پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۵۵

ناسزای تابش به نقوی حسینی در صحن مجلس! + جزییات ختم به خیر شدن ماجرا

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 573910
ناسزای تابش به نقوی حسینی در صحن مجلس در پی این اتفاقات برای لحظاتی جو مجلس متشنج شد.
ناسزای تابش به نقوی حسینی در صحن مجلس! + جزییات ختم به خیر شدن ماجرا
به گزارش جهان نيوز، پس از آنکه محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس در نطق میان‌دستور خود عبارت امام راحل مبنی بر اینکه «مجلس عصاره فضائل ملت است» را به «مجلس عصاره فضائل شورای نگهبان است» تغییر داد، نمایندگان خواهان ارائه تذکر ماده ۷۹ آئین نامه شدند.

در ادامه اعتراض نمایندگان، بعد از آنکه علی مطهری مانع تذکر نقوی حسینی به سخنان حاشیه‌ساز محمودصادقی و تحریف آشکار سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شد، تابش عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید با الفاظی رکیک خطاب به عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: «آیا تو عصاره فضائل ملت هستی؟»

به گزارش فارس، در پی این اتفاقات برای لحظاتی جو مجلس متشنج شد.
 
تابش: از یکدیگر عذرخواهی کردیم
 
درحاشیه جلسه علنی محمد رضا تابش درباره تشنج به وجود آمده در صحن به خبرنگار خراسان گفت:  زمانی که آقای نقوی حسینی اعلام تذکر کرد به ایشان گفتم موضوع را آقای ادیانی قبلا گفته است؛ بنابراین شما  از این کار صرف‌نظر کنید اما ایشان  ناراحت شد و جمله‌ای به من گفت، من هم متقابلا ناراحت شدم و جمله‌ای به ایشان گفتم اما نهایتا از یکدیگر عذرخواهی کردیم و ماجرا ختم به خیر شد.

تابش همچنین به روزنامه اصلاح طلب اعتماد نیز گفته است: باتوجه به اينكه آنچه آقاي نقوي‌حسيني قصد بيان آن را داشت، پيش‌تر از سوي آقاي ادياني‌راد، نماينده اصولگراي قائمشهر به‌‎صورت كاملا مودبانه بيان شده بود و نيز از آنجا كه لحظاتي قبل نقطه‌نظرات خود را با آقاي صادقي در ميان گذاشته بودم به سمت آقاي نقوي حسيني رفتم تا بگويم كه لزومي به تكرار مكرر آن‌چه آقاي ادياني‌راد گفته‌اند، نيست و مراجعه شما به سمت هيات رييسه موجب تشنج در صحن مي‌شود. بنابراين بهتر است درحال حاضر صرف‌نظر كرده و بعدا نكات مدنظرش را تذكر دهد كه اين مساله منجر به ناراحتي آقاي نقوي‌حسيني شد و جمله‌اي به من گفت كه من هم متاسفانه ناراحت شده و جمله‌اي به ايشان گفتم اما نهايتا از يكديگر عذرخواهي كرديم و ماجرا ختم به خير شد. به هر حال هدفم برقراري ثبات و صلح و آرامش در مجلس بوده و اگر عصباني شده و موفق نشدم اين هدف را به‌خوبي به انجام برسانم، به‌خاطر اينكه عصباني شدم، عذرخواهي مي‌كنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
Iran, Islamic Republic of
یک موضوع دیگر یک بحث بی سرانجام دیگر یک توهین دیگر ودرنهایت یک عذرخواهی دیگر این است حال وروزمجلس ما ودیگران خواب وخواب وخواب
کاظم
Iran, Islamic Republic of
درسته فرمایش امام(ره)تحریف شده ولی واقعیت همین است که گفته شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها درست عمل نکرده که اگر درست بود همچین افرادی در مسند قدرت ووکالت نبودند.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان نمی تواند بدون مدرک محکمه پسند کسی را رد صلاحیت کند. اصلاح طلبان این موضوع را می دانند و تاکتیک آنها این بود که به صورت فله ای ثبت نام کردند و شورا زمان کافی برای بررسی صلاحیت همه ثبت نام کنندگان نداشت. قانون انتخابات اشکال دارد. هرکسی می تواند ثبت نام کند و هیات های نظارت موظفند تمامی اسامی را بررسی کنند. جالب اینکه کسانی که پرونده های فساددارند و ردصلاحیت شدند، ادعا می کنند که حقشان ضایع شده است در حالی که می دانند که شورای نگهبان نمی تواند و نباید پرونده های آنان را افشا کند
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان با چه سند و مدرکی حضرت آیت الله هاشمی یار امام و رهبری فرمانده کل قوای خمینی کبیر و ریاست مجلس و دو دوره ریاست جمهور و ... را رد صلاحیت کرد؟ اگر کسی سند و مدرکی از طرف شورای نگهبان مشاهده کرده بگوید
حمید
Iran, Islamic Republic of
هموطن عزیز، شده گاهی فکر کنی که تعصب و طرفداری بدون منطق و پشتوانه فکری چه بلایی ممکنه سر مملکت مون بیاره؟ شورای نگهبان به دلیل کبر سن (سن و سال بالا) ایشون رو رد صلاحیت کرد. در ثانی فرض کنید شورای نگهبان این کارو نمیکرد و ایشون رئیس جمهور هم میشدن، میدونستید که اگه این اتفاق ارتحال ایشون در اثنای مقام ریاست جمهوری ایشون رخ میداد، چه اتفاقاتی ممکن بود گریبانگیر کشورمون بشه!؟
Iran, Islamic Republic of
منظورتون اينه شوراي نگهبان علم غيب داره؟ كجاي قانون شرط سني براي رياست جمهوري ذكر شده؟
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان بدلیل کبر سن ایشون را رد کردند ؟ ببخشید رییس شورای نگهبان خودشون چند سالشون هست ؟ ایشون به شناسنامه خودشون نگاه کردند ؟
Iran, Islamic Republic of
رئیس شورای نگهبان رئیس جمهور نیست.فوت ایشان در حین مسوولیتشان هم ضرر فوت رئیس جمهور را ندارد اما اصلا حرف سر فوت نیست.مسئله این است که کار ریاست جمهوری نیاز به توان جسمی دارد.
United States
شورای نگهبان به چه بهانه ای نواده امام خمینی و یادگار گرانقدرش سید حسن را برای مجلس خبرگان رد صلاحیت کرد؟
مهدی
United Kingdom
دلیلش را به خود کاندیداها اعلام میکنند. اگر مایل باشند میتوانند خودشان دلیل رد صلاحیتشان را اعلام کنند.
ضمنا سید حسن حاظر به دادن آزمون اجتهاد نشد و اجتهاد ایشان احراز نشد.
اجتهاد یکی از شرایط ورود به مجلس خبرگان است.
Iran, Islamic Republic of
ایشون خودشان در آزمون صلاحیت علمی اعضای شورای خبرگان شرکت نکردند و به همین دلیل صلاحیتشان به لحاظ علمی ثابت نشد.
ضمنا نوه امام بودن هیچگونه فضیلتی ندارد که براساس آن بخواهند تعیین صلاحیت کنند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
ایشون حاضر نشدند در امتحانی که از همه ی کاندیدهای دفعه ی اول خبرگان گرفته می شود شرکت کنند.
Iran, Islamic Republic of
اگر از همه امتحان گرفته شده حق با شماست و اگر از همه امتحان گرفته نشده حق با شما نيست
Iran, Islamic Republic of
شما فضیلت سید حسن را فقط در نوه امام بودن میدانی! در حالیکه اگر چنین بود باید فرزندان مراجع و فقها و وزرا و ... مجالس خبرگان و شورای اسلامی و مناصب دیگر را کاملا قبضه می کردند!
ولی یک ملاک در تایید افراد خبرگان اینست که تاییدیه پذیرش اجتهاد داشته باشند که ایشان نداشت.
حتی حاضر نشد امتحان بدهد تا معلوم شود چقدر بلد است
خودش نخواست.
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر کسی طرفدار فتنه بوده باید رد صلاحیت شود
Iran, Islamic Republic of
فتنه چیست فتنه گر کیست؟ تا یک دادگاه آزاد و علنی برگزار نشه این ابهامات ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن حالا که خود حسین نقوی هم رد صلاحیت شد
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شورا صرفا جهت حفظ آبروی ایشان به دلیل کهولت سن ایشان را رد صلاحیت کرد. در صورتی که همه می دانند که متاسفانه ایشان در زمین دشمن بازی کرد و سخنانشان در رسانه های معاند و غربی با آب و تاب فراوان مورد بهره برداری قرار می گرفت و دائم التهاب آفرینی می شد
Iran, Islamic Republic of
کهولت سن
والسلام
اگر برای کهولت سن باشد که کاملا غیر قانونی است
Iran, Islamic Republic of
اگر برای کهولت سن باشد که کاملا غیر قانونی است چون در قانون ریاست جمهوری شرط سنی وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
سندش خاطره خودش ، سد لتیان، موج سواری ، کیش، تاسوعا ، عاشورا، فرار از زلزله!!! حامی فرزندان خلاف ! کرسنت، توتال ، استات اویل ، یزدان پناه ، بریزید تو خیابون ، پترو شیمی ، تاسیسات دریایی، دکل گمشده نفتی ، دانشگاه آزاد ، مدرک فرزندان عزیز، نامه بی سلام، تشنج در نماز جمعه با کفش، و...........!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا! اگر شورای نگهبان درست عمل میکرد شخصی مثل صادقی نباید تایید صلاحیت میشد ... یک روز حساب های قوه قضائیه را در رسانه ها مطرح میکند و با این که قبلا رئیس مجلس به او در مورد سابقه این حسابها و این که شخصی نیستند توضیح داده بود اما باز هم این دروغ رسانه های ضد انقلاب را در مجلس بیان میکند ... یک بار اتهامی که قبلا به آیت الله مکارم زده شده و تکذیب شده بوده را بازنشر میکند ...
این اداهای ضد فسادی هم که در می آورد الکی است . اگر صداقت داشت یک بار هم به اطرافیان رئیس جمهور تذکری میداد ! برادر رئیس جمهور و برادر معاول اول و ... اگر صداقت داشت ممانعت هیئت رئیسه مجلس از طرح سوال از رئیس جمهور را پیگیری میکرد ! این چه مجلسی است که نمی تواند از رئیس جمهور سوال کند؟!
United States
یعنی شما اقرار میکنید که شورای نگهبان درست عمل نکرده؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی نمایندگان مجلس باید از کانال شورای نگهبان تایید بشن زیاد حرف صادقی بی ربط نیست
Iran, Islamic Republic of
در اصل آقای صادقی به نظارت استصوابی انتقاد کرده. اصلا موضوع تحریف طرح نبوده
Iran, Islamic Republic of
صادقی ماموریت توهین به ارکان ومقدسات نظام را دارد وهربار به نوعی ان را انجام میدهد.مثل از اهانت به ایت الله مکارم شیرازی.چه حقی دارد سخن امام بزرگوارمان را اینگونه بر زبان....بیاورد؟
Iran, Islamic Republic of
پس عصاره ملت امثال تابش ومطهری وصادقی هستندکه ۲۰دقیقه ای برجام راتصویب کردند!!!کاش به جای نصف این نماینده هاچوپان های گرگ شناس به مجلس راه مییافتند باسلفی گرفتنشون باپیرزن موگرینی شرف این ملت رابه تاراج گذاشتندامام مجلسی رامیفرمودکه الگوی ان شهیدمدرس بودنه مجلس امروزی که وکیل الدوله اندنه وکیل ملت...
France
احسنت
حسین
Netherlands
بشما مثبت دادم . اما اینها رو ملت انتخاب کرده. بسیارند که برای چندمین بار کرسی ها را غصب کرده اند . مثلا در تهران ساکن اند و از قم نماینده می شوند و در آنجا چندم میشوند اما در مجلس رئیس این یا آن!!! ملت را آموزش بدید که اگر از طرف یک گروهی تاکتیک های خارجی ( غیر اسلامی ، ایجاد رعب ، فله ای ثبت نام کردن ، مشاهیر ""هنر "" و ""ورزش "" را جلو انداخت ، الخ ) بکار گرفته شد ، مردم و بخصوص امت فریب نخورند و راه داشته باشد. نتایج مجالس از جمله فعلی که مشخص است . پس حداقل باید به نتایج رای داد.
البته به این سادگی نیست و این امری در هم تنیده است ، اما بهر حال دانش و فرهنگ مردم بسیار تاثیر دارد.
یا حق
واقعا" هم اگر شوراي نگهبان به جاي مصلحت انديشيهاي سياسي به مرّ قانون عمل مي نمود , نه افراد معلوم الحالي امثال تابش و علي مطهري و صادقي و ...تأييدصلاحيت مي شدند ونه افراد دلسوز و به دردبخوري همچون زاكاني و رسائي و ...رد صلاحيت مي شدند.
Iran, Islamic Republic of
یعنی میخوای بگی شورای نگهبان مصلحت سنجی میکنه؟
Iran, Islamic Republic of
مجلس اگر عصاره شورای نگهبان بود، هیچ وقت افراد معلوم الحالی مثل صادقی ، وارد مجلس نمی شدند.
گند
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان طی سالهای اخیر ثابت کرده خیلی هم نگهباان خوبی نیست!
بطوریکه برجام بیست دقیقه ای در جلوی چشمان خواب الودش تصویب شد!
روحانی و جهانگیری تایید شد در حالی که هر چه در توان داشتند علیه ارکان نظام و سیاه نمایی با دروغ و تهمت خرج کردند اما احمدی نژاد با سیاسی کاری حذف شد!
قرار دادهای نفتی IPC تصویب شد اما شورای نگهبان مدعی نشد چرا مجلس تک تک 15 بند خواسته رهبری لحاظ نشد؟!
اصولا نگهبان خوبی نبوده و دزد به کشور زده و مردم سرگردان از این همه آشفته بازار در مجلس!
دولت! و بازار و ....
به راستی اگر مسئولانه عمل میشد، عصاره ملت آن جماعت دنیا طلبی است که در مجلس کارشان دلالی و وکیلی الدوله شدن است؟! و مستخدم وزیر نفت شدن!؟
شورای نگهبان چرا نمی تواند از ماحصل نظر استصوابی خود در انتخابات مجلس ، یک مدرس نشان دهد!؟
حتما به این شورا ربطی ندارد! اما وظیفه او فقط حذف احمدی نژاد بود!
و با اینکار جهاد فی سبیل الله کرد!!!!
آقایان نگهبان ، ظاهرا زیادی در کیوسک نگهبانی مانده اند و خسته شده اند! آیا وقت تعویض با نگهبانان تازه نفس، شجاع ، منصف و مسئولیت شناس نرسیده؟!
منتظر پست بعدی نگهبانان هستیم!
Iran, Islamic Republic of

اینها نمایندگان خود ما هستند و از کره ماه نیامده اند
آنگاه که با چشمان بسته رای میدهیم و از ترس جنگ و دیوار رای میدهیم همین میشود
لطفا به هنگام رای دادن اندکی فکر کنیم
Iran, Islamic Republic of
بله اندکی فکر کنند و به رسایی ها و حسینیان ها و زاکانی ها رای بدن. جمع کن عمو اون بساط دیگه جمع شد
سرور
Iran, Islamic Republic of
عموی محترم شما که بساط تان پهن است ...چه هنری دارند غیر از عکس با موگرینی،برجام 20 دقیقه ای و بودجه فاجعه بار 97 احتمالا تصویب در یک دقیقه!
به همراه توهین،تهمت،فحش،...مطهری،تابش،صادقی،دخترصفدر،......
Iran, Islamic Republic of
دلواپس عزيز! برجام 20 دقيقه اي تو مجلسي تصويب شد كه اكثريت مطلق دوستان شما بودند. جهت ياداوري گفتم تا خاطر مبارك بياد!
من من
Iran, Islamic Republic of
جالبه ک نفهمیدید منظورش چی بوده :)
اگر جملات رو خونده باشید متوجه میشید ک درمورد اینکه نماینده ها دنبال گرفتن اطلاعات بدهکاران نیستن میگه از اینکه حتی به روند بودجه مجلس و مشکلات اون... بعد میگه اون جمله رو میگه.. یعنی از ترس شورای نگهبان که هیچکدومتون کاری با بدهکارا و روند خرج کردن بودجه ندارید ...:))
کاملا هم مشخصه که داره چی میگه.. چطور خودتون رو زدید به اون راه نمی دونم :)))

هرچند هدف اصلی خودش هم احتمالا خودنمایی بوده...
Iran, Islamic Republic of
عصاره ی مجلس علی مطهری است که چند سال پیش به یکی از نمایندگان گفته بود "خفه شو. بتمرگ. بتمرگ پف..."
این و تابش و هم نوعانش همگی عصاره ی بی ادبی اند.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اشتباهی منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
بعضی از این نمایندگان خود شیطان یا عضاره شیاطین هستند که نه امام و نه ملت برایشان اهمیتی ندارد و مرتب در کید هستند ولی غافل از این که کید خداوند متین است. ان شاءالله به کید خداوند متعال گرفنار شوند آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
باز نزدیک شدن انتخابات و حملات بی ثمر به شورای نگهبان. افرادی که به شورا حمله می کنند عموما دارای انگیزه سیاسی و البته فاقد صلاحیت نمایندگی مجلس و پست های حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی هستند
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال احمدی نژاد را از تمام بلایای عرضی و سموی حفظ کند که فرمود این مجلس در راس امور نیست. امام اگر فرمود مجلس در راس امور است به این گونه مجلس نگفته است. مجلسی که در 20 دقیق خون شهدای هسته ای را زیر پا می گذارد و برجام را تایید می کند نه عصره فضایل مردم است و نه در راس امور قرار دارد.
Canada
خب راست گفته تابش! ايا واقعا امثال رسايى و بذرپاش و همين نقوى و كريمى قدوسى و يه عده دلواپس ديگه عصاره فضيلت ملت هستند؟!! خب معلومه نيستند
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت عزیزم ( با پرچم کانادا ) چرا مابقی عربده کش ها رو اسم نبردی ؟!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
په نه په، وطن فروشان و بزدلان و خائنین به آرمانهای امام ره و انقلاب و فتنه گران عصاره هستند. البته عصاره خیانت
Iran, Islamic Republic of
اون مجلسی که حضرت امام فرموده بودند در راس همه امور است، قطعا و یقینا این مجلس نیست.
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
تابش خود عصاره خاتمی واصلاح طلبان است
قمی
Iran, Islamic Republic of
ازقماش خاتمی است
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان تراود که در اوست. حتی اگر چند دوره نان نمایندگی بخورد بالاخره خداوند رسوایش می کند
Iran, Islamic Republic of
ناسزا کدومه بینوا ؟! منهم همین سؤال رو از او دارم آیا او خیال میکنه عصاره فضائل ملته ؟! خخخخخ
سرباز
Iran, Islamic Republic of
دهه اول بیشتر همین لیبرال های امروزی با سو استفاده ازقدرت غیر از فحش وکتک !! زندگی را برای خیلی افراد انقلابی چنان سخت می کردن که توان تهیه نان خانواده را نداشتن . هر روزی که بگذرد به طرف دادگاه الهی در حرکتند .انجا دیگر پرونده ها پیچیده نیست وهتل اوینی هم یافت نمی شود .
Iran, Islamic Republic of
خودمانیم آیا حسن نقوی عصاره فضایل ملت ایران است ؟ اگر چنین است که فاتحه ملت و فضائش را باید خواند . البته حرف حق بسیار تلخ است و به بعضی ها فشار اندر فشار است شنیدن حرف حق . اگر مجلس چکیده فضایل ملت بود که کار به این جا نمی کشید .
Iran, Islamic Republic of
لاریجانی در مجلس ریس است ونمایندگان کارمند او بدیهی ومبرهن است که هیچ کارمندی جرات ندارد بر خلاف نظر ریس اقدامی بکند در حقیقت مجلس عصاره علی لاریجانی است
علی
Iran, Islamic Republic of
بعضیها کارهای غلطی و یا حرف دور از شان می زنند و بعد عذرخواهی می کنند در صورتی که شخصیت دیگران را خراب کرده اند این قابل جبران نیست در حقیقت ذات پنهانشان را بروز داده اند چنین اشخاصی نباید در منصبهای با ارزش و حساس باشند