جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۰۵
مشکلات اقتصادی باز هم در حاشیه

سوءاستفاده اصلاح‌طلبان از اغتشاشات شروع شد+جزئیات

به جای انجام وظیفه اصلی، پیگیر آزادی آشوبگران هستند!
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 579575
اغتشاش‌گران با حضور میلیونی مردم در سراسر کشور فراری شدند نه با سخنان و مواضع دوپهلو و ریاکارانه مدعیان اصلاحات. مدعیان اصلاحات به جای آنکه منتی بر سر نظام و مردم بگذارند بایستی پاسخگوی عملکرد خود که به نارضایتی بخش‌هایی از مردم منتهی شده است باشند.
سوءاستفاده اصلاح‌طلبان از اغتشاشات شروع شد+جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: در هفته اخیر، آشوب‌گران خیابانی به بهانه اعتراضات اقتصادی، اقدام خرابکارانه و ضدامنیتی از خود نشان دادند، اما در این بین، عناصر جناح اصلاح‌طلب که خود در حوادث ۸۸ و ۷۸ سابقه آشوب خیابانی دارند و حاضر به پیگیری مطالباتشان از طرق قانونی نبودند، حالا برای ناآرامی‌های اخیر نسخه می‌پیچند.
 
شانزده اصلاح طلب به تازگی درباره حوادث اخیر تهران و سایر شهرستان‌ها نامه‌ای به قول خود به ارائه راهکار اتفاقات پیش آمده پرداختند اما گویا به جای پیشنهادی برای باز کردن گره از مشکلات مردم، به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند و بدون آنکه به مطالبات اقتصادی مردم توجهی داشته باشند با متهم کردن نظام و ساختارهای آن برخی از مطالبات خود را به‌نام مردم مطرح کرده‌اند. محسن آرمین، محسن امین زاده، مصطفی تاج زاده، رضا تهرانی، حمید جلایی پور، سعید حجاریان، محمد رضا خاتمی، هادی خانیکی، عبدالله رمضان زاده، محسن صفایی فراهانی، عباس عبدی، فیض الله عرب سرخی، علی رضا علوی تبار، آذر منصوری، محسن میردامادی و محمد نعیمی‌پور که امضا کنندگان این نامه هستند مدعی شده‌اند که نگارش این نامه به دلیل اعتراضات مردم در چند شهر کشور نسبت به مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور بوده!

بر پایه گزارش صبح نو، اما سؤال اینجاست مطالبات سیاسی آیا درخواست مردم بوده یا درخواست این طیف سیاسی؟ گویا این چهره‌ها شعارهای به گفته آنان معترضان را نشنیده‌اند که حتی یک شعار حمایتی از این طیف سیاسی را نیز نداشته‌اند و تمامی شعارهای آنان به‌خصوص در تجمع مسالمت‌آمیز مردم مشهد شعارهای اقتصادی و اعتراض به گرانی بوده است! اما در بند دیگر این بیانیه آمده است: «متأسفانه فقدان تفاهم و توافق بر سر مسائل اساسی کشور و ضعف انسجام سیاسی و اجتماعی، موجب تشدید گسست‌های سیاسی و اجتماعی و دوگانگی در مدیریت اجتماعی کشور شده است.»

پرواضح است که منظور 16 اصلاح طلب از این عبارات که بی تردید دورنمایی ازتفکر این جریان سیاسی نیز به حساب می‌آید همان سیاست نخ نمای آشتی‌ملی است که  مدتهاست آن را در رسانه‌های اصلاح‌طلب مطرح می‌کردند و به نظر می‌رسد بازهم فرصت را مناسب دیدند تا از این موضوع که به‌گفته دستگاه‌های امنیتی دست‌های سیا و آمریکا نیز در آن رو شده، سوءاستفاده و سراغ همان طرح انحرافی خود بروند. همچنان‌که روز گذشته روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد تیتر یک خود را به موضوع آشتی ملی اختصاص داد.  آن‌ها در جای دیگر این نامه مدعی شدند: «دراین شرایط جناح تندروی مخالف دولت با تکیه بر تریبون‌ها و رسانه‌های خود، به ویژه صداوسیما، مستمر یأس و ناامیدی نسبت به نهادهای برآمده از رأی مردم را به جامعه تزریق کرد.» اما ناگزیر با احترام به حافظه کوتاه مدت این افراد باید گفته شود که گویا شعارهای انتخاباتی آقای روحانی را فراموش کرده‌اند؛ فراموش کرده‌اند که دولت آقای روحانی وعده حل معیشتی مردم را در هر دو دوره انتخابات سال‌های 92 و 96 سر داد و این اعتراض‌ها از ناحیه مردمی است که در زندگی خود مشکل معیشتی داشته و فرزندان و جوانان شهر و روستایشان با گذشت 5 سال از عمر دولت روحانی همچنان بیکار هستند.

از سوی دیگر باید بر این نکته نیز واقف باشند که رسانه‌های اصلاح‌طلب پس از پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی مدعی بودند که مردم به پول «نه» گفتند و در مقابل به سیاست‌های اقتصادی دولت رأی دادند!  آیا اکنون نظر مهم‌ترین حامیان حسن روحانی درانتخابات تغییر کرده است که این اعتراض‌ها را نتیجه عملکرد رسانه‌ای رقیب دولت می‌دانند؟  بهتر است اگر تعریف دیگری ازوظایف رسانه‌ها که مهم‌ترین رکن آن آگاه سازی افکار عمومی بوده دارند قبل از تئوری سازی منظور خود را از طیف اطلاع رسانی رسانه‌ها روشن و مشخص کنند که رسانه‌ها را رکن چهارم دموکراسی می‌دانند یا خیر؟

خوب است 16 اصلاح طلب و اصلاح طلبانی که چنین افکاری را بحق می‌دانند پاسخگوی اعمال خود در فتنه 88 باشند و فرقی بین حق اعتراض و آشوب قائل شوند، افرادی که با شکست حرمت ایام عزاداری سالار شهیدان و پاره کردن تمثال امام خمینی ؟ره؟ وقاحت را تمام کردند. حال این افراد در بیانیه خود خواهان به رسمیت شناختن حق قانونی اعتراض شده و مدعی شدند این اعتراضات و تداوم خشونت‌آمیز آن، چیزی نیست جز بازتاب فقدان یا ضعف نهادهای حل و فصل اختلافات و تعارض‌های اجتماعی.

لذا نیاز است که بزرگان اصلاح طلب به برخی از دوستان خود توصیه کنند که آشوبگران هیچ نسبتی با تجمعات اعتراض آمیز مردم درخصوص معیشت و رسیدگی به وضعیت مؤسسات مالی و فساد اقتصادی ندارند و در حقیقت پیاده نظام دشمنان مردم ایران در خیابان‌ها هستند؛ اگر هم این افراد با بزرگنمایی اقدامات آشوبگران و نسبت دادن اعتراضات به اقدامات منطقه‌ای ایران با استناد به همین شعارهای ساختار شکن تلاش دارند برجام منطقه‌ای را کلید بزنند، بدانند که افکار عمومی و مسوولان ارشد نظام مخالف این تئوری بوده و تلاش آنان کاری از پیش نخواهد برد و جای تأسف دارد که برخی اصلاح طلبان نیز در این پازل نقش دارند.

اما حالا که در روزهای گذشته، مقامات آمریکایی، سران رژیم صهیونیستی و سران و رسانه‌های آل‌سعود با ذوق زدگی درخصوص اغتشاشات در ایران واکنش نشان داده و حمایت خود از آشوبگران را اعلام کردند اصلاح طلبان به این سؤال پاسخ دهند که چه ضرورتی به نگارش این نامه بوده؟ و حال که تجمع مسألت آمیز به سمت فتنه و اغتشاش رفت چرا باید با به‌کار بردن واژه‌هایی به سیاه نمایی مطلق از وضعیت داخلی کشورمان دست بزنند؟

در همین حال روزنامه کیهان نیز درباره این نامه نوشته اشت: «مردم، مردم» کردن طیف نفاق در حالی است که همین طیف در روزهای آغازین ماجرا، تجمع اعتراضی برخی مالباختگان در مشهد (بدون خشونت و قانون‌شکنی) را توطئه و دسیسه رقبای انتخاباتی خوانده و محکوم کردند اما به موازات آفتابی شدن آشوبگران و تخریب اموال عمومی و آدم‌کشی و خرابکاری و هتاکی علیه مقدسات، همین جریان نفاق، اوباش آشوبگر را «مردم» جا زد و به تحریک و تهییج برای آشوبگری در قالب ادعای «باید اعتراض‌ها را به رسمیت بشناسیم و صدای مردم را بشنویم» پرداخت.

طیف یاد شده 8 سال در دولت اصلاحات همه‌کاره بودند و هم حزبی‌های آنها در 4 سال گذشته نیز مصادره امور را در دولت در دست داشته و عامل اصلی ناامید و ناراضی کردن مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی بودند. این گروه با معطل گذاشتن دولت در امر تدبیر اقتصادی و گره‌گشایی، توافق با شیطان بزرگ را اسباب معجزه در اقتصاد معرفی کردند که همین فرصت‌سوزی‌ 4 ساله، به انباشت بیکاری، رکود و تعطیلی کارخانه‌ها، کاهش قدرت خرید مردم و افزایش خزنده تورم منتهی شد. بنابراین می‌توان گفت متهمان اول ناامید و ناراضی کردن مردم، با رندی و بی‌صداقتی و فرار به جلو، می‌کوشند خود را از موضع اتهام خارج کنند و در جایگاه طلبکار قرار بگیرند. همین طیف تا یکی دو ماه پیش آمار اقتصادی گل و بلبل در رسانه‌ و محافل سیاسی منتشر می‌کردند!

افراطیون چپ (مانند آرمین، تاج‌زاده، امین‌زاده، جلایی‌پور، حجاریان، رضا خاتمی، رمضان‌زاده، صفایی فراهانی، عبدی، عرب‌کرمی، میردامادی و...) که اکنون علیه انحصار قلمفرسایی می‌کنند، انحصارطلبان واقعی در نوع دولت‌های موسوی، خاتمی و روحانی بوده‌اند؛ ضمن اینکه در دو دهه اخیر آنقدر به آمریکا خوش‌خدمتی کردند که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بارها به صراحت گفتند ما از اصلاح‌طلبان در ایران حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

در اغتشاشات اخیر نیز رد پای طیف فراری مدعیان اصلاحات در تهییج رسانه‌ای کاملاً مشخص است ضمن اینکه طیف مقیم داخل نیز با «مردم» خواندن اوباش و آشوبگران اجاره‌ای، نشان دادند کاملاً با برنامه‌ریزی‌های طیف خارجی هماهنگ عمل می‌کنند.
*مشکلات اقتصادی باز هم در حاشیه/ مدعیان اصلاحات به دنبال آزادی آشوبگران!
مسئولین دولتی و نمایندگان عضو فراکسیون امید که این روزها سیاست دوگانه‌ای را در برابر آشوب‌های اخیر در پیش گرفته‌اند بایستی به جای سیاست بازی پاسخگوی عملکرد خود در قبال وظایف قانونی که برای حل مشکلات معیشتی مردم بر عهده داشته‌اند باشند.

مدعیان اصلاحات در ناآرامی‌های اخیر سیاست ریاکارانه و دوگانه‌ای را در برابر اعتراضات و موج سواری اغتشاشگران وابسته بر روی مطالبات طبیعی و به حق مردم در پیش گرفته‌اند.

 آنان از سویی اعتراضات را به منتقدان دولت منتسب کرده و آن را محکوم می‌کنند و از سوی دیگر نیز با موج‌سواری اغتشاشگران به حمایت از آنان که دغدغه معیشت نداشته و به دنبال امور دیگری هستند بر‌می‌خیزند و خواستار آزادی بازداشت شده‌های این اغتشاشات و باز بودن راه برای تخریب‌گری‌های آنان می‌شوند!

روزنامه زنجیره‌ای شرق در شماره دیروز خود در گزارشی به بازداشتی‌های اخیر پرداخته و نوشت : برآيندها نشان از آن دارد که دست‌کم هزارنفري در سراسر کشور بازداشت شده باشند؛ دانشجويان، دانش‌آموزان و مردم عادي. درباره دانشجويان، برآوردها نشان از آن دارد که حدود ٨٠ تا ٩٠ نفر بازداشت شده‌اند.

این روزنامه در ادامه به نقل از فاطمه سعيدي، عضو فراكسيون اميد و نماينده پيگير وضعيت بازداشتی‌های اغتشاشات اخير می‌نویسد : تا عصر ديروز، مدام از وزير آموزش‌وپرورش پيگير وضعيت بازداشتي‌ها بودم. بنا بر آخرين پيگيري‌ها و گزارش‌ها، بیشتر دانش‌آموزان بازداشت ‌شده آزاد شده‌اند. پيگيري ما ادامه دارد و اگر هنوز مواردي از بازداشت گزارش شود، وظيفه ما روشنگري در اين زمينه خواهد بود.

محمود صادقی دیگر نماینده عضو فراکسیون امید که در ماه‌های گذشته به حاشیه‌سازی و جنجال ‌آفرینی‌های متعددی همسو با یک کانال فیلتر شده فتنه اخیر دست زده بود نیز پیگیر آزادی به قول خود دانشجوهای بازداشتی اغتشاشات اخیر شده است. پروانه سلحشوري دیگر عضو فراكسيون اميد نیز به گزارش شرق با برخي ديدار کرده و در جريان جزئيات بازداشت‌ها قرار گرفته است. او نيز به «شرق» گفته است: «آمار دقيقی نيست؛ اما تا اينجاي کار، بر اساس اطلاعاتي که به دست ما رسيده، ٩٠ دانشجو بازداشت شده‌اند. خواسته اين دانشجويان هم مانند مردم صنفي است.» الیاس حضرتی دیگر عضو فراکسیون امید نیز گفته است: مجلس شوراي اسلامي پيگير آزادي همه افرادي است كه به شكل تصادفي يا تحت تاثير فضاي هيجاني و فضاي مجازي بوده‌اند يا اعتراضي صنفي داشته‌اند. البته كساني كه سازماندهي مي‌كردند و در اغتشاشات نقش اصلي را داشتند، بايد بيشتر مورد بررسي قرار بگيرند تا وابستگي‌شان به عوامل خارجي مشخص شود.

ادعای گزاف!
صادق زیباکلام دیگر مدعی اصلاحات نیز در اظهار نظری مضحک و خنده‌دار مدعی شد که رئیس‌دولت اصلاحات به تجمعات اخیر تیرخلاص زده و اغتشاشات را خاموش کرد!

وی طی یادداشتی مدعی شده است : «اصلاح‌طلبان بیشترین ضرر را از ناآرامی‌های اخیر در کشور داشته‌اند و تیرخلاص را نیز رئیس‌دولت اصلاحات به شقیقه نا‌آرامی‌ها شلیک کرده است.»

این مدعی اصلاحات در ادامه تصریح کرده است: «موضع‌گیری چند روز پیش رئیس‌دولت اصلاحات اگر چه در قالب روحانیون مبارز بود، اما بعد از سکوت ممتد ایشان و عدم اعلام موضع برخی دیگر از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب باعث گلایه تظاهرکنندگان علیه اصلاح‌طلبان شد. تیرخلاص را رئیس ‌دولت اصلاحات به شقیقه نا‌آرامی‌ها شلیک کرد.»

ادعای گزاف این مدعی اصلاحات مبنی بر اینکه اظهارات رئیس‌دولت اصلاحات تیرخلاصی به آشوب‌های اخیر بود در حالی است که اغتشاش‌گران با حضور میلیونی مردم در سراسر کشور فراری شدند نه با سخنان و مواضع دوپهلو و ریاکارانه مدعیان اصلاحات. مدعیان اصلاحات به جای آنکه منتی بر سر نظام و مردم بگذارند بایستی پاسخگوی عملکرد خود که به نارضایتی بخش‌هایی از مردم منتهی شده است باشند.

سیاست دوگانه و ریاکارانه!
بر پایه گزارش کیهان، مدعیان اصلاحات در روزهای گذشته سیاست دوگانه و ریاکارانه‌ای را در قبال اعتراضات و در ادامه اغتشاشات و قتل، غارت و تخریب اموال عمومی مردم اتخاذ کرده‌اند، آنان در ابتدای ناآرامی‌ها و زمانی که خواسته‌ها و اعتراضات متوجه مشکلات معیشتی و اقتصادی و در یک کلام مدیریت دولت بود این ناآرامی‌ها را به منتقدین دولت منتسب کردند!

در ادامه و با موج سواری ضدانقلاب و انحراف خواسته‌ها و مطالبات عمومی زمانی که اعتراضات به تخریب اموال عمومی و قتل و غارت منتهی گردید مدعیان اصلاحات فضا را برای فتنه‌گری‌ها مساعد دیده و خواستار تساهل و تسامح با آنان شدند!

روزنامه زنجیره‌ای بهار در شماره دیروز این سیاست دو گانه را به خوبی تصویرگر شده و نوشته است : « درجریان اعتراضات اخیر که اتفاقا بخش اعظم نیروهای حاضر در صحنه‌اش نیز به لحاظ سیاسی فاقد شناسنامه بوده و پایگاه تشکیلاتی مشخصی نیز ندارند باعث شد که این بازی موش و گربه برخی اصلاح‌طلبان با طیف آزادی‌خواه و مستقل جامعه برای همگان رو شده و پرده‌های نمایش تصنعی به کناری رود.»

به جای انجام وظیفه اصلی پیگیر آزادی آشوبگران هستند!
نکته دیگری که در این راستا بایستی مورد ارزیابی و توجه قرار گیرد آنکه نمایندگان عضو فراکسیون امید و دیگر مسئولین دولتی که اکثرا از جریان اصلاحات و یا وابسته به این جریان هستند در روزهای اخیر به جای پاسخگویی در جایگاه مدعی و پرسشگر نشسته‌اند.

اعتراضات اولیه و نه اغتشاشات بعدی ناظر به عملکرد این مسئولین بوده است، مقامات دولتی و نمایندگان مجلس به جای عمل به وظایف خود در کاهش مشکلات مردم در جایگاه اپوزیسیون قرار گرفته و مدعی شده‌اند و این خود بر اعتراض مردم و منتقدین می‌افزاید.

نمایندگان فراکسیون امید که خود حاصل یک تکرار بوده‌اند این روزها بایستی بگویند که برای حل مشکلات معیشتی مردم چه کاری انجام داده‌اند ؟ اینکه پیگیر آزادی آشوبگران شوند تنها دو پیام عمده دارد و آن اینکه این آشوب‌ها و اغتشاشات را به نفع خود دیده و از آن متضرر نشده‌اند و از سوی دیگر عمل به وظایف قانونی و شرعی خود در حل مشکلات معیشتی مردم را سخت‌تر از پیگیری آزادی چندین آشوبگر می‌دانند که دستگاه قضا نیز به وظیفه قانونی خود در برخورد با آنان عمل خواهد کرد.

عملکرد منفی که باعث نارضایتی شده است
نکته‌ای که بار دیگر بایستی بدان‌اشاره و از مدعیان اصلاحات سؤال کرد عملکرد آنان در سال‌های گذشته است ، اگر اعتراضی به گذشته وجود دارد ، مدعیان اصلاحات بایستی پاسخگوی عملکرد ممتد خود در طول سالیان متمادی دولت سازندگی، اصلاحات باشند و اگر امروز در کشور مشکلی وجود دارد که در آن شکی نیست به جای فرافکنی بگویند در مجلس و دولت با امکانات در اختیار چه کرده‌اند؟

مدعیان اصلاحات همواره بر آن بوده‌اند که علی‌رغم در اختیار داشتن امکانات فراوان مدیریتی که در طول سالیان متمادی در دست داشته‌اند به جای پاسخگویی ژست طلبکار و اپوزیسیون بگیرند، آنان اگر به وظایف خود عمل می‌کردند دیگر امروز اعتراضی نبود که در محل شروع و یا محرکین آن و یا کتمان حامیان خارجی اغتشاشات نزاعی صورت گیرد و عده‌ای ساده‌اندیشانه و یا از سر خیانت منکر وابستگی اغتشاشگران به اجانب شوند.

دولتمردان اگر به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند و مجری وظایف قانونی خویش باشند وابستگان به اجانب که همواره چون کرکس منتظر وضعیتی هستند که امرار معاش کنند در رسیدن به اهداف شوم ناکام خواهند ماند.

اعتراضات اخیر گروهی از مردم فارغ از اینکه توسط آشوبگران و ضد انقلاب منحرف و برروی مطالبات به حق آنان موج‌سواری شد موید و نشان‌دهنده این واقعیت است که مسئله اساسی امروز کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، مشکلاتی که بایستی از سوی مسئولین قوای مختلف کشور از جمله دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی و پیگیری شوند ولی عملکرد و تلاش مدعیان اصلاحات برای آزادی آشوبگران و حاشیه‌سازی‌های دیگر نشان می‌دهد که آنان علاقه‌ای برای فهم مسئله اصلی کشور نداشته و به دنبال به حاشیه بردن مشکلات مردم هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نجفی
Iran, Islamic Republic of
اینها عادت به طلبکار شدن از مردم در عین بدهکاری هستند!!
ولی این دفعه مردم به صرف اینکه خائنان و وطن فروشان از اعتراضات مشروع مردم سوءاستفاده کردند مطالبات به حق خود را کنار نمی گذارند.
دولتِ حرف و حرف و حرف بلاعمل
Iran, Islamic Republic of
بیخیال
خودت رو عصبی نکن
Iran, Islamic Republic of
خودتو عبصانی نکن اخوی
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا
Iran, Islamic Republic of
اين اغتشاشگران هدفشان شكست دولت بود كه بحمد الله شكست خوردند حالا جهان نيوز اين وسط دنبال چيه من نميدونم
کاربر محترم
با تشکر به اطلاع شما ی عزیز می رسانیم اگر جهان نیوز اهدافی غیر از مبانی خود را دنبال می کرد هیچوقت مطالب شما یا افکار مخالفان مقید به خطوط قرمز نظام را انتشار نمی داد.جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
مباني شما چيست جهان نيوز عزيز؟
United States
متن بالا رو خوندی؟
Iran, Islamic Republic of
مبانی سایت جهان نیوز و همفکرانشان این است که مردم اصلا حق اعتراض و انتقاد ندارند و مردم رعیت و مسولین حکومت ارباب مردم هستند .
Iran, Islamic Republic of
اعتراضات با هدف فریاد از بی تدبیری و ناکارآمدی دولت بود که متاسفانه با طراحی منافقان فتنه گر داخلی و دشمن خارجی به سمت اغتشاش رفت تا مطالبات به حق مردم فراموش شود و خوشبختانه با حضور امت حزب الله و یاران انقلاب و رهبری ؛‌ آشوبها خاموش شد.
Iran, Islamic Republic of
شما که ادعا میکنی هدفشان شکست دولت بود انصافا بگو به غیر از مردم انقلابی کی اومد توخیابون تا آشوب را ختم کنه؛‌حتما دیدی یاران دولت نبودن، بلکه اقشار مردم مستضعف بودن ؛ نه رانتخوارها و حقوق بگیرای نجومی نه الهیه نشینها، نه زعفرانیه نشینها و ونک نشینها و.........
امین
Iran, Islamic Republic of
عزیزم میشه بفرمایید اگه هدف دولت بود چرا یه شعار لااقل در مذمت بیکاری، سوء مدیریت ،رییس دولت واز این قبیل ندادن وبه جاش تا تونستن به کل حکومت بد و بیراه گفتن و مبانی رو زیر سوال بردن؟به قول پیامبر رحم الله امراً تفکّر.خدارحمت کنه کسی رو که فکر میکنه.
Iran, Islamic Republic of
هدف اغتشاشگران اقتصادي نبود كه حالا ميگيد دولت مشكلات اقتصادي آنها را حل كند. اين فتنه به ياري خداوند شكست خورد
یک منطقه محرومی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه براتون سخته فرق اعتراض و اغتشاش ۹۶ رو بفهمید . یه کم توضیح میدم از فتنه۸۸.

سال ۸۸ دوستان شما اعتراض داشتن به نتیجه انتخابات ، بعد که وارد خیابون شدن ، منافقین وارد جمعیتها شدن و شعار اعتراض به انتخابات رو به نغییر نظام و براندازی تغییر دادن و بزرگان جریانتون نتونستن(نخواستن) موج رو کنترل کنن و اعتراض به اغتشاش تبدیل شد . و آن شد که شد .

این فرق رو متوجه میشید عایا؟

در اغتشاشات امسال مردم بمحض اینکه دیدند منافقین در بینشون رخنه کردند و اعتراض بحقشونو به اغتشاش تبدیل کردن ، کنار کشیدن . چرا ؟ چون بزرگان جریان مقابل دولت تلاش نکردند موج سواری کنند و برای رسیدن به خواسته های سیاسیشان امنیت و پایداری نظام رو به خطر بندازن .و تازه به روشنگری هم پرداختند


به بزرگان اصلاحات که امیدی نیست ، امیدوارم جوونهاشون چشمشونو باز کنن
Iran, Islamic Republic of
خیلی ساده ای یا خیال میکنی مردم ساده ان نخیر برادر هدف فتنه گران شکست دولت بود که بحمدالله پوزه خودشان شکست
Iran, Islamic Republic of
خودت ساده ای برادر عزیز تعصب وجودت را احاطه کرده حاضر نیستی خلاف آنچه رو که فکر می کنی درسته بپذیری
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
این دولت وارفته با این وزرای پیر پولدار بی خاصیت و سیاستهای تسلیم و التماس؛ شکستهایی داره که درسی خواهد شد برای تاریخ دنیا ؛ شکستی بزرگتر از برجام در 200 سال گذشته داشتیم؟ شکستی بدتر از تحقیر توسط جیبوتی درطول تاریخ ایران داشتیم؟ شکستی بدتر از کشتار نزدیک به 650 حاجی و روادید ندادن به 2 وزیر ایرانی توسط آل سعود (که با ورود قدرتمندانه رهبر معظم ونایب امام زمان«عج» با دستپاچگی ویزای اینها را عربستان داد)داشتیم؟ زانو زدن هیچ وزیر خارجه ایران را پای میز وزیر خارجه کشور دیگری دیده یا شنیده اید؟
عزیزم این اعتراضات به خاطر وضعیت معیشتی مردم و بیکاری جوانان بود که با توطعه منافقین داخلی و دشمن خارجی به اغتشاش کشیدند.
Iran, Islamic Republic of
نه که اصولگرایان از اعتشاشات ۸۸ استفاده نکردن ؟ نه در اغتشاشات ۸۸ بودم نه در اغتشاشات ۹۶ ولی برخورد تهوع آور هر دو جریان اصلاح طلب سال ۸۸ و اصولگرا و مخصوصا شیخ علم الهدی سال ۹۶ نشون میده هر دو جریان دنبال سیاسی کاری ان و اتفاقات اخیر نشون داد اصولگرایان اونقدریم که ادعا میکردن پایبند اصول نیستن وقتی بحث قدرت درمیان باشه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ، مطالبات مردم هم اقتصادی است
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اینها افسادگرند نه اصلاح طلب قرآن در اول سوره بقره در باره منافقین می گوید " وقتی به آنها گفته شود چرا در زمین فساد می کنید می گویند ما اصلاح می کنیم .آگاه باشید که آنها همان فسادکنندگان هستند ولی خودشان نمی فهمند" اینها هم همینطورند روزنامه های زنجیره ای شان را یک ماه مرور کنید هر روز یک مطلب را همگی تیتر می کنند و موضوعی را به خورد اذهان مردم می دهند و بعد یکی دو روز روی آن مانور می دهند بعد سراغ موضوعی دیگر می روند
Iran, Islamic Republic of
باز قرآن را تفسیر به رای کردی برادر؟ حد اقل از زبان خودت حرف بزن و قرآن را وارد این بازیها نکن
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله قرآن را از دیدشما باید قاب کرد گذاشت کنار و فقط به درد سفره عقد و مجلس ختم می خوره امام علی علیه السلام می فرماید وقتی فتنه ها شما را احاطه می کند (قریب به این مضمون)باید به قرآن پناه ّببرید
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی دادم
شفافیت را از خودتان شروع کنید.
Germany
آقای روحانی دوباره افاضه فرمودند که: "همه مسئولین باید در تالار شیــــشه ای قرار بگیرند تا مشخص بشود چکار کرده اند یا چه می کنند؟ "
معترضان و همه اقشار محروم جامعه از این حرف حسن روحانی استقبال می کنند به این شروط:
حسن روحانی ، اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی، نعمت زاده، قاضی زاده هاشمی و... که در اول اتقلاب در شرایط متوسط اقتصادی یا بعضا فلاکت بار قرار داشتند، از کجـــــــــا آورده اند که خانه های ده ها میلیاردی دارند؟ آیا ارث به ایشان رسیده؟ آیا بر مبنی حقوقشان بوده است؟
این 16 نفر که ادعای دلسوزی برای نظام دارند، اعلام کنند که خانه هایشان کجاست؟ چطوری برای تحصیل به آمریکا و اروپا رفتند و....؟ فرزندانشان الان کجا هستند؟ یکی از این آقایان(16 نفر) در ایام مسئولیت و در تعطیلات عید نوروز، به همراه همسر خود به کشورهای مختلف از چین سفر می کرد و البته هزینه های آن بر عهده که بود الله اعلم!!!!
از قدیم گفتند که گربه محض رضای خــــــــــــدا موش نمی گیره و اشک تمساحی که این 16 نفر اکنون می ریزند محض حمایت از قشر مستضعف و محروم و حتی معترضان اخیر جامعه نیست.
علی برکت الله
Germany
حسن روحانی به دلیل تبعیت از سیاست های هاشمی رفسنجانی؛ یکی از تجملاتی ترین دولت های تاریخ ایران را پس از انقلاب اسلامی ایجاد کرد به طوریکه مورد گلایه خودی و غریبه واقع شد و صد البته از لحاظ کارآئی نیز ضعیف ترین دولت 100 ساله اخیر این مرز و بوم را مدیریت کرد به طوریکه نمی توان حتی حتی یک شاخص از رشد، تلاش، محرومیت زدائی، موفقیت و پیشرفت در این دوره مشاهده کرد.
آقایان فقط جلسه پشت جلسه، شعار پشت شعار و در نهایت پولدار پولدارتر
نرگس بانو
مرده شورشونو ببرن كه فقط به فكر سياسي كاري هاي خودشون هستند و نه مردم
وگرنه قبل از اين براي مردم چه كار كردند؟
Iran, Islamic Republic of
همون کاری که قبلا همه دستگاه ها کردن
حسینی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
برخی از اصلاح طلبان یعنی یه مشت افرادپر ادعای

پیشنهاد میکنم جهان نیوز کارنامه تک تک این پرروها رو نشون بده . از ...هم شروع کنه که هنوز یادمون هست چه بلایی سر سیستم آموزش و پرورش آورد و نظام سالی واحدی رو اختراع کرد ! که باعث افت تحصیلی دانش آموزان شد . تصور کنید دانش آموز دبیرستان هشت صبح کلاس داشت ، کلاس بعدیش ساعت یک بود این وسط کجا میرفت خدا میدونه .
Iran, Islamic Republic of
ديگه همه چي تموم شد تا 1400 با روحاني
Iran, Islamic Republic of
تا 1400با فلاکت
Iran, Islamic Republic of
با روحاني تا 1400
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم تا ۱۵۰۰ :))
سرور
Iran, Islamic Republic of
با کارت سوخت یا بی کارت سوخت؟
Iran, Islamic Republic of
تا 1400 با دروغ وفساد ورانت و قاچاق نفاق وتفرقه وآشوب وفتنه و مردم را به جان هم انداختن و....................... علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
تو انتخابات كه بد جور شكست خوردين اين اغتشاش هم شكست خورد ديگه بزاريد دولت كارشو بكنه
Iran, Islamic Republic of
این آغتشاشات دنباله فتنه 88 است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بیشتر این افراد همان کسانی هستند که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و هزینه های جبران ناپذیر بر انقلاب و کشور تحمیل کردند...
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو عمو جان ! افراطيون اصول گرا كه الان اين قضيه رو مصادره كرده و ازش دفاع ميكنند. بد بختى اصول گراها اينجاست كه گوشهاشون هم مثل چشمهاشون اخيراً از كار افتاده، نمى بينند و نمى شنوند كه مردم چى ميگن ؟! با پرروئى و دريدگى دارند همه چى رو ربط ميدن به مشكلات اقتصادى، مردم قبل از گرانى و تورم به تبعيض و بى عدالتى اعتراض دارند ، اونهمه منابع ملى را كه در قالب وامهاى ميلياردى آقايون اصول گرا - مثل هدايتى ها و انصارى ها - در زمان محموت از ملت غارت كردند هيچ مقامى و نهاد مسؤلى پيگيرى نميكنه انگار نه انگار اين خراب شده قوه قضائيه داره
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
به حسن آقا لطفا بگین ماجرای اختلاس ۱۲هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان رو ماله کشی نکنه تا بعد نوبت جواب بقیه فرمایشاتتون برسه . وقتی روزنامه های اصولگرا پرده از اختلاس برداشتند با ناراحتی در سخنرانی گفت اسم وام معوقه را می گذارند اختلاس!!!از ایشان بپرسید این به قول شما وام های معوقه و در واقع اختلاس ها کی موعد پرداختشون می رسه هان !!!!!!!!!!!!!!!!!از دولت ماله کش اختلاس چه توقعی دارید هان !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایشان در مصاحبه ای در سال ۹۲ گفت ما داس نداریم ما کلید داریم و کلیدی از جیب مبارک در آورد و نشان داد ولی ماله را نشان نداد امان از ماله !!!!و علی برکت الله.....
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ها. جرقه این اعتراض ها از مال مالباختگان کاسپین بود که از تز های همین دولت بود .که مردم رو به خاک سیاه نشوند.چهار سال هیچ کاری نکردن بعد هنوز گیر میدین به دولت دو دوره قبل.
Iran, Islamic Republic of
تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود؛ منفافق وطن فروش
آرین
متاسفانه حوادث اخیر درس عبرت برای مسئولین مملکت نشده و دست از این سیاسی بازی ها بر نمی دارند هر دو طرف چه اصلاح طلب چه اصولگرا می خان از این آب گل آلود ماهی بگیرن فقط امیدوارم این حوادث با ندانم کاری مسئولان مملکت تبدیل به آتش زیر خاکستر نشود
Iran, Islamic Republic of
بی درد و بی غم .

سر در سفره عمو سام دارند و دست در جیب مردم.
و نقش سامری در ایران دارند.
راه مقابله با ایشان افشای خیانت های جریان خائن اصلاحات و اصلاح طلبان داخلی و خارجی است.
Iran, Islamic Republic of
بنظر من واکنش های اصلاح طلبان در این چند روز اخیر نشان می دهد که شاه مهر اصلی آشوبها خود اصلاح طلبان بودند و اهداف متعددی از این اغتشاشات داشتند.
بنظر من حتی حمایت آمریکا و اسرائیل و عربستان از این اغتشاشات با هماهنگی برخی اصلاح طلبان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
راستی از برادر زن صدام چه خبر؟ یعنی توی این مملکته چه خبره که برادرزن صدام و عربستان بطور همزمان در بیش از 50 شهر کشور تظاهرات و اعتصاب براه می اندازند؟ یعنی اینها اینقدر نفوذ کلام و عمل در بین مردم ما دارند؟ پس توی این چهل سال مقامات نظام چه می کردند که به این راحتی مردم در بیش از 50 شهر کشور گوش بفرمان انها می شوند؟ ایا به نظر شما می شود بهتر از این به شعور مردم توهین کرد.؟
Iran, Islamic Republic of
پفک نمکی عزیز اول با بی تدبیری و کار شکنی واردات بی رویه کالاهای بنجل و رانت و اختلاس و......... اینقدر به زخم دل مردم نمک پاشیدند اینقدر فشار اقتصادی وتبعیض بر مردم روا داشتن تا منجر به اعتراض شد و دشمن آماده خودشو به این معرکه رسوند وشد آشوب
تقی
Iran, Islamic Republic of
همشون فکر خودشونن، مردم فهمیدن، ساکت شید بابا
مگر دولت دست اصلاح طلبان است دولت که دربست در اختیار خودتان است دیگر چه می گویید افراطیون این سناریو را برای آتو دادن به ترامپ طراحی کرده بودند تمام
Iran, Islamic Republic of
اینقدر که نبایست بی انصاف بود همه دولت دست اصلاح طلبا و وزرای هاشمیه؛ اینکه جلوی چشم مردمه؛ حالا اگه یک مشت آدم کم جنم دور هم جمع شدن وفکر جیب خودشون یا چیزای دیگه هستن ؛بهتره اصلاح طلبا یک سری به خودشون بزنن ببینن چیکار کردن!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا که، کجایی؟ ازکجا اومدی ؟ خود اصلاح طلب ها خودرا پیروز انتخابات اعلام کردن، مدام به حمایت از دولت تاکید میکنن بعد شما کشف جدید کردی؟
Iran, Islamic Republic of
رو که نیست سنگ پای قزوینه
Iran, Islamic Republic of
بعضیاشون حتما یک سفری به قزوین داشته اند
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
سرشون به سنگ ... این ...
مردم از حقوق ها ورانت هاي نجومي هم تشكلياتي هاي شما امثال اقاي صفدر حسيني از حمايت شما از قاچقچان كالا از تبعيضي كه در استخدام نيروي هاي تحصيل كرده ( ميليونها دكترا بيكار هست اقاي وزير نفت مي فرمايند دختر فلان مسئول PHDدارد استخدامش كرده ام ) از فساد اقتصادي نزديكان درجه1 دولتمردان وغيره ........ ناراحت و گله مند هستند شما آدرس غلط مي دهيد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تا زمانی که هر دو گروه بر طبل حقانیت خویش میکوبندفقط مردم خواهند بود که از آتش اختلافات آنها خواهند سوخت.هر دو گروه چنان از مردم سخن میرانند که آدمی انگشت حیرت بدهان میگرید که آیا واقعا مردم خرند یا نفهم.تا کی!مردم باید بسوزند وبسازند.از پیری پرسیدم چرا؟گفت ما داشتیم وکردیم شما هم داشته باشید وبکنید!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان نان به نرخ روز خورند
Iran, Islamic Republic of
شما هم نان به نرخ شب خوريد
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهش می کنم به عکسهای این افراد نگاه کنید . ببینید چندنفر از اینها خود محکومین اغتشاشات و آشوب های سالهای قبل در 78 و 88 هستند و تعدادی از آنها هم پشت پرده اغتشاشات آن سالها هستند. حالا هم به تقلا افتاده اند به یک شکلی مردم را از کارهای مخفیانه خودشان دور کنند و ظاهر سازی و فریبکاری کنند.
رامـــــین
Iran, Islamic Republic of
من اگه جای دادستان محترم کل کشور بودم این 16 افسادطلب رو به جرم تشویش اذهان عمومی تحت تعقیب قرار داده و کیفرخواستشونو صادر میکردم تا منبعد در آشوب های داخلی آتش بیار معرکه نشن.
ماده 698 ـ هرکس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی ‌یا مقامات رسمی به وسیله نامه یا شکواییه یا مراسلات یا عرایض ‌یا گزارش یا توزیع هرگونه اوراق چاپی یا خطی با امضا یا بدون امضا اکاذیبی را اظهار نماید یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت راسا یا به عنوان نقل قول به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات ‌رسمی تصریحاً یا تلویحاً نسبت دهد اعم از اینکه از طریق مزبور به‌ نحوی از انحاء ضرر مادی یا معنوی به غیر وارد شود یا نه علاوه براعاده حیثیت در صورت امکان‌، باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا (74) ضربه محکوم می شود.
Iran, Islamic Republic of
تغاری بشکند ....
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شكر كه نيستي
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش کارآموز قضایی هستم دستم برسه امثال شما و همفکرانت رو از لوث حاکمیت پاک میکنم
United States
کارآموز محترم

1. مجبور نیستید عباراتی که براتون سنگینه رو استفاده کنید... فرق است بین "x را از لوث y پاک کردن" و "y را از لوث x پاک کردن".

2. اگر قرار است بر اساس حب و غرض شخصی و بر مبنای منافع شخصی یا حزبی عمل کنید، برای آخرت خودتون هم که شده دعا کنید از این سمت کارآموزی فراتر نروید.
United Arab Emirates
این عبارات برای شما سنگینه برادر برا ما حقوقدانان عین آب خوردنه چون اگه سنگین بود این همه اراذل و اوباش الان جولان میدادن و شماها از شرش در امان نبودید پیشنهاد میکنم یه روز برید دادگاه تا ببینید که این گردن کلفتا چجوری در مقابل قاضی دادگاه گردنشون میشکنه
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
برادر کارآموز عزیز با جمله بندی اشتباه حرف شما معنی اش برعکس شده وآن دوست عزیز با مثال x و yبرات توضیح داد ولی نگرفتی
Iran, Islamic Republic of
برادر هاشمی شما با x و y خودتو خسته نکنید من قسمت دوم نظر ایشونو جواب دادم.یکم تامل لطفا
United Arab Emirates
حب و بغض شخصی نیست اجرای قانونه شما نسبت به قانون بی اطلاعید و الا از هر حقوقدانی بپرسید یقینا به شما میگه تشویش اذهان عمومی یا برهم زدن نظم و امنیت جرم محسوب شده و مجازات سختی داره
Iran, Islamic Republic of
هیچ عددی نیستی جوجه, فقط یکم متوهمی که بزودی بادت میخوابه
United Arab Emirates
اتفاقا برادران گرامی رئیس جمهور و معاون محترم ایشون و همچنین مهدی هاشمی هم مثل شما دچار توهم بودن ولی دیدید که مجبور به اطاعت از حکم قاضی شدن.قضاوت منصبه مقام نیست اخوی که دچار تزلزل بشه
Iran, Islamic Republic of
بمیرم واسه اصول گراها که فقط و فقط به فکر مردم هستند و بس! هر دوتون سر و ته یه کرباسین! سگ زرد برادر شغاله.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
تازه متوجه شدم چرا اینقدر سنگ پا وارد میشه.این افراد روی تمام سنگ پا ها را بردن.!
Iran, Islamic Republic of
كاظم يكم فكر لازم
کاظم
Romania
با حرفت موافقم اما چرا عمل نمیکنی ؟ شاید مربوط به سنگ پا باشه.!
Iran, Islamic Republic of
...
Russian Federation
به نظر من خداوند منافقین را آفر ید تا مومنین را پخته تر کند و بردرجات دنیوی و اخروی شان بیافزاید . نگاه مومن به منافق نگاه انسان گرسنه به غذای خوشمزه (موقعیت ظاهری)است درحالی که روزه هستی و نباید بخوری . البته این نظره منه . شایدم اشتباه باشد . از منافقین نترسید کار خودتان را بکنید . منافقین چوب دو سر نجسن نه مومنین از اونا خوششون میاد نه کفار به آنها اعتماد کامل دارند بهترین مثال هم دولت فعلی است که با آمریکا قرار داد بست بلکه دل کدخدا را بدست آورد خسر الدنیا و الاخره شدند از آنجا مانده از اینجا رانده .
علی
Iran, Islamic Republic of
این پدر سوخته های خوارج و منافق از اول انقلاب هم بازی سر ملت در اوردند و مجلسی که باید جلودار اینها باشد بدلیل مجلس منتخب خودشان از این کار گریزان است ملت باید همان طور که ریشه فتنه را در نطفه خشک می کنند دست این بی دین ها و ژن های لقمه حرام خورده را هم از حکومت قطع نما یند
ش
Iran, Islamic Republic of
همه عوامل فتنه88
Iran, Islamic Republic of
این قلاده به گردن‌ها دقیقا مشغول انجام همون وظایفی هستن که بهشون محول شده؛ یعنی وقت تلف کردن و به حاشیه بردن نیازها و مسائل اساسی مردم گرفتار، برای رو در رو قرار دادن اونها با اصل نظام!
ولی کور خوندن.. وضعیت از اول انقلاب که بدتر نیست! خداوند به برکت وجود ولی‌فقیه مدبر و ساده‌زیست و سایر مومنان مخلص و فداکار، اجازه نمیده اینها به اهداف شوم خودشون برسن
Iran, Islamic Republic of
شايدم داري آدرس غلط ميدي؟
Iran, Islamic Republic of
با به خاک مالیده شدن پوزه اغتشاشگران و پیروزی دولت علیه فتنه گران تا میتوانیم فقط باید شکرگزار باشیم
Iran, Islamic Republic of
یک کم برا خودت دعا کن خدا عقلت بده
Iran, Islamic Republic of
این تصاویر عین فتنه هستند
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایی = دزدی و اختلاس
اصلاح طلبی = بی دینی و آشوب و اغتشاش
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایی را اشتباه گفتی
Iran, Islamic Republic of
...
بهار ایرانی
اصلاح طلبان که سالها هماهشون بودم از یه چیز خیلی می ترسند که باید گفت:در اواخر دوره رفسنجانی سیستم اشرافی گری برای بدست آوردن قدرت خاتمی رو که در ضاحر مغایر رفسنجانی بود رو رو کرد تا چرخه قدرت رو از دست نده واز طرفی چون قدرت اجرایی رو دولت رفسنانی از دست داده بود یه جورایی با روبرو قرار دادن دولت در برابر رهبری ونظام با مباحثات روشنفکر مابانه خاتمی وحمایت جوانان، رهبری تضعیف وجایگاه رفسنجانی با تبلیغات وسیع بعنوان شخص اول قلمداد بشه(اون نسل یادشون هست این تبلیغات رو که اکبر شاه میگفتند البته از قبلش شروع شده بود)و.... الان هم با رو کردن خاتمی وموسوی میخوان:اول با به چالش کشوندنه نظام وانقلاب ورهبری با اپوزوسیون خاتمی وموسوی راه نجات مملکت رو از مشکلات اقتصادی و..همون دونفر بدونند واز88 با مخالفتشون با نظام ورهبری بستر رو برای رونمایشون در این ایام آماده کنندو.... ولی دکتر احمدی نژاد تمامی برنامه های اینا رو بهم ریخت تمامی محاسباتشون نقش برآب شده اگه اسطوره نمی شد نمیخواند سر بتنش باشه ..دولت واصلاح طلبان بویژه خاتمی وموسوی وروحانی اونی که تویه استخرفرح رفت که بیشتر،وجود احمدی نژاد رو معضلی برای خودکامگی هاشون میدونند و بارها گفتند در جلسات سون که این ...(دکتر احمدی نژاد)رو نباید میذاشتیم اصلا" شهردار تهران می شد... اما این هزینه های انقلاب ونظام ورهبری ومردم، غافلند از اینکه دست خدا بزودی بساطشون رو کاملا" بر خواهد چید.. تا فرصت دارند توبه کنند...
Iran, Islamic Republic of
هردو فتنه دست پخت ایناست با نهایت پرویی برای نظام هزینه درست می کنند آخر قیامتی هم هست ای بندگان پست و مقام و منافق صفت
ولی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی فرمود دسیسه است ؟اصولگرایان توری پهن کردند ودر صدد بودند که اصلاح طلبان و عدالت خواهان را یکجا به تور بیندازند و گازانبری آنها را قیچی کنند.وآنها را لوله کنند.اما با هوشیاری خاتمی تیرشان به سنگ خورد!
میلاد
Denmark
چون خاتمی خودش فتنه گر است کافر همه رابه کیش خود پندارد هوشیاری خاتمی این بود ایندفعه خودشان را ظاهر نکردند اصلاح طلب ها راهم اجازه نداند وارد عمل بشوندپشت پرده وبا واسطه به آشوبگرا کمک می کردند.اماولی خان هوشیاری ملت با عث شد مثل 88تیر خاتمی به سنگ بخورد.اونجای که ما دیدیم وشنیدیم همیشه آشوبگرا با کیش کیش خاتمی وامثال او می ریزند خیا بون مفت مفت قربانی وزندانی خاتمی وامثال او می شوند.خاک برسر آشوبگراکنند بخاطر پول وعده پست ومقام هم دنیاعذاب روحی دارند چون باعث رعب و وحشت وقاتل هموطن بیگناه اش می شوند واگر آخرت را قبول داشته باشد عذاب درد ناک در انتظار ش است .
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خاک برسراغتشاش گر منافق ولیدر های شان کنند حد اقل چند روزی صبرمی کردیدهمان حرف اربابان تان امریکا واسراییل را می زدید مگر می شود فتنه ای به پا شود افساد طلب ها در آن دخالت نداشته باشند اسلحه از کجا آمدسال 88 فقط تهران را فتنه کردید 9دی بااعتراض اقیانوس ملت سرجای تان را خیس کردید بازهم 96به خیال فکر باطل گام به گام اول گرونی ارزاق و فلج کردن تولیدات داخلی ووووخلاصه مردم را به ستوه در آوردید حتی امریکا و اسراییل متجاوزین عالم با کمال پررویی وغلط کاری زیادبه ملت غیور ودلاور وغنی وبا داشتن سرمایه زیر زمینی ایران اسلامی راگرسنه خواندند.خلاصه دستور فتنه سراسر کشور را دادید اینقدر مطمئن بودید باج بگیر هایتان فتنه گرا حتی نقاب هم مانند زمان 88 نزدند این بار هم شکست خوردید چون مردم ما بیدارند .شنیدید صدای غرش وامواج خودجوش ملت سر فراز ایران را همه ضد انقلاب های داخل و خارج راخفه کرد ند کور دلها چرا نمی خواهید باور کنید انقلابی که خون های پاک به پایش ریخته شد و ریخته می شود هر گز شکست نمی خورد مرگ بر منافق ومرگ بر امریکا واسراییل
Iran, Islamic Republic of
فتنه و آشوب مخالفان دولت بشدت در هم شکست و خاکی بر سرشان شد که توان بلند شدن را ندارند
Germany
نگران این هستند که در محاکمه اسامی سردسته های آشوب طلب را به قاضی بگویند
Iran, Islamic Republic of
اين افساد طلبان صداي امت اسلامي رو شنيدندولي حيا ندارند چون ايمان ندارند.
Sweden
بنده هم اعلام میکنم که بخش عمده ای از مشکلات کشور ناشی از موریانه هایی امثال شما 16 نفر است!
Iran, Islamic Republic of
اینها را باید دار زد. همین ها هستند که فتنه می سازند و مردم را نومید می کنند. تحمیل بر مردمند. صدای امریکا و دشمنند. طلبکار و از خود راضی و پر زحمت و بی فایده و...
Iran, Islamic Republic of
ادبیات بعضی از این دوستان که پیغام گذاشته اند با توجه به توهین وبددهانی اینها همانهایی هستند که الحمدالله کاملا از بیت المال دارای شغل مناسب ودرآمد مناسب هستند واز رانت های مختلف هم استفاده می کنند وبقیه مردم را برده ورعیت تصور میکنند وکل کشور را ملک پدری خودشان میدانند وحتی تحمل یک نقد چهارتا کارشناس سیاستمداررا هم ندارند حالا یک نظریه وتحلیلی داده شده شماهم یک تحلیل آبکی مثل کیهان بدهید وهمه را وصل کنید به بیگانگان وسرکوب کنید .مثل 40 سال گذشته به رانت خواری واختلاس وفساد و... خود ادامه دهید حالا چرا از یک تحلیل اینقدر عصبانی میشوید لطفا چاپ کنید
Iran, Islamic Republic of
اینا جز فحش و ناسزا هیچی بلد نیستن
عبدالله
United Arab Emirates
چطورروزهای آشوب زمین و زمان رامقصرمی دانستند.وقتی ملت باتظاهرات باشکوه جوابشان راداداصلا به این موضوع نپرداختند.وحالاکه اوضاع آروم شد سروکله شون پیداشدبرای غنیمت گیری.لاشخوران به پروازدرآمدند .ازلاشخورهای خارجی بدتردرداخل داریم
Iran, Islamic Republic of
انتخاباتو که باختین فتنه آشوبگرها هم که به خودشون برگشت دیگه برین لا لا برادرا تا 1400 شاید براتون فرجی بشه
Iran, Islamic Republic of
برای یکبار هم شده این ۱۶ نفر را در یک پکیج محاکمه کنند و بپرسند چی از جان این ملت و نظام و انقلاب میخواهند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
از قول برادر علی مطهری: همه این مسائل به سبب حصر است.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم این اصلاح طلبان اختلال ذهنی دارند یا...وقتی اعتراضات آروم برگذار می شه جارمی گندکاررقیب و وقتی وقتی باخشونت وکشت وکشتارهمراهه می گندبایدفضابازترشود وصداوسیمابه این داعشیهاتریبون بده وچاقودست زنگی مست.مصیبت عظمی این اصلاح طلباند
Iran, Islamic Republic of
اینکه خاتمی اغتشاشگران را ارام کرد یعنی فرمان حمله را هم ایشان صادر کردند و فرمان عقب نشینی هم از جانب فرمانده بوده و رفتند. پس باید پیدا کرد پرتغال فروش را
دشمن ممد چاخانم
Iran, Islamic Republic of
خائنین نظام را بهتر بشناسید
ممد چاخان خاتمی و برادر وطن فروشش
این دو برادر نزد پدرشان اصلا اعتباری نداشتند
حضرت ایت الله خاتمی قبل مرگشان فرمودند
نگرانم . فرزندانم گرایش غربی پیدا کرده اند
جورج سروس را میشناسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله جورج سروس بزرگترین تئوریسین معروف کودتا در جهان می باشد که سید محمد خاتمی افتخار آن را دارد که با او ( جورج سروس) قبل از فتنه (88) ملاقات داشته و نقشه شوم کودتا در ایران را فراهم کرده آورد .
خدایا خداوندا چقدر این فتنه گر (خاتمی ) پر روئه ؟!