پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۶۳
درباره حواشی پرونده کاووس سید امامی

باز هم اتهام به جاسوسی و باز هم جوسازی/ مگر آقای روحانی متخصص امنیت ملی نیست؟

باید تا پایان بررسی‌ها و دادگاه صبر کرد
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 590510
در دولتی که رئیس جمهور آن می گوید خود متخصص امنیت ملی است، عدم توجیه بودن نزدیکان رئیس جمهور از مراحل و سیر پرونده یک متهم به جاسوسی و حساسیت خاص آن؛ جای تعجب دارد. اما برای آقای روحانی که متخصص امنیت ملی هستند، کشف این تعداد جاسوس "درجه یک" در چند ماه اخیر نخستین مساله، زیر سوال رفتن تخصص ایشان در امنیت ملی و یا حداقل انتخاب دوستان امنیتی ضعیف در بدنه دولت است.
باز هم اتهام به جاسوسی و باز هم جوسازی/ مگر آقای روحانی متخصص امنیت ملی نیست؟
گروه سیاسی جهان نيوز: نام این افراد را بخوانید: جیسون رضائیان، سیامک نمازی، باقر نمازی، نازنین زاغری و.... . نام این افراد را که خوانده اید همه بالاتفاق از جاسوسان و مزدوران دشمن ملت ایران بودند. اما خبر خودکشی کاووس سید امامی استاد دانشگاه امام صادق(ع) باعث طرح این موضوع و رسانه ای شدن موضوع جاسوسی شد.

متهم به جاسوسی که این بار در عرصه مهم محیط زیست و انتقال اطلاعات محیط زیستی ظاهرا رخ داده است. این بار هم باز پای حاشیه سازهای اصلاح طلب مثل زیباکلام، محمود صادقی و شکوری راد در میان است که خواستند باز از آب گل آلود ماهیگری کنند اما مجددا ناکام ماندند.







حضور در دانشگاه امام صادق(ع) پذیرش خبر جاسوسی سید امامی را سخت می کرد اما بر اساس اخباری که برخی رسانه ها  منتشر کرده اند، ظاهرا اطلاعات موجود از پرونده سیدامامی حکایت از آن داشت که این فرد چندین روز قبل از اعلام دستگیری از سوی دادستان تهران دستگیر شده و در جریان بازجویی‌ها به انتقال حجم زیادی از اطلاعات محرمانه به سرویس‌های جاسوسی خارجی اعتراف کرده است.

بر اساس این گزارش ها، همچنین مشخص شد این فرد در مواجهه با بازجویان پرونده از بالا بودن حجم اطلاعات بازجویان از پرونده‌اش شوک‌زده و بهت‌زده شده و در لحظاتی دور از چشم زندان‌بانان دست به خودکشی زده و خود را به دار آویخته است. بر اساس گزارش منتشر شده،  اطلاعات تکمیلی‌ حاکی است که سیدامامی اطلاعاتی را از حوزه آب و منابع آبی ایران به مؤسسات وابسته به سیا و MI6 انتقال می‌داده است.

آقای روحانی متخصص امنیت ملی بود!
اما نکته قابل توجه اینجاست که چرا در دولت های آقای روحانی تعداد جاسوسان بالا رفته است؟ و به بهشت جاسوسان تبدیل شده است؟ از جاسوسی که مثل جیسون رضائیان که می گفت من حتی نوع آدامس فلان مسئول دولتی را می دانم، تا جاسوسی که در دفتر مشاور رسانه ای و البته پرحاشیه روحانی مشغول به کار بود. تا دری اصفهانی که در تیم هسته ای و آن هم به عنوان کارشناس تحریم تحریم بانکی مشغول بود و البته که به دوسرویس جاسوسی خدمت کرد اما دولتمردان اصرار داشند که این فرد جاسوس نیست. اضافه کنید جاسوس هایی که مثل نمازی در بعضی مراکز مهم تحقیقاتی دولت رفت و آمد داشتند. نکته مهم تر آنکه نزدیکان دولت اصرار دارند با انحراف اذهان اصل مسئله را گم کنند و مانند همین ماجرای امامی موضوع را به گردن قوه قضائیه بیاندازند. این چه وضعیتی است که معاون معاون رئیس جمهور به اتهام جاسوسی دستگیر می شود یا در تیم هسته ای، فرد مسئول مهم ترین قسمت جاسوس است؟ تا انتهای دولت امنیتی آقای روحانی قرار است چندجاسوس دیگر دستگیر شوند که منافع ملت را به باد فنا داده اند؟ تلخ تر آنکه چرا کسانی از درون دولت موقع دستگیری جاسوسان و یا بازشدن پرونده جاسوسی برای هر فردی - به هر دلیلی- به دست و پا می افتند و شروع به شبهه افکنی و جوسازی می کنند؟ در دولتی که رئیس جمهور آن می گوید خود متخصص امنیت ملی است، عدم توجیه بودن نزدیکان رئیس جمهور از مراحل و سیر پرونده یک متهم به جاسوسی و حساسیت خاص آن؛ جای تعجب دارد. اما برای آقای روحانی که متخصص امنیت ملی هستند، کشف این تعداد جاسوس "درجه یک" در چند ماه اخیر نخستین مساله، زیر سوال رفتن تخصص ایشان در امنیت ملی و یا حداقل انتخاب دوستان امنیتی ضعیف در بدنه دولت است.

از سوی دیگر، مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی در این باره نوشته است:قوه قضاییه لابد درباره اینکه در ماجرای کاووس سید امامی، سعید مرتضوی جدیدی ظهور کرده یا نه، به سرعت توضیح خواهد داد. اگر کرده بود، باید بی رحمانه مجازاتش کنند و اگر نکرده بود، -که ظاهرا نکرده- همین بی رحمی را باید در قبال امنیتی سابقی اعمال کنند که روز روشن در حالی که می داند حقیقت چیست دروغ می گوید و تهمت می زند. علاج دولت اپوزیسیون، گام اول چاره کردن دردهای این کشور است.

حسین شمسیان، عضو شورای سردبیری کیهان نیز طی یادداشتی کوتاه نوشته است: چند جاسوس که در پوشش محیط زیست فعالیت می کردند،دستگیر شده اند . آنها هم  به جاسوسی و اقرار و اعتراف کرده اند و یکی که فکر نمی کرده با وجود شبکه حامی  گیر بیفتد،طاقت نیاورده و خودش را خلاص کرده!

حالا بازهم سروکله آقای آشنا پیدا شده و طبق معمول به جای دفاع از انقلاب، به دفاع از مجرمین و جاسوس ها پرداخته! آقای آشنا که این روزها چهره ای فرهنگی است و روزگاری معاون وزیر اطلاعات بوده  بهتر از هر کسی از فرآیند و ماوقع مطلع است اما متواضعانه تجاهل العارف می کند!

 اما خوب است آقای آشنا به جای دفاع از جاسوس ها، قبل از هرچیز درباره جاسوس دفتر خودش توضیح بدهد.
 بگوید چرا معاون معاون رئیس‌جمهور به اتهام جاسوسی دستگیر شده!؟ بگوید نتیجه استعلام اولیه همین شخص چه بود؟ بگوید چرا دولت یازدهم بهشت جاسوسان شده؟! بگوید بودجه مرکز تحقیقات استراتژیک رئیس‌جمهور، صرف چه اموری می‌شود که...
 
راستی جناب آشنا! سیامک نمازی در کدام مرکز تحقیقات استراتژیک برو بیا داشت!؟ حامیان وی و پدرش باقر چه کسانی بودند و هستند!؟ شما که احیاناً خبر ندارید!؟

*واکنش اژه‌ای‌ به خودکشی‌ جاسوس محیط زیست
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه خودکشی سیدامامی در حال بررسی است تا ببینیم چگونه اتفاق افتاده است، درباره بازداشت تعدادی از فعالان محیط زیست گفت: اینکه برای چه کسانی و به چه میزانی اتهامشان اثبات می‌شود باید تا پایان بررسی‌ها و دادگاه صبر کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای درباره بازداشت تعدادی از فعالان محیط زیست و ادعای خودکشی سید کاووس سیدامامی، استاد دانشگاه و فعال محیط زیست گفت: افرادی به اتهام دادن اطلاعات طبقه‌بندی شده و از مراکز حساس به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از جمله رژیم صیهونیستی اسرائیل و امریکا در روز‌های گذشته دستگیر شده و بعضی از آن‌ها در بازداشت هستند.

وی ادامه داد: فرد مورد نظر شما جزو همان بازداشت‌شدگان بوده است، اما اینکه برای چه کسانی و به چه میزانی اتهامشان اثبات می‌شود باید تا پایان بررسی‌ها و دادگاه صبر کرد.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که علت درگذشت سیدکاووس سیدامامی چه بوده است؟ اظهار داشت: من هم شنیده‌ام ایشان خودکشی کرده‌اند، اما هنوز از جزییات آن اطلاع ندارم.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که با توجه به خودکشی سیدکاووس سیدامامی و دو نفر دیگر در زمان اعتراضات، موجب ایجاد سوال برای مردم و ایجاد این شبهه شده است که چرا سازمان زندان‌ها مراقبتی نسبت به بازداشت‌شدگان ندارد. آیا قوه قضاییه برنامه‌ای برای رسیدگی به این تقصیر از سوی سازمان زندان‌ها دارد؟ تصریح کرد: مراقبت می‌شود، اما این موضوع اخیر نیز در حال بررسی است که ببینیم چگونه اتفاق افتاده است.

وی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با بازداشت‌های اخیر که در اعتراضات صورت گرفت، قوه قضاییه گزارشی را به نهاد‌های بالادستی مانند رهبری یا شورای عالی امنیت ملی داده است؟ خاطرنشان کرد: قوه قضاییه از طریق دبیرخانه یا از طرق دیگر اطلاعات کامل را به شورای عالی امنیت ملی داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه دیگر باید کلک مخالفان بر انداز رابکند....
عسکریان
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حال میتوان دلیل عصبانیت و صحبتهای بی اساس و بی جای دیروز بعضی در مراسم 22بهمن را بهتر فهمید.
مردم دیروز با قضاییه و... اتمام حجت کردند
Iran, Islamic Republic of
یعنی این کشور هیچ قانونی ندارد
یک روز مرتضوی باید یکی را بکشد بدون اینکه پاسخگو باشد و روز دیگر بدون کمترین اطلاع رسانی نفری دیگر
به این فقط باید هرج و مرج نامید
بالاخره مساله مهم رعايت حال خانواده‌ها است. اينكه يك يا چند نفر بازداشت شوند، و هيچ‌كس نداند كجا هستند و امكان تماس نيز نداشته باشند، نه قانوني است و نه اخلاقي.
Iran, Islamic Republic of
پاشو یه ابی به دست وصورتت بزن.مرتضوی محاکمه شد وعذرخواهی رسمی هم کرد.در ضمن همه میدانند که وقتی فردی دستگیر شد کجا زندانی میشود ومعلومه که به جاسوس از همون اول اجازه ملاقات نمیدهند که بحث تبانی و...پیش نیاد.در ضمن این جاسوس بی شرم ،امنیت هشتاد میلیون ایرانی از زن ومرد ونوزاد تا پیرمرد را به خطر انداخته است ،تو چرا از اون دفاع میکنی ولی از مردمی که به خطرشون انداخته یادی نمیکنی؟ مبادا از .........
Iran, Islamic Republic of
جاسوس و فتنه گرباید اعدام شود از هرگروه و جناحی که هست
Iran, Islamic Republic of
این دوران معنای واقعی فیلم فروشنده است
Iran, Islamic Republic of
در واقع مستند فروشنده
كدوم فروشنده؟ همون فروشنده اي كه با سرمايه گذاري خواهر امير قطر و سفارش آمريكائيها ساخته شد و نمايش اون در كشورهاي غربي امثال آمريكا و سوئيس براي افراد زير 13 سال سن ,ممنوع اعلام شد؟؟!!!!!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد ....واقعا باید از این مصائب خون گریست
Turkmenistan
فلسفه انتخاب هوشمندانه وزیر غیر کارشناس به قول خودش که در تلویزیون هم پخش شد روز به روز بیشتر آشکار می شود !!! خدا را شکر که نهادهای موازی را داریم .
Iran, Islamic Republic of
ای بابا!
شلوغش نکنیم!
بگیم وزیر هنرمند اطلاعات!!
Iran, Islamic Republic of
اگر در دولتي اينهمه جاسوس هست يا به دليل جاسوس بودن بعضي بالادستي ها يا به دليل ناتواني آن هاست در هر صورت فرقي به لحاظ ضربه زدن به مملكت نداره
Iran, Islamic Republic of
جهان جان شما بیشتر متخصص پیوند دادن مسائل بی ارتباط به هم هستید!!
سوالتان باید این باشد که این استاد آنهم در دانشگاه آقای کنی که دانشگاه اصولگرایان است چگونه مرتکب این اقدام شده و چرا ایشان در زندان قوه قضاییه مرده است؟
Turkmenistan
...بروید تمام کتب مقالات تحقیقات سمینارها و هر چیزی که از این عنصر مشکوک تراوش کرده را از نو آب بکشید بشویید و تحقیق کنید ببینید چه سموم آفات و بلیات و حیله گری ها و مزخرفاتی را به عنوان تحقیقات علمی به خورد ملت ایران داده است .
Turkmenistan
آفرین به جهان نیوز به خاطر تیزبینی اش .
Iran, Islamic Republic of
اینکه چرا در دانشگاه امام صادق علیه السلام است که ایرادی ندارد این دانشگاه حتی از اساتید کومونیست هم استفاده می کرد ولی اینکه چرا جاسوس بوده و درحال انتقال اطلاعات محیط زیستی به غرب بوده(چیزی که براساس نظریات جامعه شناسی جنگ بعدی جهانی بر سر آب خواهد بود) این رو باید وزارت اطلاعات جواب بده که الحمدلله طرف جلب شد وداره پیگیری میشه. حالا چرا با این سطح از جایگاه اجتماعی توی زندان سنکوب کرده رو کی باید جواب بده شما بگو حداقل چیزی که ما میدونیم اینه که سالهاست کسی رو در داخل زندان از لحاظ فیزیکی تحت فشار (شما بخونید شکنجه) قرار نمیدن مخصوصا اینکه استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام بوده.
Iran, Islamic Republic of
این افراد وقتی شناسایی میشن از طرف سرویسهای جاسوسی تلاش برای حذف و از بین بردنشون گرفته میشه که با زبان خودشون اعتراف نکنن یا افراد دیگری که فعلا شناخته نشدند را لو ندهند.

لذا احتمال کشتنش توسط عوامل دیگر سرویسهای جاسوسی هم وجود دارد.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره زن حضرت نوح و حضرت لوط پیامبر نیز در مقابل راه همسران خود بودند زن امام حسن مجتبی نیز همینطور
Turkmenistan
شاید خدای نکرده به این دلیل است که اختیار سربازان گمنام امام زمان علیه السلام در دست دشمنان گمنام امام زمان علیه السلام قرار گرفته است !!!
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت یازدهم بهشت جاسوسان شده؟!
موجک
Iran, Islamic Republic of
...وگرنه چطور ممکن است عده ای بدون پشتوانه فقط با داشتن مثلا" مشکل معیشتی، بریزند توی خیابونها و بانک و مسجد و حسینیه و.. را آتیش بزنند. اینها خیالشون خیلی راحت بود انگار بهشون گفته بودند نو پرابلم. هرموقع به لانه اصلی جاسوسان نزدیک می شوید جیغ و فریاد برای برهم زدن تمرکز و ایجاد جو کاذب زیاد می شود. گول نخورید دشمن توی همون لانه ای است که ما فکرش را نمی کنیم.
United States
چرند ميگى جهان اساسى ! تو قبل از اين تحليل مشعشع بايد توضيح ميدادى كه چرا دو وزارتخانه خارجه و اطلاعات هنوز حاضر نيستند جاسوسى درى اصفهانى رو بپذيرند ؟! همچنين است جاسوسى اين مرحوم را كه چرا مشاور رئيس جمهور نويد ظهور مرتضوى جديد را داده ؟! اين حضرات كه سالها سابقه كار اطلاعاتى و امنيتى دارند ! چرا باور اين روايت براشون سخته ؟! كاش شما اينقدر دلسوز بوديد كه نسبت به دستگاه هاى امنيتى و اطلاعاتى آسيب شناسى مى كرديد نه اينكه نسبت به رئيس جمهور عقده گشائى كنيد ، بهرحال از خداوند متعال براتون آرزوى هدايت عاجل دارم !
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
جهان اگه منتشر كردى خواهشاً به دوستان همراهت نصيحت كن كمتر فحشم بدن ، منفى بارون خيالى نيست !
Iran, Islamic Republic of
نه اينكه نسبت به رئيس جمهور عقده گشائى كنيد ، بهرحال از خداوند متعال براتون آرزوى هدايت عاجل دارم !
+
جهان اگه منتشر كردى خواهشاً به دوستان همراهت نصيحت كن كمتر فحشم بدن.
= این یعنی رفتار دولت ولرم وخنثی عین طرفدارانش است.شما دارید به بقیه که مثل شما فکر نمیکنند ،اهانت میکنید وبه نظر متفاوت میگید "عقده گشائی! "" بعد هم به بقیه نصیحت میکنید که اهانت نکنند!
Iran, Islamic Republic of
بیچاره جهان چوب دو سر نجس شده هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان لعنش می کنند. بابا انصاف داشته باشید.
احمد
Iran, Islamic Republic of
اینا همشون امنیتی هستن . کدومشون نیست بفرمایید ؟
Iran, Islamic Republic of
از همین وزارت اطلاعات اطلاعیه های برای مجمع باصطلاح محققان ومدرسان قم می آید که برای حمایت از فتنه گران امضا کنید و به مقامات بفرستید؟ این شده اطلاعات کشور؟ ....
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه امام صادق از این مدل استادها هم هم داره؟
Iran, Islamic Republic of
به فرمود مولایمان علی علیه السلام ،اگر شما بخوابید ،دشمن شما بیدار است.اینهائی که اسلام رحمانی را برای دشمن میخواهند ، کورند یا میخواهند مردم رو خواب کنند.
ادریس
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی ضد وحدت هستید.
از سایت شما گاها تهوع آوره.
اینه اون اصولگرایی شما!!!
بجای اینکه بپرسید امنیت بازداشتگاه ها چرا رعایت نمیشه و خودکشی به این راحتی اتفاق می افته از رییس جمهور انتظار دارید که....
چقد چرتید...
Iran, Islamic Republic of
بله یه بعدش امنیت بازداشتگاهها و احیانا کشف عوامل دشمن در اونجاست. و یه بعدش اینه که کشف این همه جاسوس در "دوران روحانی مچکریم"! که خودش و اطرافیان و کابینه اش امنیتی هستند خیلی جای سوال داره!

و البته رهبر معظم انقلاب چند سال هست که مسئولان را نسبت به خطر نفوذ هشدار داده اند ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
وحدت ؟! دولتی که منتقد برجام رو با 52لقب راهی جهنم میکند تا گرم شود ووحدت؟!
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
شده داستان کلاغا ؛ اگه به یک کلاغ دست بزنی ؛ مابقیشون چه قار قاری میکنن؟؟؟!!! یکی رو به جرم جاسوسی گرفتن و اونم برای اینکه همدستاشو لو نده یا به خاطر خجالت از خونوادش یا هرچی خودکشی کرده؛ حالا یک عده همنوعش چه هیاهویی میکنن!!!
یک متحیر
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ داریم که ریخته شدن خون یک بی گناه به حکومت صد ساله پایان داده است
براستی تا کی باید اخبار خودکشی و کشته شدن انسان ها در زندان ها بگوش برسد
آیا وقت آن نرسیده است تا نهادهایی مانند سپاه و اطلاعات و قوه قضاییه دست از خودسری ها بردارند
آیا مملکت ما اینقدر حفره دارد که هر سازمان مردم نهاد می تواند تهدید امنیتی بشود
و ....
اینها همه حیرت و سوالات ما دربرابر اخبار اینچنینی است
Iran, Islamic Republic of
دقیقا! خون کسانی که به دلیل قدرت طلبی یه عده مفتون کدخدا در فتنه 88 ریخته شد ،دودمان فتنه گران 88 را به باد داد و اینجا هم خون شهدائی که توسط اطلاعات به دشمن داده ،توسط خودفروشان جاسوس ریخته شد ،داره یکی یکی این نکبتها رو رسوا میکند.
حفره امنیتی هم وقتی دولت ،لبخند به لب ، با کدخدا برای ""دستاورد تقریبا هیــــــــــــــــــچ"" می بندد ،کاملا طبیعی است.ولی به فضل الهی طومار همه رو با هم................
Iran, Islamic Republic of
فرهیخته گرام،چرا وقتی ازتوی دولتی که سرتاپاشون در مسندهای امنیتی بوده اند ، فرت وفرت جاسوس درمیاد ! دچار حیرت وسوال نمیشوی ؟!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا این موضوع در کدام تاریخ رخ داده است؟چون امریکا مثلا میلیونها انسان را بعد از جنگ جهانی دوم کشته ولی هنوز سرجاشه !آلبته میدونیم سقوط میکنه .
Iran, Islamic Republic of
جمله خوبی گفتی ؛«کشته شدن یک بیگناه» نه یک جاسوس خائن وطن فروش!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
امید
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر که هنوز هم مردن زیر شکنجه روحی وجسمی =خودکشی
Turkmenistan
عاقبت جاسوسی وطن فروشی خیانت به همین جا ختم میشود . آقا چه بسا که نه حتما گرین کارت آمریکا را هم داشته و یا اقامت لجن انگلستان را .
Iran, Islamic Republic of
چه جوریه این اواخر خودکشی در زندانهای سیاسی زیاد شده؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
آموزشهای خوبی میبینن و کارکشته تر از گذشته شدن؛ بالاخره در دوران دولت امنیتی روحانی دارن کار میکنن بایست هم تیزتر باشن
Iran, Islamic Republic of
ولی خداییییییششششش روحانی با
وزارت اطلاعاتششششششش
با وزرات امورخارجششششششششش
با برجامششششششششششش
با تدبیرشششششششششش
با امیدشششششششششش
کاری کرده که نگو
M.sh
Iran, Islamic Republic of
خودکشی زیاد نشده. چون فرت وفرت جاسوس دستگیر میشه واون هم بدون فاصله وبالاخره تو همه دورانها بعضی از جاسوسها دست به خودکشی میزنند، به نظر خودکشی زیاد میاد. اینکه این دولت شده بهشت جاسوسان جای تعجب داره! و...
Iran, Islamic Republic of
جدیدا خودکشی در داخل زندان خیلی مد شده ، 20 سال پیش سعید امامی با داروی نظافت خود کشی کرد ! کسی هم نپرسید که مگر برای برطرف کردن موهای زائد یک آدم چقدر داروی نظافت لازم است ؟ حالا اما از صحنه خودکشی فیلم مدار بسته هم وجود دارد اما باز نمی پرسیم خوب اون دوربین و دوربین بان را برای چی کاشته اید آنجا ؟
Iran, Islamic Republic of
داروی نظافت در واقع قلیاست وماده قلیائی برخلاف اسید ،نفوذ عمقی دارد واز درون متلاشی میکند .
Iran, Islamic Republic of
دوقاشقش هم کافیه مثل اسید آب می کنه !
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشان متهم بودند و تا تدادگاهی تشکیل نشود نمی شود کسی را محکوم کرد و دوما ما که خود را پیرو علی(ع) میدانیم چی شده که امروزه جان انسانها این همه برایمان بی ارزش شده. و سایت جهان دارد کشته شدن یک زندانی را لاپوشانی میکند.
Iran, Islamic Republic of
لاپوشانی رو اونها میکنند که از ضمائم برجام تا قرادادهای نفت وگاز تا قرارداد ایرباش وبوئینگ خریدنشون وتا قرادادهای پژوشون محرمانه است وحتی مجلس هم ازش خبرنداره.فیشهای نجومیشون که دیگه از راز خلقت هم محرمانه تر است!
Iran, Islamic Republic of
...
United States
خدا رحم کنه معلوم نیست این جاسوسها تا کجای این دولت نفوذ کردهاند. فردا گندش در بیاد ...
Iran, Islamic Republic of
به قول آگهی شهر فرش ....بالاتر... باز هم داره میره بالاتر...
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بیچاره ساده بوده وگرنه وقتی دری اصفهانی(هسته ای) 5 سال حبس خورده این بابا 5 ماهه میومد بیرون!!
Iran, Islamic Republic of
دری بیاد بیرون میره امریکا برای تمام این 5سال 5میلیارد دلار غرامت می گیره ... .
Iran, Islamic Republic of
وقتی سران خوداستکبار اعتراف می کنند که تودستگاه ایران ما تا مراحل بالا نفوذی داریم ....اون وقت به این نتیجه می رسیم که آمریکا فعلا هر غلطی بخواهد می کندوضربه پشت ضربه .....(تحریم ها .برجام ها وجاسوس ها و)
سعید
Canada
فرضا امریکا همچین حرفی را زده است اولا باید فکر کنیم چرا باید لو دهد در سیستم ایران جاسوس دارد؟ مسلما برای ان نمی گوید که سیستم های ضد اطلاعاتی ما هوشیار شوند بلکه برای ان می گوید که راحت تر توی سرهم بزنیم. ثانیا ظاهرا شما فکر می کنی امریکا گقته است ما در قوه مجریه و مقننه ادم داریم ولی در سایر بخشها امکان نفوذ نیست؟
اگر واقعا اینطور فکر می کنی لطفا مطالغه فرمایید که جاسوس و نفوذی سعی می کند کاتولیک تر از پاپ باشد و کوچکترین نشا ن از مخالفت با سیاست های اصلی و به اصطلاح خط قرمزها از خود بروز نمی دهد
.
Iran, Islamic Republic of
وقتی دستگاه امنیتی قضایی به موقع و درست و مستند اطلاع رسانی نمی کند به جای طلبکار بودن باید بدهکار هم بشود و حقش همین است
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
داستان دستگیری جاسوسان در کشور ما شده عین داستان کلاغا؛؛
اگه دیده باشین هروقت یک کلاغی در جایی گیر میفته یا کسی او رو میگیره ؛همه کلاغها برا کمک به همنوعشون جمع میشن وشروع میکنن به سر و صدا و غار غار کردن حتی اگه بتونن به آدمی که اونو گرفته حمله هم میکنن.
تو این دولت پا هرجا بزاری صدای جاسوسی در میاد
عبدا.....
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
پس چرا زاکانی نظر نداده؟
عبدا......
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر. خواهشمند است در نظریات خود رعایت شان افراد و جایگاه ایشان بعمل آید. جهان نیوز
مجید
Iran, Islamic Republic of
ایا میتوان باور کرد که وزیر رژیم صهیونیستی جاسوس ما باشد من باور دارم که ایران این توان را دارد اما این باور را هم دارم که موساد و ام ای سیکس و سی ای ا هم این توان را دارد که در مدیران ارشد ماهم نفوذ کرده وحتی کادر سازی هم کرده کرده باشد وقتی یک مدیر جاسوس شود حتما عامل رشد نفوذی های دیگر میشود همانگونه که براحتی چند جاسوس وارد تیم برجام میشود و نشان دولتی میگیرد و بعد از لو رفتن به حداقل مجازات برای این خائن به 80 ملیون ایرانی در نظر گرفته میشود مجلس ششم با انهمه جاسوس فراری و این مجلس اینهمه مومن و پاکدست و مردمی؟؟؟؟ ...