پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۱۸۲

درخواست ملاقات خاتمی با رهبری و پاسخ ایشان

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب: 577896
خاتمی خیلی از شخصیت‌ها را واسطه قرار داد که خدمت رهبری رفته و ملاقاتی ترتیب دهند. حتی طراحی می‌کردند تا در موقعیت‌های مختلف و در جریان سخنرانی‌های رهبری در مرقد امام، آقای خاتمی در مسیر ایشان قرار گرفته و بتواند صحبت کند.
درخواست ملاقات خاتمی با رهبری و پاسخ ایشان
گروه سیاسی جهان نيوز: مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان این‌که قطعنامه‌های سنگین، فهرستی از تحریم‌های کمرشکن و فعال شدن ضد انقلاب نشان‌ دار علیه جمهوری اسلامی ایران، ازجمله تبعات آشوب‌های ‌سال ۸۸ بود، گفت: در آن ‌سال راهپیمایی برگزار و خاتمی،کروبی و میرحسین در آن شرکت کردند که یکی از مسائل نسبت به آقای خاتمی همین است که با وجود آن‌که گفته بودند این راهپیمایی را به رسمیت نمی‌شناسند اما در آن راهپیمایی شرکت کردند. درواقع فضا اینگونه بود که یک طرف ادعا می‌کرد در انتخابات تقلب شده و مجموعه‌ای از چهره‌های مختلف از بیت امام گرفته تا برخی نمایندگان، استانداران، احزاب و حتی چهره‌هایی مانند ‌هاشمی را گرد خود آورده بود.

شاکری گفت: خاتمی خیلی از شخصیت‌ها را واسطه قرار داد که خدمت رهبری رفته و ملاقاتی ترتیب دهند. حتی طراحی می‌کردند تا در موقعیت‌های مختلف و در جریان سخنرانی‌های رهبری در مرقد امام، آقای خاتمی در مسیر ایشان قرار گرفته و بتواند صحبت کند. اما رهبری همواره به شخصیت‌های واسطه گفتند: «آقای خاتمی می‌خواهند چه چیزی بگویند، هرچه می‌خواهند بگویند در رسانه‌ها مطرح کنند.» چون در جریان داخلی اصلاحات اختلافات جدی وجود دارد و یک جنگ درون جریانی دارند، نمی‌خواهند با گاف‌هایی که احتمالاً خاتمی ممکن است بدهد، این اختلافات رسانه‌ای شود، او را متقاعد کردند تا هرچه می‌خواهد بگوید را در نامه‌ای بنویسد. بیشتر از ۷‌سال است که خاتمی می‌خواهد یک نامه بنویسد، البته این نامه نوشته و به افراد مختلف داده شده، هر کدام ایرادی بر آن گرفته‌اند و یا گفته‌اند اصلاح کن یا اصلاً نامه را نده. این یعنی کسی که مدعی تأثیرگذاری است، برای نوشتن یک نامه عاجز است. برای این‌که بگوید کجای کار خطا کردم و کجای کار ناآگاهانه حرکتی انجام داده‌ام.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فعلا که موقییت امروز آقای خاتمی بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
عجب موقعیتی !! وه بیا ببین چه گندی زده بهتون حسن
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم جهان نیوز دنبال چیه؟ الان که موقع این حرفا نیست این کشتی متعلق به همه است اگر سوراخ شود همه غرق خواهیم شد قبلا در گذشته نه چندان دور نتیجه این اختلاف رو در سال 32 دیدیم که نتیجه اش غلطیدن کشور به دامان آمریکایی ها و غربیها شد لطفا بس کنید. فاعتبرو یا اولی الابصار
Iran, Islamic Republic of
کشتی امام حسین علیه السلام سوراخ شدنی نیست

فقط ضد علی ها رو تحمل نداره
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه که همش اسامی معصومین رو میارید و با آن بزرکواران مقایسه می کنید و ازمقدسات هزینه می کنید
اشکالی نداره در حلقه مدیریت امام حسین (ع) آیا فساد و تبعیض و رانت و فشاربرمردم و ... بوده یانه؟ چرا اینا رو نمیگید؟!
خب عزیزدل اون دوست راست میگه همه ماسوارکشتی هستیم و اگرسوراخ بشه همه غرق میشیم. یعنی فهمش اینقدر سخته براتون؟
Iran, Islamic Republic of
پس با آدم های بی دین خودمون رو مقایسه کنیم؟!
معلومه که باید با انسان کامل مقایسه شویم تا بفهمیم کجای کاریم.
Iran, Islamic Republic of
کسی با مقایسه مشکلی نداره اگر به این منظورباشه که بفهمیم کجای کاریم؟
اونوقت شما با این مقایسه به این نتیجه رسیدی که ماهم داریم حسینی زندگی می کنیم و کشتی ما سوراخ نشدنیه؟!
اتفاقا اگر با چشم باز و بدون تجاهل مقایسه کنیم به نتایجی می رسیم که هضمش برای امثال شماها سخت و حتی دشواره
Iran, Islamic Republic of
مقدسات ما تبرک توی طاقچه نیستند ،در متن زندگی ما جاری هستند .وبرای الگو برداشتن ما هستند.در ضمن از حرف حق هم میشه اراده باطل کرد.برای همین همه به بصیرت نیاز داریم.
Iran, Islamic Republic of
اگرمقدسات ما درمتن زندگی ما و مسئولین ما و سران ما جاری بودند وضع ما اینطوربود؟
مقدسات فقط پوسته دین و ظاهرش نیست عزیزدل برادر
شما شکمت احیانا سیره و هنوز نمیدونی که فقر معادل کفره!
بروببین چقدر در روایات معصومین ما از فقر به بدی یاد شده
اونوقت مبارزه با فقر جزو مقدسات شما نیست که در متن زندگی شماها جاری باشند؟
مبارزه با فساد چطور؟
مبارزه با رانت و اختلاس چی؟
مبارزه با تبعیض و بی عدالتی چطور؟
تهمت نزدن و ظلم نکردن چی؟
پارتی بازی کشورمون رو برداشته و هرشخص ازهرجناحی سرکارباشه و خرش بره برای خودش و خانوادش ویژه خواری میکنه ( تازه اگر دزد و اختلاس گرنباشه ) و اونوقت جوونای مردمی که پارتی ندارند باید بیکار بشینند توی خونه و با یک مدرک بالا ازیک دانشگاه معتبر افسردگی بگیرند ( نمونشو داریم که میگم روی هوا حرف نمی زنم )
نه عزیز سوراخ دعا رو شماها گم کردید یا اینکه واقعا درد خیلی از مردم رو خوشبختانه ندارید
Iran, Islamic Republic of
در سال 1332 هم دقیقا همین اتفاق افتاد و از اختلاف بین دو جناح کشور آمریکاییها سود بردن و کشور افتاد تو دامن غربیها حالا هم اگه درس نگیریم اتفاق آنزمان تکرار خواهد شد. بله برادر ما دقیقا در یک کشتی نشسته ایم و اگر غرور و خود بزرگ بینی و خود را حق دانستن و دیگران را باطل دانستن به سراغمان بیاید غرق شدنمان حتمی خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
نظردهنده 18:19؛
من اطمینان دارم ایمان شما، مشکل دارد. مسلمان هستید، ولی احتمالا مؤمن نیستید. نشانه هم دارم. عرض میکنم.
دلیل و نشانه حرفم، دروغ و تهمت شما به دین هست.
شما فرمودید فقر، معادل کفره!!!
چنین چیزی، اصلا نیست. گفته نشده، و نخواهد شد. بگرد که پیدا کنی. ولی نگرد که نیست.
اون چیزی که شما میگی، سوء استفاده از دینه، نه حرف دین.
اولا، انسان ها، در معرض آزمایش قرار میگیرند. آزمایشاتی مثل مرگ عزیزان، فقر، بیماری، بلا، و... . اگر قرار باشد ابزار آزمایش مثلا فقر، معادل کفر باشد، اصلا آزمایش انسان، معنا ندارد! چراکه با فقر، حتما در آزمایش، رفوزه میشویم!
ثانیا، اصلا آزمایش یک انسان یا حتی دستگاه، در سختی معنا دارد. بدون فقر و مرگ و بیماری و بلا، قرار است چه آزمایشی صورت بگیرد؟! در خوشی پیروی کردن، چه فایده ای دارد؟ آزمایش، یعنی در تنگنا قرار دادن و مشاهده میران پایبندی فرد به دین در سختی. فقر، یکی از این تنگناها است که باید در آن، پایبند بود.
ثالثا، انسانی که خدا را، قبول دارد و به خدا، ایمان دارد، با وجود فقر، دست از خدا، نمیکشد.
رابعا، همه این سه مورد را، در قرآن داریم. قرآن، میفرماید از خدا، اطاعت کنید بدون هیچ شرط و پیش شرط و بهانه ای. قرآن، میفرماید آزمایش میشوید. قرآن، میفرماید مراقب باشید اموال و فرزندانتان، شما را از یاد خدا، باز ندارد. قرآن، میفرماید صبر پیشه کنید که صبر قطعا در مقابل مشکلات است، وگرنه خوشی ها، صبر ندارد.
اما اینکه شما آیه یا روایتی درباره رابطه فقر و کفر دیدی، نافی ایمان داشتن در آزمایش و فقر نیست. بلکه معنای دیگری دارد. میدانیم که مؤمن، فقر را بهانه برای کفر و گناه نمیکند. پس معنای جمله از دری که فقر وارد شود، ایمان از آن در میرود، برای افراد بهانه جو و ضعیف النفس است. خیلی ساده، به ما میگویند به جای کنج عزلت نشینی و فقط عبادت کردن و کار نکردن، بروید دنبال کار، وگرنه ممکن است به دزدی و گناه بیفتید. این ها، هشداریست برای کسانی که اهل کار نیستند و فقط میشینن عبادت میکنن.
تازه،خود آیه یا حدیث نمیگوید در فقر، کفر بیاورید یا کفر در فقر، خوب است اشکالی ندارد. کفر که قبلا گفتند بد است، همه جا بد است. این روایات، هشدار است که نراقب باش گرفتار فقر نشوی، وگرنه ایمان نداشته باشی، بهانه ای میشود برای جهنمی شدن. خیلی ساده
منتهی شما از توی این روایات، چیزهای استخراج میکنید که نه با قرآن، نه با توصیه های حضرات معصومین، نه با زندگی آنان، نمیخواند و کاملا خلاف عقل است.

یکی گرفتار فقر میشه کافر بشه، یکی باهاش بدبرخورد میکنن کنن بزنه طرف رو به قتل برسونه، یکی شرایط ازدواج نداره به فساد بیفته! اینا که بهانه جوییه. صبر و ایمان و خودداری، اصلا مگر غیر از اینجاهاست؟!!
ابنه که میگم گویا شما، دنبال یه تفسیرهای جدید و خودپسندانه ای از دین هستید. دلیلم رو عرض کردم. والسلام
Iran, Islamic Republic of
بازم جای شکرش باقیه ما رومسلمون میدونی!
خودت دراین نظرطولانیت اعتراف میکنی که وقتی فقرازدری وارد میشود ایمان از درب دیگری خارج می شود اما به شخصی همچون بنده که همین احادیث رو نقل میکنم تهمت می زنی و خودت راهم حتما مسلمان و موءمن میدانی!

اصل قضیه دردمردم دراین مقطعه که نگرانی و مطالباتشون ( البته بدون اغتشاش و آشوب ) برحقه و همانگونه که چندین بارگفتم و بازهم تکرار میکنم امثال جنابعالی درد مردم را ندارید و شکم سیری نظرمی دهید
اگر با ادبیات دیگری سخن گفته بودی بگونه ای دیگر بحث می کردم اما متاسفانه شما بقدری خودبین و ازخودراضی هستید که لیاقت همین نظرات بنده را هم نداشتید و نیت من بیشتر برای تنویر افکار خوانندگان عزیزبود
جهان نیوز لطفا منتشر کنید
شاهین
Iran, Islamic Republic of
حرفهای شما کلمه ی حقی است که از آن نتییجه باطل می گیری
نمی دونم آیا این جواب رو می خوانی دوست من یا نه؟
ولی مگر رهبر رییس جمهور انتخاب کرده؟
مگر سال 92 نگفتند به کاندیداهای مورد حمایت انگلیس رای ندید
مگر این همه توصیه به اقتصاد و نامگذاری سالها به اسم اقتصاد کار رهبر نبود؟
مگر ایشان قوه ی اجرایی کشورا را دراختیار دارد؟
مگر نگفتند از مسئولین مطالبه گری کنید؟

اگر وقایع صدر اسلام برای الگو گیری نیست، پس دانستند آنها به چه دردی می خورد؟ صرفا قصه است؟

امیر المومنین را بی بصیرتها به مذاکره با عمروعاص کشاندند و بعد که برجامشان! شکست خورد، گفتند تقصیر تو بوده
و امروز همان ها که کار را به دست نا اهل داده اند، تقصیر را به گردن سید علی می اندازند.

امیدوارم این کلمات را عده ای با تأمل بخوانند
Iran, Islamic Republic of
همینکه با ادبیات بهتری نظردادی جواب میدم:
وقایع صدراسلام برای الگوگیریه خب کی باهاش مخالفه؟!
مشکل شما و امثال شماها اینه که خوتون می برید و می دوزید و به هرکی هم بخواهید تهمت و انگ می زنید
این نظرات بنده چه ربطی به بی بصیرت ها و با بصیرت ها داره؟!
کی تقصیرها ها را به گردن رهبری انداخته؟!
شما هرچی میخوای نظربدی آزادی اما و قتی میخوای جواب یک کامنت رو بدی باید حرفات ربط داشته باشه
الان این نظرات شما چه ربطی به نظرات متعدد بنده داره؟
مطالبه گری مردم از مسئولین اگر به گمان شما جرمی نابخشودنی است پس بهتره به صدراسلام هم که مثال می زنی توجه کنی که مردم از معصومین هم مطالبه می کردند
مردم از خداوند هم مطالبه می کنند ( ادعیه و مناجات و ... ) اونوقت شما اعتقاد داری نباید از مسئولین مطالبه گری کرد؟!
کمی و فقط کمی از پوسته ای که دورخودتون کشیدید خارج بشید بدنیست چون حداقل چندین سال دیگه که جای این مسئولین نشستید همه این چیزایی که گفتید یادتون نمیره!
Iran, Islamic Republic of
اینم اضافه کنم که کاندیدای مورد نظرانگلیس کیا بودند؟
یعنی شورای نگهبان افرادی را احرازصلاحیت کرده بود که مورد نظرانگلیس بودند و رهبری درمورد رای ندادن به آنها هشدارداده بودند؟!
بابا شما دیگه کی هستین؟!
مگه میشه به حرف کسی که خودش رو در سپاه علی ع سیدالشهدا میبینه ومخالفش رودرسپاه معاویه ویزید نظر داد؟؟؟؟؟؟؟؟ فکرت رو عوض کن برادر من!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این مقایسه های شما ما رو به این روزانداخته
تا کمی میارید از معصومین ( سلام الله علیهم اجمعین ) هزینه می کنید و منتقدین رو هم در سپاه یزید می بینید
حرف من کلی است و ارتباطی با شخصیت ها و وقایع روزمره نیست
نکته اینجاست که شماها از رهبری هم پیشتازترید!
شخص رهبری درکدام سخنرانی به منتقدان انگ زدند؟
بلی باید واقعا فکرتونو عوض کنید گرچه آب درهاون کوبیدن است!
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل حرف راست و میزنی ولی از نظر بعضیا گناه بدحجابی بیشتر از اختلاسه!!!!این حدیث های مربوط ب فقر هم بدرد مردم نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
بلی متاسفانه ازنظربعضی ها گناه اختلاس و سوءاستفاده از بیت المال و اعمال تبعیض و بی عدالتی و رانت و... و بحساب نیاوردن مردم درمقابل بعضی چیزها اصلا بحساب نمیاد!
همینه که متاسفانه دین و اعتقادات مبنایی ما افتاده دست برخی از افرادی که نه درد دین دارند و نه نان و استفاده شون از دین فقط ابزاریه
و بدون تعارف در هردوجناح هم کم نیستند این افراد!
مهدي
Iran, Islamic Republic of
فهمش سخت نيست ولي بايد حق راازباطل جدا كرد اين درست نيست كه شخصي با دين وعزت مردم بازي كند بعد بدون اعلام پشيماني اورا درجمع خود جاي بديم .اينكار يك نوع كج فهميست
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر شما برادر ولایی
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز دنبال این هستند که امثال شما چشمانتان را باز کنید و فله‌ای و لیستی رأی ندید و با کوتاه‌فکریتون به مملکت خود خیانت نکنید
saman
اوه، بیا ببین گندی که بعضی از آقایان در مشهد و رییس جهمور اسبقتون ....نژاد زده، با هیچ وایتکسی پاک نمیشه شازده!!!
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran, Islamic Republic of
جهان این مطلب واقعا بی سلیقگی بود
الان حمله به خاتمی محبوبیت کاذب ایجاد میکنه
حذف کن این مطلب را کلا
کمی تعقل!!!
United States
من بر امتم از منافق چرب زبان میترسم


نوه حضرت رسول صلوات الله علیه و اله در کربلا شهید شد

کوفه غوغا شد

ابن زیاد بالای منبر رفت و سوره تبت یدا ابی لهب و تب را خواند

و گفت: ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم

وقتی خدا در این سوره عموی پیامبر را اینگونه سر جایش می نشاند

نوه اش که جای خود دارد

ایه خواند درست هم بود اما روایت رو نخواند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
کمی بریم سوره منافقین رو بخونیم

درد امروز جامعه ماست
Iran, Islamic Republic of
عموی کافر مشرک پیامبر را که همش توطئه می کرد را با نوه پیامبر که سرش رابرای دین داد مقایسه می کنی ....خوبه پیامبر خواب دید بوزینگان از منبرش بالا می روند.خوبه شجره ملعونه را خود حضرت تعبیر کرد.
سید
United States
معاویه:شنیدم عمر در مدینه در حضرت زهرا را سوزانده ای !!!!
مگر چه داشتی ؟؟؟
نترسیدی از ذولفقار علی؟؟؟؟
عمر: جهل مردم
Iran, Islamic Republic of
من شیعه هستم. چرا دروغ میبندی به خلیفه اهل سنت. کجای تاریخ نوشته عمر حضرت زهرا را کشته؟ سند تاریخی اصیل شما چیست؟ کتب تاریخی اصیل صدر اسلام که رفرنس مطالعات صدر اسلام است مشخص هستند. کجا نوشته عمر حضرت زهرا را کشته؟؟ حضرت علی که سه پسر داشت به نام های ابوبکر و عمر و عثمان. چرا دنبال تفرقه هستید. بعد دم از اتحاد شیعه و سنی هم میزنید و میگویید این تفرقه ها کار امریکا و انگلیس است.
Iran, Islamic Republic of
نگفته عمر کشته، گفته عمر، درب را سوزانده. به هر حال، دشمنان حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام، درب را سوزاندند یا دوستان ایشان؟ این سؤال را که حق داریم بپرسیم.
و اینکه بقیه چه کار کردند؟ نشستند نگاه کردند؟
آیا آن شهر، امنیت نداشت؟ یا مسؤولانش خواب و مردم خواب تر بودند؟
این ها، سؤالات بزرگیست.
Iran, Islamic Republic of
الان موقع این سوالهاست؟ اخه یکم تفکر هم خوب چیزیه
Iran, Islamic Republic of
فرضا که شیعه هم باشی!

ولی تاریخ اسلام نمی دانی!!

حضرت علی هم فرزندانی به نام عمر و ابوبکر و عثمان نداشته!!
بب
Iran, Islamic Republic of
آخه کی گفت کشته. گفت در خانه زهرا سلام الله علیها را سوزانده ای! این هم که از واضحات تاررپیخ هست. ربطی هم به وحدت نداره. این آقا توهین نکرد یه قسمتی از تاریخ رو بیان کرد
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای مادرمان فاطمه زهرا سلام الله علیها
پشیمون
Iran, Islamic Republic of
بهتر است؟ خاتمی و هاشمی بانی این دولت و وضعیتند.
سلمان
Iran, Islamic Republic of
دمرو خوابيدى رودل كردى به پشت بخواب بنده خدا
خدا انشالله بهت شفا بده
فكر كنم نخاعت جاى اينكه به مغزت وصل باشه به معدت وصله برو يك دكتر مغز و اعصاب خودتو نشون بده
دکتر طالقانی؛ مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگه. اسناد دیدارهای خاتمی با سوروس قبل از انتخابات 88، در اختیار نظام است. خاتمی خوب می دونه که نظام تا چه اندازه تا کنون با او مدارا کرده. خاتمی یک جاسوس خودفروخته است.
ـ مسافرت‌های خارجی سید محمد خاتمی، در فاصله سالهای 84 الی 88 در شرایطی که او دیگر هیچ‌گونه مسئولیت اجرایی نداشت؛ آن هم به کشورهای غربی و کشورهایی که وابسته به بلوک غرب بودند و در سیاست خارجی خود، ایران را دشمن قلمداد می‌کردند، بسیار معنا دار بود. این مسافرت‌ها نشان می‌داد که جبهه‌ی دوم خرداد، برای تحولات آینده‌ی ایران و بویژه در انتخابات پیش رو، حساب ویژه‌ای برای ظرفیت‌های خارجی در نظر گرفته است تا با کمک دشمنان انقلاب اسلامی، به اهدافش دست یابد.
از جمله این مسافرت‌ها، سفر به مصر و دیدار با مقامات بلند پایه‌ی مصری بود، درحالی که بین ایران و مصر، روابط دیپلماتیک وجود نداشت و ایران، حسنی مبارک و رژیم او را به دلیل سازش با رژیم صهیونیستی و خیانت به آرمان مردم فلسطین، نکوهش می‌کرد. متأسفانه از آن رو که مذاکرات خاتمی با مقامات مصری و کشورهای مشابه آن، تحت شدیدترین تدابیر امنیتی انجام می‌شد هیچ‌گونه اخباری از آن منتشر نگردید. همچنین مسافرت به عربستان سعودی و دیدار با پادشاه عربستان و دریافت کمک مالی برای انتخابات 88 که مدارکش در اختیار نظامه.
ـ بعدها پس از دستگیری کیان تاجبخش؛ نماینده‌ی بنیاد آمریکایی سوروس در ایران؛ که به دلیل تلاش برای انجام کودتای مخملی دستگیر و محاکمه شد، وی در دفاعیه خود، رسماً اعلام کرد که سید محمد خاتمی، در سال 1385 در نیویورک، با جورج سوروس؛ رئیس این تشکیلات، دیدار کرده است. عین جملات کیان تاجبخش چنین است: « اگر یکی از اولین نمونه‌های براندازی را سفر عطریان‌فر به بنیاد سوروس، قبل از سال 1376 بدانیم، می توان نهایت آن را ملاقات مستقیم سید محمد خاتمی با سوروس در نیویورک، در سال 1385 دانست که این یک ارتباط مستمر بود و ادامه داشت.»
نیروهای اطلاعات ایران در سال 86 دریافتند که بنیاد سوروس، از مرکز آمریکایی ویلسون که هاله اسفندیاری، مدیر بخش خاورمیانه‌ای آن بود، حمایت مالی و فکری کرده است تا براندازی نرم را در ایران به اجرا درآورند. لذا هاله اسفندیاری که برای تماس با عناصر ضد انقلاب و دیدار با برخی از چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب، به ایران سفر کرده بود، دستگیر شد و در بازجویی ها، اطلاعات گرانبهایی را در خصوص نحوه‌ی فعالیت بنیاد سوروس در ایران، در اختیار وزارت اطلاعات گذاشت و از جمله گفت که کیان تاجبخش، مدیر و نماینده‌ی بنیاد سوروس در ایران است. لذا تاجبخش نیز دستگیر شد و او نیز پرده از بسیاری از مسائل برداشت و علاوه بر دیدار خاتمی با جرج سوروس، تصریح کرد که شخصاً مقدمات ملاقات بسیاری از شخصیت‌های سیاسی اصلاح طلب را با جرج سوروس در آمریکا فراهم آورده است.
ـ پس از افشای این اخبار، دفتر سید محمد خاتمی، شتابزده با انتشار اطلاعیه‌ای، هرگونه تماس بین خاتمی و جرج سوروس آمریکایی را تکذیب کرد و کمی بعد از آن نیز دفتر جورج سوروس، اعلام نمود که آقای سوروس، هیچ‌گونه ملاقاتی با خاتمی نداشته است؛‌ اما یکی از روزنامه‌های داخلی بلافاصله اعلام کرد که: « ما تمامی اسناد درباره جزئیات دیدار جرج سوروس با سید محمد خاتمی را در اختیار داریم و آن را در موقع مقتضی منتشر خواهیم کرد.» این مسائل فقط واجد این پیام برای اصلاح طلبان بود که اطلاعات مربوط به ملاقات خاتمی با مدیر شبکه کودتاهای مخملی جهان لو رفته و نظام به راحتی می تواند با استناد به این اطلاعات، خاتمی را در انتخابات آتی، رد صلاحیت کند.
ـ گرچه اسناد ملاقات سال 1385 خاتمی و جرج سوروس، هرگز منتشر نشد، اما خود جرج سوروس، یک‌سال بعد از انتخابات مزبور، در 11 سپتامبر 2009 (سال 1389)، در مراسمی که به مناسبت هشتمین سالگرد حوادث 11 سپتامبر در هتل ترامپ اینترنشنال نیویورک برگزار شد، سخنرانی کرد و در آن سخنرانی، جزئیات ملاقات سال 1385 خود با سید محمد خاتمی را توضیح داد و در واقع برملا کرد که تکذیبیه‌ی خودش و خاتمی درباره‌ی این ملاقات، دروغ بوده است.
وی در این سخنرانی گفت: « یکی از بهترین جلساتی که من در ارتباط با پیشبرد دموکراسی در جهان اسلام؛ بویژه ایران داشتم، ملاقاتم با سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران، در سال 2006 بود.» !! وی افزود: « خاتمی در این دیدار به من گفت که با حکومت مذهبی نمی توان به دموکراسی دست یافت.» او هم‌چنین گفت: « در این جلسه به خاتمی گفتم که جوانان ایران؛ به عنوان بخش بزرگی از جمعیت ایرانیان، مشتاق تغییری اساسی در حکومت هستند که حاصل آن، جامعه‌ای آزادتر باشد. من به او یادآور شدم که گرچه تعداد بسیاری از شهروندان سرخورده‌ی ایرانی، در انتخابات آینده، از تغییرات اساسی در ساختار ایران حمایت خواهند کرد؛ اما آنان هنوز فاقد گروه‌های سازماندهی شده، برای پشتیبانی از یک انقلاب هستند.» !!
سوروس هم‌چنین گفت: « خاتمی در این دیدار به من گفت که تعارض موجود بین ساختار حقیقی و ساختار حقوقی در ایران، مهمترین مانع برای پیشرفت و توسعه روابط ایران با غرب است و دموکراسی، با ساختار کنونی حکومت مذهبی که در رأس آن یک رهبر مذهبی حکمرانی می کند، به دست نخواهد آمد.»
وی اضافه کرد: « خاتمی در این جلسه به من گفت که کلید قفل بسته شده‌ی سیاست در ایران، تنها و تنها، فشارهای اجتماعی و کمپین های وابسته به جنبش دانشجویی، کارگری و زنان است که باید خواسته‌های گروهی و شعار تغییر را از درون دفاتر دربسته ی خود و NGO ها، به سطح معابر عمومی منتقل کنند.» !!
سوروس در ادامه گفت: «من مجدداً در سی و هشتمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد داووس در ژانویه 2007 (1386 )، با خاتمی ملاقات کردم؛ اما متوجه شدم که دغدغه‌های او پس از یک‌سال، رادیکال تر شده است؛ تا آنجا که وی ناچار شد بدلیل برخی مشکلات سیاسی، اجلاس داووس را نیمه کاره به مقصد تهران، ترک کند.»
این سخنرانی سوروس در سال 1389 (یکسال بعد از انتخابات سال 88)، انعکاس وسیعی در مطبوعات داخلی داشت و در واقع به حیات سیاسی سید محمد خاتمی در جمهوری اسلامی ایران خاتمه داد.
- علاوه بر اعترافات کیان تاجبخش که همراهی و همکاری فتنه گران با بنیاد سوروس و طرح مدون بنیاد مزبور را برای اغتشاشات و براندازی برملا کرد، جین شارپ نیز که در تمام دوره‌ی انتخابات و سپس اغتشاشات، پیام می‌داد و نحوه‌ی عمل فتنه‌گران را تعیین می‌کرد، دلیل روشنی بر تئوریزه شدن اغتشاشات در بنیاد سوروس می‌باشد.
Iran, Islamic Republic of
حیف از دانشگاه که تو آنجا تدریس کنی ودروغ بگویی
Iran, Islamic Republic of
ما شاالله از دانشگاه شما متانت و وقار میباره

تحلیل اورده شما هم تحلیل بیار

به قول ممد تمدنتون زنده باد مخالف من
منم برای اینکه مشمول این دعای اقاتون بشم میگم
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگه
Iran, Islamic Republic of
ماشا ءالله چه استادی که خبر از همه خبرهای پنهان وپشت پرده رییس جمهور یک کشور ویک بنیاد جهانی داره ، ای کاش دانشگاه ما هم این اساتید خیالپرداز داشت.
ابوالفضل مددی
Iran, Islamic Republic of
سوروس کی هست که شما آن گنده نمودید خاتمی یک سیاتستمدار هست و ملاقات با او هیچ اشکالی ندارد
Iran, Islamic Republic of
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921120000420
تعبیر خواب خاتمی در حدود 50 سال قبل : شما به قرت خواهی رسید و آبروی اسلام را خواهی برد
اصلاح املایی کلمه " قدرت "
Iran, Islamic Republic of
اصلاح املایی کلمه " قدرت "
شما به قدرت خواهی رسید و آبروی اسلام را خواهی برد
Iran, Islamic Republic of
واقعا از این همه منش دلسوزانه سید بزرگوارمان جناب آقای خاتمی لذت می برم و به ایشان غبطه می خورم دوستدار واقعی مردم یعنی همین رفتار. که بخاطر مصالح ملی و مردم حاضر است از همه چیز خود هزینه کند و نگاه پدرانه به مردم ایران دارد واقعا باید درس همه ما باشد. از ته دلم نوشتم هرچند که طرفدار ایشان نیستم ولی نجابت و صفای خاصی در صورت و رفتار ایشان هست
یاس
Iran, Islamic Republic of
دقیقا تو فتنه ی ۸۸از همه ی توان خود برای براندازی نظام استفاده کرد بسکه به فکر مصالح مردم بود!!!!!!!
با همین نگاه پدرانه مردم رو دعوت به تکرار کردن کرده!!!!!!!
ملاقات هاش با جورج سوروس هم بخاطر تامین منافع ملی بوده حتما!!!!!!!
حالا خوبه طرفدارش نبودی اگه بودی چی میگفتی از نجابت وصفای خاصش !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نجابت؟!!!
چرا معنی کلمات را معکوس می کنی
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
سلام، روی ظاهر افراد قضاوت نکنید. ببینید پدرش در مورد این پسر در ایام فتنه چه قضاوت کرده!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
مسئله بهتر و بدتری مطرح نیست. آقای ... انسانی نجیب و دارای پایگاه اجتماعی بالایی است بویژه نزد دانشگاهیان.
یاس
Iran, Islamic Republic of
واقعا طلبه ای؟؟؟
انسان نجیبی است ؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
رزولوشن حماقتت زیاده و پاسخ دادن بهت وقت تلف کردن بهت توصیه می کنم بری دوردور
موجک
Iran, Islamic Republic of
دیکته صفر. اخلاق صفر. این آشوبها زیر نظر آقایون اصلاح طلبه برای امتیاز گیری. وقاحت بیشتر از این.
Iran, Islamic Republic of
از منفی ها معلومه
لال نمیری امین گو
Iran, Islamic Republic of
مرگ و لعن و نفرین خداوند و ملایکه بر فتنه گر و فتنه ساز و سردمدار فتنه و دنباله روهای فتنه و عمله و عنتر فتنه و .... و هر ملعونی که خون به دل این ملت و رهبر و انقلاب و کشور می کند. ان شالله تعالی.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که دست فتنه گران رو شده یعنی بصیرت می خواهد باز
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری میفرمایند اگر بصیرت این است که شما میگویید ما کور مادر زادیم
Iran, Islamic Republic of
حرف علی مطهری رو نزن که حالم بد می شه بازم خاتمی
خاتمی هم مثل مطهری ضد ولایته ولی لااقل به زبون نمی یاره ولی مطهری حیا نداره از اینکه علنا ضد ولایت حرف بزنه
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
سلام، علیرغم میلم، ولی باید بگویم ایشان یک فرد دوم بی بصیرت است که دارد نون استاد مطهری، پدر بزرگوارش را می خورد.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاتمی فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
وقتی فضای مرگ می سازید خودتان در دام آن میافتید
Iran, Islamic Republic of
فضاب مرگ برای دشمنان اسلام و حق میسازیم که مرگ، کمترین حقشان است نه همه.
بعدشم، مرگ برای همه است. مهم، حساب بعد از مرگ است که برای خاتمی و پیروان دین مدارش!، سخت خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
همین نکته کوتاه انحراف شما را نشان می دهد قضاوت تنها از آن خداست چگونه و با چه حقی نسبت به آخرت ایشان قضاوت کردید؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همین نکته کوتاه انحراف شما را نشان می دهد قضاوت تنها از آن خداست چگونه و با چه حقی نسبت به آخرت ایشان قضاوت کردید؟؟؟؟؟
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
سلام، ایشان قضاوت به جای خدا نمی کند بلکه نفرین و دعا می کند که اینگونه شود.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست است فضای مرگ در حال سوزاندنشان هست همین سرو صداها از سوختنشانه و از یاس و نا امیدی
Iran, Islamic Republic of
و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین لله
Iran, Islamic Republic of
مرگ برخودت ....
Iran, Islamic Republic of
خدا میفرماید فتنه از قتل بدتر است پس مرگ و لعنت بر این فتنه گران که کشور و ملت و نظام را دارن سست میکنن
Iran, Islamic Republic of
شاید فتنه شمایی کسی چه میداند پس خاموش شو که خاموشی بهترین دوای دردته
سرور
Iran, Islamic Republic of
آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند.
این خودش باور ندارد هنوز که به جمهوری اسلامی ضربه زده است.
United States
خاتمی کسی است که پدرش در مورد او گفته بود او غربزده است.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دست بردارین عکس خاتمی رو مات زدین عکس کرباسچی رو نشون میدین به چه ملاکی؟! کشور به مدارا نیاز داره خاتمی در 88 اشتباه کرد و به این اشتباه اعتراف کرد اما این رو هم باید دید که بااین سرمایه عظیم اجتماعی که هیچ کس نمیتونه انکارش کنه هیچ حرکت رادیکالی از 88 به اینطر ف نکرده! فقط کافیه تصور کنیم این محبوبیت رو احمدی نزاد و تیمیش داشتند فکر میکیند سنگ روی سنگ بند میشد..خاتمی قواعد بازی رو رعایت میکنه ...عاجزانه از حضرت آقا میخوایم که فرصت بازگشت رو به خاتمی بدن چه عیب داره؟! مگه ماندلا از مخالفینش گذشت نکرد؟! حق داشت گذشت نکنه اما صلاح کشور در چشم پوشی بود..کشور مال همه است و همه قرار نیست به قله برسند و یا حتی بهش نزدیک بشدن..حالا هی مرگ بر خاتمی بذارید تاببینیند چه نفعی داره..کشور به اندازه کافی دچار شکاف شده .. از خاتمی هم میخوایم صریح تر اعتراف کنه اون که مدعیه با تظاهرات خیابانی و رفتار موسوی و کروبی مخالف بوده این رو صریحا بگه یا بنویسه چی کار داره فضول های اصلاح طلب راضی میشن یا نه به درک که راضی نمیشن اونا همه دارن از محبوبیت خاتمی سوء استفاده میکنن و خاتمی نباید بازیچه اونا بشه ..به موسوی خوئینی و جامعه روحانیون و و دیگران هیچ ربطی نداره ..آقای خاتمی کافیه خودت باشی حضرت آقا خیلی آقاست!
Iran, Islamic Republic of
عددی نیستید در مقابل حق
United States
..آقای خاتمی کافیه خودت باشی حضرت آقا خیلی آقاست!


برادر شرمنده نفرمایید

ترحم بر گرگ ظلم بود بر حق گوسفندان

کسی که مدال افتخار شاه سلطان حسین رو بر سنیه داره !!!!!!!

نفرماییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
Iran, Islamic Republic of
اگر رهبرعزیز چنین تصمیمی بگیرند ما امت تابع ایشان هستیم ولی هنوز که چنین تصمیمی نگرفته اند خاتمی باید اگر اشتباه کرده حداقل علنی اعلام کند مثل آن مرجع تقلید اول انقلاب آیت الله شریعتمداری که با کودتاگران همراهی کرد و بعد اومد تو تلویزیون گفت استغفرالله ربی و اتوب الیه و علنا گفت اشتباه کردم ولی غرور اجازه به اینها نمی دهد چون اگر بخواهند این را اعلام کنند دیگر موقعیتی در بین طرفداران سابق خود ندارند تازه بدهکار آنها خواهند شد و می گویند چرا ما را ۸ سال فریب دادید
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
البته عزت و ذلت دست خداست ؛ اگه خاتمی به خاطر رضای خدا علنا به اشتباهاتش اعتراف کنه و از مردم ونظام عذر خواهی کنه وجهت جبران مافات اقدام کنه حتما خدا او را خواهد بخشیدو عزت اللهی خواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
من به سهم خودم بابت عاملیت اصلی تحریم ها و فشارها، خاتمی و هم فکرهای او را چه در سطوح بالای نظام چه عمله نکره دون پایه او در هر سطحی را هرگز نخواهم بخشید اگر حتی عذر خواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
عصبانی باشید و از این عصبانیت دق کنید قل موتو بغیظکم
Iran, Islamic Republic of
اولا گناه عمدی و توبه در خفا؟!
دروغ میگوید توبه کرده. حیله کرده است. توبه فتنه گران، علنیست. چون گناهشان علنیست.
ثانیا، هر جرمی، مجازاتی دارد. رهبری، پارتی بازی نمیکند. هر فردی از مردم عادی که جرمی مرتکب بشود، قوه قضاییه طبق قانون با او برخورد میکند. مجرمان معمولی، نه دسترسی به رهبری دارند، نه وجهه اجتماعی. عدالت نییت که رهبری چون خاتمی به او دسترسی دارد، از مجازات فرار کند. رهبر هم، چنین شخصی نبوده و ان شاء الله، نخواهد بود.
ثالثا، در فتته 88، مشخص شد فتنه گران، صلاحیت اداره کشور را ندارند. فرض که خاتمی توبه کند، و مجازاتش را بکشد، اما قرار نیست دوباره به کسی که امتحانش را بسیار بد پس داده، پست حساس بدهند. این، خلاف تدبیر و کشورداری است.
رابعا، کسی که گناه علنی کند و بعد برگردد سر کارش، مردم از این رفتار نیز فراتر رفته و با پیچ گوشتی، به حان هم می افتند. چون مردم، به حاکمان و رؤسا نگاه میکنند. پس جریان فتنه و فتنه گران، باید درس عبرت شوند و با محرومیت آن ها، جامعه را از یادگرفتن براندازی حفظ کرد و اصطلاحا بازدارندگی ایجاد کرد.
محسن
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید کجا اعتراف کرده؟؟؟؟چرا عذرخواهی نمی کنند اگه اعتراف کرده اند؟؟؟؟
سقا
Iran, Islamic Republic of
به خاطر همین سرمایه عظیم اجتماعی بود که ناچار شدن دولت اقای روحانی رو رحم اجاره ای کنن؟؟؟؟؟
این همه محبوبیتی که شما میفرمایند دارن رو چرا برای رییس جمهوری اقای عارف هزینه نکردن؟؟؟؟؟
واقعا فکرمی کنید کسی که یه پای فتنه ای که برای بر اندازی نظام طراحی شده بود ،بوده توی قلوب ملت دوستدار انقلاب جایی داره؟؟؟؟
اما نکته ی مهم دیگه
ببین برادر من اینکه شما میگید چرا رهبری خاتمی رو نمی بخشه و......حرف غلطی هست ،مصلحت نظام وافراد وجریان های سیاسی رو ،ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان عج الله تعالی بهتر از هر کس دیگه ای تشخیص میدن ،وظیفه ی ما اینکه تشخیص وامر ایشون رو روی چشم بذاریم ویقین بدونیم که حق با ولی فقیه هست .
در واقع این ماییم که باید خودمون رو با اوامر ایشون تنظیم کنیم نه اینکه توقع داشته باشیم ایشون طبق مصلحت ورای ما رفتار کنن .
اقای خاتمی هم راه توبه به درگاه خدا وعذرخواهی از ملت به روش بسته نیست بسم الله ایشون توبه کنن تاببینید که حضرت اقا وملت باهاش چه برخوردی می کنن.
Iran, Islamic Republic of
هنوز در فضای انتخاباتی هستین
Iran, Islamic Republic of
دارن دق میکنن میترسم بلایی سرشون بیاد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی رسمابگه اشتباه کردم بعد.نمیشه به یه گشور گند بزنه وبعد انگار نه انگار وبدون یک عذرخواهی خشک وخالی برگرده.مگه کیه ؟!
Iran, Islamic Republic of
مثلا چه حرکت رادیکالی می خواست بکنه؟؟؟!!

دیگه از منتظری که بالاتر نبود!!

احمدی نژاد محبوبیتش الان هم از خاتمی بیشتره!!
اتفاقا احمدی نژاد خیلی بیشتر راه اومده تا خاتمی فتنه گر منافق غربزده مباشر دشمن و وهابیت و گدای یک میلیون دلاری عربستان سعودی

خاتمی خائن به وطن و اسلام هست و برای خیانتش از خائن الحرمین یک میلیون دلار دریافت کرد. خاک بر سرش...
امید
Iran, Islamic Republic of
به آقایی آقا شکی ندارم ولی حضرت آقا باکسی خصومت شخصی ندارن ایشان به عنوان رهبر جامعه اسلامی باید تصمیم بگیرند وبا کسی که به این کشور خیانت کرده متناسب با خطایش رفتار نماید مطمئن باشید اگر به صلاح مردم وکشورباشد حتی شخصا به دیدار خاتمی می رود هروقت آقای خاتمی خساراتی را که بر این مردم متحمل شدن را جبران کردن بعدا درخواست ملاقات حضوری با رهبری را داشته باشن.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی باید به دلیل جنایات بیشمارش بر ضد امنیت ملی و اساس نظام و همچنین عامل اصلی تحریمها و فشارهای طاقت فرسا به مردم در ایجاد نمودن شرایط تحرم توسط دشمنان نانجیب مثل خود مجازات شود.
تا وقتی چنین جنایتکارانی بعد از جنایت باز آزادانه در چراگاه امن خود مشغول چرا هستند جرات به آشوب گران و فتنه جویان بزدل مزدور داده می شود و آش همان آشو کاسه همان کاسه
Iran, Islamic Republic of
دو تا اشتباه تو نظرت بود
یکی اینکه مدعی هستی محبوبیت خاتمی از احمدی نژاد بیشتره
دوما اینکه یادت رفته که نتیجه سه چهار تا انتخابات اخیر رو خاتمی تعیین کرده پس دیگه می خواد برگرده چه کار کنه
دلیلم هم عملکرد شورای نگه بانه
Iran, Islamic Republic of
سلام، به همین خیال باش. ایشان اگر می خواست اعتراف به اشتباه کند تا حالا کرده بود. او اگر خودش عامل اصلی وپشت پرده نبود مطمئن باش که این کار را انجام می داد. زیرا اگر همه کاره نبود و بیاید اعلام کند که من دخالت نداشتم یا دخالت کم داشتم، دوستان تندرو اش اصل قضیه را رو خواهند کرد، آن وقت چهره واقعی و مظلوم نمایی ایشان را بهتر پی خواهی برد.
فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
بکوری چشم دشمنان ، خاتمی تا زنده است در قلب اکثریت مردم مومن جای دارد . این منافقین هستند که حاضر نیستند اقای خاتمی با رهبری دیدار کند . چون منافعشان در خطر است . سید بلند مرتبه ایران مطیع رهبر بوده وهست و خواهد بود . این در چند روز گذشته معلوم شده که چه کسی عامل اصلی فتنه بوده ، سخنرانی های رئیس دولت ناپاک و رئیس دولت اصلاحات را با هم مقایسه کنید در این چند سال گذشته ؛ متوجه میشوید عامل فتنه کیست و چرا محاکمه نمی شود خدا می داند . رهبری دو روز بیش فرمودند که موافق دیروز صاحب قدرت امروز مخالف بی قدرت شده و ادای اپوزسیون را در می اورد . کسی که هستس این ملت را به باد داده است . نفرین خدا بر وی باد
Iran, Islamic Republic of
اخر ادم مگر تو چند سالته که خاتمی خاتمی میکنی و یا اینکه چه گلی بر سر طرفداراش زده که یقه مبارک را جر میدی و یا اینکه در قلب اکثریت مومن به چی را جای داره ؟مثل اینکه خبر نداری طرف گفته اصالت با مردم است نه دین و یا اینکه این فرد باغی انقلاب است و یا نامه محرمانه بدون اطلاع نظام به امریکایی ها در زمان بوش پسر از طریق صادق خرازی فرستاد وعده های خیانت بار خود را داد.اخه یکی نیست به شما بگه خیانت به کشور را چگونه و چطور تعریف میکنید؟از دید شما بری تمام منافع کشور را بفروشی و هسته ای را بتن کنی وکاسه گدایی دستت بگیری و کف کاسه را برای چهار تا هواپیما و ماشین فرانسوی لیس بزنی میشه عملکرد در راستای جهانی شدن و حال اینکه اون را هم به شما جماعت مفلس نمیدند.خاتمی و هاشمی و احمدی نژاد و روحانی هرکدام فرصت به اندازه کافی داشته اند که به مردم خدمت کنند و یا....پس زیاد حرف های بی خاصیت در مورد کل مردم نزن .واگر خودت هم عاشقشی ان شا الله با این خائن محشور بشی.شما هم فقط دسترسی به حرف رهبری ندارید که بخوای حرف رهبر را تحریف کنی .ایشان فرمودند کسی که قدرت در دست داشته و کسی که قدرت را داره .برای من که ملاک طرفداری ظالمانه نیست ولی مثل اینکه شما خیلی دوست داری تفکرات خود را به بقیه بقبولانی .
Iran, Islamic Republic of
خیال میکنی همه مثل خودت ...
Iran, Islamic Republic of
شما دزد اسامی هستید فکر کردید دوستداران رهبری اسم بالای کامنت را که دیدند فوری مثبت می زنند کور خوانده اید اسم فدایی رهبر و مصطفی را از دوستداران ولایت که در کامنت هایشان بکار می بردند دزدیده اید
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب فدائی ..،
ما هم به وجود این سید شریف ، صادق و خدمتگزار عشق می ورزیم و افتخار میکنیم. اقتداریون که این روزها بدجوری موقعیت شون به تزلزل افتاده با چنین خزعبلاتی در واقع دارند دست به دامن خاتمی میشن اما اینقدر ادب و هوشمندی ندارند که اول مثل بچه آدم ازشون عذرخواهی کنند بعد تقاضای استمداد و .... کنند ! حضرات تقاضای کمک شون هم این شکلیه !
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
خاتمی پانشین سوروس صهیونیست، هر کاری میتونس برعلیه نظام اسلامی ما کرد؛او دشمن انقلابه و عاشق آمریکا ؛ آخه کدوم آدم عاقلی از دشمنش تقاضای کمک داره، که نظام اسلامی از خاتمی منافق انتظار داشته باشه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و روحانی و هاشمی و موسوی، پیرو رهبرند؟! اعمالشان پیداست.
دشمن منافق
Iran, Islamic Republic of
خدا به شما بصیرت عنایت کند.
Iran, Islamic Republic of
شما كه بصيرت داريد كجا رو گرفتيد؟ اخمدي نژاد رو آورديد سركار و مملكت رو به فنا داديد بازهم ادعاي بصيرت مي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بعد از شش سال جاده خاکی زد ،شماها از اولش نه فقط در جاده خاکی ،که در جاده دشمن میدوید.
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کی هستی خدا شفا عنایت کند
Iran, Islamic Republic of
نوشته اید:
«این منافقین هستند که حاضر نیستند اقای خاتمی با رهبری دیدار کند»
راه حلش ساده است. طبق حرف رهبری در رسانه ها موضعش را اعلام کند.
میرحسین هم یک مصاحبه با تایم کرده بود میگفتن تکذیب کن می گفت رسانه ندارم! ولی مرتب بیانه می داد!
محسن
Iran, Islamic Republic of
درست متن بالا رو نخوندی که کی گفته دیدار نمیخواد هرچی میخواد بگه تو رسانه ها بگه...
آدمی که حرمت رهبری رو نگه نمی داره بهتره که...
محسن
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا همه رییس جمهورا رو فرمودند که امروز اپوزسیون شدن از جمله همین خاتمی که طرح آشتی ملی رو مطرح کرد و آقا جوابشون رو تو سخنرانمی عمومی دادند که مردم با فتنه گران آشتی نمی کنند....از شما که ادعای فدایی رهبر دارید بعیده اینهمه شیفته بی خودی اشخاص باشید...
هاتف
Iran, Islamic Republic of
جناب فدایی رهبر اگه دقت کنید متوجه میشید که دوست داشتن خاتمی وسر ارادت بر آستان او ساییدن و ضمن این فدای رهبری بودن میشه اجتماع نقیضین واین امر از لحاظ منطقی محال هست .
شما فکر نکنیداثبات خطا وانحراف اقای احمدی نژاد به معنی نفی خیانت وفتنه انگیزی خاتمی و....است ،نه اتفاقا این جماعت وجوه اشتراکشون روز به روز داره بیشتر میشه ،وجه اشتراک بارز جریان انحرافی وفتنه هم تقابل ودشمنی با ولی فقیه هست .
چون بلطف حضور ودرایت ومدیریت وولایت حضرت آقاست که تا الان این جماعت نتونستن نقشه هاشون رو عملی کنن ،تا الانم اگه با همه فتنه انگیزی هاشون میتونن تو ایران نفس بکشن بخاطر آقایی اقاست والبته صبر مردم برای توبه کردن اونها ......آقا که همیشه آقاست ولی فکر نکنم مردم صبر ایوب داشته باشن .
Iran, Islamic Republic of
نامه هم حجره ای خاتمی در زمان طلبگی رو سرچ کن که معبر در تعبیرخوابی که خاتمی دیده بود (قبل از حتی شروع انقلاب وحتی مطرح شدن جمهوری اسلامی ) به او گفته بود روزی تو رئیس این مملکت میشوی ولی ابروی اسلام را میبری!
Iran, Islamic Republic of
باز به خواب متوسل شدین
پیشنهاد امام زمان چی بود؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزم این خواب رو خود خاتمی دیده ومال شخص خودشه.هیچوقت هم تکذیبش نکرد.
مسافر
Spain
اسم خودت رو نذار فدایی رهبر !!!!!!!!!!!
سید بلند مرتبه ایران فقط حضرت آقاست ...
کور دل به شخصی مانند شما میگن که نفاق رو نمیتونه ببینه ...
Iran, Islamic Republic of
کشته ومرده این امارسازی وتوهم ما بیشماریم ،شما هستم(...در قلب اکثریت مردم مومن جای داردت ،رو میگم ) که همینطوری فله ای همه جا ازش استفاده میکنید.
در ضمن رهبری فرمودند که کسانی که امکانات دستشون بود ویا امکانات دستشون""هست"".شما که تمام قد از اینکه الان هست ،دفاع میکنید !
Iran, Islamic Republic of
تو دشمن رهبری نه فدایی رهبر

تو فدایی خائنین و دشمنان رهبر هستی

خاتمی حتی بیمارستان رفت که ملاقات رهبری بره ولی آقا اجازه ندادن که بیاد ملاقاتشون! در حالیکه خیلی از افراد گمنام تونستن دیدار کنند. می دونید چرا؟؟؟ چون خاتمی خیانت کرد و ادعای دروغ تقلب کرد و به نظام ضربه زد ولی هیچوقت عذرخواهی نکرد... الان هم عروسکی در دست اصلاح طلبان، بیش نیست...
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مومن!!!!! رو خوب اومدی!!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما فدایی آقای خاتمی هستی نه فدایی رهبری، رهبر معظم انقلاب پس از عمل جراحی به آقای خاتمی اجازه ملاقات نداد، همچنین در وفات مادر ایشان، به او تسلیت نگفتند و به ارادتمندان آیت الله خاتمی(پدر)، مردم اردکان و خانواده های عزادار پیام تسلیت دادند. این دو عمل آقا با ادعای شما تناقض دارد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بدتر عمل کرده یا احمدی نژاد و فرقه زنبیلیون. احمدی نژاد بعد این فضاحت ها شده عضو مجمع تشخیص!!!!!!!!!! ضمنا رهبر حکم پدر جامعه را داره و باید از همه جناح ها با او رابطه داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد الحق که در6 سال اول ریاست جمهوریش بسیارخوب وپرتلاش کار کرد وکارهای بزرگی انجام داد بعد با دسیسه اطافیانش وبه نظرمن بخاطر تکبرش زد تو جاده خاکی ؛ و الا به مملکت خیانت نکرد؛ ولی خاتمی و همراهاش به مملکت خیانت کردن؛شما امروز وضعیت فرهنگی جامعه رو ببین و خدا رو درنظر بگیر بیشترین منشا آلودگیهای فرهنگی امروز ما از زمان خاتمی شروع شد وامروز دامن دختران وپسران ما رو گرفته.
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
اگر قبول دارید که حضرت آقا پدر همه هست، ایشان هم احمدی‌نژاد را به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب کردند. دقت کنید و به این کار آقا احترام بگذارید و ایراد نگرید.
Iran, Islamic Republic of
اینکه میخواسته در مسیر آقای خامنه ای قرار بگیره منو یاد اوباما انداخت که خودشو انداخت جلوی راه مذاکره کننده های ایرانی تا باهاشون دست بده.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای شاکری بزرگوار ! جنابعالی جانبازید و احترامتون واجب ، اما عزیز دل ! چرا آدرس اشتباه میدید ؟! احیاناً این شما و دوستان تندرو و بی ادب شما نیستند که باید به مردم جواب بدن چرا در برابر درخواست این شخص محترم راجع به آشتی ملی اون طور مفتضحانه مقاومت کرده و هر چه به ذهن و دهن مبارکتان اومد نثارش کردید ؟! یادتون میاد ؟! همین کیهان شریعتمداری و جهان نیوز زاکانی چه قشقرقی به راه انداختند ؟! مگه خاتمی چی میگفت و چی میخواست که از همه طرف بهش حمله کردید و وقاحت را به اعلی درجه ممکن رسوندید ؟! آیا با شدت و حدت هر چه تمام تر نگفتید و اعلام نکردید ملت با هم قهر نیستند ؟! مگه خاتمی میکفت ملت با همدیگه قهرند ؟! چطور وجداناً خجالت نمیکشید ؟! تازه با طلبکاری هم میگید چرا خاتمی علناً نامه نمی نویسه و بگه غلط کردم ؟!!
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
خاتمی اول بایست توبه کند؛ بعد بایست از پیشگاه مردم انقلابی وخانواده شهدا به خاطر خیانتها در دوران ریاستش وهمچنین فتنه سازی در سال 88 عذرخواهی و مثل هر فرد خاطی در دادگاه به ظلمها وخباثت وخیانت او رسیدگی شود،، آنوقت مثل یک شهروند عادی از مقام معظم رهبری درخواستی داشته باشد> والسلام
سقا
Iran, Islamic Republic of
خاتمی چه می گفت؟؟؟؟
خاتمی حرف هاش رو توی انتخابات سال ۸۸کف خیابون زد ،هشت ماه هم حرف زد،حرف که نه فتنه وآشوب وهتک حرمت و..‌‌‌.
طبیعیه وقتی کساییکه فتنه وآشوب بپا کردن وبه تبع از طرف رهبری ومردم طردشدن بخوان با طرح وبرنامه های مختلف از انزوا در بیان ،آشتی ملی هم یکی از همین برنامه ها بود وحضرت آقا در پاسخ به طراح اون فرمودن مردم باهم قهر نیستن با فتنه گرها قهرن .
نه تنها شما بلکه هیچ کس دیگه نمیتونه ننگ فتنه ی ۸۸رو از دامن خاتمی وسایر اصلاح طلب ها پا ک کنه.
اگه دولت روحانی رحم اجاره ای شما اصلاح طلب ها نمیشد بدون شک ستاره ی کم فروغ شما زودتر از سپهر سیاسی ایران افول می کرد.
Canada
در حیرتم از خلقت آب،اگر با درخت همنشین شود، آنرا شکوفا میکند.
اگر با اتش تماس بگیرد، آنرا خاموش میکند.اگر با ناپاکی ها برخورد کند،
آنرا تمیز میکند.
اگر با آرد هم آغوش شود، آنرا اماده طبخ میکند.
اگر با خورشید متفق شود، رنگین کمان ایجاد میشود.
ولی اگر تنها بماند، رفته رفته گند اب میگردد.
دل ما نیز بسان آب است، وقتی با دیگران است زنده و تاثیر پذیر است،و در تنهایی مرده وگرفته است...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی تنهاست، نه رهبری الهی.
رهبران الهی، تنهایی شان را با منافقان سپری نمیکنند. با خدا، سپری میکنند
Netherlands
روشن است که در این آشفته بازار صحبت از خاتمی می‌کنید و اذهان را منحرف او از همان ابتدا مواضعش در مورد 88 روشن بود و از اغتشاشات حمایت نمی کرد ولی عده ای چون شریعتمداری و غیره دائم میخواهند او را از انقلاب جدا کنند . فتنه گر اصلی احمدی نژاد بود و هست و خواهد بود ولی شما خودتان را به نفهمی زدید
Iran, Islamic Republic of
الان هم هنوز محور فتنه گراست ؛ تو اونور آب نشستی واسه خودت چی میگی؟!!!!!
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
سلام، شما خودتان از رهبری یا خاتمی شنیدید که آقای دکتر احمدی نژاد را فتنه گر گفته باشند؟
ولی
Iran, Islamic Republic of
دیشب جایی بودم وسردارسپاهی می گفت جمع کردن این اعتراضات فقط از دست...بر می اید؟
به امید انکه بقیه سرداران سپاه هم به این حقیقت برسند و اینقدر از ... بد نگویند؟
Iran, Islamic Republic of
اون سردار سپاه نبوده ، رفیق فتنه سازا بوده
Iran, Islamic Republic of
مرگ و لعن و نفرین خداوند و ملایکه بر فتنه گر و فتنه ساز و سردمدار فتنه و دنباله روهای فتنه و عمله و عنتر فتنه و .... و هر ملعونی که خون به دل این ملت و رهبر و انقلاب و کشور می کند. ان شالله تعالی.مرگ بر خاتمی فتنه گر .
مرگ بر خاتمی فتنه گر و دیگر سران فتنه چه در عصر ، چه در قصر .
تاکی
Romania
مرگ بر همه سردمدارای بی عرضه و فرتوت ما که مملکت و مردم را گرسنه و بیکار و بدبخت کردن. خاتمی هم ...
علوی
Iran, Islamic Republic of
بصیرت واژه ای است که خدا به دین نشناسان، بی هنران، بی ادبان، بی تدبیران، بی سیاستان، بی ولایتان و ظاهر پرستان نمی دهد. بصیرت خاتمی را در همین روزها می بینیم. هر چه سعی کنید او را از رهبری جدا کنید او جدا نمی شود و نخواهد شد چرا که خاتمی خاتمی است.
Iran, Islamic Republic of
در بصیرتش همین بس! که حاضر نیست کمترین انتقاد از دولت کهنسال وبی برنامه که تنها هنرش دادن حقوق نجومی به مدیران خودش است ،بکند!ما که بخیل نیستیم انشالله باهاش محشور شی ودر ثواب اعمالش شریک.
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری: اگر بصیرت این است که شما میگویید ما کور مادر زادیم
Iran, Islamic Republic of
بصیرت همین ههست که رهبر ما فرمود و هر که با دشمن رهبر است کور مادرزاد است
یاس
Iran, Islamic Republic of
چه کار شاقی تو این روزها کردن که الان بصیرتش رو می بینیم ؟؟؟؟؟
کسی هم سعی نداشت ونداره تا کسی رو از رهبری جدا کنه !!!!
خاتمی رو مردم یا جهان نیوز ویا جریان انقلابی ازرهبری جدا کرد ه یا خودش با فتنه گری ورفتن به دامن غرب جدا شد؟؟؟
Armenia Armeniani
United Kingdom
بنام خداوند جان و خِرد : سلامٌ عليكم، با توجه با برخوردارى از فرهنگ بسيار غنى اسلام و ادب چند هزارساله پارسى هنوز نزاكت اخلاق وادب در بين سردمداران ما جايى ندارد، فحش و تفحّش كه در قرآن كريم بشدت نكوهيده شده ولى درمجلس از قبيل آنهاييكه به دكتر مطهرى نائب رييس شد و كسى هم جرات نكرد آن بى نزاكت را محاكمه كه هيچ حتى نصيحت كند- ياد داشته باشيم كه الله عّز اِسمُه سريع الحساب و شديد العقاب هم هست، والسلام على منالتبع الهدى
Netherlands
واقعا اين تحليل دقيق شما الان مشكل مملكت را حل كرد... بعد متن بي هدف و بي مناسبت آخرش پرتغال فروش رو بايد حتما پيدا مي كرديدم؟
كمي پول خرج كن و تحريريه رو تقويت كن
حمید
Iran, Islamic Republic of
بیخیال آقای خاتمی باز چه نقشه ای کشیدی برای مردم تو اگه آقارو قبول داشتی اینقدر خون به دلشان نمی کردی حالا درخواست ملاقات حضوری میکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
پر رویی هم حدی داره کسی که برای براندازی با ملک عبدالله دیدار می کنه و همچنین با جورج سوروس(پدر انقلابهای رنگین) درخواست ملاقات با رهبری داشته؟ بابا از این به بعد به جای سنگ پای قزوین بگید س.م.خ
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سید محبوب قلبها کسی که با اشاره ای, مردم به نامزد مورد نظرش رای دادند. محبوبیت یعنی این. حالا علت عصبانیت برادرا معلومه ولی دیگه کار از کار گذشته چهار سال صبر کنین شاید دردتون دوا بشه اونم شاید پس تا اون موقع لطفا سکوت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا شما برای اون دیدارهای فتنه گرانه خاتمی جوابی نداشتنید و در عین حال طرفداری می کنید. این را بدانید تا پای جان پای این نظام مقدس ایستاده ایم حتی اگر قلیل باشیم که نیستیم. شما هم از خواب خرگوشی بیدار شوید و فریاد "ما بیشماریم" سر ندهید
Iran, Islamic Republic of
جز فتنه فتنه كردن حرفي بهتون ياد ندادن اگر اين كلمه رو ازتون بگيرن حرفي برا گفتن ندارين
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مشارکت در کودتا بگم خوبه؟ جاسوسی و ایجاد اشوب خوبه؟ خوب فتنه است دیگه برادر من. نه پس خاله بازی بوده دیدار با ملک عبدالله
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
دیدار خاتمی با ملک عبدالله و جورج سوروس را چگونه ارزیابی می کنید. از خواب شما را نمی‌توان بیدار کرد، زیرا فکر می کنم که خودت را به خواب زدی
Iran, Islamic Republic of
بهتربود ميفرموديد يه سال صبر كنيد... صداي قوروم قورومش داره مياد
Iran, Islamic Republic of
... در خواب بيند پنبه دانه
احسان
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشوید و تا اخر بخوانید
بنده پزشک بیمارستانم و الان هم در محل کار از بیماران که می پرسم خاتمی همچنان در دل میلیونها ایرانی جا دارد و همچنان نجیب و تنها ایراد این است که نتوانست آن امیدی که ایجاد شده بود را محقق کند و نتیجه این شد که میبینید و خدا نکند این اغتشاشات که بیشتر کسانی هستند که خاتمی را ندیده اند ادامه دار شود چرا که هر بار شدیدتر میشود و همه غافلگیرتر
خدا به ما رحم کند
Iran, Islamic Republic of
چه پزشکی. خیانت های خاتمی منافق را، بیماران باید تشخیص دهند یا عقلا؟!
Iran, Islamic Republic of
حتما تو بیهوشی پرت وبلا می گفتند.
سقا
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشدیم تا اخر هم خونیدم
بنده هم از بیمارستان محل از دبیرستان های محل از دانشگاه از مشاغل آزاد وسایر اصناف محلمون که پرسیدم دیدم اکثرا خاتمی رو فتنه گر میدونن وقلب خودشون رو با حب این فتنه گر سیاه نمی کنن ......
شما دایره تفحصتون رو از بیمارستان یه کم گسترده تر کنیدمتوجه میشید که کی توقلب مردم محبوبیت داره؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی زدم مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
فكر كنم همه اينارو تو خواب ديدي
مهدی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ایا خیانت خاتمی در دیدار با ملک عبدالله و سوروس و پول گرفتنش رو میدونی ؟ اگر نمیدونی بدون و اگه میدونی و باز هم اصرار داری با شما حرفی نداریم چون وجدانت اسیب دیده
موجک
Iran, Islamic Republic of
انقلابیون مجاهد و فداکارو بسیجی، چیزی برای از دست دادن ندارند شماها باید نگران باشید که از هست و نیست می افتید.
Iran, Islamic Republic of
اگر خاتمی خیانت نکرده چرا همش تهدیدبه شکایت می کند شکایت نه چون می داند مدارک علیه ایشان زیاداست
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بد.هاشمی بد...احمدی نژاد بد....موسوی بد.
.
مگه میشه...اشکال از کجاست ؟؟
Iran, Islamic Republic of
موسوي بد هاشمي بد خاتمي بد احمدي نژاد بد رو حاني بد پس كي خوبه؟ مشكل كجاست
سهراب صالحی
Iran, Islamic Republic of
اقایان جهان نیوز به عنوان یک بسیجی ورزمنده زمان جنگ از ادبیات شما متنفرم.شما انقلاب را به گروگان گرفته اید.با منتقدین نجیب مثل اقای خاتمی برخورد کردید.وکشور را بر باد دادید وطلبکار هم هستید.خاتمی در دل ملیونها ایرانی جای دارد
کاربر محترم
با تشکر . این نوع ادبیات از شما که مدعی رزمنده بودن هستید بعید بود در جایی که رهبر از پذیرش خاتمی امتناع کردند و بیان کردند که فتنه گران باید عذر خواهی کنند ادعای رزمنده بودن شما رنگ می بازد زیرا بین ولایت و فتنه گری که روبروی رهبری ایستاده بود توان تشخیص ندارید . انقلاب گروگان کسانی مانند خاتمی بود که می خواست انقلاب را در فتنه 88 دو دستی و در قبال دلارهای عربی و غربی به آنان بفروشد پس شایسته است در بیان نظرات خود ما را ساده فرض نکنید . در کنار رهبر بایستید اگر خود فتنه گر نیستید رزمنده بودن با ولایت معنا دارد در غیر این صورت تاریخ اسلام پر از این قبیل رزمندگان مانند ما و شماست . منتظر نظرات وزین شما هستیم. جهان نیوز
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دوست رزمنده عزیز سربلندی امروز ما به خاطر رشادتهای شما و همرزمان شماست. هر چه ارزش کار شما گفته شود کم است اما رزمنده عزیز مواظب باش خدایی ناکرده سرنوشت طلحه، زبیر یا زبانم لال شمر سراغت نیاد. هر کدام از اینها جز بالاترین یاران حضرت رسول یا علی(ع) بودند. شما که خیانت و وطن فروشی این اقا را دیدی شما که دیدی دشمنان چه سوت وکفی میزدند و اقایون ترمز نمی کشیدند پس به وجدان خودتون رجوع کنید
موجک
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است نه سابقه مبهمی که در فضای مجازی می گویید. کی می دونه که تو واقعا" رزمنده بودی یا نبودی و چطوری احیانا" توی جبهه بودی.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
آقای صادق خرازی اظهار کرده من ترتیب ملاقات آقای خاتمی را با مقام معظم رهبری دادم ولی خاتمی قبول نکرد
سقا
Iran, Islamic Republic of
چی می خوای بگی ؟؟؟؟؟؟
که این خاتمی فتنه گره که از دیدار با اقا امتناع کرده؟؟؟؟؟؟
دیگه بچه های دبستانی هم میدونن که دیدار با حضرت آقا چه تاثیری در حیات سیاسی خاتمی داره !!!!!!
اما شرط بهره مندی از فیض حضور ودم مسیحایی حضرت آقا ، اینکه توبه کنه واز پیشگاه رهبر ومردم عذرخواهی کنه .
جبران مافات هم که میسر نیست بکنه اما با محاکمه شدنش ممکنه کمی از بار گناهش سبک تر بشه.
Iran, Islamic Republic of
خدا از اصلاحطلبا نگذره که هر طرف نگاه می کنی بدبختی ها و فتنه های کشور زیر سر خود غرب پرستشونه!
چه قدرت دستشون باشه چه نباشه فقط بلدن بزنن زیر میز و فتنه هوا کنن!
Iran, Islamic Republic of
برادران از فتنه فتنه كردن خسته نشدن؟ بابا بس كنيد هياهوي دشمن را نميشونيد؟ باور كنيند دميدن در اين شيپور فقط دشمنان را شاد خواهد كرد و دندان طمعشان را تيزتر
آصف
Iran, Islamic Republic of
نیست سران فتنه عذر خواهی کردن محاکمه هم شدن دیگه نباید حرفش رو زد!!!!!
مگه فتنه دعوای سیاسی دو جناح بوده که فراموش بشه ؟؟؟؟
نخیر برادر من طرح براندازی نظام بود که توسط سران فتنه وجریان اصلاحات والبته با حمایت وهزینه آمریکا صورت گرفت ولی بلطف خدا مثل بقیه طرح وبرنامه هاشون نقش بر آب شد.
Iran, Islamic Republic of
با فتنه فتنه کردن درت دوا نمیشه برادر فقط خودتو خسته میکنی و گلوی مبارک خش میگیره
Iran, Islamic Republic of
اخه شیاطین فتنه گر، از فتنه گری و براندازی خسته نشدن.
کار شما یکیه. پاسخ ما هم یکیه:
مرگ بر فتنه گر
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
سلام، همیشه ایران از طریق خود فروخته های داخلی نابود شده یا به عقب افتاده. امیر کبیر را دوست داران انگلیس و روسیه نابود کردند.امریکا و غیره نمی توانند ایران را شکست بدهند مگر به کمک امثال این عرب گرایان. و خود فروشان. لطفاً زودتر بیدار شو و بیشتر از این خودت را به خواب رفتن نزن
Iran, Islamic Republic of
به روباه می گویند شاهد تو چه کسی است می گوید دمم
چه کسی را سند قرار داده اید!! عجب!!! دبیرکل چند نفر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی!!! عجب و وا عجبا
ای کاش گل آقازنده بود تا مطلب طنزی در این خصوص بنویسید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مشکل ، مشکل حاکمیتی است . هر کسی با شعارهای و پشتیبانی مردم رئیس جمهور می شود چه از نوع احمدی نژاد ، خاتمی و یا روحاتی و... با حاکمیت مشکل پیدا می کند. و مردم دچار یاس و سرخوردگی میشوند. (حال امروز معترضین) نتیجه اینکه در ایران رئیس جمهور در حکم یک سرکارگر است نه بیشتر.اگر صد تا رئیس جمهور هم عوض شوند فرقی نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی را باید بیشتر از این خوار کرد زیرا اینها که اغتشاش می کنند از افکار او درس میگیرند
محبوبیت خاتمی امری است که اراده ی خداوند در آن دخیل است ، محبوبیت این اسطوره ی اخلاق همه ی شماها را زمین گیر کرده است . ان شاءالله خداوند دل های بیمار را شفا دهد. خاتمی دوستت داریم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بعد از فتنه 88 منفور ملت شد.
باجمله تکرار می کنیم مشخص شد
United Arab Emirates
از نوشتن نامه نمی ترسداز نامه رسان می ترسدبه همین خاطر درخواست حضوری دارد....
مرگ بر خاتمی فتنه گر خدا لعنتش کند