پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۳۰۶
بن بست سیاسی رئیس جمهور سابق

احمدی نژاد در مسیر سوم سیاست ورزی زندگی‌اش/ تکراری و بی اثرتر از همیشه

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 591427
دیگر کنش‌هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، اکت‌هایش تکراری شده، رادیکالیسم در این سطح دو نتیجه محتوم دارد؛ اول انحراف و دوم انفعال. به او گفته اند از اول نقشه ای بود که حذفت کنند، و با همین توهم او را وادار به کارهایی کردند که حذف کوچکترین نتیجه آن است.
احمدی نژاد در مسیر سوم سیاست ورزی زندگی‌اش/ تکراری و بی اثرتر از همیشه
گروه سیاسی جهان نيوز: روز گذشته احمدي‌نژاد با حضور در مقابل دادگاه تجديد نظر حميدبقايي یکبار خبر ساز شد. اینبار البته بسیاری از محافل رسانه‌ای و سیاسی در کشور، به اقدام وی توجه‌ای نشان ندادند. موضوعی که نشان می‌دهد اقدامات سیاسی جدید وی به سمت تکراری شدن و بی اثر شدن در حال حرکت است. اقدامات او دیگر اثر اجتماعی ندارد و تنها در برخی از شبکه های اجتماعی رجزخوانی های دیروزش مشتری دارد ولی توان ایجاد کنش موثری اجتماعی ندارد.

*بن‌بست قابل پیش‌بینی بودن برای احمدی‌نژاد/در مسیر نوری‌زاد
در همین باره محمد زعیم‌زاده جانشین سردبیر فرهیختگان طی یادداشتی نوشته است: یکی از روزهای تابستان 93 بود که در مسیر حرکت در خیابان طالقانی سوار بر اتوبوس در کنار دیواره‌های لانه سابق جاسوسی آمریکا چشمم به مرد جاافتاده‌ای افتاد که طوماری را به خودش آویزان کرده بود و سعی می‌کرد با عابران سخن بگوید. روز بعد هم آن مرد را همان‌جا دیدم. برایم جالب بود، چند ایستگاه قبل از مقصد پیاده شدم، 50 متری را رفتم تا آن فرد را ببینم. محمد نوری‌زاد را شناختم، قبلا دیده بودمش، زبان تند و تیزی داشت و تا سال 80 علیه اصلاح‌طلبان و بعد از سال 88 علیه نظام. سعی می‌کرد با عابران ارتباط بگیرد و همان حرف‌هایی را می‌زد که قبل‌تر در صدای آمریکا و رادیو فردا و... گفته بود اما کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت، عده‌ای اصلا گوش نمی‌دادند تعدادی هم که توقف می‌کردند واکنش خاصی نداشتند.

نوری‌زاد حداقل سه دوره حیات سیاسی داشت؛ اول دوره پیشا88، دوره‌ای که ستون‌نویس روزنامه کیهان، آیت‌ا... مصباح را چراغ راه می‌دانست در حمایت از سردار نقدی به عبدا... نوری می‌تاخت، از صدا وسیما بودجه میلیاردی برای سریال‌هایش می‌گرفت و مطالبش را از حیث تندی و تیزی، ایران و همشهری هم چاپ نمی‌کردند. نوری‌زاد در دوره دوم و پسا88 به یکی از ستاره‌های جریان فتنه تبدیل شد و چون از راست بر دنده چپ برخاسته بود تحویل هم گرفته می‌شد، به سیاق نامه‌های بدون سلام و والسلام، نامه تند و تیز به مقامات کشور می‌نوشت، با نهضت آزادی و بهایی‌ها و فرق نشست و برخاست می‌کرد و... .

نوری‌زاد سوم از زمانی شروع شد که دیگر سران اصلاحات از سر مصلحت-شما بخوانید بن‌بست سیاسی حاصل از رادیکالیسم 88 – فرمان را به سمت راست‌ها گرفتند و شدند موتلف روحانی. حالا دیگر نیازی به نوری‌زاد نبود و ستاره اقبالش افول کرد. نوری‌زاد دیگر اهمیتی نداشت چون همه حرف‌هایش قابل پیش‌بینی بود همه مسیر‌ها را تا ته‌خط رفته بود، همه کنش‌هایش تکراری بود و شد آنچه شد، دیگر تحصن و اعتصاب خیابانی هم جواب نمی‌داد.

برای محمود احمدی‌نژاد هم سه دوره حیات سیاسی را می‌توان تصور کرد، احمدی‌نژاد پیشا88 یک مدیر میانی که با سابقه فعالیت دانشجویی استاندار دولت سازندگی بود، از مسئولان ستاد ناطق‌نوری و ذوب در ذوب‌شده‌های ولایت، شهردار برآمده از شورای شهر اصولگرا و رئیس‌جمهور برآمده از گفتمان عدالت و انقلابی‌گری.

دوره دوم، دوره احمدی‌نژادی است که سعی می‌کند با مشاهده موج گسترده نارضایتی‌های اقتصادی از دولت ضمن انتقال بار منفی دولت خود به کلیت حاکمیت، برخی مرزبندی‌ها را با حاکمیت شفاف کند و در عین حال سعی می‌کند بتواند گفتمان آزادی‌های اجتماعی را هم به بدنه اجتماعی خود اضافه کند، راهبردی که چندان موفق نیست و منجر به تخلیه بدنه ایدئولوژیک حامیان می‌شود و از دل نارضایتی بالا و انفعال بدنه ایدئولوژیک، دولتی در سال 92 بر سر کار می‌آید که در نقطه مقابل گفتمان دولت اول احمدی‌نژاد بود.

احمدی‌نژاد دوره سوم، احمدی‌نژادی است که تاکنون سعی کرده در کنار ناکارآمدی دولت مستقر در بحث عدالت خود را بازسازی کند؛ اما برخی ویژگی‌های فردی احمدی‌نژاد و بعضی دگردیسی‌های معرفتی سبب شد کار در همین‌جا متوقف نماند و احمدی‌نژاد سعی کند عمل سیاسی را از خود بروز دهد که دیگر در چارچوب‌های حاکمیتی جمهوری اسلامی نگنجد.

نقطه عزیمت احمدی‌نژاد در این کنش جدید به نقد و تخطئه قوه قضائیه منتج شد، هرچند هم زمانی این اکت سیاسی با پیگیری قضایی نزدیکان حلقه اول او نظیر بقایی سوالاتی را حتی برای بدنه خوشبین به احمدی‌نژاد به وجود آورد که چرا چنین مواجهه‌هایی پیش‌تر انجام نشده است؟ یا آیا اساسا کسی که راضی شده با فردی مانند سعید مرتضوی کار کند و بده‌بستان سیاسی در سطح بالا انجام دهد، صلاحیت نقد در حوزه عدالت‌خواهی قضایی را دارد یا نه؟

احمدی‌نژاد همچنان سعی می‌کند با یک تحلیل پرریسک تعمدا با حاکمیت جمهوری اسلامی مرزگذاری کند. ثبت‌نام در انتخابات سال 96، غصبی دانستن جایگاه رئیس قوه قضائیه، تکرار سخنان «آمدنیوز» و «رادیو فردا» درمورد اغتشاشات اخیر و... جز در این پارادایم تحلیل نمی‌شود.

احمدی‌نژاد این روزها تعمدا قصد دارد مرزبندی را پررنگ کند و در این طریق رادیکالیسم را هم حداکثری دنبال می‌کند، احمدی‌نژاد قصد دارد آلترناتیو وضع موجود در سطح کلان و در همه ابعاد باشد اما به نظر می‌رسد به دلیل اعتمادبه‌نفس بالا یک تجربه و یک واقعیت را نادیده گرفته است، تجربه تلخ بازسازی پس از انتخابات 88 که نتیجه‌ای جز تخلیه و انفعال بدنه ایدئولوژیک نداشت و دیگری بی‌توجه به این واقعیت که از محمود احمدی‌نژاد همچنان در میان طیف‌های متکثری از جامعه ازجمله طبقه متوسط مدرن و بدنه نخبگانی نفرت شدیدی وجود دارد که ترمیم نشده است، امتیاز منفی بزرگی که اتفاقا سبب می‌شود احمدی‌نژاد به هر شخصی حمله کند، به امتیاز مثبت او تبدیل شود.

احمدی‌نژاد امروز در اشلی دیگر به سرنوشت نقش دوم قصه ما تبدیل شده است، دیگر کنش‌هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، اکت‌هایش تکراری شده، همان‌گونه که قبلا هم گفتیم و با مثال‌های تاریخی هم قابل اثبات است.  رادیکالیسم در این سطح دو نتیجه محتوم دارد؛ اول انحراف و دوم انفعال و به‌نظر می‌رسد محمود احمدی‌نژاد امروز با گذر از مرحله اول به مرحله دوم رسیده است.

* در مسیر هلاکت
مهدی محمدی نیز در یادداشتی کوتاه نوشته است:محمود احمدی نژاد سالیانی است تصور می کند به روی جمهوری اسلامی تیغ کشیده در حالی که جز خود را در این میان قربانی نکرده است. به او گفته اند از اول نقشه ای بود که حذفت کنند، و با همین توهم او را وادار به کارهایی کردند که حذف کوچکترین نتیجه آن است. حالا به او گفته اند اپوزیسیون باشی برایت بهتر است، در حالی که آنها که ده ها بار اپوزیسیون تر از او بودند حالا برای بازگشت التماس می کنند. خیال کرد فلان رفیقش را با دفاع عصبی و رادیکالیسم کور، صیانت می کند در حالی که در واقع جز اینکه اتهامی بر اتهامات او بیفزاید و وضع ناگوارش را اسف بارتر کند، کاری نکرد. می گویند احمدی نژاد باهوش است. من که هوشمندی نمی بینم. به دست خود، خویشتن را در مهلکه ای چنان عمیق انداخته که اگر واقعا می خواست خود را هلاک کند شاید اوضاع به این افتضاحی از آب در نمی آمد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
هیچ سیاستمداری با این نوع اقدامات در خارج و داخل به نتیجه نرسیده/ واقعا احمدی نژاد کسی رو نداره بهش مشورت درست و حسابی بده
Iran, Islamic Republic of
خیلی از دوستان حقیقیش سعی کردند و مشورتها دادند اما ...

به هر حال کرسی قدرت خیلی ها را ...


و اینجاست که مردان مرد چهره می نمایانند

امام راحل (ره)
و امام امت خامنه ای
و فرزندان معنویشان
همانند شهدا
و حاج قاسمها
Iran, Islamic Republic of
اگر صد تا رئیس جمهور دیگه هم بیاد آخرش میره تو فاز اپوزیسیون. اول سیستم کشورداری باید درست بشه. ای کاش جهان نیوز به جای تخریب و تخطئه افراد و اشخاص به فکر ریشه یابی معضل های سیاسی کشور بود. به نظر من این اشخاص ظرفیت های کشور بودند که متاسفانه به خاطر سیستم غیرشفاف و فسادپرور کشور کارشون به اینجا رسید. لطفا یکم قوانین و مجلس رو تحلیل کنید تا ببینید چی میشه که یک رئیس جمهور مردمی و محبوب مثل احمدی نژاد به این نقطه میرسه. من هیچ گونه منفعتی از این روال تحلیل های جهان نیوز نمی بینم. شما دانسته یا نادانسته دارید فضای کشور رو متشنج می کنید و آب تو آسیاب دشمن می ریزید. فرقی نمیکنه آقای احمدی نژاد رو محکوم کنید یا آقای روحانی.
Iran, Islamic Republic of
البته سیستم درست همانی است که
امام زمان (عج) احیا خواهد کرد إن شاء الله

خداوند توفیق تام اطاعتش را مرحمتمان فرماید
Iran, Islamic Republic of
قطعا عدالت و صلاح ۱۰۰ درصدی امور در سطح جهانی فقط و فقط در زمان ظهور و به دست امام زمان (عج) محقق می شود. اما این نباید باعث شود که ما در راستای بهسازی امور کشور خود تلاش نکنیم. از نظر من یک منتظر واقعی فقط به دعا بسنده نکرده و تمام تلاش خود را می کند که تا حد امکان زندگی شخصی خود و کشور خود را مهدی پسند اداره کند. امید که تمامی مسئولین به این نتیجه برسند.
موید باشید
Iran, Islamic Republic of
الحق که قلم زیبایی دارید. درود بر شما استفاده کردم.
باور بفرمایید خیلی وقت ها اصلا تحلیل های جهان نیوز را نگاه می کنم ولی دیدگاه های شما عزیزان را با حساسیت بیش تری دنبال می کنم.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
وتنها کسی که در عالم سیاست منتظر واقعی امام زمان هست نیز همین محبوب قلبها و سردست گیرنده ارزشهای انقلاب است.
Iran, Islamic Republic of
امیر المومنین علیه السلام :
رحم اللّه امرء عرف قدره و لم يتعّد طوره
، خدا بيامرزد مردى را كه اندازه‌اش را بشناسد و از حدّ و اندازۀ خويش تجاوز نكند.
لاتلبس الحق بالباطل
Iran, Islamic Republic of
حدیث بیان شده حق است اما نیت و مصداقت باطل!
این حدیث ... و نفوذی هایی است که هر روز یکی از نزدیکان یا بستگانشان به جرم فساد مالی،کار چاق کنی یا جاسوسی به دام می افتدند!
خضعبلات نویسنده در مورد دکتر احمدی نژاد و مقایسه با نوری زاد،نشان از غرض ورزی،بی منطقی و قلم مزدوری برای جریانات سیاسی آلوده از چپ و راست است که کشور را به این روز انداخته اند که بیکاری و فساد و فقر و تبعیض و مسئولین و بستگان فاسد،پاشنه آشیل نظام و بهانه تخریب اعتماد عمومی به نظام شده است و کار بجایی رسیده که مردم مدیران و مسئولین فاسد را با علاقه انتخاب و ترجیح می دهند!
وضعیت داخلی کشور هیچ سنخیتی با آرمانهای انقلاب و امام و شهدا ندارد و کسانی که تلاش می کنند با دروغ این وضعیت را تطهیر نمایند،خائن به دین و نظام و کشورند و عوامل نفوذی برای براندازی نرم هستند.
امروز معضل کشور چه کسانی است؟
امریکا و اسراییل حضور کدام افراد و جریانات سیاسی را در کشور ترجیح می دهد؟
به خون چه کسانی امریکایی و اسراییلی ها تشنه اند؟
...
چه کسانی در خدمت نظام و مردم بوده اند و چه کسانی نظام در خدمت آنها و بستگانشان بوده اند؟
پاسخ به این سوالات یعنی عیان شدن حقیقت.
Iran, Islamic Republic of
امت حزب الله
در بن بست نیست
بحمد الله امروزه
از جوانان تا میان سالان فراوانی صلاحیت خدمت دارند
در گزینه های گذشته محصورمان نکنند
Iran, Islamic Republic of
اخوی شما که طرفدار آقای احمدی نژاد هستی بفرمایید که در زمان خود این آقا که همه قدرت در درستش بود چرا بقایی ها خوردند چرا معاون اول خودش رحیمی به زندان رفت؟ چرا دکل گم شد...؟
والله این شخصیت پرستی شما جز ضرر برای خودتون هیچ چیزی نداره... من دو بار به ایشون رای دادم ... اما اشتباه مسیر رو رفت... چرا یک انسان معمولی رو اسطوره میکنید؟؟/ اشتباهاتش را چرا نمیبینید؟ چرا بازی خوردن هایش را نمی بینید؟؟ تا کی با شخص پرست باشید؟
چرا این آدم هم نباید خطا داشته باشد از دیدگاه شما
Iran, Islamic Republic of
رحیمی به دلیل برخی تخلفات قبل از معاون اولی اش محاکمه شد ... خودتان هم میدانید افرادی هستند که دهها برابر او جرایم دارند اما محاکمه نمیشوند !
بقایی چه چیزی خورده ؟! چرا تهمت میزنید ؟! شما بگو طبق کدام قانون میتوان شخصی را بدون برگزاری دادگاه 7ماه در بازداشت موقت(!) نگه داشت؟!
دکل گمشده هم که همان موقع مشخص شد برای تخریب دولت قبل بوده...
شما اگر دوبار به احمدی نژاد رای دادی رایت هم با فکر و اندیشه نبوده که الآن چنین سست و بی پایه تهمت میزنی و تخریب میکنی ! بنده هم به او رای داده ام و مسیر فعلی او را قبول ندارم اما دروغهای دیگران درباره او را تکرار نمیکنم.
Iran, Islamic Republic of
این افراد در ابتدا با نظام و در مسیر درست بودند. اما در ادامه ی مسیر دچار انحراف شدند. لطفا بجای تخطئه ی افراد، عوامل انحراف آنها را شناسایی کنید تا چراغ راه آیندگان باشد. قبول کنیم که نمی توان تمام تقصیرها را گردن خود فرد انداخت. هیچ قاتلی، مادرزادی قاتل نیست بلکه در آینده قاتل می شود و ای بسا هر کدام از ما سهم کوچکی در پروسه ی قاتل شدن یک انسان داشته باشیم. لطفا تقصیرهای جناح ها، خواص و البته مردم عادی را پیدا کرده و آنها را برطرف کنیم‌.
باتشکر
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز این ره که میروی به ترکستان است! دست از این رویه ی قیچی کاری بردارید! این چیه از نظر ۱۰:۴۹ باقی گذاشتید؟ دوستان اگر شما متن کامل این نظر رو بدون سانسور ببینید ساعت ها به رویه ی سانسور این سایت خواهید خندید! بارها تکرار کردم یا اصلا نظر رو منتشر نکنید یا دست نخورده منتشر کنید. یعنی چی تیکه تیکه می کنید بعد میچسبونین بهم یه چیزی از توش در میاد که با نیت اصلی نگارنده کاملا متفاوت است؟ من جهان نیوز را به دلیل خیانت در امانت نخواهم بخشید. الحق که همان بهتر شما اصول گرایان در قدرت نیستید! امیدوارم روزی انقلاب گرایان اصیل و راستین و با درک درست از اسلام و آرمان های امام زمامداران این کشور شوند. خداوند جهان نیوز را هم هدایت کند!
والسلام
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
شما به چه پشتوانه ای اتهامات بی اساس رو تکرار میکنی؟ به هر پشتوانه ای که داری فقط در نظر داشته باش که اخلاق نیست.اگر مدارک و مستندات فقط مالیه در مورد همین آقای بقایی دادگاه علنی با انتشار متن دادخواست و دفاعیات مستند.تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
Iran, Islamic Republic of
به تصویب کنندگان بیست دقیقه ایی برجام که امام جمعه هم می شوند وموجب خوشنودی آشنا که نمی رسد........؟
آگاهی دهی
Iran, Islamic Republic of

حکایت این است.چپ و راست بقایشان در مسئولیتها مهمتر از هر چیزی است و ثابت کرده اند در این راه از قربانی کردن هیچ چیزی ولو دین دریغ نخواهند کرد.
وقتی پای نقد خود و بستگانشان و زندگی های کاخ نشینی میرسد،فریاد بر می آورند اسلام در خطر است و آبروی نظام نباید مورد خدشه باشد!
حا آنکه مردم با نظام و اسلام عجینند اما از مفتخواران کاخ نشین به نام دین بیزارند کما اینکه امام علی ع و امام خمینی عزیزمان بی زار بودند.
قصه غصه امروز این است.
همکلاس ابوذر غفاری با اشرافیت چه کرد
Iran, Islamic Republic of
عمار در جایگاه خود عمار است و ابوذر در جایگاه خود
ابوذر
و مبارزه ابوذر با فساد و اشرافیت شدیدتر است
متین و بدون حاشیه نه ملاحظه حرامخوار ! باید حرف های حق شما را که درد همه ماست
با صدای بلند در گوش کر انقلابی نما فرو کرد. یا حق
Iran, Islamic Republic of
اخوي سلام، شما چرا بي جهت انگ طرفداري از شخص مي زني بنده خدا 4تا سؤال ساده مطرح كرده اگه بي حب و بغض پاسخ داده بشه كه البته پاسخ آنها خيلي هم پيچيده نيست، تحليل مسائل واقعي تر ميشه.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مجبور نیستی از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنی که املای صحیح آن را نمی دانی کلمه "خزعبلات"صحیح است نه خضعبلات
Iran, Islamic Republic of
جناب غلط گیرباسواد این ها شاید وقطعا غلط تایپی است که طبیعیست ! نه بیسوادی !!
Iran, Islamic Republic of
غلط تایپی هم نباشه ، شما دوستانه اصلاحش کن ، بقیه هم بلد نیستن ، یاد میگیرن . فوری هم انگ بیسوادی نزنید. همه چیز را همگان دانند و همگان هنوز از مادر زاده نشده اند . ظریفی گفت: همه چیز را همگان هم ندانند و فقط خداوند میداند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز وارادتمند دکتر اولا آن عبارت آیه قرآن است وحدیث نیست ثانیا خزعبلات درست است خوب است ارادتمندان دکتر قدری سطح آگاهی وسواد شان را هم ارتقاء دهند
Iran, Islamic Republic of
احمد آقا!
کلام حضرت امیر سلام الله علیه _رحم الله امرء ..._ آیه قرآن است؟؟؟!
یکم سطح آگاهی و سواد ما را ارتقاء مرحمت بفرمایید؛ لطفا!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با اون شاهکار رکود تورمی که به جا گذاشت و اون جنگولک بازیهاش چه اعتماد به نفسی داره که هم برای انتخابات کاندیدا میشه سه باره هم از این حرفا میزنه
.............
Iran, Islamic Republic of
شماها مشکلتون اینه ک هرکس از مسیولین مطبوعتون اگه انتقاد و شکایت کنه این کار رو منفعلانه، کنش بی تاثیر و هرج و مرج میدونین..

...
سعید زیبا کلام
Iran, Islamic Republic of
شما اصولگراها بد تر از اصلاحاتیها شدین..

شماها کسانی هستید ک کسی مثل سعید زیبا کلام رو ۲۰ ماه به خاطر انتقادهای عالمانه و منطقی از ننگنامه برجام پرتش میکردید ولی از وقتی ک دکتر سعید زیباکلام زبان به تعریف قاطع انقلابی از محمود جان باز کرد از هنه هیچ چیز واسه تخریب اون استفاده کردین و دارین میکنین..

کسی رو اگر از اسب انداختی بدون هیچگاه از اصل نمیتونی بندازی اصولگرای بد تر از اصلاح طلب..
هر دو جناح ۴۰ساله مردم رو به بازی گرفتین
ایرج
Romania
...
کاربر محترم . با تشکر. نظریه خود را مستدل و بدون توهین و کنایه تنظیم کنید. جهان نیوز
Canada
چه کسی همفکر احمدی نژاد بود
Canada
کسی که بخاطر احمدی نژاد خیلی هزینه داد
Canada
پاسخ را کسی نمیداند؟
سروش
Iran, Islamic Republic of
تخریب بد مثل دفاع خوبه.
کریمی
Iran, Islamic Republic of
عاقبت افراط گری بن بست است/ احمدی نژاد هم تمام شد
Iran, Islamic Republic of
بله عاقبت افراط گرایی بن بست است ولی نویسنده این مطلب بسیار سعی کرده است با مقایسه های بسیار عجیب و قریب از اب رد شود ولی پایش خیس هم نشود قربانت شوم شما هم مثل احمدی نژاد افراطی هستید و باید جوابگو تایید کردن ایشان و خسارتهای وحشت ناک دوران ایشان به کشور و مردم باشید فکر نکنید با کوبیدند احمدی نژاد میتوانید از چنگال قانون فرار کنید از وزیر نفت ایشان تا وزیر مسکن ایشان همگی باید به قانون و مردم جواب پس بدهید
Iran, Islamic Republic of
وزرای احمدی نژاد
قاطبه شان انسانهای شایسته و درستکاری بودند
و نام برده ها از بهترینشان بودند
نقد احمدی نژاد
به معنای
خط بی انصافی
روی خدمات درخشان دولت و کابینه وی نیست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
باب توهین رو همین سایتهای به ظاهر انقلابی باز کردن.افراطی گری مصداق و تعریف میخواد.بسم الله
فاطر
Iran, Islamic Republic of
سیاست ورزی فقط قلدربازی نیست/ این هم آخر و عاقبتش/ احمدی نژاد توی این چند ماه به اندازه سی سال خودشو تخریب کرد
شریفی
Iran, Islamic Republic of
سوت پایان برای مردی که ده هزار کارگر و کارمند به استقبالش می رفتند! قدر مردمو که ندونی همینه / وقتی کار برای خدا نشد و به دعوای شخصی رسید عزت و محبوبیت هم میره
Iran, Islamic Republic of
مطمءن هستی ! یه نظر سنجی برگزار کنید تا ببینید چند درصد مردم حامی احمدی نژاد هستند
Romania
نظر سنجی شد..به اسمش رای نوشتند یک میلیون ارای باطله
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
این آرزو که دوستداران دکتر و خود ایشون از دایره نظام و آرمانهای انقلاب خارج بشن رو باید بگور برد.
Iran, Islamic Republic of
نظرسنجی نمی خواد داداش!!!
فقط کافیه بعضی ها خودشونو به کوری نزنن و سفرهای دکتر احمدی نژاد را به شهرهای مختلف کشور دنبال کنن!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
من و من های بسیاری با امید بی نهایت به احمدی نژاد رأی دادیم. اما در نهایت احمدی نژاد در شرایطی دولت رو به روحانی اشرافی تقدیم کرد و همه دست آوردهای مردم مستضعف رو به باد داد که تورم به بالای 40 درصد رسیده بود. حالا که دوستانش رو گرفتن صداش در اومده. تا حالا کجا بودی مرد؟ دنیای احمدی نژاد شده بقایی و مشایی . گویی در این مملکت همه بد هستند حتی رهبری و فقط این سه نفر می فهمند و خوب هستند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
قصه احمدی نژاد هنوز ادامه داره/ حصر خانگی و مجازات اطرافیان منحرف!/
Iran, Islamic Republic of
مگه مملکت مسخره است که هر کسی به نظام انتقاد داره باید زندان بره آنوقت فرق این نظام با نظام شاهنشاهی میتونی بگی چیه
Iran, Islamic Republic of
البته و مسخره نیست که
هر کی تخریب رو
انتقاد معرفی کنه
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشو برادر ! هر كسى توى اين مملكت به نظام و اصول گراها انتقاد داره عاقبت يا سر از زندان درمياره يا قبرستان ! مگر محموت را نمى بينيد ؟! تا ديروز حلوا حلوايش مى كردند و به عرش اعلاء مى رسوندند الان بدبخت مادر مرده جرات هیجی رو نداره
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
نه تا دیروز.دعوا از روزی شروع شد که بعضی از امثال گردانندگان این سایتهای به ظاهر انقلابی فهمیدند بوی کباب از خر مرده بوده و خبری از غنیمت انقلابی بودن نیست
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
نظامی که با انتقاد مسئولین طراز اولش و سرداران اطلاعاتی اش بخواهد تخریب شود که دیگر جای پشتیبانی ندارد .
اگرهم همه این افراد نفوذیو مزدور هستند که وای بحال شورای نگهبانی که تایید ککنده صلاحیت آقایان استپپپ
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
حکیم
Iran, Islamic Republic of
عجب صبری نظام داره/ خوشم میاد!/ اونقدر میدون میده تا بعد وقتی گوش طرفو گرفتند همه توجیهه شده باشند
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیلی خوبی بود
براش دعا کنید
سرور
Iran, Islamic Republic of
با این سبک نوشتن این علامه های دهر، یاد کتاب غربزدگی مرحوم جلال افتادم.
باباجان توهین به احمدی نژاد که اینقدر لغات قلمبه سلمبه لازم ندارد.برای مثال: اکت‌هایش، رادیکالیسم، بدنه ایدئولوژیک، دگردیسی‌های معرفتی، اکت سیاسی، تحلیل پرریسک، پارادایم، اپوزیسیون ، رادیکالیسم کور و ....
احمدی نژاد هر کار اشتباهی کرده یا بکند حداقل در این زمینه درست و حساب شده عمل می کند...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش اگه اثر نداشت شما بر علیهش مطلب نمیزدین . راستی مگه ایشون سفارش شده امام زمان نبود ؟
Iran, Islamic Republic of
طلحه وزبیر در اسلام کم نبوده ودر اینده هم کم نخواهد بود ،برای همین پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند :بهترین دعا ،عاقبت به خیری است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خواسته احمدی نژاد کاملا واضح و روشنه .چرا فکر نمیکنین قوه قضاییه با ندانم کاری و ناعدالتی و عدم مواجهه صحیح با پرونده های قضایی این همه هزینه به نظام تحمیل میکند . چرا باید یک چهره خدوم و مردمی و انقلابی را انچنان تحت فشار قراردهید و تخریب کنید که اکت های اینچنینی داشته باشد. تا قضاوت شما در مسیر عدالت نباشد مدافعین خوبی برای انقلاب نخواهید بود
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی بود...
حض کردیم از کامنت شما
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا شرط اختصاص بودجه به سایت جهان، درجِ حداقل ماهی سه تا مطلب علیه احمدی نژاد است...
سهیل
Iran, Islamic Republic of
جهان جان!
با این یادداشت ها و با آوردن اسم دکتر احمدی نژاد دنبال این هستی مخاطبان سایتت را افزایش بدی؟!
Iran, Islamic Republic of
آقا سهیل
برخی چیزها نه سهیلند
و نه سهل

بلکه بزرگند
گناه بزرگ
تهمت چنین است
سهیل
Iran, Islamic Republic of
مدیر سایت!
لطفا نه مظلوم نمایی کن نه شعر بگو...
فقط منطقی و مستدل پاسخ بده که هدفتون از انتشار این نوع مطالب دقیقا چیه و در اطلس انقلاب اسلامی دقیقا چه نقش و جایگاهی دارید.
Iran, Islamic Republic of
هدف
عبرت بگیریم
که سوابق مان فریبمان ندهد
که از خدا بخواهیم عاقبت بخیرمان فرماید
راه کج رفتن هر چه بیشتر
دورتر از مقصد بیشتر
روح اله
Iran, Islamic Republic of
مدیر سایت!
مطمئنی ابزار دست نشدی؟!
احتمال نمی دیدی روزی شما اصولگرانماها روزی عبرت انقلابیون شوید؟!
اکبر
Iran, Islamic Republic of
بله تهمت گناه بزرگی است

این توصیه اخلاقی شامل شما جهانیا هم میشدا
کارشناس الهیات
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز و جناب زاکانی!
یه نگاهی به خودتون بیندازید
از مطالبه گر عدالت اجتماعی و ریاست بسیج دانشجویی رسیده اید به توجیه گر مافیای قدرت و فسادِ جناح راست.
خداوند آخر و عاقبت همه ما را بخیر کند!
Iran, Islamic Republic of
به به !
الحق کارشناس الهیاتید !

استاد می فرمایید
این ملازمه رو کجای کتابتون تشریح فرمودید
تا استفاضه شود ؟!
الهیات
Iran, Islamic Republic of
استادجان!
بحث ملازمه نیست
بحث تغییر رویکرد است که جناب زاکانی پس از ورود به مجلس و ایضا شما مدیر سایت کم کم در پیش گرفتید تا در پازل قدرت باقی بمانید و تنعم فرمایید!
Iran, Islamic Republic of
من هم مثل شما که نظر می دهید ...

زاکانی و امثال او ضابطه مندند
اویزان علایق بی منطق نیستند

البته این عزیزان هم
مدعی عصمت نیستند

اما گمان سوء عاقبت خوبی
برایمان ندارد
حسین
Iran, Islamic Republic of
یک بام و دو هوا که نمیشه!

ظاهرا گمان سوء به شماها و امثال زاکانی حرام است ولی در مورد احمدی نژاد گمان سوء، حلال و طیب است و دقیقا مصداق بصیرت و عمل به تکلیف می باشد!
بسیجی دیروز و امروز
Iran, Islamic Republic of
زاکانی می گوید "به نیت خالص و درستی عمل احمدی نژاد و دوستانش شک دارم"
خب مومن! جانباز جنگ تحمیلی!
وقتی شک داری باید توقف کنی تا به یقین برسی نه اینکه مثل دون کیشوت ها با سایتت به تخریب احمدی نژاد بپردازی!
Iran, Islamic Republic of
اصلا کجای این نوشته بالا زاکانیست ؟
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم احمدی نژاد آدم خوب و صادقی هست
یارانه زاده متحیر !
Iran, Islamic Republic of
سیاسیون اشرافی ناجوانمرد
احمدی نژاد انقلابی و مردمی را که بیشتر ما ها آن روحیه انقلابی اش را دوست داشتیم با طناب اطرافیانش به چاه انداختند !!!
استکبار از شادی طبل بزند !
سیاسیون دنیا طلب در میدان بمانند !
و انقلابیون دلسوز متحیر باید صحنه را فقط
نگاه کنند که احمدی نژاد دیروز عمرش تمام شد.
و اکثرمخالفین دیروزش که نوچه استکبار بودند با صدای بلند در کوی برزن داد بزنند:
احمدی نژاد از اولش هم این بود.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
فقط صدای کف و سوتشان امروز شنیده میشود.
Iran, Islamic Republic of
وتو این سیاست بازی یکی هم بگوید کاندید نشو تا روحانی کارش را تمام کند.
Iran, Islamic Republic of
اوج خوبی و صداقت !
احمدی نژاد آدم صادقي بود
Iran, Islamic Republic of
به نكته قشنگي اشاره كردي. ناشناس 09:42
من هم در دو بخش، بخشي از اسناد صداقت احمدی نژاد رو مي نويسم:
بخش اول:
- «همه، حدود بیست و هفت هشت دقیقه تمام اون سران مژه نزدند! اینکه میگم مژه نزدند غلو نیست ها! اغراق نمی کنم چون نگاه می کردم»
- «پس از گذشت ۵ سال از تحریم ها علیه ایران، اقتصاد اتحادیه اروپا در حال از هم پاشیدن است ولی اقتصاد ایران مسیر بالندگی و پویایی خود را طی می کند» (چندماه قبل از پايان دولت دهم، تورم رسمي 35%، رشد اقتصادي منفي 6درصد، دلار 3600 تومان)
- «در ايران آزادي كامل و مطلق وجود دارد و همه‌ شخصيت‌ها و گروه‌ها مي‌توانند آزادانه نظر خود را اعلام كنند» (كنفرانس خبري سه شنبه 6 شهريور 86)
- «در ایران آزادی مطلق برقرار است. افراد ، دیدگاه های خودرا مطرح می کنند و کسی به خاطر بیان دیدگاهش محدود نمی شود» (شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۷(
- آزادي در ايران فراتر از مطلق است (كنفرانس خبري 24 خرداد 88 با خبرنگاران داخلي و خارجي)
- کشور ایران آزاد‌ترین کشور جهان است و ما اصلا زندانی سیاسی نداریم.
(ادامه در بخش دوم)
کاربر گرامی .با تشکر . خواهشمند است منبعد نظریات خود را کوتاه و موجز و در کامنت های جداگانه ارسال فرمایید . جهان نیوز
احمد
Iran, Islamic Republic of
خود محمو د صادقی هم آدم کس دیگری است
احمدی نژاد آدم صادقي بود
Iran, Islamic Republic of
بخش دوم از اسناد صداقت احمدی نژاد:
- نرخ تورّم نسبت به دوران قبل از من بسیار پایین تر است.
- «اين تحريمها اصلاً تو ايران احساس نشد. شما اگر سفر كنيد به ايران، بريد در خيابونها با مردم صحبت كنيد. ميگن تحريم چي هست اصلاً؟ تحریم اصلاً نمنه دي.»
- «اومدن در منزل، ديدن اين دختر بچه سوم دبيرستان با كمك برادرش .. واقعاً انرژی هسته اي توليد كرده، كه خب الان ورداشتن بردن اونجا و بالاخره يه دانشمند هسته اي شده ديگه براش اسكورت گذاشتن برو و بيا»
- ما همین الان در ایران فردی داریم که میاد سطح زمین را نگاه میکنه، علفها رو نگاه میکنه، تمام معادن اعماق زمین رو به شما معرفی میکنه، تضمینی!
- آیا شما می‌گویید تا چهار سال دیگر امام زمان نیاید؟ امام زمان تا چهار سال دیگر می‌آید و همه دنیا را اصلاح می‌کند.
- «در ايران اصلاً چنين چيزي (همجنس باز) اصلاً وجود خارجي نداره. من نميدونم چه كسي به شما چنين حرفي زده»
- "دولت در مطالبه خسارات وارده به ملت ایران در طول جنگ جهانی دوم جدی است و تا آخرین ریال این خسارت‌ها را از قدرتهای زورگو خواهد گرفت!"
- "يه دختر بچه دو سه ساله اي تو بغل دوستش بود. گفت بيارش جلو بيا جلو. منو نشون داد گفت اين كيه؟ اصلاً زبون اونا اسپانيوليه اصلاً. بچه هه نگا كرد به من گفت اين محموده! اين محموده!"
کاربر گرامی .با تشکر . خواهشمند است منبعد نظریات خود را کوتاه و موجز و در کامنت های جداگانه ارسال فرمایید . جهان نیوز
Canada
بعضی ها خیییییلی زودتر ایشان را شناخته بودند. ...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
منظورت غرق شده کاخ فرحه ! اون را هم خیلی ها اول انقلاب شناختند !نمونه شهید آیت .
غلام
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز هر چه قدرم خودتو بیشتر جر بدی احمدی نزاد بیشتر محبوب میشه پس زیادی فشار بخودت نیار که طوری جر بخوری که هیچ دوزنده ای نتونه بدوزدت!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
پریا
Iran, Islamic Republic of
شاه غلام بی تربیت ..
شما نشنیدی رهبری گفتند .صلاح نمیدونم اقایی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ورود پیدا کنند. البته اینم گفتند ما نمیگیم کسی کاندید نشه گفتند که صلاح نمیدونیم. ایشون باید متوجه می بود شاید رد صلاحیت بشه که الان بعد از اون وقایع این طوری مملکت رو بهم نریزه.بحث شخص که نبود...
پریا
Iran, Islamic Republic of
اون 45 نفری که به فحش دادن مثبت دادن .قطعا بدونند انقلابی نیستند .حزبی هستند حزب ها براشون تعیین تکلیف می کنند. وبازیچه میشن وگرنه از نصحیت ( رهبری ) هم جلوترید. من کلا شجاعم حرفم رو میزنم اگر اشتباه باشه اشتباه مو می پذیرم. اما در این مورد با اینکه یه زمانی یه بار رای دادم به ایشون ولی الان کارهاشو قبول ندارم. چون غیر مستقیم مقابل رهبر وامیسته
Iran, Islamic Republic of

من هم مثل شما اعتقاد کامل به ولایت فقیه دارم و سخنان رهبری برایم فصل الخطاب هست.از مدارای ایشان با سیاسیون داخلی درس بگیرید. ایشان تا حد امکان با نرمی و مدارا با ایرانیان (سیاسیون و غیر سیاسیون) برخورد می کنند و فقط در مواردی با جدیت برخورد میکنند که نظام، انقلاب و مردم در معرض خطر جدی باشند. نهایت جدیت ایشان نسبت به دشمنان اصلی اسلام و انقلاب یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس است...
پریا
Iran, Islamic Republic of
با نظر شما موافقم. منتها همین سیاسیون داخل کشور فتنه 88 رو درست کردند. اگر درایت ولایت فقیه نبود همین انتخابات هم از اون موقع هم بدتر میشد. بعد این همه ادم میشنن میگن چرا اقای احمدی نژاد رد صلاحیت شد...مگه دوست داشتن مردم کافیه برای اداره کردن یک کشور .. همین طور که الان من یکی رو دوست ندارم منتها مطمنم به خاطر تمام ابعاد ومصالح کشور که من خبر ندارم مجبورم هر روز در موردش بخونمو ببینمش .در هر سخنرانی اقا یک فتنه خاموش میشه چرا ما دقت نمی کنیم ایشون چرا باید به مسئولین این دولت و دولت گذشته تذکر بدهند. چرا باید بگن مگر سران سه قوه وظایف شان برایشان اشکار نیست. بنده نمی تونم به جای تفکر روی این کدها به زنبیل قرمز یا باید باید باید های بقیه فکر کنم.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بخش قابل توجه نظر ۲۲:۲۴ بنده سانسور شده. من هنوز از سیاست های جهان نیوز در سانسور نظرات سر در نیاورده ام! ترجیح میدم نظرم اصلا منتشر نشه تا اینکه اینجوری قیچی بشه.
اصل کلام من که امیدوارم این بار منتشر شود: "یک ولایت مدار راستین باید آرام، متین، مودب و بامدارا باشد. به هموطن خود به دلیل عقاید سیاسی متفاوت حمله ی کلامی نکند حتی اگر رفتار و گفتار ناپسندی از او ببیند. ما باید پشتیبان همدیگر و علیه دشمنان واقعی اسلام باشیم. اگر فکر می کنید هموطن خود تحلیل سیاسی و یا رفتار اشتباه دارد، با نرمی و مدارا او را به راه بیاورید. اگر از نظر شما غیر قابل هدایت است رهایش کنید. لطفا فضای جامعه را متشنج نکرده و نفرت پراکنی نکنید. باتشکر"
پریا خانوم، مخاطب من فقط شما نیستید. من این توصیه رو به همه ی کسانی که مدعی ولایت مداری هستند دارم.
سرافراز باشید
.
Iran, Islamic Republic of
حرف تون رو قبول دارم. بی تربیت واژه خوبی نبود.اما اینجا خانوم ا رد میشن کلمه ی اقای غلام هم شوک برانگیز بود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... مردم با انتخابات بطور مستقيم و غير مستقيم مسؤليت و زمام امور كشور را به مجموعه حاكميت سپرده اند لذا نبايد اين مسؤليت ها تقليل پيدا كند.
.
Iran, Islamic Republic of
اگر مخاطبتون بنده هستم ؟ دقیقا نفهمیدم چی گفتید.
منظور از تقلیل جایگاه فرده؟ یا زمان مدت مسئولیت ؟ مردم کسانی رو انتخاب می کنند. که شورای نگهبان معرفی شون کرده باشه. پس کسی رفته دیگه مسئولیتی نداره .مگر اینکه از کار شورا ایراد گرفته شود که اون هم حضرت امام رحمت الله یه جمله ی خوبی در موردشون دارند.الان یادم نمیاد.
پریا
Iran, Islamic Republic of
شده از خودتون بپرسید. به جای اینکه چرا اقای احمدی نژاد رد صلاحیت شد. یکی دیگه که قربون صدقه کد خدا میشد صلاحیت گرفت. اونی که میگفت چرا رو موشک ها می نویسید مرگ بر اسرائیل به همین راحتی داره ریاست میکنه .و...
جوابش اینه ( ولایت مطلقه فقیه) کامل ترین تصمیم در سخت ترین شرایط ضمن اینکه اکثرا از این اقایون سیاسیون تاریخ .انقضا رو فراموش می کنند. خلاصه اینکه یه منفی هم برای شادی روحتون خودم به خودم میدم. روز جمعه ای خوشحالتون کنم.
سپاس .سپاس .سپاس
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جا داره پیشا پیش که موجبات شادی شوقونیگی ما رو فراهم کردید .از سایت شما رسیدیم به دو شب هتل کنار حرم اقا علی ابن موسی الرضا ع ایام عیدی با قیمت مناسب. تشکر کنیم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آره تو راست میگی، احمدینژاد اگر اثری نداشت شما همین مقاله رو هم براش نمیزدی
Iran, Islamic Republic of
اگر جرئتش رو داشتید پرونده ی بقایی رو علنی برگزار می کردید.
...
Iran, Islamic Republic of
همه در مقابل قانون یکسان هستند ؛ قضاتی با سابقه بسیار روشن و قانون مدار باید به اتهامات این متهم رسیدگی کنند .
جعفر
برای احمدی نژاد بن بست میسازند مردم همچنان احمدی نژادی اند
Iran, Islamic Republic of
او در بن بست خود ساخته اش گیر کرده

و خودش باید بخواهد
که
از آن
بدرآید
Iran, Islamic Republic of
عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
Iran, Islamic Republic of
از همین کامنتها مشخص است که اکثریت مردم ایران حامی احمدی نژا هستند ولی باندهای قدرت و ثروت مخاف او هستند
یومنون بالغیب
Iran, Islamic Republic of
اگر متهم به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عموم نمی شویم،اگر متهم به فالگیر و جن گیرمان نمی کنند،با باور به اراده الهی و الهامات به اهل ایمان در خصوص وقایع پیش رو،
منتظر انتخابات زود رس ریاست جمهوری باشید.علتش را هم خدا نشان می دهد.
و ان یمسسکم الله بالضر فلا کاشف له و.....
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
کسی که ادامه راه انقلاب را از همه بهتر میداند.
کسی که ادامه راه شهدا و امام شهدا را از همه بهتر میداند.
...
ترسم نرسی به کعبه ای ...
Iran, Islamic Republic of
شاید اگر قدر خودشو می دونست اینطوری بود اما الان راهی که میره متاسفانه به ترکستانه !
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
بهتر !
بهتر !
دشمن دانا بلندت می کند
بر زمینت می زند نادان دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این چرندیات چیه برای دکتر می نویسیید اگر حرف شما درسته خوب دادگاه بقایی را علنی کنند تا احمدی نژاد هم روسیاه بشه کمی در بین مردم قدم بزنید تا ببینید نظر مردم چیه
Iran, Islamic Republic of
علنی بودن و نبودن دادگاه به تصمیم قاضی مربوط است
قانونا
می توانیم
در تصمیم قاضی دخالت کنیم ؟
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تا شما کی باشید و تا قاضی کی باشد دوست گرامی
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اولا قضات استقلال ندارند...
دوما قاضی دادگاه تجدیدنظر گفته دادگاه علنی ست و درب اتاق رو هم باز گذاشته و در جلسه اول آقای جوانفکر و دو نفر دیگه از همراهان بقایی رو راه داده اما اژه ای اومده دخالت کرده و گفته دادگاه علنی نیست و از جلسه دوم دیگه کسی رو راه ندادند...
Iran, Islamic Republic of
بیش از هشتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند و کسانی که مخالف او هستند روبروی مردم قرار گرفته اند و روزی بساطشان جم، ع خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
آره تو که راست میگی ۸۰ درصد طرفدار داره اون دانشجوهایی که سیاسی نبودن و ۸۸ از دانشگاه اخراجشون کردن که جزو ۸۰ درصد مردم نیستن طرفداران موسوی اوناییکه بخاطر احمدی نژاد ۹۲ به روحانی رای دادن و ...
شا
Iran, Islamic Republic of
هرکی میخواد باشه جلو انقلاب ورهبری انقلاب بایستدخون شهدا انشاالله اون شخص وجریان رو خواهد شست به فضل خدا
احمدی نژاد انقلابی ! تا کجا شتابان !!!
Iran, Islamic Republic of
ای انقلابی طرفدار انقلاب ! سیاسیون نام ونان نوشتم برایت معبری به ناکجا آباد باز کرده اند !
ای استاد دانشگاه تو که دانشجو احساساتی نیستی!
روحیه انقلابی ات . رفت آمدهای مردمیت . پاکدستی ات. زندگی ضد اشرافیت و از همه مهمتر :
مرد میدان مبارزه در سازمان ملل علیه استکبار
دوستانت باید خود را برای تو هزینه کنند
خودت راکوچک کرده ای .ای مرد بزرگ.
سیاسیون ناجوانمرد دنیا طلب
تو را در مقابل انقلاب قرار
داده اند !!!!
Iran, Islamic Republic of
ولی انصافا اصولگراها و نظام و سپاه و قوه قضائیه حسابی از احمدی نژاد می ترسند.!البته همه مون می دونیم چرا 88!!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کسی که ترسی نداره و هراسی ازش نیست احمدی نژاده
چرا که حامیانش انسانهای ولایی بودند
که از گذشته معیار حمایتشون
بقای در صراط مستقیم بوده

آنها در گذشته هم از خیلی ها حمایت کردند
اما معیار محورانه
نه بر اساس علاقه کور
آدرس غلط مده
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمد نژاد انقلابی و مردمی مردی بزرگ بود ولی:
خودش را با حاشیه سازی کوچک کرد.
خیلی از چپ و راست ها برای حذفش همدست شدن
اما او بجای دفاع از روحیه انقلابی خود سپر دو یار دولتی خود شد !
خیلی هم طرفدار دارد و خیلی هم دشمن امــــــا :
دلسوزانی هم داشت که احمدی نژاد نصیحت آنان را
نادیده گرفت !
Iran, Islamic Republic of
نویسندهٔ بیسوادِ غربزده؛ شما اول برو فارسی و به زبان مردم ایران حرف‌زدن را بیاموز و "اکت‌هایش" و "آلترناتیو" و "اشلی" و "رادیکالیسم" و... بلغور کردن را فراموش کن تا بعد راجع به کارگر شدنت برای انجام فرمان۸۹/۷/۲ شیمون پرز مبنی بر: باید کاری کنیم که هر کس از بودن با احمدی‌نژاد احساس ننگ کند؛ مستوفا صحبت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
بی نهایت درود به شرفت
Iran, Islamic Republic of
شیطون هم قسم خورد برای گمراهی انسان

حالا چون
کسانی در گذشته
خوب بوند
بعد فریب شیطان خوردند

ما باید بگوییم
چون شیطان قسم خورده بود
پس اگر به بدان چه بگوییم
تایید گفته شیطان می شود ؟!
Iran, Islamic Republic of
مگه شیمون پرز قسم خورده بود که احمدی نژاد رو فریب بده؟!
ش
Iran, Islamic Republic of
شیطون قسم خورده آدمهای خوب رو فریب بده
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی رای منفی دادم!
سالوس
Netherlands
احمدی نژاد را در ردیف فتنه گران 88 قرار دادن منتهای بی عدالتی،ظلم،وحق کشی است کمی در خراب کردن ،و به لجن کشیدن افراد رعایت انصاف و مروت را در نظر بگیرید احمدی نژاد انسان وارسته از دنیای کثیف سیاست و سالوسی و مردی عدالتخواه است خدا همه ما را بیامرزد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزخجالت نمیکشی باکدوم پشتوانه مردمیت اینجوری قلم میزنی حداقل ی نگاه به کاربراسایتت کن
Iran, Islamic Republic of
هر کی ادعای پشتوانه مردمی داره !

آره
بنده هم ۳ بار به احمدی نژاد
رای دادم

و از رایم هم
پشیمان نیستم

اما علاقه و رای
ما
عاطفی و احساساتی
نبود

ما او به عنوان
خدوم ولایی
دیدیم

و رای دادیم
وقتی مثل برخی از اسلافش
تغییر وضعیت داد

و نصایح دوستانش را
وقعی نگذاشت

از سوی امت حزب الله
مردود شد

او فرصت اصلاح دارد
اما متاسفانه ...
الهیات
Iran, Islamic Republic of
مدیر سایت!
لحن و شیوه نگارشت در پاسخ نویسی به پیامها تکراری شده ها!
یه کم تغییرش بده!
خخخخخخ
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
احسنت...
دیدن مردم و طرفدارها دایم سایت رو با خاک یکسان میکنن، ی نفرو استخدام کردن فقط جواب بده...
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
کارشناس الهیات و دکترای علوم سیاسی
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت!

از مثبتها
و
منفی ها
متوجه میشی
که مخاطبهای خودت
خودت
را قبول ندارن؟!!

فکر کنم متوجه شده ای!
Iran, Islamic Republic of
یعنی نمی شود
تعدادی اندک
مثبت و منفی ها
و کامنت های زیادی
بگذارند ؟
شما طبعا نبایستی ندانید
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
می گن دروغگوکمحافظه می شه ؛ غزیز برادر احمدی نژاد کلا دوبار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده شما چطور سه بار رای دادی ؛ شما را بد توجیه کرده اند
Iran, Islamic Republic of
تو 94 میشه سه بار با اینکه رد صلاحیت شد.البته من اون کامنت بالایی نیستم من به رئیسی رای دادم .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تو دوره اول اگه
یادت باشه انتخابات دو مرحله ای شد
اره عزیز دل برادر
Iran, Islamic Republic of
زود قضاوت نکنیم؛ سال ۸۴ انتخابات دو مرحله ای شد و با احتساب ۸۸ ممکنه که کسی سه بار به رئیس جمهور قلبها رای داده باشه.
مثل من
اگه قانون اساسی اجرا بشه باز هم بهش رای میدم
Iran, Islamic Republic of
دور اول با کاخ شهرداری رفت تو بورس ! دور دوم هاشمی را ضربه فنی کرد ! بار سوم هم پسر هاشمی به خاطر موسوی با دفتر قیطریه امنیتی شد!فایزه و فرشته رفته بودن ساندویچ بخورن ، دستگیر شدن! ۹ دی هم فهمیدن ایران ، انگلیس نیست !جناب شما اطلاعات سیاسیت ضعیفه !
هر کس حرف حق و حرف حساب بزند می شود بد چه فرقی می کند فرد شخصی عادی باشد یا سیاسی
Iran, Islamic Republic of
البته
در گذشته هم بوده اند
کسانی که
حرف حق زدند
و اراده باطل
از آن کردند
United States
نمیدونم این جهان نیوز چی از محمود دیده که هر از گاهی خودش رو‌در برابر طرفداران محمود قرار میده..
کار سختی نیست یه بار

صلاحیت محمود تایید بشه ... و در کنارش
صلاحیت خاتمی هم تایید بشه( تا دیگه ادعایی نداشته باشن)
خواهید دید که محمود بیش از ۳۰ میلیون رای میاره
Iran, Islamic Republic of
اینجانب کارمند و استاد دانشگاه هستم شخصا در محل کار و دانشگاه و کوچه و بازار نظرسنجی انجام دادم بیش از هشتاد درصد مردم حامی احمدی نژاد هستند الکی خودتونو اذیت نکنید مردم او را میخواهند پس لطفا بجای مردم حرف نزنید
Iran, Islamic Republic of
بازی !
هان !

البته بعضیها
تعبیر بازیهای سیاسی رو
خیلی تکرار کردند


ما بایستی نظام را
میدان بازی
محمود و محمد کنیم ؟!
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا رفت رو سن جشنواره فجر به اون عظمت صدا سیمای حکومتی رو شست گذاشت زمین ، اصولگرایان در حد شهید همت و باکری و حتی حضرت ابراهیم بالا بردنش!!!
اونوقت احمدی نژاد رفت بالای پله! یه درخواست از قوه قضائیه کرد شد اپوزوسیون منحرف ضد انقلاب جاسوس تکراری!!!
به کجا چنین شتابان ؟
والله این ظلم ها را ببینید و سکوت عافیت طلبی پیشه کنید ، کوفیان را روسفید کرده اید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد
یکی یکی نیروهای انقلابی و کاری رو گذاشت کنار
تحمل شد
ادامه داد
تا دیگر
حرفی کسی را ...
حتی ولایت ...
الآن هم که ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا
با صراحت
ولایت مدارانه
صدا و سیما را نقد کرد
که علی عسکری هم ناچار به اعتراف شد

اما احمدی نژاد
قانون را قبول دارد ؟
ولایت را ... ؟
اسلامش چه اسلامی است ؟
اسلام مکتب ایرانی !
یعنی اصل خاک است
نه عقیده
ایدئولگ مشایی
و ...
Iran, Islamic Republic of
این همه مرجع وآیت الله وکارشناس زبده مثل حسن عباسی وازغدی چرا یه مناظره با مشایی برگزار نمی کنند تا همه چی معلوم بشه ! کی به کیه وچی می گویند...
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله یزدی خودشان در مصاحبه ای فرمودند : به احمدی نژاد گفتم این حرفها چیست که مشایی می زند. گفت اجازه بدید بیاد خدمتتون نظراتش رو تشریح کنه . گفتم : دیگه چی؟ بعد از عمری با این ریش سفید، بیام با مشایی صحبت کنم؟
وقتی سخنان ایشون رو خوندم یاد آیه کریمه افتادم : الذین یستمعون القول ....
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این رییس جمهور سابق که حرف های ساختار شکنانه می زند را چرا دستگیر نمی کنند؟ مگه چی میدونه و چه اسراری داره که کاری باهاش ندارند؟
این برای مردم جای سئواله
Iran, Islamic Republic of
نظام ما انقدر ظرفیت دارد که فتنه گران 88 را با حداقل ممکن مجازات تحمل کرد .
Iran, Islamic Republic of
حداقل مجازات ؟! روى دروغگو سياه ! هفت سال تمامه در قفس به سر مى برند
Iran, Islamic Republic of
احمق جان حداقل مجازات فتنه گر اعدامه نظام لطف کرده بهشون اونم بخاطر این که یه موقع تونظام خدمتی کردندوگرنه اعدام کمترین جرمشونه
Iran, Islamic Republic of
از کدم مردم صحبت میکنی بیش از هشتود درصد مردم حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اون هم گیر مشکلات خودش هست
و نیازی به ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا احمدی نژاد خودش رو تباه کرد. این مرد و و مشاورینش عجیب من را یاد گروه خوارج می اندازد. گروهی که خود را از امام علی علیه السلام عادل تر و مومن تر می دانستند. گروهی که که از دین فقط ظاهرش را گرفته بودند و قرآن و نماز فقط و فقط لقلقه زبانشان بود. گروهی که به خاطر خستگی در مقابل استکبار زمان خود یعنی معاویه. برای رهایی از تکلیف مبارزه و استقامت و صبوری به اشتباه مقابل حق ترین فرد عالم هستی شمشیر کشیدند. احمدی نژاد راه خوارج را رفت و خوارج هم راه شیطان را. شیطان روزی در بهشت عزیز خدا نام داشت و برای فرشته ها الگو بود ولی غرور شیطان از عبادات شش هزار ساله اش او را زمین زد. احمدی نژاد هم مدتی برای اسلام و انقلاب زحماتی کشید و مردم هم او را دوست می داشتند اما وقتی محبت مردم به او زیاد شد این فرد که ظرفیتش را نداشت و خودش را عالم دهر می دانست تا جایی که امر بر او مشتبه شد که خودش را سرباز و نماینده خاص امام زمان بداند و خودش را معیار حق دانست درست در زیر چتر همین تفکر در گروه خوارج و شیطان قرار گرفت. خداوند آخر و عاقبت همه ما را به خیر کند. ان شاالله.
Iran, Islamic Republic of
یک کمی بیشتر تاریخ را بخوانیم و مقایسه درست انجام بدهیم و فکر کنیم و بعد اظهار نظر کنیم به راه مستقیم دین نزدیکتر است
Canada
خداوند تمام مريضها رو شفا بده از جمله اين مريض سفارش شده كه به معجزه هزاره سوم شهرت داشته!
Iran, Islamic Republic of
برای شما هم دعا می کنم
Iran, Islamic Republic of
برو برای بابات دعا کن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از دو حالت خارح نیست یا خیلی جرات داره یا خیلی اسناد .
Iran, Islamic Republic of
جرات كدومه جوجو ؟! شرط ميبندم توى تاريكى يكى مثل خودت پخ اش بكنه فوراً غش ميكنه !
اسناد داره بابا اسناد !
Iran, Islamic Republic of
خوب شما که سندی دستش نداری؛ برو میدون هفتاد و دو توی تاریکی پخ اش کن، غش کنه! حالشو ببر، پیش رفقات - اونایی که می شناسنت- پزش رو بده.
جوجو! اونایی که اسمشون میاد خودت رو خراب می کنی، الان ثانیه ای حرفهاشو رصد می کنن، ببینن چی می گه . یکی شون همین هفته قبل کارش به بیمارستان و بالون زدن توی رگهای قلب کشید؛ با بدبختی اومد راهپیمایی یه عکس انداخت که نگن تموم کرده!
Iran, Islamic Republic of
یا هر دو
Iran, Islamic Republic of
ما که خوبی دیدیم نه بدی خیلی ها دوستتش دارند واقعا . مثلا فقرا کم درامد ها...
شهروند ایرانی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تاوان این را می‌دهد که در هیچکدام از احزاب کشور نیست و صرفا با مردم و برای مردم است !!!!!!!!!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
دیگه داره یواش یواش عادتمون میشه هر چند روز یه بار جهان نیوز تمام نابسامانیهای کشور و قوای سه گانه رو ول کرده و به دکتر احمدی نژاد حمله کنه!!!! ...
Iran, Islamic Republic of
دراین مملکت تنها یک نفر خوب است و بقیه منحرفند.
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
1. سایت های جهان نیوز با مدیریت سروری و زاکانی به دلیل کمی طرفدار مجبور هستند از مقاله ها و تیترهای جنجالی برای جلب طرفدار و بازدیدکننده استفاده کنند.
2. شما نه نظام هستید، نه سخنگوی نظام بنابراین از طرف نظام صحبت نکنید که احمدی نژاد چکار کرد چکار نکرد
3. چه کسی به شما گفته است که شما اصل هستید؟ شما راه مستقیم و درست هستید و احمدی نژاد و اطرافیانش منحرف؟
4. طرفداری مردم از احمدی نژاد با سنگ اندازی و حرف های بی پایه و اساس سایت شما و جناح اصول سوار کاهش نمی یابد زیرا مردم در جریان احمدی نژاد انقلابی اصیل و بیشترین نزدیکی و قرابت با آرمان اصیل انقلاب را مشاهده می کنند
5. با تخریب احمدی نژاد دنبال زمینه سازی برای رد صلاحیت او هستید البته این اتفاق نمی افتد ولی اگر افتاد مثل همین الان که به واسطه رفتارها و کارهای تایید صلاحیت شده های انتخابات 96 وجهه شورای نگهبان بیش از پیش خراب می شود و تقاضای عمومی برای حذف آن به وجود می آید
6. جریان اصول سواری فقط و فقط شعار می دهد و به هیچ وجه آرمان های انقلاب را پیگیری نمی کند با فساد مبارزه نمی کند دنبال عدالت اجتماعی نیست و دین و ارزش های انقلاب صرفا ابزاری برای رسیدن به قدرت برای آنها شده است البته با وجود احمدی نژاد این نفاق و ریاکاری را نمی توانند ادامه دهند بنابراین از عمق وجود از او کینه و نفرت دارند
7. انتقاد های احمدی نژاد باعث اصلاح و تدوام انقلاب است به قول رهبری "زخم را خوب کنید و نگذارید زخم به وجود بیاید" نه این که زخم را کتمان کنید
کاربر محترم. با تشکر. انتشار نظریه شما پاسخی قاطع به تمام کسانی است که مانند شما فکر می کنند. این سایت تلاش دارد تا صدایی باشد برای انعکاس همه نظرات دلسوزانه همه اقشار و جریانات .
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که اینطور باشه و کینه و خودخواهی در مسیری که برگزیده آید جایی نداشته باشد اگر نیت شما خیر است که خدا بهتون آجر دنیوی و اخروی عطا فرماید واگر مقاصد دیگری دنبال می کنید خداوند شما را هدایت فرماید جهان نیوزیهای محترم .
Iran, Islamic Republic of
دروغ ميگى جهان نيوز ! تالآن بيش از صد كامنت اين بنده ناچيز رو سانسور كردى
United States
جناب مدیریت سایت عوض شده ، آقای مهدی جهان تیغی هست ، یه جستجو کن ببین وارد چه سایتی شدی، هر چندر رزومه این آقا مهدی را پیدا نکردم. جالبترین قسمتش اینه که ویکی پدیا نوشته ، جایی برای عقده ایها! بله هر کی حرف حق بزنه ، میشه عقده ای ، دلواپس ، عصر حجر نادان ، بی شعور ، بی شناسنامه ، باید تو گونی ببرنش!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با عرض معڌرت تاریخ کامنت شما هنوز مدیریت سایت تغییر نکرده بوده ، آقای جهان تیغی از خرداد ۹۷ مدیر شدن. من به تاریخ ۹۶ دقت نکردم.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ...! خدا رحمت کنه حاج داوود رو!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا ها؛ خدا رحمت کنه حاج داود رو؛ خدا بیامرز سالها قبل افشا کرده بود که عناصر "جریان انحرافی" - یادگاری آن مرحوم- رفتن توی جنگل های شمال دارن آموزش نظامی می بینن که عین سیاهکل عملیات چریکی کنن، همچنین افشا کرده بود که دولت دهم قصد داره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم رو برگزار نکنه؛ همچنین ....
خدا رحمتش کنه
Iran, Islamic Republic of
اصول سواران محترم با حلوا حلوا (حلوا = سقوط احمدی نژاد از نظر شما) گفتن دهانتان شیرین نمی شود
احمدی نژاد زشتی ها و پلشتی های افراد ناکارآمد را به قصد اصلاح می زند این نه تنها سقوط نیست عین پیشرفت، بیداری، هوشیاری است
40 سال است عادت به محافظه کاری و لاپوشانی کرده اید دوره و زمانه عوض شده است نسل جدید هوشیارتر از قبل است
افکار پوسیده و متحجر خود را از بین ببرید و دنبال حق و حقیقت باشید
حسین
Iran, Islamic Republic of
این اصولگرا اصرار عجیبی به نفهمیدن دارند!
آخه برادر مگر احمدی نژاد چی میگه:
1. دادگاه علنی
2. تقاضای عدالت

این دو تقاضا غیر اسلامی و انسانی است؟
غیرشرعی است؟
غیرقانونی است؟
مخرب نظام است؟
نشانه سقوط است؟
نشانه انحراف است؟
نشانه تندروی است؟
نشانه ندانستن حد و اندازه است؟
Iran, Islamic Republic of
مگر علنی و غیر علنی بودن
طبق قانون
به تشخیص قاضی است
اگر قاضی نظر به غیر علنی بودن باشه
می توان مجبورش کرد ؟

این خواسته احمدی نژاد
که مقابله با قانون است
Iran, Islamic Republic of
1- اصل بر علنی بودن دادگاه است . موارد استثنا در قانون احصا شده . تشخیص قاضی چه در شکل برگزاری محاکمه و چه در ماهیت اتهام و دعوا باید مستند به قانون باشه . اینها هم نص قانون اساسی است و هم قوانین مفصل برایش تدوین شده ؛ مثل قانون آیین دادرسی و غیره .
2- قاضی دادگاه تجدید نظر محاکمه بقایی به ایشون و وکیلش اعلام کرده که دادگاه علنی است . حداقلش اینه که بقایی و وکیلش مکرر این رو از قول قاضی اعلام کردند و ایشون و مدیر دفتر دادگاه تکذیب نکرده اند .
3- درخواست برگزاری علنی دادگاه یعنی درخواست اجرای یکی از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ؛ نه مقابله با قانون.
قانون اساسی میثاق ملی کشور است .همه مان باید به آن پایبند باشیم؛ بخصوص مسئولان کشور .
سعید
Iran, Islamic Republic of
ما مردم مستضعف امیدمون بعداز خدا و رهبری، به دکتر احمدی نژاد است. آقای زاکانی، شماها در زمان دکتر احمدی نژاد به یه جایی رسیدید و بعداز ایشون هم دیگه هیچی نشدید... مردم خوب می فهمند... شما مردم را هنوز نشناخته اید
Iran, Islamic Republic of
همین مستضعفان بزودی بساط باندهای قدرت و ثروت را جمع خواهند کرد و احمدی نژاد را هم به ز... خواهند فرستاد
Iran, Islamic Republic of
آسمون و ریسمون نبافید
بپرسید چرا دادگاه علنی نیست؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا عدالت خواهی شده حرف های ساختارشکنانه؟
اینهایی که میگند این حرف ها ساختار شکنانه است اگر یه بار پلیس اشتباهی جریمه اشون کنه داد و هواری راه میندازند که نگو و نپرس
حق هر کسی که بهش ظلم شده این که فریاد عدالت خواهی بزنه
خیلی واضحه
واقعا جامعه به چه میزان انحراف رسیده که عدالت خواهی شده حرف ساختارشکنانه
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
اینهمه پیچوندن و ضغری و کبری سرهم کردن برا چیه
یک کلمه بگید چرا دادگاه علنی نیست
مگه نمیگید اینا فاسدند خب دادگاشون علنی برگزار کنید تا آبروشون بره
مشکل باید جای دیگه باشه
چون توی دادگاه علنی دست بسته میشه نمیشه هر کاری کرد!
Iran, Islamic Republic of
وقتی هم دادگاه را علنی اعلام می کنید می گویید اتاق کوچیکه و خبرنگار و غیر خبرنگار را راه نمی دهید. رفتارهای کودکانه که اگر انجام نمی گرفت سنگین تر بود.
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که بصیرت داشتند از سال 84 نسبت به ظهور پدیده احمدینژاد هشدار دادند و خسارتهای این پدیده را گوشزد کردند.حیف که عده ای بخاطر منافع مادی چشمها را بروی خیانتها بستند و امروز برای توجیه تصمیم اشتباهشان هزار توجیه میاورند.خیانتی که دولت اصولگرای نهم و دهم به انقلاب کرد تا سالها در حافظه مردم باقی خواهد ماند.
Iran, Islamic Republic of
"خیانت به انقلاب" یا سفره انقلاب؟!
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
با این چرت و پرت هایی که نوشتید آدم به بقیه مطالبتون در مورد حتی دشمنای ایران هم شک میکنه
جمع کنید این بساط خیالبافی و قصه گوییتون رو
طرف محکوم ششده به 63 سال حبس
اون وقت یکی دیگه جاسوس بوده توی مهم ترین مذاکرات محکوم شده به 5 سال حبس
ما رو چی فرض کردید؟!؟؟!؟!؟!؟
طالب
Iran, Islamic Republic of
برای برگرداندن نظام به ریل صحیحش همه مردم باید مطالبه گی عدالت داشته باشند
(به همین منظور به کتاب سخنرانی شهید مطهری در زمینه عدالت مراجعه کنید)
اگر این مطالبه گری اتفاق نیفتد نظام به سراشیبی سقوط می افتد این کاملا واضح است
از آقای احمدی نژاد که واقعا یکه و تنها این حرکت الهی را شروع کرده و روزه به روز در جهت استحکام نظام تلاش می کنند ممنون و متشکرم
Iran, Islamic Republic of
بخش هایی از نظام که رفتار عدالانه باید اولویت شماره یک آنها باشد باید از رفتار جناحی و سلیقه ای خودداری کنند
باید پاسخگوی مردم باشند
حسن
Iran, Islamic Republic of
نویسنده اصول سوار آرزوهایش را قلم زده است
با ساختن داستان جعلی دنبال تحقق آروزهایش است
البته تحقق این آرزوهای در نوشتن و عالم خیال به وقوع پیوسته ولی زهی خیال باطل که در عمل اتفاق بیفتد
طه
Iran, Islamic Republic of
شاید سال ها پیش شک داشتم ولی چندسالی است به یقین روز افزون رسیده ام که جناح راست (اصول گرا) هیچ برنامه ندارد، دنبال تحقق اجرای احکام الی نیست بلکه اگر کسی هم که با آنها اختلاف نظر دارد دنبال این کار باشد وی را حمایت نکرده و در کارش کارشکنی می کنند
این رفتار این جناح با مواضع و صحبت های آنها هم خوانی ندارد
Iran, Islamic Republic of
اخوی یک برنامه مشخص دارد که با برادر ناتنی اش یعنی اصلاح گرها در آن شریک و رقیبند آنهم در دست داشتن قدرت به هر قیمت
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد طلاست، اما بدلي!
Iran, Islamic Republic of
در مثل مناقشه نیست و شما هم به خودت نگیر چون طرفین مسئله قابل مقایسه نیستند ولی برای دریافتن بد نیست که زمانی برای بعضی مردم چشم و گوش بسته در صدر اسلام این سئوال پیش آمده بود که مگر علی(ع) نماز هم می خواند؟!
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
حسادت، کینه، دروغگویی، کارشکنی، سهم خواهی، تهمت زنی، قدرت طلبی، تمامیت خواهی، برچسب زنی از ویژگی های بارز و آشکار جناح اصول سوار است
احمدی نژاد باعث شده است که چهره واقعی شما برای مردم آشکار شود
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تمام شدنی نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
در مقابل درخواست های بحق دکتر احمدی نژاد اصول سواران جواب منطقی که ندارند هیچ بلکه شروع به تخریب و تهمت هم می کنند
پاسخ منطقی بدهید در مقابل استدلال احمدی نژاد شما هم استدلال منطقی بیاورید
این چه ادبیاتی و مسلکی است که شما در پیش گرفته اید. احمدی نژاد و بقایی می گویند دادگاه را علنی برگزار کنید.
Iran, Islamic Republic of
ایشان بعلت عصبانیت و شوک از آن نتوانست مطلب را اداء کند !! میخواست بگوید که متاسفانه کسی به حرف رهبری هم تعنتائی نمیکند از این کله گنده ها >>> قاطی کرد !نصف نیمه کاره گفت !!
Iran, Islamic Republic of
ما اهل کوفه نیستیم، علی(ع) تنها بماند. درود بر شرافت و صداقت دکتر محمود احمدی نژاد. تو کشور ما که ظاهرا اسلامی و تشیع مذهبه، هرکس که تو دایره و حلقه مسیولین مفسد نباشه, اگه بخواه حق را بگه و از حق دفاع کنه، بهش عنگ ضدولایتی و...میزنند. چه خوب خداوند تو قران کریم فرمود: و سیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون
یونس
Iran, Islamic Republic of
با تمامی مخالفتهام با احمدی نزاد و ضرر وزیانهای که اون ۸ سال به پیکر ایران زد و نابود کرد
ولی
با صحبتهای اینبارش موافقم الان آمار مرگ و میر زندانها داره میره بالا و با یه مشت حرف محمل و من دراوردی مثل دق کرد معتاد بود سنتی میزد صنعتی میزد خودکشی کرد دارن یعنی مرد رو گول میزنن کسی هم که طبق معمول پاسخگو نیست پاسخم میدن که بیشتر جنبه جوک و طنز داره تا واقعیت .این خیلی خطرناکه واسه ملت
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقای مهدی محمدی
احمدی نژاد اگر دنبل قدرت و حکومت بود با تزویر و ریا، با باج دادن و بستن چشمانش به روی ظلم ها می توانست برای همیشه در عرصه قدرت بماند
اما
امثال اصول سواران ریاکار که مزورانه ازدین سواری می گیرند نمی توانند بفهمند که دغدغه او قدرت نیست بلکه اجرای عدالت است

برای آقای محمدی که شهامت دفاع از مظلوم و صحبت در مورد نقص های و ظلم هایی که بعضی از نهاد ها به مردم می کنند را ندارد بهتر است به همان زندگی ریزه خواری زیر چتر سران نفاق، ریا و تزویر ادامه دهد
جنس احمدی نژاد از جنس جسارت و شهامت در اجرای و مطالبه گری حق و حقیقت است
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
دروود برشما شیرمرد
Iran, Islamic Republic of
شما از مهدی محمدی توقع دفاع از مظلوم و صحبت درباره ظلم هایی که بعضی نهادها به مردم می کنند، داری؟!
برادرمن! پرس و جو کن ببین نزدیکترین نزدیکان ایشون توی حفاظت قوه قضاییه(!) چه سمتی دارند.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
درود بیکرن خداوند بر شما...
مصطفیالف
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هیچ پشتوانه سیاسی ندارد.
پشتوانه مالی هم ندارد.
پشتوانه در قدرت هم ندارد.
پشتوانه در رسانه هم ندارد.

پس عجیب نیست که در سیاست، نه در مال دنیا، نه در رسانه و نه در قدرت کسی از او حمایت نمیکند. این همانی است که در سال 84 به قدرت رسید. بی کم و کاست. بی افزونه.

مساله اینجاست که ایشان یقه ظلم را در بین خودی ها گرفته. همین اصولگراها که خود را خودی نظام میدانند و دیگری را دشمن نظام.

سوال اینجاست که الان احمدی نژاد در بن بست است؟ یا نظام؟ الان دلار ایران در تلاتم است؟ یا احمدی نژآد؟ الان فساد در سیستمبانکی ایران است؟ یا احمدی نژاد؟ الان قوه قضاییه نظام رای می فروشد؟ یا احمدی نژاد؟ الان در زندان های قوه قضاییه نظام آدم ها می میرند؟ یا احمدی نژاد؟ الان رکود و ورشکستگی در اقتصاد نظام است؟ یا احمدی نژاد؟ الان نسبت به فساد واضح موجود نظام ساکت است؟ یا احمدی نژاد؟
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
به نظر من احمدی نژاد اگر کارغلطی هم میکنه باید برچسب همون کار غلط رو بزنیم نه برچسب های عجیب غریب مثل انحرافی و غیره . الان سالهاست بکه بهشون میگن انحرافی ولی هیچ دلیلی برای این کار ذکر نمیکنن . یک نکته هم لازم به ذکر هستش و اینه که اون چیزی که در حال وقوع هست و قصد متهم کردن باقی رو دارن در تاریخ سیاست منحصر به فرد هستش و یک ظلم آشکاره
احمد بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که خود را احمدی نژادی می خوانند یک زمانی خود را طرفدار یکی از سران فتنه جا زده بودند حالا هم رفتند پشت سر این آدم و خنده دارتر اینکه در کنار نام احمدی نژاد نام رهبری را هم لق لقه زبانشان دارند و دائم دم از عدالت می زنند بابا اقای با هوش کمی هم فکر اکبندتو در بیار و فکر کن ببین این آدم ارزش اینهمه قربون صدقه رفتنو داره یا نه . حضرت علی در زمان خودش چه ها که نکشید از دست مومنان احمق و نادان که فقط دوست داشتند یکی براشون فکر کنه کار کنه حکومت کنه و اسمش هم مسلمان و عدالتخواه باشه . بابا دم خروس دروغ گویی که نه جهلتون زده بیرون
مصطفیالف
Iran, Islamic Republic of
اینکه به شخص خاصی بگید جاهل، احمق، مغز آکبند میشه تحقیر اون بنده خدا.

حالا اگر اون بنده خدا ابوجهل باشه یا شمر باشه، تاثیری نداره توی کار بد شما. کار بد بده.

من پیشنهاد میکنم به جای تمسخر و تحقیر یک چیزی بگید که آدمی را به فکر فرو ببرد. منطق داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
هر کس را اکثریت مردم در انتخابات میخواهند باید باشد و هر کس را اکثریت مردم نمیخواهند باید کنار برود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای عالم دانا
شما که فکرتون آکبند نیست لطفا مارو راهنمایی بفرمائید
تقاضای برگزاری علنی دادگاهی که نه منافی عفته و امنیت عمومی و نص صریح قانون هم هست
چرا باید برای قوه قضائیه اینقدر سخت باشه؟
شما که دانای کل هستی بگو من مغز آکبند حق ندارم شک کنم چیزی پشت پرده هست که نباید مردم بفهمن؟
احمد بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
آقای مغز اکبند با سلام جواب دادن هم نشان از همین داره . بابا مگر دادگاهها باید هر تقاضای هر متهمی را علنی کنن . منافع ملی امنیت ملی و ... ممکن در میان باشه طرف مسئول بوده می فهمی یعنی اسناد یعنی مدارک محرمانه یعنی بگم بگم بازهم بگم
Iran, Islamic Republic of
احمد آقا یارو میگه به من گفتید اختلاس کرده ای بیایید توی دادگاه علنی سند نشون بدید! این میشه امنیت ملی؟
میگه دویست و هفتاد روز انفرادی بودم و از من اعتراف دروغ می خواستید . این میشه امنیت ملی؟
بنده خدا اگر همین یک مورد حل بشه در صورت لزوم اونوقت خودت را نجات میده
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میکنم اگر اعتقادی دارین یه نظری به این متن بندازین
در قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری، مصوب سال 1378 مواردی که دادگاه باید به‌صورت غیرعلنی برگزار شود تصریح شده ا‌ست. در ماده 188 این قانون آمده است: «محاکمات دادگاه علنی است به استثنای موارد زیر به تشخیص دادگاه: 1- اعمال منافی عفت و جرائمی که بر خلاف خلاق حسنه ا‌ست. 2- امور خانوادگی یا دعاوی خصوصی به درخواست طرفین 3- علنی بودن محاکمه، مخل ا‌منیت یا ا‌حساسات مذهبی باشد.»
قانون میگه دادگاه علنی بجز این سه مورد
حالا اگر جناب قاضی یا آمرین به ایشان نظرشون اینه که این پرونده شامل یکی از این سه مورد میشه خب بگن کدوم یک از این سه مورده
اگر هم آقایان پاسخگوئی به مردم براشون محلی از اعراب ندارد که اینجا بحث ما بی فایده است
Iran, Islamic Republic of
اقای بهبهانی شما همه چی رو امنیت ملی میبینی!!!!!اتهام اقای بقایی مالی هستش.خب دادگاه رو علنی برگزار کنن تا ملت بفهمن کی فاسده
Iran, Islamic Republic of
مگر چیزی مانده که کسی نداند!دشمن تا دلت بخواهد نفوذی داره واز همه جی خبرداره از جاسوس هسته ای تا جاسوس یوز پلنگی !
Iran, Islamic Republic of
من خودم را احمدی نژادی می دانم؛ نام رهبرعزیزم هم دائم بر زبانم و در دلم هست؛ عدالت را هم در تمام جنبه هایش دوست می دارم .
جناب بهبهانی! اگر دلیلی نداشته باشی که زمانی خودم را طرفدار یکی ازسران فتنه جا زده بودم، با تک تک سلول های وجودم می گویم لعنت بر دروغگو و بهتان زننده!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دلسوزترین فرد بوده و هست . مرید رهبرم واز خدا خواسته ام اگر عمری برایم مقدر کرده از آن بکاهد و به عمر رهبرم بیفزاید . شما هم بابت توهین و تهمت که نوشتی ، مدیون هستی جناب بهبهانی.
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد تقاضای اجرای قانون کشور باعث بد نامی میشه!!
یاسین
Iran, Islamic Republic of
عاقبت ظلم به احمدی نژاد میشه این شرایط خفت و خواری که الان درونش هستیم
هسته ای رو تعطیل کردیم
ساخت و پرتاب ماهواره ها رو تعطیل کردیم
سه ماه یکبار نگران میشیم که آمریکا از برجام خارج نشه
برجام اجرا نشده و نمیشه تحریم ها سرجاش باقیه
نمی تونیم پول نفت رو انتقال بدیم
وضع اقتصاد هم رو به سقوطه
کجاست اون عزت و پیشرفت
کجاست اون یکدلی
لعنت خدا بر ریاکاران و خائنان
لعنت خدا بر حسودان و سهم خواهان
لعنت خدا بر اون هایی که به اسم دین تا تونستند علیه دول لحمدی نژاد دروغ، تهمت و افترا زدند
محسن
Iran, Islamic Republic of
مهدی محمدی برای مطرح کردن خودش و خوش خدمتی به بعضی از آقایون و به امید گرفتن پست و مقام این حرف ها را می زند
شماها اگر خیلی کاربلد هستید تمام تلاشتون رو انجام بدید تا در انتخابات ها علی رغم کمک یک نهاد به دو جناح (آرایش 3 در مقابل 3) پیروز بشوید
راضیه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در مبارزه با موریانه ها
از موریانه هایی که آرام آرام در حال جویدن ریشه های انقلاب هستند بترسید
رفتار ظالمانه و خارج از عدالت بعضی از دستگاه ها مردم را بدبین می کند
مقابله با ظلم وظیفه همه است
سکوت در مقابل ظلم همراهی با ظلم است
توقع می رفت همزمان با احمدی نژاد خیلی های دیگر هم که ادعای دین و انقلاب دارند حرفی بزنند چیزی بگویند ولی لام تا کام ساکتند
از این جور آدم های ساکت در طول تاریخ زیاد است
همین سکوت ها منجر به شهادت حضرت زهرا شد
همین سکوت ها باعث خانه نشینی 25 ساله حضرت علی شد
همین سکوت ها و بی تفاوتی باعث صلح امام حسن شد
همین سکوت ها و خیانت ها باعث به وجود آمدن عاشورا شد

ما مثلا شیعه حضرت علی هستیم؟ شیعی مولایی هستیم که وقتی ماموران معاویه خلخال از پای زن یهودی باز کردند و ربودند آن مطالب را گفتند
شیعه بودن به عمل است نه به حرف
و گرنه برای امام حسین هم 12000 نامه نوشتند ولی تنها 72 نفر یار واقعی شدند
حامد
Iran, Islamic Republic of
قوه ی قضائیه مفاسد نزدیکان احمدی نژاد رو در آورده بهش برخورده داره انقام می گیره. لجن پراکنی زیاد می کنه.
مرتضوی کی بود؟ متهم و محکوم در پرونده کشته شدن سه نفر در بازداشتگاه کهریزک در فتنه 88. دانشجو گرفت جنازه تحویل داد گفتند بیمار بوده اند. این فرد از احمدی نژاد جایزه گرفت و شد رئیس تأمین اجتماعی بزرگ ترین بنگاه اقتصادی کشور. پس اگر تهمتی به دستگاه قضا می زنه اول بره پرونده خودش رو بررسی کنه
Iran, Islamic Republic of
برادر حامد سال ۸۸ رییس قوه قضائیه احمدی بود؟یا املی لاریجانی؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
بی اثر و بی خاصیت امثال شماها هستید که واقعا در عمل هیچ کاری برای انقلاب و مردم نکرده اید
هنوز نمیدانید که برای دین، برای اجرای عدالت باید تلاش کنید، خون دل بخورید، مو سفید کنید
به خاطر همین عدالت مولا علی مجبور شد با سه دسته بجنگد
ناکثین (اصحاب جمل مدعیان دین ولی سهم خواهان قهار دارای سابقه انقلابی)
قاسطین (معاویه مسلکان. دنیاپرستان بی دین که به فکر عیش و نویش بودند)
مارقین (اصحاب نهروان. زاهدان خشکه مذهب که باعث به وجود آمدن آن حکمیت در صفین شدند)
دفاع از دین خون می خواهد، عرق جبین و خیلی وقت ها اعصاب خرد شده می خواهد
با راحت طلبی و آسایش و بی خاصیتی اتفاقی نمی افتد
کدام اصول سوار تا به حالا برای تحقق عدالت هزینه پرداخت کرده است؟
امیرمحمد
Iran, Islamic Republic of
...احمدی نژاد حق نداره از طرف مردم افاضه کنه اما
بعضی از نهادها باید پاسخگوی مردم باشند
باید پاسخگوی رفتارشان باشند
فرهنگ عدم پاسخگویی منجر به خودکامگی و سلطه می شود
امیرمحمد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا نظر من رو دستکاری کرده ای؟
یک جمله به آن اضافه کرده ای!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!
واقعا سایت جهان نیوز نظرات رو دستکاری میکنه؟؟!؟!؟
اگر این جوری که واقعا فاجعه اید!
حسن
Iran, Islamic Republic of
بعض از بخش های نظام شده حیاط خلوت برای تسویه حساب سیاسی
کسی هم نیست پاسخگوی این وضع باشد
فرج الله نوروزی
Iran, Islamic Republic of
مطالبی که درمورد احمدی نژاددربالا آمده بود کاملامورد تایید است وبرای من جای تعجبه که چرا این فرد ناصالح ازطرف رهبری در جایگاه مهم شورای مصلحت انتخاب شده
Iran, Islamic Republic of
لابد توقع داری فردا به فرمان جنابعالی از عضویت کنار گذاشته شوند!
Iran, Islamic Republic of
آی قربونت!
یک اصولگرای واقعی و "باصداقت" رو دیدم .همین فرمون رو برو جلو . اندکی بعد رفقایی که بالاتر کامنت گذاشتند و راجع به خوارج افاضه فرمودند، مصداق تام و اکملش رو به صورت عینی و ملموس خواهنددید.
Iran, Islamic Republic of
تحلیل شما مبتنی بر واقعیت نیست ...
بهروز
Iran, Islamic Republic of
...خجالت بکشیدمردم از دست اصولچراها و افسادطلبان به تنگ آمده اندزیرا شماها را انگلی میدانند که خود را با چسب دوقلو به اهداف بلند حضرت امام و مقام معظم رهبری الصاق کرده اید.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
چرا ابتدای پیام را سانسور کردید؟دیدید چقدر از احمدی نژاد و اندیشه اش وحشت دارید که ابتدای پیام مرا سانسور کردید.
United Kingdom
خود مقاله و اکثر کامنتها حرف صد تا یه غازه. نباید دور‌مسیله مثل مگس ویز ویز کرد. مسیله اینه که آیا محاکمه آقای بقایی سیاسی است و پرونده سازی یا واقعا ایشون تخلف کرده. راهکار روشن است. یک قاضی مستقل تر از سیستم حاکم بر قوه قضاییه تعیین شود تا موضوع بررسی شود. اگر بقایی بیگناه باشد باید زد توی دهن مسیولین ارشد قوه قضاییه. اگر گناهکار باشد باید قاطعانه محکومش کرد. من از این پرونده بوی سیاسی به مشامم میرسه.
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادر جنابعالى رو بيامرزه كه تنها كامنتى كه خوندم و حرف حساب بود كامنت شما بود . غالب كامنتها مثل مقاله اصلى ياوه و پوچ بود، منهم اگرچه اصلاح طلبم اما مثل شما معتقدم محاكمه بقائى به نظر ميرسه سياسيه نه حقوقى ! بايد يك قاضى خدا ترس و نترس اين پرونده رو رسيدگى كنه نه …
عدم استقلال
Iran, Islamic Republic of
اگه قاضی مستقل و جسور و جیگردار پیدا کردی، سلام منو بهش برسون...
احمد رضایی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد باید برود و کنج گوشه منزلی بشیند بای بای از قدرت
Iran, Islamic Republic of
این آرزو را امثال شیمون پرز ها بگور خواهند برد!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یادشه که چطور میر را فرستاد حصر حالا اگه خودش بره حصر دل همه خنک می شه
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
آرزو بر جوانان عیب نیست...
شتر در خواب بیند پنبه دانه...
یک قرون بخور آش... به همین خیال باش...
بازم بگو؟
سلامت باشین
Iran, Islamic Republic of
دل همه آنهایی که احمدی نژاد آنها را بدبخت کرد با دیدن شرایط الانش خنک می شه / اون لایق اعتماد رهبر نبود الان هم چند وقتی مطرح می شه و بعد مثل شمع خاموش میشه
مهدی صابری
Iran, Islamic Republic of
می گند می خواهند حصر خانگیش کنند خداکنه خونه اش شیشه ای باشه که بتونیم هر روز بریم و قیافه اش را ببینیم!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دیشب قبل خواب چی خوردی که متوهم شی؟!!!
شاید هم قرص های خویش را پشت و رو خوردی؟؟؟
یا شاید هم به پهلوی چپ خوابیدی؟!
Iran, Islamic Republic of
ولی همه شما اصو لگرا ها ی مطلب نفهمیدید اونم اینکه کسی که اصولگرا ها را به جون هم اند اخت الان داره واسه ریاست جمهوری برنامه ریزی میکنه و با اصلاحات سر همفکری داره ...
غلامرضا کریمی
Iran, Islamic Republic of
چرا هیچکس نمیتواند مستدل و منطقی جواب سوال های ساده دکتر احمدی نژاد را بدهد؟
دلیل برگذار نکردن دادگاه علنی آقای بقایی چیست؟
چرا مردم ، که صاحب اصلی بیت المال هستند نباید از کم و کیف دادگاه آقای بقایی باخبر باشند؟
چرا بعد از شش سال بایکوت رسانه ای و تخریب شخصیتی دکتر احمدی نژاد ، هنوز این مرد بین مردم محبوب است؟
فقط میدانم ، ماه هیچ وقت پشت ابر نمیماند و حق همیشه پیروز است
Iran, Islamic Republic of
بهترین راه مقابله با احمدی نژاد و انحرافیون اینه که اصلاً منعکس نکنید تحرکاتشون رو، اونا دلتنگ حکومت و امر و نهی کردن شدن دارن به در و دیوار میزنن. من 88 به جهت مقابله با براندازان افساد طلب به این بابا رأی دادم و الان متوجه انحراف و ... شدم. خدا همه ما رو هدایت کنه
حقیقت ظلب
Iran, Islamic Republic of
کسانی که در برابر خواست و اراده مردم می ایستند، به زودی زود محو و نابود خواهند شد انشالله
Iran, Islamic Republic of
به ولای علی علیه السلام قسم، در یک شهرستان کوچک خود حقیر شاهد بودم فقط مسئول صندوق رفاه که یک معلم دیپلم بود صدها میلیون بالا کشید و خدمات رو هم بین فک و فامیلش پخش کرد، چون برای احمدی نژاد رأی جمع می کرد تا سال 92 خورد و برد. نماینده مجلس شهر ما که با جعل مدرک از دانشگاه های اوکراین به مجلس راه یافت با کمک احمدی نژاد بر ریاست کمیسیون اقتصادی چنبره زد خورد و برد و همراه احمدی نژاد به نیویورک رفت و در انتخابات قبلی بالاخره مستندات فسادش رو شد و رد صلاحیت شد. خدا چشم عوام الناس و سربازان ابلیس لعین رو باز کنه از دزدا قهرمان نسازن. تنها فرد پاکدست در عرصه سیاست ما رهبر معظم انقلاب هست که حتی اپوزیسیون خارج نشین هم اعتراف کردند حتی یک تقطه خاکستری در زندگی رهبری و فرزندانش نیست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
وای خدای من پناه می برم به خدا ازدست جهالت مردم آخه دوست عزیز سیاستمدارای ما جنایت واختلاس فرزند وبردارشونم حتی گردن نمی گیرن وتازه دفاع هم می کنن بعد چه جوری انتظاردارید تازه برعرض محال سخن شمادرست باشه گناه کسی رو که اصلا شاید رییس جمهور دهم ندیده باشتش گردن بگیره شمابرید ببینید فرزندان احمدی نژاد چی کاره هستن وبه چه کاری مشغول هستن راستی برید ببین کل دارایهایی فرزندان وخانواده احمدی نژاد یک هزارم یکی ازوزیران این دولت فخیمه میشه اون دنیا ببینم چه جوری می خواید ظلمی که درحق احمدی نژادرو جواب بدید راستی کور خوندید شیمون پرز به هدفش برسه
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اولا دوست و دشمن به پاکدستی شخص احمدی نژاد مستقیم و غیرمستقیم اذعان کردند.
دوما اگه احمدی نژاد کوچک ترین تخلف مالی کرده بود، همین رسانه ها تا به حال چند برابرش کرده بودن و تو بوق و کرنا کرده بودن...
سوما اگه احمدی نژاد تو 8 سال ریاست جمهوریش دنبال مال و منال و منفعت اقتصادی و سیاسی بود، .... اما آیا این کارو کرد؟ آیا سایت آنچنانی داره؟ یا روزنامه؟ یا حزب؟ یا ...
چهارما اگه احمدی نژاد اهل بچاپ بچاپ بود، روز اول مسئولیتش و روز آخر مسئولیتش اموال خودش رو به قوه قضائیه معرفی نمیکرد...
...
Iran, Islamic Republic of
برادر ما ادعا نداریم تو دولت احمدی همه پاکدست بودن!!!!اما رکورد اینم بگم خرداد ۹۲ دلار با راکتور میخرید۳۵۰۰اما الان دلار بدون راکتور ۵۰۰۰!!!!بیا اینور بازار
منتقد شماره47
Germany
با سلام- نگارنده محترم اگر نتوانند تفاوت مفهومی کنش و اکت را در عبارت ذیل شان مشخص کنند -و دهها مورد مشابه دیگر-
..دیگر "کنش‌"هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، "اکت‌"هایش تکراری شده..
باید متوجه شوند که وقتی محتوای تحلیل "اریجینال" نیست و "ریوویو"نویسی چیزهای صدهابار گفته و نوشته شده ی دیگران نیست، با ترفندهای فرمی ای در این حد نمی توان آن را جبران کرد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تو چی کردی که هم کرباسچی میگه تو باید برای هم زاکانی!؟
Iran, Islamic Republic of
دقیقا معنای استقلال رای و عدم وابستگی حزبی همینه
Iran, Islamic Republic of
آفرین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد 84 خیلی دوست داشتنی تر بود. امثال مشایی و بقایی ایشون رو نابود کردن... ایشون میتونست خیلی بهتر و تاثیرگذار تر از این تو سطح کشور عمل کنه و به بهبود اوضاع کشور کمک کنه اما الان درگیر یه دعوای ساده سر یه آدمی به اسم بقایی ش کردن و از این راه دارن از میدون به درش میکنن، شایدم این نقشه بوده که با چنین افرادی احمدی نژاد رو بی خاصیت کنن...!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مخالف تمام ارکان نظام شده.نه فقط قوای سه گانه. بلکه با سپاه و شورای نگهبان هم مخالفت می کنه. به رهبری هم غیر مستقیم کنایه می زنه. اگه اسم این اعمال انحراف نیست پس چیه؟؟؟ احمدی نژاد حواسش نیست که اگه نظام قرار بود باج بده که همون 88 به موسوی وکروبی باج می داد و دیگه فتنه هم 8 ماه طول نمی کشید.همون طور که نظام زیر بار بدعت تکرار انتخابات 88 نرفت. الانم زیر بار تشکیل هیئت جداگانه و خارج از چارچوب قانون برای حل اختلافات احمدی نژاد نخواهد رفت. احمدی نژاد مهره سوخته اس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مردی برای همه فصول !!!!
فاضل دانا
Iran, Islamic Republic of
احمدی محبوب ملت وآقا است و مردم خواستار اعدام فتنه گران هستند.
dre
Iran, Islamic Republic of
عاشقشم
Iran, Islamic Republic of
هوشمندی سیاسی در ایران اینه که پیرو محض ولایت باشی در غیر اینصورت هلاک می شوی همانطور که در این 40 سال دیده ایم و باز هم خواهیم دید
Iran, Islamic Republic of
به این می گویند ماکیاولیسم خالص.
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاددوراول برای مردم، دور دوم کمی برای مردم،پس از انتخابات برضدمردم
Iran, Islamic Republic of
بالاخره نفهمیدیم اسمت حسین هست یا مردم؟؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
تنها روزنه امید واقعی حضرت ولی عصر هستند
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
...
همه انبیا، امامان و اولیاء ا... پیوسته در مسیر حق و عدالت خواهی بودند
خیلی ها در زمان خودشان نتیجه نگرفتند (چون نتیجه مهم نیست) مساله اصلی عمل به تکلیف است
امام حسین هم در واقعه عاشورا به شهادت رسیدند
ولی همین الان هر چیزی از دین و حق و ... باقی مانده است نتیجه همان مجاهدت هاست
عدالت خواهی بن بست نیست عین راه حل و هدایت است
سکوت و همراهی با ظلم بن بست ، تاریکی، ظلالت و گمراهی می آورد
Iran, Islamic Republic of
زخم را مداوا کنید و نگذارید زخم جدیدی به وجود بیاید
کتمان وجود زخم پاک کردن صورت مساله است
همه ارکان نظام باید رفتار عادلانه و مبتنی بر قانون داشته باشد
بعضی از ارکان هم باید در رفتار قانونی و عادلانه سرآمد تمام بخش های دیگر باشند
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
به جای محاکمه ظالم یقه مظلوم را گرفته اید؟!؟؟!
این چه منطقی است که شما دارید؟
به طرف ظلم شده است. دنبال حقش است
این کجایش ایراد دارد؟!؟؟!؟
به جای محاکمه ظالم و برکنار کردن مسببان ظلم که باعث تخریب وجه نظام شده اند رفته اید و یقه مظلوم را گرفته اید که چرا می گوید حقش ضایع شده است؟!؟؟!؟!؟!؟!؟
بعضی ها به قدری اسیر سیاست و قدرت شده اند که مفاهیمی مثل عدالت، حق و حقیقت و آزادگی را کامل از یاد برده اند
پاسخگوی ظلمی که به طرف شده است باشید
متعجب اروزگار
Iran, Islamic Republic of
تمام اصولگران (به اصطلاح ) و مسئولین مملکتی که مستقیم ویا غیر مستقیم مشغول کوبیدن دکتر احمدی نژاد هستند در صدد انتقامجویی از ایشان هستند و دلیلذعمده آن هم اینه که چرا ایشان چشم بسته در انتخابات از کاندید مورد نظر آنها حمایت ننموده و اظاعت بی چون و چرا ننموده در حالی که زمان بله قربان گویی بسر آمده گیریم ایشان اشتباهاتی هم داشته باشد چرا خدمات ارزنده ی وی باید نادیده گرفته شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قدرت طلبان و حزبگران در صددند تا افراد خدوم و دلسوز را به بهانه ی طرفداری از نظام و رهبری از قطار انقلاب پیاده کنند و منتظر نشته اند تا آ قای دکتر احمدی ژاد صحبتی و یاخرکتی بکند و از کاه کوه بسازند ودر این زمینه سخنرانیها ، میز گرده ،نظریه ها ومصاخبه ها ترتیب دهد و مچ گیری کننده .
محمود
Iran, Islamic Republic of
شما كتاب حاج خانم رجبي را در مورد معجزه هزاره سوم را حتما بخوانيد!
Iran, Islamic Republic of
اق محمود گفتگوی تمدنها رو هم بخون
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد سالیانی است تصور می کند به روی جمهوری اسلامی تیغ کشیده ....!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. نظریه خود را مستدل و بدون توهین و کنایه تنظیم کنید. جهان نیوز
حیدری
Iran, Islamic Republic of
خود شما جهان نیوزیا مقالاتتون پر از کنایه و توهین و تهمت است
رطب خورده منع رطب می کند؟!
بچه مسلمان
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کسانی که احمدی نزاد را بصورت حبابی بزرگ کردند و ازوی بصورت کلامی،قلمی و مالی حمایت کرده وآنانرا که از سال 1384 به انحرافی بودن وی دست گذشته بودند بی بصیرت و وضد ولایت برچسب زدند امروز شجاعت و جسارت و مردانگی داشته باشند تا از امام زمان و خانواده شهدا و ملت ایران با همان روش کلامی و قلمی ..عذرخواهی کرده و توبه کنند
Iran, Islamic Republic of
این مسیر ، مسیری است که تمام آزادگان دنیا طی کرده اند. انقلاب از دید یک سری تمام شده است! انقلاب هر لحظه و بصورت سیال می باشد و باید تا رسیدن به اصل عدالت در این مسیر دائما قدم گذاشته و پیش بروی.. پرچم آزادی و آزادگی و عدالت هرگز بر زمین نخواهد ماند..
عده ای خسبیده هنوز در سال 57 گیر کرده اند. غافل از اینکه این راه تا رسیدن به هدف اصلی و نهایی ادامه دارد.. دکتر احمدی نژاد خاری در چشمان خفتگان ...
Iran, Islamic Republic of
آهای بیائید این ور بازار که اونور بازار خبری نیست !! همه آنهائیکه معنقدند حاج محمود یار و یاور فرودستان است و پرچمدار علیه ظلم !! یک مثبت جانانه بدهند تا بعد !!
u
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
ای مزدوران پرز از احمدی نژاد عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید
ز
Iran, Islamic Republic of
مرد حماسه و جهاد...محمود احمدی نژاد
ملت قبولش داره و این هزینه برای حضراته
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی!
مشفقانه عرض می کنم
اینگونه جهتگیری ها و بی توجهی به نظر مخاطبان باعث میشه در همان راهی گام بردارید که برادرتان رجانیوز گام برداشت و امروز مخاطبانش به حداقل ممکن رسیده و به دایره ای بسته از مخاطبان محدود گشته است.
پس تجدیدنظر کنین پیش از آنکه دیر شود
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
ایضا صراط
و ایضا مشرق
Iran, Islamic Republic of
خدایا یک آن مارا به خودمان وا نگذار.
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
در عالم سیاست چه بسیار افرادی هستند که تغییر مواضع و دیدگاه داده اند اتفاقا در ایران همه روسای جمهور از بنی صدر تا روحانی نه تنها هیچ تغییر مواضع نداده اند بلکه هم در پسا ریاست جمهوری شان شفاف تر درباره دیدگاههای خود مجال ابراز نظر یافته اند.
هر مقام یا مسول در ایران قبل و بعد از ریاست فقط تغییر در الگوی مبارزه داده و هیچ مبنای فکری و سلیقه هایش عوض نمی شود حتی بنی صدر در غربت هم به انتقادات و پیشنهادات سابق خودش ارجاع می دهد.
پس از اصلاح یکایک قوای ثلاث ؛ طبیعتا افراد مسول از بالا تا پایین ؛ مقامات گذشته و حال (احمدی نژاد هم) یک مقداری حس مسولیت پذیری پیدا می کنند باید پاسخ گوی اعمال و سیاست های غلط گذشته و حال خود بشوند و انشاالله اوضاع کمی بهبود خواد یافت
تاوقتي در كشور ما سيستم مسخره دو حزبي و باندبازي و تقسيم كردن باندهاي سياسي به چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا حاكم باشه ,شاهد اين ماجراي تلخ هستيم و خواهيم بود.دولتهايي كه روي كار مي آيند صرف نظر از اينكه وابسته به كدام باند سياسي باشند,اگر كار مثبت و به دردبخوري براي كشور انجام دهند به حزب و دسته و گروه و باندخودشون نسبت مي دهند.اگر هم خرابكاري كردندكه اكثرا" هم همينگونه اند ,به نظام و رهبري نسبت ميدهند و از قبول بار قصور و تقصيراتشان شانه خالي مي كنندكه البته اين اتهام زني به رهبري و نظام اسلامي را بيشتر در طيف و باند موسوم به اصلاح طلب ديده و مي بينيم.. نتيجه اين روال بسيار غلط هم اين ميشه كه بسياري از مردم را به كليت نظام بدبين نموده و سوژه هاي لازم را دراختيار رسانه هاي تبليغي دشمنان حيله گر نظام قرار مي دهند تا نظام اسلامي را مقصر همه اين ندانم كاريها و انحرافات معرفي كنند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان فرصتی بودندکه در اشتباه خودشان تباه شدند
عذاب الهی زاویه پیدا کردن با رهبری و معذب کردن رهبر همین است که آقای احمدی نزاد درگیر آن است
شاید تنها راه آقای احمدی نژاد سکوت دائمی و ابدی باشد .
حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از بی ظرفیتی است
احمد
Iran, Islamic Republic of
کاش زودتر امام زمان (عج) ظهور فرماید تاببینیم احمدی نژاد ومشایی وبقایی دربرابر آن حضرت چه موضعی خواهند گرفت ؟آیا از ایشان تمکین خواهند کرد یا دربرابر ایشان هم خواهند ایستاد؟
Iran, Islamic Republic of
افرایت من اتخذالهه هواه/کسی که تمام آمالش قدرته و مردم رانردبان رسیدن به قدرت می خواهد.خداراهم قبول نمی کند امام زمان که سهل است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد خدا رسوات کند چقدر برایت زحمت کشیدم وفساد طلبان ما را بیرون کردنند وتو دل به مشائی ... خوش کرده ای
محمد
United Arab Emirates
احمدی همیشه قهرمان این ملته وبااحدی ازاصلاح مزدهاواصولچراهاقابل قیاس نیست اگه راست میگن یکی جوابشوبده فبشرعبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه جواب بی منطقها حصرو۰۰۰،
Iran, Islamic Republic of
فقط عشق است دکتر احمدی نژاد عزیز را .
Iran, Islamic Republic of
یه نگاهی به ارشیو سایتتان بندازید تا عبرت بگیرید از چه کسی حمایت جانانه می کردید و داشتید دنبال هاله نور بودید و............ حیف که زود فریب میخورید چرا که سواد سیاسی ندارید .
Iran, Islamic Republic of
کافیه شما اصولگرا و اطلاح طلب ها جرات شرکت در انتخاباتی با حضور احمدی نژد را داشته باشید تا مشخص بشه کی اثر گذار است و کی نیست...