد نام ببر؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
برو گزارش تفریغ بودجه سال 95 رو بخون
80 درصد انحراف از بودجه
به این میگن تمسخر هر چی شیوه نوشتن بودجه و برنامه و برنامه ریزی
بعد بیا از این حرف ها بزن
متاسفانه عادت کرده ایم همین جوری حرف هایی که بی اساس و پوچ هستند رو از یه جا بشنویم و بعد انتقال بدیم
گزارش تفریغ بودجه 95 رو چندبار بخون
توحید
Iran, Islamic Republic of
سخنی با فریب خوردگان تردستیهای احمدی نژاد:آیا او به قول خودوفاکرد(ثبت نام انتخابات)؟یابه قانون ملتزم است؟ازنام عدالت استفاده ی ابزاری نمی کند؟
Iran, Islamic Republic of
آقایون و خانم های اصلاح طلبی که الان به اصولگرایان درس بصیرت میدن و میگن دیدید بعد چند سال به حرف ما رسیدید بصیرت را ما مردم داریم که از اول گفتیم اصلاح طلب و اصولگرا سر و ته یک کرباسند و به هم میرسند!
فقط احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
کی وکجا قول داد؟
نوشت : برنامه ای برای انتخابات ندارم .
برای جلوگیری از ردصلاحیت بدون دلیل بقایی ناچار شد خودش ثبت نام کند تا برای همه معلوم شود اصل ماجرا، مهندسی است . الحمدلله که معلوم شد مهندسی بوده.
Europe
بنظرم احمدی نژاد راهکارهایی برای خروج از بن بست داده است و تشخیص درستی و نادرستی آن با مقام معظم رهبریست و قطعا حمله به احمدی نژاد بیشتر برای حمله کنندگان گران تمام خواهدشد
کسانیکه احمدی نژاد را مورد انتقاد قرار میدهند بنظرم یادشان رفته در کشور ما مردم سالاری دینی حکمفرماست و بی شک اینان بزرگترین خطر برای انقلاب خواهند بود کاری نکنید کشورهای دیگر به تفکراتتان بخندند
مگر کشور ما دیکتاتوریست که انسانها نتوانند عقاید خود را بزبان بیاورند واقعا برای نسلهای آینده باید تاسف خورد که قرار است در چنین کشوری زندگی کنند
خدارا شکر رهبر ما انسان با درایتی هستند واگرنه الآن کشور قطعا با چنین تفکراتی نابود شده بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
نامه احمدی نژاد هشدار واقعی برای تمام دلسوزان نظام است
آقایان اصول سوار بیدار شوید به جای حمله و زدن حرف های بیهوده و بی اساس دنبال مبارزه واقعی با فساد باشید
درخت تنومند نظام به واسطه فساد موریانه ها در حال سست شدن است
افساد طلبان هم مترصد فرصت برای اثبات خود هستند البته کور خوانده اند چیزی گیرشان نمی آید
جنس هشدار احمدی نژاد از نوع آشوب و خیانت نیست بلکه از نوع دلسوزی واقع بینانه است
به جای حمله به احمدی نژاد فکر کنید که ایا حرف هایی که می زند واقعا برای تقویت نظام است یا تضعیف
هر کس آمد گفت فساد داریم دنبال تضعیف نظام نیست
حسین
Iran, Islamic Republic of
این نامه عمق دید و هشیاری احمدی نزاد را نشان می دهد
اصول سوارها به جای تفکر فقط و فقط توهین، پرخاش و تهمت را یاد گرفته اند
البته چیز عجیبی نیست زیرا سرنوشت امروز آنها هم محصول این نوع اخلاق و طرز رفتار است
باید یک اصلاح اساسی در خیلی از جاهای نظام انجام بگیرد
باندهای قدرت اجازه نمی دهند فریاد عدالت خواهی به گوش کسی برسد
همه باید علیه باندهای قدرت متحد شوند
Iran, Islamic Republic of
همه ی این توهین‌ها والقاب زشت و ناپسند از کسانی سر می زند که ادعای حمایت از رهبری دارند ولی به والله این رفتار نه تنها به نفع رهبر نیست بلکه به ضرر نظام نیز می باشد .
Iran, Islamic Republic of
چرا این همه علیه یک نفر که واقعیت و حرف مردم را بیان می کند حمله وجود دارد؟
دو جناح اصول گرا و اصلاح طلب از وضعیت مردم یا خبرندارند یا خبردارند نمی خواهند اقدامی انجام دهند
احمدی نژاد در این نامه حرف مردم را صریح و پوست کنده زده است
به جای غوغاسالاری باید به حرف توجه کرد
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر احمدی نژاد دلاور
بزرگ مردی که ارزش های انقلاب را زنده کرد
این نامه بار دگیر هوش و ذکاوت و درایت احمدی نژاد را نشان داد
احمدی نژاد به جای خرج کردن از امام، انقلاب شهدا و دین از خودش مایه می گذارد
به جای سواری گرفتن از ارزش ها، بار سنگین ارزش های والای انسانی را به دوش می کشد
در حالی رهبری هم از وضع موجود انتقاد دارند احمدی نژاد هم حرف دل مردم و واقعیت موجود را به قلم آورده است
Iran, Islamic Republic of
آقای رسایی
از شما این جور صحبت کردن بعیده
به جای فکر کردن
اوج عصبانیت و بغض خود را در کلمات نیاورید
اندکی فکر
اندکی تامل
حامی رهبری
Iran, Islamic Republic of
رهبری در نماز جمعه فرمودند که نظرشان به نظر آقای احمدی نژاد نزدیک است با وجود اینکه رفاقت 40ساله با آقای رفسنجانی داشتند
Iran, Islamic Republic of
...همه اونایی احمدی عزیز را می کوبند انشاالله در انتخابات ۱۴۰۰جواب میگیرن به امید پیروزی احمدی در ۱۴۰۰
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد خادم ملت ایران
Iran, Islamic Republic of
منافق شما و امثال شما هستن
حامیان شیمون پرز
محمد
Iran, Islamic Republic of
گمان نکنم راه امام راه مرفهین بی دینو بی دردو بی وجدان باشدغیرتو وجدان احمدی نژاداست که نمیتواندساکت باشدراه امام راتحریف نکنیداگردینداریدامام فرموداگررییس جمهورازمتوسط به پایین ملت نباشدروزمرگ انقلاب است
Iran, Islamic Republic of
کسانی که با نامه دکتر مخالف هستند یعنی از وضعیت موجود راضی هستند یعنی با ربا، رشوه ،اختلاس، فساد، ستم و...مشکلی ندارن شاید خودشون از دسته مختلسین هستن حتما از دسته رشوه بگیران هستن و یا تو یه کره دیگه زندگی می کنن
علز
Iran, Islamic Republic of
لطفادوستان به این نکته توجه کنن که ۴۰سال است قدرت دست اقایان است واحمدی نژادپاتوکفش اقایان کرده ...
محسن
Iran, Islamic Republic of
شما اصولگراها و اصلاح طلبان انگشت کوچیک احمدی نژاد هم نمی شوید.
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
...