سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۵۹
اغتشاشات چگونه اصلاح طلبان را آچمز کرد؟

از تندترین چهره‌های اردوگاه اصلاحات هم دیگر کاری بر نمی‌آید

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب: 583115
مخملباف، که از ایران گریخته و با سرویس های مختلف جاسوسی و حتی مجاهدین خلق نیز در ارتباط است در نامه ای به اصطلاح سرگشاده خطاب به اصلاح طلبان نوشته است:« یک سفر چند روزه به افغانستان بروید و برای آنها توضیح بدهیدکه خطا کرده‌اند که با طالبان جنگیدند، بایستی در حکومت طالبان اصلاحات می کردند و افغانستان را از دست طالبان از طریق اصلاحات آزاد می کردند.
از تندترین چهره‌های اردوگاه اصلاحات هم دیگر کاری بر نمی‌آید
گروه سیاسی جهان نيوز: تشت رسوایی اصلاح طلبان به زمین افتاده و دیگر نمی توانند به مانند گذشته خود را نماینده اقشار خاکستری و طبقه متوسط بدانند، آنها با گاف هایی که در ماههای اخیر داده اند در تنازع برای بقا قرار گرفته اند.
به گزارش.جهان نيوز، سیاست و راهبرد اصلاح طلبان در دو دهه اخیر این بود که خود را نیروی آلترناتیو و اپوزیسیون داخلی نظام در میان افکار عمومی جانمایی کنند و به واسطه چنین ذهنیتی نمایندگی قشر متوسط و اقشار خاکستری را به نوعی نمایندگی کنند. اما چنین سیاست کج دار و مریزی نمی توانست برای دراز مدت ادامه پیدا کند. از یکسو خود را در مقابل نظام قرار دهند و از سوی دیگر بخواهند با استفاده از ساختارهای قدرت، همچنان به عنوان نیروی تاثیرگذار در حوزه قدرت باشند.

در آشوب های اخیر اصلاح طلبان با سیاستی آشفته وارد موضع گیری شدند. محکوم کردن آشوب ها و حتی توصیه به سرکوب شدید آشوب گران به مواضعی می ماند که آنها در دهه 60 بیشتر خود بانی و مجری آن بودند و در دو دهه اخیر سعی کرده بودند در مقابل اعتراضات یا آشوب ها موضع منفعلانه یا جانبدارانه ای داشته باشند. این روش به مذاق حامیان خارج نشین آنها و به خصوص رسانه هایی چون بی بی سی فارسی خوش نیامد و صراحتا اصلاح طلبان را بازی خوردگان نظام جمهوری اسلامی دانستند که هیچ برنامه ای برای عبور منطقی و اصلاحی از این نظام و رهبری آن ندارند.

محسن آرمین، یکی از محکومان فتنه 88 در این زمینه به نقد بی بی سی فارسی در سیاست عبور از اصلاح طلبان پرداخت و به نوعی یادآور شد که این جریان در یک دهه گذشته بیشترین همکاری فکری و سیاسی را با این شبکه داشته است:« كساني كه اندك تجربه و آگاهي در فعاليت‌هاي سياسي دارند، نيك مي‌دانند در تظاهرات خودجوش و اعتراضي، يك گروه متشكل ٥ الي ١٠ نفره به راحتي مي‌تواند به شعارها جهت دهد، با وجود اين شعار حمايت از رضاشاه چنان با مطالبات معترضان ناهمخوان بود كه از حد شعار حاشيه‌اي يكي دو تجمع اعتراضي فراتر نرفت. اما تبليغات بي‌بي‌سي به گونه‌اي بود كه به بيننده القا مي‌كرد ٨٠ شهر ايران يك‌صدا پايان جنبش اصلاحي و رهبري رضا پهلوي را فرياد زده‌اند!!! مسولان بي‌بي‌سي در پيگيري اين خط تبليغاتي چنان شتاب‌زده عمل كردند كه حتي به اين صرافت نيفتادند كه مخاطب آنان احتمالا خواهد پرسيد چگونه در تظاهرات ايران مردم همزمان هم شعار مرگ بر ديكتاتور سرمي‌دهند و هم شعار زنده‌باد رضاشاه!»

همچنین اصلاح طلبان تندرویی چون ابولفضل قدیانی و محسن مخملباف در بیانیه هایی ضمن حمله به نظام جمهوری اسلامی، اصلاح طلبان را محکوم به خیانت به آرمان های جریان اصلاحات کرده اند و آنها را شریک در اقدامات نظام دانسته اند! قدیانی با خطاب قرار دادن اصلاح طلبان از آنها خواسته که تکلیفشان را روشن کنند و یا با نظام باشند یا در مقابل آن قرار گیرند:« با دردمندی باید گفت که دوستان اصلاح‌طلبی که لااقل در برهه فعلی ازتفسیرشان ازفعالیت سیاسی بوی تسلیم‌ طلبی و وادادگی به مشام می رسد نیز در به وجود آمدن وضعیت فعلی بی تقصیر نیستند.»

مخملباف، که از ایران گریخته و با سرویس های مختلف جاسوسی و حتی مجاهدین خلق نیز در ارتباط است در نامه ای به اصطلاح سرگشاده خطاب به اصلاح طلبان نوشته است:« یک سفر چند روزه به افغانستان بروید و برای آنها توضیح بدهیدکه خطا کرده‌اند که با طالبان جنگیدند، بایستی در حکومت طالبان اصلاحات می کردند و افغانستان را از دست طالبان از طریق اصلاحات آزاد می کردند.»

بدون شک زعمای اصلاحات از جمله رئیس دولت اصلاحات چه در زمانی که قدرت را در دست داشت و چه در حال حاضر که به دنبال تاثیر گذاری در عرصه سیاسی هستند، در پشت پرده همانگونه که در ادبیات اصلاح طلبان تندرو مشهود است بارها بر سر سیاست عبور از نظام و تضعیف آن بحث و گفتگو کرده اند و انتظاری که اصلاح طلبان افراطی دارند بر اساس چنین ذهنیت هایی است. در کنار این اصلاح طلبانی که در سال 78 و 88 بارها نظام را به چالش کشیدند و چه در عمل و چه در اظهارنظرهای خود باعث سلب اعتماد و به عنوان عناصری مشکوک و غیرقابل اطمینان جا افتاده اند، از این رو در آشوب های اخیر سعی کردند خود را از این هاله بی اعتمادی بیرون بکشند و برخلاف رویه های گذشته، سیاست یکی به نعل و یکی به میخ را برگزیدند.

از یکسو آشوب گران را محکوم می کنند و از سوی دیگر ناله های سوداگرایانه برای بازداشتی ها  سر می دهند. به هر حال نقاب نفاق از روی صورت بسیاری از اصلاح طلبان به کنارآمده و سیاست آنها برای افکار عمومی مشخص شده است. هرچند برای بازیابی اعتماد عمومی به خصوص اقشار خاکستری و طبقه متوسط ممکن است دست به جنجال هایی بزنند ولی نحوه تعامل آنها با آشوب های اخیر پرده های بسیاری را کنار زد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاش به جای این مچ گیری ها از موضع اصلاح طلب ها در مورد آشوب استقبال کنید.
Iran, Islamic Republic of
یعنی تلاش کنیم که خودمون رو احمق نشون بدیم؟!!!!
افساد طلبان اگر گفتند ماست سفید است شما باید بروی و مجددا تحقیق کنی که آیا ماست سفید بوده یا نه!....
همراهی و همزبانی با افساد طلبان جز حماقت و خیانت کشور و مردم و اسلام هیچ چیز دیگری نیست
Iran, Islamic Republic of
بالاخره حرف مخلبلف براتون حجته یا نه اول موصعتونو روشن کنین بعد نظراتشو مورد بحث و بررسی قرار بدین
Iran, Islamic Republic of
امان از خود را به اون راه زدن!
حرفش برامون حجت نیست. تغییر 180 درجه ایش حجته. حجت اینکه یه جریان سیاسی هست افرادش یکی یکی به دامن ضد انقلاب تشریف میبرن!
به نظرت، این نشونه یه ایراد درون این جریان نیست؟
Iran, Islamic Republic of
ای بابا آقای مخمل باف آقایون اصلاحات چی مدعی مذاکره حتی با دواعش هستند خیلی دسکم گرفتیشون حال بماند روزگاری می گفتند باید به کمک طالبان بشتابیم
Iran, Islamic Republic of
خوب دقیقا کدوم موضعگیری؟
اینا 10 روز قبل گفتند این ها مشتی اراذل و اوباشند
امروز تبدیلشون می کنند به معترضین و رسمیت میدن
این جماعت هر روز رنگ عوض می کنند
کدوم موضع گیری شون و قبول کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
اولا اون ها که دنبال اصلاح بودند؟! اصلاح یعنی رفع فقر و فساد و تبعیض. اونا، افسادطلب بودند، نه اصلاح طلب.
ثانیا موضع افسادطلبان در مورد آشوب ها، حمایت از آشوبگران مردم کش ضد دین هست. از این موضع حمایت کنیم؟! بلا نسبت مگه دیوانه یا وحشی هستیم؟!
Iran, Islamic Republic of
بحث بر سر افراطیون این جناح است نه تمام آنها. اما بالاخره ماه پشت ابر نمی ماند برای همیشه.
دعای فرج یعنی بصیرت عالمانه، تلاش مجاهدانه، علم آموزی خالصانه
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدای نور، آفریننده نور از نور.
سلام بر شما
با شهامت و قاطعیت عرض میکنم که مدعیان افسادطلبی، از دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستند. خواهید پرسید پس چرا تحمل شده اند؟ پاسخ بنده اینست که به دلیل نیاز هر حکومت به اعتماد مردم، تحمل شده اند و فرایند شناختشان، به مردم واگذار شده است. گاهی مردم آن ها را میشناسند همچون انتخابات 84 و 88، گاهی فراموش میکنند همچون انتخابات 92 و 96
قشر جوان و پرسشگر، هیچ از خود پرسیده اند چطور جماعتی مافوق انقلابی در دهه 60 که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفته و با ایجاد هزینه برای نظام، برای خود، اسم و رسمی درست کردند، ناگهان، مشتاق آمریکا شدند؟! یا نه. پای فکری منحرف و شاید نقشه ای در کار بوده؟!
آیا از خود پرسیده اید فردی مثل آقای روحانی که در دهه 60 و دوران حضور امام و تفکر انقلابی مردم، از لزوم قطع حقوق بازنشستگی کارکنان بیچاره ارتش که در زمان شاه در ارتش بودند سخن میگوید، چطور امروز، طرفدار آزادی در حد نقد معصومین، شده؟!
او که ارتش شاه را قبول نداشت، الان صاحب ارتش شاه یعنی آمریکا را قبول دارد؟!
آیا فکر کردید این ها از راه گذشته برگشته اند؟ به همین سادگی؟! و لابد طرفدار شما مردمند؟!
ایا شبکه مفسدین افسادطلب، در هیچ مقطعی که مقابله تاریخی ظالم با مظلوم، و ایمان با شرک وجود داشته، در طرف حق دیده شده؟!
تا حالا فکر کردید چرا در موضوعات مهم ذیل، اصلاح طلبان، همیشه در طرف مقابل نظام بوده اند؟!
1. قوه قضاییه زیر نظر رهبری، زیرا امکان فعالیت ضدنظام کم هزینه را از آنان میگیرد. اصلاح طلبان، همیشه د قوه قضاییه بوده اند.
2. شورای نگهبان، زیرا فیلتری در برابر تمام برنامه ریزی های دشمن در برابر نفوذ است. با وجود شورای نگهبان قوی، شرع و قانون، در مقابل فریب خوردن مردم می ایستد. اصلاح طلبان، همیشه اصل شورای نگهبان را زیر سؤال برده اند.
3. تربیت دینی در مدارس و دانشگاه ها، زیرا تربیت دینی، تشویق به شهادت، بزرگداشت شهداء، و تقوای جوانان، دشمن را از رسیدن به هدف، ناامید میکند. اصلاح طلبان، همواره به تقویت جریانات ضد دینی در دانشگاه ها همچون اردوهای مختلط، و انحراف در مدارس همچون سند 2030، روی آورده اند.
4. موضوع هسته ای، چرا که توان هسته ای، قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات نظامی را، افزایش داده و تا حد زیادی، تهدیدات نظامی را از بین می برد. اصلاح طلبان همیشه در قضیه هسته ای، طرف دشمن ایران بودند، نه ایران. روزی با جمله نماینده اصلاح طلب مجلس ششم که به قول کروبی، مشابه حرف رادیو اسراییل بود، روزی با جمله فریبنده چرخ هسته ای بچرخه، اما چرخ زندگی مردم هم بچرخه!
5. متحدان منطقه ای و اعتقادی. اصلاح طلبان، چه در قضیه اتحاد با روسیه و چین در مقابل آمریکا، چه در قضایای دفاع از عراق و سوریه در برابر داعش، چه در دفاع از حماس و حزب الله لبنان در برابر صهیونیست های خبیثکودک کش، در مقابل نظام، به مخالفت پرداخته اند.
6. عدالت اجتماعی. گرچه شعار عدالت، در دوره آقای احمدی نژاد پررنگ شد، اما اصلاح طلبان، در دوره خاتمی، به تمسخر مردم فقیر تحت عنوان لشگر قابلمه به دست پرداختند و در دوره احمدی نژاد، کارهای درستی که باعث تقویت اقشار ضعیف میشد را، پوپولیستی نامیدند. این اواخر، مسکن مهر را مزخرف نامیدند، درحالیکه طرح بهتری، اجرا نکردند.
همه میدانیم قوی شدن اقشار ضعیف و متوسط، یک نظام را قدرتمند میکند. اما اصلاح طلبان، هیچگاه طرفدار رفع محرومیت این اقشار نبودند تا نظام، قوی شود. الان هم، مملکت را ول کرده اند به امان خدا.
7. بسیج، لشگر مخلص خدا است. این جمله امام یعنی چه؟ یعنی گروهی بدون دستمزد و صرفا به خاطر رضای خدا، نه 8 ساعت اداری بلکه تا رفع نیاز، حاضرند هرجا که نیاز باشد، کار کنند و حتی جانشان را برای رفع محرومیت محروم ترین مناطق ایران، فدا کنند. مسلم است که بسیج، بیمه نظام است. کسی یادش می آید اصلاح طلبان، از بسیج، دفاع کرده باشند؟! چند درصد از بسیجیان، خود را اصلاح طلب می نامند؟! 5 درصد هم نیستند.
8. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. نهاد مصون ساز نظام و نوک پیکان حمله آمریکا. سپاه پاسداران که در دفاع مقدس، متمرکز بر فعالیت های نظامی بود، پس از پایان جنگ، تمرکز خود را بر قدرت بازدارندگی قرار داد و با تولید تجهیزات نشبتا ارزان اما بازدارنده، ایران را بیمه کرد. سپاه، همچنین، با بروزسازی اهداف و راهبردهای خود، مسایل اقتصادی را، تهدید نظام دانست و با خدماتی چون انجام. پروژه های نفتی با کمک مهندسان نخبه ایرانی، در پارس جنوبی به ایفای نقش پرداخت و در زلزله کرمانشاه، قرارگاه خود را با توانی بیش از دولت، به میدان آورد و مردم را از چادر، به کانکس آورد. در حالیکه این کار، وظیفه اصلی هلال احمر و ستادهای بی خاصیت مدیریت بحران بود.
سپاه، با مبارزه جانانه با داعش و بخشش شهدای بسیار همچون شهید همدانی ها و شهید حججی ها، بیشترین شهید پس از جنگ را از بین ارگان ها، تقدیم انقلاب کرد.
اصلاح طلبان، همواره سپاه پاسداران را در چشم مردم، تحقیر میکردند.
9. فعالیت های موشکی. موشک، ابزاری ارزان و بازدارنده است که دشمن را در خاک خودش، مجازات میکند. اصلاح طلبان، همیشه. توسعه موشک را، امری بیهوده معرفی کرده و در این مورد، بارها در مقابل نظام، ایستاده اند.
10. رفع موانع تولید. در علم اقتصاد، وجود شرایط مناسب برای تولید، اولین اصل ها برای داشتن اقتصاد سالم و پویا است. با بهبود فرایند دریافت مجوز و عدم دخالت های بیهوده، کمک های کارشناسی به نوکارآفرینان، تسهیل صادرات، شناسایی دسته های نیازمندی به خصوص در زمینه مواد اولیه و خط تولید در وزارت صنعت و تمرکز تسهیلاتی بر این بخش ها، ایجاد شرایط رقابت کامل، و جلوگیری از بازارسازی کاذب با کنترل نرخ های گمرکی، مالیاتی، و سود بانکی، موانع تولید، برطرف میشود.
ملاحظه میکنید که فقط یکی از موانع تولید، نبود تسهیلات است. اما اصلاح طلبان، در هر دوره ای که سر کار آمده اند، فقط به دنبال وام دادن به مردم بوده اند تا مردم، مقروض تر شوند! مردم خانه ارزان میخواستند، اصلاح طلبان گفتند نمیشود اما وام میدهیم. مردم خودروی خوب میخواهند، این ها وام ها را بیشتر میکنند. هزینه عروسی بالاست. این ها وام میدهند. ابتدای همین دولت، یادتان هست که طرح رونق اقتصادی بانک مرکزی، وام میداد برای لوازم خانگی با سود 16درصد؟! آخر استفاده از لوازم خانگی، مگر کار است که سود داشته باشد؟!
البته، دادن وام، محدود به اصلاح طلبان نبود. دولت آقای احمدی نژاد هم، خرده وام میداد. اما این ها هم، فقط بر وام استوارند!
11. مراجع تقلید و علمای وسط میدان. مردم مسلمان و مؤمن، همواره گوش به فرمان علماء و رهبر خود بوده اند. علمای اسلام، در طول تاریخ، جلوی بسیاری از چپاول ها را با پیش قدم شدن خود و حمایت مردم، گرفته اند. اما هرجا علمای اهل حرف و بحث اسلام، همچون آیت الله علامه مصباح، آیت الله خاتمی، و...، علیه کژی ها موضع گرفته اند، توپخانه روزنامه های اصلاح طلب، شعارجدایی دین از سیاست سر دادند تا علماء از ترس تهمت ها، گوشه نشینی کنند.
جوانان عزیز‌؛ در دوران اصلاحات مابین سال های 76 تا 84، علماء، بسیار اهل حرف بودند و به محض مشاهده نابسامانی های بزرگ، موضع میگرفتند. اما اینقدر توپخانه افسادطلبان، بر علیه آنان کار کرد که متأسفانه از سال 84 تاکنون، بسیاری از علماء، فریب خورده و خود را کنار کشیدند. لذا مردم، در میدان درخواست ها، تنها و بی جلودار ماندند.
12. ولایت فقیه. ستون خیمه انقلاب. محور وحدت مردم. اصلاح طلبان، گاهی در لفظ حامی ولایت اما همیشه در عمل، مخالف ولایت بوده اند. در قضیه روزنامه سلام در سال 78، اوباش با مدیریت وزارت کشور دولت خاتمی، قصد یورش به سمت بیت رهبری را داشتند که با ورود قاطعانه سپاه و بسیج و مردم، ناکام می مانند که اسنادش هست. در سال های اخیر، زمین گذاشتن راهبرد اقتصاد مقاومتی رهبری، بزرگترین و مضرترین مقاومت اصلاح طلبان، در مقابل رهبری، بوده است.

این 12 بند، نشانه بود. تا هر کسی به جبهه حق یعنی اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله و سلم، علاقه مند است و از برخی واقعیات، ناآگاه است یا فراموش کرده، مجددا تذکری بگیرد.
هدف از این 12 بند، قصه گویی نبود که دور هم بشینیم و گوش کنیم. هدف، پا شدن است. لطفا برخیزید. هر آنچه در توان دارید، برای رسیدن به اهداف اسلام در این 12 بند و سایر نیازهای کشور، بگذارید. با درس خواندن، با مطالعه با کیفیت و عمیق و منطقی و بدور از ظاهرگرایی، با توسعه فناوری، با عصای دست امام خامنه ای شدن، با مؤمن شدن، با خدمت به اسلام، با خدمت بی وقفه به نیازمندان، با پیشرفت فردی در جهت پیشرفت انقلاب اسلامی جهانی، و با فعالیت خستگی ناپذیر در معرفی این به واقع افسادطلبان به اطرافیانتان و مردم. چراکه رفع موانع بهبود، اولین نیاز بهبود است.
در این راه، از خدای متعال، کمک بخواهید و به حضرت آقا امام زمان، توسل دایمی کنید.
بدانیم که بی توجهی و نشستن و قُر زدن، وظیفه ما در برابر امام زمانمان نیست و این تنبلی در برابر کمک به حضرت آقا امام زمان، پاسخ سختی در قیامت برای ما، خواهد داشت. پس:
مرگ بر تنبلی
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر منافقین و کفار
مرگ بر صهیونیست

"در پناه خدا. یا علی"
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده و دمت گرم اما خداوکیلی کی حوصله میکنه این متن طولانی رو بخونه....
جهان جان یه ستون بزنید برای دوستانی که مطلب دارند....
Iran, Islamic Republic of
مردم بهترین قاضی هستند و در تمام انتخابات بعد از 88 به روشنی نظرات خود را ابراز کرده اند و مشکل شما اینه که وقتی رای میارین مردم میشن بصیر و وقتی رای نمیارین مردم میشن نا آگاه
Iran, Islamic Republic of
اولا، بهترین قاضی، خدا، است و به تبع خدا، وابستگان خدا، یعنی پیامبر اکرم، اهل بیت، و قرآن. به هر میزان به این ها نزدیک شویم، کارمون درسته و به هر میزان دور شویم، از حق، فاصله میگیریم.
ثانیا، بحث دقیقا بر سر مردم فریبی جریان افسادات است.
ثالثا، ملاک ما نیستیم. ملاک، موارد فوق الذکر است که جوابی ندارید. طبق عادت نوچه افسادطلبان، در مواقع نداشتن جواب، جاده خاکی میزنید.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
...چرا مثل عموزاده ى كلاغ هرچى بهت ميگن تكرار ميكنى ؟! از قوه تعقل خودت هم استفاده كن بخاطر خدا
Iran, Islamic Republic of
جالب بود
حسین
Netherlands
بهمراه بهترین سلام ها بخصوص برای صبر و تلاش بسیار شما در ارائه این مطلب. یکی دو بار خواندم و یکی دو نکته را جسارتا عرض می کنم و در ساعات بعدی شاید مجددا با تفکر و تحقیق در مورد بعضی نکات ان شاءالله باز خواهم نوشت.
مورد شماره یک جنابعالی ، مبهم است و نهایتا هم عملکرد این قوه قابل دفاع نیست. در مورد آیات مصباح و خاتمی .... عرض می کنم که شجاعت یکی از اصول اساسی این عزیزان باید باشد. لذا در این نظام مقدس که این آیات بیشترین مقام معنوی را دارند ، روا نیست از ترس چند روزنامه که کمتر کسی هم آنرا مطالعه می کند ، جای خالی کنند. مثلا در مورد ربا که همچون موریانه نظام را از داخل می خورد ، صدای این عزیزان بسیار نحیف و ناکافی است.
در مورد گروهی که قوه اجرائی را فعلا در دست و بر قوای دیگر نفوذ دارد عرض می شود که خر دجال دنیا ، اغلب ما را مننحرف یا در مواضعمان تضعیف کرده و همه در حد خود مقصریم . البته کسانی که ارزشها را از قسط و ایثار به فخرفروشی و اشرافگرائی تغیر دادند/می دهند ، گناه بسیار بزرگی را مرتکب شدند و بخشودنی نیست.
تا زمانی دیگر ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
سلام بر برادر بزرگوار‌؛
متشکر از زحمت مطالعه.

در مورد بند 1، منظور عملکرد قوه قضاییه نبود. منظور، ساختار بود. افسادطلبان، همواره ساختار تحت نظر رهبری قوه قضاییه را مخدوش معرفی کرده اند. مثالی بزنم.
اگر دقت کرده باشید، در مورد عملکردهای مثبت و منفی این قوه در پرونده های مهم، همچون محاکمه جاسوسان از قدیم تا الان، حکم قصاص، محاکمه فتنه گران، و محاکمه مجرمان سیاسی که همگی، منطقی و صحیح هستند هم، این جماعت، مخالفت کرده اند. در عملکردهای مثبت چرا؟!
مثالی دیگر. این ها همواره میگویند قوه قضاییه مستقل! طرفدارانشان که یاد گرفته اند و میگن دادگاه های فرمایشی! روی این ها، به سمت رهبری است. این ها، قوه قضاییه غیردولتی را برنمیتابند و با واژه استقلال، صرفا میخواهند قوه نظارتی را از دست رهبری خارج کنند. در حالیکه بعدا، هیچ وقت قایل به استقلال این قوه، نخواهند بود.
حسین
Netherlands
سلام علیکم خدمت برادر عزیزم. در ابتدا عرض می کنم که چکیده قلم شما را خواندن رحمت است. ب
بحمدالله اسلام در هیچ کجای دنیا تحت فشار نیست که تقیه لازم باشد. در این کشور اسلام ، قوه بسیار بسیار مهم قضائیه که بهیچوجه در فشار نبوده ، بلکه با دست باز و حمایت همه مظلومان و بالاترین مقام دینی و دنیائی این مملکت ساختارش بنا و حمایت می شود. اما نتایج عملکردش ، در حد این اانقلاب و خون شهدا نیست. شهدائی که برای اسلام پدر در کنار فرزند و برادر در کنار برادر از عشق حسین(ع) بمیدان رفتند و سر فراز دنیا و آخرت شدند ( دعا بفرمائید که این حقیر هم سر سالم بگور نبرم و شهید این راه باشم ان شاءالله). مثال ها بسیار است از طرز صحبت کردن و استفاده از لغات ناپسند مسئولین درجه دو این قوه گرفته تا پرونده برادر رئیس قوه.
فرمودید که روی اینها (اصلاح طلبان)بسمت رهبری است ، چندین و چند بار در مورد این حرکت خزنده که اصل نظام را نشانه گرفته نوشتم. لذا انتظار دارم از کسی که مستقیم از دست ولایت حکم گرفته ، بحث هفده ملیون غلط و پانزده ملیون پرونده صحیح ، نکند. بقیمت خون تنها یک شهید ، این قوه (الملک یبقی مع الکفر ولایبقی مع الظلم) را پاکسازی کند چه گناهان این قوه پای رهبری را می آلاید و خدمت سالم نهال ولایت فقیه را آبیاری می کند ، چه آگانه و بر اساس تحقیق عرض می کنم که نظامی بهتر موجود نیست.
یا حق و دیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
بله. انشاء الله
اینکه بعد از فتنه 88، چرا نظام اجازه داد این محکومان دوباره برگردند، یک بحث جداییست.
Iran, Islamic Republic of
ولی روزی نظام از این مهربانیش ممکن است سخت پشیمان بشود چون طرف جنبه شو نداره وروز به روز پرووووووووو.
حسین
Netherlands
ایضا:
آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار معاون قوه قضائیه:طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌ها بسیار آزاردهنده است/چند توصیه به قضات
Iran, Islamic Republic of
برادر حسین‌؛
نکته دوم که فرمودید، نیاز به صراحت و شجاعت علماء بود. این حرف حقیست. اما صراحت و شجاعت بدون عقلانیت، ضربه زننده است. آیت الله مصباح و خاتمی، افرادی دارای موضع روشن هستند که همه ایرانیان، مطلع اند. مرجع تقلید هم نیستند. لذا ورود پرتعداد در موضوعات، وقتی که بخش زیادی از مردم، فریب خورده و حرفشان را برعکس میخوانند، تأثیر عکس دارد. دقت فرمایید مؤمنین که در وسط میدانند در هر مناسبت. اما سایر مردم، از ورود پر تیراژ برخی علماء، نتیجه عکس میگیرند.
حتی رهبر معظم انقلاب نیز، به فراخور نیاز و پس از گذشت مدت زمانی، سخنرانی میکنند. اصطلاحا هر کسی، خشابی دارد با ظرفیتی خاص که باید در مواقع لازم، خالی اش کند. به واقع الان بیشتر وقت اینست که کل حوزه علمیه به خصوص مراجع تقلید که برندگی بیشتری نزد مردم دارند، وارد شوند، نه فقط برخی علمای خاص.
البته این، یه نوع تحلیله. یعنی ممکنه شما بگی من این تحلیل رو قبول ندارم و معتقدم هر چی آیت الله مصباح حرف بزنن، بهتره و مردم به مرور هدایت میشن. حتی ممکنه این نظر درست باشه. اما به هر حال، افراد بر اساس محاسبه این تصمیمات رو میگیرن، نه خدای ناکرده، ترس.
اینکه گفتم در دوره اصلاحات، علماء به توپ بسته شدند، یک نتیجه کلی داره و اون، عقب نشینی برخی علماء هست. چراکه وجهه شون از دست رفته. نمونه آخر رو یادتونه برادر؟!
در تهران، افسادطلبان، همگام با بی بی سی، چنان علمایی چون آیات یزدی، مصباح، و جنتی را کوبیدند که مردم تهران، همگام با انگلیس رأی دادند! پس وقتی مردم گوش نکنند، عالم شجاع هم، حذف میشود.
مردم حسین آقا! مردم!
حسین
Netherlands
فَإِنْ حَاجُّوكَ فَقُلْ أَسْلَمْتُ وَجْهِيَ لِلَّـهِ وَمَنِ اتَّبَعَنِ ۗ وَقُل لِّلَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ وَالْأُمِّيِّينَ أَأَسْلَمْتُمْ ۚ فَإِنْ أَسْلَمُوا فَقَدِ اهْتَدَوا ۖ وَّإِن تَوَلَّوْا فَإِنَّمَا عَلَيْكَ الْبَلَاغُ ۗ وَاللَّـهُ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ
پس اگر با تو جدال و گفتگوی خصومت آمیز کردند، [فقط در پاسخشان] بگو: من و همه پیروانمْ وجود خود را تسلیم خدا کرده ایم. و به اهل کتاب و به بی سوادانِ [مشرک] بگو: آیا شما هم تسلیم شده اید؟ پس اگر تسلیم شوند، قطعاً هدایت یافته اند، و اگر روی گرداندند [برتو دشوار و سخت نیاید] که آنچه بر عهده توست فقط ابلاغ [پیام خدا] ست؛ و خدا به بندگان بیناست.(ترجمه انصاریان)
اگر وظیفه فخر خلقت دو عالم ابلاغ است ، اگر عالم دهان ببندد ، چه کار دیگری از او انتظار می رود؟
Iran, Islamic Republic of
بستن دهان که خوب نیست. منتهی نتیجه تبعی فشار است. همه، مثل شما، روحیه مقاوم ندارند.
Iran, Islamic Republic of
آخرین نکته خدمت برادرم حسین آقا‌؛
در مورد ربا، هر سودی، حرام نیست. جریمه تأخیر، حرام نیست. پول بانک، پول مردمه. کسی که دیر وامش رو پس میده، با وجود تورم، داره پول کمتری میپردازه و از حق مردم دیگه کم میشه. منتهی نقاط مشکوکی هم هست.
متأسفانه بانک از غرب، قلمبه افتاد تو دامن کشورهای اسلامی. با همان تعاریف. ما به مرور فهمیدیم چه کلاهی سرمون رفته. تا تشخیص نقاط ربا از غیر ربا، متأسفانه این سیستم بانکی، داره کار میکنه. منتهی بحث، بحث علمی هست، نه سیاسی. توصیه حقیر اینه که کسی تا میتونه، وام نگیره و اگر گرفت، قرض الحسنه بگیره یا از درست بودن سودش، اطمینان حاصل کنه.
خلاصه حرفم این بود که بانکداری بدون ربا، با کارهای علمی جهت بومی سازی بانک حاصل میشه و کمی وقت گیره. اما الان داره کارهایی انجام میشه.

حسین آقا؛ بحث، حزبی نیست. بلکه حزبی هست. ما نمیخوایم حزب بازی کنیم. اما وقتی احزابی هستن که با پول و رسانه و شناخت نقاط ضعف، جلوی فضای رقابت سالم رو میگیرن، .پس این شبکه فاسد، باید افشاء بشه و تعارف نداریم.
بعد از خشکاندن ریشه نفاق، میتونیم برای اداره کشور و رقابت های سیاسی، برنامه ریزی کنیم. وگرنه تا افسادطلبان نفس بکشن، تمام انرژی ها و برنامه ها، با یک دروغ بزرگ، نابود میشه. دفعه بعد هم، مثلا میگن انقلابیون، موهای زن ها رو میسوزونن.
"یا حق"
حسین
Netherlands
-فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ
امّا آنها کارهای خود را در میان خویش به پراکندگی کشاندند، و هر گروهی به راهی رفتند؛ (و عجب اینکه) هر گروه به آنچه نزد خود دارند خوشحالند! (ترجمه مکارم شیرازی)
بهچ وجه امر اسلام را حزبی نمی بینم جز """ حزب الله """. یک حزب و تنها حزب.
-در مورد ربا ، حتی اگر کسی بخواهد دور بایستد ، مثلا معلمی که در لرستان چندین کیلو.متر تا محل چادری که بعنوان کلاس درس استفاده می کند برود و باز گردد ( چند روز پیش در همینجا عکس هایش چاپ شد )، حتی این جوان سراپا اخلاص حقوقش را از بانک می گیرد. یعنی به اعتبار این ننگ روزگار با نجاست دست و رو می شوید. کار تغیر ساخت و کار بانک آسان نیست اما چهل سال از این انقلاب بی نظر می گذرد و بخصوص کار بانکها به عقب رفته. قربا شما ، موضوع جریمه نیست ، طبق بعضی روایات سود بانکی تا هشتاد در صد است. در عین حال حقوق ضعیف ترین قشر (کاگر که رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم دست او را می بوسد) با تاخیر پرداخت و خرید از کشاورز یعنی تنها عامل استقامت در روزهای سخت با مشکل قیمت و پرداخت و رقابت با واردات ....
قصد جسارت نبود اما این حرکت بزرگ را که بعد از قرن ها نصیب شده ، موریانه از داخل میجود و ریز ریز می کند. این انقلابی استکه می توانست مسلمانان همه کشور ها را که از مدیران خود سر خورده شده اند متحد و نظم جدیدی ( قسط) در جهان برقرار کند تا صاحبش برسد . متاسفانه این نعمت بدست کودکانی افتاده که نمی دانند.
با آرزوی دعای خیر تا فرصتی دیگر یا حق
Iran, Islamic Republic of
هم صدر و هم ذیل صحبت هایتان را قبول دارم. اما یک نکته وسط حرف ها هست. اینکه هر سودی حرام نیست. ببینید کارمند میتونه حساب قرض الحسنه باز کنه و حقوق به حسابش واریز شه بدون سود.
کار دیگه اینه که حساب جاری باز کنه با سود. این هم ربا نیست. ما پول میدهیم به بانک. بانک میدهد به سرمایه گذار. بخشی از سود به تأمین کننده سرمایه میرسه یعنی مردم، بخشی هم کارفرما. بانک هم، هزینه خودش رو میگیره. من منظورم دقیقا همین بود. عرض کردم واقعا همه بانکداری ربا نیست. یکم جو داده شده به قضیه.
نظر شخصی من اینه که نقاط ربا، اگر هم باشه نامحسوسه.
با این حال، خودم اهل احتیاط هستم و حاضر نیستم وام مشکوک بگیرم یا اصلا دنبال وام برم. مگر اطمینان حاصل بشه.
در پناه خدا. التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
آفرین خیلی مردی خدا همراهت
رضا
Iran, Islamic Republic of
ببينم جهان ! درسته اين خراب شده ارث پدرى شما جماعته و كسى هم حق اعتراض نداره اما چطوره كه هر كى بتونه جون سالم به در ببره و آواره ديار غربت بشه از نظر شما وصل به سرويس هاى جاسوسيه ؟!
چطور وجدانتون اجازه ميده اينطور با آبروى مخالفين يا منتقدين بازى كنيد ؟! بخدا قبر و قيامتى هم هست .
هادی
Iran, Islamic Republic of
به همان قیامتی که اشاره میکنی ویقین داریم که هست توهم فکرکن .ایا مستقل قوی بودن کشور داشتن اقتصاد قوی ارتش قوی مردم توانمند استفاده از مزیت های منحصر بفرد کشور بداست!! ایا تسلیم خواسته های امریکا شدن وپیروی کوکورانه ازسیاست های او عقلانی است چهل هزار مستشار امریکایی در تهرانپارس ساکن بودند اگر از نزدیکی محل انها عبور میکردی چنان بانفرت به ایرانی نگاه می کردند که شک میکردی اینجا ایران است
Iran, Islamic Republic of
راست میگه دیگه امثال مخلمل باف و مسیح علی نژاد و مهاجرانی برای حفظ دینشان از دیارشان به سرزمین غریب مهاجرت کردند.
آری اینان غیور مردان و زنانی هستند که برای حفظ آیین و ایمانشان با کلی سختی و مشقت از دیارشان رانده شدند و در ماهواره‌ها و کاباره ها به وظایف خطیر خود برای نیل انسان به کمال در تلاشی خستگی ناپذیر ادامه میدهند باشد که ...
Iran, Islamic Republic of
حرف که میزنی درست و عادلانه بزن . این حضرت ایا رفت اسراییل برای جایزه گرفتن ؟ از بهایی ها حمایت کرد ؟ جزو دشمنان جمهوری اسلامی هست یانه ؟ همین چند تا کافی است . اصلا خودت به این موارد سوال شده حساس هستی یا خیر ؟
Iran, Islamic Republic of
حسین شریعتمداری تو کیهان دهه 70تو یه مقاله ریش وریشه ها تو پوز مخملباف که منافقانه عمل می کردزد...وپته شو اون موقع رو آب ریخت که برای ما ملق بازی نکن ....
علی
Iran, Islamic Republic of
خب اگه واقعا به قبر و قیامت اعتقاد داشتین که وضعتون اینجوری نبود.....!
Iran, Islamic Republic of
بابا طشت رسوایی مخملباف سالهاست به زمین افتاده ، شما مثل اینکه خوابی
شریف
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی مبدأ پرورش مزدورانی مانند مهاجرانی، مخملباف، کدیور و... بوده و رویه این جریان همواره ترجیح بیگانگان به مردم بوده و خواهد بود. اگر خدای نکرده اتفاقی برای کشور بیفتد شاهد فرار آنها به کشورهای اروپایی خواهیم بود.
Iran, Islamic Republic of
با سلام؛
جامعه به شدت از فرهنگ اسلامی در حال فاصله گرفتن است. شکم ها داره از مال حروم یا مال آغشته به حروم پر میشه. بانک ها دزد و رباخوارند. قسم ها دروغ شده. نماز از خونه ها رخت بربسته. و اکثر مدیران موثر در عمل خدا را نمی شناسندانگار لائیک شدند. توصیه به منکر زیاد شده و از این جامعه می خواهید چه نهالی رشد کند؟ راستی یادم رفت خصوصی سازی در کشور عملا تبدیل شده به راه دزدی یک عده.
Iran, Islamic Republic of
آقای زیبا کلام و سایت از خدا بی خبر عصر ایران به جای آنکه به بودجه نهادهای مذهبی مثل ستاد اقامه نماز و حوزه های علمیه و بسیج و دفتر نهاد رهبری در دانشگاهها حمله ;کرده و باطن خبیث خود را در ضدیت با دین و دینمداری نشان دهند بهتره از بودجه تریلیاردی دولت بی عرضه کمی حرف بزنند که در عمل به هیچ کدام از وعده هایش موفق نبوده . براستی شانتاژ روحی جامعه بر علیه نهاد های مذهبی و دین اسلام و ... بر خلاف نص صریح قانون اساسی توسط هزاران کانال و سایت اصلاح طلب هیچ مجازاتی ندارد ؟؟؟
ناصر
Iran, Islamic Republic of
تمامیت خواه عزیز زیبا کلام برای زلزله زده یک شب چند جمع کرد بزرگان شما مردم یک ریال هم دستشان نمیدهند ....چون دیگر اعتمادی ندارند .....چون میدانند زیبا کلام راست وصادق است و جیره خوار مثل شماها نیست
Iran, Islamic Republic of
جناب ناصر! حرف کسی که کشته مرده چکمه رضاخان دزده و پا روی پرچم آمریکا و صهیونیست ها نمیذاره، اعتبار داره؟!
ایشون گفته 2 میلیارد جمع کردم؟! ما میگیم اشتباه میکنی. 4 میلیارد جمع کردی! شایدم 40 میلیارد و بیشتر!
مردم، زیباکلام بهتره حساب ایشون، بررسی بشه ...
Iran, Islamic Republic of
این آقایان اصلاح طلب در توجیه مسائل مهارت خاصی دارند. این موضوع را هم توجیه خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
برادرا خودشون اذیت نکنن تا 1400صبر کنین تا شاید فرجی حاصل بشه
Iran, Islamic Republic of
برادرا؟! از کجا میدونی اینجا خواهر نداره نوچه؟!
اصلا شما نباید بگی برادرا. شما همانطور که به قشر مذهبی همیشه میگفتید تندرو و ناسزا میگفتید، صدا بزنید تا مردم بیشتر بشناسنتون.
Iran, Islamic Republic of
فرج حاصل شده. تو خبر نداری!
با دروغ رأی نیاوردیم.
این همه مشکلات دولت روحانی، گردن آقای رییسی نیفتاد.
جایگاه رهبری، مستحکم تر شد. چون مردم، دولت مخالف ایشون رو شناختند.
برای رضای خدا، کار کردیم.
نیت مان، کمک به مردم بود نه رأی آوری. لذا، رضایت خدا رو کسب کردیم.
پشت صندلی ها بدون برنامه ننشستیم که بشه وبال قیامت.
و با انگیزه بیشتر برای خدمت به اسلام و کوبیدن بر سر منافقین، بر خواهیم گشت. ان شا الله
Iran, Islamic Republic of
شما فکر میکنید که اگر مردم از اصلاح طلبان عبور کنند به شما اصولگرایان میرسند.؟؟؟؟؟ اشتباه شما همینجاست
Iran, Islamic Republic of
ما اطمینان داریم اگر مردم، از افسادطلبان عبور کنند، به وظیفه خود عمل کرده اند و رضایت خدا را، کسب کرده اند. مهم نیست به ما رجوع کنند. ما خود از مردمیم.
Iran, Islamic Republic of
مردم تو انتخابات گذشته حرف آخرو زدن خودتونو اذیت نکنین یادتونه میگفتین روحانی اولین رییس جمهور یک مرحله های
Iran, Islamic Republic of
هر چی نتیجه شد ما مثل شما نریختیم تو خیابان ها واز شما ها دمکرات تریم وآب به آسیاب دشمن نمی ریزیم ...وجاده صاف کن غرب هم نیستیم .
علی
Iran, Islamic Republic of
شماها راستی در میان ملت 30 درصد طرفدار دارید لا اقل انها 60درصد را دارند...................
Iran, Islamic Republic of
علی آقا‌؛
اولا، تعداد طرفدار، نشون دهنده حق بودن کسی نیست.
ثانیا، کی گفته اصلاح طالبان، 60 درصد طرفدار دارن؟! یعنی زنان فریب خورده ای که از ترس اعدام و مردهای فریب خورده ای که از ترس دروغ جنگ به روحانی رأی دادن رو اصلاح طالب حساب کردی؟!
طرفدارهای سیاسی اصلاح طالبان حداکثر 10 درصده. اندازه رأی معین در 84 و عارف 7 درصدی و جهانگیری 2 درصدی.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
تاریخ اصلاحات هم به رجوی وصدام پیوست خورد
Iran, Islamic Republic of
بدتر از رجوی و صدام. چون اونا، نفوذی نبودند. کفر بودند و رو. اینا منافقن.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالبه، این که اصلاح طلبا هر از گاهی می گن از چیزی خبر ندارن، مثلا ما با هم نیستیم و از برنامه های هم مطلع نیستیم یا مخزنتون یکی نیست یا دارید نقش بازی می کنید البته از انگلیسی ها بعید هم نیست که به یه سریتون ماموریت بده کاری کنید به یه سریتون استراحت بده، ما که عادت داریم یه عده روزنامه و سایت و کانال و تریبون اول ساکت باشند بعد مشترکا افاضات کنند، اصلا هم برنامه ریزی نشده حالا که گرد و خاک ها خوابیده یه سری طبق برنامه هنوز دارن پیش می رن هیچکی هم بهشون کار نداره مثلا چون پروژه کشته سازی شکست خورده یه سری خودکشی می کنند یه سری داروی ناجور می خورن یه سری تریبون می شن و گریه و زاری و ... بعد یه سری دیگه چی می گن ای وای مردم نهادهای مذهبی پول می گیرن پول شماهاست چرا ادامه شورش نمی دید ؟ ما واقعا شما و انگلیسی ها رو درک می کنیم زیباکلام و مطهری و صادقی رو هم درک می کنیم خاتمی و مخملباف رو هم درک می کنیم رابط مشایی و دوستان اصلاح طلب رو هم درک می کنیم ما کلا مردم فهیمی هستیم و می فهمیم چرا هر از گاهی از دو طیف چپی و انحرافی یه کارهای نویی ظاهر می شه ولی با این وجود ما مذهبی ها بلدیم چه جور از شما ها برای دین و مردم امتیاز بگیریم
Iran, Islamic Republic of
منفی انداختم پشت قبالت. تا فکر نکنی با گفتن خزعبلات، مردم ذهنشون از کارهای خلاف افسادطلبان، منحرف میشه.
شما مذهبی نیستی. مذهبی ها نه فرصت طلب، نه برای دین امتیاز میگیرن. شما دین رو هم نشناختی. دین هست که به ما ارزش میده نه ما به دین.
یه اشاره ریز کردی به بودجه نهادهای فرهنگی. به آدم های بی ظرفیت رو بدی، پررو میشن! مگر قرار بود کار فرهنگی و نهادهای فرهنگی بودجه نگیره؟! فقط باید نجومی بگیران دزد و کلاش ها بودجه بگیرن؟! وزارت ارشاد چه اثر فرهنگی داشته جز یک مشت فیلم و کتاب و روزنامه فاسد؟! اون بودجه بگیره، نهادهایی که جزء نظامند نگیرن؟! ما نمیدونستیم اینجا آمریکاست و برای گزفتن بودجه کارهای فرهنگی، باید از شما اجازه بگیریم!
واقعا مردم فریبید شما. خدا، لعنت کنه افسادطلبان رو
Iran, Islamic Republic of
شما هم قمارباز حرفه ای هستید که از کلمات آنها مثل آچمز استفاده می کنید.
Iran, Islamic Republic of
برد -برد اونوقت فرهنگ کیاست ؟!!!وادادها؟یا نجومی ها ویا کرسنتی ها ؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دست این جماعت دیگه برا ملت رو شده شعارهای سال ۹۶ نشون میداد...
مردم یادتونه بعد اعتراض های سال ۸۸ سلبریتی هاشون چطور به حامیان دولت حمله میکردن و به مردم بابت انتخابشون توهین؟ بعداعتراض مردم در دولت محبوبشون فارغ از هر رایی که دادیم و ندادیم وقتش رسیده ما اینارو بابت حمایت هاشون توبیخ کنیم.
ما که تو جشنواره از ما بهترون فجر حضور نداریم پس از همین جا بهشون میگم هووووووووووووو
علی
Iran, Islamic Republic of
از خائن ترین چهره ها نه تندرو ترین اینها خیانتی به ملت و مملکت کردند که شاه خائن هم نکرد
محسن 110
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان منافق صفت برای رسیدن به قدرت هم نظام مستقر را بازی میدهند و هم اپوزیسیون را و البته منافقین از کفار بدترند!