پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۳۳
اختصاصی «جهان»//

هشت دستور العمل جریان تندروی اصلاحات برای پسا اغتشاشات/ دستور اول: کهریزک سازی جدید

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 579242
شروع پیگیری وضعیت افراد بازداشت شده و حاشیه و ابهام آفرینی در روند قضایی و نهایتا در حد امکان بازنمایی جریان کهریزک! در اولویت می باشد. در این راستا ابتدا پروژه مذکور در فضای مجازی محک زده می شود و سپس در صورت فراهم شدن موقعیت، طرح رسمی آن در رسانه های رسمی صورت خواهد پذیرفت.
هشت دستور العمل جریان تندروی اصلاحات برای پسا اغتشاشات/ دستور اول: کهریزک سازی جدید
گروه سیاسی جهان نيوز: یکی از اتاق فکرهای جریان تندرو اصلاحات که در آن برخی از محکومین فتنه 88 نیز حضور جدی دارند، دستورالعملی را برای پسا اغتشاشات تعیین و ابلاغ کرده است.

به گزارش جهان نيوز، این اتاق فکر معتقد است که هیچ زمانی جریان اصلاحات به اندازه امروز نماد وضعیت موجود و در معرض سیبل شدن از طرف جامعه نبوده و کارنامه اصلاحات با دولت اعتدالیون در افکار عمومی گره سنگینی خورده است.

بر این اساس تصویر مردمی اصلاحات پسا اغتشاشات نیز متزلزل بوده و امکان تخریب گسترده آن از طرف جریان رقیب فراهم آمده است. در همین حال اتاق فکر مذکور معتقد است، پشتوانه رسانه ای جریان اصلاحات در خارج از کشور نیز تا حدودی تضعیف شده است.

اما بر اساس تصمیمات گرفته شده در این اتاق فکر، دستورالعمل های ذیل برای برخی رسانه های همسو  و نیابتی ارسال شده است:

1: شروع پیگیری وضعیت افراد بازداشت شده و حاشیه و ابهام آفرینی در روند قضایی و نهایتا در حد امکان بازنمایی جریان کهریزک! در اولویت می باشد. در این راستا ابتدا پروژه مذکور در فضای مجازی محک زده می شود و سپس در صورت فراهم شدن موقعیت، طرح رسمی آن در رسانه های رسمی صورت خواهد پذیرفت. بر اساس تاکید این اتاق فکر، این بند فوریت جدی جریان اصلاحات باید باشد و از اول هفته به صورت تدریجی فرآگیر می شود. تاکید شده است که با توجه به بهم خوردن شبکه خیابانی جریان فتنه در 88، راهبرد مذکور می تواند جریان اصلاحات ( بخش فتنه و تندرو) را صاحب نیروی آماده کف خیابانی بکند.

2: انتصاب جریانات اخیر به گروه های منتقد دولت با محوریت برچسب زنی به خصوص افرادی همچون آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام رئیسی و همچنین استفاده ابزاری از مواضع چند هفته اخیر جریان احمدی نژاد. (در این راستا قرار است اعتراض اولیه مردمی در مشهد به عنوان خاستگاه اعتراضات در ابعاد مختلف  و جهت دار مورد پردازش رسانه ای قرار بگیرد)

3: انکار دست داشتن جریان خارجی در اغتشاشات اخیر به منظور رو درو قرار گرفتن مستقیم مردم منتقد با خود حاکمیت

4: به دست گرفتن راس و رهبری جریان مردمی منتقد وضعیت اقتصادی و برجسته سازی نقش عوامل سیاسی و عملکرد منطقه ای ایران در تضعیف وضعیت اقتصادی کشور

5: کاهش پلکانی حمایت چهره های شناخته شده اصلاحات و به خصوص محکومین فتنه از دولت

6: تعمیم و ترویج شعارهای ساختارشکن اغتشاشگران به کل بدنه مردمی منتقد وضعیت موجود اقتصادی

7: معرفی جریان اصلاحات به عنوان تنها جریان قابل اتکا برای برون رفت از وضعیت موجود

8: طرح مجدد گفتگوی ملی به منظور تسریع بیشتر بازگشت جریان اصلاحات (احزاب و چهره های تندرو) به حاکمیت و ادامه شکاف در میان بدنه اصولگران معتدل و تندرو (ارزشی)
https://jahannews.com/vdcgty9nxak9ux4.rpra.html
jahannews.com/vdcgty9nxak9ux4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کدوم یکی از اینها که بالا هست بده ؟ کدوم بندش اشتباه هست ؟ جریانی که همین الان رییس جمهور مملکت از اون گروه هست حق نداره خواستهاش را بگه ؟ جالبه همه جا دنیا اکثریت حرف اول را میزنه ولی تو کشور ما اقلیت هستند که حرف اول را میزنن !!!!
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه اقلیت حق هستند و اکثریت باطل
Iran, Islamic Republic of
آخه این لاشخورهای آشوب طلب وطنفروش کجا اکثریت هستن؟ اینا مخالف اصل جمهوری اسلامی هستن، 40 ساله دارن نقشه میکشن، میلیاردها دلار از آمریکا و انگلیس و عربستان و اسرائیل پول گرفتن، خبرسازی میکنن تخریب میکنن تهمت میزنن فساد رواج میدن تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنن اما میبینن هنوزم هر انتخاباتی که میاد اکثریت مردم کشور با لگد توی دهن اینا میزنن، از همینه که حرص میخورن. جای دشمنان جمهوری اسلامی تا ابد توی فاضلابه، ملت هیچوقت نخواهند گذاشت اینا از فاضلاب دربیان.
Iran, Islamic Republic of
آشوبگران و فتنه گران مخالف دولت با شکست فتنه گریشان باعث اقتدار دولت شدند
Iran, Islamic Republic of
وای به حال حقی که شما نمونه اش باشی. چجوری به این نتیجه رسیدی که حقی؟ شاید باطل باشی چجوری اینقد مطمئنی؟ غرور=سقوط
Iran, Islamic Republic of
روحانی_استعفا
Iran, Islamic Republic of
من هم موافقم:
روحانی_استعفا
ذبیحی
Iran, Islamic Republic of
من مخالفم که روحانی استعفا بدهد
او باید پاسخگوی این اوضاع باشد و سپس استیضاح گردد
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا اقلیت برا اکثریت تصمیم میگیره؟ توهم زدی برادر
Iran, Islamic Republic of
برادرا خیلی وقته توهم زدن خیال میکردن با این اغتشاشات و بچه بازیشون میتونن دولتو به سقوط بکشونن حالا میبینن خودشون سقوط کردن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام شما کی میخواین از توهم بیرون بیاین خدا میدونه.
Iran, Islamic Republic of
برادر میدونستی اگه روحانی استعفا بده جهانگیری میاد جاش؟ بازم با استعفا موافقین؟
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
مگر نه اینکه اعتراضات اولیه و به حق مردم از فضاحت اقتصادی همین دولت آقای روحانی و همین جریان اصلاحات حاکم بر شریانهای اقتصادی مملکت و اشرافیت نحس و نجس حاکم بر دولت و وزرای 1000 میلیاردی آن بود که در ادامه، پرچمداری آن به دست منافقین و اشرار و سگهای امریکا و اسرائیل افتاد و مرز اعتراض و براندازی جابجا شد.
بند بند این دستور العمل نامردی و خباثت ذاتی فتنه گران 88 است که از شوربختی مملکت و مردم در بدنه دولت آقای روحانی خزیده اند و حالا ژست مردمداری می گیرند.
بله اینها می تونند از طرف خودشون علیه هر کسی حرف بزنند ولی غلط می کنند که در داخل دولت و به عنوان بخشی از نظام، ریخت و قیافه نحس و نکبت بار اپوزوسیون به خودشون بگیرند و همزبون با آمریکا و اسراییل و سگهای سعودی علیه نظام واق واق کنند.
اینها اگر مرد بودند اقتصاد و معیشت مردم را به این فلاکت نمی انداختند.
اگر مرد بودند جلوی دوربین تلویزیون اینهمه دروغ تحویل مردم نمی دادند که بله: « دولت تدبیر و امید اونچنان رونقی به اقتصاد بدهد که مردم به این 45 هزار تومان یارانه اصلا نیاز نداشته باشند و مردم به دولت پول بدهند» و حالا که خرشان از پل انتخابات گذشته اعلام کنند یارانه 30 میلیون نفر را قطع می کنیم.
حالا که 4 سال دوم را هم صاحب شده اند گرانی، فساد، حقوقهای نجومی و دزدی از جیب مردم را در قالب لایحه بودجه 97 را می خواهند رسمیت دهند. اینها همه شاهکارهای همین حرامخوارانی است که زیر بیرق تدبیر و امید نفس مردم را بند آورده اند و حالا دلقک بازی کی بود کی بود من نبودم را شروع کرده اند.
رفسنجانی
Iran, Islamic Republic of
الان که همچی دستتونه دولت ، مجلس شورا، شوراها و شهرداریها دیگه چی میخواهید خوب بزنید این حرفای که میگید نمیذارن بزنیم؟؟؟؟
البته که حرفای دولتمرداتونم که مدام از رسانه ها خصوصا صداو سیما در حال پخشه چرا فرافکنی می کنید؟؟؟؟

دوران نمیذارن نمیذارن تموم شده داداش...
باد صبا
Latvia
شما اگر دزد محله بپرسید بالاترین آرزویت چیست ؟ می گوید : 1- کوتاه شدن دیوار خانه ها 2- قطع شدن برق شهر 3- از کار افتادن دوربین های حفاظتی خانه ها 4- خوابیدن سگ نگهبان . بنده گمنام و بی ادعا پس از فتنه 88 که اسهال طلبها به همراهی بی بی سی و آمریکا و اسرائیل در به در به دنبال محکوم کردن قاضی مرتضوی و ... بودند میگفتم آنها شکست فتنه را به دلیل بیش فعالی چند نفر میدانند و عادت دارند دنبال مقصر بگردند و آرام نمی نشینند تا آنها محاکمه شوند چون میخواهند بلافاصله پس از آن فتنه بعدی را راه بیاندازند . اگر یادتان باشد بلافاصله پس از حوادث کوی دانشگاه رفتند سراغ سردار نقدی چون ایشان در زمین شکست اغتشاش آن موقع بیش فعال بود . الان نیز اولین هشداری که آمریکا داد تحریم سرکوب کنندگان اغتشاشات و افتضاحات بود تا مسئولین امر از برخورد با تروریستهای آ»وزش دیده پا پس بکشند و آنها هر غلطی خواستند بکنند چون میدانند این اغتشاش گران بسیار لوس و ننر و بچه نه نه هستند و امید چندانی به جربزه آنها نمیشود داشت . لذا کاری که ملت و دولت ایران باید بکند این است که به سرکوب کنندگان اغتشاشات اخیر مدال قهرمانی شجاعت شهامت و همه جور امتیازات بدهد و ملت هم همه بگویند ما همه با شماییم .
Iran, Islamic Republic of
کاش می بردنت کهریزک تا شاید یکم درک میکردی ...یعنی چه
Russian Federation
امیدوارم ایندفعه درس گرفته باشند و از این قرتی بازی ها درنیارن و یکراست ببرن اونجایی که آخر همه را می برن . این جماعت فقط این شکلی است که شرشان از سر ملت کم میشود . کهریزگ مال فتنه قبلی بود این تو بمیری از اون تو بمیری یا نیست .
Iran, Islamic Republic of
واسه فتنه این اغتشاشگران که هدفشان شکست دولت بود بزرگترین شکنجه همین ماندگاری و اقتدار دولته که از صد تا شکنچه براشون سخت تره دارن دیون میشن به هذیون گویی افتادن
كاش يه بارهم تو رو ميدادن دست همون فتنه گران خس و خاشاكي كه با بي شرمي و بي غيرتي تمام ,چادر از سر زنان محجبه مي كشيدندو جوان حزب الهي را درحالي كه تمام لبسش رو درآورده بودند,به آتش كشيدند.اگه اون بلا رو بر سرتو هم مي آوردند شايد خيلي غصه دار توهم كهريزك نمي شدي.
البته شايد خودت هم يكي از همون اوباش بوده باشي!
البته... چندان هم از آشوب و فتنه اوباش در بستر حق خواهي و عدالت طلبي اقشاري از مردم در چند روز گذشته ,ناراضي نيستند.چرا كه با اين وضعيت پيش آمده ديگر هيچ گروهي از مردم جرأت گردهمايي و نشان دادن اعتراض خود به مسئولين در راستاي احقاق حق خودشون ندارن.چون با جمع شدن گروهي از مردم در هر نقطه از شهرهاي كشور ,بلافاصله مشتي اوباش مزدور آموزش ديده بي پدرو مادر بي شرف , وارد معركه شده و جريان اعتراضي بحق مردم را به سمت فتنه و آشوب و كشته سازي منحرف مي كنند و آب به آسياب دشمنان بيروني مي ريزند.
Iran, Islamic Republic of
این انقلاب و این نظام بر روی خون هزاران شهید بنا نهاده شده است و هرکس چه در داخل و چه در خارج به آن کج نگاه کند، حتما چشمش کور می شود.
مسوولان هم بیدار شوند قبل از آنکه صدای مردم بیدارشان کند...
سلمان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اعتراضات به حق مردم كارد به استخوان رسيده به خاطر نداشتن هيچ حامى داخلى توسط استعمار و ايادى داخليش به بيراهه كشيده شد
حيف اين مردم نجيب كه امروز بايد انگ اپوزسيون بودن رو هم روى دوششان تحمل كنند جز ايت الله نورى همدانى كدام يك از علماى ديگر روز اول از مردم حمايت كردند
بعد از اينكه آبها از آسياب افتاد بزرگان قم تازه يادشان افتاد بايد از مردم حمايت كنند
سليمان سرد خزايى هم بعد از شهادت امام حسين تازه يادش افتاد چه خبطى كرده و توابين راعلم كرد ولى چه فايده خون ٤٠٠٠ هزار نفر را به هدر داد
به قول حضرت آقا در موقع فتنه درست و به جا و به موقع عمل كردن مهم است متاسفانه ادعاى عمار بودن ميكنيم ولى على زمان دارد تنها وسط ميدان شمشير ميزند و معاويه ها و عمروعاص هاى زمان تيرهايشان را به زهر كين آب داده اند و مولايمان را هدف گرفته اند
سينه تاريخ پر از داستان خواص سقوط كرده است آقايان يك تكانى به خودتان بدهيد كه اگر بيدار نشويد زير سم اسبانشان بيدار مى شويد
Iran, Islamic Republic of
ممنوتیم خدا که فته مخالفان دولت در کمتر ار 8 روز در هم شکست و دولت روحانی پابرجاتر و محکمتر از قبل شد و فتنه به فتنه گران برگشت
Russian Federation
آنهایی که به روحانی رای دادند همانند آنها که به موسوی رای دادند در گناه اغتشاشات و ریخته شدن خون بیگناهان و فساد اقتصادی و جری شدن ظالمین روزگار بر علیه حکومت مظلوم اسلامی ایران شریک هستند و باید توبه کنند بعد هم صلاحیت حضور در هیچ انتخاباتی را نداشته باشند تا زمانی که به شعور و عقل و تجربه کافی نائل شوند آنهم با تایید و ضمانت افراد ذیصلاح .
عجب نظري
باد صبا
South Africa
اتفاقا این نظر حضرت رضا علیه السلام است که فرمودند( نقل به مضمون) :" اگر فردی را برای انجام کاری منصوب کردی و او خیانت کرد حق نداری او را شماتت کنی که چرا به اعتماد من خیانت کردی بلکه باید خودت را سرزنش کنی که چرا از اول به خائن اعتماد کردی "
جدای از اینکه سیستم رای و انتخابات و دموکراسی سیستم عاقلانه و پیشرفته ای نیست و اولین منتقدین آن ارسطو و سقراط و افلاطون بودند که به سیستم انتخابات یونان باستان ایراد فلسفی گرفتند و گفتند اگر انتخابات خوب است چرا برای تعیین بهترین ورزشکاران انتخابات برگزار نمیکنید و مسابقه می گذارید؟؟ چون میدانید فقط در مسابقات المپیک است که قوی ترین ها مشخص می شوند . بگذریم وقتی ملاک انتخاب و رای مردم باشد اراذل و اوباش و دزد و قاچاقچی و کودک وجوان و زن بدکاره و مرد هرزه و هزاران ناقص العقل دیگر همه در یک صف و یک رای مساوی دست به انتخاب می زنند که نتیجه آن میشود و... خداوند 124 هزار پیغمبر برای هدایت بشر فرستاد کدام یک از آنها با رای گیری انتخاب شد ؟؟؟ هیچ کدام ما انسانهای جایز الخطا و فرامشوکار از خداوند نعوذ بالله داناتریم ؟؟ پس حالا که عده ای ثابت کردند بین خوب و بد همیشه بد را انتخاب میکنند عقلا و منطقا حق شرکت در انتخابات را ندارند و به نظر من شرکت در انتخابات برای آنها حرام است .
Hong Kong
نظر خوبی بود اما از سطح فکر برخی کودکان بالاتر است .
Iran, Islamic Republic of
باید رأس فتنه را کوبید.
Iran, Islamic Republic of
راس فتنه بد جور در هم کوبیده شد فتنه شان به خودشان برگشت و دولت مقتدر تر شد و روحانی محبوبتر
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از چهره های سیاسی استحاله طلب و برخی از بازیگران سینما قبل از اغتشاشات اخیر دولت روحانی را ناتوان جلوه دادند حال آنکه اینها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری از روحانی حمایت کرده بودند.همه اینها یک هدف دارند.هدف آنها معرفی کاندیدای استحاله طلب در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده به عنوان ناجی ملت است.این سیاسیون سعی کردند در اغتشاشات اخیر دخالت علنی نکنند تا از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت نگردند.
آنچه فرض است این که دراین ایام آنچه از نظر به اصطلاح اعتدالیون وبلانسبت اصلاح طلب ها مهم نیست مشکلات مردم است کسانی که زنده باد مخالفشان گوش فلک را کر کرده وخود را نشان تدبیر می دانند برای به دست آوردن قدرت هر مخالفی را از دم تیغ می گذرانند به انحاء مختلف وبرای به چنگ آوردن قدرت هر تدبیری لازم است را به کار می بندند چاره چیست با این جماعت که لشکری از سلبریتی ها را به همراه دارند که با پول این مرزبوم در ینگه دنیا نشاط وشادی را تجربه می کنند خدا کمکتان کند و بدانید که درب این روزگار همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد وبالاخره شما رسوا خواهی شد جاء الحق وذهق الباطل
موجک
Iran, Islamic Republic of
فقط حواسمان باشد در زمین بیگانه و برای آنها بازی نکنیم. یعنی بصیرت داشته باشیم. حالا میخواد اصلاح طلب باشه یا اصولگرا یا معتدل.
رضا
Iran, Islamic Republic of
باز هم مثل ٨٨ مى خواهيد ترس بندازيد توى دل مسؤلين پير مرد ؟! اين بار كه خودتون با كمك يه مشت پايدارى چى رانت خور آشوب به پا كرديد ! بخاطر رضاى خدا اجازه بديد دولت كارشو بكنه !
از يك طرف آتيش به پا ميكنيد در مملكت ، و از طرف ديگه ترس و وحشت ميندازيد توى دل مسؤلين مملكتى كه چه نشستيد اصلاح طلبها قصد كودتا دارند ! واقعاً خجالت نميكشيد ؟!
اين بار ملت از هر دو كريان گذشتند خيالت راحت !