پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۵۹
توهین عجیب روزنامه اصلاح‌طلب به استاد اخلاق

وقتی ائمه جمعه کینه‌ای، پر از نفرت و بدتر از مسئولین دوران پهلوی معرفی می‌شوند

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 590633
کینه آقای صدیقی از انتخاب «امام رضا ناپسند» مردم کاملا عیان است، قرار در سال 57 پر رنگ بودن این جنس مسئولان نبود، اگر قرار بر ادامه حیات مسئول غیر مسئول و در عین حال منتقد به دیگران بود نمونه‌های آزمون پس داده‌تر را در حکومت پهلوی داشتیم
وقتی ائمه جمعه کینه‌ای، پر از نفرت و بدتر از مسئولین دوران پهلوی معرفی می‌شوند
گروه سیاسی جهان نيوز: هجمه به ائمه جمعه در هفته های اخیر در برخی نشریات زنجیره ای سیر صعودی داشته و البته این مساله ربط مستقیمی به میزان انتقاد ائمه جمعه به دولت درباره وضعیت اقتصادی مردم و یا اغتراض به مشکلات فرهنگی و اجتماعی دارد.

به گزارش جهان نيوز، به همین دلیل هرگاه میزان انتقادات ائمه جمعه از دولت افزایش پیدا می کند، سیر تخریب جایگاه های نماز جمعه نیز افزایش جالب توجهی پیدا می کند.

اما روزنامه اصلاح طلب بهار طی یادداشتی به قلم فردی به نام "مهدی دادویی نژاد " نوشته است: " نقدهای بسیاری بر چهل سال گذشته و حرکات و افعال انقلابیون وارد است که در بسیاری از مواضع و‌تریبون‌ها این روزها در جریان است. این نوشته به دنبال کالبد شکافی از اشکالات انقلاب و کاش‌های مدفون شده در دل بسیاری از انقلابیون نیست بلکه تمام هم خود را بر شناساندن چند نوع از مسئولینی می‌گذارد که اگر انقلاب نمی‌شد فرصت ظهور و بروز نمی‌یافتندو در نوع خود بلاشک بی‌نظیر‌ترینان تاریخ‌اند، مسئولینی که در اوج مسئول بودن منتقد و غیرمسئول هم هستند. بعد از انقلاب و با شیب تند‌تری در چند سال اخیر یکی از مهم‌ترین گروه از مسئولانی که همیشه در حال انتقاد از مسئولان دیگر هستند«ائمه جمعه» می‌باشند"

یادداشت این روزنامه برخی ائمه جمعه را بازیچه گروه های سیاسی و باعث بدبینی جوانان به انقلاب معرفی می کند و می افزاید:" مهم‌ترین و خاص‌ترین گروه از مسئولانی که بعد از انقلاب به وجود آمده‌اند گروه ائمه جماعات بودند، همانانی که قرار بر این بود تا بتوانند از ظرفیت نماز پر تلالوی جمعه برای تلطیف قلوب و بسط مسائل دینی و وحدت جامعه استفاده کنند اما برخی از آنان در عمل نه تنها خود را مسئول نمی‌دانند بلکه در مواردی بازیچه دست فلان گروه سیاسی شده‌اند و کشور را به چند قطبی تبدیل کرده‌اند و باعث بدبینی جوانان نسبت به آرمان‌های انقلاب شده اند، به راستی از طالقانی و هاشمی و مشکینی رسیدن به... را باید در زمره موفقیت‌های نظام دانست یا در زمره شکست‌های نظام؟"

این یاددداشت در ادامه در توهینی آشکار به آیت الله صدیقی  وی را کینه ای می ‌داند و می افزاید: " سخت است شنیدن انتقاد مسئولانی که خود مسئولند و در همه حال غیر پاسخگو، مسئولانی که برای حضور غیر دستوری مردم اندک ارزشی قائل نیستند و به آرای همین مردم می‌تازند چون به خواست و حرف ایشان عمل نکرده‌اند به طور مثال کینه آقای صدیقی از انتخاب «امام رضا ناپسند» مردم کاملا عیان است، قرار در سال 57 پر رنگ بودن این جنس مسئولان نبود، اگر قرار بر ادامه حیات مسئول غیر مسئول و در عین حال منتقد به دیگران بود نمونه‌های آزمون پس داده‌تر را در حکومت پهلوی داشتیم"

این یادداشت توهین آمیز و مشکوک همچنین خاطرنشان می کند:" امامان جمعه بعد از انقلاب در قامت یک مسئول باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، مهم‌ترین وظیفه آنها دعوت مردم به تقوای الهی و گام نهادن در مسیر وحدت جامعه بدور از هر گونه بازی و خط و ربط سیاسی است، حال باید از آنان پرسید شما در مقابل باید‌هایتان چه کرده اید؟ شما در شناساندن چهره رحمانی اسلام چه تلاشی کرده‌اید؟ وقتی خطیبی، تلاش‌های یک وزیر در جهت حفظ جوانانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شده‌اند را مورد هجمه قرار می‌دهد و با خشم و نفرتی بی مثال از او و دیگر مسئولان می‌خواهد حتما این جوانان را به تنبیهی بنوازند تا متنبه شوند، آیا این روش جذب حداکثری است یا دشمن‌پروری؟ خاص‌ترین گروه مسئولان از ابتدای انقلاب تا به امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم ایران امروز بیش از هر زمانی باید مورد نقد و انتقاد قرار بگیرند، هشت سال از مسائل انتخابات 88 گذشته و جامعه بحرانی ایران نیازمند همدلی بیشتر است، امام جمعه محترم، حکم اعدام می‌دهد تا جامعه را ملتهب‌تر کند، امام جمعه‌ای كه تا زندان و تازیانه را برای بخشی از جوانان این مرز و بوم نبیند گویی آرام نمی‌نشیند. گویی عطشی پر نفرت توانسته خود را به فضای دوست داشتنی نماز‌های جمعه غالب کند، آیا قرار بر این همه نفرت و مرگ اندیشی بود؟"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این آقا زمانی روضه می خواند و پای روضه هاش می نشستیم و از وقتی به این مقام رسیدن ظاهرا معنویات را به فراموشی سپردن و از اخلاق و معنویت خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! خوابش رو ببینی که دین ما ازسیاست ما جدا بشه وبعد ثمره سیاست=حقوق نجومی ورانت وپاداشهای میلیاردی رو بالا بکشید وکسی هم بهتون نگه بالای چشمتون ابروست یا با کمک یه عده هوچی گر ،ثمره خون شهدامون رو دو دستی توی کاسه کدخداتون جای دهید.
روضه ما عملیه ،عین صحرای کربلا وبرای ما همه صحنه ها عاشورا وهمه مکانها کربلاست و در همه انها جدال حق وباطل است وعادت ما بودن در صحنه ودفاع از حق است.
Iran, Islamic Republic of
این کنایه بود?!
Iran, Islamic Republic of
مگه روضه فقط برای گریه است ؟!؟!؟!/





روضه ای که بصیرت نده روضه ای که نتونه تو رو در شناخت منافق از مؤمن واقعی کمک کنه


روضه ای که به درد امروز جامعه نخوره


روضه نیست


بازیه



مگه قراره چند بار عاشورا را تکرار کنیم



قراره چند بار کوفی مسلک باقی بمونیم
Iran, Islamic Republic of
اگه پای روضه بودی ،ازش یاد میگرفتی که تولی وتبری داشته باشی وچهره رحمانیت به سمت مردم خودت وچهره غضبت یه سمت دشمن یعنی امریکا ونوچه های داخلیش باشه.پس نبودی که..............
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
دوستان توجه داشته باشند.
جهان نیوز نوشته: هجمه به ائمه جمعه در روزنامه های زنجیره ای سیر صعودی گرفته.
واقعیت اینه که بعد از توقیف روزنامه کیهان؛ نه تنها ائمه جمعه بلکه بسیاری از احکام دین، افراد و مبانی انقلاب مورد هجوم یکپارچه زنجیره ای هاست. البته به روزنامه ها هم ختم نشده. سایت ها و افراد این جریان به صورت ممتد، حملاتی وحشیانه طی سه ماه اخیر داشتند.

بحث نقد و انعکاس این اخبار نیست.
سوال اینه که اصلاح طلبا دارن از خطوط قرمز عبور می کنند و این چند ماهه، (چند برابر دوران اصلاحات) به دین و نهاد های انقلابی حمله کردن؛ چرا جهان نیوز و امثالهم به جای صرف گزارش دهی، از قوه قضاییه نمی خواد ...
Iran, Islamic Republic of
البته اگر امام جمعه ای مدح و تملق آقایان را بکند خیلی بزرگوار است ! تحمل انتقاد که آقایان شعارش را می دهند همین است ؟
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
نظرات ما رو که نیم بند منتشر می کنید. الان نمی دونم مخاطب از این چی می فهمه: (.....)!

ما که فحشم ندادیم. حالا شما رو اون کلمات خط بگیرید و اصل متن رو منتشر کنید.
سینا
Iran, Islamic Republic of
برادر اخلاق یعنی چه ؟ قربانی کردن انقلاب در زیر پای بیگانه دیگر اخلاق نمی شناسد. آیا انقلاب رجوی ها ، بنی صدرها مهدی هاشمی ها ، مهاجرانی ها و ... را از قطار پیاده کرد ! ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
اگه پای روضه بودی ،اینقدر دوزاریت کج نبود که نفهمی کسیکه برجام رو غیرقابل نقد میدونه ولی پیامبر خدا صلی الله علیه واله وسلم وامام زمان روحی له الفداه رو قابل نقد ،دقیقا در کجای پسند امام رضا علیه السلام قرار میگیرد.
Denmark
معنوبت خواهی و معنویت فهمی شما شما مشکل داره
نواب
Iran, Islamic Republic of
فقط از حلقوم روضه خان امام حسین حرف حق در میاد. شما ناراحت نشو حرف حق تلخه
ابوشریف
Iran, Islamic Republic of
شما از گریه فقط اشکش را فهمیده اید هرچند قطعا اهل گریه هم نیستید و منافقانه این کلام را میگویید. اهل گریه اهل جهادند و اهل عمل نه سکوت و تماشا. ... راهت را بگیر و برو دستت رو شده است.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
مرحوم دکتر شریعتی میگفت: حسین بیشتر از آب، تشنه لبیک بود اما افسوس که بجای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین درد او را بی آبی معرفی کردند.
معنویات این نیست که بشینی زار بزنی و نفهمی همان حسینی که براش زار میزنی هدفش چی بود.
برو نمازتو بخون ولی محاله به پای ابن ملجم و ابوموسی اشعری برسی. برو برای حسین سینه بزن و نفهم که دین فقط این چیزها نیست. خوش باش با این مسلمانیت
به قول معروف شماها نه دینتان و نه کفرتان به چیزی نمی ارزد.
Iran, Islamic Republic of
امثال شما باید لیاقت داشته باشید که پای روضه های حاج آقا صدیقی که با ارادت و خلوص دل انگیزی به حضرت زهرا سلام الله علیهاست حاضر شوید.

وقتی روح و روان کسی آلوده به سیاست غیرالهی شود روضه مرد الهی هم بهش نمی چسبد.

خیلی ها هم از روضه های حضرت زهرا در سوگ پیامبر صلوات الله علیه و آله ناراحت بودند. چون روضه ها و ناله های ایشان با سیاست بنی امیه ای آنها نمی خواند...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر اخلاق او نبود از عباراتی متناسب تر با اغتشاش گر ها استفاده می کرد
اونی که به مردم و اموالشون آسیب زد و پرچم آتش زد و به پاسگاه حمله کرد و ... یه وحشی بی شرفه...
فکر کردید چون... دینش رو به دنیا فروخته مردم جنایت و وحشی گری رو تحمل می کنند؟
جالبه که همین خائن ها و وحشی ها طلبکار هم هستند
بهترین برخورد برای اینها برخوردی است که در این مواقع FBI با معترضان انجام میده. اینطوری قدر ائمه جمعه و امثال آقای صدیقی را بهتر می دانند
United Arab Emirates
استاد اخلاق؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آره داداش
استاد اخلاق
البته اخلاقش از این جنسه که سفارش و توصیه و جانبداری و ... توی کارش نیست
با آمریکا دشمن و با مردم دوسته
دلش با مردم مستضعفه
با فساد و رانت و کثافت کاری هم مشکل داره
خلاصه، خیلی راست کار بعضی آقایون و اخوان گرامی شان نیست
آره داداش
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه مغالطه های این اصلاح طلب های متحجر.... در خیلی از مجامع برای سرپوش گذاشتن به بی عرضه گی های مدیران اجرایی گوش فلک رو کر کردند که چرا علما ساکت مانده اند ... و تا عده ای از بزرگانی مثل آیت الله صدیقی که زندگی خودشون رو برای جوانان گذاشته اند رو آماج تهمت ها و بی تقوایی ها قرار میدهند....تف به نگرش های مزدوران قلم به دست....
Iran, Islamic Republic of
معلومه حاج آقا صدیقی دقیقا اونجایی را که باید هدف بگیرند به دقت هدف قرار دادند.
این جماعت غربزده می خواهند امام جماعت هم به جای گفتن واقعیات و حقایق جامعه، مجیزگوی این بی دینان و غربزدگان شود.

هیهات که چنین شود.
امثال علمایی چون آقایان صدیقی و علم الهدی و خاتمی همه لشگر امام زمانند و جز برای رضای خدا و ولی خدا گام برنخواهند داشت.
Canada
"...امثال علمایی چون آقایان صدیقی و علم الهدی و خاتمی همه لشگر امام زمانند..."

دیگه اینطوری هام نیست که می گید...
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا امام زمان چه غریب است که این افرادلشگر ایشان هستند .
گفتن واقعیات خیلی خوب است ولی نه حزبی و باندی و جناحی و به صورت کینه و عدوات و دشمنی
ظاهرا یک نقل قولی هم است که در قبل از انقلاب یک کسانی پول ......
Iran, Islamic Republic of
این قلم به مزدهای مزدور شروع کردند هر گونه مظاهر دینی و اسلامی و روشنگری را می کوبند تا بتوانند سوار بر مرکب بی زین جهل متحجرانه ای که خود گسترش می دهند بر همه چیز مسلط شوند. اما کور خوانده اند.
امید
Iran, Islamic Republic of
شما تمامیت خواهان که خودتان را به خواب زده اید و این آقایان. که کاسب دین هستند .آنچه را گویند که ..........چرا باانکه جمعیت دوبرابرنیم شده .چراجمعیت نماز جمعه کمتر شده که بیشتر نشده..چرا ...چون ائمه جمعه مردمی نداریم
Iran, Islamic Republic of
خیر!
چون امثال شما کسانی را سرکار آوردین که مردم و جوانان را به بی دینی سوق میدهند و در عین حال برای یک لقمه نان باید شب و روز بدوند.

با این حال به کوری چشم شما بازهم نماز جمعه برگزار می شود و انعکاس بسیار خوبی در جامعه دارد. که اگر نداشت شماها اینقدر نمی سوختید که در تمام روزنامه های دیکتاتوانه تون اونها را بکوبید.
Iran, Islamic Republic of
کی گفته جمعیت نماز جمعه ها کم شده ؟این آرزوی شماست .آرزویتان را به عنوان خبر تحویل مردم ندهید حرف غیر مستند و کیلوئی =حرف رایگان
Iran, Islamic Republic of
اولا شما شمرده ای که میگی دو و نیم برابر نشده؟
ثانیا این امام جمعه مردمی تره یا وزیر پورشه سوار شما؟ شایدم اون یکی کاخ نشین "مسکن مهر مزخرف بین" مردمی تر باشه، نه؟؟
داداش مردم همونایی هستند که زیر فشار ناکارآمدی دولت متلک گو و کم عرضه داره کمرشون خم میشه ولی پای انقلاب هستن و پشت سر همین ائمه جمعه نماز می خونن
علی
Iran, Islamic Republic of
دیگه شور شو درآوردن میفهمید چی میگید به خدا اینها دین رو هدف گرفتند . کجا هستند مسئولین ارشاد به خدا اگر یکی از روزنامه های مخالف همچین مثلا کیهان به یکی از روحانیون طرفدارشون همچین حرفی زده بود چه میگردند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
علی جان حرص نخور اینها که امید گفت واقعیت است مگر شماهم جزو کاسبان دین باشی
Iran, Islamic Republic of
جرم آقای صدیقی و حاتمی کیا و امثالهم اینستکه در راه حق گام زده اند و سخن حق میگویند. برای همین به مذاق خیلیها خوش نمیاید و آماج اتهامات قرار میگیرند
Iran, Islamic Republic of
خدا ميدونه درست گفته ! قلب واقعيت نكن جهان نيوز ، از خدا بترس ، همه چيز رو با عينك جناحى نبين ، اين ائمه جمعه بايد حساب پس بدن ، بايد مشخص بشه كه چقدر تونستند خدا پسندانه حرف بزنند و مردم رو به نماز جمعه جذب كنند. ضمن اين كه اين بزرگوار اولاً نه تنها آيه الله بلكه استاد اخلاق هم نيست ، ثانياً كاش اينقدر وجود داشتيد و مى گفتيد چرا از رياست دادگاه عالى انتظامى قضات بركنار شد ؟! بخاطر خدا كولى بازى درنياريد، اجازه بديد عملكرد اينها نقد بشه.
Iran, Islamic Republic of
زمانی ایشان مورد توجه بود وقتی روضه می خواند و احترام داشت
Iran, Islamic Republic of
روضه عملی ایشان خوب اب در لانه مورچه ها انداخته که اینطوری سراسیمه به هر اهانتی دست میزنند.این هزینه بودن در راه حق است که ایشان پرداخت میکنند.
Iran, Islamic Republic of
امام حسین علیه السلام هم تا وقتی با حکومت یزید کاری نداشت پسر پیغمبر بود ولی چون مخالفت کرد شد خارج از دین.
حالا ایشون مقدس هستند تا وقتی که انتقاد از دولتی ها نکنه.. اگر کنه میشه یزید و کینه ای و ....
شماها اگر زمان امام حسین هم بودین با این انگ زدن ها خودتون امام حسین رو سر میبریدین
Iran, Islamic Republic of
انگلیسی های روباه صفت هم می گفتند ما با روضه و گریه مسلمانها مشکلی نداریم مادامی که به منافع ما لطمه نزنند و از انگلیس و اسرائیل و استعمار و استکبار برای مردم حرفی نزنند!
Iran, Islamic Republic of
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند؟! تو از خدا بترس که این شاگرد ایت الله بهاءالدینی رو اینطور بی ادبانه مورد هجمه قرار میدهید.اگه طالب حقیقتی میتونی سخنرانیهای ایشون رو سرچ کنی وببینی که استاد اخلاق هستن یا نه .میدونیم بدجوری بخصوص در فتنه ها بخصوص 88 وفتنه اخیر از ایشان ضربه خوردید که اینطوری جیغ میکشید .
Iran, Islamic Republic of
اونزمان که آقای هاشمی در دهه شصت به کراواتی ها می گفت افسار خر به گردنشان آويزان کرده اند همين اصلاح طلب ها مدح می کردند و مظهر اراده ملت می دانستند و هيچ نمی گفتند حالا چه چيز تغيير کرده که به سخنان آقای صديقی اينطور می توپند؟! اگر بايد مخالفان انقلاب را نوازش کنيم تا نماز جمعه شلوغ شود ، پس چرا نماز جمعه های دهه شصت با آن که توفنده و کوبنده بر عليه دشمنان بود پرتعداد و پرجمعيت بود؟!
مشکل اين است که پول های حرام و افکار مسموم، آقایان و خانم های اصلاح طلب(همان ها که بی حجاب ها را کتک می زدند و نظام سوسيالیستی را برترين نظام برای اداره اقتصاد می دانستند و مردم را به پشيزی به حساب نمی آوردند) تبديل به عناصر مزدور نظام سلطه جهانی تبديل کرده که به هنگام قلم زدنشان يا سخن گفتنشان گويی نتانياهو و ترامپ و مکرون سخن می گويد!
Iran, Islamic Republic of
عجب روئى دارى برادر ! پول هاى حرام در اين ده سال اخير بيشتر در اختيار كى ها بوده ؟! چرا نعل وارونه مى زنى عمو جان ؟! كى ها بودجه بى حساب و كتاب مى گيرند ؟!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباها مثبت دادم.
Iran, Islamic Republic of
این ائمه جمعه اگر در گفتارشان صادق هستند این هفته به قوه قضائیه در مرد موارد متعدد خودکشی در زندانها تذکر دهند.
Iran, Islamic Republic of
مگه قوه قضاييه گفته خودکشی کنند؟! وقتی يارو به بن بست رسيده به جای رفراندوم خودکشی می کنه ديگه!! برای همين شيخ حسن گفت موقع بن بست رفراندوم کنيد!!!!!!!!!!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است و لفظ مسئول غیر مسئول و در عین حال منتقد به دیگران یک مغلطه است ومطمئنا وظیفه امام جمعه کار اجرایی و اقتصادی نیست . بیشتر مشکلات کشور هم از همین نوع است که وظیفه دولت است و همه باید به تناسب قدرتشون این دولت دروغگو را امر به معروف و نهی از منکر کنند
Iran, Islamic Republic of
این مطلب را هر که نوشته اصولا درکی از روحانیت و امام جماعت و یا جمعه و تقوی و انقلاب و...نداشته است. اصلا نمی فهمد فتنه یعنی چه و حکم باغی چیست و اصولا اعتقادی به اجرای احکام الهی ندارد و در واقع نگاهش سکولار است.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای صدیقی و اکثر امامان جمعه متاسفانه شئون نماز جمعه را رعایت نمی کنند امام جمعه باید پیام دین را روشن و با بیان مشفقانه به گوش مردم و مسئولان برساند نه آنکه با صدای بلند فقط بر سر عده ای فریاد بکشد و تصویری جناحی و خشن از نماز جمعه ایجاد کند
Iran, Islamic Republic of
خیلی از ائمه جمعه تاریخ مصرفشان تمام شده نه سواد درست حسابی دارند نه هنر اینکه جوانان را جذب کنند یاید یک تجدید نظر شود یک ادم ها با سواد جوان جایگزین این اقایون همو اینها بیشترشان بالای 80 سال است خودشان را فراموش می کنند چه برسد که مردم را بشناسند نیاز های انها را
محمد
Iran, Islamic Republic of
البته این که آقایان باید صحنه را به جوانترها واگذار کنند کاملا حرف درستی است و لی باید از مواضع درست و به حقی که می گیرند تقدیر و تشکر کرد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
حضرات بهتر از هرکس می دانند که مسائل به هیچ وجه شخصی نیست و ارتباطی به کینه و... ندارد . اصل مطلب این است که عده ای حکومتی را که با خون صدها هزار شهید والامقام و بی اعتنا به دنیا و جانفشانی مردم و ایثارگران به دست آمده است فرصتی میدانند برای ...بیت المال و تلاش می کنند قدرت و حکومت را در دست طبقه سرمایه داری نوظهور که متاسفانه از دهه هفتاد شکل گرفت نگاه دارند و برای تثبیت آن خودشان را با سرمایه داری جهانی پیوند دهند. برای همین به رابطه با کشورهای سرمایه داری اصرار می ورزند و مدت هاست مهره های خودشان را در آن کشورها چیدند و در حال تکمیل آن هستند.
در مقابل عده ای از دل سوزان کشور متوجه این انحراف اساسی و ریشه ای شدند و با آن مقابله می کنند و به همین دلیل آماج انواع تهمت ها قرار می گیرند . و امروز مردم باید هوشیار باشند و فریب دغل بازان را نخورند که فردا دیر است.
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان. فتنه گران آمریکایی اسراییلی باید هم مثل اربابان خود با دین و مدافعان دین مخلفت کنند وگر نه به اینها پول نمیدهند مزدور ومنافق که میگویند همینها هستند
Iran, Islamic Republic of
...ایشان ا مکان ندارد در یک خطبه ای به دولت فعلی متلک و نیش نزد و بیانات حزبی و بابندی را مطرح نکند
در حالیکه در زمان دولت قبلی فقط تائید و تمجید می کردند و عاقبت ان تائید و تمجید را دیدیم !!!
الان نماز جمعه تهران شده است استرس و عصبانیت و سردرد و کلافگی .. هیچ چیز یاد نمی گیریم
البته خطبه های ایت الله امامی کاشانی ارامش بخش و آموزنده است
شاید با تغییر رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه تحولی در خطبای نماز جمعه تهران بشود
نماز جمعه محل اجماع مومنین است نه محل اختلاف افکنی و تشنج و استرس ...
مخصوصل کسانی که روبروی جایگاه (زیر بالکن جائی که وضو خانه است ) می نشینند و شعارهای ضد دولتی سر می دهند و مردم را وادار به دادن شعارهامی کنند و اگر هم شعار نه دهیم عصبانی می شوند و...
Iran, Islamic Republic of
مگه ما رهبری را در راس امور نمیبینیم پس چرا اینا با نهادهایی که به ر هبری نزدیکترند مشکل دارندمثلا سپاه، بسیج، ائمه جمعه، حوزه علمیه ،قوه قضاییه، صدا و سیما و....اینا اگه جرات کنند مستقیما رهبری را هم مورد انتقاد قرار می دهند.هر چند که انتقاد غیر منصفانه از نهادهای انقلابی یعنی انتقاد از انقلاب ورهبری البته انتقاد منصفانه قابل احترام است.
Iran, Islamic Republic of
الان کیهان توقیف میشه
ش
Iran, Islamic Republic of
مهدی دادویی نژاد ... اگر شما درصدد جذب جوانان بودید هزاران توهین وانگ به جوانانی که باخون واهدای اعضای خود در جبهه ها باعناوین مختلف(بی سوادها........)نمیزدید
Iran, Islamic Republic of
در کشور داریم افرادی و روزنامه هایی که مهره بیگانگان هستند و آمریکا و انگلیس برای این افراد هزینه کرده که در برابر انقلاب ، انسان های متعهد توطئه کنند و آب به آسیاب دشمن بریزند . اگر حجت السلام و المسلمین صدیقی این عالم واسته از هواهای نفسانی و شاگرد با کفایت آیه الله بهحت ( ره )نسبت به بی کفایتی مسئولین تذکر می دهند و هشدار به آنان می دهند . زیرا ملت آنان را رصد و نظارت می کنند . ک...
علی
اولا آقای مهدی دادویی نژاد اهل نماز جمعه نیست چون اگه اهلش بود میفهمید و میدانست که هدف از نماز جمعه چیست و در نماز جمعه باید به چه مسایلی پرداخت و در یاداشتش هم واضح است که در شناخت هدف دچار مشکل و یا سراسر ناشی از عناد وکینه است ثانیاً معنی و مفهوم و منظور از تقوای الهی را نمیداند چیست و همچنین نمیداند که مسایل دینی چه چیزهایی را شامل میشود پس بهتر است اول برفهم خود نسبت به این مسائل بفزاید بعد افاضه بفرماید
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده مطالب مقاله کاملا منطقیه-سطح ائمه جمعه روز بروز تنزل پیدا کرده-اینکه تریبون مهم امامت جمعه که یک نهاد مهم مذهبی و سیاسی است بعد از ارتحال امام به افرادی با حداقل معلومات سیاسی و مذهبی و همگی از یک گروه اقلیت تندرو انتخاب می شوند یک واقعیت محض است.جایگاه سیاسی و مذهبی صدیقی بالاتر است یا مثلا ناطق نوری-کدام سابقه انقلابی سیاسی اجرائی بالاتری دارد؟کدام وجهه مردمی بالاتری دارد؟جایگاه سیاسی احمد خاتمی بالاتر است یا حسن روحانی؟احمد خاتمی یک روز سابقه مبارزه دارد؟در جنگ چه نقشی داشته؟مصلحت کشور را کدام یک بیشتر تشخیص می دهد؟چرا در این سی سال یک نفر از مجمع روحانیون انتخاب شنده است؟
Iran, Islamic Republic of
استاد اخلاق ؟؟؟...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
کدام استاد اخلاق
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید. این بنده خدا حتی نمیداند که آخرین خطبه مرحوم رفسنجانی باعث چه درجه ای از تشنج در جامعه شد شاید اصلا کاری با نماز جمعه نداشته باشد و الا توجه داشت که همین الان که مسئولانی با لباس روحانی در نقش آمر و مشاور و اکثرا با سابقه امنیتی بالا اجرای امور جاری کشور را بدست دارند همچنان منتقد!کشور هستند که چهل سال است از دولتش حقوق گرفته اند.
کاملا درست که اگر انقلاب نشده بود ائمه جمعه وجود خارجی تداشتند ولی سئوال این است که جمهور وجود داشت؟ جمهوری اسلامی وجود داشت؟ روحانی امنیتی وجود داشت؟ اصلاح گر و اصول گر وجود داشت؟
همه این گروه ها از جمله مفسر اصلاح گر و اصول گر هم زاییده جریان انقلابند.
دوستان همگی کوشش کنند انقلابی باشند نه قلابی