شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۱۱۹
اظهارات عجیب و سیاه نمایی های نماینده زن اصلاح طلب

از وقتی علوی وزیر اطلاعات شده شب‌ها راحت می خوابیم/ الان در آستانه سراشیبی هولناکی از تاریخ انقلاب هستیم

امروز همه چیز از جای خود خارج شده، حتی مسلمانی
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 590040
«عدالت» که یکی از رمزهای پایداری هر سیستم و نظام حکومتی است، الان وجود ندارد، پس چطور می‌توانیم در شرایط فعلی، فقط گذشته و بی‌عدالتی‌های رژیم شاه را نقد کنیم.
از وقتی علوی وزیر اطلاعات شده شب‌ها راحت می خوابیم/ الان در آستانه سراشیبی هولناکی از تاریخ انقلاب هستیم
گروه سیاسی جهان نيوز: نمایندگان زن اصلاح طلب در مجلس تاکنون اظهارنظرهای عجیب زیادی مطرح کرده اند که عموما هم مایه طنز در فضای مجازی شده است.

به گزارش جهان نيوز، سهیلا جلودارزاده از نمایندگان اصلاح طلب تهران و عضو فراکسیون امید اخیرا طی اظهاراتی دست به سیاه نمایی عجیبی درباره وضعیت فعلی انقلاب زده و همچنین گفته است: " از زمانی که آقای روحانی رئیس جمهور شده، فضای کشور نسبت به گذشته واقعا تغییر کرده است؛ یکبار به آقای علوی وزیر محترم اطلاعات گفتم، از زمانی که شما وزیر اطلاعات شدید، ما شب‌ها راحت می‌خوابیم."

در ذیل گزیده ای از اظهارات سهیلا جلودارزاده -که با سیاه نمایی های زیادی از وضعیت انقلاب و کشور همراه بوده-، در مراسم گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب که به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم و در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، را می خوانید:

*متاسفانه باید گفت که امروز هم خیلی چیزها در کشورمان سر جای خودش نیست؛ امروز می‌بینیم که بسیاری از شایستگان ملت نمی‌توانند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند، چون اجازه حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا و انتخاب شدن توسط مردم را ندارند، در حالی که واقعا بد و خوب فرهنگ و اقتصاد و سلامت را می فهمند.

*«عدالت» که یکی از رمزهای پایداری هر سیستم و نظام حکومتی است، الان وجود ندارد، پس چطور می‌توانیم در شرایط فعلی، فقط گذشته و بی‌عدالتی‌های رژیم شاه را نقد کنیم. اگر دیدید که ما جایی سکوت می‌کنیم، به دلیل شرایط امروزمان است؛ باید بگوییم که اگر شرایط بی عدالتی و نبود آزادی در دوران رژیم شاه، باعث انقلاب مردم ایران شد، نگرانی ما همین است؛ در حالی که قلب تک تک مان می‌تپد که این انقلاب پایدار بماند.

*عشق به انقلاب و عشق به آزادی مردم برای مشارکت در امور و عشق به خود مردم باعث شده که با تمام توان در صحنه بایستیم اما واقعا امروز شرایط مان بسیار متفاوت است؛ امروز همه چیز از جای خود خارج شده و حتی مسلمانی در جای خود قرار ندارد.

*در دوران رژیم شاه و وقتی که ما جوان بودیم، من دانشجوی دانشگاه امیرکبیر بودم، و واقعا «دین» این قدر زیبا تبیین و تعریف می شد که اگر دختری برای سال اول بدون حجاب وارد دانشگاه می‌شد، در ماه اول دانشگاه یک روسری بر سر خود می‌انداخت و بعد از چند ماه لباس بلندتری هم می‌پوشید، اما متأسفانه امروز شرایط بر عکس شده، چون «دین» را درست تعریف و تبیین نمی‌کنند. یکی نیست در آن حد دوران گذشته، خدا را برای مردم بازگو کند؛ مگر اول «دین» معرفت و شناخت نیست؟ وقتی اول «دین» را نمی‌شناسیم، چطور می‌خواهیم افراد، مراحل بعدی دین را حقیقتا اجرایی کنند؟

*از زمانی که آقای روحانی رئیس جمهور شده، فضای کشور نسبت به گذشته واقعا تغییر کرده است؛ یکبار به آقای علوی وزیر محترم اطلاعات گفتم، از زمانی که شما وزیر اطلاعات شدید، ما شب‌ها راحت می‌خوابیم.

*برخی با لیست اصلاحات وارد مجلس و شوراها شدند؛ اما آمدند در فضای بخور بخور و جایگزین کردن کس و کارشان در جاهای مختلف افتادند؛ این عملکرد ناحق، درست همان چیزهایی که یک بار اصلاحات را زمین زده است؛ ما اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدیم تا روش‌های دوره‌احمدی نژاد را ادامه دهیم؛ ما آمدیم تا امور اصلاح شود و اشکالات موجود اصلاح شود.

*گاهی مشاهده می‌کنیم که یک نماینده تلاش می‌کند تا یک وزیر را برای استیضاح به مجلس بکشاند و بعد از چند جلسه متوجه می‌شویم که مثلا کل مشکل او با وزیر این است که می‌خواهد پسرخاله‌اش مدیرکل فلان جا شود.

*الان در آستانه سراشیبی هولناکی از تاریخ انقلاب هستیم. فراموش مان نشود، جوانانی که امروز از مشکلات موجود فریاد می زنند، دست پرورده های همین انقلاب هستند؛ ما برای رفع مشکلات کشور، اول از همه باید حقایق را بگوییم.

*امروز و بعد از ۴۰سال از پیروزی انقلاب، می‌بینم که ما داریم خطا می‌رویم. برخی افراد به فکر خودشان هستند برای مثال من نماینده مجلس، وقتی یک خانمی را به جایی معرفی می‌کنم تا کار مختصری پیدا کرده و ماهی ۵۰۰هزار تومان درآمد ماهیانه کسب کند و خدای ناکرده دنبال کارهای دیگر نرود، با مشکل مواجه می‌شوم.

*در دوران رژیم شاه فریاد می‌زدیم که مسائل کشور باید اصلاح شود، چون بسیاری از کارها غلط و نادرست بود. در شرایط فعلی هم باید گفت که ما هم از یک جایی غلط رفتیم. من پادوی انقلاب هستم و دیدم که روزی با رفتن شاه و تحقق انقلاب اسلامی، دوران خوبی برای کشور شروع شد و روال خوبی هم برای کشور پیش می رفت، اما روزی اعجوبه قرن  آمد و همه چیز را خراب کرد و دیدیم که در آن شرایط برخی فقط به دنبال این بودند که یک راه دزدی پیدا کنند.

*خدمات عظیم در دولت آقای خاتمی در شرایطی بود که هر ۹روز یک بحران برای ایشان و دولت اصلاحات درست می کردند و در دوران دولت آقای روحانی هم می‌بینیم که هر روز مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. ما ۵سال است که با تمام وجود ایستاده ایم تا شرایط را به قبل از دوران احمدی‌نژاد برگردانیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نقش جنابعالی به عنوان نماینده باسابقه چیست شما باید پاسخگو باشی نه مدعی
Iran, Islamic Republic of
چقدر این اصلاح طلبا وقیحن
حالم ازشون به هم می خوره
Iran, Islamic Republic of
شبا که ما بیداریم، اصلاح طلب تو خوابه
اون خواب خوش میبینه، ما درگیر افکاریم
اصلاح طلب خوشحاله، کاری به کار نداره
برای حزب خودش فقط میخواد رأی بیاره
رأی بازی و رأی سازی، هیچوقت ام نمی بازی
حتی اگر یازده تا از رقیب کم بیاری
اصلاح طلب همیشه، گربه بیشه میشه
تنگ ماهی و بردار، حیای گربه کیشه
علی
Iran, Islamic Republic of
این ذات اصلاح طلب هاست البته نه اصلاح طلبهای کوچه بازاری .اصلاح طلب واقعی ایشون هست و فرمانداری که روی پرچم اسرائیل نمی ره تا ثابت که با وجود تمام دشمنی های اسرائیل و آمریکا
همیشه پرمدعا و طلب کار بودن و هستند هشت سال پدر پدر احمدی نژاد رو در آوردن و زیر زیری صرافی زدند و دشمنی کردند حالا هم که مسئولیت گرفتند خیالشان راحت شده فلان وزیر..... هست کارشون نداره بخاطر همین شب راحت راحت میخوابه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دولتهای آقایان موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی درصدبالایی از عمر 39 سال انقلاب را بر مسند قدرت نشسته بودند و همه از یک آبشخور فکری تغذیه می کردند و همه در یک جبهه قرار دارند. جالب این است که به جای پاسخگویی در مورد عملکرد خویش، طلبکارانه به نظام می تازند.
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتید جلودارزاده که مرتب با براندازان و فتنه گران نشست و برخاست دارد جور دیگر حرف بزند؟
Iran, Islamic Republic of
از اول انقلاب تا به امروز 29 سال اصلاحات و کارگزاران زمام اداره امور کشور را بدست داشتن و نتیجه عملکردشون افزایش فاصله طبقاتی و فساد و فقر و تبعیض بود و هیچ کار مثبتی برای مردم نکردند.
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
ایشان و اکثرمسئولین کشور سالهاست شب ها راحت می خوابند چون امنیت و معیشت و حفاظت دارند ربطی به این نداره کی وزیراطلاعاته!
اکثریت قریب به اتفاق مردم هستند که نگران امنیت هستند
آمار جرم و جنایت و ... حاکی از امنیت و راحتی جامعه ماست!
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات دولت دکتر احمدی نژاد ریگی ملعون را در هوا دستگیر کرد اما حالا داعش تا قلب پایتخت و مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره) پیشروی کرد .
Iran, Islamic Republic of
بخاطر اینه که میگن 8 سال سیاه واویلا واویلا مفتخوران خواب وحشت دیدند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بنده الان نسبت به آقای احمدی نژاد ارادتی ندارم ولی در هر دو نوبت با توجه به کسانی که روبروی ایشان بودند به ایشان رای دادم البته ایشان را هم می شناختم و قبلا ارداتش را نسبت به ولی فقیه می دانستم. اما الان مساله این غربگراها آقای احمدی نژاد نیست بحثی که این ها دارند و دوران آقای احمد نژاد را یک هیولا می کنند و لکه...یک کار مهندسی شده توسط اتاق فکر فتنه گرها و شیوه ایست که در جنگ های روانی غربی ها استفاده می شود تا دروغ را هر چه می توانند بزرگ تر بگویند تا باور شود...
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
بنده بارها گفته ام که مشکل این افراد با احمدی نژاد این بود که بساطشان را برهم ریخت و حلقه مدیریتی آنها را شکست
اینکه اینها نمی خواهند سربه تن احمدی نژاد باشد صرفا بهمین دلیل است و مسایل دیگربهانه است
البته شخصا به احمدی نژاد خصوصا در اواخر دوره دولت ایشان نقد دارم اما مجموعا کارایشان برای مردم و خصوصا ساختن مسکن مهر را همواره ستایش می کنم.
انسان ها صفر و صد نیستند و قابل نقد هستند اما انصاف نیست کارهای خوب دیگران را لجن مال کنیم و 5 سال صحبت ازآواربرداری کنیم... این دولت اگر می خواهد تا آخر این دوره شعار آواربرداری بدهد پس چرا کاندید انتخابات شد؟

خانواده هایی را می شناسم که دهها سال از نداشتن مسکن و اجاره نشینی حتی درحد یک اتاق رنج می بردند اما با همین مسکن مهر خانه دار شدند و سروسامان گرفتند
این دولت باید اینکارها را هم ببیند و اگرستایش و تشکر نمی کند حداقل انصاف بخرج دهد و سیاه نمایی نکند
اینکه رئیس دولت فعلی بگوید مسکن مهر قوطی است باید به ایشان گفت شما همان قوطی را هم برای مردم نساختید!... اگر واقعا مسکن مهر ایراداتی دارد چرا برطرفش نمی کنید؟ پس چرا شعار مسکن اجتماعی می دهید درحالیکه وزیرمربوطه حتی یک خشت هم روی خشت نگذاشته است؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این انصاف
مشکل اینها بانیروهای خدوم انقلاب است.اینهابرای ساقط کردن احمدی نژاد.هرکاری کردند.ازگران کردن ارزگرفته تاتخم مرغ هایی که دربیابانهای سمنان رهاکردند. آقای رئیسی اززمان قبولی مسئولیت آستان قدس کارهای بزرگی کرده است.اینهاازالان می بینندکه باخته اند.هم به خودشان وهم به مردم ایران. دولت بی تدبیرشان هم خودشان و مردم را باسیاست های واهی راناامیدکرده است.اونایی هم که درانتخابات به حسن فریدون رای داده اندپشیمانند.
Iran, Islamic Republic of
راست می گویید که به عدالت توجه نمیشود! اگر به عدالت توجه میشد مرحوم ق که غیر نظامی بود یکمرتبه تیمسار نمیشد و از خیابان فداییان اسلام به موقعیت سیاسی اجتماعی فعلی نمیرسیدید!
اصلاح طبی
Iran, Islamic Republic of
عجب! به عنوان یک نماینده و مسئول در نظام وقتی در یک سراشیبی هولناک هستیم چطور شبها راحت می خولبید؟!
موجک
Iran, Islamic Republic of
پس خبرنداری از وقتی شما اصلاح طلبان امور کشور را به دست گرفته اید چه فاجعه ای رخ داده. البته خودت گفتی خواب بودی. صدها نماینده مثل شما فدای یک تارموی مردم انقلابی مومن و مستضعف.
قطعا وقتي در طول 5 سال حاكميت شما بجز سياسي كاري و تسويه حساب سياسي و التهاب آفريني در جامعه قدمي براي رفع مشكلات مردم بر نداشته شده و برنامه ريزي شما براي اينده اي نامعلوم و نمي دانم كي بايد اجرا شود و وعده هاي صد روز صدروز شما براي ارائه گزارش عملكرد به مردم مي شود تخريب رقيب و تخريب كارهاي انجام گرفته او .
بايد در انتظار سراشيبي هولناك بود هر چند شما هم بي ميل به ديدن اين سراشيبي نيستيد
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دولتهای آقایان موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی خیلی خیلی بیشتر از 5 سال بر مسند قدرت بودند
محمد
Iran, Islamic Republic of
تملق بد است برای زنان بد تر
اما اینکه از بی عدالتی صحبت کرده درست گفته مگر دیگران نمی گویند
مگر انقلاب کردیم که وزرای میلیاردی و پورشه شوار داشته باشیم
مگر انقلاب کردیم تا اشرافیگری جدید بپا شود
سخنان همین جمعه خطبب جمعه تهران را گوش کنید او هم از بی عدالتی می گوید
Iran, Islamic Republic of
چقدر این جماع تاصلاح طلب گستاخ و بی چشم و رو هستن

حالا رفتن تو مجلس میگن نمیزارن رفقای اوباشمون هم بیان
Iran, Islamic Republic of
راست میگه پنج سال است که در تلاشند شرایط را به قبل احمدی نژاد برگردانند برای همینه که:
۱- مسکن مهر رو‌تعطیل کردن تا مستضعفین صاحب خونه نشن
۲-شرکتهای پیمانکاری تامین نیرو که زاییده دوران سازندگی و‌ ادامه آن در دوران اصلاحات بود و‌منشا اصلی بیعدالتی در ادارات هست رو که میرفت در دوران احمدی نژاد نابود بشن رو‌دوباره با جلوگیری از قراردادی شدن نیروهای شرکتی دو باره احیا کردن
راست گفته خانم میخوان به دوران قبل احمدی نژاد برگردن
سرور
Iran, Islamic Republic of
طرف از زمان مظفرالدین شاه قاجار نماینده مجلس بوده است چه گلی به سر مملکت زده است؟ تازه طلبکار هم است.
تنها دستاورد مجلس این باشد که با وجود علوی وی شبها راحت بخوابد کافی است.نیست؟ اگر روزی مردم هم از دست این طایفه ازخودمتشکر راحت بشوند چه شود!
شما براي مردم نزديك به چها ر ميليون و هشتصد هزار منزل مسكوني بساز دربين مردم باش براي محرومين زحمت بكش خودتان را جزانها بدانيد خودتان را داراي ژن و آي كيوي بالا ندانيد .
با نزديكانتان كه حرف و حديث فساد و رانت اقتصادي پشت سر آنهاست اجازه برخورد بدهيد .
وعده و عيد دروغ به مردم ندهيد با مردم صادق باشيد .
حداقل 13 هزار ميليارد صنوق فرهنگيان كه فرموديد اختلاس نيست وام معوقه است برگردانيد .
جلوي حقوق هاي نجومي را بگيريد عاملان آنها را ذخيره انقلاب نناميد
بگذاريد در زمان دولت نهم ودهم باشيد
Iran, Islamic Republic of
فقط می شه ...سالها نمایندگی کردی باید پاسخ گو باشی نه مدعی
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
آهااااییییی مدعیان اوصول و اصلاح... اینا لجن پراکنی به حساب نمیاد؟!

هرچند ک درصد بالایی از مسئولین ما از این صحبتهای ماندگار کردن و میکنن، ولی وقتی دستور باشه ک ی نفر رو بکوبن و حذف کنن، طبیعیه ک...
Iran, Islamic Republic of
بایدپاسخگو باشی نه مدعی مدعی مردمن
کاظم
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر لااقل تو یکی راحت می خوابی.!
ایکاش کسانی که به تو وامثال تورای دادن هم راحت بخوابند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زدن آسون شده این روزها
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که اموالشان از از مال حلال است باید راحت بخوابند
Iran, Islamic Republic of
بر خلاف توهمات این به اصطلاح نماینده!
آن چیزی که در سراشیبی سقوط است خود ایشان و حزب متبوعشان هستند!

به کوری چشم دشمنان و ایادی و متوهمان داخلی شان، انقلاب روز به روز بالنده تر شده و دشمنان را ناامید کرده است.
Iran, Islamic Republic of
برخی اصلاح طلبان اگرعلنابحث براندازی رامطرح نمیکنندچون مجبورندبرای نفس کشیدن وبیت المال راشقه شقه کردن ادای همراهی بانظام رادراورندوالااین جماعت سرمایه اسرائل توی ایران هستندوهدف مشترکشان بادشمنان براندازی است انشالله بااتمام دوران روحانی اصلاح طلبی به قرائت این افسادطلبان دفن خواهدشدچون به پیامبرایمان داریم که فرمودندفتنه های اخرالزمان نفاق رارسواخواهدکردوالااولین مصلح واصلاح طلب خدای متعال است که برای اصلاح نفسانیت بشرومبارزه بافساد،کتاب هدایت وانبیارافرستادوامام حسین فرمودندمن برای اصلاح امت جدم قیام میکنم این جماعت به هرکلمه ای متمسک میشوندقداست ان کلمه رابه لجن میکشندکلماتی مثل اصلاح طلبی وازادی واعتدال و....
Iran, Islamic Republic of
الله اكبر ! شما جماعت چقدر حرف مفت مى زنيد ؟! خدا ازش نگذره محموت رو كه شما جماعت رو به مفت خورى عادت داد. الان هم كه كفگير به ته ديگ خورده و روحانى نمى تونه مثل معجزه هزاره بريز و بپاش كنه بايد فحش بخوره ! تو رو خدا جمع كنيد اين بساط رو ، حال همه رو به هم مى زنيد
Iran, Islamic Republic of
حرفهای کلیشه ای و تکرای
مگر مجبوری نظر بدی
Iran, Islamic Republic of
محموت لقب خودته بساط جمع کن!
Iran, Islamic Republic of
... افساد طلبای وطن فروش خائن حال همه رو با بی تدبیریهای بهم می زنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این خانم خودش از ریزش های انقلابه! خیال میکنه انقلاب ریزش کرده!!!
Iran, Islamic Republic of
قانون نسبين هر روز فاصله خود را با انقلاب بيشتر مي بينه فكر مي كنه انقلاب داره تغيير هدف مي دهد.
: نرگس
Iran, Islamic Republic of
بابا برو خونت غذا برای شوهر و بچه ها درست کن
امثال شما اگر به خانه بروند نصف مشکل مملکت حل میشود
دانیال
Iran, Islamic Republic of
وقاحت هم حدی داره.. پدر فرهنگیان تو همین دوره اتفاق افتاده ، اختلاس 100میلیاردی وزارت نفت تو همین دوره بوده ، وزرای 1000 میلیاردی بی کفایت تو همین دوره بوده ف این شهردار... تو همین دوره هست و...
Iran, Islamic Republic of
چقدر افکارش سطحی است!

من اینو از زمانی که مدیر یه مدرسه در جنوب شهر بود می شناسم! با دارودسته خانه کارگر اومدن مجلس.
با شعار کارگران و با عملکرد مرفهان!
Iran, Islamic Republic of
یه جوری از حجاب حرف میزنه انگار ما یادمون رفته که هم حزبی خودش، فاطمه حقیقت جو، چطور به خارج رفت و کشف حجاب کرد!

شما افساد طلبها حالا حالاها به این مردم باید جواب بدین. با چه رویی مطالبه دارید؟
Iran, Islamic Republic of
اى بى دين حقيقت جو كجا كشف حجاب كرد ؟! يه ذره انسانيت هم بد نيست
Iran, Islamic Republic of
عکس ها و فیلمش هست
Iran, Islamic Republic of
حقیقت جو چادر کنار گذاشت
کشف حجاب یکی دیگه بود
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه خودش به بخور بخور افسادطلبان اعتراف می کنه! بعد میاد از عدالت دم میزنه!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم جلوردارزاده !
خود برتر بینی درد بی درمانی است که گاهی باعث نابینائی هم می شود.
فرض کنید الآن خرداد سال ۱۳۸۴ است . از همه سلیقه ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند و دولت برگزار کننده انتخابات اتفاقاً دولت صد در صد اصلاح طلب مورد تأیید شماست. ۸ سال گذشته قبل از آن (۱۳۷۶-۱۳۸۴) همه ارکان اجرائی و تقنینی هم در اختیار اصلاح طلبان بوده است و هر کاری که از دستشان برآمد کردند.
حالا شما بفرمایید چه چیزی باعث شد که مردم از اصلاح طلبان و تفکر آنها رویگردان شدند و احمدی نژاد را انتخاب کردند و بقول شما «اعجوبه قرن » آمد و همه چیز را خراب کرد !!؟؟؟ اگر مملکت گل و بلبل بود که همه به همان خط حاکم و موفق !!!! رأی میدادند و الآن لازم نبود شما و امثال شما با تمام وجود بایستید تا شرایط را به دوران قبل از احمدی نژاد برگردانید .
کمی با خودتان صادق باشد و در خلوت یک گزارش خودتان به خوتان بدهید شاید نظرتان تغییر کند.
الآن هم اصلاح طلبان انتخاب نشدند . آنها تدلیس کردند و خود را در بین گفتمانی بنام اعتدال جا زده اند تا از این نمد برای خود کلاهی بدوزند . اصلاح طلبان با همه بضاعت داخلی و خارجی خود ۷ درصد بیشترنیستند.
Iran, Islamic Republic of
میگه ما ۵سال است که با تمام وجود ایستاده ایم تا شرایط را به قبل از دوران احمدی‌نژاد برگردانیم!!!

بابا کجای کاری؟! شما ها از زمان احمدی نژاد که هیچ از دوره فتحعلی چاه! هم عقب تر رفتید!! دارید به زمان مغول نزدیک میشید!
Iran, Islamic Republic of
اینها چطوری نوی گور خواهند خوابید بااین... میگویند ؟؟ احمدی نژاد حد اقل یک وزیر زن قابل بحث در کابینه داشت !!! خدایا چکنیم از دست اینها ؟؟ بکجا پناه ببریم !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگرقبلا مشکلت چه بودکه احساس ناامنی میکردی این امنیت فعلی نتیجه کاراطلاعات نیست اطلاعات هم خودش میدونه که به یک اداره دولتی تبدیل شده که آن تاثیرگذاری سابق رانداره اکنون جان برکفان سپاه هستندکه برای توخانم محترم امنیت ایجادکرده اندوتوچه نماینده ای هستی که این چیزهارانمیدانی ؟
سید نورالد ین آل علی
United Kingdom
با سلام و احترام ،
...
خانم جلودار زاده عزیز و ارجمند زمان با سرعت در حال گذر است و اعمال ما می ماند ، دین ما بخون شهدا که این ایام در اوج شادی ولی درس عبرتی هم برای همه است.
این انقلاب بحول قوه الهی ماندنی است همانطوری که این 38 سال مانده است.
از کارتر تا ریگان ،از بوش پدر و پسر و ملینتون و اوباما و این آقای ترامپ بیزنس من هم کاری ساخته نخواهد بود .
ما درس عبرت و پند آموزی را از مولایمان حضرت علی (ع) بیاموزیم و به آن عمل کنیم.
کار بسیار برای این مردم باید کرد.
با احترام.
Iran, Islamic Republic of
همه جا نام تو می درخشد دکتر احمدی نژاد که در آخرین خط هم باز نام تو برده می شود!!
شمارش معکوس برای خفتگان خیلی وقته شروع شده و پیروزی نزدیک است ان شاء الله
علی
Iran, Islamic Republic of
یا خدا از دست این اصلاح طلبان منافق که تقریبا 30 سال دولت دست شما بود اگر این وضعیت از جمله بیکاری گرانی بی دینی و بی غیرتی را در جامعه میبینیم محصول دولت های شماست عیب از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست شما اگه به فکر انقلاب اسلامی بودید فتنه امریکایی اسراییلی را رهبری نمی کردیدشما در مجلس چکاری برای این انقلاب انجام دادید
Iran, Islamic Republic of
این خانم یک جوری حرف می زنه انگار خودش پاکه پاکه و کس و کارش رو جایی مشغول نکرده و به نون و نوا نرسونده.
...
Iran, Islamic Republic of
... اگه اون پاسدار شهید جونشو فدای امثال ... مثل تو نمیکرد که الان اقای علوی با اون سازمان همیشه خوابش بالای مزارت اشک میریخت ،بدبخت اگه نمیدونی بدون که تمام کارهایی که علویبه اسم خودش ثبت میکنه در اثر اقدامات گمنامانه اطلاعات سپاهه، ...
100
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم این خانم از اول انقلاب تا حا لا هم مسولیت اجرائی داشته هم تومجلس بوده احمدی نژاد 8سال رئیس جمهور بوده وتوده مستضعف جامعه هم ایشان را قبول دارند وعدالت نزدیک به واقعیت هم زمان دولت احمدینژاد بوده
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
...
نه معنای اصلاح طلبی را مبداند ونه عدالت را
ضمنا در باره عملکرد کی انتقاد می کند ؟
اصلاح طلبان یا اصولگرایان ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
مگر توی مرفه و امثال توراحت بخوابید از عدم امنیت در جامعه خبر نداری بدون محافظ اگر تردد کردید انوقت امنیت است نه اکنون
Iran, Islamic Republic of
بنده از سال 94 تا کنون 3 بار مورد سرقت قرار گرفته ام یکبار منزل یکبار ماشین و یکبار کارت بانکی ام مورد سرقت واقع شده است آنوقت اینها دم از امنیت می زنند !!
Iran, Islamic Republic of
اینا فقط خودشون رو می بینن و همه چیز رو حول محور خودشون تعریف می کنن برای همین هم هست که مردم رو احمق فرض می کنن
چون محو وجود خودشون هستن و مفهوم عقل و اعتقاد و استقامت رو نمی تونن درک کنن
Germany
هروقت مملکت دست شما اصلاح طلبها افتاد روز به روز بر مشکلات اقتصادی وفرهنگی واجتماعی مردم افزوده شد .
علی
Iran, Islamic Republic of
این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه صبری دارد تا کی باید این انقلاب جولانگاه این افراد باشد اینها تمام پستهای مدیریتی را اشغال کرده اند ولی هنوز طلبکارند
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که بصیرت ما به دست هایمان اجازه ندهد روی برگه های انتخاباتی به این گروه رأی بدیم
Iran, Islamic Republic of
اگر اوضاع مردم قبل از سال 84 خوب بود که باید کاندیدای اصلاحات جناب معین رای می آورد وقتی مردم به دکتر احمدی نژاد رای دادند یعنی خواهان تغییر در وضع موجود بودند.
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد ايراد داشت و بزرگترين آن زاويه داشتن با خط رهبري بود . اما امثال شما هزاران برابر ايراد داريد و انحراف شما از خط رهبري هزاران برابر بيشتر است
Iran, Islamic Republic of
این جلودارزاده!!!
5 ساله داریم ذخیره دولت قبل رو می خوریم انصافا خودم و اکثر کارمندان و بازاریها از پس انداز های قبل این دولت داریم گذران می کنیم. کاری ندارم و لی دوره طلایی کاسبی بود دوره احمدی نژاد ولی خب الان خودشو خراب کرده.
Iran, Islamic Republic of
در جواب این آدم اصلاح طلب که گفته متاسفانه امروز خیلی چیزها در کشورمان سر جای خودش نیست ! باید گفت تو توی مجلس چه می کنی ؟!! جای تو در مجلس !!! در مجلس باید شخصیت های مومن و انقلابی و متعهد که برای اعتلای اسلام عزیز و پیروی از ولی فقیه زمان سر از پا نشناخته اند باشند همچون شهید عزیز مدرس ، هاشمی نزادها ، بهشتی ها ، شهید باهنر ها ، . هزاران شهید والا مقام . جای تو و امثال تو اشتباهی در مجلس مقدس جمهوری اسلامی است . مردم به شما اعتماد کردند و امثال شما ها که خود را اصلاح طلب معرفی کردید با قراردادهای ننگین و پنهانی و خائنانه با بیگانگان که روی پادشاهان را سفید کردید . کشور از پیشرفت عالی باز داشتید . البته با اعمالی که تو و همقطارنتان امثال موسوی و کروبی ، خاتمی و .... انجام دادید مردم معنی اصلاح طلبی را ملت فهمیدند . اصلاح طلبی یعنی سر در اخر بیگانه داشتن و منافع کشور و آینده فرزندان کشور را فدای منافع خود و بیگانه کردن است .بیکاری ،تورم ، از هم پاشیده شدن خانوادها و هزاران معظل اجتماعی کشور حاصل عمل اصلاح طلبان است .
Iran, Islamic Republic of
راحتی ایشان برای اینستکه مرد خانوادشان از اقای علوی میترسد و غر نمیزند ما هم زمان شاه دانشجو بودیم خیلی از پسرا و دخترا بعد از دانشجو شدن کم کم ماهیت غربی در لباس پوشیدن پیدا میکردند مگر اینکه ایشان در حوزه علمیه امیر کبیر مشغول به تحصیل بودند
امین
Iran, Islamic Republic of
صل علی محمد هیشکی نبود این آمد
Iran, Islamic Republic of
اینقدر اصلاح طلب و اصولگرا نکنید
همه شان در ادوار مختلف زمام کشوررا دردست داشتند به معنای تمام کلمه
وقتی همیشه حرف مصلحت باشد کشور درست نمی شود که نمی شود
معلم
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم اکثر مشکلات کنونی حاصل قوانینی می باشد که خودتان در اوایل انقلاب وضع کرده اید یادتان هست زمان جنگ با اینهمه فشار کشور چقدر خوب اداره می شد اما بعد از جنگ ده ها قانون وضع کردید برای منافع عده ای . درزمان جنگ یک معلم ویک جهادی ویک پرستار ویک پزشک عمومی ویک ....هم اندازه حقوق می گرفتند اما قوانینی وضع کردید که حقوق ها اختلاف پیدا کردند ویا سهمیه های بدون کارشناسی دادید یا خیل عظیمی را از مالیات دادن معاف کردید ومشکل تر از همه علم را بازی گرفتید و اگر خوب اداره می کردید انقلاب اسلامی بهترین انقلاب طول تاریخ است والبته از ان هم دفاع می کنیم اما بخودتان بیایید وهرچه زودتر اصلاحات مفید را انجام دهید
دانشجوی مملکت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما امنیتمان را مدیون شهدا هستیم،
اگر شما در کنار علوی احساس امنیت می کنید نگاه کلی نیست.
Iran, Islamic Republic of
ایشون با نقاش ها احساس راحتی می کنه نه با شهدا
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
خود این زن اصلاحات نفهمیده اعتراف کرده که پارتی بازی میکند و افراد را برای استخدام به وزرا معرفی می کند این جنایت در حق انقلاب و دیگر دختران است که با ایشان فامیل نیستند .
Iran, Islamic Republic of
((برخی با لیست اصلاحات وارد مجلس و شوراها شدند؛ اما آمدند در فضای بخور بخور و جایگزین کردن کس و کارشان در جاهای مختلف افتادند))دقیقا ماهم همین را میگوییم کارنامه شما جماعت افساد طلب همین است وروزی مردم از لابلای تبلیغات سنگین شما حقیقت واقعی رادرک می کنند و شما وافکار منفعت طلبانه تان را به زباله دانی تاریخ خواهند فرستاد
Iran, Islamic Republic of
بی حیایی و پررویی هم حدی داره انسان خودش نماینده باشه ولی حرفای... فرار به جلو بکنه!
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
اینکه تعصب انسان را کور میکند مصداقش : نظرات بالا از نظر بینش و نگرش سیاسی ( آدمای که ادا هم ندارند )از نظر خانم س-ج خیلی پر مغزتره
Iran, Islamic Republic of
شهید حججی ها بودند که تو ... راحت خوابیدی
برخی خائن به شهدا هستن
Iran, Islamic Republic of
امثال شهید حججی ها برای برخی فقط مانع بود

یادتونه امضای برخی نماینده ها پای نامه تشکر از متلاشی شدن داعش نبود

یا وقتی مجلس برای فلسطینی ماندن شهر قدس رأی گیری کرد عده ای نظر مخالف و چند نفری هم ممتنع داشتن؟!
Sweden
منظور از اصلاحات چیه؟ اصلاح روش ها یا اصلاح اصول و آرمانها؟!
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام کنار گذاشتن انقلاب
United States
شما راست میگی یکی از چیزهائی که سر جاش نیست اینه که تو نماینده مجلسی. البته نوش جان آنهائی که به تو... رای دادند. واقعا که نه تنها حافظه بدی داری ولی خیلی جالب حقایق را آنطوری که از پشت عینک دودیت میبینی وارونه جلوه میدی. شاید بتونی سر چهار نفر از هم فکریهاتو گرم کنی ولی برای بقیه افتضاحاتن عیان هست.
حسین
Iran, Islamic Republic of
خانم محترم شما نماینده مجلسی هستید که برای شکل گرفتن اون زندگی هزاران نفر برای اون هزینه شده؛ یا شما اصلا اعتقادی به این موضوع نداری ویا اصلا متوجه موضوع نیستید، از شما سوال می پرسم ، به راستی شماکی هستی ؟ هویت شما چیه ؟ دنبال چی هستید؟ نظام وانقلاب چگونه باید با شما صحبت کنه تا متوجه بشید؟ خودت رو معرفی کن؟ با چه زبانی باید با شما صحبت کرد .؟ طرفدار هیچ جناحی نسیتم فقط خط انقلاب نظام وحضرت امام وشهدا که راه مولایمان ولی عصر است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آخرش اینا دق مرگ میشن از دست احمدی نزاد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح اگر رو به جلو نباشد فساد است
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طالبان فاسدترین و منحرف ترین و خطرناک ترین عنصر برای انقلاب و ارزشهای انقلاب به شمار می ایند
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل رسما گفت اصلاح طلبان به نمایندگی اسرائیل با نظام ایران مبارزه می کنن
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
یکی باید از این نماینده بی انصاف و بی معرفت... سوال کند که شماها و هم طیف تان بودید که در مجلس ۶ خون به دل آقا و این مردم کردید وهر چند که شماها تلاش می کنید که به آن مقع برگردید محال است
Iran, Islamic Republic of
خداوند هرکس رادراین مملکت خدمت می کند حفظ نماید وهرکس خیانت می کندازریشه اصلاح بفرماید...
ولی خوب درباره ی سراشیبی هولناک باید بگویم احتمالا ویلای شما دریک سراشیبی هولناک یا ارتفاع بالاتر از 2000ساخته شده انقلاب را ازاآن دریچه می بینید
اگر پایین شهرتشریف بیاورید می بینید انقلاب در یک پیچ تاریخی مهم قراردارد...
Iran, Islamic Republic of
عدالت رو در زیر مجموعه های تحت مدیریت ایشون خیلی دیدی!!!!
اصلا هولناک تر از این که با این سن و سال هنوز دست از مقام و.پست بر نداشتند و به هر قیمتی هر حرفی رو برای حفظ منافع خودشون به زبون میارن؟
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
واقعاً پررویی هم حدی داره !؟
Iran, Islamic Republic of
عدالت یعنی هر چیزی جای خودش باشه که نیست
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودارزاده راست میگه. هر سیستمی باید عدالت داشته باشه ...ولی باعث بی عدالتی تو جامعه امروز چ کسانین. کدام تفکر امروز تو مناطق اشرافی تهران زندگی میکنن.. وزرای میلیاردی شما این پولو از کجا آوردن؟از سفره انقلاب نبود؟ باباهاشون ارث بهشون دادن؟ شاید هم همان درباری های زمان شاهن که پول مردم چپاول کردن و با نفاق حالا برگشتن؟ خانم جلودارزاده من نه اصلاح طلبم نه اصولگرا به معنای حزبی؟ولی یک سوال دارم شما که عادلی دنبال حقیقتی بفرمایین چرا امریکا می خواد که اصلاح طلبان تو ایران قدرت داشته باشن؟آیا قبول دارین که از این حرکت امریکا دنبال نفع خودشه اون نفع چیه؟مگه امام نفرمودند اگه دشمن از ما تعریف کنه یعنی اشکال تو کار ماست. چرا از امام هم نفاق گونه برداشت میکنید.هر وقت به نفعتون بلد می کنید؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خانم نماینده شاید خودتان در سراشیبی هولناک هستید والا انقلاب در سراشیبی هولناک نیست قیاس به نفس نفرمایید
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
وقتی در خردادماه امسال داعش به مجلس حمله کرد کی از شما دفاع کرد به جز نیروهای سپاه پاسداران
Iran, Islamic Republic of
همین دیگه مردم باید دولتی انتخاب کنن که شما توش راحت بخوابید
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ایشون خودش در سراشیبی هولناکه میگه انقلاب در سراشیبیه . زمان جنگ یک فرد ترسو به جبهه رفته بود در اولین روز وقتی باران خمپاره و بمب و موشک را مشاهده کرد فرار کرد و به شهر خود رفت اطرافیان به دیدنش آمدند و گفتند چه خبر از جبهه . او گفت به ما گفته بودند که اسلام در خطر است و باید بروید جبهه دفاع کنید وقتی رفتیم دیدیم نه بابا اسلام در خطر نیست جان خودمان در خطر است . حالا حکایت این نماینده است که می گوید انقلاب در سراشیبی هولناکی است در صورتی که خودش در سراشیبی هولناک است
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله که امثال شما" دائم‌النوم" هستید. ...
همسر
Iran, Islamic Republic of
...
گفته است می خواهند اوضاع را به قبل از دولت احمدی نژاد بت شکن برگردانند!
این گوی و این میدان!
...
...
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
خانم نماینده نمیخاد بگه ؛ ما میدونیم از وقتی علوی وزیر اطلاعات شده خیلی از خواهران و برادران منافق و دو تابعیتی شبا خواب راحت میکنن.
حتی خابای خوب میبینن؛ مثلا میبینن با جان کری، جورج سوروس؛ هیلاری و خیلیای دیگه دارن در یک باغ بزرگ و خرم با آقازاده ها ژن برترشون قدم میزنن، باهم میییییگن و میییییییخندن و..................
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
البته ایشان حق دارند چون هر کس دیگری وزیر اطلاعات باشد ممکن است هر لحظه هریک از اصلاح طلبان را به اتهام جاسوسی، خیانت، اختلاس و... دستگیر کند. ...
Iran, Islamic Republic of
آره شماراحت بگیربخواب که جاسوسان بیدارن...!!!!! وقاحت هم دیگه از رو رفت....!!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
خدارحمت کند مرحوم قاسمپور رااز دست ایشان دق کرد -حالا باید ایشان بیشتر توضیح دهد که چگونه است که شبها راحت می خوابد
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
شما کشور را به این سراشیبی هولناک رساندید
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف حق رو قبول ندارید
بهرام
Iran, Islamic Republic of
اتفاقن داعشی ها منافقین سلطنت طلبها معاندین بهایها ووووو
هم راحت شدند حتی جاسوس ها دری اصفهانی هاهم اسوده و درکمال ارامش فعالند اما از دست سپاه بسیاربسیار عصبانی
راستی مهدی جهانگیری هم در امنیت کامل است؟ یه دفعه سرکله سپاه بیداشد و الان زندان است
دوتابعیتی ها که نگو ونپرس
Iran, Islamic Republic of
اینکه ادعا کردی در دوران رژیم شاه فریاد می‌زدیم حرف مفتی بیش نیست اون موقع مگه چند ساله بودی یه نگاه به شناسنامه ات بکن شاید خجالت بکشید
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
لیست فله ای های امید حتی حرف زدن هم بلد نیستند ....
Iran, Islamic Republic of
.....