چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۲۹

صداوسیمایی که هم معاند نظام است و هم در اغتشاشات دست دارد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 580708
رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب امروز تلاش کردند یکبار دیگر تخریب علیه صدا وسیما را شتاب بیشتری بدهند. همچنان که از گزارش های روزنامه های اصلاح طلب برمی آید صدا و سیمایی که در اختیار جهانگیری نباشد هم معاند نظام است و هم در اغتشاشات دست دارد!
صداوسیمایی که هم معاند نظام است و هم در اغتشاشات دست دارد
گروه سیاسی جهان نيوز: جهانگيري روز گذشته در مراسم بزرگداشت هاشمي‌رفسنجاني در ميان سخنان خود انتقادي به اين رسانه كه بودجه آن را دولت افزايش داده كرد و گفت: «این ایام من به عنوان یکی از مسئولان کشور با وجود اینکه بسیاری از دوستان توصیه می‌کردند صحبت نکنم، به صداوسیما اعلام کردم می‌خواهم با مردم حرف بزنم اما این رسانه بهانه‌های مختلفی از جمله مسائل فنی را مطرح کرد و این زمان به من اختصاص داده نشد.»

به گزارش جهان نيوز، مدير شبکه يک سيما در واکنش به سخنان معاون‌اول رئيس‌جمهور مبني بر اينکه صداوسيما به او فرصت صحبت با مردم را نداد، گفت: «شنبه‌شب برنامه «نگاه يک» به درخواست جناب آقاي جهانگيري به او اختصاص پيدا کرد، اما در آخرين ساعات معاون‌اول رئيس‌جمهور در برنامه حضور پيدا نکرد و ما مجبور شديم «نگاه يک» اين هفته را از جدول پخش حذف کنيم. چگونگي درخواست دفتر معاون‌اول رئيس‌جمهور و مذاکراتي که در اين زمينه صورت گرفته است مشخص و شفاف است و در صورت نياز بيان خواهد شد». عليرضا برازش، با بيان اينکه آغوش صداوسيما همواره براي ميزباني دولتمردان و مسئولان اجرائي کشور باز بوده و هست، عنوان کرد: «از ابتداي امسال تاکنون مسئولان دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم بيش از دو هزار ساعت در پربيننده‌ترين ساعات ميهمان برنامه‌هاي سازمان صداوسيما بوده‌اند و اين روند همچنان ادامه دارد. سازمان صداوسيما همين امروز هم آماده است در هر ساعت و برنامه‌اي که آقاي معاون اول رئيس‌جمهور بخواهد، ميزبان وي باشد.

باوجود این توضیحات رسانه های زنجیره ای اصلاح امروز تلاش کردند یکبار دیگر تخریب علیه صدا وسیما را شتاب بیشتری بدهند. همچناکه از گزارش های روزنامه های اصلاح طلب برمی آید این است که صدا و سیمای که در اختیار جهانگیری نباشد هم معاند نظام است و هم در اغتشاشات دست دارد!

* پارازيت روي ارتباط با جمهور
روزنامه قانون طی گزارشی با عنوان "پارازيت روي ارتباط با جمهور"در اینباره نوشت: به نظر مي‌رسد اختلاف نظر مسئولان با روساي صداوسيما سبب لغو شدن سخنراني‌ها مي‌شود! اين اعلام خبرها و تكذيب‌ها جز اينكه با افكار عمومي بازي كند نتيجه ديگري ندارد و مسئولان بايد به نوعي سخن بگويند كه اعتماد عمومي به مسئولان و اظهارات آن‌ها از بين نرود. در اين ميان برخي معتقدند كه تفاوت محتواي سخنان مسئولان با خط‌قرمزهايي كه صاحبان صداوسيما براي خود ترسيم كرده‌اند سبب مي‌شود تا مسئولان از ترس سانسور شدن بيانات‌شان قيد سخنراني را بزنند. اميدواريم سازمان صداوسيما با وجود هزينه‌هاي فراواني كه براي آن مي‌شود به رويكردهاي نوين توجه داشته باشد و با عنايت به بازخوردهايي كه از جامعه مي‌گيرد، منش و روش اطلاع‌رساني خود را تغيير دهد تا بيشتر از اين در ميان مردم اعتبار خود را از دست ندهد.
 
 
 
*صدا و سیمای معاند و مرتبط با اغتشاشگران
عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز طی یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب وقایع اتفاقیه درباره صداو سیما دست به سیاه نمایی زده و نوشته است: "اینکه صداوسیما از حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور برای صحبت‌کردن با مردم ممانعت به عمل آورده است، به همان اندازه که عجیب و شگفت‌انگیز است، به همان مقدار با باورهای عمومی درباره این نهاد هماهنگی دارد. متاسفانه عملکرد این نهاد عمومی در برهه‌های مختلف به قدری بد و تاسف‌آور بوده که کمتر کسی است که از رفتارهای این‌چنینی متعجب شود. اصولا صداوسیما اساس کار را طوری قرار داده که انگار قرار است با دولت‌هایی که به‌لحاظ سیاسی با آنها در یک مسیر قرار ندارد، رفتاری اپوزیسیونی داشته باشد. همه به خاطر دارند که در روزهایی که سید محمد خاتمی رییس‌جمهور بود، وضع بسیار بدتر از امروز بود. در آن زمان صداوسیما علنا شبیه گروهی عمل می‌کرد که هیچ فرقی با معاندین نظام نداشت."

این فعال اصلاح طلب در ادامه نیز پا رافراتر گذاشته و اغتشاشات را هم به عملکرد صد و سیما ربط داده و می نویسد: "اینکه ادعا می‌شود که شبکه مجازی باعث شده تا مردم در شهرهای مختلف به خیابان‌ها بریزند، ‌نشانگر بی‌اعتمادی مطلق جامعه به صدا‌و‌سیمایی بود که با هدف همراهی با مردم و در راستای اهداف ملی، بودجه مشخصی را دریافت می‌کند. ای کاش آقایان یک‌بار برای همیشه به این فکر کنند که عملکردشان مخصوصا از دوم خرداد 76 به‌بعد چه ضررهایی به ماهیت این دستگاه وارد کرده و همچنین چه هزینه‌هایی را به منافع نظام، کشور و البته ملت تحمیل کرده است. در پایان باید تاسف خورد که کمتر کسی امید دارد که این روش بسیار غلط اصلاح شود و مشاهدات این دو دهه اخیر نشان می‌دهد که قرار بر این است تا در بر همین پاشنه بچرخد و در نتیجه مخالفان نظام به‌راحتی این امکان را پیدا می‌کنند تا با بهره‌گیری از رسانه‌هایی که در اختیارشان است، منویات خود را به ذهن ایرانی‌ها تزریق کنند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Japan
بزرگترین بازنده افتضاحات و اغتشاشات اخیر اسهال طلبها بودند . چرا؟؟ چون اون تتمه آبروی نداشته خود را هم به طور کامل در پیشگاه اقلیت ایران از دست دادند . از این پس اسهال طلبها هیچ وزنی در جدول سیاست ایران نخواهند داشت ان شاء الله . این حرفها هم فقط برای جبران فوری و ضروری مافات است چون عنقریب مواجبشان از سوی اربابهای خارج از کشور که بسیار ازدستشان عصبانی شدند قطع خواهد شد . اونا به خاطر پولی که دارد قطع میشود به هر خفتی تن میدهند .
کشوری
Iran, Islamic Republic of
علی عسکری حقشه بکشه با اون جانبداری انتخاباتی
ولی حامیان دولت هم از ناراحتی شکست اغتشاشات دارن دق دلیشان را سر سیما خالی میکنند
و حتی به آمریکا مرتب گرای تحریم صداسیما را میدهند
که این خیانت و مستوجب تعقیب قضاییه
کجاست دادستان؟
M.sh
Iran, Islamic Republic of
وجالب تر اینه که زمانی که از شیطان اکبر زمزمه تحریم صدا وسیما شنیده میشه، این نشریات زنجیره ای وحامی داعش هم، یک صدا میتازند به صدا وسیما!
Iran, Islamic Republic of
نکته این است که
مردم هم از مدعیان اصلاحات ظرفیت و خویشتنداری ندیدند و برعکس سریع رو به اغتشاش و برهم زدن آرامش میاورند
حالا فکرشو بکنید سیما هم دستشان باشه
خداحافظ آرامش و امنیت و اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
دادستان فقط زورش به اطرافیان احمدی نژاد میرسه
آرین
از کوزه همان برون تراود که در اوست دیگه ازشما با این طرز صحبت توقع بیشتری نمیشه داشت
آرین
صدا و سیمای ملی!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اون حرفی که زدی لایقش خودتی
اما اصلش اصلاحاته که حذف شدنی نیستند
انشالا باز ۱۴۰۰ تکرار می کنیم
Iran, Islamic Republic of
هزار بار دیگه هم تکرار کنین فقط عذابتون هزار برابر میشه!
ماهم هزار بار دیگه تکلیفمونو انجام میدیم.
Iran, Islamic Republic of
اگر زمان اختصاص داده شده براي جهانگيري در همان زمان بوده حق با صدا و سيماست و اگر زمان اختصاص داده براي بعد از آن ايام بوده حق با جهانگيريست
افول طلب
Iran, Islamic Republic of
البته اگر شورای نگهبان با لطایف الحیل اصطلاح طلبان تمامت خواه را به ملت تحمیل نکند...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این حرفها نشان می دهد که اغتشاشگران و عوامل داخلی آنها بدجوری به این آشوبها دل بسته بودن و الان تیرشان به سنگ خورده و برای ردگم کنی هر تهمتی را می زنند...
یکی از عوامل به سنگ خوردن تیر آشوبهای اخیر، صدا و سیما بود و برای همین این همه کینه و بغض نسبت به این نهاد دارند...
Canada
اگر چه صدا و سیما و به ویژه مجریانش خیلی معلوم نیست چه وجهی دارن و به نظر می رسد بیشتر تحت نفوذ همان خط نفوذی بیگانه باشند تا خودی و برخی مواقع این ایراد گرفتنها توسط دولتمردان فعلی برای سرپوش گذاشتن بر اون خط نفوذی است که در جاهای کلیدی صدا و سیما دارند و بویژه در انتخابات صدا و سیما کاملا در جهت اهداف و به نفع آقای روحانی عمل میکرد اما مع ذلک به نظر میرسد صدا و سیما مثل گذشته سعی در افشاگری رسانه های معاند که تعدادشان و عده و عوده شان هم افزایش چشمگیر داشته ندارد . و کلا خیلی بی انگیزه و در حالت انتظار و گذار به سر می برد . برخی منافقین پستهای حساس کشور را اشغال کرده اند تا نیروهای جوان انقلابی مومن دلسوز مستعد و با انگیزه سرجایشان ننشینند و فقط کاری که میکنند انتظار کشیدن است البته نه انتظار امام زمان که انتظار خام و باطل براندازی نظام!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما در این اغتشاشات همراه مردم بود. حرف مردم رو خوب منعکس کرد. در آرام کردن فضا هم موفق بود. اگر صدا و سیما نبود الان مراکز دولتی در دست اغتشاش گران بود کشور به هم ریخته بود و جهانگیری رو روحانی شب ها رو نمی تونستن بخوابن
سرور
Iran, Islamic Republic of
اینها همه با هم هستند. دولت، مجلس و صدا وسیمای بنفش.
این موضوعات سرکاری هم همه اش فیلم است.جهانگیری و علی عسکری درخفا قربان صدقه هم می روند.
Ukraine
واقعا باریک الله . ماشاالله به ملت 77 میلیونی بیدار و زنده ایران . عسگری ... روحانی است . به خاطر بودجه ای که دولت باید موظف است بدهد کل صدا و سیما را اجاره داده به جهانگیری و شرکاء . اگر بخاری ازش بلند میشود مربوط به نفس حق جای دیگه است که پمپاژ میشود به صدا و سیما و الا صدا و سیما و هنرمندنماهاش ادای نهادهای تحت نفوذ رهبری را درنیاورند که مردم باور نمیکنند . حتی دشمن هم این را میداند .
Ukraine
آفرین به بصیرتت رفیق ! عسگری و سایر هنرمندنماهاش ششدانگ به قباله جهانگیری و شرکاء درآمدند آنهم به خاطر شندرغاز بودجه ای که دولت موظف به تامین آن بوده است . ملت این را میداند که دشمنان نظام از طرفی افسار صدا و سیما را مدتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری امسال در دست گرفتند از طرف دیگر برای گمراهی ملت به ظاهر به او فحش میدهند . این نهایت نانجیبی دولت وابسته به غرب است که سراسر نکبت بوده هست و خواهد بود . هم زمینه نارضایتی ملت را با کم کاری و غلط کاری فراهم میکنند هم برای ملت یقه می شکافند و عربده میکشند . هم به دشمنان نظام دست میدهند هم به روی نظام پنجه میکشند . هم خود را که اول و آخر همه خائنین هستند تبرئه و مدافعین واقعی انقلاب را متهم میکنند . لعنت خدا بر این قوم ظالمین باد .
Ukraine
ملت منتظر دستور رهبری برای یکسره کردن کار ...
Iran, Islamic Republic of
ای سرور گفتی حرف دل رو . ایول بابا ایول
Iran, Islamic Republic of
در خاموش کردن فتنه اخیر سیما فوق العاده کار کرد. به اون نشون که ظاهرا قراره تعلیق تحریم سیما تمدید نشه.
جهانگیری گفت. روحانی گفت و در روزهای آتی همصدایی بیشتری از غربیها و اصلاح طلبا خواهیم شنید.
Russian Federation
ما که زمان انقلاب را درک نکردیم و بچه بودیم . همچنین صدر اسلام را هم فقط در تاریخ خواندیم . ولی آنچه که از حسن فریدون و شرکا میبینیم ...
Ukraine
این فتنه به قول حضرت آقا یک آتش بازی و شیطنت بیشتر نبود که با یک فوت نظام خاموش شد . لذا لازم نبود صدا و سیما و همه ظرفیتهای نظام وارد مقابله شوند . دشمنان هم این را فهمیدند . نظام ایران وقتی میتواند کشور دیگر در دوردست را از فتنه جهانی حفظ کند آنهم با عده قلیلی چطور نتواند فتنه کشور خودش را با یک انگشت به هم بریزد ؟
ناصر
Iran, Islamic Republic of
ستون پنجم دشمن کجا دنبالش
توحید
Iran, Islamic Republic of
روزهای اوج صداوسیما وقتی بود که به معنای واقعی انقلابی بود.ولی چی می شه کرد باید به عنوان بوقچی دولت بگن همه چی آرومه بعدهم آخرسرمتهم ردیف اول بشوند
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اصلا صداوسیما بیننده نداره وحق بامردمه دریک برنامه نمایشی یک مسیولی دعوت میشه اولا که مجری اجازه حرف زدن نمیده وعلنا میخواد القای نظرکنه ودرثانی اگرطرف مصاحبه مقاومت کردکه نظرخودشوبده سریعا وقت برنامه تمام میشه !!!لذاروحانی راست گفت صداوسیمای میلی
Iran, Islamic Republic of
این شخص معلومه با تشیع مشکل داره. اگر در برنامه های مناسبتی تلوزیون دقت کنید راحت براتون ثابت میشه.
Iran, Islamic Republic of
چرا شورای نظارت بر سیما چیزی نمی گوید؟؟؟
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
منفور ترین رسانه در جهان رسانه میلی کشور ما است که با پول ما علیه ماست. این رسانه بیت المال رو به هدر میده