جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۴۹

واکنش اصغر فرهادی به اقدام به قتل اغتشاشگران + عکس

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 580662
فرهادی پیش از این نیز طی یک نامه سرگشاده به رییس جمهور به این موضوع واکنش نشان داد و از وضعیت نامساعد اجتماعی انتقاد کرد و درباره شرایط کنونی کشور نکاتی را با شخص اول اجرایی کشور در میان گذاشت
واکنش اصغر فرهادی به اقدام به قتل اغتشاشگران + عکس
گروه سیاسی جهان نيوز: اصغر فرهادی طی یادداشتی به اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور واکنش نشان داد و نوشت: " با تأثر و همدردی با خانواده‌های داغدار و همه آسیب‌دیدگان این اعتراضات و یاد نوجوان عزیز همشهری‌ام «آرمین صادقی» که این روز‌ها چشم‌های سرشار از میل به زندگی‌اش لحظه‌ای از نظرم دور نمی‌شود"

به گزارش جهان نيوز، آرمین صادقی همان "جوان ۱۳ساله‌" خمینی‌شهری در جریان اغتشاشات در محله جوی‌آباد این شهرستان جان خود را از دست داد. آرمین آن شب همراه با عموی خود برای صرف شام بیرون رفته بودند و در مسیر توقف کردند که به ضرب گلوله اغتشاشگران به قتل می رسد.

عموی آرمین صادقی که در آن حادثه تلخ همراه وی بوده با بیان اینکه عده‌ای سودجو در حال سوءاستفاده از مردم ما هستند گفت: اگر اعتراضی وجود دارد باید به روش درست آن اعلام شود و راهش این نیست که مردم را با چنین مسائل سنگینی روبه‌رو کنند.
 

 
وی با اشاره به خصوصیت‌های اخلاقی آرمین خاطرنشان کرد: آرمین 13 ساله‌ای که در کنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می‌کرد، همیشه نمازش را سروقت می‌خواند و بارها جانماز خود را مرتب می‌کرد، همیشه در حین نماز به مدت طولانی دعا می‌خواند.

در همین حال اصغر فرهادی در قسمتی دیگر از یادداشت خود نوشته است: "در روزهای گذشته عده‌ای از دوستان و هم‌وطنان، جویای نظر و واکنشم نسبت به اعتراضات رخ داده در کشور بودند.چندین بار دست به نوشتن بردم اما نوشته‌ها، متاثر از احساساتم، آن نبود که می‌خواستم. امروز سعی دارم به دور از احساسات در این‌باره بنویسم.این روز‌ها خبر‌ها و مطالب زیادى درباره اعتراضات در نقاط دور و نزدیک کشور شنیده و خوانده‌ایم. کلمه‌ای که در بسیاری از این نظرات و بحث‌ها استفاده کلیدی و مکرر شده «مطالبه» است؛ مطالبات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی.بی‌اعتنایی به چرا‌ها و پرسش‌های انباشته‌شده در جامعه، برخلاف تصور کسانی که بالا‌ترین وظیفه‌شان پاسخگویی ا‌ست، حاصلش نه فراموشی و آرامش بلکه تحقیر اجتماعی‌ا‌ست و زخم ملتهب تحقیر، مهم‌ترین و قوی‌ترین عامل خشم. هیچ خشمی به اندازه خشم تحقیرشدگی ماندگار و عمیق نیست. به سکوت واداشتن، بازداشت و تهدید پرسشگران به معنای از میان رفتن پرسش‌ها نیست. پرسش‌ها باقی‌اند و در گوشه ذهن‌ها در حال تکثیر."

لازم به ذکر است، فرهادی پیش از این نیز طی یک نامه سرگشاده به رییس جمهور به این موضوع واکنش نشان داد و از وضعیت نامساعد اجتماعی انتقاد کرد و درباره شرایط کنونی کشور نکاتی را با شخص اول اجرایی کشور در میان گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
ضمن تسلیت به خانواده ارمین صادقی و ابراز همدردی با آنها به افرادی مانند فرهادی که همیشه در پی تحقیر مردم کشور بوده اند باید گفت ...
Iran, Islamic Republic of
فرهادی خودش با فیلمهاش مخصوصا اون فیلم افتضاح اوسکاری که با پول قطر ساخت در جهت تحقیر ایرانه فیلم قبلترشپ که اسکار گرفت (جدایی نادر از سیمین ) هم تحقیرکننده بود خودش با دو فیلم اسکاریش چهره ای تحقیرکننده از جامعه ایران و نشون داد در ضمن نظرش در مورد فرمان قتل ۱۲۰ نفری که هنوزم تو اینستاگرام و ری استارت حسینی هست چیه ؟
کارگردان
Iran, Islamic Republic of
اصغر جون ! اگر زمان طاغوت که استکبار کدخدا بود فیلم می ساختی برای فیلم که هیچی برای خودت یک پنی ارزش قایل بودن ! خودت بهتر از ماها می دانید چه ها داده ای تا در یک شو ! عکسی بگیری !
کارشناس ارشد روابط بین الملل
United States
از این خوشم میاد مردم به این درجه آگاهی برسن که ادمهای نون به نرخ روزی مثل این فرد چندش اور رو مفتضح کنن و هیچ طرفی راه نداره !
این اقا یک بوی هایی شنیده که امریکا و هالییودش تعطیل نشه 180 درجه برعکس زمان کثافت کار یا همون اسکار موضع می گیره!!
اصغر ترقه کثافت طلب ملت ایران خوب خوب ماهیتت رو شناخت و یادش می مونه!!!
برای یک اسکار چه ها نکردید با اون ظریف جونت که به موقع در تاریخ رو میشه!!!!
من یک حزب اللهی که خدادادی عقب مونده ذهنی و مغزش ذاتا کشش نداره با این ...ر که با ریاشون پدر ملت رو در میارن ترجیح میدم !
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهادی کسی با پرسشگران کاری ندارد نهایتا از پرسشگران پرسشهایی در قالب بازجویی می شود و در صورت احراز بی گناهی آزاد می شوند امثال قاتلان آرمین را که شما برای آنها دل می سوزانی باید محاکمه و قصاص شوند دست از پز روشنفکری بردارید بگذارید قانون حق مظلومین را از ظالمان بستاند معلوم نشد به هر حال از دید شماپرسشگران آرمین را کشته اند یا اغتشاشگران
موجک
Iran, Islamic Republic of
راستی از گور خوابها چه خبر اصغر؟ دیگه یقه جر نمی دهی!!! سعی کن غیرت ملی را با فیلمهای الکی ات تحقیر نکنی. ما که چیزی برای از دست دادن نداریم شماها و بزرگانتان باید نگران زندگی مرفه و دمکراسسسسسی اتان باشید. آدرس محرومان و مستضعف خواستی بگو برات بفرستم شاید این آخر عمری یه آدم خیر شدی. شاید!
Iran, Islamic Republic of
باسلام
شاید دوباره درمیان زخمها دنبال ارتزاق وسوژه است نیاز بعضی موجودات ازطریق تحقیر وفروش درد مردم برطرف می شود
تواین مملکت وطن فروشی که نوبرنیست ...دیالوگ یتیم خانه ایران...
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
شما که از دست دشمنان ما جایزه گرفتی وبرای کف وسوت انها فیلم میسسازی ، ،برو برای خودت دلت بسوزه.کسیکه جسمش مرد بهتر از کسیه که روحش مرده است.
Canada
آقای فرهادی گیریم این دنیا تونستی با لفاظی و مظلوم نمایی و نمایش و فیلم بازی کردن که از قضا تخصصشم داری و براش جایزه بین المللی گرفتی سر ملت نجیب ایران را البته اندکی شون را کلاه بگذاری . فکر کردی میتونی اون دنیا در محضر خدا وند عالم , برای همدست شدن با دشمنان کشورت و امیدوار نمودن آمریکا و اسرائیل و انگلیس کودک کش و داعش پرور جواب داشته باشی ؟؟
من من
Iran, Islamic Republic of
یعنی دمت گرم :)))
یعنی الان با طرز تفکر جنابعالی تمام مردم دنیابه جز بخشی از مردم ایران که طرفدار جمهوری اسلامی هستن و .. اون دنیا قراره سوا جواب بشن ک چرا طرز فکرشون با سیستم جمهوری اسلامی متفاوت بوده!! :)))
چند چندی با خودت؟ واقعا فکر کردی خدا جمهوری اسلامی رو نازل کرده؟

اتفاقا جمله درستی رو نوشته... اینکه با جواب ندادن و یا بگیرو ببند مشکلی حل نمیشه بلکه عمیق تر میشه و دفعه بعد به شکل بدتری بروز می کنه...

قبلا توی همین جهان گفتم... تنها راه روند اصلاحات بلند مدته چه از بعد ازادی های اجتماعی چه ازادی های سیاسی و صد البته بهبود اقتصادی... تا از برخورد دو طیف مخالف و موافق جلوگیری بشه.. در غیر اینصورت بالاخره درگیری ایجاد میشه.. حالا الان نه ده سال دیگه...
Iran, Islamic Republic of
باسلام
سالهاست که داریم می گوییم اقتصاد درست شود...جمهوری اسلامی را با اهداف بلند ودشمنان بسیارخداوندنازل نکرده باشدقطعا یاری کردچون هرکشور دیگر بود تاالان زیر وروشده بودفقط تاریخ ترور جنگ تحریم رایه بار ازاول بخوان بعد بانادانی مسئوولین مخلوطش کن خوب هم بزن
حالا تواین جمهوری اسلامی اصغر وترانه وسلبریتی قشنگها و...زیرپروبال بعضی وطن فروش پروبال گرفته اندوژست می گیرند وبه بهره می رسند...این حسابش جداست...
Canada
جناب فرهادی !!!!! وای اگر از پس امروز بود فردایی
برو آقا ی ... مملکت ما صاحب داره نیازی به اشک تمساح نداره
ارژنگ از ژاپن
Japan
حقیرترین هنرمندنماهای یک کشور آنهایی هستند که دشمنان آن کشور به آنها نه به خاطر هنرشان بلکه به خاطر افشا نمودن و جار زدن و افشا کردن عیوب ملت خودش جایزه دهد و احمق ترین آن هنرمندنماهای حقیر باز اونیه که این موضوع را نفهمه و پس از گرفتن جایزه به جای گم و گور شدن از خجالت واسته سر گذر و گردن افرازی کنه .
Canada
آی که گل گفتی رفیق .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مجرم همیشه به صحنه جرم برمی گردد!
اصغری! تا حالا بیش خودت حساب کردی چقدر سهم از القای تحقیر به ملت شریف کشورت داری؟ فروشنده
علیکمال
...
Iran, Islamic Republic of
فارسی بنویسید
ایرانی
...
Iran, Islamic Republic of
خوانا بنویسید
123
تو برو به سیاه نمایی ات از ایران برس که دوستان آمریکایی ات بدجور دنبالش هستن بعد بیا
علی
Iran, Islamic Republic of
این وطن فروشان دلشان برای مردم نمیسوزد بلکه برای یک مشت خائن به ملت و مملکت اشک تمساح می ریزند
Romania
شنیده ام یک سیستمی در علم الکترونیک هست بنام اپ امپ ( اگر درست تلفظ کرده باشم ) . به آن اگر ورودی مثبت بدهی خروجی منفی می دهد و اگر ورودی منفی بدهی خروجی آن مثبت خواهدبود . من نمی دانم این آقا و امثالهم چرا اینقدر دوزاری شان کج است . هرجا که باید فلان موضع را بگیرد عکس انرا می گیرد . جالب اینکه خیلی هم احساس وزین بودن گرفته ایشان را .
نوجوان را شهید کرده اند و سعی بر اغتشاش کرده اند و انوقت این بابا دم از سرکوب نیروهای انتظامی میزندمی زند . ببینم اسپانسر فیلم هایت چه کسانی هستند ؟ و ایا جرات داری اندکی از مصائب مردم تحت ظلم توسط غربی هابگویی ؟ لطفا یک سرچ کوچک بکنید و ببینید ایا اثری از اثار اصغر اقا در حوزه یمن ، بحرین و نظائر ان هست و یا فقط بلد ات برود امریکا و جایزه بگیرد . فکر می کند فقط خودش می دااند که در کشور نابسامانی های عدیده هست . الحمدالله ایشان که غمی نداردما داریم زجر می کشیم پزش را این اقا می دهد .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آپ امپ یک قطعه الکترونیکی است و با توجه به نوع قرارگیری در مدارالکترونیکی، می تواند تقویت کننده، مقایسه کننده و غیره باشد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بله خط وربط داردهالیوود درخدمت وطن یعنی امریکاست
اینهادرخدمت امریکا هستند
خط فکری کلا سواست مگرنیروهای انتظامی که هستند ایشان هم فرزندان وطن هستند که اگرنباشند دهها ارمین توی خیابان کشته خواهند شد
اما اضغر وترانه مشکلی ندارند انها با فروش دردمردم پولدارشده اند وبا اولین پرواز نزد اربابان خود جیره خوارند
Iran, Islamic Republic of
فروشنده حقیر
علی
Iran, Islamic Republic of
جای که برای بی هنران جز فحاشی و حرفهای بیهوده زدن را بلد نیستند ودر همه جا حظور خود جوش دارند و برای همه ملت تعین تکلیف میکنند و جز افکار خود فکر واندیشهای را تاب نمی آورند.جای بحث نیست ای کاش ما قدر هنرمندان و متفکرین این مرز بوم را میدانستیم تا حال و روزمان بهتر بود نه هر بی هنری را هنرمند و باهنری رابی هنر کنیم پایدار باد فرهادی........
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
علی آقا ما زمانی هم که فروشنده فرهادی اوسکار گرفت اعتراض کردیم بهش که چرا با پول قطر همچین فیلم و تصویری از جامعه ایران ارائه کردید اونموقع هنوز اغتشاشات شروع نشده بود
Romania
شما زیاد شعار نده . بگو ببینم نیروهای انتظامی باید چه می کردند ؟ ایا علیرغم برخورد خشن یک ، تعداد نیروئی انتظامی برخوردمتناسب نشان داد ؟ ریختند فلان کلانتری را اتش بزنند و اسلحه های انرا بدزدند ویا زده اند فلان نوجوان را کشته اند ، ماشین اتش نشانی را در سراریری رها کرده اند انوقت چی . هنرمندان و اندیشمندان این مرز و بوم امثال فلان فرد نیست که اسپانسرهایش عربها هستند و فیلم هایش فحش به داخلی و سایه نمایی محض است . اتفاقا جایزه هایشان هم سیاسی است . ببینم در فیلم فروشنده که یک مرد مسن و متاهل به یک زن جوان متاهل تعرض کرد اینقدر به مسئله اصلی جامعه ما تبدیل شده بود.با همان جوامع غربی که مقایسه می کنید اینگونه امار نسبت به جمعیتش چقدر است ؟ یک سری امارها را که می دیدم در غرب مسائل بشدت عمیق تر هستند .
گاهی فکر می کنم کج فهمی یک عده چرا اینقدر افراطی و مزمن است . دلیل آن برمی گردد به مکانیز و ماهیتی که در هستی نهفته است . برای لمس حقیقت بایستی زحمت کشید . آن بقول شما هنرمندی که در مقابل ظلم مشهود دنیا سکوت کرده و موضع سیاسی نمی گیرد - مسائلی نظیر بحرین ، سوریه ، یمن و ... - و ان هوادارانی که که ژست روشنفکری می گیرند معلو م است که افاضاتی چون افاضات شما را تراوش کنند . تا کشور را دچار اغتشاش و هرج و مرج مطلق نکنید دست بر دار نیستید .انگار امثال ما تحت فشار نیستیم و کم خون دل می خوریم . هرچیز بجای خود . کی حاضر است که کشور به اشوب کشیده شود ؟ جز عده ای معلوم الحال ؟
Iran, Islamic Republic of
بله فرهادی پای دار باد اصلا بالای دار باد
Iran, Islamic Republic of
آدمهایی مثل فرهادی هرگز پیشرفت کشور را خواهان نیستند و ریا کارانه اشک تمساح میریزند اگر مملکت گل و بلبل شود ایشان دیگر نمیتواند فیلم غرب پسند از ایران بسازد و .....
قزوین
Iran, Islamic Republic of
جناب اصغر خان فرهادی
هیچوقت کسی را که حرف حق بزند بازداشت نمی کنند . اما کسانی که پرچم کشور ایران را آتش می زنند و دست به آدم کشی می زنند ، باید بمیرند و فرقی با داعش ندارند .
غیرتت کجاست اصغر خان . هرچند غیرت اصغر خان را در مراسم اوسکار دیده ایم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما یه ضربالمثل داریم که میگه : همه دویدند گیوه کش ها هم دویدند. فرهادی تو ماله این حرفا نیستی چون فرهنگ کثیف غرب تورا تسخیر کرده . تو باید بری خودتو اصلاح کنی و بعد بیایی در مورد مشکلات ممکلتت نظر بدی .
Romania
اصغر اقا
دی‌ سال ۱۳۶۵، ۶۸دانش‌ آموزِ ﻣﺪارس ﺷﻬﯿﺪ ﻓﯿﺎض ﺑﺨﺶ و اﻣﺎم ﺣﺴﻦ مجتبی(ع) ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺑﺮوﺟﺮد، براثر موشک‌ باران هواپیماهای رژﯾﻢ ﺑﻌﺜﯽ ﺑﻪ شهادت رسيدند.
عکس جنازه نحیف و کوچک بچه ها را که می دیدم بغض گلویم را فشرد و از ادم بودن خودم هم شرمم امد . صدام را که حمایت می کرد ؟ الان وضعیت یمن و سوریه و بحرین و امثالهم زیر سر چه کسی است ؟ در کجا اعتراض کردی ؟ اصلا حرفی داری بزنی و یا اسپانسر فیلمهات از دستت می روند ؟
تاریخ معاصر ایران پر است از نمونه هایی مثل شما که بالعکس اعاهایتان چیزی از واقعیت نمی دانید. دوستان اگر تواندارند بروند در اینتنت عکس جنازه کودکان را ببیند و بعد حساب و جایگاه و ادعای این فرد بیشتر روشن خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
تو با فیلم های خیانت بارت، آبروی ایران رو بردی. خواستی به صورت اسلام و جمهوری اسلامی، پنجه بکشی. اما ندونستی که خدا، اعمالت را ثبت میکند و قیامتی هم هست و آنجا، گرفتار خواهی شد.
تو اینقدر قدرت درک نداری که بفهمی اعتراض با اغتشاش، و معترض با قاتل، فرق میکند. البته میدونی. منتهی لشگر کفر تو این جور مواقع، خودشون رو به کری میزنن. به قول قرآن مجید که میفرماید:
"صم بکم عمی فهم لایرجعون
کران و کوران و گنگانند. پس برنمیگردند."
علی
Iran, Islamic Republic of
تو اصلا فیلم های ایشون را دیدی که داری با چنین قاطعیتی میگویی ابروی ایران را برده یا فقط داری حرف یک عده هم تفکرهات را تکرار میکنی؟؟ دقیقا با جزییات بگو کدام بخش از فیلم های ایشون سیاه نمایی و بردن ابروی ایران بوده؟ دقیقا بگو تا بفهمم که حداقل فیلمهاش را دیدی؟ چون هیچ نوع سیاه نمایی و ابروریزی در فیلم های اون نیست. ابروی ایران را که خیلی های دیگه با تفکراتشون بردن که نمیشه اسم برد. اونجایی که یک کاندید ریاست جمهوری برای اینکه فقط و فقط رای بیاره میرود با انسان های فقیر حاشیه نشین عکس یادگاری میندازد!!! و فیلم تبلیغی درست میکند و پخش میکند که همه دنیا اون را میبینند هیچ کس نگفت سیاه نمایی و ابروریزی کرده. اون فقرا در این کشور با سیستم جمهوری ایجاد شدند که اول انقلاب وعده های دیگری داده میشد. حالا میگید اصغر فرهادی ابروریزی کرده. شما معنای ابرو را عوضی فهمیدی. به شدت یک بام و چند هوا هستید در مواضع و تحلیلتون. البته درد شماها کاملا مشخصه. کینه شماها از اصغر فرهادی کاملا معلومه از کجا میاد. همین آقا اگر تفکر سیاسی اجتماعی مثل شما داشت و مثل شماها حرف میزد و اون موضعی که دلخواه شماهاسترا میگرفت اون وقت ببینید با وجود ساخت همین فیلم ها چه حلوا حلوایی که نمیکردید. اون وقت دیگه فیلم هاش سیاه نمایی نبود. میدونید تنها کشوری هستیم که بخشی از مردمش (منظورم دقققا شماها و امثال شماها هستید) که نسبت به موفقیت فیلمساز هموطنش اینجوری بغض و کینه دارید فقط به خاطر اینکه چرا تفکرش شبیه شما نیست. اگر به سیاه نمایی باشد شما یک نگاه به فیلم های هالیوود بنداز که اتفاقا در صدا و سیما هم خیلی پخش می شوند. بعضی از این فیلم های هالیوود رسما کل نظام سیاسی امریکا را زیر سوال میبرند. کل سیستم cia را زیر سوال میبرند. رسما در خود امریکا فیلم ساخته میشود و به رییس جمهور امریکا گفته میشه دروغگو. از این دست فیلم ها در امریکا تولید میشه و همه دنیا هم میبینند. ما نشنیدیم کسی بیایید به کارگردان و بازیگرهای اون فیلم ها چنین حرف هایی بزنند. بگویند مزدور خودفروخته. بگویند سیاه نمایی کردی. البته باید چنین فرق هایی بین ایران و کشوری مثل امریکا باشد. شماها نمیتوانید دیدگاه یک نفر نسبت به یک موضوع را اگر انطور که دلخواه شماهاست نباشد حتی تحمل کنید. حتما باید اقای فرهادی هم از الفاظ شماها استفاده کند تا راضی شوید. مثلا بگوید اغتشاشگر اشوبگر فتنه گر مزدور و از این الفاظ. الان چه ایرادی در دیدگاه ایشون وجود دارد که اینجور بهش حمله میکنید. جز از کینه ای ناشی میشود که نسبت بهش دارید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا روحانی_استعفا
هادی
Iran, Islamic Republic of
از نظر این آقا جهان یعنی امریکا واروپا و ایران یعنی تهران و مردم اتهران یعنی همان دلقکهاییکه اطرافش هستند
فیاض
Iran, Islamic Republic of
یعنی فقط ابراز همدردی کردی کافی بود . نباید ابراز انزجار از قاتلینش می کردی. به خانواده مرحوم ، انسان تسلیت بگه با قاتلینش هم بره فالوده بخوره . خودتی !!!!!!
United Arab Emirates
آروغهای از سر سیری و روشنفکرانه. همین و بس.
احدی
Iran, Islamic Republic of
آدم معلوم الحالی مثل فرهادی حق اظهار نظر در خصوص این مسائل را ندارند تمام مردم ایران را با فیلمهایش تحقیر میکند بعد برا یه نفر اشک تمساح میریزد موج سواران بی غیرت
شما که همیشه بخاط پول ایرانی ها رو با فیلم هات تو دنیا تحقیر کردی
احتمالا این دولت بهت پول نداده...
دسیسه گر تکرارمیکنم دسیسه گر
تکرارمیکنم دسیسه گر
تکرارمیکنم دسیسه گر
تکرارمیکنم دسیسه گر
تکرارمیکنم دسیسه گر
تکرارمیکنم دسیسه گر
تکرارمیکنم دسیسه گر
تکرارمیکنم دسیسه گر
سید
United States
مخملباف ثانی
Iran, Islamic Republic of
بابا این بنده خدا که حرف بد و بیربطی نزده
انقدر بد و بیرا گفتین همه
امیر
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوشفکرند و با غیرت دوستانی که کامنت در اعتراض به اصغر قطری نوشتند. جز تایید این نظرات و افتخار به فهم دوستان چه میشه گفت. دم همتون گرم
Iran, Islamic Republic of
به نظر من افرادی مثل آرمین صادقی که به دست غتشاگران اخیر جانشان گرفته شده شهید هستند. جمهوری اسلامی ایران باید از این دو نوجوانی که در آشوب های اخیر به دست اغشتشاگران ناجوانمردانه کشته شدند اسطوره و قهرمان ملی بسازد تا نام این دو نوجوان شهید خواری شود در چشم اغتشاشگران قاتل.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اصغر فرهادی اگر هر فیلمی هم که ساخته باشه ، نباید در تضعیف ایران باشه . اصغر فرهادی با کف زدن غربی ها واسش ؛ ایران خودرا فراموش کرده !
اصغر فرهادی اگه مرده و راست میگه بره فیلمی در مورد برجام (5+1) بسازه
اصغر فرهادی خیلی دلش برای ایران میسوزه ؟!
فیلمی در مورد خیانت اسرائیل در سرتا سر جهان بسازه
اسغر فرهادی مگه شخصیتش از ممد چاخان خاتمی بالا تر بود ؟نه اما همین ممد چاخان خاتمی که در س خداشناسی و دین شناسی خوانده ، رفت با جورج سروس تئوریسین معرفت کودتا در جهان ملاقات کرد تاجمهوری اسلامی را تغییردهد خاک تو سر هرچی آدم غرب زده
Iran, Islamic Republic of
دیگه الان یواش یواش بوی فتنه از دهان سلبریتی های نون به نرخ روز داره در میاد
آقای فرهادی شما لظفا کن نصف ثروتی که داری به فقرا ببخش و اعلام عمومی کن
لازم نیست شما اظهار نظر کنی
....