جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۷۱
در حاشیه کنایه صریح روحانی به اظهارات خطیب جمعه تهران

آقای رئیس جمهور کمی هم سوابق خود را بررسی کنید

سال ۷۸ درباره آشوبگران چه می گفتید؟
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 582101
اظهارات دیروز روحانی مبنی بر اینکه باید با احترام با مردم سخن گفت از سوی دیگری نیز عجیب به نظر می‌رسد و آن سابقه رئیس‌جمهور در برخورد با منتقدین و هتاکی بی‌محابا به آنان است.کافی است به لیستی از عباراتی بپردازیم که رئیس‌جمهور محترم در گفتار خود از آن‌ها در توصیف منتقدین خود بهره گرفته است.
آقای رئیس جمهور کمی هم سوابق خود را بررسی کنید
گروه سیاسی جهان نيوز: دیروز حسن روحانی، در اقدامی عجیب که با سیره گذشته‌‌‌‌اش در سال 78 همخوانی ندارد، به خطیب نماز جمعه تهران حمله کرد. پیش از این برخی نماینده‌‌های مجلس مدعی شده بودند وزیر اطلاعات در جلسه غیر علنی هفته گذشته مجلس درباره اعتراضات مردمی اخیر مدعی شده بود تاکید ائمه جمعه بر نارضایتی‌ها و کمبودهای کشور در شکل‌‌‌گیری اعتراضات تاثیر داشته است.

اظهارات وزیر اطلاعات این ادعا را مطرح می‌کرد که ائمه جمعه همنوا با مردم از وضعیت نابسامانی معیشتی در کشور انتقاد کرده‌‌‌اند. با این حال اما حسن روحانی دیروز در سخنرانی خود به بهانه نقل یک جمله از آیت‌الله صدیقی، خطیب نماز جمعه هفته گذشته تهران، این استاد اخلاق را که از شاگردان برجسته آیت‌الله العظمی بهجت بوده‌‌اند با عبارت غیراخلاقی «بی‌ادبانه» مورد حمله قرار داد.

روحانی به بهانه حمایت از اعتراضات، علیه ائمه جمعه اظهارنظر کرد و گفت: «هرکس حرف می‌زند یا اعتراضی می‌کند، یا خس و خاشاک است یا گاو یا گوساله یا آشغال. این چه طرز حرف زدن است، چرا توهین کرده و بی‌ادبانه با جامعه برخورد می‌کنیم». اظهارات روحانی که در وهله اول همان ماجرای اظهارات وزیر اطلاعات در جلسه غیرعلنی مجلس را تداعی می‌کرد، در حالی است که روحانی خودش در سال 78 در واکنش به ماجرای 18 تیر، معترضان را «اوباش، حقیر و پست» نامیده بود.

بر پایه گزارش وطن امروز، واکنش رئیس‌جمهور به سخنان خطیب جمعه گذشته تهران در حالی صورت می‌گیرد که آیت‌الله صدیقی ضمن به رسمیت شناختن حق انتقاد و اعتراض مردم از مسئولین خواسته بود به مطالبات معیشتی آنان توجه کرده و با آنان صادقانه برخورد کنند، از سوی دیگر رئیس‌جمهور خود سابقه مشخص و روشنی در برخورد با منتقدین داشته و آنان را با تعابیر نامناسبی که تنها شمردن آن‌ها مثنوی هفتاد من کاغذ می‌طلبد مخاطب قرار داده است.

اما واکنش آیت‌الله کاظم صدیقی به این حمله روحانی بسیار درس‌آموز است. امام‌جمعه موقت تهران در واکنش به این توهین روحانی گفت: آنچه در خطبه نماز جمعه تهران به سمع مردم عزیز و نمازگزاران رسید، تجلیل از مردم و تشکر فراوان از اجتماع مثال‌زدنی مردم در مقابله با آدم‌کشی، تخریب و آتش‌سوزی و سلب امنیت عمومی بود، بنده در نماز جمعه از مردم تشکر کرده و از حق اعتراض ایشان حمایت کردم. وی با بیان اینکه اعتراض حق معترضان است اما آشوب علیه مردم قابل‌قبول نیست، به تسنیم گفت:  از رئیس‌جمهور محترم انتظار ظرفیت داریم. آیت‌الله صدیقی خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم، به جنگ با دشمنان بروید. شما مسؤولیت کمرشکنی دارید و بهتر است فرصت خود را صرف خدمت و رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.

*سابقه خود را مرور کنید!
به گزارش کیهان، اظهارات دیروز روحانی مبنی بر اینکه باید با احترام با مردم سخن گفت از سوی دیگری نیز عجیب به نظر می‌رسد و آن سابقه رئیس‌جمهور در برخورد با منتقدین و هتاکی بی‌محابا به آنان است.کافی است به لیستی از عباراتی بپردازیم که رئیس‌جمهور محترم در گفتار خود از آن‌ها در توصیف منتقدین خود بهره گرفته است.

به این عبارات توجه کنید: کم‌سواد، بی‌قانون، بی‌دین، حسود، افراطی، کاسب تحریم، بی‌شناسنامه، جیب‌بر، دنیا نادیده، مستضعف فکری، بیکار، متوهم، دین‌ناشناس، دارای خطای دید، بزدل، اهل سر و صدا، تخریبگر، زندگیشان در تفرقه است، بروند به جهنم ، فاسد، عقب‌مانده، ترسو، لرزان، عصر حجری، هوچی‌باز، تازه انقلابی شده، کودک و ...
اینها تنها بخشی از کلماتی است که روحانی در پاسخ به منتقدین خود از آنها استفاده کرده و سخن گفتن ایشان از لزوم احترام به مردم از این منظر عجیب و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

*از اوباش سال 78 چه خبر؟!
به 18 سال پیش برگردیم، روحانی 23 تیر 1378 طی سخنانی علیه آشوبگران گفته بود: اگر منع مسئولان نبود، مردم ما، جوانان مسلمان غیور و انقلابی ما این عناصر اوباش را تکه‌تکه و قطعه‌قطعه می‌کردند، دولت و مقامات امنیتی کاملا و با دقت مسائل را تحت نظر دارند و این گروهک‌ها و اوباش چیزی نیستند که بتوانند برای مردم ما نگرانی به وجود آورند.
چنان که می‌بینیم رئیس‌جمهور محترم که آن روزها دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور بود آشوبگران آن روزها را اوباشی خوانده بود که اگر جلوی مردم گرفته نمی‌شد تکه‌تکه و قطعه‌قطعه شده بودند!

ولی امروز چه شده است که رئیس‌جمهور محترم بدون توجه به اقدامات آشوبگران که ضمن تعرض به اموال عمومی خون بی‌گناهانی را بر زمین ریخته‌اند از لزوم احترام به آنان سخن می‌گویند.

سوال اینجا است که آشوبگران متعرض به جان و اموال مردم که قرآن، پرچم کشور، چند حسینیه و امام‌زاده را به آتش کشیدند چه می‌توان خواند و در توصیف آنان چه عباراتی را می‌توان به کار برد؟

حضور میلیونی مردم در سراسر کشور این آشوبگران را از کف و سطح خیابان‌ها زدود و چهره اصیل و انقلابی کشور را به جهانیان نشان داد، بی‌شک چهره ایران اسلامی را همان‌ها که به مساجد و حسینیه‌ها حمله کرده و خانواده‌هایی را عزادار ساختند تصویرگر نمی‌شوند و در توصیف آنان محترمانه‌تر از آیت‌الله صدیقی نمی‌توان سخن گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
حاشیه سازی برای چسیت؟

شاید مطلب ذیل جواب دهد:

سال 67 با گرای برخی که الان بانی برجامند از داخل کشور ، هواپیمای مسافربری ساقط شد تا پذیرش قطعنامه به امام ره تحمیل شود و هنوز ابعاد مخفی اش بازنشده است.

الان هم کشتی ایرانی به طرز مرموزی غرق میشود و یک وزیر امنیتی بعد چند روز میرود و گفته میشود همان روز اول همه در آن کشتی پهناور و مجهز مردند!؟

آیا همانها مدل نمیتوانیم نفت صادر کنیم و در شرف جنگ هستیم را برای تحمیل بدجام خیانت بار دیگری در حوزه موشکی و منطقه ای پیگیری میکنند؟
و نهایتا زمینه سازی حمله نظامی پایانی به ایران
نباید مشغول حاشیه سازی شویم و باید هوشیار باشیم
زنهار
فکه تا قدس
Iran, Islamic Republic of
هر چه بخاطر نظام دم نزنید به اصل نظام حمله خواهند کرد . دست روی بعضی موارد بگذارید تا ترمز کنند ! کجاست آن بسیجی در سال 60 که در فرودگاه مهر آباد آجری بسوی اولاف پالمه پرت کرد ؟ هیچ عفل سلیمی طرفدار خشونت نیست ولی پالمه بعد از آن گزارشات بهتری داد
Iran, Islamic Republic of
اگر می خواهید بدانید روحانی را چه دردش آورده که دست به تحریف سخنان آیت الله صدیقی زده است بخشی از سخنان آیت الله صدیقی در نماز جمعه جمعه گذشته را در زیر بخوانید تا معلوم شود چرا می سوزد؟

در صحنه‌های خطر اقشار آسیب‌پذیر هستند که به میدان می‌آیند و هیچ‌گاه در این صحنه‌ها اشراف و بالانشینان سینه سپر نکرده‌اند پس باید در بودجه جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه را در نظر داشته باشیم چرا انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است و باید توجه به آنها اولویت کار ما باشد.
باید تامین بودجه را همراه با مدیریت کارآمد در نظر بگیریم نه اینکه پول‌پاشی کنیم، باید برای حل مشکل بیکاری علاوه بر تامین اعتبار، مدیریت کارآمد داشته باشیم چرا که بیکاری افسردگی و در نتیجه خشونت می‌آورد و پرخاش و خشونت به اغتشاش می‌انجامد.
شعارهای غربی و وعده‌های کاذب و مبتذل ممکن است رای قشری را جمع کند اما مردم ما متدین هستند و باید اعتراض و مطالبه‌شان شنیده شود و اگر می‌توانیم، مشکلات مردم را حل کنیم در غیر این صورت وعده بی‌جا ندهیم یعنی با مردم صادقانه سخن بگوییم و کار را به دست خود مردم بدهیم.
...اجتماع ملت، دریایی را ایجاد و آشغال‌ها را شست و تمیز کرد.
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آیت الله حسن روحانی حجت الاسلام صدیقی. اینطوری به واقعیت نزدیک تره...
Iran, Islamic Republic of
شیخ حسن رو میگی
کاظم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چطور شده تا دیروز میگفتند عامل اغتشاشات رئیسی و علم الهدی و احمدی نژاد است امروز خودشان طرفدار اغتشاشگران شده اند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جوابی الان نیست انشالله باز ۱۴۰۰ مردم جواب خواهند داد به اینکه اشغال هستند یا نه
مشخصا مردم از دیدشما چه کسانی هستند به قول معروف حق وباطل را با شفافیت به مردم عرضه کنید ببینید طالب کدامند وگرنه با دغل وفریب سالهای سال امثال معاویه وعمروعاص بر جامعه اسلامی حکومت کردندوچیزی جز حاکمیت زر وزور وتزویر نبود ودودش به چشم خود مردم رفت وتاریخ قبل وبعدان بسیار تکرار شده ولی عبرت اموزان از ان اندکند چرا که خواص دنیاپرست قدرت طلب با هر روشی فقط عوام را فریفته و بر مسند حکومت تکیه زده اند بی هیچ دغدغه اقشار وطبقات محروم خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند
Germany
مردم فقط شمایید شما که در اقلیت هستید . شما شهروند درجه 1 هستید و بویی از تحریم نمی برید . چون پول براتون میاد . بن غذا میاد . بن خرید از انواع شرکتها هم تا دلتون بخواهد می گیرید . مریض هم بشید میرید المان معالجه میشید . پول بودجه هم سالیانه میاد به حسابتون .شما اون مردم را مردم خودتون میدونید . هر جا میرید با نشون دادن ریش و اسم بردن اشنا کارتون راه میوفته ولی ما مردم درجه 2 هستیم با اینکه در اکثریتیم . مگر نه ؟
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخع فعلا که شهروندان درجه دو نجومی میگیرند ،وامهای سیصد میلیاردی با بهره صفردرصد دارند و16000میلیارد پول معلم بیچاه رو میخورند واسمشم میزارن وام معوقه !
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز یه وقت حسن ناراحت میشه خب ایشون گفت وام معوقه است دیگه وقتی رئیس میگه وام معوقه حتما وام معوقه است نکنه بگی اختلاس ها اگر گفتی اختلاس باید یه جوری وصلش کنی به دولت قبل هر چند هشت قرن گذشته باشه چون همه بدی ها از دولت قبل و همه خوبی ها از دولت کریمه فعلیه، علی برکت الله .حالا خود دانی !!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مردم همه هستند چه ۲۳میلیون چه ۱۶میلیون چه بقیه که اصلا رای ندادند چرا کج بحثی می کنید امام جمعه محترم از همه مردم دفاع کردند و بعد گفتند دریای مردم آشغالها را شست شما این جمله را اینطور می فهمید کهبه مردم توهین شده ؟ اگر فکر می کنید که مردم آشوب کردند و بانک شکستند و آدم کشتند در اشتباهید اغتشاشگران که از خارج مامور بودند این جنایتها را کردند و مردم با حضور خود در صحنه این دو سه هزار نفر را از صحنه خارج کردند مردم اعتراض مسالمت آمیز داشتند و امام جمعه نیز از خواسته های آنها دفاع کرد صحبت های امام جمعه در این مورد دو سه دقیقه بود نه فقط آن جمله که سما آن را کج تعبیر کرده و تحریف می کنید
Iran, Islamic Republic of
ساندیس و کیک هم به ما میدهند دلتان بسوزد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بد نیست شما اول یک سر بیای ایران زندگی بکنی و با برادر رئیس جمهور، برادر اقای جهانگیری ، خاندان هاشمی ،عزیزان در صندوق فرهنگیان ، مسئولین مناطق آزاد ،نورچشمیهای نجومی بگیر ، آشنابشی بعد ......
منصوره
Iran, Islamic Republic of
انسانهای کارامد به دنبال بهانه تراشی نیستند، آقای روحانی حق مردم را ادا کنید و دست از حاشیه ها بردارید، مشکلات جامعه با این حرف ها حل نمیشود، کار برای مردم تمام انتقادات به جنابعالی را خنثی خواهد کرد و نیازی به این فرافکنی ها و فرار از مسؤلیت سنگین مدیریت امور خلق ا... نیست. مقداری آزادگی پیشه کنید همه چیز حل میشود.
علی
Iran, Islamic Republic of
بی سواد و برید به جهنم و بی شناسنامه و ..... اینها همه ادب است .
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
+یه مشت لات،انقلابیون نفهم وهوچی گر ،عصرحجری و...=52لقب ،بدرقه راه مردم کردن وفرستادشون جهنم گرم شوند!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
پس شما ان عده را که قران، حسینیه، امام زاده، مساجد، عکس سردار دلها، عکس شهید مدافع حرم، پرچم ایران مزین به نام اللّه را اتش کشیدند، جزیی از مردم میدانید!؟ انها که موجب کشته شدن چندین نفر از مردم بی گناه شدند!؟ پس خودتون قبول دارین که طرفدارای روحانی از چه قماشی هستید! ولی از نظر ما این عده ای که دست به چنین جنایاتی زدند اشغال و مزدور امریکاو انگلیس و رژیم نحس ونجس وسگ هار منطقه و عربستان یهودی و حروم لقمه وفتنه گرو اغتشاش گر میدانیم.
Iran, Islamic Republic of
اره ما از قماش بیست میلیون نفری هستیم و قابل حذف هم نیستیم تو همین مملکت زندگی می کنیم حقمونم می گیریم تا کور شود هر انکه نتواند دید
همه اون مردمی که اومدن اعتراض کردن اشغال بودن یا همه اون معترضان ۸۸ خس و خاشاک ؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی فرق بین معترض و آشوبگر ندونید باعث میشه قضیه کش پیدا کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
خودت رو قاطی بیست میلیون نکن در غیاب دکتر احمدی نژاد رای گرفتن هنر نیس 84 . 88 گندهاتونو زمین زدیم جیگر .
در غیاب شیر هر ....... سلطان میشود
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما که فرمودی آن بیست میلیون هستیم جای آنها بر روی چشم ولی شما که اغتشاشگر و شیشه شکن و چماقدار و آدمکش نبودید امام جمعه آن عده قلیل را گفت آشغال مامورین نفوذی منافقین را اگر انصاف دارید واقعیت را بپذیرید و دست از تحریف سخنان امام جمعه بردارید
Iran, Islamic Republic of
نابینا و کر بودی و ندیدید و نشنیدی که مردم نزدیک ده روز بر علیه آشغال هایی که قرآن ها و مساجد و حسینیه ها را سوزاندند به پاخواستند و در مرکز و گوشه و کنار ایران اسلامی مرگ بر اغتشاشگران را فریاد زدند. آن هایی که قرآن ها و مساجد و امام زادها و حسینیه ها را به آتش کشیدند و نوجوانان مردم را به بهانه وضعیت اقتصادی زیر ماشین له کردند اگر نگوییم حرام زاده بودند یقینا حرام لقمه بودند.
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
یک روز بحث نقد کردن امام زمان و پیامبر یک روز توهین به ائمه جمعه چون از مردم معترض دفاع می کنند یک روز بحث پیامبر هم شنود نداشت و ... دوستان عزیز با هر تفکر سیاسی که دارید خداوکیلی رای به رئیس جمهور برای این حاشیه سازی هاست یا برای اداره امور کشور و تامین معیشت مردم و حل مشکلات کشور آیا مردم معترض به دولت معترض بودند یا به ائمه جمعه
محمود
Iran, Islamic Republic of
حالا می فهمیم که معاویه چه کسی بوده است و علی ع و حسن ع از دست او والبته از دست مردم کج فهم چه کشیده اند. خودشان نقشه قتل عثمان را کشیده و اجرا می کنند و بعد امامی که فرزندان خود را برای دفاع از او فرستاده بود در مورد قتل عثمان مورد سوال قرار می دهند. خودشان تلگرام را برای اینکه درخواستها از دولت در هم کوبیده شود فیلتر می کنند و بعد ریاکارانه وسط مردم می آیند و می گویند یک عده ای می خواهد فضای مجازی نباشد چرا می خواهید مردم را محدود کنید.
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
بز همش دمش بالاست کسی خورده به او نمی گیرد ولی گوسفند دوش همش پایین است ولی گاهی از جویی یا بلنی می پرد بز خوده گرفته و داد و بی داد آی من دیدم آی من دیدم حالا حکایت شده دور از این دو بزرگوار آقایان روحانی و آیت الله صدیقی واقعا آقای روحانی با این کارها می خواهی چه چیزی را ثابت کنی ، می خواهی بفهمانی با این شورش ها مسجد آتش زدنها ، توهین به نظام و اسلام و.... موافق بوده ای کار عوامل تان بوده است که اینقدر حرف آقای صدیقی به شما برخورده همه مخاطبین فهمیده اند هم سال افرادی مثل آقای صدیقی تا کنون و در هیچ زمانی به هیچ کسی توهین نکرده و خود را خدمت گذار این مردم می دانند آقای روحانی بجای وقت صرف کردن در این نفاقها یک کمی به فکر همین مردمی که مدعی توهین به آنها شده ای بپردار ما را به امید تو خیری نیست .... شرمرسان رئیس جمهور محترم .
Iran, Islamic Republic of
منافقان مبانی دینی و قران کریم را جدا ، جدا قبول دارند ، مثلا لا اله الا الله . که در عمل و اعتقادشان لا اله را قبول دارند ولی الا الله را قبول ندارند و در موارد بسیاری مبانی دینی . کسانیکه مرض و غرضی نداشته باشند سخنان حکیمانه و دلسوزانه استاد اخلاق و عالمی که هوای نفس را در وجودش از بین برده چرا شاگرد برجسته عالم جلیل القدر مرحوم آیه الله بهجت بودند را به گوش جان می پذیرد و با فکر ناقص خود ایراد نگرفته و توجیات جاهلانه نمی کنند . ملت هوشیارند . مرگ بر منافقین و کفار.
Iran, Islamic Republic of
هر دو و دیگران هم خطا کردند .....
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خطیب موقت جمعه تهران ( اقای فعلی ) کاملا جناحی و خطی است و ما مجبور هستیم که خطبه ها کاملا ضد دولتی ایشان را تحمل کنیم .
در نماز جمعه این هفته بودم . ولی منبعد در هنگام خطبه های ایشان سعی می کنم که فقط به نماز برسم .
ضمنا فتنه قبلی بر علیه دولت نگرفت .راستی چه کسانی دخیل بودند!!!
استارت توسط چه کسانی زده شد. !!!!!!
بنده خدا جسارت نباشد خطبه در نماز جمعه جزیی از نماز است چطور شما خطبه خوان را عادل نمی دانی ولی پشت سرش نماز میخوانی باز هم جسارت نباشد ولی اول تفکر بعد سخن ونظر؟
Iran, Islamic Republic of
از احام نماز این است که امام عادل باشد یعنی نمی توانی پشت سر کسی که عادل نیست نماز بخوانی
Iran, Islamic Republic of
یعنی بعد از 9 سال متوجه نشده اند چه کسی استارت زد و راست راست راه می رود و همه چیز را زیر سئوال می برد؟
بصیرت کجاست؟!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این بار وقتی به نماز جمعه رفتی، مراقب باش در هنگام نماز، کفشت رو در بیاری و به دوست دخترت هم بگو کنارت نایستد و برود قسمت خانومها.
Iran, Islamic Republic of
شما اصلا اهل نمازی؟!
اونم از نوع نماز جمعه؟!
اگر اهل نماز جمعه بودی و اینقدر دور از هدایتی؛ بهتره یه فکر اساسی برای خودت بکنی که اوضاعت خرابه!!
لاrld
Iran, Islamic Republic of
روحانی.کسی قران اتش میزندپرچم اتش می زند چه بایدگفت .توبگو
علی
Iran, Islamic Republic of
ریئس دولت کور خود است و بینای دیگران هر چه دوست دارد به دیگران می گوید ولی انتظار پاسخ ندارد
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا روحانی_استعفا روحانی_استعفا
United States
...
علی
Iran, Islamic Republic of
شما تمامیت خواهان ....خود را به خواب زده اید نه درد کارو زندگی خرج ......................آینده تاریکی در انتظارتان است
بهار ایرانی
بزودی با بهار، ایران به مردمش باز خواهد گشت...
Iran, Islamic Republic of
دشمنان آرزوی مشابه اوضاع سوریه در ایران را به گور می برند
Iran, Islamic Republic of
ایران دست مردمشه که واسش جون میدن نه اون متوهمایی که پرچمشو میسوزونن.!!!!!!!!!!!!!لااقل اگه دین نداری آزاده باش.
Iran, Islamic Republic of
ایران دست مردمشه که واسش جون میدن نه اون متوهمایی که پرچمشو میسوزونن.!!!!!!!!!!!!!لااقل اگه دین نداری آزاده باش.
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً این دولتی ها از مرداب هم می خواهند کره بگیرند!
خوب معلومه منظور آقای صدیقی معترضین به گرانی و وضع موجود نبوده و این را هر آدم عاقلی می فهمد!!!!
در ضمن اغتشاشگران و منافقینی که می خواهند کشور را به آتش بکشند از آشغال هم بی ارزش تر هستند و این را همه مردم اعتقاد دارند.
حالا شما بیا وسط سوءاستفاده کن!!! عجب روزگاری شده!
Iran, Islamic Republic of
...
ح
Iran, Islamic Republic of
باورکنید که رفتارترامپ به روحانی اثرکرده
Iran, Islamic Republic of
شما همواره در مقابله با رئیس جمهور ید آقای صدیقی
Iran, Islamic Republic of
حق همیشه مقابل باطل است.
Iran, Islamic Republic of
عکس این هم صادقه.
باطل هم همیشه جلوی حق می ایسته .
Iran, Islamic Republic of
این روحانی است که چون در مقابل مردم است و حاج آقا صدیقی هم از مردم است لذا مقابل می شوند!
صادق
Iran, Islamic Republic of
لطفاً به نصایح پدرانه آقای صدیقی توجه کنید ایشان از روی دلسوزی به ملت ایران به آقای روحانی تذکر داده تا به عنوان رئیس جمهور ایران برای حل مشکلات ملت تلاش کند
Iran, Islamic Republic of
شما خودتون مگه همش نمیگین ملاک حال فعلی افراده؟
Iran, Islamic Republic of
کو آب خوردن؟ ایران درحال خشک شدن است روحانی به دنبال ...
Iran, Islamic Republic of
برای ریس جمهور متاسفم آیا نمی داند چطور باید سخن گوید ؟!
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني لطفا" هر وقت خواستيد از اين افاضات بيان كنيد از لباس پيامبر صلوات الله عليه در بياييد ، لباس معمولي بپوشيد تا مردم به دين بدگمان نشوند !
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه. این جماعت به کمک شما اعتراض مردم به دولت خودشون را هم به نفع خودشون و حزبشون تموم میکن. مثل اشوب های سال ۷۸ یا حتی قتل های زتجیره ای...
مردم باهوشتر از شما هستن برا همین به دو حزب گفتن تمومه ماجرا حالا شما هی دورویی اینا را پنهان کنید که سال ۸۸ و اشوب حزبیشون نگران سوریه و لیبی شدن کشور نبودن اما سال ۹۶که دولت از خودشون بودن منتقد اعتراض های مردم شدن ونگران سوریه و لیبی شدن....
حالا تفاوت رفتار هنرمندات جیره خورشون در جشنواره فجر امسال و سال ۸۸ دیدنیه!استادشون جناب شجریان و اقازادشون هم دیگه نگفتن تفنگ را زمین بزار چون دولت از خودشونه
Iran, Islamic Republic of
هرکس کار غیر قانونی کنر هم خس و خاشک وهم.....
Iran, Islamic Republic of
روحانی توهینهایش را به مخالفانش یادش رفته آلزایمر گرفتی
رحمان محمدی اصل
Iran, Islamic Republic of
اقای حسن روحانی : مردم مظلوم ایران از یک سو با سیاست های غلط اقتصادی و تقسیم ناعادلانۀ ثروت بیچاره شده و از سوی دیگر مفسدان اقتصادی با رانت خواری ، بانک خواری ، زمین خواری ، رشوه خواری ، بیمه خواری ، حقوق های نجومی ، قاچاق و ... کشور را با رکود اقتصادی مواجه و ملت را بیکار و دچار فقر نموده بطوریکه چند روز پیش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : حدود 40 میلیون نفر نیازمند توسط پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان شناسایی شده و این فاجعه بزرگ ملت را به اعتراضات خیابانی وادار نمود ، لذا بهتر است جنابعالی بعنوان رئیس جمهور ملت ایران بجای اینکه از سخنان خطیب نماز جمعه ایراد گرفته و با انتقاد از این و آن فرافکنی کرده و از حلّ مشکلات مردم مظلوم ایران فرار کنید با قطع حقوق های نجومی مدیران خود و با قطع رانت های هزار میلیاردی که به برخی ها می دهید ، به فکر نان شب مردم بی پناه ایران باشید . رحمان محمدی اصل مورخ 25/10/96
رجمان محمدی اصل
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی برخلاف نظر شما اعتراضات مردم نسبت به فقر، فساد ، بیکاری ، رانت خواری ، بانک خواری ، زمین خواری ، رشوه خواری ، حقوق های نجومی ، قاچاق و ... پایان نیافته ولی از آنجاکه دشمنان قسم خوردۀ ملت ایران بوسیلۀ مزدوران داخلی خویش سوار بر موج اعتراضات شده و به قصد براندازی نظام اعتراض را به اغتشاش تبدیل و به پرچم کشور و مقدسات مردم توهین نمودند لذا ملت هوشیار و همیشه بیدار ایران اسلامی دست از اعتراضات خیابانی برداشتند تا آسیبی به کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نرسد لذا شایسته است جنابعالی بجای دفاع از اغتشاشگران جلوی این مفاسد را گرفته و مطالبات به حق ملت مظلوم ایران را پیگیری نمائید . رحمان محمدی اصل 24/10/96
محسن
Iran, Islamic Republic of
اگر صدیقی آیت الله است آقای روحانی به مراتب از صدیقی بالاتره از نظر علم و از اعضای خبرگان هست. بله صدیقی رد صلا حیت شد حالا اینجا میگین آیت الله صدیقی به حسن روحانی1!!!!
یک کم ادب و تربیت هم خوب چیزیه. مردم رو ببو فرض نکنین خودتون رو بیشتر خراب می کنین. پس منصفانه لقب بدین.
Iran, Islamic Republic of
مدرک...
صادق
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایت الله بودن فقط به علم نیست به اخلاق وانصاف وخالص بودن است متاسفانه شورای نگهبان کوتاهی کرد...
مردمي كه به حق از تبعيض و فساد و رانت اقتصادي حقوق نجومي و گراني بيكاري در اين دولت اعتراض دارند و خواهند داشت عزيز و محترم وداراي مناعت طبع بالا مي باشند و مسئولين به جاي سياست بازي و تسويه حساب سياسي با رقبا بايد اگر صادق هستند در فكر چاره رفع اين مشكلات مردم باشند . ولي كسي كه پرچم كشور حرم امام زاده ها وساجد را مي سوزاند و ماشين آتش نشاني را در بين مردم رها مي كند و چند نفر بيگناه را مي كشد آيا آقاي رئيس جمهور اين قابل دفا ع كردن است . اين فرافكني و فرار از مسئوليت است .
تجزيه وتحليل كنيد چرا مردم نا راضي هستند . راهكار براي بهبود زندگي مردم ارائه كنيد اين حرف ها و دنبال پيراهن عثمان گشتن و حرفي را از كسي بشنويد و آن را علم كنيد كه كار براي جوانان بيكار نمي شود .
براي اينكه آمار داشته باشيد ببيند از فرزندان مسئولين چند نفر بيكارند و فرزندان توده مردم چطور .
Iran, Islamic Republic of
ایشون دذ اینخیال واهی هستند که ممکن است این نظام مقدس به وسیله همین اغتشاشگران خدای ناکرده سرون شود واولین کسی کهاز اول انقلاب دارای پست امنیتی مهم وپستهایکلیدی دیگر داشته موردهجوم این اغتساشگران قرار بگیرند می خواهند با این سخنان ساختار شکن سابقیه تاریخی مردم را از کارهایشان پاک کنند ولی اینرا بدانند که اگر پرده بفتد نه تو مانی نه من که کسی که بر شاخ درخت نشسته ومیبرد اولین کسی است ک.ه سرنگون خواهد شد. مادر شهید غلامرضا
رحمان محمدی اصل
Iran, Islamic Republic of
رئیس قوه قضائیه مکرراً می گوید دستگاه قضایی در رسیدگی به مفاسد اقتصادی هیچ گونه خط قرمز نداشته و به همۀ پرونده ها عادلانه رسیدگی کرده : آقای رئیس اگر این طور است که می فرمائید لطفاً پاسخ دهید کی قرار است به پرونده برادران نیز مثل سایر مفسدان اقتصادی بصورت علنی محاکمه شوند؟ کی قرار است به فساد 12 هزارمیلیاردی بانک تجارت کرمان که 6 سال از کشف آن گذشته بصورت علنی رسیدگی کنید ؟ کی قرار است به اتهامات مسئولین بانک مرکزی نیز بصورت علنی رسیدگی کنید؟ کی قرار است به احتکار خودرو سازان رسیدگی کنید؟ کی قرار است پروندۀ کرسنت نیز بصورت علنی رسیدگی کنید؟ و ... آیا عدالت ایجاب نمی کند با همه یکسان برخورد شود ؟