پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۲
۱۳۹
شهری که منتقدان دولت در آن شناخته شده تر هستند

نقش جریان مشهد در پیگیری استعفای روحانی!

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 579324
«روحانی استعفا بدهد» این موضوع چند روز پیش به یکباره در فضای مجازی پررنگ شد؛ کمی بعد چنین عنوان کردند که درخواست استعفای روحانی در یکی از نشریات دانشگاه امام صادق(ع) به نام درخواست تعدادی از دانشجویان منتشر شده است. چنین اخباری در فضایی که برخی از اقشار کشور با حضور در خیابان‌ها نسبت به وضعیت اقتصادی کشور اعتراض می‌کنند چندان غیرطبیعی نبود
نقش جریان مشهد در پیگیری استعفای روحانی!
گروه سیاسی جهان نيوز: برخی از چهره های و رسانه های سیاست زده اصلاحات برای انحراف اذهان از مطالبه بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش می کنند، اعتراضات اقتصادی مردم را دچار حواشی سیاسی بکنند.

به گزارش جهان نيوز، یکی از این ترفندها، انتصاب اعتراضات مردمی به جریان اصولگرایی و به خصوص برچسب زنی به برخی از چهره ها همانند آیت علم الهدی بوده است.

این در حالیست که اول بار «غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در مطلبی ادعا کرد که شورای‌ عالی امنیت ملی، آیت‌الله علم‌الهدی را به ‌دلیل «اقدام پشت ‌پرده او در تجمعات خیابانی مشهد» فراخوانده و شمخانی (دبیر شورای ‌عالی امنیت ملی) شخصا با لحن شدید به او تذکر داده است!»

اما در حالیکه کرباسچی به علت این تهمت زنی  به دادگاه احضار شده ولی روزنامه آرمان طی گزارشی یکبار دیگر تلاش کرده به نوعی دیگر طرح موضوع استعفای حسن روحانی توسط چند دانشجو را بازهم مشهد ربط بدهد!

این روزنامه اصلاح طلب طی گزارشی با عنوان "ردپای طراحان استعفای روحانی در مشهد" در اینباره نوشته است: "«روحانی استعفا بدهد» این موضوع چند روز پیش به یکباره در فضای مجازی پررنگ شد؛ کمی بعد چنین عنوان کردند که درخواست استعفای روحانی در یکی از نشریات دانشگاه امام صادق(ع) به نام درخواست تعدادی از دانشجویان منتشر شده است. چنین اخباری در فضایی که برخی از اقشار کشور با حضور در خیابان‌ها نسبت به وضعیت اقتصادی کشور اعتراض می‌کنند چندان غیرطبیعی نبود اما از همان ابتدا مشخص بود که سازماندهی ویژه‌ای در مورد چنین درخواست‌هایی وجود دارد که به نام تعدادی از دانشجویان منتشر می‌شود. زمان درخواست استعفا از رئیس جمهور هم قابل تامل بود یعنی در بحبوحه اعتراضات مردم به گرانی و وضعیت اقتصادی است که گروهی خواهان استعفای روحانی می‌شوند و از آن جالب‌تر آنکه اعتراضات از مشهد آغاز شد یعنی شهری که از بارها انتقاداتی روانه رئیس‌جمهور و اعضای دولت شده است."

این گزارش می افزاید: "موضوع زمانی قابل تامل‌تر می‌شود که رئیس دفتر رئیس‌جمهور در آخر هفته با اظهارات خود درصدد شناسایی افراد و جریان پشت پرده استعفای رئیس‌جمهور بر می‌آید. محمود واعظی درباره بیانیه برخی از دانشجویان دانشگاه‌ها مبنی بر استعفای رئیس‌جمهور و برگزاری انتخابات زودهنگام و انتشار آن در برخی از سایت‌های منتقد دولت،‌ گفت: «من چنین چیزی را نشنیده‌ام. کسانی که اینگونه اظهارنظر می‌کنند باید جای پایشان را در شروع حرکات اخیر در مشهد هم ببینید."

آرمان در ادامه تصریح می کند: " واعظی اشاره به مشهد دارد؛ شهری که منتقدان دولت در آن شناخته شده تر هستند و مشخص است اصولگرایان آن به چه شخصیت‌های سیاسی نزدیک هستند. اصولگرایانی که در سال 84 با توصیه آیت‌ا... علم الهدی به احمدی‌نژاد رأی دادند و پس از کاسته شدن از اعتبار او به سبب رفتارها و گفتارهایش به سمت سعید جلیلی آمدند. علم الهدی هم آغوش خود را در حمایت از جلیلی گشود و بارها از او تمجید کرد. جنس انتقادات امام جمعه مشهد و جلیلی از دولت هم اشتراکات زیادی با هم دارد. پس بیراه نیست که او را نزدیک سیاسی علم الهدی نامید. از سوی دیگر طیفی از دانشجویان دانشگاه امام صادق از جلیلی حمایت می‌کردند و پر بیراه نیست که سلوک سیاسی خود را هم‌راستا با او که خود الگو گیرنده از علم الهدی است تنظیم کنند. بنابراین باید گمانه هدایت نگارش بیانیه درخواست استعفای روحانی و برگزاری انتخابات پیش از موعد ریاست‌جمهوری را جدی تلقی کرد."

این گزارش می افزاید:" . اگرچه رأی‌دهندگان به روحانی بسیار بیشتر از حامیان جلیلی هستند که در دام «ما پشیمانیم» گرفتار نشدند اما با فرض استعفای روحانی، واضح است که جلیلی کاندیدا خواهد شد و با استناد به آنچه در نامه‌ای که به نام دانشجویان در نقد دولت روحانی منتشر شد خود را بهترین گزینه برای ورود به پاستور معرفی خواهد کرد و خیالش از حمایت علم الهدی و طیف سیاسی منتسب به او که بخش اعظمش ازجبهه‌پایداری‌ هستند راحت خواهد بود. مهم‌تر از این موارد باید در نظر داشت که جلیلی یکی از معتقدان به دولت در سایه است"

آرمان در ادامه این گزارش پای آیت الله علم الهدی را هم وسط می کشد و می نویسد: " تاثیرگذاری علم الهدی بر دانشگاه امام صادق محدود به حضور جلیلی در این دانشگاه نیست. امام جمعه مشهد چندی پیش در گفت‌وگویی از نقش خود در تصمیمات دانشگاه امام صادق روایت کرد:«دانشکده حقوق دانشگاه تهران دکتر‌بشیریه را اخراج کرد و چون او اهل همدان بود خواست به دانشگاه همدان برود. نگذاشتیم ایشان به همدان برود و او را به دانشگاه امام‌صادق(ع) آوردیم. با این عنوان آوردیم که بشیریه که الان در اندیشه سیاسی نفر اول کشور است از دست نرود. درس بچه‌های لیسانس را که هنوز پایه‌شان ضعیف است به او ندادیم که بچه‌ها تحت تلقینات او قرار بگیرند، بلکه در مقطع دکترا برایش درس گذاشته بودیم.ما دکترای فرهنگ و ارتباطات را در حالی در دانشگاه امام‌صادق(ع) برقرار کردیم که هنوز این رشته در کشور و حتی در منطقه نبود. رشته فرهنگ و ارتباطات فقط در ایتالیا و برخی کشورهای اروپایی ارائه می‌شد. رئیس شورای برنامه‌ریزی دکتر حدادعادل شد.» زمانی که همسر آیت ا... علم الهدی درگذشت مراسم ایشان را هم در دانشگاه امام صادق برگزار کردند."

این گزارش در پایان نیز خاطر نشان می کند: " البته نمی‌توان به‌طور یقین نامه استعفای روحانی را مرتبط با منویات این دو دانست چرا که امضاکنندگان این نامه مشخص نیستند و نامی از آنها در زیر این نامه نیامده است اما هرچند نمی‌توان از تحرکات مشهد علیه دولت به‌راحتی عبور کرد چه آنکه اعتراض‌ها از این شهر آغاز شد و درخواست استعفای روحانی هم در سایت دانشگاهی منتشر گردید که اعضای اصلی آن با مشهد ارتباط نزدیکی دارند."

این در حالیست که روزنامه اصلاح طلب وقایع اتفاقیه نیز با همین فضاسازی گزارشی را منتشر کرده است. این روزنامه طی گزارشی نوشته است: "برنامه ریخته بودند تا علیه روحانی تجمع برگزار شود. هدف‌شان وادار کردن حسن روحانی به استعفا بود تا اگر انتخابات اردیبهشت ماه را باخته‌اند شاید بتوانند پنج ماه پس از شروع به کار دولت، به پیروزی دیرهنگام برسند. حالا دولت سه بر هیچ از مخالفانش جلو افتاده است. مخالفانی که برای بیان اعتراض‌هایشان هزینه سنگینی پرداخت کرده‌اند و شاید به این زودی‌ها خیال جلو بردن چنین پروژه‌هایی به سرشان نزند. با این همه، روز گذشته محمود واعظی، رییس‌دفتر رییس‌جمهور اشاره‌ای تلویحی به آنان که هدفشان استعفای رییس‌جمهور بود داشت. او در صحبتی کوتاه و در واکنش به نامه برخی افراد که دانشجو خوانده می‌شدند؛ برای استعفای رییس‌جمهور به ایلنا گفت:«من چنین چیزی را نشنیده‌ام. کسانی که این‌گونه اظهارنظر می‌کنند باید جای پایشان را در خود شروع حرکات اخیر در مشهد هم ببینید». اشاره محمود واعظی همان اشاره‌ای است که در یک هفته‌ای که از شروع اعتراضات می‌گذرد بارها مطرح شده است؛ اینکه نقطه آغازین اعتراض‌ها که مشهد است با هدف دیگری تجمعات را کلید زده بود و آن را می‌توان از شعارهایی که علیه حسن روحانی و دولتش می‌دادند نیز متوجه شد. با این همه اما شواهد نشان می‌دهد که آنچه مخالفان دولت در یک روز ابتدایی تجمع خودشان در شهرهای مشهد و نیشابور دنبال می‌کردند «استعفای رییس‌جمهور» بوده است. هدفی که البته با تغییر فاز تجمعات نه‌تنها فراموش شد بلکه وارد فازی شد که معترضان حتی مخالفت با دولت را هم فراموش کردند. اشاره تلویحی رییس دفتر رییس‌جمهور هم نشان می‌دهد که خود دولتی‌ها هم از هدف مخالفان دولت باخبر بودند و می‌دانستند پروژه‌ای که علیه دولت آغاز کرده‌اند قرار نیست تنها با یکی دو تجمع پایان بپذیرد بلکه آنها هدف بزرگ‌تری را در سر می‌پروراندند که به مقصود هم نرسیدند. "
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر کشور.انقلاب وقدرت به دست علم الهدی های بیفتد مطمئن باشید سقوط ان حتمی است
صهیونیست ها وامریکای ها خیلی راحت به اهدافشان خواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
علم الهدی یا دامادش رییسی .
Iran, Islamic Republic of
سلام.
یکی نیست به آقای رئیسی بگه شما که رئیس جمهور شدی،آقای قالیباف هم فرمانده نیروی انتظامی،آقای جلیلی هم رئیس شورای امنیت ملی،شش ماه نتونستید مملکت داری کنید؟
اون از داعش که حمله کرد به مجلس!
اون از دلار 4،350تومانی!
اون از سکه 1،500،000 تومانی!
اون از تورم 2رقمی!
برجام هم که درشو گل گرفتید!
طرح سلامت هم که شکست خورد!
حالا هم که اعتراض مردم بلند شد ، لولشون کردید و بعدش قیچی شدن!
این همه خشونت با مردم برای چی!
مگه هفته پیش قول ندادی کاری به شبکه های اجتماعی نداری؟!
پس چرا تلگرام رو فیلتر کردی؟!
بیکاری و رکود هم که سر جاش.
بنزین هم که میخواید بکنید 1،500تومان!
یارانه ها هم که قطع میشه!
اینطور کشور داری میکنید؟
این همه مشکل تو 6ماه؟
کاش روحانی رای میاورد تا با تدبیر و امیدش این مشکلات رو سه سوته حل میکرد!!!!
Iran, Islamic Republic of
حماسه اردبهشت ۱۴۰۰ تکرار میشه تا دفعه بعدی خودتو مسخره کنی
اصلاحات نمرده و زندست
Iran, Islamic Republic of
زنده است منتهی معکوس نفس میکشه!
Iran, Islamic Republic of
برادران باید تحمل کنید یعنی چاره ای ندارید چون اغتشاشات شکست خورد و دولت ماندگار شد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا افسادطلبان عصبانی اند که به اهدافشان نرسیدند
Iran, Islamic Republic of
اصول فروشان بیشتر دچار سردرگمی شده اند
M.sh
Iran, Islamic Republic of
یه سوال: شما که میگی اغتشاشات کار مخالفان دولت واصولگرایان بوده! چرا وقتی مردم کار این داعشی های وطنی رو یه سره کردن، روزنامه هاتون که باید جشن وپایکوبی به راه می انداختن، حتی یه عکس از حضور پر شور وباشکوه مردم رو تو ردزنانه هاتون وشون درج نکردن!؟ اگه جواب این سوال رو دادی اونوقت معلوم میشه عاقلی!!
United Arab Emirates
فساد طلبان از این عصبانی هستند که مشخص شده فقط یک سوم بودجه در اختیار دولت هست بقیه معلوم نیست به کجا میره و چه بلایی سرش میاد
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر شما از قوانین کشور و روش تخصیص بودجه خبر ندارید بهتره که صحبت نکنید|:
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا افسادطلبان عصبانی اند که به اهدافشان نرسیدند
Iran, Islamic Republic of
اوناییکه با اغتشاشات میخواستند دولتو به شکست بکشونن بد چوری پوزشون زده شد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همونا اکثرا به‌حسن رای دادن عزیزم
یعنی الان پشیمونن
United Arab Emirates
نه من پشیمونی نمیبینم مردم از حسن روحانی پشیمون نیستن عزیزم
کلید
Iran, Islamic Republic of
از رای دادن به او پشیمونند
Iran, Islamic Republic of
تو از کجا میدونی به کی رای دادن؟
لطف ما
Iran, Islamic Republic of
بازم لطف ما مجموعه های نیروهای وفادار به انقلاب و رهبری و اقتدار در برابر اغتشاشگران باعث شد حسن روحانی و دولتمردانش، چمدانهای هجرتشان را به خانه برگردانند!
و هر بار این ماییم که باید بشیم بلا گردون دولتها در چالش آفرینی!
برید صدقه بدید بسیج زنده و قدرتمند در کنار نیروی انتظامی، جانتان را خرید!
دیدید که خزیدید در لای های محافظان و جرات حضور بین مردم منتقد را قبل از شروع اغتشاش ها نداشتید
نگرانی و ترس را در تار و پود وجودتان دیدیم.
برید دعا کنید بسیج با بصیرت و شجاع دل حضور دارد و یه وقت دم از شجاعت نزنید!
Iran, Islamic Republic of
اغتشاشی که ... باشه معلومه که چی ازش در میاد
Iran, Islamic Republic of
کدوم حماسه توهم زدی . بله با مشتی دروغ که اینها بیایند در کشور نا امنی میشود اینها بیایند جنگ میشود رای آوردند حالا هم توی وعده وعید های دروغی که دادند موندند .همش هم برای گل مالی ناکارامدیشون توهم توطعه دارند مدام ادعای مظلوم نمایی خوب اگر عرضه دارید کارتون درست انجام بدید مردم راضی کنید .
سرور
Iran, Islamic Republic of
شما نمردید آویزان راست سنتی هستید تا 1400 شاید هم بیشتر!
Iran, Islamic Republic of
خودتو با این حرفا گول نزن اخوی شکست خوردین بد جوری حالا بگو راست سنی غیر سنتی چپ راست امید اصلاحات فرقی نمیکنه مهم اینه نامزد اصلاحات رای آورد و تا 1400 باید بسوزین و بسازین تازه بعدش شماها رای بیار نیستین تا ابد باید از ریاست جمهوری خداحافظی کنین
Iran, Islamic Republic of
با گندی که شیخ حسن و کابینه پیرمردها زدند اصلاحات مرد و تمام شد.
Iran, Islamic Republic of
تکرار می کنم یادت باشه تکرار می کنم اصلاحات پیروز انتخابات ۱۴۰۰ است
Iran, Islamic Republic of
...
کلید
Iran, Islamic Republic of
این روزها اصلاحات به تخم مرغ نیم بند میماند.
یا بهتر بگم سقط شده و باید کورتاژ شود
Iran, Islamic Republic of
احسن
علی
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا خودتون قضاوت کنید کسی که بعد از چهار سال امید بستن به کدخدا و بر باد دادن انرژی هسته ای که نماد غیرت شهریاری ها بوده تازه متوجه میشه که دیونه بوده که وارد مذاکره با کدخدا شده لیاقت کشورداری داره؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
از خودت حرف در نوکن برادر علی
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی حالت خوبه!!!!رئیسی رئیس جمهور شد ؟؟؟ کی نکنه خواب می بینی؟
Iran, Islamic Republic of
رئیسی تا هزار سال دیگه هم رئیس جمهور نمیشه ۲۴ میلیونی که به روحانی رای دادن بیشتر از اینکه روحانی رو بخوان رقیبش و نمیخواستن
Iran, Islamic Republic of
مردم نظر خود را خیلی واضح و روشن در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند و با شکست فتنه و اغتشاشات اخیر روحانی تا 1400 تثبیت شد و بعد از آنهم هر چه خاتمی بگوید
Iran, Islamic Republic of
خاتمی فتنه گر عددی نیست که برای مردم ایران تعیین تکلیف بکند خاتمی اگر توان داشت خود را از ممنوع التصویری رها می کرد.
Iran, Islamic Republic of
به نتیجه انتخابات 92 و 96 با چشم باز نگاه کن تا واقعیتو بفهمی
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا کسی از استعفای روحانی حرف زده؟
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اره دقیقا!! ماهم گوشامون درازه! ومتوجه پروژه جدیدتون اصلا نشدیم!!!! شما از همین الان خیز برداشتین برای انتخابات ۱۴۰۰. چون هیچکس مقبول رو ندارین، از همین الان مثل تخریب چی ها شروع کردین به تخریب کردن! اول از رییسی شروع کردین!!!!! جالبه که اغتشاشات هم اول از مشهد شروع شده!!!! بعد اومدین نعل وارونه زدین که کار مخالفان دولت هست!! ولی اینو خوب تو گوشتون فرو کنید که ومکروا ومکر اللّه واللّه خیر الماکرین. بترسید از روزی که دچار مکر خداوند شوید که او بهترین مکر کنندگان هست!
Iran, Islamic Republic of
برعکس شمایید که شروع کردید به تخریب درضمن رئیسی ۱۴۰۰ کاندیدا بشه بازم رای نمیاره رای این دوره اشم صدقه سری قالیباف بود و اون وعده یارانه ۲۵۰ هزارتومنیش
Iran, Islamic Republic of
همین حرفی که میزنی که رییسی رأی نمیاره و فلان، همین تخریبه و یعنی به افسادطلبان ، نباید اعتماد کرد.
Iran, Islamic Republic of
البته در خواست استعفا از مشهد هم آدرس دروغیست که افسادطلبان میدهند
Iran, Islamic Republic of
راست میگی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خوب است جهان از سانسور حظور فتنه شکن مردم علیه اغتشاشات در رسانه های مدعی اصلاحات بیشتر مطلب بزند.
آیا ناراحتند فتنه زود و بدست مردم حزب الله جمع شد؟
و چرا اعتراضات اقتصادی را کمرنگ میگنند و سیاسی را پررنگ جلوه میدادند؟
Iran, Islamic Republic of
خوب است فرارو از سانسور حضور فتنه شکن مردم علیه اغتشاشات در رسانه های مدعی اصلاحات بیشتر مطلب بزند.
آیا ناراحتند فتنه زود و بدست مردم حزب الله جمع شد؟
و چرا اعتراضات اقتصادی را کمرنگ میگنند و سیاسی را پررنگ جلوه میدادند؟
Iran, Islamic Republic of
خوب است از سانسور حضور فتنه شکن مردم علیه اغتشاشات در رسانه های مدعی اصلاحات بیشتر مطلب بزنید.
آیا ناراحتند فتنه زود و بدست مردم حزب الله جمع شد؟
و چرا اعتراضات اقتصادی را کمرنگ میگنند و سیاسی را پررنگ جلوه میدادند؟
United Kingdom
شما با همین دروغهاتون و ایجاد ترس و تدلیس و ساندیس دولت واداده را روی کار اوردید. ملت دیگه به این جفنگیات گوش نمیده.
شما چوپان دروغگو هستید.
وحید
Iran, Islamic Republic of
خفه شو بابا الان برو حال کن با انتخاب احمقانه شما تو این وضعیت افتادیم نه اینکه الان نقشه های صهینویست ها اجرا نمیشه حالا پاشو‌برقص با رای به کنسرت و ابتذال
شما که بی خیال وضعیت اقتصادی هستید
Iran, Islamic Republic of
وحید جان بد جور باختین انتخاباتو و با شکست اغتشاشات دولت محکمتر از قبل شد کارتون تموم شد شاید بعد از 1400 براتون فرجی بشه شاید
نجفی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردمی که جوانانش شما ها باشید که به جای رأی با عقلانیت ، همه چیز را با چشم بسته تقدیم به حزب های منفعت طلب می کنید .
اصلاح طلب و اصولگرا کشک است !! ببینید چه کسی به درد خدمت به مردم می خورد چشمانتان را باز کنید . به خدا مردم مظلوم نباید در این بازیهای کثیف سیاسی چپ و راست فدا شوند....
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره اقلیت برای اکثریت تصمیم بگیره بابا انتخاباتو باختین تموم شد
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلابی و مردمی امثال آیت الله علم الهدی و رئیسی بهتر می توانند کشور را اداره کنند اما اکنون با کشور داری ضعیف دولتی ها مردم ناراضی هستن و تجمع اعتراضی برپا می کنند اما مطمئن باش امریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
Iran, Islamic Republic of
میشه از آقای علم الهدی بپرسید اشکنه بخوریم یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
با این روند بی تدبیری ها تا سال 1400 آب دوغ خیار هم گیرت نمیاد بخوری .
Iran, Islamic Republic of
روحانی تا 1400
Iran, Islamic Republic of
با روحانی تا خود خود جهنم هم حاضرن برن
Iran, Islamic Republic of
من نه تو تظاهرات ۸۸ بودم نه ۹۶ درخواست استعفای شما همونقدر احمقانه است که در خواست استعفای احمدی نژاد
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
باروحانی تا1500 البته هرلیتر بنزین تا 1500
Iran, Islamic Republic of
نیازی به اومدن حاج اقا نیست اشکنه میزنیم حل میشه چه کاریه باز ایشونو اذیت می کنین
ایشون و دوستشون شرکت می کنن 50 میلیون رای میارن دنیا چشممون می کنه در ضمن مردم هم حجابشون درست نیست خشکسالی و سیل و زلزله و الودگی و ... میاد
مشیری
Iran, Islamic Republic of
دولت و تلگرام!
دولتیون وانمود میکنند منتقدین از فیلتر تلگرام خوشحالند اما واقعیت اینست که خودشان از همه خوشحالترند!
چون مهمترین فضای اجتماعی انتقادی علیه ناکارامدی دولت بسته شد!
ژست_ضدفیلتر
تزویر
Iran, Islamic Republic of
همین اراجیف رو گفتید و باور کردید که الان کل مملکت تو لجن دروغهای یه مشت آمریکا پرست داره دست و پا میزنه .
نه که حالا با اومدن اینها الان کل کشور گل و بلبله .
بخدا هر چیزی هم اندازه داره
Iran, Islamic Republic of
مگه ما مردیم اقلیت برا اکثریت تصمیم گیری کنن.؟
انشالله عمری باشه ۱۴۰۰ محکم تر جواب این کاراتونو میدیم
منتظر بمان
Iran, Islamic Republic of
با این وضعیتی که روحانی و دولت پیر و خسته و ناتوانش بوجود اورده و فساد بستگان دولتمردان ومزورای 1000 میلیادری و صندوقهای بزنشسته به یغما رفته یا در آستانه ورشکستگی و موسسات مالی با مشتریان بلاتکلیف، بیکاری و گرانی ها، آمار دروغ و گزراشات دروغ و برنامه دولت برای گران کردن های بعدی، شک نکنید که سیل اراده ملی از اقشار توده مستضعف بساط این دول را زودتر از 1400 بر میکند.شاید با دروغ و فریب بشود رای گرفت اما با دروغ و فریب افکار نمی توان اوضاع اسف بار معیشتی را مثبت جلوه داد چون معیشت سخت و بیکاری و فساد مسئولین اثراتش در سفره مردم کاملا غیر قابل کتمان است و این زنگ خطر خداحافظی روحانی و دوستان گرمابه نشینش است!
مردم رای نداده اند که دولت هزینه های خود را از جیب مردم جبران کند، مردم رای دادند تا مسئولین ضمن حل مشکلات ملت، خودشان نیز در سطح مردم زندگی کنند و نه زندگی اشرافی!
به استناد تجربه دولت دوم هاشمی و مبتنی بر اموزه های دینی و بیانات امامان معصوم ع و خاصه امام علی ع، تداوم روند موجود دولت و همراهی مجلس و قوه قضائیه با این دولت در ماله کشی بر نابسامانی موجود و فساد مسئولین و بستگانشان، حتما و قطعا ابتلائات بزرگ در پیش است و به مصداق آیه شریفه(ایات 11 و12 سوره بقره) :
وَ إِذا قيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ11أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا يَشْعُرُونَ12
"11) و چون به آنان گفته شود: در زمین فساد نکنید، گویند: جز این نیست که ما اصلاحگریم.

12) بدانید که آنان فسادگرند، ولى خود درنمى یابند."
بدانید و بدانیم که سرنوشتشان خسر الدنیا و الاخره است.
Iran, Islamic Republic of
یعنی افسادطلبان
Iran, Islamic Republic of
به عبارتی منظورتان اصول فروشان است
Iran, Islamic Republic of
ممکنه تا 1400 رحمت خدا یا نزد شیطان رفته باشید
Iran, Islamic Republic of
نزد شیطان برم بهتره تا با امثال تو برم تو بهشت
Iran, Islamic Republic of
و ممکنه به رحمت خدا و یا نزد شیطان رفتن نصیب شما هم شود پس زیاد خودتو اذیت نکن وصبر کن که بهترین کار براتون صبره چون تا 1400 روحانی ماندگاره و بعدشم خدا بزرگه
Iran, Islamic Republic of
تا 1400 با تحریم و تورم و بیکاری و بی پولی خدا به داد برسه .
Germany
نترس بدتر از دوره احمدی نژاد نمیشه
Iran, Islamic Republic of
دوره احمدی حداقل چرخ سانتریفیوژ میچرخید تو این دوره اونم دادیم به کدخدا. خدا به دادمون برسه.
Iran, Islamic Republic of
خدا به دادت برسه برادر میدونم چقد برات سخته
Iran, Islamic Republic of
ما جهنمی شما بهشتی
ولی 40 سال تو این مملکت هر کی اومد یا بهش گفتین منحرف یا فتنه گر یا فاسد
همه بد شما خوب
بگو ببینم اگه اینا فاسد بودن چرا نظام تاییدشون کرد ؟
چرا بهشون پست داد و شورای نگهبان تاییدشون کرد ؟
از نظر من هر کی از فیلتر نظام رد بشه تایید شده ولا غیر
پس چرا به قوا بی احترامی می کنید؟
اینها همه منسوبین نظام و مورد تایید نظام هستن ؟
پس لطفا توهین نکنید
شما بهشتی ها از حال و روز ما جهنمی ها خبر ندارین داداشی قضاوتم کار خداست نه شماها
ما دعا می کنیم شما ها برین تو بهشت اما بهشتی که میگی ماله انسانهایی هست که راه تفکر رو بر خودشون نبستن.کاش تفکر کنیم.
فقط یکی بگه کی مسئوله در قبال اینکه ادمی بر مسندی بشینه
و 8 سال ظلم کنه ؟اره ؟اینا یا فتنه گر بودن یا منحرف چرا تاییدشون کردید ؟چرا ؟
حسین
Netherlands
امام علی علیه السّلام فرمودند:
یستَدَلَّ عَلَی ادبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ:
تَضییعِ الاُصولِ وَ التَّمَسُّکِ بِالفُرُوعِ وَ َتقدیمِ الاَراذِلِ وَ تَاخیرِ الاَفاضِلِ.

ان شاءالله عمر شما زیاد و عزت شما بی پایان بهمراه هدایت.
(یک)بعضی مسئولین سه قوه در روزها گذشته دیده نشدند. (دو) حرکتی خزنده سعی در شکستن همه کاسه ها و کوزه ها بر سر قوه اجرائی دارد. (سه) مگر همین مجلس نبود و نیست که بیشترین همکاری را با دو دولت یازده و دوازده داشته و دارد؟ مثلا سئول از رئیس جمهور و وزرا را مرتبا در آب نمک می خوابانند و در درجه اول رای اعتماد به این چهره ها دادند!!! لذا همه در این معصیت مقصر بوده و اگر چه انصافی در کار نیست اما عملکرد مسئولین هر سه قوه بسیار ضعیف حتی منفی بوده و باید نه تنها بروند بلکه باید پاسخگو هم باشند. مگر ممکن استکه پانزده ملیون پرونده مسلمین معلق و در انتظار باشد؟
دست حق بهمراه همه حق پرستان
Iran, Islamic Republic of
در جواب شما انسان با فضیلت عرض می کنم اگر صلاحیت ندارن که چرا بهشون صلاحیت و پست داده .
ما نمی فهمیم مسئولینی که اینها رو تایید صلاحیت کردن چرا پاسخگو نیستن ؟؟؟
ببینید منم بلدم خودمو گول بزنم اما عرض می کنم که دولت تنفیذشو از رهبر انقلاب گرفته و ایشون با رای مردم شخص اصلح هستن
من هم بر همین اساس ایشون رو ادم درست و رئیس جمهور ایران میدونم و از رای خودم دفاع می کنم
ایشون قبلا مسئول امنیت کشور بوده و اگر خوب نبود رد صلاحیت می شد
شما مسئول تایید صلاحیت افراد نیستین
رئیسای دو قوه دیگر هم انسان های اصلح هستن چون اقای املی لاریجانی هم با نظر مستقیم ایشون بر سر کار اومده و مورد تایید ایشان هستن پس اصلح هستن والسلام
ایه قرانم ببخشید بلد نیستم .
حسین
Netherlands
با سلام و عرض ادب ترجمه فرمایش امام علی (ع):
چهار چیز باعث شکست دولت ها می شود:
1- ضایع کردن اصول (مسائل مهم)
2- سرگرم شدن به فروع (امور کم اهمیت)
3 - به کار گماردن آدم های پست
4 -و کنار گذاردن انسان های فاضل.
(غرر الحکم، ص 342)
شاید مثال ورزشی کار را آسان کند. فرض کنید که برای مسابقات مهمی آماده می شوی و بسیار وقت و انرژی در این کار صرف کرده اید. چند روز قبل از مسابقه مصدومیتی پیش می آید که کسی از آن با خبر نیست . از یکطرف می دانید که نمی توانید ، از سوی دیگر این مقام بقدری مهم است که نمی توان از آن آسان گذشت. این احتمال هست که مصدمیت را از چشم مسئول پنهان و ...
مثال ورزشی دوم : کسی در تیم باشگاه بسیار مفید و پر درخشش است اما در یک سطح بالاتر ، بهر دلیلی نمی تواند در حد انتظار ظاهر شود.
ان شاءالله که این حقیر در اشتباه باشد اما وقتی در کار اسلام قبیله گرائی حاکم شد(فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَامّا آنها کارهای خود را در میان خویش به پراکندگی کشاندند، و هر گروهی به راهی رفتند؛ (و عجب اینکه) هر گروه به آنچه نزد خود دارند خوشحالند! ترجمه مکارم شیرازی) ، رضای خدای متعال دیگر هدف نیست و این بعقیده این حقیر کلا با اسلام متضاد است. این که نشد که از ولایت مداری فقط مقام و منزلت آنرا بخواهیم. شهید بزرگ حججی ولایتمدار بود و برای این اعتقاد با چشمانی مملو از اعتماد و غرور و ایمان به پیشگاه احدیت شتافت. در مقابل ، نتایج عملکرد فردی که مورد اعتماد رهبر است منفی است ، آیا نباید مسئولیت نتایج منفی خود را بپذیرد و برود یا باید بگوید که مورد تائید رهبر است و باید بماند؟
هزاران نکته هست که بعلت کهولت وقت دیگر باید ،ان شاءالله
با تشکر مجدد از صداقت شما
یا علی
Iran, Islamic Republic of
برادر حسین بهتر بود میگفتید چهار چیز باعث شکست حکومتها میشود
حسین
Netherlands
با تشکر ، سواد عربی این حقیر آنقدر نیست که جسارت ترجمه متون کنم.
لذا ترجمه از دیگری است. اما منطقی استکه قبول کنیم که برای انسانهای نا لایق تفاوت نمی کند و هم حکومت و دولتها را می توانند به زوال کشند.
با تشکر مجدد یا حق
Iran, Islamic Republic of
حسین آقای عزیز امام علی علیه السلام از دولت نام بردن یا حکومت
حشسن
Netherlands
یستَدَلَّ عَلَی ادبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ
..... الدُّوَلِ ....
United Arab Emirates
خخخخ مگه اون موقع هم دولت بوده مثلا یکی رئیس جمهور انتخاب می کردن بعد دولته سقوط می کرده این شعععععرا چیه تحویل ملت میدین
خوب ملت سرگرمن ها درود بر شما
فعلا تا ۱۴۰۰ برا همدیگه حدیث ترجمه کنید باز ببینیم چی می شه
Iran, Islamic Republic of
امام علی علیه السّلام فرمودند:
یستَدَلَّ عَلَی ادبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ: تَضییع
ِ الاُصولِ وَ التَّمَسُّکِ بِالفُرُوعِ وَ َتقدیم
ِ الاَراذِلِ وَ تَاخیرِ الاَفاضِلِ.
چهار چیز باعث شکست دولت ها می شود: ضایع کردن اصول (مسائل مهم) و سرگرم شدن به فروع (امور کم اهمیت) و و به کار گماردن آدم های پست و کنار گذاردن انسان های فاضل.
غرر الحکم، ص 342
البته هركس و هر گروهي كه پيشنهاد دهنده اين موضوع بوده ,حرف ناحسابي نزده كه قابل شماتت باشه.
Iran, Islamic Republic of
لیاقت شماهافقط ...است نه یک ادم ولایی ودلسوزوانقلابی مثل اقای علم الهدی ...اقای علم الهدی پیگیرحرفهای رهبری عزیزاست یاروحانی؟؟ چراتحت تاثیربلندگوهای لجن پراکن غرب وغربزده هاشخصیت های انقلابی راتخریب میکنیم مگراقای علم الهدی دغدغه ای جزحفظ ارزشهای انقلاب دارد؟
Iran, Islamic Republic of
آقای علم الهدی چرا موقعی که دلار از ۱۰۰۰ رسید به ۳۰۰۰ اینطوری دلسوزی نمیکرد ؟
Iran, Islamic Republic of
نرخ دلار رسمی در دولت مرحوم هاشمی از 7 تومان به 144 تومان رسید و در دولت اصلاحات 4 برابر شد و در دولت دهم 5/2برابر شد و این مشکل اقتصاد ایران است و مربوط به یک دولت نیست .
Germany
در دولت دهم 5/2 برابر نشد دروغ نگو بعدشم من احمدی نژاد و نوشتم ولی منظورم کلی بود چرا صداش دوره هاشمی و احمدی نژاد درنیومد ؟ گندی که احمدی نژاد و هاشمی زدن روحانی و خاتمی نزدن
Iran, Islamic Republic of
تا پایان دولت روحانی مطمئن باش نرخ دلار بالای 6000 تومان خواهد بود فعلا"برای قضاوت زود است .
Iran, Islamic Republic of
آره فعلا برای قضاوت زود است چون هنه مثل شما منجم و فالگیر نیستن تو از اقتصاد چی میفهمی که میای مینویسی ۶۰۰۰ تومن دلار به ۴۹۰۰ میرسه نه بالای ۶۰۰۰ و اگه برسه به ۴۹۰۰ بازم به نسبت دولتهای هاشمی و احمدی نژاد کارکرد روحانی خوب بوده
United Arab Emirates
آن زمان درحال خوردن اشکنه بود
Iran, Islamic Republic of
از تربیت تو هم معلومه لیاقت خودت چیه مردم به روحانی رای دادن باید بپذیرید
Iran, Islamic Republic of
انتساب به جریان اصولگرایی نه انتصاب!
Iran, Islamic Republic of
نفوذ ها در دولت برای پوشاندن پریشانی و ضعفهای فاحش دولت در عرصه سیاسی و اقتصادی وسیاست خارجی و ... درپی مشغول کردن اذهان مردم با داستانهای دروغین هستند. مثل دروغ پردازی اخیر کرباسچی در مورد اخطار شورای امنیت ملی به آقای علم الهدی برای اغتشاشات اخیر.
Iran, Islamic Republic of
ما مسلمانیم زمانیکه مدیریت بلد نیستی باید استعفا داد و ماندن در آن جاییکه حقت نیست و نمی توانی از آن برآیی شرعی نیست
محمدی
Iran, Islamic Republic of
ترحم انگیزتر حال افرادی است که از تب و تا نیفتادند و می گویند رأی مان به روحانی درست بود!!!
انقدر دروغ ها را در مورد رقبای ایشان باور کرده اند که 4 سال دیگر پای درخت بی ثمر این دولت به انتظار نشستند!
اصلاح طلب و اصولگرا دچار سیاسی بازی شده اند جریان سوم انقلابی باید تشکیل شود که به فکر خدمت به مردم باشد وگرنه انواع توطئه های دشمن بسترش نارضایتی مردم است...
ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
ترحم انگیزتر حال رئیسی و طرفدارانش که راه تظاهرات علیه اصل نظام و کشیده شدن بحث ایران تو شورای امنیت و بازکردن و سرآخر هم ضد انقلاب مثل همه کسانیکه تا حالا کشت به خدمتشون میرسه
Iran, Islamic Republic of
تظاهرات مردم بر علیه نظام نبود بلکه بر علیه سیاست اقتصاد انقباضی دولت و افزایش قیمت بنزین و آب و برق و گاز و عوارض خروج از کشور و قطع یارانه ها و تخم مرغ شانه ای 20 هزار تومان بود.
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
مردم فتنه بدخواهان دولت و اغتشاشگران را به خودشان برگردانند
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
این همه مردم توی تظاهراتشان این موضوع را تأکید کردند که به خاطر حمایت از دولت به خیابان نیامدند ولی امثال تو و همفکرانت خودشان را به خواب زده اید.
در ضمن ، اعتراض به وضع موجود ارتباطی به اغتشاشگران خائن ندارد. مردم در کنار حمایت از نظام و رهبر عزیزشان ، نسبت به عملکرد ضعیف دولتی ها معترضند....
Iran, Islamic Republic of
آره از شعارها خود مشهد معلوم بود یه دفعه دیگه فیلم تظاهرات و ببین
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشون چنین پیشنهادی داده باشه (که نداده) خدا از ایشون و حامینشون نگذره اما اگر تهمت طرف مقابل باشه ( که هست) خدا از اونا نگذره - صد میلیارد مرتبه الهی آمین
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسد عده خاصی یا جریان خاصی کارشان مختص به سرگرم کردن مردم هست تا مشکلات کشور و گرانی ها و ... زیاد خودش رو نشون نده . این با اصطلاح وطن دوستان اگه خیلی دلسوز هستند یک روز وقت بگذارند بیان ببینند کشاورزان زحمتکش که جندین ماه زحمت میکشند محصولشان تو دستشان مانده چه باید بکنند بیایند مشکلات بچه دارنشدن زوجین ها را بررسی کنند چه بر سر جوان ها داره میاد چرا یه عده پولدار و فوق پولدار شدند یه عده حقوق یک ماهشان برابر با شش ماه حقوق کارمندان عادی است . افرادی دارند مردم را سرکار میگذارند و ذهنشان را از عدم کارائی دولت طی این چند سال منحرف میکنن. همین افراد یا جریان اگر جناح رقیباشان سرکار باید واویلاها از مشگلات اقتصادی سر می زنند و در بوق و کرنای میکنند.
Iran, Islamic Republic of
مرعشی،سخنگوی حزب کارگزاران در روزهایی که شهرها ناآرام بود گفت:اگر روحانی و همکارانش نمی توانند کار کنند استعفا بدهند.دعوت دولت به استعفا در زمان ناآرامی یعنی ریختن بنزین بر آـش آشوب و تخریب.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چند ماه کشور رو تحویل این جریان بدهید تا آمریکاییها بیایند کنسرت هوی متال و راک در مشهد راه بیندازند
Iran, Islamic Republic of
این موضوع که مردم به شدت از عملکرد روحانی ناامید هستن درسته اما این باعث نمی شود که مثلا مردم اقبالشون نسبت به فردی مثل مثلا آقای جلیلی یا رئیسی بالا بره مردم از همه ی اینا عبور کردن و هیچکدوم رو قبول ندارن به نظر من اگه جریان اصولگرایی کمی تحلیل درست و هوش داشته باشه که متاسفانه اکثرا نداره به دنبال فردی میره که کاملا سفید باشه نه افرادی نظیر کسانی که حتی توانایی رای آوردن در اتخابات مجلس به عنوان نفر سی ام هم نداشتن فردی با سابقه اجرایی قوی اما بدور از تخریب ها و بدور از جناح بازی چون چیزی که عیان هست اینه که مردم در 1400 به هیچکدوم از کاندیدا ها 2 جناح اقبال نشون نمیدن و به دنبال کسی میرن که مستقل باشه و درگیر این دو جناح نباشه
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام رئیسی امسال 16 میلیون رای آورد و نشان داد که پتانسیل رای بالای 20 میلیون را برای سال 1400 دارد ان شاءالله .
Germany
بشین تا رئیسی رای بیاره همین ۱۶ میلیونشم صدقه سر قالیباف بود اگه قالیباف مونده بود میدیدی چند تا رای داره همین کج سلیقگی اصولگراها تو انتخاب کاندیدا باعث شد هم تو شورتی شهر هم تو ریاست جمهوری شکست بخورن با کاندیدا شون رئیسی سال ۱۴۰۰ عملا اصلاح طلبان رای میارن .
Iran, Islamic Republic of
تا خاتمی زندست اصلاحات پا برجاست
باز 1400 پای صندوق ها همو میبینیم
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله حتما بعد از خدمت رسید عزرائیل پیش خاتمی افسادات تمام خواهد شد ولی ما پشتمون به خدا گرمه تا خدا هست و خدایی میکند حزب خدا زنده است و سنگرگشایی میکند
Iran, Islamic Republic of
بازم که توهم زدی اخوی بس کن دیگه. خودبزرگ بینی تا چه حد
Iran, Islamic Republic of
حتما عزرائیل هم از شما دستور میگره و سراغ شماها نمیاد؟ بابا تو دیگه کی هستی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی سالهاست که مرده
اصلاحات هم مرده.
روحانی با گفتن اعتدال پیروز شد نه اصلاحات.
Iran, Islamic Republic of
خوبه خاتمی مرده که جریانش تو انتخاباتها پیروز میشن پشت سر هم اگه زنده بود چی میشد به نطر میرسه علم الهدی و رئیسی مردن
Iran, Islamic Republic of
پس خبر مرگش
Iran, Islamic Republic of
يكم ادب هم چيز بدي نيست
United Arab Emirates
از این ۱۶ میلیون ده میلیون بخاطر یارانه ۲۵۰ هزارتومنی بود
United States
ایول زدی به هدف یه عده بخاطر وعده یارانه بقیه ام طرفداران قالیباف بودن وگرنه کی رئیسی رو میخواست .
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت حرف تو و کسانی که قالیباف و بخاطر رئیسی بی خاصیت کنار زدن و خودشون عملا باعث رای آوردن روحانی شدن حالا رودل کردن استعفای دولت و میخوان و انقدر احمقن که نمیفهمن n دفعه دیگه رئیسی کاندیدا بشه مردم میرن به رقیبش رای میدن از بس از این بزرگوار خاطره خوش دارن
یونس
Iran, Islamic Republic of
بجای انگ زدنهای بی مورد وابکی به مردم بهتر هست مشکلات رو حل کنید
دیگه الفاظ تکفیری داعش دختر ترامپ پسر بوش تو گوش مردم نمیره تا کی با این حرفهای منن دراوردی خودتون رو انگشت نمای عالم میکنید ها ؟؟؟
بسه دیگه از بس که اختلاسها دزدیها گند زدنهای خودتون رو انداختید گردن داعش و طالبان و خون مردم رو تو شیشه کردید
احمد رضایی
Iran, Islamic Republic of
اصلا کاری به اصولگرایی یا اصلاحات ندارم .اگر دولتی سوء تدبیر داشته باشد و ملت را به آستانه شورش بکشاند چه برخوردی باید با او کرد .آخه چرا همه چیز را سفید و سیاه می بینید؟
United States
همون برخوردی که ۴ سال دوم احمدی نژاد با دولت احمدی نژاد شد
Iran, Islamic Republic of
در 8 سال دولت دکتر احمدی نژاد اوضاع اقتصادی عامه مردم نسبتا"روبراه بود و تجمع اعتراضی نداشتیم .
Germany
آره تو که راست میگی از بس سال ۸۸ بگیر و ببند شد وقتی به رکود خورمی ۹۱ رسیدیم مردم از ترس تطاهرات نمیکردن وگرنه هنوزم که هنوزه به احمدی نژاد بد میگن
Iran, Islamic Republic of
باید استیضاح شود نه استعفا دهد.
Iran, Islamic Republic of
باشه بهش میگم امر دیگه ای ندارین
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی و اصول گرایان سرتان را از زیر برف خارج کنید.
مطالبات مردم دقیقا" اقتصادی است مردم 28 سال است که اینرا را تجربه کرده اند
مردم از اصلاح طلبان هم عبور کردند و حتی خاتمی را هم سرزنش می کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی از اداره دولت و مملکت بر نیایی استعفا دهی بهتر است یا اینکه مملکت را نابود کنی مگر اینها ارث پدریشان است که ول کن نیستند عرضه نداری کار را به دیگری بسپار بهتر ین کار را انجام دهید و خودتان و مردم را از این بی کفایتی اداره مملکت نجات دهید چرا اصرار به ادامه کار غلط دارید مگر این کار امانت نیست پس خیانت در امانت جایز است کاری نکنید تا قیامت لعن و نفرین خدا و مردم را بخرید
Iran, Islamic Republic of
فقط مرد باشید بدون در نظر گرفتن مواضع سیاسی به این سوال با منطق جواب دهید !!! زمانی که تورم 40 درصد بود کجا بودید ؟ دقیقا کجا ؟ زمانی که بنزین گران شد قرار شد پول امام زمان (عج) بیاد توی جیبمان کجا بودید ؟ دقیقا کجا ؟ زمانی که گوجه سرکوچه دکتر کیلویی 500 بود کجا بودید ؟ زمانی که اشکنه می خوردند کجا بودید ؟ دیگه وقته این رسیده که به عقلانیت عوام احترام بگذارید
Iran, Islamic Republic of
تورم چهل درصدی، یکسال بود نه بلندمدت. این جواب دروغ اولت ناشی.
بنزین گران شد، چون باید میشد. بنزین 100 تومنی، یارانه زیادی داشت و امثال تو سوار شاسی بلند های 8 سیلندر، سهم پیرمرد پیرزن ها را میخوردید. احمدی نژاد، سهم آن ها را از حلقوم بی خاصیت شما کشید بیرون و در قالب یارانه نقدی، به مردم و چرخه اقتصادی بازگرداند. قصه گران شدن بنزین، این بود که نمیدونم چرا نگفتی!
سهم حضرت آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را، شما موظفی از اموالت بدهی، نه ایشان به شما بدهد! البته که امام معصوم، دست به سنگ بزند، طلا میشود و به کمک من و شما نیاز ندارند. این کار، انجام وظیفه و پاک شدن اموال ما است. بعد تو برعکسش کردی؟!
تا الان ما دقیقا اینجاییم. تو دقیقا کجایی؟!
در مورد قیمت گوجه، حرف دکتر احمدی نژاد، حرف غلطی بود. اما نه به اندازه غلط های بزرگ خاتمی و روحانی. او غلط گفت، این ها غلط ها کردند که در این مقال نمیگنجد. پس اشتباهات دولت قبلی، توجیه برای بی کفایتی این دولت نیست. مسأله هم، ربطی به دولت قبل و پیش کشیدن بی ربطش نداشت. الان کجایی؟!
اشکنه خوردند که خوردند. از پول خودشان خوردند. از جلسات میلیونی هیأت دولت که از پول مردم باشد، بهتر است. اشکنه، از چلوکباب برگ و ویلا با پول مردم و لندکروز سواری وسط کارخانه و جلوی چشم کارگران و غذای اختصاصی مرحوم هاشمی از تهران با هلیکوپتر، بهتر است. هزار برابر بهتر است. از هر کسی دلت خواست بپرس.
الان چی؟ کجایی؟ هستی؟ یا به مرحوم هاشمی پیوستی؟!
United Arab Emirates
پول امام زمان رو آقای دکتر احمدی نژاد گفت ، اندازه سر سوزن تحقیق کن ، اشکنه هم آقای علم الهدی در پاسخ به گرانی زمان دکتر شما ... از نحوه پاسخ و سخن افراد شخصیتشان پیداست ...
همه اینها بهانه بود که مردم برادر رئس جمهور وبرادر معاون اول رافراموش کنند وما همه سر کار
Iran, Islamic Republic of
اه راست میگی پس چرا جریان مشهدی شروع کردن لابد ازعشق به رئیس جمهور .
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهور محبوب فقط دکتر احمدی نژاد عزیز .
کلید
Iran, Islamic Republic of
ما در مسیر ولایت میمانیم.
آقا فرمودند ملاک حال فعلی افراد هست.وحال محمود این روزها خوب نیست.
مادر خط ولایتیم و با هیچ کس عقد اخوت نبستیم.
Iran, Islamic Republic of
مزخرف میگید
United States
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
کاری به هیچکس ندارم ولی انصافا طبق قانون همون اروپایی که روحانی براش غش میکنه بعدازاعتراضات مردمی خودش بایداستعفامیداد .
Iran, Islamic Republic of
چرا ادای کشورهای دارای دموکراسی را در می آوریم اما در مشکلات اقتصادی پیش آمده یک وزیر مفلوک بی دست وپا والبته مقصر در جریانات اقتصادی اخیر استعفا نمیدهد ؟ لطفا یکی بگه چرا؟