کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدیدترین اظهارات عجیب پروانه سلحشوری/ اینجا شهر هرت نیست

30 آذر 1396 ساعت 15:27

وی آبان ماه سال گذشته در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان استدلال های برای رای دادن به سلطانی فر مطرح کرد که تا مدت ها تبدیل به طنز در شبکه های اجتماعی و حتی اعتراض هم جناحی هایش نیز شد.


گروه سیاسی جهان نیوز: پروانه سلحشوری از نمایندگان اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید هر چند وقت یکبار به خاطر اظهارات عجیب خبر ساز می شود.

به گزارش جهان نیوز، وی آبان ماه سال گذشته در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان استدلال های برای رای دادن به سلطانی فر مطرح کرد که تا مدت ها تبدیل به طنز در شبکه های اجتماعی و حتی اعتراض هم جناحی هایش نیز شد.

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، گفته بود: یکی از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقای سلطانی‌فر در استانداری گیلان نذر کرده‌ام به هر زیارتی که می‌روم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم، آیا این برای شما(نمایندگان) کافی نیست؟!

وی اخیرا نیز طی یادداشتی اخیرا تاکید کرده بدون دیدن یک فیلم آن را تایید می کند چون وزیر ارشاد را فردی متدین می داند! و در اینباره نوشته است: "چگونه عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند که رأی و نظر نهاد متولی را در نظر نگیرند. اینجا شهر هرت نیست که هرکس به خود اجازه دهد تا اقتدار دولت و نظام را با نامه تهدیدآمیزی زیرسوال ببرد. من فیلم «عصبانی نیستم» را ندیده‌ام، اما به وزارت ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران ایمان دارم. وزیر را فرد بسیار متدینی می‌دانم و با این اعتماد و بدون دیدن فیلم، از اکران فیلم حمایت می‌کنم!"

خانم سلحشوری در این یادداشت  همچنین آورده است: "من معمولا کمتر عصبانی می‌شوم، اما امروز خیلی عصبانی هستم. عصبانی هستم از اینکه مملکت مگر قانون ندارد که عده‌ای دانشجو، دولت برآمده از رأی مردم را تهدید به سیلی زدن می‌کنند. عصبانی هستم، چون می‌بینم دانشگاه که مرکز علم و عقلانیت و قانون است، به مرکز تهدید و ارعاب تبدیل شده است. عصبانی هستم که اگر این بی‌‌‌قانونی بیش از این رواج پیدا کند، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. عصبانی هستم چرا که بر اساس تحقیقات جامعه‌شناختی، «عدم‌پایبندی به قانون» یکی از عوامل توسعه‌نیافتگی کشور ما بوده است."

وی در ادامه توصیه مادرانه به دانشجویان منتقد دولت کرده و می افزاید: "به جوانانی که فكر می‌كنند قدرت چنین تهدیدی را دارند، مادرانه می‌گویم که از اکنون که جوان هستید، بذر بی‌‌‌اخلاقی و بی‌‌‌قانونی را در خود نکارید. بارها گفته‌ام که وظیفه دانشجو نقد و نقادی است؛ انتقاد سازنده و دلسوزانه. فرقی هم نمی‌کند که انتقاد از سوی چه کسی صورت می‌گیرد؛ اصلاح‌طلب یا اصولگرا، و انجمن اسلامی یا بسیج دانشجویی. متعجم که چرا دستگاه‌های امنیتی و قضائی در مقابل این‌گونه رفتارهای هنجارشکن همچون حمله به سفارت‌ها که امنیت ملی را به مخاطره می‌اندازند واکنشی جدی نشان نمی‌دهند"
 


کد مطلب: 575204

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/575204/جدیدترین-اظهارات-عجیب-پروانه-سلحشوری-اینجا-شهر-هرت-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com