چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۹۳
افشاگری های علیه شهردار سابق چه اهدافی را دنبال می کند

پشت پرده گزارش نجفی علیه قالیباف لو رفت + جزئیات

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 583071
از منظر دیگر گزارش نجفی آینده سیاسی قالیباف را مجهول کرده است. قالیباف همواره سعی می‌کرد از سکوی شهرداری برای پریدن به پاستور استفاده کند. واقعیت آن است که با توجه به شکست‌های پیاپی آقای قالیباف از نمایندگان جریان اصلاحات و عملکرد نه چندان شفاف وی در شهرداری تهران او دیگر فاقد آینده سیاسی روشن است.
پشت پرده گزارش نجفی علیه قالیباف لو رفت + جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد علی نجفی شهردار منتخب جریان اصلاح طلب و اعتدالیون اخیرا گزارشی علیه محمد باقر قالیباف، شهردار سابق تهران، منتشر کرده که با واکنش های متعددی روبه رو شده است.

به گزارش جهان نيوز، البته سیاه نمایی علیه خدمات شهردار سابق از مدت ها قبل آغاز شده بود و گزارش اخیر نجفی، ظاهرا قرار بوده نقطه اوج این موضوع باشد. در همین راستا نیز روزنامه های زنجیره ای گزارش های متعددی برای تقویت این گزارش در افکار عمومی آغاز کرده و حتی فشار به نمایندگان مجلس برای ورود به این پرونده را نیز با شتاب زیادی جلو می برند.

با این وجود گزارش های روزنامه ها و یادداشت های فعالین اصلاح طلب بخشی از پشت پرده  گزارش نجفی را در حال نمایان کردن است. گزارش های رسانه های اصلاح نشان می دهد که گزارش نجفی بیش از همه تخریب وجهه سیاسی، از بین بردن خوشنامی در مدیریت اجرایی و کارآمدی، حذف از صحنه انتخابات های آتی، ناامیدسازی اصولگرایان از قالیباف را هدف قرار داده است.

در همین راستا روزنامه اصلاح طلب آرمان و نزدیک به خانواده هاشمی می نویسد: " اگر این موضوع را بپذیریم که محمدباقر قالیباف مرد کناره‌گیری از عرصه سیاسی نیست و سکوت او را به منظور سازماندهی نیروهای نزدیک به خود برای فتح سنگر مجلس بدانیم، باید افشاگری محمدعلی نجفی را تیر خلاص اصلاح‌طلبان به نقشه‌های قالیباف برای ورد به مجلس یازدهم بدانیم!"

روزنامه آرمان در ابتدا نگرانی خود از حضور قالیباف در انتخابات و فعالیت های سیاسی کشور چنینن بیان می کند :" بعد از انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی اصلاح‌طلبان در این انتخابات و انتخابات شورای شهر تهران، محمدباقر قالیباف جز یک بار آن هم به صورت کوتاه هیچ‌گونه اظهار نظر مهمی در عرصه سیاسی نداشته است. در‌‌ همان یک بار هم او اعلام کرد اگر انصراف نمی‌داد به طور یقین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کرد. اگر این اظهار نظر را تنها اظهار نظر مهم قالیباف بعد از پذیرش شکست از روحانی و انصراف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی بدانیم، از فحوای سخن وی می‌توان اینگونه برداشت کرد که قالیباف این‌ سردار شکست خورده عرصه سیاست، قصد کناره‌گیری از عرصه سیاسی را ندارد. هرچند او این روز‌ها سکوتی سنگین را سرلوحه کار خود قرار داده است اما برخی اعتقاد دارند قالیباف درصدد تجدید قوا و احتمالا اقدامات تشکیلاتی بر محور جمنا و اصولگرایان در انتخابات مجلس آینده است. او به شدت در حال رصد تحرکات اصلاح‌طلبان و برخی از جدا شدگان از مکتب اصولگرایی برای برنامه‌ریزی در جهت حضور خود و مدیران نزدیکش به همراه برخی اصولگرایان در مجلس یازدهم به منظور بازگشت به چرخه سیاست است."

این در حالیست که زیبا کلام از تئورسین‌های جریان اصلاحات، افشاگری‌های اصلاح‌طلبان را زمینه تخریب موفقیت ها و سوابق اجرایی قالیباف – به عنوان یکی از مهم ترین امتیازت وی- می داند و می نویسد: " شاید تنها نقطه قابل اتکای قالیباف برای بقا در صحنه سیاسی کارکرد وی به عنوان یک نیروی اجرایی موفق اصولگرا باشد که پر واضح است از این بابت هم عملکرد دوازده‌ساله آقای قالیباف و حقایق و افشاگری‌هایی که در رابطه با دوره مدیریت وی هر روزه در حال مطرح شدن است، نشان‌دهنده عدم کامیابی او به عنوان یک نیروی اجرابی کارآمد است. حتی اگر این فرض را در نظر گرفته که تنها بخش کمی از اتهامات وارد شده توسط اشخاصی همچون دکتر حافظی و شورای شهر فعلی تهران در رابطه با عملکرد آقای قالیباف من جمله عقد قراردادهایی غیر شفاف در زمان تصدی وی، حجم بالای استخدام‌های بی‌ضابطه و بدهی هنگفت شهرداری به دولت و بخش خصوصی صادق باشد، دراین صورت نمی‌توان نمره قابل قبولی به عملکرد او به عنوان شهردار تهران داد."

در حالیکه ناامید سازی اصولگرایان از باقر قالیباف در نوشته های جریان اصلاحات بوضوح دیده می شود؛ صادق زیبا کلام همچنین درباره اثر افشاگری های اصلاح طلبان درباره قالیباف و تاثیر آن در آینده سیاسی وی نوشته است: " شهردار سابق‌ تهران، امروز چه در اذهان عمومی مردم و چه در طیف‌های مختلف سیاسی به ویژه اصولگرایان به عنوان یک نیروی سیاسی تمام شده به حساب می‌آید و هیچگونه آینده‌‌ و جایگاه سیاسی را در چه در میان اصولگرایان چه خارج از محدوده این طیف نمی‌توان برای او متصور شد. آنچه مشخص است اینکه آقای قالیباف امروز چه در میان اذهان عمومی جامعه و چه درمیان اصولگرایان و دیگر طیف‌های سیاسی به عنوان یک نیروی سیاسی و اجرایی پایان یافته است و نمی‌توان برای او آینده‌ای مشخص متصور بود."

مصطفی درایتی از فعالین اصلاح طلب نیز در  راستای ناامید سازی جریان اصولگرا از آینده سیاسی قالیباف نوشته است: " از منظر دیگر گزارش نجفی آینده سیاسی قالیباف را مجهول کرده است. او که سابقه طولانی در شهرداری تهران داشته، اکنون باید براساس گزارش شهردارتهران به افکار عمومی پاسخگو باشد. قالیباف همواره سعی می‌کرد از سکوی شهرداری برای پریدن به پاستور استفاده کند که البته هر بار ناکام ماند. واقعیت آن است که با توجه به شکست‌های پیاپی آقای قالیباف از نمایندگان جریان اصلاحات و عملکرد نه چندان شفاف وی در شهرداری تهران او دیگر فاقد آینده سیاسی روشن است. قالیباف را باید تمام شده پنداشت و جریان اصولگرا نیز اگر بخواهد آینده سیاسی خود را به قالیباف گره بزند، نمی‌تواند دستاورد موفقی در ورود به عرصه سیاسی داشته باشد. زمانی که یک شخص چندین بار خود را در معرض رای مردم قرار می‌دهد، دیگر نمی‌تواند به عاملی برای ایجاد کنش سیاسی درکشور و یا پویایی یک جریان سیاسی از منظر داخلی تبدیل شود. هرچند این فرد دارای سابقه فراوانی باشد. بسیاری از اصولگرایان نیز به این نتیجه خواهند رسید که دوران قدرتمندی سیاسی قالیباف به سرآمده است. در نتیجه اگر جریان اصولگرا آینده خود را با قالیباف پیوند بزند، دچار خطای استراتژیکی شده است. بازی کردن با یک مهره نا‌موفق می‌تواند یک جریان سیاسی ناموفق را در معرض نابودی قراردهد. گذشته از اینکه قالیباف در آینده در میان اصولگرایان چه وزنی خواهد داشت و آیا اصولگرایان تمایل دارند رای خود را در سبد قالیباف بریزند یا نه، واقعیت آن است که قالیباف اکنون باید در مقابل عملکرد خود در شورای شهر تهران پاسخگو باشد. بدهکارکردن شهرداری تهران آن‌هم به میزان درآمد سه سال این نهاد چیزی نیست که از دید مردم مورد غفلت قرار بگیرد. از این گذشته نهاد‌های قضایی و نظارتی نیز به گزارشات شهرداری کنونی تهران در مورد عملکرد گذشته شهرداری ورود کنند تا سره از ناسره جدا شود."

همچنانکه مشاهده می شود تخریب کارنامه اجرایی قالیباف و همچنین تخریب آینده سیاسی وی برای حذف از صحنه انتخابات های آینده از مهم ترین کارکردهای گزارش اخیر نجفی برای رسانه های اصلاح طلب می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسی در تحصن مجلس گفته مشکل ما این سیده
این ادم روده راست تو شکمش هست
Iran, Islamic Republic of
مظورش تحصن در مجلس شیشم است
Canada
دلیل انتشار هر چی باشه حداقل این درسته که ایشان مشکلات و مسائل مالی بسیاری در شهرداری داشتند.
که باید جوابگو باشند

فکر کنید کسی در شهرداری اینطور با بیت المال رفتار می کنه در ریاست جمهوری چکار خواهد کرد؟
Iran, Islamic Republic of
تند می ری انگار خبر نداری "ح. ف" و "م. ج" نزدیک ترین افراد به مقامات اصلی قوه مجریه متهمان اختلاس و فساد مالی هستند یه سوزن به خودت و پزت بزن بعد ببین میشه حرف بزنی یا نه؟
Canada
اینکه نزدیکان دولت کنونی اختلاس می کنند دلیل بر پاک دستی جناح مقابل یا قالیباف نیست.

اصولا اینکه بگیم چون اون یکی بده. این یکی خونه استدلال درستی نیست.

ما با همین استدلال (چون احمدی نژاد بده پس حتما روحانی خوبه) افتادیم توی این چاله.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز این اتهامات نه به داره ونه به باره.منظور من اینه که چون طرف خودش حسابش پاک نیست به همین راحتی نمیشه به هرکس هر چیزی رو نسبت داد ،ازش قبول کنیم.
Canada
اتفاقا موافقم.
حرفتون منطقیه.

ای کاش قوه قضاییه ای داشتیم مقتدر و مستقل و الان ورود می کرد و با سند و مدرک یا قالیباف را گیر می نداخت و به سزای اعمالش می رسوند (فرضا اگر اتهامات درست باشه)‌ و یا اینکه نجفی را گیر می نداخت و به سزای دروغگویی و سیاه نمایی اش می رسوند (فرضا اگر اتهامات اشتباه باشه)
امین
Iran, Islamic Republic of
حرفتون کاملا درسته
اما باید به نفوذ دولت در نهاد های قضایی هم توجه داشته باشیم مثل صدا و سیما که با اینکه ریسش منصوب امامه اما بخاطر بودجه ش و انگیزه های سیاسی مدیرانش به خوبی وظایف ملی شو انجام نمیده
Iran, Islamic Republic of
بنده با طرح متهم بودن ح.ف و م. ج عرض نمی کنم چه کسی دست پاک است ولی اگر شما سندی بر اتهام کسی دارید به مقامات قوه قضاییه بدهید ولی کسی که ادعای آلودگی دیگری را می کند نگاهی به خودش و کسانی که از آنها هواداری می کند بیندازد بعد ادعای فساد مالی کند. اینها خودشان آلوده آلوده اند.
اگر مثلا آقای قالیباف پرونده ای دارد بسم الله اثبات کنید هوچیگری توی این سالها زیاد دیدیم ؛ پس ینده با اظهار متهم بودن این دو نفر به دنبال نفی چیزی نیستم البته اگر چیزی اثبات شود حرفی نیست
خدا جو با خداگو فرق دارد
حقیقت با هیاهو فرق دارد
Iran, Islamic Republic of
کدوما نه به داره نه به باره؟
قبول ندارید یادتان بیاورم آقای اژه ای گفتند یکی از مسوولان(ح.ر) گفته اند اگر دست به نزدبکانشان بزنیم اعلام جنگ می کنند : عقل می گه آنکه از حساب پاک از محاسبه چه باک است .
اگر هم بفرمایید قوه قضاییه پرونده دروغ می سازد و همان مسوول از همین می ترسیده این را باید ثابت کنید والا حرف بی دلیلی زده اید .
چطور دیگران را همین قوه قضاییه به زندان می اندازد کف می زنید و هورا می کشید نوبت به خودتان می رسد قوه قضاییه مشکل دارد !
ضمنا م.ج هنوز وثیقه هم برایش تعیین نشده کمی فکر کنید چرا؟
ح . ف وثیقه 50 میلیارد برایش تعیین شد چرا ؟
اگر امثال ما بودیم ابدا ...............
نمی دانم خودتان را به آن می زنید یا واقعا حساب کار دست تان نیامده خدا آخر و عاقبت مردم ما را با این اختلاس گران به خیر کند پول موسسات اعتباری و مالی کجا رفته شفاف سازی کنند مثل بودجه شفاف : 63 هزار میلیارد بودجه نیست ! به اندازه یک دو ریالی است نه؟
Iran, Islamic Republic of
والا تا اونجايي كه ما يادمون مياد در حداقل يكصد سال گذشته و بلكه از زمان مشروطيت، فقط يه نفر بود كه گفت "خط قرمز من كابينمه" همون كه دولتش و دور و ورياش خيلي پااااااااااااااااااااكدست بودن!
Iran, Islamic Republic of
...اختلاس گران و رانت خواران همگی خودشان را توسط خودشان لو داده اند
Iran, Islamic Republic of
چه فرقی داره،بد بختی ما اینه تا یکی دست دزدی که ما طرفدارشیم رو ،رو میکنه ما سریع به فکر پاتک میفتیم در حالی که اگه افراد فاسد رو حذف میکردیم و با سایرین هم صدا بودیم ،موقع (ح.ف)هم میتونستیم در خواست عدالت کنیم .وانگهی ح.ف هیچ تعهدی به مردم نداشته ولی شهردار سابق که ما بهش اعتماد کردیم چی؟ و الان باید بجای مساوی حساب کردن و این به اون در گفتن،بیام هر دو رو حذف کنیم تا مردم بدبخت و ساده یه کم دلشون خنک بشه هر چند با این کارها هیچ وقت مردم به آسایش و آرامش نمیرسند.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
نکنه گزارش را خودت تهیه کردی که اطمینان داری درسته ....... رای صادر نکن ، باید بررسی بشه .
هر چند بنظر می اید جزء ان ادمهایی باشید که هر دلیل بیاورند شما برای قبوا نکردن یک بهانه دارید.
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف انسان خوبی هست ولی هیچگاه پستهای او انتخاب مردم نبوده است و مردم به ایشان میل و رغبت نشان نداده اند بلکه این نظام بوده است که همیشه به ایشان پست و مقام داده است .ولی همه مسولین بدانند که روزی باید به این ملت جوابگو اعمال و رفتار خود باشند ....
Iran, Islamic Republic of
نظام به یکی پست بده، شرف داره به اینکه... با مهندسی به بعضیا پست بده
Iran, Islamic Republic of
وقتی هیچیک از مسولین کشور در برابر قانون پاسخ گو نیستند چه فرقی می کند که اینان از این نظام پست گرفته باشند یا مردم انتخاب کرده باشند
میلاد
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی بد چیزی است قالیباف در شهر تهران بی نهایت خدمت صادقانه کرد.نجفی بره یاد بگیره پل طبیعت ببینه چقدرزیباست بره قلعه حسن خان چه جوری به بوستان ولایت تبدیل شدبعد بره متروهای گوناگون در چند نقطه تهران شدپیاده روها را سنگ فرش خیابانها پر چاله چوله هارا با آسفالت بازسازی وچقدر پل هوایی پله برقی وووووو
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایی خودتم دانستی چه گفتی
امین
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که نظام بهش پست داده نظامی که صاحبش مردم اند
اما امان از منصوب رحمانی فضلی
فريبرز سپننتا
Iran, Islamic Republic of
در برهه كنوني كشور انتصاب بهتر از انتخاب است. تمرين دموكراسي پيش كش. همين بس كه شوراها و انتخابهاي فاميلي در روستاها و شهرها ، آنها را به ويراني كشانده است.
Iran, Islamic Republic of
قالیباف‌الان تاوان آن کناره گیری بی مورد و بدون هماهنگی با جمنا و رییسی را خورد که انتخابات به مرحله دوم نرفت.
البته ظاهرا فقط با بعضیا هماهنگ بود.
همانزمان عکسی دیدم که علی آقا داشت یه لیوان آب میخورد.
به همین راحتی ورق برگشت با کناره گیری قالیباف به نفع حس آقا.
تاسف
Iran, Islamic Republic of
صادق خرازی : ببینیم نجفی در طی چهارسال میتواند میخی به دیوار تهران بکوبد!
چون عاجز ار کار کردن برای ملتند ،میخواهند با خارج کردن سایرین به هر قیمتی از عرصه رقابت ، خود را تنها گزینه باقیمانده میدان معرفی کنند.به زودی نوبت به خودشون میرسه وبیرون افتادن نحوه جبران هزینه های میلیاردی که کردند تا بروند توی لیست ،از جیب تهرانیها.خواهیم دید.
Iran, Islamic Republic of
مدتی خبرها کم شد تا اینکه خبر دستگیری نهایی شریفی را محسنی‌اژه‌ای ١٣ شهریور ٩٦ تأیید کرد. سخنگوی قوه قضائیه در توضیحی کوتاه اینگونه گفت: «اصل دستگیری درست است و اتهام ایشان مالی است. از جزئیات خبر ندارم اگر داشتم هم از بیان آن معذور بودم». پس از این اظهارات تا امروز هنوز جزئیات بیشتری از پرونده شریفی گفته نشده اما باز هم خبر آزادی مشروط او با وثیقه‌ای سنگین از سوی فردی در خارج از کشور اعلام شد. در این مدت هم افراد مسئول و غیر مسئول زیادی درباره عیسی شریفی و حجم تخلفاتش از هفت هزار میلیارد تا ١٣ هزار میلیارد و تا ١٠٠ هزار میلیارد حرف زدند و گمانه‌زنی داشتند؛ گمانه‌زنی‌هایی که در همان حد شایعه و حرف ماندند. در این میان دسترسی به اخبار صریح و شفاف از آنچه این مدیر ١٢ ساله در شهرداری تهران و زیرمجموعه‌های آن داشته لازم و مهم است که نداریم در حالی که او فعلا آزاد است و دستگاه قضائی حرفی درباره او نزده است..... الان اگر یک ادمی از گروه های دیگه بود 100 بار در موردش می نوشتید . این ادم چرا باید براش از خارج کشور پول بزارن ازاد بشه ؟ اینجا ایشون دست پرورده کانادا و امریکا و اروپا نیست ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر کس از هر حزبی در هر مقامی سوء استفاده کرده باید بهش رسیدگی بشه وخدمتش به صورت کامل برسند.هیچ خط قرمزی هم نیست.ولی کسیکه دزد ،دزد میکنه باید به هر کسی که دزده گیر بده ،منجمله همین 16000میلیارد تومان صندوق ذخیره فرهنگیان که این دولت اسمش رو گذاشته ،معوقه! منجمله زمین بزرگی که به ماد ر ابتکار به عنوان تاسیس خیریه ! در شمال تهران داده شد وشد پاساژ تجاری ! ومنجمله فیشهای نجومی کثیری از مدیران وپاداشهای کلانش که دیروز مثلا پاداش بازنشستگی یه مدیر بانک مرکزی 1 میلیارد تومان بوده وخنده دار اینکه مدیره به فاصله یه روز هم برگشته سرخدمتش ! ما میگیم وقتی نقطه ای دزد میگیرید ،دردتون دزدی نیست .درد اینه که از قبیله شما نبوده ،وگرنه مشکلی باهاش ندارید!
سینا
Iran, Islamic Republic of
آقای نجفی میخ های زیادی در تهران خواهد زد اما به طابوت من و تو ! از به اصطلاح اصلاح طلبان چه توقع داری .
و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا نحن مصلحون . الا انهم هم المفسدون و لیکن لا یشعرون
Canada
تابوت رو اينجورى مينويسن جناب پروفسور دلواپس
Canada
قاليباف تمام شده همانطور كه احمدى نژاد تمام شده
تمام تلاش قاليباف پريدن از سكوى شهردارى به منزل ٣٦٠ مترى اش در شيان بوده ولاغير
مهدی
Australia
باسلام
یک قاشوق بخورآش بهمین خیال باش . ما رئیس جمهور ملیونر و
وزرای ملیونر نمیخواهیم قرارنبود پابرهنه ها انقلاب بکنند وشهید بدهند
وحالا یک مشت از خدابیخبر زمام امور را دراختیار بگیرند وبحساب خودشان
مسیر انقلاب را عوض کنند . ما برهبرمان به اماممان سیدعلی خامنه ای
نگاه میکنیم که تا حالا مکر دشمنان انقلاب اسلامی مانرا بخودشان
برگردانده است وانشالله این انقلاب را بصاحب اصلیش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف( صلوات )بگوری چشم دشمنان تحویل میدهد
Iran, Islamic Republic of
ان شا ءالله
Canada
استراليا خوش ميگذره برادر انقلابى؟!!
Iran, Islamic Republic of
اگه تموم شده ،چرا اینقدر اسمشو میارید؟!
Iran, Islamic Republic of
امان از عقده و تحجر و کینه

همین عقده باعث میشه آدم مسیر انصاف رو نره و خودش رو نابود کنه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد برا مسئولین تموم شدا برا مردم هنوز زنده است. فقط منتطر یه مناظره است اخوی
Iran, Islamic Republic of
هرنیتی که داشته باشند مهم نیست
به انچه غارت کرده پاسخ بدهد همین
Iran, Islamic Republic of
به شرطی که خودشون هم جواب بدن از کجا اوردن که میلیاردی خرج کردن اومدن شورای شهر.در یک سایت ریز دارائی ونحوه کسبش رو ذکر کنند.اونوقت هر کس رو که میخوان به میخ بکشند.
Iran, Islamic Republic of
عوام الناسی که قدرت تحلیل ندارند و زود احساسی میشن علاقه خاصی به بزرگ کردن و وخیم کردن اوضاع دارند

بهمین خاطر کلمات (تهمتهای) زیادی از قبیل غارت و دزدی و ... تو حرفهای مفتشون شنیده میشه
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
الان جهان جان دقیقا کجا رو داری میزنی؟
Iran, Islamic Republic of
میگم روحانی هفته اینده قراره با مردم حرف بزنه ،یه مسابقه بزارین ببینیم کی میتونه پیش بینی کنه که تئورری جدیدش راجع به چیه؟ نحوه خلقت کهکشانها ! راز پردازش مغز ؟ یا شکل گیری سیاهچاله ها؟!
Canada
به مامانت بگو اسفند بريزه تو حوض چشم نخورى
Iran, Islamic Republic of
بنظرم درباره اثر برجام روی سیاه چاله هاست.
Iran, Islamic Republic of
دنبال چی هستین؟
خوب اقای نجفی یک مسئله ای رو مطرح کرده و برای اثبات باید به قوه قضائیه برود
حالا مشکل شما دقیقا چیه که اینهمه هول شدین؟
Iran, Islamic Republic of
مشکل این هست که متاسفانه این دوستان بت پرست هستند و اجازه نمیدن که این موضوعات بین مردم رسیدگی بشه و ابهاماتش روشن . اینها فکر می کنن اگر قالیباف این کار را کرده باشه به کل نظام فشار میاد در حالیکه اینجوری نیست و هر چی اجازه بدند ابهامات رفع بشه به نفع نظام هست و پایه های نظام سفت ر میشه و مردم بیشتر استقبال می کنن .
Iran, Islamic Republic of
بت پرست کسانی هستند که قبیله شون در فتنه 88 یک کشور رو برای رساندن رئیس قبیله به هر قیمتی به قدرت ،به آشوب کشاندند.
Iran, Islamic Republic of
كي گفته فقط اونا بت پرستن. الحمدلله تو اين مملكت قبيله گرا و جناح باز و بت پرست كم ندارم. از همه جورش. مذهبي، روشنفكر، بيدين، حزب اللهي خلاصه همه مدل داريم.
Iran, Islamic Republic of
کسی هول شده باشه ،مثل سایت زنجیریها صداش رو در نمیاره وخودش رو میزنه به اون راه .مطرح کردن وبررسی موضوعات جزو وظایف رکن چهارم دموکراسیتون =مطبوعاته.پس چرا وقتی به وظیفه عمل میکنند ،جوش میارین؟!
مهدی
Australia
باسلام
معلوم دیگه آقای روحانی وهمراهانش در مناظره انتخاباتی ضربه شدیدی
ازآقای قالیباف خوردند که سالهای سال هم ازخاطرشان نمیرود وسعی
دارند بهرترتیبی شده زهر خودشان را به آقای قالیباف بریزند وهمه ما می
دانیم چرا؟ آخه گفت و راست گفت که یک عده چهارده صدی بر نود و شش دارند حکومت میکنند.
و واقعاً اراین دولّت با ادب که دست بی ادبان را ازپشت بسته چه انتظاری
داریم ، دورغ پشته دورغ وبحساب خودش خفه کردن منتقدان .
حالا خودش وزیران ملیاردیش وخقوق بگیران نجومی واصلاح طلبان
هفت رنگ وبعضی ازنمایندهای مردم درمجلس که پیرو خط روحانی
هستند با تمام قوا می خواهند آقای قالیباف راخراب کنند . که انشاالله موفق نخواهندشد .
Canada
بله اتفاقا در ادبيات سياسى ايران گاز انبر و لوله با اسم قاليباف پيوند خورد!
Iran, Islamic Republic of
اگر ضربه خورده بود که رای ش کمتر میشد برادر من.
اگه باور داریم که رای مردم مهمه و میزان،..همین مردم روحانی رو با وجود تموم ضربه های رئیسی و قالیباف ،رییس جمهور انتخاب کردند.
مردم این زمانه خوب میفهمند و کمتر فریب میخورند چه از حرفهای من چه حرفهای سایرین و خوشبختانه قدرت تشخیص بالاتری نسبت به گذشته دارن.
یا حق
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبا نشون دادن عرضه نگه داشتن قدرت رو ندارند.. دکتر قالیباف و اصول گراها مجلس اینده رو به برکت شکست سخت اصلاحات در پرونده برجام تصاحب خواهند کرد..هر چی هم بیشتر تخریب کنند بیشتر ضرر میکنند ..قربون اقا بشم که اجازه داد با تمام اختیارت برین مذاکره کنید و دولار بره بالاتر تا بفهمین هی چی بارتون نیست آقایان امیرکبیر و مصد قو قوام السلطنه..روزنامه های زنجیره ای هم دیگه برا مردم حناشون رنگ ینداره..جناب سید خندان هم همینطور..فقط این وسط شش هفت سال کشور رو عقب انداختند ..ولی به درسی که میشه گرفت می ارزه!! برادران اصول گرا درس بگیرین
Iran, Islamic Republic of
اره خوب ...............
Iran, Islamic Republic of
برادر من .احمی نژاد اصول گرای آن زمان رو هم دیدیم که اگر یکسال بیشتر رئیس جمهور بود ،مملکت الان ویرانه بود.
Iran, Islamic Republic of
تقصیر قوه قضاییه است کهه اجازه میدهد هر کسی علیه دیگری تهمت بزند بدون کوچکترین ترسی از محاکمه.
در حالیکه قوه قضاییه، باید در اولین فرصت تکلیف اظهارات را معلوم و سزای دروغ گو را میداد. لذا، هیچ کسی حوصله شکایت کردن هم ندارد.
در این مسأله، دروغ پردازی های نجفی و افسادطلبان علیه قالیباف، واقعا روشن است
Iran, Islamic Republic of
تهمت ؟ مرد مومن معاون اول ایشون و نفر اصلی شهرداری تهران به جرم اختلاس 1000 میلیاردی بازداشت شده ؟ این معاون زن و بچه اش را سالهاست فرستاده خارج از ایران زندگی می کنن . بابا اگر دین ندارید ازاده باشید . مگر یک ادم چند سال می خواهد عمر کنه که چشمتون را روی همه چی بستید ؟ زندگیتون شده یک حزب !!!! اخه یکم تحقیق و گشتن در بین مردم که کاری نداره . والله من شحصا کم اوردم و متوجه نمیشم ایا همه اینها مسلمون هستند >؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو فهم داشتی، برای اتبات تهمتت، بین مردم نمیگشتی!
خیلی دروغ گو هستی شما اصلاح طلبا
Iran, Islamic Republic of
اگه معیار زن وبچه خارج از کشوره که نصف این دولت اهل وعیالشان در خارج است.فقط 100تا مقام ارشدش دوتابعیتی هستند یا گرین کارت دارندومنجمله یکی از 4جاسوسی که توی تیم مذاکره هسته ای بود.
Iran, Islamic Republic of
منم موافقم باید تحقیق کنیم. ببینید برادرای روحانی و جهانگیری چکار میکنن!!
Iran, Islamic Republic of
تو روز قیامت مشخص میشه کیا شکست خوردن. کیا با سیاسی کاری فقط جیباشونو پر کردن و هزینه تحمیل کردن؟ کیا بودن که مترو ساختن و همیشه وسط میدون بودن؟
Iran, Islamic Republic of
گزارشي را كه نجفي تهيه كنه زيباكلام هم بايد به آن ارجاع بده. نجفي اگه آدم سالميه بياد بگه در اين 5 ماه كه از شهرداري حقوق مي‌گيره چه كاري براي شهر تهران و مردم آن انجام داده است. دريغ از يك متر خيابان ، يك متر مترو ، يك متر مربع پارك ، يك اقدام ساده براي رفع مشكل آلودگي هوا و ...
اگر قرار بود نحفي تخلف مالي افشا كنه مي‌گذاشتنش ريس بازرسي كل كشور.
Iran, Islamic Republic of
تبلت وماشین که برای شورای شهر خریده!
Iran, Islamic Republic of
تا چهار سال باید هیچ خرجی نکنه تا حداقل بودجه ای که قالیباف و اطرافیان بالا کشیدن صاف بشه و بعدش اگر عمری بود
Iran, Islamic Republic of
مشکل قالیباف این بوده که در پایان دروه شهرداری کارنامه کامل کاری خود را منتشر نکرد. البته در این کارنامه علاوه بر اقدامات عمرانی می بایست هشت سال تاختن به تمام اقدامات احمدی نژاد را هم ذکر می کرد!!. بالاخره دنیا دار مکافات است. هشت سال بدون پاسخ شنیدن تاختی و الان مشغول تحویل گرفتن همان سنم از یک ستمگر دیگر هستی
رضا
Iran, Islamic Republic of
ای داد و ای بیداد ! حالا با این قوه قضائیه مستقل و قاطعی که بد جوری تشنه اجرای عدالته چه باید کرد ؟!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان یا افساد طلبان خود را قدرت مطلق می پندارند در حالیکه اراده الهی بالاترین است و بترسند از آن روزی که پرده ها افتد
Iran, Islamic Republic of
با سلام؛
بنده قالیباف نظر الهی سال 96 را می پسندم ولی قالیباف ساکت فتنه 88 را نمی پسندیدم.
به هرحال ملاک وضعیت حال افراد است.
از خدا می خواهم در همین مسیرمستقیم، حزب الهی بمانی.
Iran, Islamic Republic of
پذیرش شما معیار در مسیر مستقیم بودن افراد است!
Iran, Islamic Republic of
خب که چی؟برادر روحانی و جهانگیری هم پروندشون در حال رسیدگی هست اصلاح طلبان چه گفتند؟این آدم 12 سال شهردار بوده و الان موقع حسابرسی از عملکرد ایشونه اگر مشکلاتی هست به قوه قضایه ارجاع میشه یه خورده جنبه هم خوبه
Iran, Islamic Republic of
قالیباف از نظرامثال نجفی و بزدلانی که پشت او قایم شده‌اند ممکن است از رقابت خارج شود اما اگر جرات دارند بین قالیباف و روحانی یک نظر سنجی بگذارند تا ببینند کدام مقبول تر است نجفی گوشت قربانی اصلاح طلبان است خیلیها از رای دادن به روحانی پشیمانند او رفاه ملت را قربانی برجام کرد
Iran, Islamic Republic of
نجفی و دیگر همکاران او در زمینه تخریب قالباف با سرشکستگی از شورای شهر تهران و همه تشکیلات سیاسی و مدیریتی خارج خواهند شد و جز نام بد برای خود باقی نخواهند گذاشت
Iran, Islamic Republic of
یادمون نمیره که همین پارسال هر دو ماه به ایستگاه مترو افتتاح میشد و همین های که میگن قالیباف خراب کرد سوار میشن و ازش استفاده میکنن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
انگار بد جورى از حرف حساب وحشت داريد جناب زاكانى ؟! التزام به آزادى بيان و كنار گذاشتن سانسور كار خيلى عجيب و غريبى نيست ، فقط يه ذره سعه صدر ميخواد ميدونم يهوئى خيلى براتون سخته و عذاب آوره اما شما شروع كن ترست ميريزه حتماً .
Iran, Islamic Republic of
نه چه وحشتی. شما برید دادگاه حرفتون رو بزنید اگه اهل حسابید. چرا در رسانه ها شانتاژ میکنید؟! اتهام تا وقتی ثابت نشه، اتهامه و دروغ محسوب میشه. شما بر اساس اتهام خودتون، دارید همه رو اعدام میکنید!
sami
Iran, Islamic Republic of
آقا اصن شما درست میگی. قالیباف دزد و غارتگر. دزد باشی کارم بکنی واسه مردم بهتره یا دزد باشی هیچ کاری هم نکنی واسه مردم؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در جامعه ای که صرفا یک ادعا ، به دلیل عدم پیگیری و رسیدگی ، به جلب آرا منتج می شود؛ سخنوری نقش مهمی ایفا می کند.
نقطه ضعف اصلی آقای قالیباف که منجر به غالب شدن هجمه ها به ایشان می گردد عدم آشنایی با این پدیده! است؛ وگرنه همان سال 92 پیروز می شدند.
ایشان انتخابات را نه به یک حقوقدان، که به یک سخنور واگذار کردند.
Iran, Islamic Republic of
نجفی وهمکارانش چون میدانند در این دوره هیچ کاری درحد واندازه قالیباف نمی توانند انجام دهند دارند طوری جلوه میدن که تا پایان این دوره هیچ پولی ندارند که حتی یه یه کار کوچک انجام بدهند درحالی که دراصل این ها اصلا توانایی این کارو ندارند
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در ادبیات سیاسی ایران ، تنها کسی که درباره آن واژه تکنوکرات را بکار برده اند ، آقای قالیباف است ، پس این نشان دهنده ظهور و بروز یک تفکر سیاسی جدید در ایران است ، که این را در عمل نیز اثبات کرده است . ببینید ما به عنوان یک نفر که از دور داریم اوضاع را بررسی می کنیم ، اگر واقع بینانه قضاوت کنیم باید بگوییم که تحولی که در این 12 سال در تهران اتفاق افتاد کم نظیر بود ، حالا این حرف و نظر را در 4 سال بعد هم بخاطر بیاورید و ببینید که دوستان فعلی در حوزه شهرداری آن قدرت و عمل لازم را برای این کارها ندارند .
واین فقط 4 سال بعد قابل ارزیابی است .
تحول عظیم در متروی تهران ، فقط از فردی عمل گرا مثل قالیباف بر می اید . من هیچگونه وابستگی جناحی هم ندارم و معتقدم در حال حاضر فردی که به درد سیاست و اقتصاد ایران میخورد ، قالیباف است و این جریان سازی ها و شایعه پراکنیها فقط از روی ضعف است .
چرا رسانه ها از اختلاس بزرگی که در وزارت نفت اتفاق افتاده حرفی نمی زنند.
اختلاس در صندوق فرهنگیان ، حق.ق های فلان و ....
من میخوام بگویم که این طیفی که در راس کار قرار گرفتند ، تفکرات سرمایه داری دارند و این ارقام برایشان ، مبلغی نیست .
ولی اینها ار الان به فکر دور بعد ریاست جمهوری هستند .
فقط می توانم بگویم که قالیباف از نسل جدید سیاستمدران پراگماتیستی ایران است و قدرت و مدیریت این کار را هم دارد . و امیدوارم که بیاید و ایران را از این فلاکت نجات بدهد .
ali
Iran, Islamic Republic of
مقایسه کرباسچی و قالیباف
اتهامات کرباسچی بر استناد کیفر خواست دادگاه:
▫️برداشت ۲۶۰ میلیون تومان جهت ستاد کارگزاران در انتخابات
▫️پرداخت ۲۵میلیون تومان به تاجران و تقوامنشان نامزدهای انتخابات مجلس
▫️پرداخت ۶۰میلیون تومان به بهزادیان
▫️ ۸۷ میلیون تومان برای خودش
▫️خرید ۹۰ هزار دلار ارز از حساب مدیران شهرداری و پرداخت به نماینده جمهوری‌اسلامی در نیویورک
▫️ پرداخت ۵۰ میلیون تومان به تعدادی از مدیران شهرداری
👈کرباسچی در دادگاه به ۳ سال زندان و ۱۰ سال انفصال از خدمات دولتی و بازگرداندن اموال محکوم شد.
تخلفات قالیباف به ادعای نجفی
٢ هزار میلیارد تومان بدهی برای شهرداری به ‌جا گذاشته
▫️یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون قرارداد سوری با نیروی انتظامی و خرج این مبلغ در انتخابات
▫️تن ندادن به حسابرسی ٥٤ درصد از دارایی‌های شرکت‌ها و سازمان‌های زیر‌مجموعه شهرداری
▫️واگذاری ٦٧٤ ملک از املاک شهرداری تهران
▫️استخدام ۱۳ هزار نفر در ماه‌های پایانی
▫️ تعداد بازنشستگان شهرداری از تعداد کسورپردازان به صندوق بازنشستگی بیش‌تر است
▫️صرف ۸۵ درصد از دارایی‌های صندوق ذخیره کارکنان شهرداری در حوزه املاک در کیش و حبس این دارایی در این بخش.
Iran, Islamic Republic of
دوزدي هاي برادر رئيس جمهور و برادر معاون اول را اقاي قاليباف رو كرده بنابرين اصلاحطلبها به اين اساني از كنار رسواييهايشان نمي گذرند
شریف
Iran, Islamic Republic of
سالها قبل ما شهرستانی ها به تهران می آمدیم برای یک مسیر کلی کرایه می دادیم و متقبل سختی و هزینه میشدیم و اگر با خودروی شخصی هم می امدیم سختی خاص خود را داشت ، اما اکنون با خدمات قالیباف متروی گسترده در بیشتر نقاط تهران و خیابان و اتوبان و زیرگذرهای زیادی احداث شده و زندگی مردم راحت شده ولی اصلاح طلبان در پی تخریب چهره های خدوم هستند و به نظام اسلامی ضربات مهلک وارد میکنند و با حیله و غوغا سالاری رأی مردم را نیز بدست می اورند،
حسینی
Iran, Islamic Republic of
این سنت تاریخ است اقای نجفی اسیاب به نوبت است ما یادمان نرفته است درزمان حضور اقای قالیباف درشهرداری ایشان شروع کردندمسایلی رادرباره اقای احمدی نژاد مطرح کردند که هرچند تا کنون ثابت نشد واکنون نوبت ایشان است وفردانوبت آقای نجفی این یک سنت دربین مدیران شده است مادر کشوری زندگی می کنیم که برای بلند کردن خود تلاش می کنیم دیگری را پایین بکشیم درحالی که نیاز نیست اگر انسان بخواهد می تواند بدون پایین کشیدن دیگران خودرا بالا ببرید دنیا خیلی بزرگ است نیازی نیست زیرپای دیگران را خالی کنیم درضمن تلاش های آقای قالیباف آنقدرقابل لمس است که نمی توان کتمان کرد هرچند ما به ایشان هم انتقاد وارد است
Iran, Islamic Republic of
پس حالا معنی زنبیل به نوبت را فهمیدید؟
انصار
Iran, Islamic Republic of
"بله اتفاقا در ادبيات سياسى ايران گاز انبر و لوله با اسم قاليباف پيوند خورد!"
نه جانم اينها گره خورده به ادبيات روحاني"...
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر قالیباف برای کسانی که در دوران جبهه و جنگ با ایشون بودند کسی است هم ردیف سردار سلیمانی
به نظر من تمام این شایعات و اسمون به ریسمون بافتنها فقط و فقط ترس گروه مخالف از پیروزی این سردار بزرگ در انتخاب اتی است
بدون شک اگر در گروه مقابل کسی همانند اقای قالیباف حضور می داشتند از ایشون مجسمه ای میساختند و هر روز اونو می پرستیدند
در توان مدیریت اجرایی ایشون دوست و دشمن با هم یک کلام هستند
Iran, Islamic Republic of
همه در این کشور مساله دار هستند
Iran, Islamic Republic of
روزی مردم دوباره به قالیباف رجوع میکنند.
نجفی مدیر نبوده و نیست.
خواهید دید.
Iran, Islamic Republic of
در سالیان اخیر در عرصه غیر نظامی کسی را مثل قالیباف عملگرا و قاطع برای خدمت به مردم ندیدم.
Romania
ایشون علاوه بر عملگرایی،خوش فکر و ب روز هستن
رضا غنجی
Iran, Islamic Republic of
به یاری خدای بزرگ و با بصیرت مردم سال 1400 سال پیروزی مدیریت جهادی بر مدیریت برجامی اشرافی خواهیم بود.

سال 1400 انشاالله خواهیم گفت رئیس جمهور جهادی جمهوری اسلامی ایران دکتر محمد باقر قالیباف

هر یک سال ریاست جمهوری سردار مدیریت جهادی حاج محمد باقر قالیباف انشالله 5سال به جلو خواهیم رفت.......

مقام معظم رهبری بارها در جمع هیئت دولت فرمودند: امیر کبیر در چهار سال شد امیرکبیر

به عمل کار بر آید به سخندانی نیست.....
Iran, Islamic Republic of
انشاا....

خواهشا آقایان رئیسی و جلیلی دیگر نیاند اگر بیایند و روی آقای قالیباف اجماع نکنند قطعا شکت قطعی است......

آقای قالیباف هم چهره کاریزماتیک و هم عملکرد روشن اجرایی قوی دارند

نیروی هوایی سپاه ، ناجا ، کلانهشر تهران رو آباد کردند و به فضل خدا ایران اسلامی را با مدیریت جهادی آباد می کنند
امین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
البته شما کمی توقعتون کمه یا خیلی صبور هستید که میخواهید تا 1400 این سنبل های خود باختگی و واداده گی و فساد رو تحمل کنید ان شا الله با ورود نمایندگان ولایی به مجلس در انتخابات 98 و رها شدن مجلس از دست اکثریت واداده ی خود باخته شاهد رای به بی کفایتی ... خواهیم بود
ان شا الله
حسن
چون هروز دارند طرحها وزیباسازیهای تهران را باافتخار افتطاح می کنند باید تهمت به یک فرد خدمتگذار به انقلاب واسلام بزنند چون خودشان قصد دارند...
براي اينكه به قوه قضائيه فشار بياوريد تا پرونده اختلاس نزديكانتان را برسي نكند چه هجمه ها كه بر قوه قضائيه و شخص آقاي لاريجاني كه وارد نكرديد حالا نوبت ديگران است تا با تهمت وافترا آنها را از صحنه رقابت حذف كنيد .
ناگفته نماند وقتي آمريكا ديد تهمت ها ناروا ي اخير به آقاي لاريجاني اثر گذار نبود ايشان را تحريم كرد .
چه رابطه اي بين اين هجمه به آقاي لاريجاني از داخل و تحريم توسط امريكا وجود دارد خدا مي داند
jon
Iran, Islamic Republic of
آقای شهردار اولا خدمت شما عرض کنم که بازیچه والت دست دیگران الخصوص شورای شهریها بویژه ریاست آن قرار نگیرید ودرپست خودانجام وظیفه را شروع کنید دوما مگر شما چقدر کارشناس خبره بودید که دوازده سال کارنامه شهردار را در مدت کوتاه ارزیابی وپانصدصفحه استخراج کنید ولی کارشناسان خبره وزبده سالها طول کشیدتا کارنامه اختلاس بابک زنجانی را استخراج کنند این نشان می‌دهد که گزارش شما مقرضانه می‌باشد و غیرواقعی است .یااینکه ازقبل دست هایی برای توطعه علیه شهردار قبل درکاربوده است