کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

و یکبار دیگر خانم سلحشوری ...

3 دی 1396 ساعت 19:03

یکی از کارشناسان اقتصادی دیروز به من می‌گفت که الان تمام اشکالات بودجه محصول زمان احمدی‌نژاد است. من به او گفتم من دیگر رویم نمی‌شود به مردم بگویم احمدی‌نژاد! چقدر بگوییم احمدی‌نژاد، احمدی‌نژاد، احمدی‌نژاد!


گروه سیاسی جهان نیوز: پروانه سلحشوری از نمایندگان اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید استدلال های عجیبی برای برخی از مواضع سیاسی خود بیان می کند. او در تازه ترین گفتگوی سیاسی اش نیز یکبار دیگر استدلال های خاص خود را بیان کرده است.

به گزارش جهان نیوز، این نماینده زن اصلاح طلب طی گفتگویی درباره دلیل عدم پشیمانی از رای به روحانی به روزنامه شهروند گفته است:" من به‌شخصه از رأی به حسن روحانی پشیمان نیستم و دلیلم هم این است که الآن می‌توانم به همین راحتی با شما صحبت کنم. هر کسی به غیر از روحانی الآن رئیس‌جمهوری بود غیرممکن بود که نه شما و نه من بتوانیم راحت از مسائل کشور صحبت کنیم"

وی در ادامه نیز می افزاید: " یکی از کارشناسان اقتصادی دیروز به من می‌گفت که الان تمام اشکالات بودجه محصول زمان احمدی‌نژاد است. من به او گفتم من دیگر رویم نمی‌شود به مردم بگویم احمدی‌نژاد! چقدر بگوییم احمدی‌نژاد، احمدی‌نژاد، احمدی‌نژاد!

اما در حالی خانم سلحشوری در این گفتگو کاهش تعداد دانشجویان ستاره دار را از نقاط قوت دولت روحانی عنوان می کند که در ادامه نیز تصریح می کند که ستاره دار شدن دانشجویان از زمان دولت خاتمی شروع شده است.

وی در اینباره گفته است: "گفته می‌شود بحث دانشجویان ستاره‌دار از زمان دکتر معین (دولت خاتمی) آغاز شد؛ البته خودشان این موضوع را تکذیب می‌کنند اما مثل این‌که این موضوع از آن زمان شکل گرفته و به دلایل سیاسی و مذهبی جلوی ادامه تحصیل دانشجویان ستاره‌دار را گرفتند. در سال‌های اخیر و در دوران محمود احمدی‌نژاد به مراتب روند بدتر شد و به کسانی که ستاره‌دار می‌شدند، گفته می‌شد که به دلیل نقص در پرونده اجازه تحصیل به آنها داده نمی‌شود."

وی چند روز قبل نیز طی یادداشتی تاکید کرده بدون دیدن یک فیلم آن را تایید می کند چون وزیر ارشاد را فردی متدین می داند! و در اینباره نوشت: "چگونه عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند که رأی و نظر نهاد متولی را در نظر نگیرند. اینجا شهر هرت نیست که هرکس به خود اجازه دهد تا اقتدار دولت و نظام را با نامه تهدیدآمیزی زیرسوال ببرد. من فیلم «عصبانی نیستم» را ندیده‌ام، اما به وزارت ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران ایمان دارم. وزیر را فرد بسیار متدینی می‌دانم و با این اعتماد و بدون دیدن فیلم، از اکران فیلم حمایت می‌کنم!"
 


کد مطلب: 575919

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/575919/یکبار-دیگر-خانم-سلحشوری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com